פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
איך לנהל מו''מ על שבויים
חזי, הרצליה (יום ראשון, 22/03/2009 שעה 7:00)


איך לנהל מו''מ על שבויים

לקנות מכונית גנובה ב-‏50 מיליון שקל

חזי, הרצליה



ביקורת על המו''מ שמנהלות ממשלות ישראל קיימת כבר עשרות שנים. הגיע הזמן לכתוב איך צריך לנהל משא-ומתן. איך להצליח. מה לעשות ומה לא לעשות. לחטוף הישראלי נקרא ''שליט'' אבל זה נכון לכל חטוף ושבוי.
  1. המו''מ צריך להיות גלוי ופומבי עם תקשורת. אין לנו מה להסתיר. אין מה להתבייש. לשבת עם נציגי החוטפים לעיני המצלמות. זו הדרישה הישראלית הראשונה. דיבורים גלויים ולא מפגש חשאי במחתרת נוסח העולם התחתון.
  2. יום המו''מ הוא הכל או כלום. או שחרור החטוף או המתנה. צריך לנהל מו''מ ולדרוש הטבות ושיפור תנאים של החטוף הישראלי. לדרוש ביקורים של הצלב-האדום. לתת לשבוי טרנזיסטור, עיתונים, ספרים, אוכל טוב, רופא ועוד.
  3. כלל ידוע בכל מו''מ: ביקוש גבוה - מחיר גבוה, מוצר איכותי - מחיר גבוה. ככל שנבקש יותר את שליט, הפגנות ועצרות למענו, פירסום שלו בארץ ובעולם, ככה הוא יהיה יותר מבוקש ויותר יקר. אז בהתאמה גם המחיר שלו יעלה. לכן המאבק הפומבי למען שליט הוא גול עצמי.

    הפתרון הוא יחס אדיש עד מתנכר לשליט. כמו היחס לנפגעי תאונות-דרכים. היה חייל שקרתה לו תאונה. בגלל זה הוא נמצא שם. שם זה עזה. בנוסף צריך להדגיש את פשטותו של שליט. שליט הוא חייל פשוט. רב-טוראי. לא קצין ולא גנרל. אחד ממאות-אלפים. כמה שווה חייל פשוט? אין לו סודות. ערכו מינימלי בכל מלחמה. בכל צבא בעולם כמעט ולא סופרים אותם. הפשוטים הם בשר-תותחים.
  4. סבלנות ועקשנות. החיפזון כאן הוא אסון. עוד כלל: קונה לחוץ - מחיר גבוה. אסור לנו להיות לחוצים, במקום להלחיץ את הצד השני המוכר. אנחנו מלחיצים את עצמנו. הימים האלה של אמצע מרץ הם שיא הלחץ העצמי. ישראל מלחיצה את עצמה לדעת.

    גלעד שליט נחטף מתוך הטנק שלו בתאריך 25.6.2006, באזור כרם-שלום בדרום. חודש קודם אף אחד לא ידע מי זה גלעד שליט. הוא היה אנונימי לחלוטין. חייל פשוט. היום הוא מוזכר כ-‏3.1 מיליון פעמים במנוע החיפוש גוגל. שמו מוכר בכל העולם. נשיאים ושליטים עוסקים בו. סרקוזי, בוש, מובארק, מרקל, אבו-מאזן ועוד. שליט הפך לכוכב בין-לאומי. שליט הפך לסלבריטי. לאיש מפורסם יש מחיר גבוה כי הוא מפורסם. הוא מותג. המותג ''גלעד שליט'' נישא בפי כל. השם גדול מהחיים. גול עצמי של ישראל.

    אפילו אבו-מאזן התפלא מדוע ישראל הופכת עולמות בשביל חייל פשוט אחד.

    אילו גלעד שליט היה מכונית סובארו ממוצעת. שלפי המחירון שווה 50 אלף ש''ח. אז אפשר היה להגיד שהחמאס מוכר לנו סובארו גנובה במחיר מדהים של 50 מיליון ש''ח!!
    רק היום, רק היום! אחלה דיל של החמאס! סובארו גנובה ב-‏50 מיליון שקל. כלומר פי אלף יותר!. ועוד אומרים שכל היהודים הם סוחרים ממולחים, ומבינים בכסף.
  5. לדעת מראש מה המחיר שאנחנו מוכנים לשלם, כמו לפני קניית כל מוצר. מה התקציב שלנו. ההצעה שלי היא חוק עשר, עשר.
    תמורת חטוף ישראלי אחד, לתת 10 אסירים ששפוטים לעד 20 שנה וריצו בכלא לפחות 10 שנים. ממילא אסירים השפוטים לתקופה כזו לא ביצעו רצח. זהו! סגור! אין יותר!

    הבחירה היא בידינו. אנחנו קובעים את המציאות. בעל המאה הוא בעל הדעה. מדינת ישראל היא בעלת המאה.
לסיום אני מבקש סליחה ומחילה על השפה הישירה. סליחה מראש אם פגעתי במשפחת שליט
היקרה. ליבי איתם ועם סבלם הקשה מנשוא. כולי תפילה לשחרור מהיר של החייל החטוף גלעד בן נעם שליט. שיחזור הביתה בריא ושלם - אמן .




חזרה לפורום

הצגת המאמר בלבד
הדפסת המאמר קפל תגובות פרוש תגובות תגובה למאמר
 
 


  מו''מ עם הטרור  (אלעזר ורשבסקי) (4 תגובות בפתיל)
  הפכנו למדינה הומו-לסבית ולכן גלעד  (סתם אחד)
  מיכאל שרון: לא הבנתי את המשפט הבא  (סתם אחד) (4 תגובות בפתיל)
  מיכאל שרון: ההצעה שלי שכבר העליתי קודם  (סתם אחד) (9 תגובות בפתיל)
  מיכאל שרון, תפסיק להציף את הפורום בזבל שלכה...  (סתם אחד)
  פתרון לבעיה  (אריק פורסטר) (15 תגובות בפתיל)
  חזי - אתה צודק  (סתם אחד) (15 תגובות בפתיל)
  מיכאל שרון. אזהרה: טרול מעלה כאן רשימות ישנות שלי  (סתם אחד) (7 תגובות בפתיל)
  לסיכום  (חזי, הרצליה)

חפש בתגובות שבדיון זה:     חיפוש מתקדם...

חזרה לפורוםהדפסה עם תגובותתגובה למאמר


מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי