פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
''תהרוג מאה תורכים ותנוח...''
אורי אבנרי (יום ראשון, 09/03/2008 שעה 16:00)


''תהרוג מאה תורכים ותנוח...''

אורי אבנרי



השבוע נזכרתי במעשיה הישנה על האמא היהודייה הנפרדת מבנה כשזה נקרא לשרת בצבא הצאר במלחמה נגד התורכים.

''אל תתאמץ יותר מדי,'' היא משביעה אותו, ''תהרוג תורכי ותנוח. תהרוג עוד תורכי, ותנוח שוב...''

''אבל אמא!'' שואל הבן, ''מה אם התורכי יהרוג אותי?''

''יהרוג אותך?'' נזעקת האם, ''למה? מה עשית לו?''

זאת לא בדיחה (וזה לא שבוע לבדיחות). זה שיעור בפסיכולוגיה. נזכרתי בו כאשר קראתי את דבריו של אולמרט שיותר מכל הוא כועס על השמחה-לאיד בעזה, אחרי הפיגוע שבו נהרגו בחורי-הישיבה בירושלים.

בסוף השבוע שעבר הרג צה''ל בעזה 120 פלסטינים, מחציתם אזרחים, ביניהם עשרות ילדים. זה לא ''תהרוג תורכי ותנוח''. זה ''תהרוג מאה תורכים ותנוח''. אבל אולמרט לא מבין.

מלחמת-חמשת-הימים בעזה (כפי שאיש חמאס קרא לה) הייתה רק פרק קטן נוסף במאבק הישראלי-פלסטיני. מפלצת-הדמים אינה יודעת שובע, ותאבונה גדל עם האכילה.

הפרק הזה התחיל ב''חיסול ממוקד'' של חמישה פעילים בכירים בתוככי עזה. התשובה הייתה מטר גדול במיוחד של טילים, והפעם לא רק על שדרות, אלא גם על אשקלון ונתיבות. התשובה על התשובה הייתה הפשיטה של צה''ל, והקטל ההמוני.

המטרה המוצהרת, כמו תמיד, הייתה להביא להפסקת ירי הרקטות. האמצעי: להרוג כמה שיותר פלסטינים, כדי ללמד אותם לקח. ההחלטה התבססה על התפיסה הישראלית המסורתית: הכה בציבור האזרחי עוד ועוד, כדי שידיח את מנהיגיו. זה נוסה מאות פעמים בעבר. וזה נכשל תמיד.

כאילו חסרה דוגמה לטיפשות של התפיסה, בא מתן וילנאי וסיפק אותה, כשאמר בראיון בטלוויזיה שהפלסטינים ''מביאים שואה על עצמם.'' המילה העברית ''שואה'' מוכרת בכל העולם, ושם יש לה משמעות אחת ויחידה: רצח-העם שביצעו הנאצים ביהודים. דברי וילנאי נפוצו מיד בכל העולם הערבי וגרמו לזעזוע. גם אני קיבלתי עשרות שיחות-טלפון ומסרי-דוא''ל מרחבי העולם. לך תסביר לאנשים בחו''ל שבשפה העברית היומיומית, ''שואה'' אינה אלא אסון חמור, ושהגנרל מתן וילנאי אינו חכם הדור.

לפני כמה שנים קרא הנשיא בוש ל''מסע צלב'' נגד הטרור. הוא לא ידע שלמאות מיליוני ערבים, מסע-הצלב המקורי הוא אחד מגדולי הפשעים בתולדות-האנושות, טבח מחריד שביצעו הצלבנים במוסלמים (וביהודים) בחוצות ירושלים. בתחרות-אינטליגנציה בין וילנאי ובוש, התוצאה תהיה שרויה בספק.

וילנאי אינו מבין מה משמעות המילה ''שואה'' באוזני הזולת, ואולמרט המתחסד אינו מבין מדוע שמחים בעזה על הפיגוע ב''מרכז הרב''. כאלה חכמים מנהלים את המדינה, את הממשלה ואת הצבא. כאלה חכמים גם מכוונים את דעת-הקהל בתקשורת. המשותף לכולם: קהות-חושים גמורה לגבי רגשות כל מי שאינו ישראלי/יהודי. מכאן אי-היכולת לפרש נכונה את מניעי הצד השני והתוצאות הנובעות מכך.

זה מתבטא גם באי-היכולת להבין מדוע רואים אנשי החמאס בעזה באירועי חמשת-הימים ניצחון. מה פתאום ניצחון? הרי בסך-הכול נהרגו שני חיילי צה''ל ואזרח אחד בשדרות, לעומת 120 הרוגים פלסטינים, לוחמים ואזרחים.

אבל הקרב הזה התנהל בין אחד הצבאות החזקים ביותר בעולם, המצויד בנשק החדיש ביותר עלי אדמות, לבין כמה אלפי לוחמים לא-סדירים, בעלי נשק פרימיטיבי. אם הסתיים הקרב בתיקו - וקרב כזה יסתיים תמיד בתיקו - הרי זה ניצחון אדיר של הצד החלש. כך במלחמת-לבנון השנייה, כך במלחמת-עזה.

(בנימין נתניהו אמר את אחת השטויות הגדולות של השבוע, כאשר דרש ש''צה''ל יעבור מהתשה להכרעה''. במאבק מסוג זה אין הכרעה, וגם לא יכולה להיות.)

התוצאה הצבאית האמיתית של מערכה כזאת אינה מתבטאת בנתונים חומריים וכמותיים: כך-וכך הרוגים, כך-וכך פצועים, כך-וכך הרס. היא מתגלית בנתונים פסיכולוגיים, שאינם ניתנים למדידה, ועל כן זרים לרוחם של גנרלים: כמה שנאה נוספה למצבור הנורא הקיים, כמה מתאבדים פלסטינים חדשים נולדו, כמה בני-אדם נשבעו לנקום והפכו לפצצות מתקתקות - כמו אותו צעיר ירושלמי שקם יום בהיר אחד השבוע, השיג נשק והלך לישיבת ''מרכז הרב'', האמא של כל ההתנחלויות, והרג את כל מי שנקרה בדרכו.

עכשיו יושבים המנהיגים הפוליטיים והצבאיים, ושוב מטכסים עצה: מה לעשות, איך ''להגיב''. שום רעיון חדש לא עלה ולא יעלה, מפני שאיש מהפוליטיקאים והגנרלים האלה כלל אינו מסוגל להעלות רעיון חדש. הם יכולים רק לחזור למאות המעשים שכבר נוסו מאה פעמים וכבר נכשלו מאה פעמים.

הצעד הראשון בדרך ליציאה מן הטירוף הזה הוא הנכונות לזרוק לפח את כל התפיסות והשיטות שלנו ב-‏60 השנים האחרונות, ולחשוב לגמרי-לגמרי מחדש.

זה קשה בכל מקרה. זה קשה שבעתיים מפני שאין לצמרת שלנו חרות של מחשבה - המחשבות שלה קשורות בקשר אמיץ עם מחשבות הצמרת האמריקאית.

השבוע התפרסם מסמך מדהים: מאמרו של דייוויד רוז בכתב-העת ''ואניטי פייר'', המתאר כיצד הכתיבו שליחי ארצות-הברית בשנים האחרונות את כל מהלכי ההנהגה הפלסטינית, עד לפרטים הקטנים ביותר. אף שהמאמר אינו מתייחס ליחסי ישראל-אמריקה (דבר תמוה כשלעצמו) הרי ברור שכל המהלכים האמריקאיים, עד לפרטים הקטנים ביותר, היו מתואמים עם ישראל.

למה זה מדהים? הדברים היו ידועים לי באופן כללי גם לפני כן. מבחינה זו אין במאמר הפתעות:
(א) האמריקאים ציוו על אבו-מאזן לקיים בחירות, כדי להוכיח שבוש מביא דמוקרטיה למזרח התיכון.
(ב) חמאס נחל ניצחון מפתיע.
(ג) האמריקאים הטילו חרם על הפלסטינים, כדי לבטל את תוצאות הבחירות.
(ד) לרגע סטה אבו-מאזן מהדרך שהוכתבה לו ועשה הסכם עם חמאס, בחסות (ותחת לחץ) הסעודים.
(ה) האמריקאים שמו לזה קץ והכריחו את אבו-מאזן למסור את כל שרותי-הביטחון לידי מוחמד דחלאן, האיש שהם בחרו בו כשליט הצבאי של פלסטין.
(ו) האמריקאים סיפקו לדחלאן נשק למכביר, אימנו את אנשיו והורו לו לבצע הפיכה צבאית נגד חמאס ברצועת-עזה.
(ז) ממשלת חמאס הנבחרת הקדימה תרופה למכה וחוללו הפיכה חמושה מצדה.
כל זה היה ידוע לי גם מקודם. מה שחדש הוא שהפעם אין זו תערובת של ידיעות, שמועות ומסקנות הגיוניות, אלא תיאור מוסמך ומתועד, המבוסס כולו על מסמכים אמריקאים רשמיים. הוא מעיד על הבורות התהומית של האמריקאים, העולה אף על הבורות הישראלית, לגבי התהליכים הפלסטיניים הפנימיים.

ג'ורג' בוש, קונדוליזה רייס, אליוט אדמס הציוני והגנרלים האמריקאים למיניהם החפים מכל ידע, מתחרים בחוסר-ההבנה שלהם עם אהוד אולמרט, ציפי לבני, אהוד ברק והגנרלים שלנו למיניהם, שהבנתם מגיעה עד לקצה קנה-התותח שלהם.

האמריקאים חיסלו בינתיים את דחלאן, כאשר הציגו אותו בגלוי כסוכן שלהם, בבחינת ''הוא בן-זונה, אבל הוא בן-הזונה שלנו''. השבוע רצחה קונדוליזה גם את אבו-מאזן. זה הכריז בבוקר שהוא מנתק את המשא-ומתן (שאינו קיים) עם ישראל, כתגובה מינימלית על הזוועה בעזה. השרה האמריקאית קיבלה את ההודעה בשעה שסעדה בחברת עמיתתה הישראלית (''היאכלו שתיים יחדיו, בלתי אם נועדו''). בו במקום טילפנה לאבו-מאזן ונתנה לו פקודה בוטה לבטל את ההודעה מיד. אבו-מאזן נכנע, וכך הציג את עצמו בעיני כל עמו במערומיו.

תורת ההיגיון לא ניתנה בהר-סיני לישראל, אלא בהר אולימפוס ליוונים הקדומים. למרות זאת, בואו ננסה להפעיל אותה כאן.

מה רוצה הממשלה שיקרה בעזה? הממשלה רוצה להפיל את שלטון חמאס (וכך גם להפסיק את ירי הטילים על ישראל.)

היא ניסתה להשיג זאת על-ידי הפעלת מצור טוטאלי על האוכלוסייה, מתוך תקווה שזו תתקומם ותפיל את חמאס. זה נכשל. האפשרות האלטרנטיבית היא לכבוש שוב את כל הרצועה. זה יעלה במחיר אנושי יקר, אולי יותר מכפי שהציבור הישראלי מוכן לשלם. זה גם לא יעזור, כי החמאס יחזור ברגע שצה''ל ייסוג. (כפי שקבע מאו טסה-דונג: ''כאשר האויב מתקדם, היסוג. כאשר האויב נסוג, התקדם.'')

התוצאה היחידה של ''מלחמת חמשת-הימים'' היא חיזוק חמאס וליכוד העם הפלסטיני סביבו - ולא רק ברצועת-עזה, אלא גם בגדה המערבית ובירושלים. חגיגות-הניצחון של חמאס היו מוצדקות. ירי הטילים לא נפסק. טווח הרקטות גדל.

אבל נניח שזה היה מצליח, וחמאס היה נשבר. מה אז? אבו-מאזן ודחלאן אינם יכולים לחזור, אלא על כידוני צה''ל, כקבלני-משנה גלויים של הכיבוש. שום חברת-ביטוח לא הייתה מבטחת את חייהם. ואם לא יחזרו - ישתלט כאוס, שמתוכו יקומו כוחות הרבה יותר קיצוניים מכל העולה על דעתנו כיום.

מסקנה: חמאס קיים. אי-אפשר להתעלם ממנו. צריכים לעשות עימו הפסקת-אש. לא הצעת-כזב ילדותית ברוח ''אם יפסיקו לירות, גם אנחנו נפסיק.'' להפסקת-אש, בדומה לטנגו, צריך שניים. היא צריכה להיות פרי של הסכם מפורט, שיכלול את כל מעשי-האיבה, החמושים והאחרים, בכל השטחים.

הפסקת-אש לא תחזיק מעמד אם לא תהייה מלווה במשא-ומתן מזורז לשביתת-נשק ארוכת-טווח (הודנה) ולשלום. אי-אפשר לנהל משא-ומתן על כך עם פת''ח בלי חמאס, ולא עם חמאס בלי פת''ח. לכן דרושה ממשלה פלסטינית שתכלול את שתי התנועות. צריכים להיות בה אישים הזוכים באמון הציבור הפלסטיני כולו, כמו, לדוגמה, מרוואן ברגותי.

זהו ההפך הגמור של המדיניות הישראלית-אמריקאית הנוכחית, האוסרת על אבו-מאזן לבוא בדברים עם חמאס. בכל הצמרת הישראלית, ובכל הצמרת האמריקאית, אין אדם המעז להגיד את הדברים בגלוי. לכן מה שהיה הוא שיהיה.

נהרוג מאה תורכים וננוח. ומפעם לפעם יבוא תורכי ויהרוג בנו.

למה, ריבונו של עולם? מה עשינו להם?




חזרה לפורום

הצגת המאמר בלבד
הדפסת המאמר קפל תגובות פרוש תגובות תגובה למאמר
 
 


זה מה שעשינו להם .
אריה עירן (יום ראשון, 09/03/2008 שעה 17:33) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מכרנו להם סבון . מכרנו להם משחת שיניים .
סללנו להם כבישים .
הבאנו לכפריהם מים .
יזמנו מפעלים שיעבדו בהם .
מאנאלפביתים הפכנו אותם ליודעי כקרוא וכתוב .
קנינו מהם מוצרים .
ריפאנו את תחלואיהם .
הגדלנו את רמת חייהם ואורך חייהם .

לאבנרי נתקע בראש רעיון . אי אפשר לשכנע אותו שהוא טועה . הוא לא משתכנע משום טיעון . הוא החליט שהיהודים צריכים לחיות בשלום עם הערבים . למה ? ככה !
לא עוזר להזכיר שהיהודים תמיד היו בקונפליקט עם העם שבתוכו ישבו .
לא עוזר להראות שהערבים גרועים יותר מכל נוצרי .
לא עוזר להוכיח שהמוסלמים לא מקיימים הסכמי קורייש .
לא עוזר שהפער הכלכלי בין היהודים והערבים יגרום שוב ושוב לפוגרומים = טרור .
לא עוזר להראות ש- 200.000 ערבים לפני מאה שנה הם היום 7.5 מיליון .
לא עוזר להראות ש- 17 מיליון יהודים לפני 70 שנה הם 13.2 מיליון היום .
אבנרי תקוע על רעיון אירופי ישן שאינו נכון ואינו רלוונטי . רעיון רומנטי מטופש .

ועבור יודעי היסטוריה ראוי לזכור שההגיון שנוצר ביוון ולא דווקא באולימפוס היה מוטעה והוחלף בהיגיון אחר . עוד ראוי לזכור שאתונה וספרטהלחמו זהנגד זה מאות שנים . לבסוף ניצחו הספרטאנים ומיד אחר כך נכבשו כולם בידי רומא . גם צריך לזכור את הקשר שקשר גורדיוס ורבים נכשלו בפתיחתו עד אלכסנדר שפתח אותו במכת חרב .
_new_ הוספת תגובה



תורת ההיגיון אינה קימת אצל אדם שהוא חד צדדי
soria (יום ראשון, 09/03/2008 שעה 17:34) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



שרות העתקה מיוחד לאבנרי
אריה עירן (יום ראשון, 09/03/2008 שעה 17:55) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מצאו את ההבדלים, מאת מרדכי בן חורין:

אנו והפלסטינאים
בשטיפת מוחנו השכיחו לנו ולעולם [וגם לאויבינו] את האמיתות הבסיסיות:

ליהודים, ישראל היתה ארצם במשך 4000 שנה.
לערבים, פלסטין לא היתה מעולם מדינה.

ליהודים, ירושלים היתה והינה ''הכתובת'' של תפילתם במשך 2000שנה.
לערבים, לא היתה זהות פלסטינית אלא כלל ערבית וירושלים לא נשוא תפילתם.

ליהודים, יש רק מדינה אחת.
לערבים, יש 21 מדינות.

ליהודים, יש מדינה בשטח של 12.000קמ'ר
לערבים, יש שטח הגדול מאירופה והוא 10.000.000קמ'ר.

ליהודים, אין אוצרות טבע.
לערבים, אוצרות טבע והכנסות שלמעלה מ-‏4 טריליון $ לשנה.

היהודים, מעולם לא עשו פרעות בערבים.
הערבים, פרעו ב-‏1921,1929,1936,1947,1950 וב-‏20 שנות אינתיפאדות.

היהודים, הפריחו את שממת ארץ-ישראל, יבשו ביצות, חיסלו המלריה ונטעו עצים.
הערבים, חיסלו את ארץ ה''חלב ודבש'', החריבו את השדות ושרפו את היערות.

היהודים, כן הכירו בעיקרון החלוקה בהחלטת ועדת פיל ב-‏1937
הערבים, לא הכירו בעיקרון החלוקה בהחלטת ועדת פיל ב-‏1937

- 2 -

היהודים, הסכימו לעיקרון החלוקה בהחלטת האומות המאוחדות ב-‏1947
הערבים, לא הסכימו לעיקרון החלוקה בהחלטת האומות המאוחדות ב-‏1947

היהודים, לא פעלו באלימות נגד השכנים ב-‏1948
הערבים, כל מדינות ערב תקפו ופלשו לישראל ב-‏1948.

היהודים, הכריזו על מדינה ב-‏1948.
הערבים, לא הכריזו על מדינה במשך 19 שנות אי-כיבוש [1948-1967].

היהודים, קלטו את מליון העולים, פליטי מדינות ערב.
הערבים, משמרים את אחיהם הפלסטינאים במחנות פליטים.

היהודים, מקבלים עזרה מהעם היהודי.
הערבים, לא עוזרים אלא רק נותנים לפלסטינאים רק כלים לרצח ולמוות.

היהודים, נתונים למתקפות אנטישמיות במסווה של התקפה על מדינתם.
הערבים, נהנים מתקשורת שבויה בשקר, בסילוף האמת ועלילות.

היהודים, רוב רובם, מחנכים את הדורות הבאים, לשלום.
הערבים, כולם, מחנכים את ילדיהם, לרצח ולשנאה.

היהודים, רבים בתנועות ה'שלום'.
הערבים, והאיסלם, ב''גיהאד'' המחסל וללא תנועת שלום אחת.

היהודים, רובם, מכירם בזכות האחר לחיות ולהתקיים.
הערבים, כולם, לא מכירים בזכותינו לחיות ורוצים לחסלנו.

היהודים, רוצים מזרח תיכון חדש.
הערבים, רוצים מזרח תיכון חרב.

היהודים, מקדשים את החיים.
הערבים, מקדשים את המוות.

מרדכי בן-חורין, סביון, ת.ד. 2170
_new_ הוספת תגובה



אמת הערבים, והאיסלם, ב''גיהאד'' המחסל ללא תנועת שלום אחת
soria (יום ראשון, 09/03/2008 שעה 19:19)
בתשובה לאריה עירן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

תמיד קיוותי שאבנרי וחבר מרעיו יקימו מפלגת שלום ביחד עם המפלגות הערביות ומנגד מפלגת שלום פלשתנאית למען עתיד ילדינו אך במקום בל''ד קיבלנו בבל''ת ובמקום טיבי קיבלנו טיזי ובמקום אבנרי קיבלנו קומוניסטים שאבד עליהם הקלח בקיצור מפלגת תר''ח תרתי משמע חרפנים
_new_ הוספת תגובה



שרות העתקה מיוחד לאבנרי
Israeli101 (יום שישי, 14/03/2008 שעה 5:02)
בתשובה לאריה עירן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כל דבריך אמת מלבד 2?
עשינו כן פרעות בערבים!
שטח ישראל 21.000 קמ''ר לא 12.000 (-:
_new_ הוספת תגובה



הלוואי והיינו עושים פרעות בערבים
מישלינגפוץ1 (שבת, 15/03/2008 שעה 10:52)
בתשובה לIsraeli101
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אבל לצערי עשינו ערפאת אחד יותר מדי וגם לא ידענו לחסלו בזמן.
_new_ הוספת תגובה



2500 והם אפילו לא תורכים
יוסלה  (יום שני, 10/03/2008 שעה 5:25) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

''במשך שלוש שנים, שבהן נהרגו כ-‏2,500 פלסטינים, מתוכם לפחות 600 שהוגדרו על ידי השב''כ כמחבלים - ונפצעו 14 אלף, נפתחו רק 72 חקירות מצ''ח. מתוכן, רק 13 הסתיימו בהגשת כתבי אישום. העונש החמור ביותר שפרקליטיו של הפצ''ר, האלוף מנחם פינקלשטיין, הצליחו להשיג לנאשמים הוא מאסר על תנאי (במסמך לא מפורט מה תקופת המאסר על תנאי) ועיכוב בקידומו של הקצין המורשע בשנתיים.''
[מתוך כתבה של עקיבא אלדר ב'הארץ' יום שלישי, 6 בינואר 2004]
_new_ הוספת תגובה



2500 והם אפילו לא תורכים
מישלינגפוץ1 (יום רביעי, 12/03/2008 שעה 17:04)
בתשובה ליוסלה 
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

רק 2500? כמה מאכזב השלום הזה !!!!
_new_ הוספת תגובה



2500 והם אפילו לא תורכים
Israeli101 (יום שישי, 14/03/2008 שעה 5:05)
בתשובה ליוסלה 
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

''כתבה של עקיבא אלדר ב'הארץ'''

למה ציפתה מעוקר ישראל?
_new_ הוספת תגובה



הדמגוג אבנרי
חזי (יום שני, 10/03/2008 שעה 6:50) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כתב:

''
בסוף השבוע שעבר הרג צה''ל בעזה 120 פלסטינים, מחציתם אזרחים, ביניהם עשרות ילדים. זה לא ''תהרוג תורכי ותנוח''. זה ''תהרוג מאה תורכים ותנוח''.

אם לפלסטינים אין ערך לחיי אדם, וכל אם מתפללת שבנה יהיה ''שאהיד'' וימות, אז אנחנו צריכים לבכות ???
_new_ הוספת תגובה



אבנרי, עוד דבר
חזי (יום שני, 10/03/2008 שעה 7:18)
בתשובה לחזי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אף מדינה ריבונית בעולם כולו,
לא היתה מתנהגת באותה מידת איפוק, בתגובה של יירי טילים על אוכלוסיה אזרחית שלה.

אם ישראל היתה מגיבה ביותר חריפות לטילים שהפלסטינים ירו על האוכלוסיה האזרחית,
היה מדובר באלפי הרוגים פלסטינים...

אבנרי, לא נמאס לכה להיות הדובר של אויביי ישראל ?
_new_ הוספת תגובה



אבנרי, עוד דבר
אבו גמילה (יום שני, 10/03/2008 שעה 8:58)
בתשובה לחזי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

החמאס יגן על המולדת שום יירי טילים על אוכלוסיה אזרחית

לא יבוא ללא נקמה
_new_ הוספת תגובה



אבו-ג'מילה, הרי אתם מבינים רק כוח...
חזי (יום שני, 10/03/2008 שעה 12:10)
בתשובה לאבו גמילה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

למזלכם הרע,
הכוח נמצא בידינו ולא בידכם, הערבים.

הנסיונות של שימוש בכוח ע''י הערבים,
נכשלו כבר כמאה שנים, אז מה השתנה עכשו ?

אגב: מה זה ''יגן על המולדת'' ????

המולדת היא מדינת ישראל ?
_new_ הוספת תגובה



אבו-ג'מילה, הרי אתם מבינים רק כוח...
אבו גמילה (יום שני, 10/03/2008 שעה 13:16)
בתשובה לחזי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

המולדת היא פלסטין הערבית

ומה שהיה במאה שעברה לא בהכרח יחזור במאה השנים הבאות
_new_ הוספת תגובה



אבו-ג'מילה, היפה המולדת היא של כל מי שנולד כאן
soria (יום שני, 10/03/2008 שעה 16:40)
בתשובה לאבו גמילה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אבו גמילה היפה המולדת היא של כל מי שנולד כאן כמו אבא שלי ואח שלי ואני וכל יתר בני ביתי ונכון רוב הותיקים בשכונה שלי בירושלים שדורי דורות כאן !זה עדין לא נותן לי או לך את הזכות להרוג חפים מפשע ! כמו כן כל דור והליכותיו מה שהתאים פעם לא מתקיים היום ומחלומות על העבר לא בונים מדינה הבעיה של הפלשתנאים אז והיום הם לא הסכימו לכלום ולכן מפסידים ואוכלים חרא ומדי פעם ם מאכילים בחרא את הסביבה ! אני שוב מזכירה אמא שלי תמיד חוזרת ומספרת שהחוף הכי יפה באזורינו הוא חופה של עזה שהחול שם דק ובגוון זהב ורך והדגים קטנים וטעימים ב מיוחד אז למה לא לפתח את עזה בתיירות נופש ולרווחה .במקום חלומות רטובים מדם יש לבנות את עזה לתפארת ולא להורסה בגלל כמה עלובי החמס !!!!
_new_ הוספת תגובה



סחתין בוא נעשה פלסטין גדולה
אבו גמילה (יום שני, 10/03/2008 שעה 17:33)
בתשובה לsoria
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מי שהורג ילדים חפים מפשע הם הישראלים.
מי שמאים בשואה חדשה הוא סגן שר הביטחון.
_new_ הוספת תגובה



סחתין בוא נעשה ישראפלס הגדולה
soria (יום שני, 10/03/2008 שעה 22:33)
בתשובה לאבו גמילה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הפעם באמת ליכלכת יעני טילים על אוכלוסיה בישראל משטח עזה לא הורגים קוטעים אברים זה לא משנה חביבי/חביבתי ב אם מדובר בהרוג אחד או פצוע למול מ-‏100 בעיני חפים מפשע קימים בכל הצדדים ולא משנה אחד או מאה בעיני אין שוני ! אולי אצלך/אצלך ????? ובכל אופן הצחקו אותי כולם על מה שאמר סגן שר או השר כי מיד קפצו כל האומלילים בשני הצדדים עבור המילה שהתפרשה כהיפוכה !שואה מתייחסת אך וק להריגה סיסטתית מיספור העברה וחיסול במקרה של הסיכסוך בין ישראל לפשתין יש ל המון טיפשים דימיון לוקה בפנטזיה בשני הצדדים ורכיבה על סוס יאללה היידה במקום להיידה כן לצד השלום. בכל אופן הויכוח שלי לא למי , ומה , היה ,ומי היה פה קודם / הויכוח שלי מה ניתן לעשות לשלום
_new_ הוספת תגובה



שלום יהיה פה שפלסטין תוחזר לבעליה
אבו גמילה (יום שלישי, 11/03/2008 שעה 21:33)
בתשובה לsoria
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

והיהודים יחזרו לארצותיהם.

אין שלום בלי צדק.
_new_ הוספת תגובה



אבו גמילה ואללה פלשתין ואלה בטיח
soria (יום רביעי, 12/03/2008 שעה 5:08)
בתשובה לאבו גמילה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בה נעשה סדר קודם עם מוח צר אופקים אין מה לתהיווכח נקודה ! מעולם לא היתה פלשתין היו תושבים ערביים תחת השילטון התורכי סבא שלי נולד ושרת בצבא התורכי בארץ ישראל דאז ''ואללה פלשתין ואלה בטיח '' ואחרי מלחמת עולם הראשונה באו האנגלים עשו מזה מנדט אנגלי וקראו לזה פלשתינה א''י ( ארץ ישראל) יש לי בולים מהתקופה ההיא עם חותמת כזו על הבול בעברית וערבית ואנגלית אפילו האנגלים לא ערערו זאת , כי תמיד גרו שם יהודים ובגדול ראה הצהרת בלפור !!! לפי דבריך .אזי גם הערבים צרכים לחזור לארצותיהם כי הרבה היגרו לאזור בתקופת התורכים כפי שסבא שלי וסבתא שלי סיפרו ועד היום המשפחות שלנו למרות הצרות בקשר כולם ילדי ארץ יהודים כערבים כאחד ,למשפחה שלי יש קושן על אדמות ובתים בחברון אזי לידבריך אני צריכה ליזרוק את הערבים בחברון שגרים על אדמתי וביתי לארצויהם דבר שאני לא אעשה לעולם כי זמנים חדשים באו למזרח התיכון אז צא מזה מהפלסה והפיזמון הישן ומצא דרך לשלום ותבוא רווחה למזרח התיכון
_new_ הוספת תגובה



הקושן
סתם אחד (יום רביעי, 12/03/2008 שעה 5:31)
בתשובה לsoria
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לא מזמן שמעתי סיפור דומה אלא שהאיש התכוון לנכסים
בשכם. גם הוא הציג גישה רציונלית דומה לשלך. אני נוטה להאמין שיש עוד בעלי נכסים כמו משפחתך.

היה מעניין לראות צילום של קושן כזה.
_new_ הוספת תגובה



הקושן
soria (יום רביעי, 12/03/2008 שעה 7:41)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הקושן לא בידי עברו שנים אך אנסה לברר היות והרבה לא בחיים אשאל את אמא שלי אולי היא תדע לאן היתגלגל ובמידה וימצא בשימחה אשלח לך תצלום . כמו כן תחנת הדלק היציאה מהעיר דרומה ליציאה לכיוון יריחו קצת אחרי המחוז הדרומי עד למלחמת ששת הימים לאחר מלחמת עצמאות ישראל עברה לידי ערבי מקומי לאחר ששת הימים משפחת נודעת מירושלים הציגה את הקושן כי תחנת הדלק שלהם ומאז היא בעלותם , גם ביריחו יש משפחה יהודית ירושלמית שיש בידה קושן על אדמות והרכוש הוחזר להם .
_new_ הוספת תגובה



הקושן
המערכת (יום רביעי, 12/03/2008 שעה 7:55)
בתשובה לsoria
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו
אם אכן תמצאי צילום תשלחי אותו אל הכתובת של המערכת
(לחיצה על שם המערכת תפתח מייל) וננסה להציגו לכולם.
_new_ הוספת תגובה



הקושן
soria (יום רביעי, 12/03/2008 שעה 9:03)
בתשובה להמערכת
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בשימחה !!!!
_new_ הוספת תגובה



אבו גמילה ואללה פלשתין ואלה בטיח
אבו גמילה (יום רביעי, 12/03/2008 שעה 15:37)
בתשובה לsoria
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

תמשיכי לשקר.

הארץ הזו תמיד היתה ותהיה ערבית או מוסלמית.

כל מי שהיה לו קושן תורכי מוזמן לחזור השאר החוצה.

הציונות היא אימפריאליסטית וקונליאליסטית.היא הרעילה את כל האזור.
_new_ הוספת תגובה



אבו גמילה היפה : ואני אמשיך לשקר את האמת
soria (יום רביעי, 12/03/2008 שעה 17:30)
בתשובה לאבו גמילה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אבו גמילה היפה לשקר אין רגלים ורוב ערבי ישראל הגיעו לכאן עם התורכים! נכון בארץ הזו היתה ישות לא גדולה ערבית מוסלמית רוב רובם שחיו בירושלים נרצחו בזמנו ע''י הצלבנים היו גם תמיד פה עיברים (שנקראים היום ישראלים) ויהודים עוד לפני התורכים . כשהיהודים העיברים היו מעט פחות מהרוב הערבי המוסלמי וזאת עקב הגלות האחרונה של רומאים ולא יעזור לך גם עם תקפוץ !!! והביטוי תמשיכי לשקר מעיד על חוסר אונים למול האמת שכתבתי '' ואני אמשיך לשקר את האמת '' כי בגלל שכמוך קשה עורף וכמה מתוך ישראל אנו שחפצים שלום סובלים !!! מה גם שרצוי שתחפס בדפ י היסטוריה שלך מעין אתה ובני משפחתך הגיעו לכאן בודאי ביחד עם התורכים אזי גם אתה בחזרה לתורכיה או ארץ ערבית ממנה באו הוריך!
_new_ הוספת תגובה



אבו גמילה היפה : ואני אמשיך לשקר את האמת
אבו גמילה (יום רביעי, 12/03/2008 שעה 17:58)
בתשובה לsoria
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אבותי היו כאן מאז ומעולם.

היהדות היא דת.לא לאום.

לא היה אף פעם עם יהודי.

הציונות שטפה לך את המוח בשקרים.
_new_ הוספת תגובה



אבו גמילה היפה : ואני אמשיך לשקר את האמת
soria (יום רביעי, 12/03/2008 שעה 18:15)
בתשובה לאבו גמילה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אבותי היו כאן מאז ומעולם כמו כן גם אבותי
היהדות היא דת.לא לאום כך גם האילסם
לא היה אף פעם עם יהודי נכון! היה עם שבטי ישראל יוצא מתוכו שבט יהודה . מכך כולם נקראים יהודים היום . נותרו גם הרבה משבט כהנים והלויים אני לא ציונית אני לא צריכה אישור מהציונות ,מהערבים, וממך על המקום שבו משפחתי וילדי ואני והשכנים שלי נולדנו !
_new_ הוספת תגובה



אבו גמילה היפה : ואני אמשיך לשקר את האמת ובתוספת
soria (יום רביעי, 12/03/2008 שעה 18:50)
בתשובה לsoria
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לסבא וסבתא שלי היה בתוספת לחברון גם בית מפואר בירושלים העתיקה לא ברובע היהודי !!! היה להם גם חנות בדים גם בתוך העיר העתיקה , הבית היה מפואר גם בגלל ריצפת הפסיפס מהתקופה הביזנטית כששמעה הממשלה התורכית דאז אודות הפסיפס נאלצו לעזוב את הבית קיבלו בית אחר על ידו והריצפה העוברה לאיזמיר וניבנתה כנסיה עליו . הם עברו לעיר העתיקה עם הקושן של האדמות והבית מחברון עקב המאורעות ומשם תוך כדי מלחמת 48 עברו לשכונה יהודית וותיקה אחרת שערי פינה סמוך לשכונת מחנה יהודה .אמא שלי שהיום בת 86 לאן נעלם הקושן איננו יודעות.אחרי מלחמת ששת הימים נסעו סבתי ודודי ואימי לקברי האבות לחברון סבתא אמרה שהיא הולכת למקום כל שהוא מאוחר חזרה נרגשת עם דמעות בעינים כששאלו ?? אמרה הבית שלנו עדין עומד וקיים !!! ובמקרה אחר כשהוסעתי הביתה ע''י נהגינו הערבי ראמאליי מצפון ירושלים עצר הרכב למול בית מפואר בקטמון ופרץ בבכי כי זה הבית שלו ונאלצו לברוח עקב מלחמת השיחרור מאד נגע לליבי כשם שנגע לליבי הבית שלנו בחברון והבכי של סבתא שלי לכן יש לחפש רק את דרך השלום ואת שהיה אין לשנות או להשיב יש רק להסתכל קדימה
_new_ הוספת תגובה



אבו גמילה : האמת מהקוראן
Israeli101 (יום שישי, 14/03/2008 שעה 5:36)
בתשובה לאבו גמילה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

למענך בתרגום אנגלי - שמע הערבי זר באוזניך!!

Sura 17-104
And thereafter We said to the Children of Israel: 'Dwell securely in the Promised Land.
And when the last warning will come to pass, we will gather you together in a mingled crowd,''' the Koran says in The Night Journey.

Sura 7 –137. We took a Nation(The Israelites), considered humiliated and poor,
and made them inherit (waratha, in Arabic) the Land Israel) that we blessed)
They inherited it’s East (Jordan River) and West, by Allah’s words of grace,
to the sons of Israel, as they endured.

Sura 5 – 22 to 26. Then Moses spoke to his people: Oh my Nation, recall Allah’s grace
upon you, as he appointed Prophets and Kings within you, and submitted to
you what has never been given to anyone on earth but you(Israelites), my people.
Enter the holly land, which Allah gave you.

Sura 17:7
The Palestinians deny that there ever was a Jewish Temple in Jerusalem. But Sura 17:7 records
the destruction of the First Temple by Babylon and
the Second Temple by Rome, and Mohammed never contests the Bible's claim that the Temples were in Jerusalem.

אם קשה עליך הבנת האנגלזי - אתרגם עבורך לעיברזי ?

תקשיב לבת עמך הערבייה וואפה סולטן:
_new_ הוספת תגובה



אז מה, הארץ הזאתי מדברת אליך בערבית?
מישלינגפוץ1 (שבת, 15/03/2008 שעה 11:02)
בתשובה לאבו גמילה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הציונות היא אימריאליזם וקולוניאליזם צודק. חבל רק שבפועל אנחנו לא נאמנים לאימפריאליזם ולקולוניאליזם הצודקים. אנחנו בוגדים בייעודנו עם יותר מדי אנרכיה וודמוחרטא.
_new_ הוספת תגובה



אהלן אבו גמילה
מישלינגפוץ1 (יום רביעי, 12/03/2008 שעה 17:07)
בתשובה לאבו גמילה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ממה בדיוק נגמלת?
_new_ הוספת תגובה



אהלן אבו גמילה
אבו גמילה (יום רביעי, 12/03/2008 שעה 17:59)
בתשובה למישלינגפוץ1
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מהשקר שאתה חי בו.

אבל שיגמר הכיבוש בקרוב אינשאללה . גם אתה תגמל.
_new_ הוספת תגובה



הכיבוש הערבי בארץ ישראל יגמר בקרוב.
צדק (יום רביעי, 12/03/2008 שעה 18:57)
בתשובה לאבו גמילה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

השמאלנים שתומכים בכם היום הם אלו שישחטו אתכם מחר, כפי שעשו זאת בעבר.
ניצני הקריזה של השמאלנים עולים מיום ליום, והם אכזריים כמעט כמוכם.
_new_ הוספת תגובה



הכיבוש הערבי בארץ ישראל יגמר בקרוב.
אבו גמילה (יום רביעי, 12/03/2008 שעה 20:47)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כל היהודים הם אותו דבר.

לא תהיה מחילה לא לשמאלנים ולא לימנים. את כולם תשיג החרב כעונש על פשעיהם.
_new_ הוספת תגובה



גיזענות ופאשיזם של ערבים
אייל (יום חמישי, 13/03/2008 שעה 11:03)
בתשובה לאבו גמילה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כל הערבים הם אותו דבר.

לא תהיה מחילה לא לפת'ח ולא לחמאס.את כולם תשיג החרב כעונש על פשעיהם.
_new_ הוספת תגובה



סחתין בוא נעשה פלסטין גדולה
המנדס אזרחי (יום שלישי, 11/03/2008 שעה 6:46)
בתשובה לאבו גמילה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

יפה יפה כמה משלמים לך שלום עכשיו על הטוקבק הזה?
_new_ הוספת תגובה



אבו-ג'מילה, הרי אתם מבינים רק כוח...
חזי (יום שני, 10/03/2008 שעה 17:23)
בתשובה לאבו גמילה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אבו-ג'מילה,

טוב שאתה אומר זאת בגלוי ובלי התחכמויות.

השמאלנים הישראלים צריכים לקרוא את זה כמה פעמים, בתקווה שסוף סוף זה יכנס למוח הקטן שלהם...
_new_ הוספת תגובה



אבו-ג'מילה, הרי אתם מבינים רק כוח...
אבו גמילה (יום שני, 10/03/2008 שעה 18:50)
בתשובה לחזי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אם יש לך משהו במוח כדי לך להגר מכאן.

מחר יהיה כבר מאוחר.
_new_ הוספת תגובה



אבו-ג'מילה, הרי אתם מבינים רק כוח...
soria (יום שני, 10/03/2008 שעה 22:36)
בתשובה לאבו גמילה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אבו-ג'מילה היפה למען הויכוח הווה אומר יכול להיות מאוחר גם לך ! כי בסיכסוך הקיים בין ישראל לפלשתנאים אף אחד לא ירויח או ינצח רק בדרך השלום
_new_ הוספת תגובה



לך תעשה חומוס !
אבו-שוקרי המקורי (יום חמישי, 13/03/2008 שעה 10:34)
בתשובה לאבו גמילה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אבו גמילה --חומוס,ציפס , סלט

הילד מה לקח ?
_new_ הוספת תגובה



לך תעשה חומוס !
אבו גמילה (יום חמישי, 13/03/2008 שעה 18:01)
בתשובה לאבו-שוקרי המקורי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הילד בעזה, חי על פיתה וזיתים.

בגלל המצור הציוני הוא רעב.
_new_ הוספת תגובה



תאכל קסאמים ותהיה שבע.
צדק (יום שישי, 14/03/2008 שעה 7:05)
בתשובה לאבו גמילה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



אשקלון ושדרות אוכלות קאסמים כבר שבע שנים
אבו גמילה (יום ראשון, 16/03/2008 שעה 8:52)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ואינשאללה גם אשדוד בדרך.
_new_ הוספת תגובה



אם הקסמים יגיעו לאשדוד או לתל אביב לאן תגענה עזה וגרורותיה
soria (יום ראשון, 16/03/2008 שעה 18:23)
בתשובה לאבו גמילה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אבו גמילה היפה אם הקסמים יגיעו לאשדוד או לתל אביב לאן תגענה עזה וגרורותיה ??????
_new_ הוספת תגובה



אם הקסמים יגיעו לאשדוד או לתל אביב לאן תגענה עזה וגרורותיה
אבו גמילה (יום ראשון, 16/03/2008 שעה 20:51)
בתשובה לsoria
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אחרי הקסמים יבואו לוחמי החופש הקדושים וישחררו את פלסטין הקדושה.
_new_ הוספת תגובה



ואז יבוא משיח בן דוד ויעשה סדר וראחת עליק פלשתין
soria (יום שני, 17/03/2008 שעה 2:05)
בתשובה לאבו גמילה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ואז יבוא משיח בן דוד ויעשה סדר ונאמר כולנו בכל גדול ראחת עליק פלשתין !!!!!
_new_ הוספת תגובה



ואז יבוא משיח בן דוד ויעשה סדר וראחת עליק פלשתין
אבו גמילה (יום שני, 17/03/2008 שעה 20:43)
בתשובה לsoria
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לא צריך משיח. רק צדק . מה שנגזל בחרב יוחזר בחרב.
_new_ הוספת תגובה



תמיד צדק תירדוף אך למטבע שני צדדים
soria (יום שלישי, 18/03/2008 שעה 5:10)
בתשובה לאבו גמילה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ולצערי בירכת קיללת יצחק אכן מתקיימת יעקב הקטן ישראל תמיד ישלוט ושולט באחיו וואלה שטחים וואלה גזל זה המצב ובגלל עקשנים שכמותך ואחרים מישראל כולנו אוכלים חרא והערבים על חרבם תמיד חיים ומפסידים !!!!!
_new_ הוספת תגובה



אתה צודק .
אריה עירן (יום שלישי, 18/03/2008 שעה 7:10)
בתשובה לאבו גמילה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הערבים גזלו בחרב את אדמת ארץ ישראל בשנת 640 . כעת אנחנו מחזירים בחרב את מה ששלנו . תודה לך שאתה מצדיק את השיטה . רק יהודים שמאלנים טיפשים מתנגדים לזה . לכן אני מודה לך . שיטה מצוינת .
_new_ הוספת תגובה



הערבים גזלו בחרב את אדמת ארץ ישראל בשנת 640
soria (יום שלישי, 18/03/2008 שעה 7:48)
בתשובה לאריה עירן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

יוסף פטריך

קיסריה במעבר מהשלטון הביזנטי לשלטון המוסלמי:
העדות הארכאולוגית מהאזור הדרומי-מערבי והמקורות הכתובים
במוקד המאמר שני מכלולים ארכיטקטוניים רחבי ידיים המצויים בקצה הצפוני של האזור הדרומי-מערבי בקיסריה, בסמוך לחומה הצלבנית מדרום לה: האגף הציבורי של הארמון (פראיטוריום) של המושל הביזנטי ומכלול רומי מאוחר או ביזנטי הכולל שישה מחסנים הקשורים לווילה עירונית צמודה. גורלם של מכלולים אלה משקף את גורל המִנהל המקומי והעילית העירונית בקיסריה. העדות הארכאולוגית מצביעה על נטישה וסוף חד של החיים העירוניים, כתוצאה מהסבת השטח לאזור חקלאי – חלקות גן שהיו ערוכות בטרסות, ושהושקו במי בארות שנחצבו לתכלית זו וברשת תעלות בנויות אבן. תמורה זו חלה במהלך שבע שנות המצור על העיר, שהסתיימו בכיבושה בשנת 640 או 641 לסה''נ. תמונה ארכאולוגית זו מוארת יפה על ידי מקורות כתובים – שומרוניים, נוצריים ומוסלמיים – המוצגים במאמר בפירוט. בעקבות הכיבוש לא נשרפה קיסריה באש, ואף לא הוחרבה באופן שיטתי; במהלך המצור התרוקנו חלקים נרחבים שלה מתושביהם, שגלו אל מעבר לים. תושבים אחרים הומתו או נלקחו בשבי והוגלו לאחר הכיבוש. אך עדיין נשארו בעיר נוצרים שעיבדו את חלקות הגנים המדורגות. אלו ננטשו סופית קודם לשנת 700 לסה''נ, ומאוחר יותר הפך השטח לבית קברות מוסלמי. בית הקברות מצביע על שינוי האוכלוסייה המקומית מנוצרית למוסלמית, כתוצאה ממדיניות ההתיישבות של השלטון החדש, הצבתו של חיל משמר, ואולי אף המרת דת כפויה לאסלאם.http://ybz.org.il/?ArticleID=1616
_new_ הוספת תגובה



[•] הערבים גזלו בחרב את אדמת ארץ ישראל בשנת 640
soria (יום שלישי, 18/03/2008 שעה 7:54)
בתשובה לsoria
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

[• הוסרו ביטויים לא ראויים.]
_new_ הוספת תגובה



לך תעשה חומוס !
מישלינגפוץ1 (שבת, 15/03/2008 שעה 11:04)
בתשובה לאבו גמילה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שיהיו עוד הרבה רעבים סוף סוף בעזה.
העונש מגיע להם. אללה לא בוגד בהם.
_new_ הוספת תגובה



לך תעשה חומוס !
אבו גמילה (יום ראשון, 16/03/2008 שעה 8:53)
בתשובה למישלינגפוץ1
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

סבלונות אחי ,אללה יביא קאסמים על תל אביב
_new_ הוספת תגובה



[•] לך תעשה חומוס !
סתם אחד (יום שני, 17/03/2008 שעה 11:36)
בתשובה לאבו גמילה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אינשאללה. שהצפוניים השמאלניים סוף סוף יחטפו על הראש מה שהם הביאו עלינו.
_new_ הוספת תגובה



את המוות נעשה לכם , שום חומוס.
אבו גמילה (יום שני, 17/03/2008 שעה 20:45)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

דין אחד לכופרים.לא חשוב שמאלנים או ימנים.
_new_ הוספת תגובה



כל אחד בא יומו באשר הוא גם לזה שלא כופר!!!! בקיצור הכל בלוף
soria (יום שלישי, 18/03/2008 שעה 5:23)
בתשובה לאבו גמילה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

דין פרוטה כדין מאה !!! כופרים אנטי כופרים כאלה שחושבים עצמם צודקים ולא צודקים מאמינים שמאלנים או ימנים. סתם בטלנים מבין ערבים/הפלשתנאים המופתי או הרב הראשי בקיצור הכל בלוף אחד גדול תחלס בשטח יש לחפש את דרך השלום נקודה .
_new_ הוספת תגובה



אבו-ג'מילה, הרי אתם מבינים רק כוח...
אבו לפלף (יום חמישי, 13/03/2008 שעה 8:01)
בתשובה לחזי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

חזי, אתה ממש מפתיע...

הערבים אמרו תכלס כל הזמן על כונותיהם

אבל השמאלנים הם השקרנים באמת.

והם שעושים שטיפת מוח לציבור של הערב-רב על שלום

על החתום
אבו לָפלָף
_new_ הוספת תגובה



הסתה שמאלנית
אבו-נרי המקורי (יום חמישי, 13/03/2008 שעה 10:31)
בתשובה לאבו לפלף
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אבו-נרי מקשקש. ומסית.

הוא חושב שהוא הכי חכם מכולם.

כולם טיפשים ורק אורי אבנרי החכם מכל אדם.
_new_ הוספת תגובה



שוב בדבריך טעם חלקי בלבד
ענבל בר-און (יום שלישי, 11/03/2008 שעה 15:44) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אורי אבנרי. מאמריך מרתקים ומעניינים, וללא ספק באים מנקודת מבטו של מי שמכיר באופן אישי חלק מהאירועים והנפשות הפועלות (אני מתייחסת לשיחות אשר ניהלו בגוש שלום עם חמאס). עם זאת, צורמת התחושה שבכל מאמריך אתה מביא אספקט אחד, הוא אותו אספקט אשר משרת את עמדתך ואת עמדת גוש שלום. עולה בקרב ישראלים רבים השאלה, מה אם עבור החמאס הפסקת אש (תהודייה) אינה אלא אסטרטגיה לא רק להתחמש אלא להפר את ההפסקה ברגע שהעיתוי יהא נוח לחמאס, לא לישראלים. החמאס הרי הוכיחו את יכולתם להפר בצורה אזכרית הסכם עם הפת''ח, ועם הישראלים יעשו זאת מקל וחומר ועם הרבה פחות רחמים (תזכורת: הם השליכו אנשי פת''ח מן הגגות). קשה לקבל את ההתפלפלות המילולית שלך ולפיה בתהדייה ישנה משום הכרה בישראל שכן אם אתה נושא ונותן עם מדינה, אתה גם מכיר בה. בקרב הפלשתינים ישנם רבים וטובים שהתחנכו על ברכי שנאה לישראל וליהודים אשר נזונה מטקסטים אנטישמיים למהדרין, כך שלא משנה מה שהישראלים יעשו, השנאה בקרבם אינה שנאה שמגיבה לאירועים אלא שנאה שינקו מחינוך מתוך ספרים, קריקטורות זבות ארס ודם, מתוך תפיסה ולפיה ליהודים אין זכות קיום. כל עוד מאמריך (הנפלאים אגב) מציגים אך ורק את אותן עובדות אשר נוחות לעמדת 'גוש שלום', הם יתקבלו בספק רב בקרב הקוראים. אתה מתעלם מכל מיני עובדות אשר אינן מתאימות לעמדכם, או מגמד עובדות אלו, מיפה אותן, ממעיט בערכם. התחושה בכל תום מאמר שלך היא: ''מאמר נהדר, רק שהכותב שכח להתיחס ל..... א,ב,ג''. באמת חבל
_new_ הוספת תגובה



ענבל,
חזי (יום רביעי, 12/03/2008 שעה 5:28)
בתשובה לענבל בר-און
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מבלי להתייחס לתוכן מה שכתבת למעלה,

אני מצפה מסטודנטית למשפטים לכתוב בצורה קריאה יותר, כולל פתיחת שורות חדשות...
_new_ הוספת תגובה



הלמוט אוסטרמן, YAVOLL, HEIR COMMANDANT
מיקי (יום שלישי, 11/03/2008 שעה 21:06) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אז לשיטתך צריך לגבות מס גולגולת מכל מוסלמי,
לגזור עליהם דין מוות.
לקרוא להם חזירים וקופים,
להניח במקום מגוריהם מטעני חבלה,
להרוג בהם ככלבים,
להצמית אותם ע''י הטבעה בים.

הסבר לי בבקשה למה אתה מתכוון כשאתה אומר שמותר להם לעשות מה שעושים להם, ומדוע את מתיר להם את שאתה מתגולל עלינו?
_new_ הוספת תגובה



אייה אורי משדות פלשת?
Israeli101 (יום שישי, 14/03/2008 שעה 5:47) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

- Auf den Feldern des Krieges אייה אורי משדות פלשת?
איך נפלו גיבורים? שועלי שמשון לדורותם!
חבל על מי שמת! אך בעיניינך - לא חבל!
_new_ הוספת תגובה



פשוט לא רוצים לחיות איתם
עומר (יום שני, 17/03/2008 שעה 15:14) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לא כאן. הארץ הזו טעונה מדי. ובהחלט לא שווה להלחם עליה ולאבד חברים להגנתה.

אבנרי, אתה נאיבי ורדוד בצורה שלא תאמן לפעמים.
להרוג כמה שיותר פלסטינים? זה האמצעי? באמת אבנרי. אל תהיה תמים כל כך. אני מסכים, צה''ל לא כזה טוב ולא כזה מבריק, אבל אם יש משהו שצבא יודע לעשות זה להרוג. ומאה פלסטינים זה באמת עניין זניח. אם להרוג פלסטינים היתה איכשהו המטרה - נכשלנו. 100 פלסטינים באמת לא מזיזים כלום לאף אחד. בטח שלא לפסטינים עצמם.
_new_ הוספת תגובה



בקרב נגד הטרור יכולה להיות הכרעה
לחמניה חמה (יום שלישי, 18/03/2008 שעה 19:11) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

רק אם נרדוף ונשיג את הטרוריסטים ועוזריהם,ונשלח בהם אש וחרב, ונשרוף את בתיהם ונחריב את מסגדיהם,כי אז ננצח אותם. מן הראוי שנילחם בערביי עזה ונבריחם אל מעבר למדבר סיני וננקה את שדותיה של פלשת, כי אינה עוד אדמה ערבית.
_new_ הוספת תגובה



בקרב נגד הטרור יכולה להיות הכרעה
אבו גמילה (יום רביעי, 19/03/2008 שעה 20:09)
בתשובה ללחמניה חמה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

וילנאי לא לבד , לא תפחידו אותנו באיומים על שואה חדשה.

הנקמה בא תבוא.
_new_ הוספת תגובה



בקרב נגד הטרור יכולה להיות הכרעה
אריה עירן (יום רביעי, 19/03/2008 שעה 20:49)
בתשובה לאבו גמילה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בתבונתכם הרבה ניסחתם את המטרות בהצעה לחוקה . זה מופיע באתר עדאלה . תודה לאזהרה .
_new_ הוספת תגובה



בקרב נגד הטרור יכולה להיות הכרעה
soria (יום חמישי, 20/03/2008 שעה 7:09)
בתשובה לאריה עירן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אריה אפשר קישור לאתר !!!!!?
_new_ הוספת תגובה



בקרב נגד הטרור יכולה להיות הכרעה
אבו גמילה (יום חמישי, 20/03/2008 שעה 10:04)
בתשובה לאריה עירן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

חוקה תהיה רק ברוח האיסלאם.

יש לתת כבוד לנביא
_new_ הוספת תגובה



בקרב נגד הטרור יכולה להיות הכרעה
צדק (יום חמישי, 20/03/2008 שעה 10:26)
בתשובה לאבו גמילה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

האיסלם והנאצים אותה הרוח. היטלר והמופתי אותה הרוח.

ליצן מוסלמי, למד קצת היסטוריה ותראה מה קרה לכל אויבי העם היהודי.
כולם הפכו לאבק פורח, נמחקו מהמפה.
כך גם יהיה סופם של הערבים, אבק פורח.

מיליארד פרימיטיבים אינם מסוגלים לעמוד מול 7 מיליון יהודים...אתם אפסים.
_new_ הוספת תגובה



בקרב נגד הטרור יכולה להיות הכרעה
אבו גמילה (יום חמישי, 20/03/2008 שעה 16:16)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

יש לנו הרבה סבלנות

אללה גרש אותכם מפה פעם בגלל חטאכם.

אללה המיט אליכם שואה בגלל חטאכם.

הוא יעניש אותכם פעם נוספת בגלל שאתם אנשים רשעים.
_new_ הוספת תגובה



יא גמילה הכל בלוף רק דרך השלום תביס רשעים וצדיקים !
soria (יום חמישי, 20/03/2008 שעה 17:25)
בתשובה לאבו גמילה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



מי שרוצה יכבד
אריה עירן (יום חמישי, 20/03/2008 שעה 16:26)
בתשובה לאבו גמילה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ומי שלא רוצה לא יכבד .
הוא למד מהיהודים והנוצרים וסיפר לכולם שאללה דיבר איתו . רק שאי אפשר להוכיח את קיום אללה או אלוהים או בורא עולם .
אבל מוחמד מצא פטנט מצוין . דין מוחמד בסייף . גם מי שרוצה לעזוב דינו מוות . כל מקום שמוסלמים כבשו , שלהם ''לעולמים'' . שיטה מצויינת . רק יש לה בעיה אחת . למרות מה שכתוב בספרים הקדושים , העולם מתנהג לפי עקרונות אחרים . העקרונות האלה פועלים על צדיקים וכופרים . בורים ומשכילים . טיפשים וחכמים . על יהודים , מוסלמים , נוצרים , בודהיסטים , ברהמינים ופגאנים . גם על חסה גם על כבשה וגם על זאב .
_new_ הוספת תגובה



מי שרוצה יכבד
אבו גמילה (יום חמישי, 20/03/2008 שעה 21:36)
בתשובה לאריה עירן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מי שלא יכבד את הנביא , הנביא יתנקם בו.

העולם מתנהג על פי אמפרית הרשע באמריקה. כשתיפול אמריקה בקרוב מאוד תיפול גם ישראל.
_new_ הוספת תגובה



מי שרוצה יכבד
soria (יום חמישי, 20/03/2008 שעה 23:54)
בתשובה לאבו גמילה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אבו גמילה נהייתה הדובר של מוחמד ? ההה ... בכל אופן '' אלה או עקבר אלה אל עזים '' למעשה הוא אותו אל גם של היהודים וגם של הנוצרים וכל מי שרוצה ..... רק דרך השלום ומומחד גם דגל בשלום / את החרב הוסיף אחר כך
_new_ הוספת תגובה



מי שרוצה יכבד
אבו גמילה (יום שישי, 21/03/2008 שעה 16:15)
בתשובה לsoria
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

היהודים תמיד היו צבועים .ביד אחת קראו לשלום ביד שניה החזיקו רובה.
_new_ הוספת תגובה



מי שרוצה יכבד
soria (יום שישי, 21/03/2008 שעה 21:05)
בתשובה לאבו גמילה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

נכון!!!! אך היות ואתה לא דוגל בשלום ואוהב ללכלך אזי תן לי לרדת לרמה שלך וגם ללכלך .. הערבים החזיקו ותמיד מחזיקים רק רובה ולכן היכן שהם גרים כך נראה המקום ומכך ומישתקף פרצופם האמיתי! הווה אומר עוד מתקופת הברטים נאמר על ידם '' 40 שנה בקבר אין אמונה בערבי''
_new_ הוספת תגובה



מי שרוצה יכבד
אבו גמילה (יום שישי, 21/03/2008 שעה 21:33)
בתשובה לsoria
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אללה ציווה להכות באויבים לפי חרב.

הכופרים ואלה העושים המעשי כופרים דינם מות.
_new_ הוספת תגובה



מי שרוצה יכבד
soria (יום שישי, 21/03/2008 שעה 22:04)
בתשובה לאבו גמילה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כתבתי לך בעבר יא גמילה ''כל ואחד ביגי יומו כופר או לא כופר !! מסכן אללה בגלל שכמותך וכמה טוב שלא כל המוסלמים חושבים כמותך !!!! ואלה כפר ואלה בטיח רק שלום ורק שלום
_new_ הוספת תגובה



לא אללה דיבר איתו, מלאך בעל שם יהודי..
צדק (יום שישי, 21/03/2008 שעה 8:12)
בתשובה לאריה עירן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

המלאך גבריאל דיבר איתו.
שאל מוסלמי מה זה ''גבריאל'', מה פירוש המילה, והוא יגמגם.
אין שום משמעות לשמו של המלאך בשפה הערבית.
גם המלאך הוא בעל שם יהודי.

אין לגויים שום דבר משל עצמם, הכל הם העתיקו מהיהודים.
החיקויים החיוורים העלובים רצחו ורוצחים על מנת להכריח בני אדם להאמין בהבלים המגוחכים שלהם.
_new_ הוספת תגובה



לא אללה דיבר איתו, מלאך בעל שם יהודי..
אבו גמילה (יום שישי, 21/03/2008 שעה 16:13)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

משה היה נסיך מצרי.

עם ישראל מרגע שקיבל את דבר אלוהים הדבר הראשון שעשה הוא חטא עגל הזהב.

אלוהים עזב אותכם מזמן. סופכם קרוב .
_new_ הוספת תגובה



לא אללה דיבר איתו, מלאך בעל שם יהודי..
אריה עירן (יום שישי, 21/03/2008 שעה 18:47)
בתשובה לאבו גמילה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כמו שהסברתי לך . אין לכם אוכל . אתם תמותו ברעב . היום מהומות מזון במצרים , מחר בכל העולם המוסלמי . אם ינצחו המוסלמים הקיצוניים , יהיה לכם חול לאכול .
אתה יכול להתפלל לאללה ולמוחמד ראסול אללה . מה שתקבלו זה חול .
_new_ הוספת תגובה



לא אללה דיבר איתו, מלאך בעל שם יהודי..
אבו גמילה (יום שישי, 21/03/2008 שעה 21:36)
בתשובה לאריה עירן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

נמות ברעב ובצמא למען שחרור פלסטין. וננצח כי אנחנו מוכנים להקריב את חיינו למען האדמה הקדושה.להבדיל מן היהודים הפחדנים.
_new_ הוספת תגובה



לא אללה דיבר איתו, מלאך בעל שם יהודי..
soria (יום שישי, 21/03/2008 שעה 22:07)
בתשובה לאבו גמילה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

נכון היהודים נעשו לא פחדנים אלא זהירים כי העולם הישתנה נצחון אף צד לא ינצח רק השלום !!!!!!
_new_ הוספת תגובה



לא אללה דיבר איתו, מלאך בעל שם יהודי..
אבו גמילה (שבת, 22/03/2008 שעה 15:03)
בתשובה לsoria
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שלום עושים פחדנים.
_new_ הוספת תגובה



אזי לפי דבריך רוב הערבים פחדנים , כי שלום הם לא רוצים !
soria (שבת, 22/03/2008 שעה 18:05)
בתשובה לאבו גמילה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ראה סוריה חיזבאללה בל לאבן והחמס !!! בכל אופן תמה השיחה כאן כי אתה סותר את דרך השלום של אורי אבנרי , גדעון אחמד טיבי ואחרים ! ופשוט כותב למען הג~אחה
_new_ הוספת תגובה



לא אללה דיבר איתו, מלאך בעל שם יהודי..
אריה עירן (שבת, 22/03/2008 שעה 9:39)
בתשובה לאבו גמילה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אחרי שתמותו ברעב או בצמא , לא יהיו ערבים . שכל של ציפור .
_new_ הוספת תגובה



לא אללה דיבר איתו, מלאך בעל שם יהודי..
אבו גמילה (שבת, 22/03/2008 שעה 11:53)
בתשובה לאריה עירן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

יש ערבים הרבה יותר מיהודים זה רצון אללה.בעוד אתם מלאי חטא ורשע, הערבים מביאים ילדים לעולם.

העתיד שיך לנו, אם יש לך קצת יותר שכל מציפור אז עדיף שתעוף מפה, לפני שיהיה מאוחר.
_new_ הוספת תגובה



יש אינפלציה בערבים
נקניק כשר (שבת, 22/03/2008 שעה 15:38)
בתשובה לאבו גמילה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

וכמו בכל אינפלציה הערך שלם על הפנים. הם גם מתפללים ככה - עם הפנים למטה אל אללה במכה ועם התחת לחרא-ם-א-שריף. או נכון יותר, http://www.merip.org/mer/mer217/graphics/Al-Aqsa%20P... משתחווים למשמר הגבול עם התחת לכיפה של הסלע.
_new_ הוספת תגובה



יש אינפלציה בערבים
אבו גמילה (יום ראשון, 23/03/2008 שעה 17:08)
בתשובה לנקניק כשר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

על פשעי המלחמה האלה . בא תבוא הנקמה.
_new_ הוספת תגובה



יש אינפלציה בערבים
אריה עירן (יום ראשון, 23/03/2008 שעה 18:19)
בתשובה לאבו גמילה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

יש לך גם עומק ?
חוץ מכתיבת כמה מילים של ניקמת אללה בכופרים אתה חיוור מאד . תתאמץ , תביא קטעים , השקפת עולם , הוכחות , משהו .
_new_ הוספת תגובה



יש אינפלציה בערבים
אבו גמילה (יום ראשון, 23/03/2008 שעה 19:24)
בתשובה לאריה עירן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

האמת הולכת איתי . ואני מוכן למות למען מטרותי. זה הרבה יותר מכל דברי ההבל שלכם.
_new_ הוספת תגובה



יש אינפלציה בערבים
אריה עירן (יום ראשון, 23/03/2008 שעה 20:29)
בתשובה לאבו גמילה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

רק רדידות המחשבה קיימת אצלך . ועם זה לא תגיע רחוק .
_new_ הוספת תגובה



יש אינפלציה בערבים
אבו גמילה (יום ראשון, 23/03/2008 שעה 20:45)
בתשובה לאריה עירן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מי שלכוד בברבוריו הוא עם בישראל. אתה מאוהב בשקריך והצבא הישראלי משתבלל ברטוריקה ריקה ובאפס מעשה. התבוסה קרובה ומי שטיפה שכל בקודקודו יקום ויברח מכאן.

החכמים ברחו מגרמניה לפני המלחמה. הטפשים נלכדו בטיפשותם ושקריהם.
_new_ הוספת תגובה



יש אינפלציה בערבים
מאזין קבוע (יום שני, 24/03/2008 שעה 22:19)
בתשובה לאבו גמילה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

תנקום, תנקום. הרי אתם כבר נוקמים 100 שנה בכל העולם, ובעיקר בעצמכם. אתם מגדלים נפצים קטנים מרגע שנולדו והם מתפוצצים לכם יותר בין הידיים מאשר אצל אוייביכם. אתם ערבים ולכן אתם נידונתם בידי אללה לשמש כשייטאן לקראת גאולת העולם.

תתחילו לשרוף את עזה ואחר כך את שכם וג'נין. אני אשמח לצלם את זה במסרטה ומבטיח לך שאראה את זה לכל העולם ואישתו.
_new_ הוספת תגובה



[•] כולכם מוכנים למות.. חי חי חי
צדק (יום שני, 24/03/2008 שעה 6:50)
בתשובה לאבו גמילה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אז למה אתם מייללים כמו נקבות היסטריות כשצה''ל ממלא את רצונכם הנאצל, להיתפגר?
למה נסארללה והנייה מתחבאים כמו עכברי מערות, במקום להופיע כמו גברים, ולהישלח לבית הקברות בצורת רסק עגבניות?

פחדנים שפלים כמוכם, המסתתרים אחרי ילדים ומתחת לשמלות של נשים,
מוכנים למות............חה...חה.......חה..........חי...

תאוות הרצח ושיכרון הדם הם המוטיבציה היחידה של מפלצות אדם מסוגכם.
אתם יותר גרועים מהנאצים, הנאצים רצחו מתוך אידיאולוגיה, אתם נהנים מהרצח.
_new_ הוספת תגובה



להרוג יהודים זו מצוה כבוד והנאה
אבו גמילה (יום שני, 24/03/2008 שעה 18:14)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



להרוג יהודים זו מצוה כבוד והנאה
מאזין קבוע (יום שני, 24/03/2008 שעה 22:32)
בתשובה לאבו גמילה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אבל להרוג ערבים ומוסלמים זו הנאה גדולה פי 100 (לפחות)...http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/482/564.html ..... אז המשיכו נא במלחמת הקודש שלכם !!!!!

עלו והצליחו !!!!!
_new_ הוספת תגובה



להרוג יהודים זו מצוה כבוד והנאה
אבו גמילה (יום שלישי, 25/03/2008 שעה 11:25)
בתשובה למאזין קבוע
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

יד ביד עם אחמניגאד

הדגל יונף על חורבות תל אביב.
_new_ הוספת תגובה



שלא יעוף ברוח מהגג הגווד אחמיניגד
soria (יום שלישי, 25/03/2008 שעה 17:56)
בתשובה לאבו גמילה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לא חבל לפחות תמצא דגלן אחר מהגווד אחמיניגד הדגל יותר גדול ממנו ...
_new_ הוספת תגובה



שלא יעוף ברוח מהגג הגווד אחמיניגד
אבו גמילה (יום שלישי, 25/03/2008 שעה 20:40)
בתשובה לsoria
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

רוחו חזקה איתנה וגדולה.
_new_ הוספת תגובה



במקרה שלו זה לא יעזור
soria (יום רביעי, 26/03/2008 שעה 3:44)
בתשובה לאבו גמילה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

צריך למצוא דגלן אחר בעל כל כיוני ה רוח למינהן/למינהם נראה לי שצריך לחפש דגלן בעל רוח השלום עם עוף
_new_ הוספת תגובה



במקרה שלו זה לא יעזור
soria (יום רביעי, 26/03/2008 שעה 3:44)
בתשובה לsoria
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בעל מעוף
_new_ הוספת תגובה



שלא יעוף ברוח מהגג הגווד אחמיניגד
צדק (יום רביעי, 26/03/2008 שעה 8:32)
בתשובה לאבו גמילה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

גם רוחם של הפסיכופאטים מאותה המחלקה שלו,
היטלר ומוסוליני, היתה פעם חזקה ואיתנה....
_new_ הוספת תגובה



הוא יסים את שליחות הקודש
אבו גמילה (יום רביעי, 26/03/2008 שעה 9:59)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



הוא יסים את שליחות הקודש
צדק (יום רביעי, 26/03/2008 שעה 10:58)
בתשובה לאבו גמילה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כמו שסדאם סיים את שליחותו, בבדיקת שיניים ותלייה פומבית.
_new_ הוספת תגובה



הוא יסים את שליחות הקודש
אבו גמילה (יום רביעי, 26/03/2008 שעה 20:11)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כמו שהאמריקאים בורחים מעירק ככה היהודים יברחו מפלסטין.

יברך האל את חוסין נשיא ארצות הברית הבא.
_new_ הוספת תגובה



ינשאללה ועז יבוא השלום וגר זאב עם כבש ותקום מדינת ישראפלס
soria (יום רביעי, 26/03/2008 שעה 23:33)
בתשובה לאבו גמילה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



ינשאללה ועז יבוא השלום וגר זאב עם כבש ותקום מדינת ישראפלס
soria (יום רביעי, 26/03/2008 שעה 23:38)
בתשובה לsoria
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מדינה בא יחיו יהודים וערבים שווי זכויות לעד !!!!!
_new_ הוספת תגובה



ינשאללה ועז יבוא השלום וגר זאב עם כבש ותקום מדינת ישראפלס
אריה עירן (יום שישי, 28/03/2008 שעה 6:22)
בתשובה לsoria
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לא חשוב השם . חשוב שיחיו כפליים יהודים . במקום 13 מיליון יהודים בעולם היום , 26 מיליון במהרה בימינו .
_new_ הוספת תגובה



ינשאללה ועז יבוא השלום וגר זאב עם כבש ותקום מדינת ישראפלס
soria (יום שישי, 28/03/2008 שעה 8:45)
בתשובה לאריה עירן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הלוואי !!!!!
_new_ הוספת תגובה



עולם ללא יהודים יהיה עולם צודק יותר.
אבו גמילה (יום שישי, 28/03/2008 שעה 14:20)
בתשובה לאריה עירן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



.ההה צדק אתה מחפש בעולם שכולו טוב!!!גם היטלר חיפש
soria (יום שישי, 28/03/2008 שעה 17:20)
בתשובה לאבו גמילה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ההה צדק אתה מחפש בעולם שכולו טוב גם היטלר חיפש זאת ביחד עם המן הרשע ואמחינגד הגמד שחולם רטוב מדי בוקר על אובדן והשמדת ישראל צריך להיזהר אבו גמילה מחלומות שכאלו אתה עלול לא להתעורר מרוב רצון להישאר חולם !!! האהאהא
_new_ הוספת תגובה



עולם ללא יהודים יהיה עולם צודק יותר.
אריה עירן (שבת, 29/03/2008 שעה 9:04)
בתשובה לאבו גמילה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה ילד . אין לך השכלה . אין לך שום תרומה לדיון . הרמה שלך היא כמו בכיתה ג' . כל מה שאתה מצליח לכתוב זה תגובות של תינוק .
אפילו אני אילו רציתי יכולתי לכתוב קטעים נגד היהודים ברמה יותר גבוה משלך .
אני שמח שזה מה שאתה . תמשיך בובלה . ושיהיו לך 70 בתולות בקרוב .
_new_ הוספת תגובה



עולם ללא יהודים יהיה עולם צודק יותר.
אבו גמילה (יום ראשון, 30/03/2008 שעה 10:32)
בתשובה לאריה עירן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אנחנו מאמינים במעשים לא בדיבורים.

עדיף למות מאשר להכנע.
_new_ הוספת תגובה



עולם ללא יהודים יהיה עולם צודק יותר.
אריה עירן (יום ראשון, 30/03/2008 שעה 12:29)
בתשובה לאבו גמילה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אם זה מה שאתה רוצה אז טוב . הבתולות מחכות לך .
_new_ הוספת תגובה



עולם ללא יהודים יהיה עולם צודק יותר.
אבו גמילה (יום שלישי, 01/04/2008 שעה 13:16)
בתשובה לאריה עירן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הנקמה מחכה לך
_new_ הוספת תגובה



לא אללה דיבר איתו, מלאך בעל שם יהודי..
צדק (יום שני, 24/03/2008 שעה 6:43)
בתשובה לאבו גמילה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אמו ואחותו של משה עבדו על המצרים הדבילים,
כשגרמו לפרעה לגדל בעצמו את משה, שיטביע אותו ויקח ממנו את עבדיו ואת רכושו.

עובדי השטן המוסלמים מודאגים מחטא של עגל?
הכעבה שלכם היא עבודת אלילים נטו. יסודה הוא בעבודת האלילים בחצי האי ערב.
רוצחים שפלים מודאגים מחטא של עגל?

אלוקים לא עזב אותנו מעולם, לכן אנחנו כאן ואויבינו הפכו לאבק כפי שגם סופכם יהיה.
כל מי שמתעסק עם העם הנבחר, נידון לאבדון ולגיהינום.
_new_ הוספת תגובה



ישראל תעלם
אבו גמילה (יום שני, 24/03/2008 שעה 18:13)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

התמונה של החזית – של העם שלא יכול לעמוד בהפצצות, עם שלא יכול לסבול פליטים ולהיות במקלטים. הפלסטינים עומדים בזה 60 שנה אולם הישראלים לא יכולים היו לסבול 33 יום. לכן המלחמה חשפה את התמונה של העורף שלהם. לכן, האם ישראל יכולה להיעלם? אלף פעם כן!
_new_ הוספת תגובה



ישראל תעלם ? חלום רטוב ....
soria (יום שני, 24/03/2008 שעה 18:25)
בתשובה לאבו גמילה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אבו גמילה אמת צדקתה העם לא יכל לעמוד בהפצצות, העם לא יכל לסבול ולהיות במקלטים נהיו מפונקים ממש בושה!אך בין זה להעלמות ישראל הההאא זה חלום רטוב של רוב תושבי המזרח התיכון . השכתה ישנה עוד אפשרות:? ''תמות נפשי עם פלשתים'' רק שלום רק שלום יביא רווחה לאזור כך חושב אורי , גדעון , טיבי יוסי ועוד חולמים כמוני
_new_ הוספת תגובה



ישראל תעלם
מאזין קבוע (יום שני, 24/03/2008 שעה 22:24)
בתשובה לאבו גמילה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אנחנו עומדים כבר 15 שנה ב''הפצצות', אם כי אתה בודאי מתכוון לירי קסאמים וערבים דפוקים מתאבדים (אבל אתה ערבי ולא נדרוש ממך יותר ממה שאתה יכול ואיכולתך קטנה בהחלט). אבל העראבושים של עזה לא עמדו יום עם מעט הפצצות נקודתיות על אנשי חמאס. ועשרות אלפים עזתים מיד ברחו לסיני. אני חייב לומר שתרגלנו אתכם היטב באיך לברוח מארץ ישראל בחזרה למולדתכם. אני חושב שבפעם הבאה כולכם תברחו ותשאירו לנו ארץ ישראל אחת פחות שני מיליון ערברבים.
זה יהיה יום חד למזרח התיכון החדש.
_new_ הוספת תגובה



ישראל תעלם
אבו גמילה (יום שלישי, 25/03/2008 שעה 11:26)
בתשובה למאזין קבוע
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

תפקח עינים המדינה שלך קורסת.
_new_ הוספת תגובה



כל העולם קורס !
soria (יום שלישי, 25/03/2008 שעה 17:57)
בתשובה לאבו גמילה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



כל העולם קורס !
אבו גמילה (יום שלישי, 25/03/2008 שעה 20:39)
בתשובה לsoria
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

המערב הקפיטלסטי הנצלני קורס. ישראל תיפול איתו.
_new_ הוספת תגובה



כל העולם קורס ביחד גם ארצות ערב !
soria (יום רביעי, 26/03/2008 שעה 3:04)
בתשובה לאבו גמילה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ההה כולנו כאחד באותה ביצה טובענית רק שלום אחווה הבנה ידידות סלחנות תבאה את הגאולה והמשיח עימם ואז ירקדו ביחד תחת כנפי השכינה מוחמד והנביא אליהו וישו וי עפו השמימה
_new_ הוספת תגובה




חפש בתגובות שבדיון זה:     חיפוש מתקדם...

חזרה לפורוםהדפסה עם תגובותתגובה למאמר


מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי