פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
מורידים אותו מעמוד התליה?
רואה שחורות / רמי נוי (יום רביעי, 16/11/2005 שעה 0:14)


מורידים אותו מעמוד התליה?

רמי נוי



''כשנזקקים לגנב, מורידים אותו מעמוד התליה'' - כך אומר פתגם יהודי עתיק.

היום הורשע חבר הכנסת עומרי שרון (כמה סימבולי – תחליף אותו במהרה פנינה רוזנבלום), בעברות על חוק המפלגות, רישום כוזב במסמכי תאגיד ועדות שקר.

לפני שאמשיך בטיעוני - שאלה רטורית.

אני מניח שרוב קוראי היו, בעברם הרחוק או הקרוב, בנים לאבות הפעילים בעיסוקם. יתכן ופה ושם סייעתם לאביכם במשהו. חלקכם אולי כבר הגיע לגיל המאפשר להם להעזר בבניהם או בנותיהם. כלום יתכן מצב בו הייתם משיגים עבור הוריכם ששה מליון שקלים, מבלי שהם היו יודעים על כך דבר? היתכן שבנכם היה מממן אתכם בסכום של ששה מיליון שקלים מבלי שהייתם יודעים על כך?

וזהו רק קצה הקרחון: כדי להחזיר את הכסף עשו שרון ובניו מניפולציות ותהליכי הסתרה ורמיה כדי להסתיר את מקור הכסף - תחילה בסיריל קרן ובהמשך - בבעלי הקזינו האוסטריים. על כל זאת מנסה שרון לספר לנו - לא שמע ולא ידע, ובאופן תמוה קיבל לכך גיבוי מהיועץ המשפטי לממשלה.

היום נשכב בנו של שרון על הגדר עבור אביו. הוא יסיים אל נכון את הקריירה הפוליטית שלו, לא יוכל להיות חבר כנסת במשך שנים לא מעטות, ויש סכוי רב שאף יכלא לתקופה מסוימת.

כששמעתי את טיעונו של הסנגור נבעתתי. לטענתו הציבור חייב להודות לשרון על פשעו, מאחר וללא פשע זה שרון לא היה נבחר.

עד לא מכבר, היו רוב קוראיי באתר נכבד זה מהנהנים בראשיהם להסכמה - סוף סוף , הגנב הוא משלנו, איש ימין מובהק, ולמען ארץ ישראל השלמה מותר ואף רצוי להתעלם מחוקים קטנוניים. אתרע מזלם ושרון שינה את טעמו והוביל את המהלך האמיץ של ההנתקות, והיום יריביו מימין הם בראש המתקוממים על שחיתותו.

היום שמעתי ראיון עם הפרקליטה לשעבר ליאורה גלאט ברקוביץ' שהדליפה פרטים על חקירתו של שרון. בעבר, כך סיפרה, זכתה לגידופים ואיומים מחוגי הימין, והיום היא זוכה מדי יום לשיחות מחוגי המתנחלים ועוזריהם, בהן הם משבחים אותה על מעשה האמיץ.

אני, אישית, מתקומם על המצב בו ראש ממשלה, ששחיתותו כל כך ברורה, ועוד יותר גרוע מזה בעיני - אדם השולח את בנו לכלא כדי להגן על עורו העבה, נחשב בכלל למועמד לגיטימי להנהיג את המדינה.

בל יתלונן הציבור על השחיתות של מנהיגיו, אם יחזור ויבחר במו ידיו את מלך מלכי המושחתים לכהונה ציבורית נוספת.

אני קורא לחברי הליכוד להקיא מקרבם את המושחת שרון, לא לבחור בעושק העניים, העושה לביתו והנהנתן נתניהו ולבחור לעמוד בראשם אדם ישר, צנוע, הנאמן לליכוד ולדרכו. מהי דרך הליכוד? הייתי רוצה לראות התמודדות, נאמר, בין עוזי לנדאו וציפי לבני...




חזרה לפורום

הצגת המאמר בלבד
הדפסת המאמר קפל תגובות פרוש תגובות תגובה למאמר
 
 


  בהחלט לא סביר ששרון לא שמע ולא ידע  (צדק) (3 תגובות בפתיל)
  השעטנז והשיכחה  (יובל רבינוביץ) (21 תגובות בפתיל)
  הפלצנומטר החדש שקניתי לא עמד בעומס  (אבי גולדרייך) (11 תגובות בפתיל)
  כעת מכינים חוק - כדי להקל בעונש של המורשע  (דוד סיון)
  רמי נוי, טול קורה מבין עיניך.  (יאיר ש) (8 תגובות בפתיל)

חפש בתגובות שבדיון זה:     חיפוש מתקדם...

חזרה לפורוםהדפסה עם תגובותתגובה למאמר


מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי