פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
אונס בוושינגטון
אורי אבנרי (יום ראשון, 15/03/2009 שעה 7:00)


אונס בוושינגטון

אורי אבנרי



בשובי מביקור קצר בלונדון, מצאתי שהמדינה כולה כמרקחה.

לא, זה לא בגלל הסכנה שהימין הקיצוני ישתלט במדינה. עומדת לקום ממשלה שתהיה מורכבת מחבורה של מתנחלים, גזענים גלויים ואולי גם פאשיסטים מוצהרים. אבל זה לא גורם לשום התרגשות.

ההתרגשות גם אינה נובעת מעוד חקירה של ראש-הממשלה המכהן (עדיין) בעניין אחת מפרשות-השחיתות שלו. זה כבר לא מעורר שום תגובה.

ההתרגשות הכללית מקורה ב''מסיבת העיתונאים'' של הנשיא-לשעבר, משה קצב, אחרי שהיועץ המשפטי הכריז על כוונתו להאשים אותו באונס.

קצב, כפי שיזכור מי שזוכר דברים כאלה, הואשם על-ידי כמה מעובדותיו בהטרדה מינית שיטתית, וגם במקרה אחד של אונס. הוא נאלץ להתפטר.

האיש עלה בזמנו לגדולה כבן-חסותו של מנחם בגין, שהאמין שיש לקדם עולים מארצות-המזרח למען מיזוג העדות. קצב, יליד איראן, היה פוליטיקאי ימני שגרתי, בעל דעות ימניות שגרתיות. הוא הועלה לדרגת שר-התיירות, ולבסוף נבחר על-ידי הכנסת לתפקיד חסר-הסמכויות של נשיא-המדינה. הליצנים טענו שהוא נבחר רק מפני שהכנסת לא רצתה לשבור את השיא של המועמד הנגדי, שמעון פרס, שלא ניצח מעולם בבחירות כלשהן.

מאז ההתפטרות לפני שנתיים נסחבה פרשת קצב עוד ועוד, עד לאין קץ. המשטרה הדליפה גילויים, כמה נשים חשפו פרטים פורנוגראפיים, הנשיא-לשעבר עשה עסקת-טיעון, הוא חזר בו מעסקת- הטיעון, היועץ המשפטי לממשלה היסס והיסס, ועכשיו נראה שהוא קיבל סוף-סוף החלטה לגבי האישום.

קצב קרא ל''מסיבת עיתונאים'' בעיירתו, ומיטב העיתונאים מיהרו לשם. זאת הייתה הצגה חסרת-תקדים. הנשיא-לשעבר דיבר סולו במשך כמעט שלוש שעות והשמיע את טענותיו נגד כל העולם ואשתו (אשתו של העולם), תקף את המשטרה, את התביעה הכללית, את התקשורת ואת מי לא. ממש קשה להאמין, אבל זה שודר בשידור חי בכל שלושת ערוצי הטלוויזיה כאילו היה זה נאום לאומה של ראש-ממשלה ערב מלחמה. קצב שפך את מררתו, יש אומרים בצורה משעממת ויש אומרים באופן מכמיר, חזר על עצמו שוב ושוב. לעיתונאים הרעבים לחשיפות מבישות ו/או לסקופים לא הותר להציג שאלות, ומי שניסו בכל זאת לשסע את דבריו בשאלות גורשו.

כשחזרתי אתמול בבוקר לארץ, מצאתי שאירוע זה שלט בעמודים הראשיים של כל העיתונים. כל שאר העניינים הוגלו לעמודים הפנימיים.

משום כך, צ'ארלס פרימן לא הוזכר כמעט בכלל. אבל פרשה זו חשובה פי אלף מעיסוקיו המיניים של נשיאנו-לשעבר.

האדמירל דניס בלייר, שהתמנה לא-מכבר על-ידי הנשיא ברק אובמה לתפקיד ''ראש המודיעין הלאומי'', מינה את פרימן ליושב-ראש ''מועצת המודיעין הלאומי''. בתפקיד זה היה פרימן אמור להיות אחראי על הכנת ''הערכת-המודיעין הלאומית'', המוגשת ישירות לנשיא. ההערכה מתמצתת את הדו''חות של כל 16 מוסדות-המודיעין של ארצות-הברית, על 100 אלף עובדיהם, שתקציבם השנתי עולה על 50 מיליארד דולר.

אצלנו בישראל, התפקיד הזה נתון משום-מה בידי אגף המודיעין של צה''ל, ולקצין האחראי (הכפוף לראש אמ''ן) יש השפעה עצומה על מדיניות הממשלה. לדוגמה, ב-‏1973 התעלם ראש-אמ''ן מכל הסימנים בשטח והודיע לממשלה שלפי הערכת צה''ל קיימת ''סבירות נמוכה'' לכך שמצריים תפתח בהתקפה צבאית. כעבור כמה ימים חצה הצבא המצרי את התעלה.

במהלך שנות ה-‏90 היה עמוס גלעד הקצין האחראי להערכה הלאומית. הוא סילף ביודעין את מסקנות המודיעין והודיע לממשלה שיאסר ערפאת מרמה ומכין בחשאי את השמדת ישראל. ברבות הימים האשימו אותו פקודיו בגלוי שהוא גנז את הדו''חות של המומחים והגיש במקומם את ההערכה הפרטית שלו, שלא הייתה מבוססת על מודיעין כלשהו. אחרי שהפך לגורו של אהוד ברק, טבע גלעד את הסיסמה ''אין לנו שותף פלסטיני לשלום''.

בארצות-הברית סיפקו ראשי המודיעין לנשיא ג'ורג' בוש את המודיעין המסולף שהיה דרוש לו כדי להצדיק את פלישתו לעיראק.

כל זה ממחיש עד כמה חשוב שהאיש האחראי להערכת המודיעין יהיה בעל יושרה אינטלקטואלית וידע רחב. האדמירל בלייר לא יכול היה לבחור באדם מתאים יותר מאשר צ'ארלס פרימן, אדם בעל אופי מצוין, לדעת חבריו-למקצוע, וידע מקצועי בלתי-מעורער, בייחוד לגבי סין, שם שימש בשעתו כמתרגמו של הנשיא ריצ'רד ניקסון כשזה ביקר בבייג'ין. הוא מומחה לא פחות לעולם הערבי.

וזאת הייתה הסיבה לתבוסתו.

כשגריר לשעבר בסעודיה, פרימן הוא מומחה לעולם הערבי ולסכסוך הישראלי-פלסטיני. יש לו דעות מוצקות על מדיניות ארצות-הברית במזרח התיכון, והוא לא הסתיר אותן.

בנאום שנשא ב-‏2005, הוא מתח ביקורת על ''המדיניות השרירותית והמביסה-את-עצמה'' של ישראל, שמקורה ב''כיבוש המתמשך ובהתנחלות על אדמות ערביות'', פעולות ''אלימות במהותן''.

בנאום ב-‏2007 הוא ציין ש''ארצות-הברית מתייחסת אל אויבי ישראל כאילו היו אויביה של ארצות-הברית עצמה'' ושהערבים מגיבים על כך ב''זיהוי ארצות-הברית כאויב, ממש כמו את ישראל עצמה''. ארצות-הברית, אמר,''תומכת עכשיו במאמצי ישראל לדכא את האוכלוסייה הערבית השבויה ולכלוא אותה יותר ויותר בגטאות, כדי לתפוס עוד ועוד אדמות ערביות למען המתנחלים''. הוא הוסיף ש''ישראל אף אינה מעמידה עוד פנים כאילו היא מבקשת להשיג שלום עם הפלסטינים''.

מסקנה אחרת שלו הייתה שהטרור המאיים על ארצות-הברית נובע במידה רבה מ''הדיכוי האכזרי של הפלסטינים על-ידי הכיבוש הישראלי הנמשך כבר יותר מ-‏40 שנה ושאין כל סימן לכוונה לסיימו''.

מובן מאליו שמינוי אדם כזה עורר חרדה רבה בשדולה הפרו-ישראלית בוושינגטון. היא החליטה לפתוח בהתקפת-מצח. לא שתדלנות זהירה מאחורי הקלעים, לא מחאות דיסקרטיות, אלא הפגנת-כוח בלתי-מוגבלת של עוצמתה, כבר בראשית עידן ברק אובמה.

חוברו הודעות-גינוי חריפות, הופעלו סנטורים וחברי-קונגרס, גויסו אנשי תקשורת. הוטל ספק ביושרו של פרימן, ''נחשפו'' קשרים חשודים כביכול שהיו לו עם מוסדות כלכליים סיניים וערביים. האדמירל בלייר אמנם הגן בלהט על האיש שלו, אך לשווא. לא נותרה לפרימן בררה אלא לוותר על התפקיד.

אסור להתעלם ממלוא המשמעות של פרשה זו.

זה היה מבחן-הכוח הראשון של השדולה בעידן החדש של אובמה. ממבחן זה יצאה השדולה כשידה על העליונה כמנצחת, ובגדול. ממשלת אובמה הושפלה פומבית.

הבית הלבן אף לא ניסה כלל להסתיר את כניעתו המבישה. הוא הכריז שהמינוי לא אושר מראש על-ידי הנשיא, שאובמה לא היה מעורב בו ואפילו לא ידע עליו. כלומר: הוא היה מתנגד למינוי של כל פקיד שלא קיבל תעודת-כשרות מטעם השדולה. עוצמת השדולה, כפי שתוארה על-ידי הפרופסורים ג'ון מירסהיימר וסטיוון וולט, הוכחה שוב בעליל.

משמעות הדברים עולה בהרבה על ההשלכות המיידות של הפרשה עצמה, חמורות ככל שתהיינה.

רבים בישראל רואים בדאגה את הקמת ממשלת הימין הקיצוני, בעיקר מפני שהיא תביא, לדעתם, להתנגשות בלתי-נמנעת עם ממשל אובמה. התנגשות כזאת, הם מאמינים, מסכנת את ביטחון ישראל. אך אנשי-הימין מתייחסים לפחד הזה בביטול. הם בטוחים ששום נשיא אמריקאי לא יעז לעולם להתעמת עם השדולה הישראלית. כל כוונה כזאת תסוכל כבר בראשיתה על-ידי הסנטורים וחברי-הקונגרס השבויים בידי השדולה, וגם על-ידי ''ידידי ישראל'' בתקשורת ובבית הלבן עצמו. גם ממשלה ישראלית קיצונית אין לה ממה לחשוש.

עכשיו נערך הקרב הראשון, ונשיא ארצות-הברית מיצמץ ראשון. יתכן שאסור למהר בהסקת מסקנות, יתכן שאובמה זקוק עוד לזמן כדי להתארגן, אך הסימנים אינם מבשרים טובות לציבור הישראלי המעוניין בשלום.

אולי מוקדם מדי לקרוא לפרשה הזאת ''אונס בוושינגטון'', אבל אין ספק שהיא חשובה לאין שיעור מכל פרשיותיו של משה קצב.

אגב, ואולי לא אגב, מילה על נסיעתי ללונדון.

טסתי לשם כדי לסייע בידי קבוצה של אישים יהודיים, בעלי שם באקדמיה ובתחומים אחרים, שהקימו גוף בשם ''קולות יהודיים בלתי-תלויים''.

באחרונה הוציאה קבוצה זו ספר בשם ''הגיע הזמן להרים קול'', ובו מאמרים של כמה עשרות מחבריה על הוויכוח בתוך הקהילה היהודית לגבי ישראל, זכויות-האדם והמוסר היהודי. הובעו בהם דעות הקרובות מאוד לדעות הרווחות במחנה-השלום הישראלי. אך כאשר ביקשו להציגו ב''שבוע הספר היהודי'', הם נדחו בגסות. כמחאה על כך ארגנו אירוע נגדי, ובו הופעתי.

אני רואה חשיבות רבה בניסיונות הנעשים עכשיו בארצות שונות מצד יהודים אמיצים, המתקוממים נגד הממסד היהודי התומך ללא-תנאי בימין הישראלי ובמדיניות הרשמית. הדבר בולט במיוחד בארצות-הברית, בה קמו – לצד הקבוצות הוותיקות - כמה וכמה קבוצות חדשות, וביניהם גוף בשם ''ג'י סטרייט'' המתכוון להתחרות באיפא''ק הידוע לשמצה.

חשוב שממשלות העולם יידעו שהתמיכה הבלתי-מסויגת בימין הישראלי אינה מייצגת את דעת הרוב היהודי בארצות-הברית, בבריטניה ובארצות האחרות. הציבור היהודי אינו מונוליטי, והרוב הוא ליברלי, שוחר שלום וזכויות-האדם. עד כה היה זה רוב דומם, שלא העז להרים קול אחר ולהתמודד עם הממסד הדורסני. אכן, הגיע הזמן להרים קול.

אני מאמין שהאינטרס הישראלי מחייב את עידוד החוגים האלה – וגם זה חשוב יותר מאשר חיי המין של מר קצב.




חזרה לפורום

הצגת המאמר בלבד
הדפסת המאמר קפל תגובות פרוש תגובות תגובה למאמר
 
 


ברור
סתם אחד (יום ראשון, 15/03/2009 שעה 7:35) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אדמירל בלייר ניסה להציב בתפקיד מרכזי למדיניות ארה''ב מתנגד מוצהר למדינת ישראל מה שעלול היה להוביל להשמדתה בעקבות בצוע כל דרישות הערבים ואף אחת מדרישות ישראל. מה היה לאייפק להתרגש מזה? ברור שמי שמנהל זה שנים תעמולה אנטי ישראלית בכל מקום בעולם ותומך בגופים אנטי ישראלים יחשוב שזה לא הוגן.זה ממש מרגיז שאייפק לא מסכימה שארה''ב תנהג בישראל כפי שבריטניה התיחסה לצ'כוסלובקיה לפני מלחמת העולם השניה. אגב, הערכתו של עמוס גלעד על ערפאת היתה מסתבר הערכה נכונה לחלוטין. עובדה שמיד לאחר שהארכי רוצח הוחזר לשטחים הוא פתח במסע הטרור הגדול ביותר מאז ומעולם, טרור שהביא לעליתו של ביבי לשלטון.
_new_ הוספת תגובה



[•] קישקוש בלבוש
סתם אחד (יום ראשון, 15/03/2009 שעה 9:43) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אבנרי מקפץ כפרפר ומוצץ ממגוון פרחים ויוצא לו דבש מעורבב והעיקר שהוא מגיע בסוף ללובי הישראלי בוושינגטון ששולט על אמריקה. [•]...
ומה יאמר אבנרי שאובמה משנה מהבסיס את מדיניות ארה''ב מול המזרח התיכון, הטרור האסלאמי וישראל באופן שהולך לסכן את הביטחון הישראלי?

יאללה אבנרי, לך מתציא תירוצים חדשים!!!!

ג'ון אברמס
_new_ הוספת תגובה



מי אנס את מי מתי ולמה?
סתם אחד (יום ראשון, 15/03/2009 שעה 13:21) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ואולי אבנרי רק חולם על אונס?

אפרים שנצר
_new_ הוספת תגובה



אנרי, כרגילך מלא ארס...
סתם אחד (יום ראשון, 15/03/2009 שעה 16:51) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לא טרחתי לקרוא,
ממילא אין בו חדש, רק נסיונות להכפיש את ישראל...

חזי
_new_ הוספת תגובה



השאלה היא האם אבנרי דייוח על האונס למשטרה?
סתם אחד (יום ראשון, 15/03/2009 שעה 20:57) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אם לא אז הוא שותף לאונס.
_new_ הוספת תגובה



''הפרוטוקולים של זקני-ציון גירסה מודרנית''
סתם אחד (יום שני, 16/03/2009 שעה 0:11) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בנתיים הערבים שלך רוצחים ישראלים חופשי חופשי http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3686847,00.h...
כשהתחלתי לקרוא את המאמר שלך שאפשר לכנותו
''הפרוטוקולים של זקני-ציון גירסה מודרנית''
בהתחלה חששתי למדינה אולם בהמשך נירגעתי
כשהתברר לי שאנחנו היהודים שולטים בארה''ב או
אז רווח לי.
מר הלמוט אתה יכול לרשום וי על מאמרך האנטישמי
אני אזרח ארה''ב ואני אגן על אחי ואחיותי מאנשים
כמוך.
מ. א.
_new_ הוספת תגובה



אז בוא לא נהיה תמימים!
סתם אחד (יום שני, 16/03/2009 שעה 0:20) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

תבין, אשף המציאו את פלסטין לפני הכיבוש של 67, אחמד שוקיירי אמר את זה ב56, יאסר אמר את זה בראיון בשנת 70 לטלביזיה הבריטית [נפלט לו] ונאצר עמד בראש אשף, רק כדי לאחד את האומות הערביות.. לא משנה כמה אלימות תהיה למנהיגים הערבים מתחת לאף עדיין לא יהיה אכפת להם מקורבנות בעזה, אכפת להם רק שתהיה מלחמה אז הם מקבלים אותה.. ומפסידים כמו תמיד!

אז בוא לא נהיה תמימים!
אם ערבים יניחו את נשקם, לא תהיה מלחמה
אם ישראל תניח את נשקה, לא תהיה ישראל!
_new_ הוספת תגובה



רק אדם רע
סתם אחד (יום שני, 16/03/2009 שעה 0:26) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כותב דברים כאלה , בעיקר אם הוא ייצור בועתי, כפי שאתה.
_new_ הוספת תגובה



רואים שאין לך מושג
סתם אחד (יום שני, 16/03/2009 שעה 0:28) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מה קורה פה בארץ! עובדה שמהרגע שגוש קטיף פונה התחלנו לספוג טילים עד אשדוד ויבנה והיד עוד נטוייה!! בן גוריון אמר פעם שאיפה שתעבור המחרשה שם יעבור הגבול וברגע שאין התנחלויות הגבול יעבור 3 ק''מ מת''א. גבול עם האוייב ראוי לציין! עד שהממשלה שלך לא תעשה משהו צבאי בנידון הפיגועים האלה רק יימשכו! להזכירך שכל המדינה שלך הוקמה בצורה של התנחלויות רק שפעם קראת לזה חלוצים. אתה צריך להודות יום יום שיש לך אנשים מדהימים כאלה בארץ כי בלעדיהם עיר בירה כבר לא הייתה לך וכנראה שהיית חוזר לאירופה או לים!!! שים לב שאתה מתבלבל מי האוייב שלך ומי אחיך והעצוב הוא שאתה מבלבל אחרים
_new_ הוספת תגובה



אני כלל לא מופתע
סתם אחד (יום שני, 16/03/2009 שעה 18:19) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

משלל השקרים והשטויות ...ששש...ששש...ששש....ששש....ששש... שלך.

יום שני הטוב
_new_ הוספת תגובה



אבנרי מתעקש להפגין את בורותו בעניינים בהם הוא כותב
סתם אחד (יום שני, 16/03/2009 שעה 19:26) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

והוא נופל ברוב פזיזותו להכפיש את ישראל בבור היקוש של צ'ארלס פרימן. יש הרבה דברים מפתיעים באנטישמי-לייט הזה. ואת חלקם אציין עכשיו.

• אינני בא להרגיע את אבנרי ואני דווקא מקווה שהוא לא יוכל להירדם בלילות רק משום שהאמריקאים זרקו את צ'ארלס פרימן מכל המדרגות והוא לא יכהן כראש ''המועצה הלאומית למודיעין''( National Intelligence Council) וכמעריך המודיעין הלאומי המכניס ומוציא חומרי מודיעין לנשיא.
צ'ארלס פרימן הוא אדם משכיל ביותר אבל יש לו חורים שחורים גדולים בעברו, גם בלי ההקשר הישראלי שמעמידים בספק את יכולתו לשמש בתפקיד רגיש כזה.

• אינני מקבל את ההערכה של אבנרי ש''הלובי הישראלי'' הוא זה שגרם לכך שצ'ארלס פרימן לא יקבל בסופו של דבר את התפקיד. זה נוח מאוד לטעון זאת כי זה משחק לכאורה לידי הקונספירטורים השמאלנים שלנו והאנטישמים באמריקה. הם מחככים ידיים בהנאה ואומרים: הינה, שוב היהודים שולטים באמריקה וקובעים מי ימונה לתפקידים רגישים מתוך שיקול של מה טוב לישראל ולא מה טוב לאמריקה. קל מאוד ליפול לתעמולה הזאת, בעיקר כשאבנרי ודומיו לא בודקים עניינים לעומק משום רק משום שכל חשיפת האמת תחבל בעמדותיהם המסורתיות.

''הלובי הישראלי'' לא פעל פורמלית כלל בעניינו של צ'ארלס פרימן. אחד מהלובי'ים שכן פעלו הוא ''הלובי למען זכויות אדם בסין'' http://washingtontimes.com/news/2009/mar/08/rights-a... שפנה רישמית לנשיא ברק אובמה!

אבל האמת מורכבת יותר מסתם דמגוגיה זולה המנצלת את חוסר ההיכרות של הישראלי הממוצע עם הפוליטיקה הפנימית בצמרת האמריקאית. הערות לגבי קביעותיו חסרות השחר של אבנרי:

* קודם כל, אין אצלנו מנגנון מודיעין הדומה לזה שבארה''ב. בישראל יש 3 גופי מודיעין - המודיעין הצבאי, השב''כ והמוסד ואליהם מצטרפת סיב''ת ממשרד הביטחון שלה יש סמכויות מוגבלות בלבד (הארגון מנוע מלהפעיל סוכנים בעצמו והוא אוסף מודיעין טכנולוגי לטובת התעשיות הצבאיות).
* מעל ארגוני המודיעין האלה אין גוף חיצוני כמו ה-NIC שכפוף לראש הממשלה ושיוצר הערכת איומים מהחומרים המודיעיניים היומיים המונחים כל בוקר לפני ראש הממשלה. אצלנו אמ''ן הוא המרכז בצורה שוטפת את כל הערכות המחקר המודיעיני הצבאי מכל ארגוני המודיעין ומפיץ אותם כל בוקר, כל שבוע ובהתאם לאיומים כשנדרשת התייחסות ספציפית לבעיה כלשהיא, ההערכות והסיכומים מופצים לקברניטים בהתרעה מיידית. מעבר לכך ישנה תקשורת אישית קבועה בין ראשי הארגונים המודיעיניים לראש הממשלה ובינהם.

• אם ראש אמ''ן התעלם ב-‏1973 ממידע התרעתי זה יכול לקרות גם לראש ''המעריך המודיעין הלאומי'' האמריקאי. הרי ראינו שרק לפני שנה וחצי הם טעו והטעו בעניין הערכתם את התקדמות האיראנים בפיתוח הנשק הגרעיני (יוסבר בהמשך).
• עמוס גלעד בהיותו רח''ט מחקר באמ''ן לא סילף דבר אלא הציג מידע אמין וחם שהראה שיאסר ערפאת משקר בכל פעילותו מול ישראל. יאסר ערפאת מעולם לא הסתיר את שאיפתו לחסל את ישראל, רק אבנרי ודומיו פשוט מסרבים לשמוע, לראות ולקרוא. הם עושים סלקציה בידיעות ובוחרים רק ידיעות שמשחקות לכאורה לטובת עמדותיהם. הסיסמה ''אין לנו שותף פלסטיני לשלום'' נכונה, והיום נכונה שבעתיים.

• המודיעין על עיראק לא היה מסולף, אלא רק חלקי, כי ידוע שסדאם חוסיין עסק ברכישת חומרים כימיים, ביולוגיים וחומר גרעיני שעיראק החלה לרכוש ושלקראת פתיחת המלחמה שיירות רכבים הובילו ציוד לסוריה http://www.nysun.com/foreign/iraqs-wmd-secreted-in-s... .
חלק מהציוד הוטמן בחולות המדבר. הינה למשל מיג 25 האחרון בינתיים שמחולץ מתוך ערימת עפר שכיסתה אותו רק לפני כשנה (ינואר 2008) עשרות מטוסים נמצאו נטושים או מוכמנים במדבר http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/... . וגם מיג 23 ב-‏2003, למשל http://www.jamd.com/image/g/2357317 קבור במדבר. כך הם גם הטמינו חומרים כימיים וביולוגיים, את אלה שהם לא הספיקו לשלוח לסוריה.

• תפקיד של שגריר אמריקאי בסעודיה אינו ערובה להפיכתו של השגריר ל''מומחה למזרח התיכון ולסכסוך הישראלי - פלסטיני''. לכל היותר הוא מומחה לענייני עמדות סעודיה בנושאים האלה. כדי להיות מומחה לנושאים האלה עליו להיות מעורה בשלל הפעילויות והעמדות של כ ל הצדדים לסכסוך ובודאי לא לייצג צד אחד בעבור כסף. על פניו צ'ארלס פרימן הינו מומחה לסעודיה שמביע את דעתו על שלל הנושאים המזרח תיכוניים. התבטאויותיו של פרימן בענייני ישראל - פלסטין מעידים שהבן אדם הזה מוטה כספית ואידיאולוגית.
• אני משער שאורי אבנרי מעוּדד מכך שפרימן תמך ועדיין תומך בטבח טיינאנמן 1989 ועד היום הוא משבח את השלטון הסיני שמדכא מיליוני סינים וטיבטים כשהשמאל המוסרני שלנו סותם את פיו !!!!!! האם אורי אבנרי מוכן למכור את הטיבטים והסינים תמורת חופן פלסטינים?
ומה אומר/כותב התכשיט פרימן – שם די סרקסטי לבן אדם כמוהו - ??? להלן כמה ציטוטים מדבריו שיתנו את הרושם הנכון עליו:
> ''מתקפת השלטון הסיני על סטודנטים לא חמושים בטיינאנמן באה לאחר תקופה של שבועות וחודשים.... הדבר היחידי שהפתיע אותי הוא שההנהגה הסינית לא פעלה מוקדם יותר להשיב את הסדר על כנו. אנחנו היינו עושים זאת, לשפוט לפי התקדימים שנקבעו ע''י מק-ארתור והמשמר הלאומי שלנו בתקופה 1920-1950. .... אם ה-‏4 ביוני מלמד אותנו משהו על ההנהגה הסינית הוא שהם מסוייגים, לעיתים קרובות עד לדרגה של פזיזות, לנקוט בהפעלת כוח כנגד אזרחיהם... . .... תגובת הפוליטביורו לאירוע ההמוני ב''טיינאנמן'' עומדת כסמל להתנהגות זהירה מצידה של ההנהגה, ולא כדוגמה של פעלה חפוזה. ....אינני מאמין שזה מקובל שמדינה כלשהי תרשה לפורעים להשתלט על שטח גדול של בירתה הלאומית ולחבל החיי היום יום ובתפקוד הממשלה, ולא חשוב כמה פרופגנדה זרה תבחוש בדבר. בחורים כאלה ולא חשוב אם הם מייצגים ''התקוממות סטודנטיאלית'' או שהם פועלים בשם ''אלילי הדמוקרטיה'' חייבים לצפות לכך שהם יפונו וישולחו מהאדמה שהם כובשים. אינני יכול לשער אף ממשלה אמריקאית שתנהג בשיקול דעת שגוי ותתאפק ותחשוב כמו שממשל זאו זיאנג פעלו בסין, ותתיר לסטודנטים לכבוש אזורים השווים בגודלם ל'מול' הוואשינגטוני ול''טיים-סקווייר'' ביחד. ... אני שותף בדעתי לדעתם של הרוב בסין ששום ממשלה סינית לא תחזור על הטעויות הטקטיות המכשילות של פיוס שזאו זיאנג נקט בהן עם המפגינים בסין''.

הבנתם את הפתלתלנות של הפרימן הזה? '' ... מסוייגים עד רמה של פזיזות מלנקוט בהפעלת כוח... '' - הוא חצי שקספיר.

> עוד מחדל אינטלקטואלי הוא שפרימן נאלץ לחזור 60 שנים אחורה כדי להביא דוגמה למדיניות ארה''ב בתקופה ובמרחבים פוליטיים שאינם רלוונטיים עוד להיום. מעניין שכשהמשטר הסיני התעכב שבועות וחודשים מלהגיב למרד סטודנטים זוטא זה היה מחדל חמור, אבל כשישראל התעכבה מלהגיב 8 שנים, כולל נסיגה מעזה, בעבורו ישראל נקטה בצעדים נמהרים ולא שקולים.
צביעות של מוסרניות !!!!!

•• אז כמה עובדות על צ'ארלס פרימן הזה:
* צ'אק פרימן כיהן שנים במשרד החוץ ובתפקידו אחרון שם היה שגריר בסעודיה (1989-1992). בין 1992 – 1996 הוא היה עוזר מזכיר ההגנה ובתפקיד הזה הוא נחשף במלוא עמדותיו בענייני ישראל כשלעיתים היה מביע עמדות קיצוניות המנוגדות לעמדותיה של וושינגטון בכל נושא הסכסוך הישראלי-פלסטיני. גם בנושאים כמו העמדה מול סוריה, איראן והטרור האסלאמי הוא די שונה מהמקובל בוושינגטון, גם וושינגטון הדמוקרטית. הוא תומך במדיניות תקיפה מול ישראל, הפסקת ה'יחסים המיוחדים' איתה והטלת מגבלות בקשרים ובמקביל הידוק היחסים עם מדינות האסלאם כדי להכשיר את תמיכת שליש מאוכלוסיית העולם באמריקה.
צ'אק פרימן הוא גם מומחה לענייני סין והוא דובר סינית באיכות די טובה ומקובל על צמרת השלטון בסין.

כשפרש ממשרד החוץ ב-‏1997 הוא החליף את הארכי-הדמוקראט ג'ורג' מק-גאוורן (לשעבר סנטור ומועמד לנשיאות שנכשל) כנשיא ''המכון למזרח התיכון בוושינגטון'' שיעודה ברשומותיה בין היתר הוא: פועלת להבטיח את מלוא זכויותיה ואינטרסיה של ארה''ב במזרח התיכון''. המטרה האמיתית שלה חבויה בשמה הקודם של העמותה שהיה נהוג עד מלחמת המפרץ הראשונה ב-‏1991 – ''המועצה לענייני אמריקה – ערב'' ושהיתה מעין לובי סמי-אקדמאי פרו-סעודי.
הוא חוזר וטוען שהטרור האסלאמי שמכה בארה''ב הוא בעיקר תוצאה של תמיכת ארה''ב בדיכוי הישראלי של הפלסטינים.

במסגרת תפקידו החדש כנשיא המכון למזרח התיכון בוושינגטון (Middle East Policy Council (MEPC)) והז'ורנל the Middle East Policy journal (MEP), הממומנים כולם על ידי בית המלוכה הסעודית. ערב הסעודית, בואו נזכור, היא מדינה אנטישמית שמממנת את פעילותם של 90 אחוזים מהמסגדים הסונים בעולם ומטיפה לתורה הווהאבית השוללת את זכות היהודים להתקיים כעם חופשי בארצם ובכלל. בתפקידו זה נחשף פרימן לא רק כשונא ישראל, אלא גם כשונא יהודים באופן כללי. הוא נתן פרסום ענקי ונלהב לספרם האנטישמי ''הלובי הישראלי'' של הפרופסורים וואלט ומירשיימר. הוא קבע כי אילולא היתה ארצות הברית בת ברית של ישראל, לא הייתה לה שום בעיה עם העולם המוסלמי. לא היה טרור מופעל נגד ארצות הברית, וספק עם המתקפות של ה-‏11 לספטמבר היו מתרחשות. הוא הטיל ספק בכך שאל קעידה אפילו ביצע את המתקפות והסכים רק להודות כי ''קרוב לוודאי'' שהארגון ביצע אותן.

> הארגון הלכאורה אקדמאי הזה הוא למעשה לובי פרו-סעודי שממומן ברובו ע''י ממשלת סעודיה. ישראל מעולם לא מימנה את ה''לובי הישראלי'' שהוא לובי שעומד בכל הקריטריונים החוקיים של ארה''ב וכולו ממומן ע''י תורמים אמריקאים. מעבר למימון סעודי, לצ'ארלס פרימן יש קשרים כלכליים עם סעודיה וסין וקרוב לודאי שעובדה זאת מכווינה על תפיסתו ופעילותו פוליטיים.

• במכתב הפרישה כותב פרימן: ''טקטיקת הלובי הישראלי כוללת רצח אופי, ציטוטים סלקטיוויים, והתעלמות מהאמת. מטרת הלובי הזה היא לשלוט בתהליך המדיניות, באמצעות הטלת וטו על מינוי האנשים שחולקים על דעותיהם''. וכל זאת בשעה שהלובי הישראלי לא שלח ולו מכתב אחד, הודעה אחת נגד מינויו. היו אנשים שהתריעו מכניסת אדם בעל חלקים אפלים בעברו הקרוב, אבל רובם בכלל לא היו קשורים ל'לובי הישראלי'.

• האם הלובי הסיני והסעודי ולובי הנפט אינם מנסים לשלוט על התהליך המדיני באמצעות הצנחת צ'ארלס פרימן למרכז הממשל האמריקאי?

• למה תמיכתה של סין בסודאן מקובלת על צ'ארלס פרימן? למה פרימן תומך בממשלת סודאן בשאלת דרפור?

•• אליבא דפרימן, היהודים אשמים בהדחת האמריקנים התמימים לתמוך בישראל בניגוד לאינטרסים שלהם וישראל אשמה בכל הטרור המופעל נגדה - משום שמגיע לנו להירצח כי אנחנו ''כובשים'' - וגם נגד ארצות הברית - כי היא תומכת בנו בטיפשותה ומפאת הפחד שלה מהיהודים צמאי הדם ומחרחרי המלחמה. בנוסף, הוא מאשים את ישראל כי דירבנה ואף הכריחה את ארצות הברית לצאת למלחמה בעיראק.

כתבה טובה מלפני שבועיים מספרת עליו דברים שכדאי לדעת:
• האנטישמי הקטן פרימן נופל שדוד לקונספירציה שמתרחשת בתוך מוחו. פרימן הוא אדם מסוכן שהיה מביא רק נזק לארה''ב. הוא תומך במשטרים אנטי דמוקרטיים חשוכים בשעה שאת ישראל הוא מבקר על שהיא לא נכנעת לכמה משטרים כאלה. הוא תומך במדיניות המניפולציות של מחירי הנפט, ומתנגד לתנועות של איכות הסביבה. הוא חושב שבמלחמה נגד טרור צריך להצטרף לאוייב ולהילחם נגד ישראל כדי שאמריקה תשיג ניצחון ראוי. הוא מקבל כספים מסעודיה לצורך הפעלת הלובי הפרו סעודי והוא חבר במועצת המנהלים של חברת הנפט הסינית הלאומית. מי שהתנגדו למינויו לתפקיד היו לדוגמה:
• עצומה של כ-‏40 משפטנים כשבועיים לפני שהוא התפטר.
• ארגוני זכויות אדם.
• ארגוני איכות הסביבה.
• התנגדות כמה מדינות מפרציות.

• דוגמה למניפולציה מסוכנת של ה-NIC ול''חוזקו'' של ה''לובי הישראלי'':

••• זוכרים את הערכת המודיעין האמריקנית על תוכנית הגרעין האיראנית? הדו''ח ההוא, שפורסם בתחילת דצמבר 2007 סתם את הגולל על כל אפשרות שארצות הברית תחת ג'ורג' בוש תפעל צבאית נגד הצנטריפוגות בנתנז ומפעל המים הכבדים באיספאהאן משום שהוא קבע, ללא הצדקה, שהאיראנים הפסיקו את תוכנית הגרעין ''הצבאית'' שלהם בעקבות הפלישה האמריקנית לעיראק בשנת 2003. הדו''ח ההוא חובר על ידי ראשי המועצה להערכת מודיעין תומס פינגאר, ואן ואן דיאפן וקנת' בריל, כולם אנשי מחלקת המדינה שהושאלו ל'מועצת המודיעין הלאומית'. כל השלושה היו ידועים בחוגי מדיניות ומודיעין בוושינגטון בעוינות שלהם כלפי בוש וכלפי אמריקנים שמרנים תומכי ישראל.
הללו פרסמו במכוון הערכת מודיעין שיקרית כדי למשוך את השטיח מתחת לרגליו של ג'ורג' בוש והעולם סתם את פיו ולא צעק שיש איזשהו לובי שעושה עבודתו לא-נאמנה. האם התמורה בראשי ממשל שקרנים טובה יותר לאינטרסים של אמריקה?

ומתי יצא הפרסום הזה?

זה קרה רק שבוע אחרי פסגת אנאפוליס כשציפי לבני סיפרה לנו שהיה שווה לנו לקבל מתווה מדיני שנותן את הכל לארגון פת''ח ולא נותן כלום לישראל כי ככה מחזקים את היחסים שלנו עם ארצות הברית. ושבוע בלבד אחרי הפסגה הכושלת ההיא, ארצות הברית, שעמה טיפחה לבני יחסים כל כך מצויינים, דקרה אותנו בגב עם פרסום הערכת המודיעין המפוברקת שלה בנושא איראן.

אז מה אם יש לובי פרו ישראלי חזק באמריקה. הרי הלובי הזה אינו פועל כנגד האינטרסים של אמריקה אלא דווקא לביצורם. זה שיש כמה שמאלנים 'נאורים' שחושבים שטובת ארה''ב הפוכה מטובת ישראל זו בעייתם. הם כמובן עוד לא הוכיחו זאת ונדמה לי שכולם מבינים שפעילות חתרנית בוושינגטון נגד ישראל תחליש גם את יכולתה של ארה''ב להיות מתווך הוגן במזרח התיכון.

• עניין ג'ון מרשהיימר וסטפן וואלט הוא עניין שונה כי מדובר בויכוח אקדמאי על אמת היסטורית. סיפרם של מרשהיימר וואלט ''הלובי הישראלי ומדיניות החוץ האמריקאית'' הוא ספר רשלני וחובבני שאם היה נכתב כסיכום בהיסטוריה של תלמיד בכיתה י' הוא לא היה מקבל אפילו 'מספיק בקושי'.
• מה הטענה של וואלט? ש''אם פרימן היה כתב ב''הארץ'' הוא לא היה מעורר התנגדות כזאת''. האם אין-טלקטואל כוואלט לא יורה לעצמו ברגל?

• תמיכתם הברורה במינויו של אנטישמי לתפקיד הרם הזה מהווה עדות מפחידה לתמימות הדעים בין יהודים אמריקנים שמאלנים כמו ''שדולת אמריקנים לשלום עכשיו'' ו''הפורום למדיניות ישראל'' לבין עוכרי ישראל בכל הקשור להאשמת ישראל בטרור המופעל נגדה ונגד ארצות הברית.

• כל הסיפור הזה מראה לנו שהתקשורת הישראלית - שמתעלמת מהעובדה שנשיא ארצות הברית מינה אנטישמי לשמש כמעריך הלאומי של ארצות הברית - פשוט כושלת. אין מילה אחרת. היכן התחקירים על צ'ארלס פרימן?

###

עלינו לשבח את מנגנון המיון והמינוי הדמוקרטי של ארה''ב שהצליח לאתר צ'יפ פגום שניסה לחדור לתוך מערכת השלטון. לכתו של פרימן שוב לזרועות הסעודים והסינים מסמלת את תקווה למזרח התיכון, תקווה לזכויות האדם בסין, תקווה למדוכאי טיבט, תקווה ללוחמי איכות הסביבה ותקווה לעושי ''הערכות המודיעיניות האובייקטיביות'' בארה''ב.

חכם ציון
_new_ הוספת תגובה



אבנרי מתעקש להפגין את בורותו בעניינים בהם הוא כותב
סתם אחד (יום שני, 16/03/2009 שעה 20:09)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

חכם שלום
אני פותח מפעם לפעם את הפורום הזה כדי לראות אם כתבת משהו.תודה עבור המאמץ.אני מקווה שיש עוד הרבה אנשים שקוראים ומחכימים.
הייתי בדרום אפריקה כשהרוצח ערפאת ימח שמו היה פה ואמר מה שאמר במסגדים כי כל אוסלו זה בעצם תהליך של החלשת ישראל וכי המאבק לא יפסק לרגע עד להשמדתה
מובן שהדברים האלה הועברו מכמה מקורות לשמעון פרס שבחר להתעלם מהם (נאום לתצרוכת פנים)
הייתי עד לויכוח שהתנהל בין אחד מאנשי פרס ולבין רב חסידי.לבסוף הרב הייאש מהאיש הפלקאטי ואמר לו: תגיד, למה אנחנו בעצם מתווכחים? הרי שנינו לא יודעים מה הולך.אתה מאמין לשמעון פרס שלך וניזון ממנו, ואני מאמין למה שאומר הרבי מלובאביץ.
מי משניהם נראה לך אומר את האמת ומי כבר ניתפס באיזה שקר?
היום כל הישראלים מדברים פתאום על שתי מדינות ולרגע לא חושבים כי הערבים מדברים על מדינה אחת פלסטינית טהורה והשניה מדינת כל אזרחיה שאליה יועברו איזה חמישה-שישה מליון פליטים ערבים כדי להופכה לפלסטינית
זה מה שנקרא אצלנו מו''מ ומתן מדיני
בברכה
ספינר
_new_ הוספת תגובה



אבנרי מתעקש להפגין את בורותו בעניינים בהם הוא כותב
סתם אחד (יום שני, 16/03/2009 שעה 20:13)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בקיצור
הלמוט שונא את היהודים בכל אשר ימצאו

הלמוט יהודי?
_new_ הוספת תגובה



אבנרי מתעקש להפגין את בורותו בעניינים בהם הוא כותב
סתם אחד (יום שני, 16/03/2009 שעה 20:28)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

יתכן שהוא יהודי - כי קשה מאוד לדעת אצל האנשים שבאו מגרמניה.רבים מהם התנצרו והתבוללו במהלך מאתים השנים האחרונות.
דבר אחד בטוח - שורשיו של הלמוט בארץ ישראל נעוצים בפאשיזם הקיצוני ביותר שעורר סלידה אפילו בפאשיזם הקיצוני
מאז אבנרי מנסה למחוק את עברו על ידי משיכת העורלה.יש שיטה כזאת,אבל זה לא עוזר במיוחד כי עקרונות הפאשיזם עדין מפעפעים בכל כתיבתו.היום מכנים זאת ''הפאשיזם של השמאל הרדיקלי''.אבנרי הוא ליברל כמו שסטאלין היה שמש העמים.גם יוסלה שייך לקבוצה הזאת שכל מטרתה להכפיש יהודים באשר הם.
אם היה היה יכול להיפטר מברית המילה שלו,הוא היה עושה זאת ברצון.אולי הוא כבר עשה
_new_ הוספת תגובה



אבנרי מתעקש להפגין את בורותו בעניינים בהם הוא כותב
סתם אחד (יום שני, 16/03/2009 שעה 23:52)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מסכים איתך 100 אחוז

עדות אשכנז התבוללו במהלך של יותר מ200 שנים

הריצה העיוורת לחילוניות היא בעיקר מנת חלקם

בניגוד לשאר העדות.

הלמוט, מתנחל שהגיע מארופה, שונא יהודים וכתיבתו ופועלו מעידים על כך כאלף עדים

מדוע הוא לא מחזיר את אזרחותו למדינה ועף מפה?

במדינה מתוקנת היו מגרשים אותו בחזרה לגרמניה

מהיכן שהגיע כמו כל החוליגנים שבאים מחו''ל להפגין ולפגוע

בכל צורה המדינה הזו
_new_ הוספת תגובה



סמרטוטים
אריק פורסטר (יום שלישי, 17/03/2009 שעה 1:43)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אורי אבנרי חותם בשמו המלא על כל דבר שהוא אומר או כותב - להבדיל מהסמרטוטים חסרי האופי המעדיפים להתקיף אותו כשהם מסתתרים מאחרי הגיבוי של ''סתם אחד''.
_new_ הוספת תגובה



MIREILLE מיריי לאריק: הם גם לא יצורים אנושיים אלא זומבים
סתם אחד (יום שלישי, 17/03/2009 שעה 2:51)
בתשובה לאריק פורסטר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אריק, הטריטוריה הזאת בפלשתינה מלאה בזומבים, יצורי אנוש שמוחם נוון, חטפנים, מהירים מאד בפעולות נגד-אנושיות, וזוללי חיים. המראית האנושית הינה אשלייה. כמעט אין פה עוד בני אנוש. ליצור אנושי הגר פה קורים דברים משונים בסינכרון מדהים, והוא מדחיק. אך אין כאן עוד בני אנוש כמעט. צריך לבודד ולסגור על המקום הזה.
_new_ הוספת תגובה



MIREILLE מיריי לאריק: הם הישתלטו על פלשתין
סתם אחד (יום שלישי, 17/03/2009 שעה 3:00)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ב-‏100 השנים האחרונות, סמוך למקורות האנרגייה של העולם. בינתיים הם מוציאים כל פרור של חיים מבני הארץ, הפלשתינאים, ויוצרים כאן בסיס לשליחת זרועות תמנון כלפי הממשל ארה''ב, כמפתח להשתלטות על העולם.
_new_ הוספת תגובה



MIREILLE מיריי לאריק: הם חוללו את משבר הכלכלה העולמי
סתם אחד (יום שלישי, 17/03/2009 שעה 3:01)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



אנחנו יודעים בדיוק מיהו המנוול שרושם את הודעות השטנה האלו
סתם אחד (יום רביעי, 18/03/2009 שעה 21:00)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

האיש מוגדר כאדם בלתי שפוי בעליל, חולה רוח, פרנואיד רואה שחורות, סכיזופרן השומע קולות משונים שמדברים אליו, זן אנטישמי חלאתי מהקשים ביותר שנראו במחוזותינו, כישלון קולוסאלי בכל תחום בחייו (מקצועי, אישי, קבוצתי וחברתי), כתיבתו הודרה מאתרים רבים באינטרנט והוא מוחשב כאישיות מאוסה ובלתי רצויה, בכיין כפייתי המתחזה לחולה לב כדי לקבל קצבת נכות מביטוח לאומי, נוכל המנסה לרמות את רשויות החוק השונות....

וזה על קצה המזלג.
_new_ הוספת תגובה



כשתגיע לקרסולו, אז תפעה, ציפעוני
סתם אחד (יום חמישי, 19/03/2009 שעה 0:51)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



יבנה המקדש: לא נאצה. הודעות מיריי פשוט בדיחה בנוסח מדע בדיוני
סתם אחד (יום חמישי, 19/03/2009 שעה 0:58)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בשביל להמם לרגע את הטרול הנידבק לשרון ברצח אופי במאות הודעות נאצה - הקשות ביותר באינטרנט בישראל - מאז 2002
_new_ הוספת תגובה



תגובה אופיינית לשרון מצד טרול שהוגדר על ידי כותבים אחרים ברוטר
סתם אחד (יום חמישי, 19/03/2009 שעה 1:39)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כפסיכופט, ושקרן בעל מחשבה מעוותת:

תגובה של הטרול הפסיכופט (שימו לב לכמות היצף הודעות הזבל שלו בזמן קצר: 45000) כלפי שרון

Big Joe חבר מתאריך 2.9.05
45499 הודעות, 106 מדרגים, 59 מוצאי שבת י''א באדר תשס''ט 17:15 07.03.09


30. תולעת חולת נפש
בתגובה להודעה מספר 22

אני ארדוף אותך, אדבק עליך ואעשה את חייך האינטרנטיים - לא חיים.

מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
_new_ הוספת תגובה



התמונה מתבהרת: מי הם הטרולים המנאצים את שרון
סתם אחד (יום חמישי, 19/03/2009 שעה 2:47)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

להלן טיבו של הטרול המנאץ את שרון, כביכול בטון מאד רציני, ולאחר גל של ניאוצים כלפיו הוא מצהיר בריש גלי על כוונותיו כלפי שרון ''אדבק עליך, אהפוך את חייך האינטרנטיים ללא חיים''. אך מתברר מתגובת כותבים אחרים שמדובר בפסיכופט - ב-‏4 שנים הוא היציב 45 אלף הודעות זבל, בניסיונו להשתלט על אתר שלם, ולסלק כותבים טובים. שימו לב לבדיחה המצויירת סרת הטעם שהוא מצרף להודעותיו.

להלן, במאמר מערכת בוואללה, מציג העורך את ביג ג'ו כמעין מכת מדינה, המעורר גלי שמועות שווא ברחבי הרשת, כשהוא נוזף בכולנו על שאנו נשאי וירוס זה, ונענים להפיץ את השמועות הללו..
_new_ הוספת תגובה



מיכאל שרון. התמונה מתבהרת: מי הם הטרולים המנאצים את שרון
סתם אחד (יום חמישי, 19/03/2009 שעה 10:42)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

למטה בהמשך חלק ממכתבי בנושא למנהל ובעל אתר הסקופים. מאפשרים לי להציב שם מאמרים פרשניים, הזוכים לרייטינג המגיע לפעמים עד 21 אלף קוראים, אך תופעת הנאצה קיימת.

מכתב תשובה אלי מראש מדור קניין רוחני במשטרת ישראל, לאחר פנייתי לראש אגף חקירות במטה הארצי

כתבה בעניין זה גב' יהודית מליק שירן, סופרת, מבקרת, ויו''ר לשעבר של ועדת האתיקה של אגודת הסופרים העיברית:

יהודית מליק-שירן בתאריך 11/17/2005 9:53:45 PM

אשד אתה מחפש רייטינג

בכל המאמרים שכתבת לאחרונה שירבבת את שמו של מיכאל שרון ויצרת פרובוקציה כדי שיהיה לך רייטינג של תגובות. אתה ממציא לו קונספירציות מפה עד הודעה חדשה כדי לעורר תגובות במאמריך.

אני מבינה את הצורך הנואש שלך לכתוב כמוהו מאמרים מרתקים, מעמיקים, יסודיים ומאלפים, אך לא ייתכן שבכל מאמר שלך תשרבב את שמו ותשים בפיו דברים שהוא לא אמר ואלה יצאו מתוך הבנת הנקרא והפרשנות שלך לעוות נושאים ולהביא אותם בפני הקוראים כדברים סנסציוניים בפיו של שרון.

יש הבדל עצום ברמות הכתיבה ביניכם. הטכניקה של דייג המשליך את חכתו עם פיתיון כבר ישנה נושנה. אל תעשה את זה אשד, תפסיק לתקוף ותכתוב לך מאמרים שישקפו את מה שאתה מבין.

ראיתי דברים עצמאיים שלך ודי מצאו חן בעיני, אך כשאתה מחפש פרובוקציה, אתה יודע ששרון יגן על לפיד האמת שלו כעיתונאי ופוליצסט מבריק.

זה לא המקום להשמיץ אך אני מבקשת שתהיה אתה אמין בכתיבתך ותיצור לך קהל משלך שיעריך את מה שאתה כותב מבלי להזכיר , לתקוף ולהשמיץ אדם שלא עשה לך רע. שמור על אתיקה בכתיבתך ועל מוסר, כי נראה לי שאין לך כללים בסיסיים להגן על מה שאתה כותב.

יהודית מליק-שירן
מבקרת ספרותית, לשעבר יושבת ראש ועדת האתיקה של אגודת הסופרים בארץ

____________________

בביקורת לתרגום שלי של שיר מאת וויסטן יו אודן כתבה יהודית מליק שירן בין היתר:

אנחנו חיים בישימון אינטלקטואלי. ואם יש כבר מחשבה מעניינת אחת שמתפרסמת, עדר של בהמות עט עליה ומאמץ לעצמו קניין רוחני של מישהו אחר.

חלק מכתבי למנהל אתר הסקופים:

מזה תקופה בת שנה בערך או אולי יותר, מנאצים אותי ברוטר באופן קשה. מדובר תמיד באותם 2-4 אנשים (שהם כנראה אותו אדם, תחת כינויים שונים, כפי שחשפתי בחישוב פשוט של כמות הודעות פר יחידת זמן) . והרי איני כותב ברוטר בתדירות גבוהה. הנאצות הללו היו כלפי בכמה מקומות אחרים מאז מאי 2002, גם אז תוך ביצוע רצח אופי, אף שאז עמדתי הפוליטית היתה שונה.

עצם ההכפשות מצידן, מלבות ויוצרות אווירה כללית קשה כלפי, וכאן כבר פועלות אינרצייה ומנטליות של שיסוי. האם סיבת הדבר היא פוליטית, נניח? ואם כן, למה ברוטר המכפישים הם תמיד אותם 3-4 אנשים? ולמה ההכפשה באותו סגנון קיימת מ-‏2002, אף שאז הייתי יותר ימני בדעותי?

ואגב, הרי אני אדם לא מתוקשר, חסר השפעה, ולמה כה שוקדים להכפיש אותי, כשיש עיתונאים נחשבים מאד ואנשי רוח מתוקשרים שדבריהם גורמים נזקים ממשיים, לגישת המתנגדים? תהיה האוירה הכללית ברוטר ימנית ככל שתהיה, הנאצות ורצח האופי כלפי הנימשכים מצד 2-4 כותבים כאן הם מוגזמים.

סיבה אפשרית:

ניפגעתי וקשה מגניבת קניין רוחני, שנעשתה ועדיין נעשית בהרחבה כלפי עבודתי, כולל העתקה מילה במלה. וגניבת קונספטים ומערכות קונספטים שלמות, וכן גניבת הרוח הכללית של העבודה והמסרים המרכזיים.

ברצוני להסב את שימת ליבך כי אסטרטגיה כללית כאן היא לעיתים הכפשת היוצר, למטרת טישטוש מקור החומר ועצם הפלגיאט, לעיתים בתגובות מיידיות בשולי מאמר אינטרנטי חדש, כאמור - כדרך לטישטוש מקור החומר, והסחת הדעת כלפי דברים שונים לחלוטין, המרחיקים את תודעת הקורא מעצם חשיבות העבודה. הכותב ויצירתו הופכים למושמצים ברגע הפירסום, מוצמד להם מטען כבד ובעל בולטות גבוהה בקשב של נאצה קשה - בעוד היצירה, המופיעה זמן קצר לאחר מכן במקום אחר ותחת שם וכותב אחר, נעשית לקנונית, ומזכה את גונבה בכיבודים.

קיימת גם פרקטיקה של הדרה מבמות פירסום כלפי כותבים אפקטיביים, רבי רעיונות ומקור רעיונות חדשים, שאחרים סגלו מנהג וותיק להפוך את עבודתם לקרדום לחפור בו לקידומם הם וקידום עמיתיהם.

2 מאמרי בנושא באתר ''קופירייטס'', המכוון להגנה כל זכויות יוצרים

מורה נבוכים לתשלום תמלוגים בשירים מאת אלי מורנו

הדרה וניכוס קניין רוחני מאת מיכאל שרון
אנשי התעשייה מאת עדן גוריון

קרנות הקולנוע והטלוויזיה מאת עדן גוריון

זכויות יוצרים בינלאומיות - חשיפה תרתי משמע מאת יריב קדם

הפרת זכויות קניין רוחני וזכויות יוצרים ברשת האינטרנט מאת עו''ד רן פרנקל

תרבות הפלגיאט בישראל, עבירות קניין רוחני ברשת וקליקות מאת מיכאל שרון
על סימון מסחרי וגניבת עיין מאת עו''ד תומר ריטרסקי

עיקר הגניבה היתה מכל מקום מקום כלפי עבודתי בתחום מחקר ופיתוח, בשנים 1973-2000 ולא בתחום הפובליציסטי-עיתונאי-פרשני, בו אני עוסק מאז אפריל 2001.

סביר שעקב דברים קשים שנעשו כלפי בעבר, אני כיום לאחר 2 התקפי לב, סובל מנכות אורטופדית, לוקה בהיפותירואידיזם, ואף עברתי לאחרונה ניתוח הסרת מלאנומה ממאירה בכתפי הימנית. נשמע מעט כמו סרט טורקי, אך לעיתים החיים זה באמת סרט טורקי מבחינות מסויימות..

נטייה אפשרית היא לומר, שמדובר כאן בחילוקי דעות פוליטיים נניח. אלא שזאת אינה אלא ניראות הדברים שהפלגיאט תכופות עוטה, שכן:

1) ההכפשות הכבדות הן מאז 2002, באותו סגנון ממש, אף שכתיבתי היתה בעלת מגמה פוליטית שונה אז.

2) ההכפשות הן נאצה אישית, ולא לגופם של הדברים, תוך ניסיון לנבור בדמותי ולבצע רצח אופי.

3) ההכפשות מאז 2002 חותרות להציגני כדמות שולית, ''שרוייה במחלוקת'', אישיות מפוקפקת. זאת בשונה מפולמוסים אמיתיים על רקע פוליטי. וזאת בהתמדה במאות נאצות מאז מאי 2002. דיסקרדיטציה אישית כזאת תואמת את הטענה: ''אמירותיו על ניכוס קניין רוחני הן אמירות בעלמא של אדם שולי, שעקב שוליותו, ברור שלא היה לו יד ורגל בעבודות שהוא מייחס לעצמו''...

סיבה אפשרית נוספת: כאדם שלחם בשחיתות באתרו של יואב יצחק ולאחר מכן, וסבל בעצמו כתוצאה מ''טיפול'' כחושף שחיתויות, שמסר מידע למשטרה, אני מבין שיש בעלי עניין שמתכסים באמתלות שונות, איני משלה את עצמי.
_new_ הוספת תגובה



מיכאל שרון. אודות מוניטין
סתם אחד (יום חמישי, 19/03/2009 שעה 11:16)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

העניין עליו כתבתי נוגע למוניטין שלי, החשוב להוצאת ספרי השונים לאור וכמות המכירות. גל ההכפשות הפומביות כלפי בחודשים האחרונים הוא בעל פוטנציאל ניזקי מאד מבחינה כלכלית ביחס לכמות ענקית של עבודה וכישרון שהשקעתי בתקופה לא מבוטלת, ולקצירת פירות עבודתי - אני - ולא אחרים שייקצרו את פירות עבודתי, לאחר השקעתם הלא גדולה בהוצאת לשון הרע שיקרית בפומבי, דבר שאינו מצריך הרבה משאבים.
_new_ הוספת תגובה



מיכאל שרון. אודות מוניטין
סתם אחד (יום חמישי, 19/03/2009 שעה 14:06)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

המוניטין של מי?
_new_ הוספת תגובה



מיכאל שרון יקירי, אתה הצלחת ביותר
סתם אחד (יום חמישי, 19/03/2009 שעה 23:07)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לפגוע מכל אחד אחד במוניטין שלך.

ואתה רק הולך ומשתפר.
_new_ הוספת תגובה



השלמת את נפילתך ונפלת לפח היקוש שטמנו לך
סתם אחד (יום חמישי, 19/03/2009 שעה 20:15)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בהודעה לעיל לא אוזכר שמו של אף אדם, אולם אתה בחרת לקפוץ כמו חמור ולהלין על זה שמנאצים אותך. טיפש!
_new_ הוספת תגובה



מ.ש. הוא היעד היחיד לרצח אופי מהסוג הזה, מאז 2002
סתם אחד (יום חמישי, 19/03/2009 שעה 20:38)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

במאות רבות של נאצות, הקשות ביותר באינטרנט בישראל.
_new_ הוספת תגובה



השלמת את נפילתך ונפלת לפח היקוש שטמנו לך
סתם אחד (יום שישי, 20/03/2009 שעה 17:24)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אכן מ.ש. אתה כבר ממש למטה,כמה שלמטה לא יכולים עוד ליפול.
בקשה לי אליך,שאם אתה כותב כלום משל עצמך אז תכתוב את זה קצר ולייט, כי ארוך וכבד זה מייגע ואין לנו פילטר בשביל זה.

יום שישי הטוב
_new_ הוספת תגובה



מ.ש. כאשר יש תבונה ובנייה, לזה נימשכים גם יצורים פסיכופטים
סתם אחד (יום שישי, 20/03/2009 שעה 17:42)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כאשר יש תבונה ובנייה, לזה נימשכים גם יצורים פסיכופטים הניטפלים בעווית ליוצר, שואבים את חיוניותו היוצרת, תוך חתירה לשתק ולנתק את מקורות חייו, לשתק אותו.

רק בישראל

קראו סקירה החשובה לכל יוצר חומר חשוב ומקורי בישראל. קרא זאת בטרם תגזל ותוכפש.
_new_ הוספת תגובה



מ.ש. כאשר יש תבונה ובנייה, לזה נימשכים גם יצורים פסיכופטים
סתם אחד (יום שישי, 20/03/2009 שעה 22:41)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

וכי מה אלה השטויות לך?

ולמה רק בישראל?

השונא אתה לישראל?

כי יושב על סיר הבשר אתה ואל הארץ המובטחת לא תגיע !!!!

יום שבת הטוב
_new_ הוספת תגובה



סמרטוטים
סתם אחד (יום שלישי, 17/03/2009 שעה 5:41)
בתשובה לאריק פורסטר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

השאלה אם הסמרטוטים אומרים אמת או לא
גם היהודים באירופה עם שמותיהם המלאים היו סמרטוטים ומסריחים במשך מאות שנים
אפשר גם להיות דמגוג אצל גוג ומגוג גם עם פרסום השם המלא
מצד שני אולי פרסום השם עם דעות כאלה מעיד על כך שהכותב מקבל תמיכה מקרנות אירופאיות אנטישמיות כדי לכתוב כמו שקיים אצל הרבה כתבני שמאל כביכול שזה מקור פרנסתם
_new_ הוספת תגובה



אבנרי מתעקש להפגין את בורותו בעניינים בהם הוא כותב
סתם אחד (יום שלישי, 17/03/2009 שעה 5:37)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

יש סוג פצע כזה שיושב על העור ויש לו אצבע קטנה כדי לגרד בפצע ולגרום דימום
_new_ הוספת תגובה



קשקשן
סתם אחד (יום שלישי, 17/03/2009 שעה 9:46)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שנאתך לאשכנזים גדולה אף משנאתך לערבים.
שנאה מייצרת שקר ושקר מרחיק אותך מעצמך.

אתה מקשקש במושגים שידיעתך בהם קלושה
ובכך אתה חושף רק את עצמך למצוקה.

חכם ציון
_new_ הוספת תגובה



אני מרים את הכובע חכם ציון
סתם אחד (יום חמישי, 19/03/2009 שעה 23:00)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

עבודה כזאתי יסודית לא ראיתי כבר זמן רב באינטרנט. ראוי לתרגם את המסרים לאנגלית ולהפיץ אותם בחו''ל. אסור לתת לשונאי ישראל לשקר. צריך לשפוך אמת על השקר שלהם ולכבות אותו!!!
_new_ הוספת תגובה



MIREILLE מיריי: זומבים הישתלטו על פלשתין
סתם אחד (יום שלישי, 17/03/2009 שעה 3:11) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הטריטוריה הזאת בפלסתין מלאה בזומבים, יצורי אנוש שמוחם נוון במשך מאות שנים, חטפנים, מהירים מאד בפעולות נגד-אנושיות, זוללי חיים.

המראית האנושית הינה אשלייה. כמעט אין פה עוד בני אנוש. ליצור אנושי הגר פה קורים דברים משונים בסינכרון מדהים, והוא מדחיק. אך אין כאן עוד בני אנוש כמעט. צריך לבודד ולסגור על המקום הזה.
הם הישתלטו על פלשתין ב-‏100 השנים האחרונות, סמוך למקורות האנרגייה של העולם. בינתיים הם מוציאים כל פרור של חיים מבני הארץ, הפלשתינאים, ויוצרים כאן בסיס לשליחת זרועות תמנון כלפי הממשל ארה''ב, כמפתח להשתלטות על העולם.
בשלב זה הם חוללו את משבר הכלכלה העולמי.
_new_ הוספת תגובה



MIREILLE מיריי: זומבים הישתלטו על פלשתין
סתם אחד (יום שלישי, 17/03/2009 שעה 3:47)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

גם אם זה לא מוצא חן בעיני כמה אנטישמיים,

הייתי מעדיף אותם על השתלטות של הנצים ודומיהם...

חזי
_new_ הוספת תגובה



יופי, נחמה, MIREILLE מיריי:
סתם אחד (יום שלישי, 17/03/2009 שעה 9:53)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הזומבי היחידי באשכול הזה בינתיים זה אתה.
אתה לא מצליח לעמשש את דבריך שייראו לחות כדיברי הגיון ואמת.

חכם ציון
_new_ הוספת תגובה



Michel a Mireille: ראיתי בטלו' את חווה אלברשטיין בשנות ה-‏70
סתם אחד (יום רביעי, 18/03/2009 שעה 4:40)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

זה היה דורי. רוב הטובים עזבו, מאות אלפי ישראלים מאז, מלח הארץ. הנישארים - זומבים ברובם, אולי הפכו חלקם כאלה אחרי שהחומר הטוב והמשביח והאחראי עזב. חלקם היו זומבים לפני כן. כיום - רע לחלק מהגרעין הטוב שנישאר, אלה ששמרו על אנושיות ולא הפכו לזומבים.

הזומביות סחפה את הנישארים ברובם המכריע. אתה כאן, לבדך בעצם, בעולם שוקע, מנסה לשמור על הגרעין השברירי-חזק הזה מול האימה.
_new_ הוספת תגובה



Mireille: תנועת הזומבים לעבר פלשתין פרצה עם גלוי הנפט במזה''ת
סתם אחד (יום רביעי, 18/03/2009 שעה 13:02)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בסוף המאה ה-‏19, כמויות ענק של נפט - כמקור האנרגייה העולמי המרכזי. הזומבים שואבים את ''חיותם'' ממציצת האנרגיה של בני אנוש, וחותרים להשתלט על כל צינורות האנרגייה המזרימים חיים לבני אנוש. מגמתם היא שיתוק יכולות החיים של בני האדם שעדיין נישארו אנושיים.
_new_ הוספת תגובה



Michel a Mireille: ראיתי בטלו' את חווה אלברשטיין בשנות ה-‏70
סתם אחד (יום רביעי, 18/03/2009 שעה 19:42)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מי הם הזומבים ומי מלח הארץ שעדין לא נמס?
_new_ הוספת תגובה



אנטישמי מסוכן. צריך לשים אותך מאחורי סורג ובריח
סתם אחד (יום רביעי, 18/03/2009 שעה 6:20)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



Mireille לכותבת איריס אדלבאום: כל כתיבתך זה הדחקה
סתם אחד (יום שלישי, 17/03/2009 שעה 4:19) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

Mireille לאיריס: כל כתיבתך זה הדחקה

איריס שרי, כל כתיבתך זה ניסיון להדחיק - נו את יודעת - אותם צרופי ארועים המסונכרנים זה על זה שארעו לך. מוחך מייצר בקדחתנות הסברים סימולטניים למה שארע לך - כתות, הפשע המאורגן, עולם של קומבינות חובקות עולם, המלמ''ב יחיאל חורב.

הדבר נהדר, אני יודעת, שכן זה מייצר אצלך, אני חשה, הן אשליה של הבנה ושליטה למה שאת חשה שאינו מובן, והן נותן לך כוח, הן כוח משוחרר והן כוח חיצוני ושליטה, ככותבת. את מציגה שפיות בכל כתיבתך, כהתגברות עצמית, אפילו את ליברמן את שוקלת באופן שפוי וראלי, בניגוד לרטוריקה השלטת, וזאת כתיבה אכן שמלמדת אותנו דבר או שניים על העולם.

אבל - ההסבר הפשוט - יצורים הניראים כבני אנוש, כמוני וכמוך, אך בעלי יכולות מסויימות, לא יכולות גורפות, בודאי עכשו כשאת בתהליך ההתגברות העצמית שלך. מנוונים מצד אחד, ובעלי יכולת שפיתחו בניוונם.

אני מאחלת לך אהבה בעולם, צריך רק עם הלב, שרי. ואת תקועה בזה, עמוק. גם כשברחת לארה''ב, הזומבים מציון שיגרו על דרכך להפריע את שלוחיהם בקהילה, ולפחות עכשו את מספרת לנו מה זה אייפ''ק, דבר טוב מאד את עושה. פושעים, עבריינים, פשע מאורגן אמריקני-ישראלי. לא. רק זומבים. זמנך שרי הולך ואוזל אולי, וכך גם זמני שלי עם אהובי מישל, יסגרו עלינו. אנחנו בין בני האנוש הספורים בפלשתין. השאלה היא אם יש יציאה מזה, מחוץ לטריטוריה הזאת, שתצליח. זו אולי הרכבת האחרונה מהגהינום שילך וייסגור. שתצליחי לי, שרי.

מ.ש. הביא את דברי מיריי
_new_ הוספת תגובה



Governmentbacked study has revealed.
סתם אחד (יום שלישי, 17/03/2009 שעה 6:15) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

Schools are dropping the Holocaust from history lessons to avoid offending Muslim pupils, a Governmentbacked study has revealed.
It found some teachers are reluctant to cover the atrocity for fear of upsetting students whose beliefs include Holocaust denial
http://www.dailymail.co.uk/news/article-445979/Teach...

כדי לקרוא
_new_ הוספת תגובה



מ.ש. הזומבים - תכתובת קצרה עם ד''ר אורי מילשטיין
סתם אחד (יום שלישי, 17/03/2009 שעה 10:19) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

From: Dr. Uri Milstein
To: 'Michael Sharon'
Sent: Sunday, March 15, 2009 1:10 PM
Subject: RE: CIA report

מיכאל,

ההבחנות שלך מדויקות, כרגיל.

אורי

Dr.Uri Milshtein
P.O.Box 9003
Ramat- Efal
Ramat-Gan 52190

------------------------------------------------------
From: Michael Sharon Sent: Sunday, March 15, 2009 12:24 PM
To: Dr. Uri Milstein
Subject: Re: CIA report

אורי שלום,

סימן היכר למדינה בקריסה היא שיותר ויותר, ברוב מוקדי האדמיניסטרצייה ונותני השרותים ובמוקדי הצרכנות - מוקדי איפשור החיים במדינה - אתה מוצא זומבים בעלי מנטליות של טרולים, חסרי הנמקה, אין עם מי לדבר, הדבר היחיד המזכיר תגובה של אורגניזם מפותח היא הצחוק לאיד והקונדסות המטומטמת על חשבון מקבלי השרותים.

אין עוד מערכות תמסורת ושיתוף פעולה המסונכרן לכוונותיך ופעולותיך בחברה כזאת. כך, במלחמת לבנון השנייה, נתנו פקודות להעביר לוגיסטיקה, אך הן לא בוצעו.

יותר ויותר אנשים הם בעלי פה ממלל, אך ללא מוח וללא הבנה המאפיינת אורגניזם מפותח.

מיכאל
Michael M. Sharon
My websites:
http://www.cogiss.com
http://www.cogess.com

----- Original Message -----
From: Dr. Uri Milstein
To: Dr. Uri Milstein
Sent: Sunday, March 15, 2009 7:32 AM
Subject: CIA report

--------------------------------------------------------------------------------
From: arik lev ]
Sent: Sunday, March 15, 2009 7:10 AM
To: Arik Lev
Subject: CIA report

בן גוריון הטיל ספק בהקמת המדינה ולמה שונאים את אביגדור ליברמן, כל זאת ועוד בתוכניתו החדשה של דר' אורי מילשטיין
ברדיו לישראלים ויהודים בעולם
CIA or Israel, 20 years from now, a new radio show by Dr. Milstein only on the world wide Jewish Israeli radio
www.kolhalev.com

חוסנה של ישראל, בעקבות הודעת סוכנות הידיעות האירנית על כביכול דוח סי אי איי על עמידתה של ישראל בעשרים השנים הבאות, תוכנית חדשה של דר' אורי מילשטיין שמנתח את המצב, בלוח התוכניות
_new_ הוספת תגובה



יופי מיכאל שרון ידידי
סתם אחד (יום שלישי, 17/03/2009 שעה 16:31)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אז מצאת מישהו שמשבח אותך.

אתה גם יכול להראות לנו מה כתבת לו על שהוא משבח אותך?
[..]
_new_ הוספת תגובה



הטפיל והפונדקאי תגובה 32643
סתם אחד (יום שלישי, 17/03/2009 שעה 21:53)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



ליברלי ושוחר שלום
סתם אחד (יום שלישי, 17/03/2009 שעה 11:33) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

היא טרמינולוגיה מכובסת ל''אנטישמי,קוסמופוליטי ומתבולל''.
_new_ הוספת תגובה



מושונוביץ: אורי אבנרי אונס את הסיפור שיתאים לתעמולה שלו
סתם אחד (יום רביעי, 18/03/2009 שעה 18:56) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אבל כמו שהחכם הראה, הסיפור האבנרי חלול ומחורר ועושה רק רעש של קפצונים.
ומה לעשות שפורים כבר עבר.
_new_ הוספת תגובה



מיכאל שרון: חשיפת מחדלי מערכת עזה. ואודות לשון הרע כלפי יוצרים
סתם אחד (יום חמישי, 19/03/2009 שעה 15:41) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

להלן בעיתונות תחילת חשיפת מחדלי המלחמה. http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/1072348.html
מדובר בתחילת החקירה במחדלי המלחמה. חשפתי את נושא מחדלי המלחמה הקשים לפני למעלה מחודש.
(בנושא גל הנאצות בשולי כתבתי כלפי, ללא כל סיבה סבירה אגב, ראו הערה חשובה למטה)

בכך מתברר כצפי נכון ומדוייק חומר שהיצבתי באתר הסקופים רוטר.נט לפני למעלה מחודש, בו אני מעריך שתהיה כאן, ''האמא של וועדות החקירה בהיסטוריה של מלחמות ישראל''.

הבאתי חומר על כך ששיקרו לציבור כאילו צה''ל נילחם בחמאס, והיסתירו מהציבור את העובדה שהחמאס נימנע מכל מגע עם צה''ל, דבר שהוערך בטרם המבצע כ''תרחיש לא סביר''. עקב חוסר החלטיות של הדרג המדיני, הצבא דשדש במקום, ועסק בהרג של אזרחים, דבר שהביא לסיבוך מדיני קשה של מדינת ישראל, לגל חסר תקדים של אנטישמיות, לתקלה עם ממשל אובמה ולניתוק או החמרת היחסים עם שורה של מדינות, כולל תורכיה, בעלת בריתה היחידה של ישראל במזרח התיכון.

בנוסף, לא הושג דבר במלחמה.

_____________

מיכאל שרון
_new_ הוספת תגובה



מיכאל שרון: אודות אליטות הפגע הסגורות בישראל והדרת יוצרים
סתם אחד (יום שישי, 20/03/2009 שעה 18:12) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

תוצאות לוואי ניזקיות מאד עקב ריבודיות האליטה המצומצמת והעריצה במהותה (באיצטלה של ליברליזם מדומה) השולטת בצמתים העיקריים במדינה:

וחשוב ביותר לקרוא גם את זה, עבור כל יוצר חומר חשוב ומקורי בישראל. קרא זאת בטרם תגזל ותוכפש: ''כמו סרט טורקי'' - סקירה מדהימה ומתועדת אודות מעשי נבלה בשרות ניכוס קניין רוחני והדרת המקור תוך רב-פגע כלפיו
תוצאות לוואי ניזקיות מאד עקב ריבודיות האליטה המצומצמת והעריצה במהותה (באיצטלה של ליברליזם מדומה) השולטת בצמתים העיקריים במדינה:

1) שילטון הבינוניות - עקרון איוש משרות הוא אנ''ש, חבר מביא חבר, קליקות, קשרים, נפוטיזם. רק לא יכולת וכישורים.

ולמה בינוניות? כשיושבים על כל טוב מן המוכן, לא צריך להתאמץ. כלפי המוכשרים אומרים: ''זה אם יהיה כאן, יגרוף את כל הקופה. ניצטרך לעבוד קשה''. וזאת עדות אישית, שמעתי זאת נאמר ביחס אלי עוד בעבודות מזדמנות בבקו''ם בתל השומר, בטרם הטירונות, בנובמבר 1968. ומאז זה נאמר ביחס אלי, ובנוכחותי, פעמים רבות. המזל היחיד שהיה לי, הוא שלפעמים איזה בוס ''גדול'' אחראי, החליט שאני ''נכס לאירגון'' מעבר לגבם של העובדים בדרגים בינוניים.

2) זה מביא לאי מיצוי כישורים והון אנושי בחברה. רבים וטובים מודרים, לא מוזרמים כלפיהם משאבים, חינוך, טיפוח, או אשראי מצד הבנקים - כשכל אלה ניתנים רק לבני השדרה השלטת

3) זה מביא סאוב. הרי האנשים הללו מבינים היטב שהישרדותם תלוייה בעקרונות שאינם הוגנים באופן קיצוני. הם אומרים לעצמם, לא לרחם, לא לחשוב מעבר לאינטרס ההישרדותי שלהם עצמם.

4) 1 2 ו-‏3 מביאים לקריסת מערכות, לפוליטיקאים שרדנים וכושלים, לכשלים קשים במלחמות ישראל, כשעצם יזימת המלחמות הללו הוא כשל היסוד, שעיקרו הלאטנטי - השרדות האליטה, הסטת זעם ההמון מהניחשול, העוני, הביזה והכשלים בכל תחום, והזרמת כספי עתק לבני האליטות הללו, הנימצאים בזיקה הדוקה למערכת הצבאית.
_new_ הוספת תגובה



מיכאל שרון: אודות אליטות הפגע הסגורות בישראל והדרת יוצרים
סתם אחד (יום שלישי, 24/03/2009 שעה 11:25)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שמע מיכאל שרון, אתה הרי לא חכם ציון, אז תגיד לי איך ''חשפת את מחדלי המלחמה הקשים לפני למעלה מחודש''?
האינך חושב שכדי לחשוף מחדלים אתה חייב שיהיו לפניך כל העובדות? מעניין.

תגיד לנו האם ההריון של ''האמא של ועדות החקירה'' כבר יצא לדרך.

בצה''ל ובממשלה ידעו שירי ישיר על מעוזי המחבלים יגרום גם להרג אזרחים חפים מפשע, אבל מדינה רשאית לפעול נגד כוח טרור אוייב גם אם הוא נמצא בלב אוכלוסיה אזרחית תמימה!!!! כי אחרת שער בנפשך מה הטרוריסטים היו יכולים להשיג אם היו פשוט הולכים דוך עם תינוק על חזם ותינוק על גבם להתפוצץ ברמת גן וכל הצבא והמשטרה היו עומדים מנגד ומתפללים שהוא יוריד לרגע את שני הדרדקים.
במצב כזה שום מדינה נאורה לא היתה שורדת.
השימוש באזרחים למטרות צבאיות הוא הוא הפשע ולא סיכול הפשע עצמו.

המערכות השלטוניות בישראל הן מערכות איכותיות בכל רמה של תפקוד. הבעיה היא במדיניות הגבוה, במשימות שמטילים על עובדי הציבור, בסמכויות וכו'.

הינה תראה, הממשלה רצתה להכות בחמאס ולשפוך להם קצת דם והצבא עשה זאת על הדרך הטובה והמוסרית ביותר. מה אתה עוד צריך בשביל לישון בלילה בשקט?

לדעתי על כל רקטה שהערבים ישגרו לשדות הנגב עלינו לשגר 10 רקטות בול על בתי אנשי החמאס בתוך הערים והכפרים בעזה. למה? כי אם אתה מרשה ומאשר לחמאס לשגר רקטות על ילדים יהודים מכל סיבה שהיא, אז מה כאן ברור יותר שזכותם היהודים להגיב בדיוק באותה דרך אצילה בעיניך?

חכם ציון
_new_ הוספת תגובה



האם דיווחת למשטרה?
סתם אחד (יום שישי, 27/03/2009 שעה 14:10) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כי אם ראית אונס ולא דיווחת,אז אתה שותף לפשע!

יונה צחורה
_new_ הוספת תגובה




חפש בתגובות שבדיון זה:     חיפוש מתקדם...

חזרה לפורוםהדפסה עם תגובותתגובה למאמר


מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי