פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
מדינת ישראל נגד עם ישראל, מדינת ישראל בשירות הג'יהאד
יובל ברנדשטטר (שבת, 06/12/2008 שעה 19:11)


מדינת ישראל נגד עם ישראל, מדינת ישראל בשירות הג'יהאד

ד''ר יובל ברנדשטטר



הכותב מתמודד על מקום ברשימת מפלגת ''התקווה'' לכנסת.

לפני שבוע פרצו נציגי הגי'האד העולמי לבית חב''ד במומבאי, והוציאו להורג ששה יהודים ויהודיות. הרצח היה על פי מצוות הג'יהאד, להרוג את כל הכופרים שלא קבלו עליהם את האיסלאם, או שלמו את כופר הנפש (ג'זיה) שהכובש המוסלמי זכאי לו מכוח הג'יהאד.

שלשום, יום חמישי ז' בכסלו, פרצו נציגי הג'יהאד העולמי אל הבית היהודי בחברון, תוך שימוש ברימוני-הלם, גז מדמיע והתנפלו על היהודים המתגוררים בבית. תוך שעה זרקו נציגי הג'יהאד את בעלי הבית היהודי אל הרחוב וקנחו בזריקת רימוני הלם וגז מדמיע גם ברחובות העיר העברית הראשונה, קריית ארבע. עשרים וארבעה יהודים נפגעו בפעולה, אך איש לא נרצח. נציגי הג'יהאד בתקשורת התמוגגו מנחת, והשר לענייני שירות הג'יהאד הלך לאספת בחירות נינוחה בתל-אביב.

מדינת ישראל, על שריה, יועציה, שדרניה, שופטיה ושוטריה, התגייסה בחפץ לב לשירות הג'יהאד. הגי'האד שם לו למטרה לגרש את עם ישראל מדאר-אל-איסלאם (כל מקום שמוסלמים שלטו בו בעבר) ומדינת ישראל משתפת איתו פעולה מתוך תקווה ואשלייה שאם יקריבו את תושבי ההר, תישאר השפלה לפליטה. זו בדיוק האיסטרטגיה של הג'יהאד, שימוש בדהימי נגד עצמו. הדהימי הוא היהודי שקיבל על עצמו את הכניעה לדרישות הג'יהאד, הסכין למרות הג'יהאד, הסכים להעלות לו מס וקיבל על עצמו להילחם ביהודים שאינם מקבלים את מרותו של הג'יהאד. ברק, ברק, בייניש ואולמרט, דיכטר וכספית, גולן ושטרנהל – כולם יהודים גלותיים דהימים שקיבלו על עצמם את הכניעה לג'יהאד ואת מילוי מצוותיו. לו מינה יאסר ערפאת עליו השלום בעצמו את מנהיגי ישראל בוועדה מסדרת, לא יכול היה אפילו להמציא משת''פים יותר יעילים, חרוצים, אלימים ואנטישמים יותר מן הנזכרים לעיל.

וכי מה מציע לנו בן כספית בנושא של נוער הגבעות? לחסל את הבעיה בכל מחיר. מה פירוש ''כל מחיר?'' שר הרווחה הרצוג נותן את התשובה: לעצור אותם ולעשות להם ''חינוך מחדש'', שזה בדיוק מה שעשו מאו-טסה-טונג, סטאלין ושאר מנהיגי הקומוניזם: חינוך מחדש בגולאג. לא נורא אם ימותו כמה בדרך. מה דורשת רשות הטרור והרצח? את פינוי היהודים מן הבית היהודי הלאומי. אפשר להתחיל מן הבית היהודי בחברון.

מדינת ישראל משתפת פעולה עם הג'יהאד נגד עם ישראל. עם ישראל ברובו הגדול הבין שחלוקת הארץ עם הג'יהאד היא מתכון להשמדתו של העם היהודי, אם במומבאי ואם בארץ ישראל. עם ישראל ברובו הגדול יודע שכל שטח המצוי תחת שלטון הג'יהאד הוא בסיס להמשך הלחימה בשארית הפליטה של אושוויץ, טרבלינקה ופז. עם ישראל ברובו הגדול מבין שהג'יהאד, הנאציזם והאיסלאם חד הם: אידיאולוגיות השוללות את זכות קיומה של האומה היהודית. לכן כל משרת של הג'יהאד, גם אם ידו על המיקרופון והעיתון, איננו אלא משתף פעולה עם השמדת העם היהודי. מדינת ישראל, כמשתפת פעולה של הג'האד שוללת את זכות קיומו הריבוני של עם ישראל בארצו והיטיב לבטא זאת נשיא ההסתדרות הציונית מר אברום בורג: רוצו להשיג לכם אזרחות זרה.

יש דרך אחרת. עם ישראל ייקח את מדינת ישראל מידי כנופיית שלטון החוק, כנופיית התקשורת, יבחר לעצמו כנסת חדשה וממשלה חדשה שנאמנה אך ורק לעם ישראל, ותסרב לשרת את הג'יהאד. שלטון החוק האמיתי איננו התעמרות בבית היהודי אלא השלטת שלטון העם היהודי על ארץ ישראל. שלטון החוק האמיתי הינו מתן עדיפות ברורה לעם היהודי בארצו, ללא התחשבות באיומיו של האויב הג'יהאדי. שלטון החוק האמיתי הוא דיכוי מיידי וממושך של הג'יהאד עד להכרתת הג'יהאד מן הארץ. הג'יהאד הוא בעייה עולמית, ממנהטן ועד מומבאי, ויש להשיב אותו לעולם ממנו בא, בנחישות, ובאותה נחרצות שבה בוצע פוגרום הבית היהודי בחברון.




חזרה לפורום

הצגת המאמר בלבד
הדפסת המאמר קפל תגובות פרוש תגובות תגובה למאמר
 
 


  שאלה והערה  (יובל רבינוביץ) (30 תגובות בפתיל)
  הברית ההיסטורית בין החמאס לבין הימין  (עמיש) (8 תגובות בפתיל)
  פייגלין, ועוד פייגלין,ועוד פייגלין, ועוד פייגלין,ועוד  (סתם אחד) (6 תגובות בפתיל)
  נסחפת חזק מאד!!חבל מאד-קצוניות מאוסה!  (סתם אחד) (12 תגובות בפתיל)
  הפעם אתחיל מהסוף , ''יוסי הסוף איננו'' .  (סתם אחד) (13 תגובות בפתיל)

חפש בתגובות שבדיון זה:     חיפוש מתקדם...

חזרה לפורוםהדפסה עם תגובותתגובה למאמר


מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי