פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
מרדכי ואנונו
סמרטוט אדום / גדעון ספירו (שבת, 04/07/2009 שעה 18:00)


מרדכי ואנונו

גדעון ספירו



מרדכי ואנונו שוחרר מכלאו באפריל 2004 לאחר 18 שנות מאסר, מהן קרוב ל-‏12 בבידוד מוחלט, ענישה שהוגדרה על ארגון זכויות האדם ''אמנסטי אינטרנשיונל'' כאכזרית, בלתי אנושית ומשפילה.
מרדכי ואנונו, בעברו עובד בכור הגרעיני בדימונה, עשה שירות גדול לדמוקרטיה, למאבק נגד הנשק הגרעיני ולזכויות האדם כאשר מסר לעיתון ''לונדון סנדיי טיימס'' את המידע על ייצור נשק גרעיני בישראל. תוך כדי עבודתו בכור הבין כי הוא בורג במכונה שטנית המייצרת פצצות אטום, שעלולות להביא כליה על ישראל והמזרח התיכון, וכי הדבר נעשה ללא פיקוח ציבורי ומבלי שהנושא נדון בהליכים דמוקרטיים. באמצעות העיתונות החופשית הוא מימש עקרון דמוקרטי בסיסי – זכות הציבור לדעת.

ממשלת ישראל, במקום להתמודד באורח דמוקרטי עם המידע החשוב שהתגלה, נהגה כארגון טרור, חטפה את ואנונו והעמידה אותו למשפט שהתנהל בדלתיים סגורות, כמקובל במשטרי עריצות. במשפטים כאלה אין לנאשם סיכוי, והרשעה היא אוטומטית.

על אף תנאי המאסר הקשים, ואנונו לא נשבר ויצא מהכלא לאחר 18 שנה, נאמן לרעיון שבגינו נכנס: התנגדות לנשק השמדה המונית.
מאז שחרורו, לפני חמש שנים, הוטלו על ואנונו הגבלות שעיקרן, איסור יציאה מישראל ושיחות עם עיתונאים מחו''ל, בתואנה שהוא מהווה ''סיכון ביטחוני''. הגבלות אלו מתחדשות מדי שנה. בימים האחרונים חידש שר הפנים, אלי ישי מש''ס, את ההגבלות.

מאז שחרורו של ואנונו מהכלא, כיהנו שרי פנים ממפלגות שונות, שינוי (שהתפרקה בינתיים), העבודה, קדימה, ליכוד ועתה ש''ס, וראה זה פלא, כולם, על אף מחלוקות בנושאים שונים, נהגו בנושא זה כחבורה ממושמעת של השב''כ, ''ושוכנעו'', כל אחד בכהונתו, להאריך את ההגבלות על ואנונו. גם שופטי בית המשפט העליון הצטרפו למסדר הממושמע ודחו עד כה את כל עתירותיו.

הנימוק של ''סכנה ביטחונית'' מופרך וכוזב על פניו. ואנונו נמצא מחוץ לכור בדימונה כבר 25 שנים. כל מה שידע לפני רבע מאה, מסר לעיתון האנגלי, ולכן כל בעל שכל ישר מבין כי הוא אינו מחזיק במידע סודי כלשהו.
אין לי ספק, כי ההגבלות שמוטלות על ואנונו, הן נקמה על כך, שלא הביע חרטה, והוא עומד מאחורי מעשיו, וממשיך להיות מחויב לרעיון שבגינו נכנס לכלא.
בעוד שבישראל ואנונו הוא מושא לשנאה, תוצאה של שטיפת מוח מרוכזת רבת שנים, בעולם הוא מוערך כדמות מופת שתרמה רבות למאבק העולמי לחיסול הנשק הגרעיני. על כך גם קיבל לא מעט פרסי שלום יוקרתיים.
בעוד ימים ספורים שוב יתקיים דיון בבית המשפט העליון בעתירתו של ואנונו לבטל את ההגבלות ולאפשר לו לצאת את ישראל ולחיות את חייו כאדם חופשי בארץ בה יבחר. כל עוד ההגבלות בתוקפן, ואנונו ממשיך להיות אסיר בישראל.
אני מקווה שהפעם, אולי, יגלו השופטים שיקול דעת עצמאי ויבטלו את ההגבלות.


מדינת פיראטים

ידיעה שפורסמה בימים האחרונים בעיתוני ישראל בישרה לקוראים ''שחיילי שייטת 13 של חיל הים השתלטו על ספינת פעילי השלום''.

הבו גודל וכבוד לגיבורי החיל הישראלים שכבשו בחסות תותחי אניות חיל הים את הספינה ''רוח האנושיות'' (spirit of humanity) שעל סיפונה 21 פעילי שלום ממדינות שונות, ביניהם מייריד מגווייר, כלת פרס נובל לשלום מצפון אירלנד וסינתיה מקיני, לשעבר חברת בית הנבחרים האמריקאי. הספינה הובילה ציוד רפואי לתושביה הנצורים של עזה.

חיילי חיל הים הישראלים נהגו כפיראטים לכל דבר, כאשר עצרו את הספינה בלב ים, במים בינלאומיים, וחטפו אותה לנמל אשדוד. 21 האנשים הובלו בעל כרחם לישראל, ונתונים בשעת כתיבת שורות אלו באחד האגפים של קומפלקס הכליאה ברמלה.

שמעון פרס, נשיא מדינת ישראל, הינו חתן פרס נובל לשלום. אילו הייתה לו מחויבות כלשהי לשלום, או לפחות מידה מינימלית של סולידריות עם חברתו לפרס, היה מרים קול זעקה ומתייצב אישית בכלא ולא זז משם עד שמיירייד מגוויר, סינתיה מקיני החטופות, וכל חבריהם החטופים ישוחררו מיד מהכלא. פרס לא עשה ולא יעשה כזאת, כי לפני שהוא איש שלום הוא איש מלחמות והתנחלויות. הענקת פרס נובל לשלום לשמעון פרס הייתה אחת הטעויות הקשות בהיסטוריה של ועדת הפרס.

אז מה ההבדל בין הפיראטים הסומלים לבין הפיראטים הישראלים? שהסומלים לא מצוידים בחימוש המודרני של הצבא הישראלי, והם לא נהנים מחופש פעולה והסכמה בינלאומית, מהם נהנים לפי שעה הפיראטים הישראלים.

ובינתיים? לא אתפלא אם מפקד חיל הים יעניק אות הצטיינות ללוחמי שייטת 13 שבעזרת עוז רוחם הצליחו להתגבר על מייריד מגווייר, סינתיה מקיני וחבריהם, החמושים בתרופות להצלת חולים בעזה. שמעון פרס יהיה קרוב לוודאי נוכח בטקס הצבאי המלא הוד והדר.


יש גבול

השבוע זומנו שלושה חברים מתנועת ''יש גבול'' לחקירה במשטרה באשמה שהתנועה ''מסיתה להשתמטות מהצבא''. זהו פחות או יותר שידור חוזר לחקירה דומה שהתקיימה לפני 20 שנים, שגם אז הוטחה אשמה דומה. כפי שאז לא היה לכך כל שחר, כך גם כיום. כמי שנמנה עם החבורה המייסדת של ''יש גבול'' בשנת 1982, לאחר פרוץ מלחמת לבנון הראשונה, (שהוגדרה על ידי ראש הממשלה דאז בגין, כ''מלחמת ברירה''), אני יודע מידיעה אישית, כי עמדת התנועה הייתה שאין להשתמש בצבא למטרות שאין להן דבר עם הגנה על המדינה. התנועה תמכה ותומכת בכל אדם שמצפונית לא היה ואינו מוכן לקחת חלק בהפרות זכויות אדם ובפשעי מלחמה. באחת, אינו מוכן להיות חלק מצבא כיבוש.

הזמנת החברים לחקירה משטרתית, היא חלק מניסיון להלך אימים על פעילי שלום וזכויות אדם, ומשתלבת היטב באווירת העליהום שהימין יוצר נגד כל מי שלא מוכן לצעוד בתלם הלאומנות והגזענות. הם לא הצליחו אז, וייכשלו גם היום. אם המגמה הזו תימשך, בתי הסוהר לא יספיקו לאכלס את שוחרי השלום, שגם אם הם מיעט כיום, הם עדיין מונים אלפים ורבבות.


תועבה

הכנסת העבירה בקריאה ראשונה חוק לפיו, פליטים שייכנסו לישראל לבקש מקלט יוגדרו כ''מסתננים'' ויישלחו לכלא לתקופות שבין 7 ל-‏20 שנות מאסר. מי שיסייע לפליטים אלה, יישלח אף הוא ל-‏20 שנות מאסר. אילו החוק הזה היה בתוקפו היום, אזי המגיש כוס מים לפליט מדרפור, שנכנס לישראל מסיני, מסתכן ב-‏20 שנות מאסר.

אני מניח כי חוק כזה או דומה לו, היה בתוקף בפולין הכבושה בידי גרמניה, כאשר מי שסייע ליהודי בגיטו, נענש בחומרה. כמה עצוב שמדינת ישראל, מדינה שקלטה פליטים יהודים ששערי מדינות אחרות היו נעולים בפניהם, מאמצת עתה חוקי תועבה שברוחם הם לא יותר טובים מחוקים גזעניים שכוונו נגד היהודים.

כמי שנאלץ לעזוב את גרמניה הנאצית והגיע כפליט לפלשתינה הבריטית, אני מודיע כי אפר את חוק הפיגולים הזה.


סוף סוף

שנים אני מנסה להיכנס לאלבום הפושעים המסוכנים של ישראל, להיות חלק מאצולת הפשע הישראלית, יחד עם כל משפחות הפשע הישראליות, והדבר אינו עולה בידי.
לא עוד.

לפני יומיים זומנתי למשטרה לחקירה בגין שני מכתבים ששלחתי. אחד, לשופט בית המשפט העליון אליקים רובינשטיין, אותו כיניתי גזען לנוכח פסיקותיו, (סעיף האישום: ''העלבת עובד ציבור''), והשני, לראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, שם כתבתי שאם לא תיפסק ההתעלמות המבישה מניצולי השואה, תחול עליו קללת עולם (סעיף האישום: ''איום'').
עד כאן אין חדש. נחקרתי כבר עשרות פעמים בגין מכתבים לשופטים ואישי ציבור אחרים שלוקים לדעתי בעיוותי דין ובגזענות. מבצע עליו אני עמל למעלה מ-‏25 שנים. מדרך הטבע במכתבים האישיים אני לא מקפיד על ניסוחים דיפלומטים.

החקירה האחרונה שידרגה אותי למעמד של פושע ממש. נאלצתי לעבור תהליך זיהוי של המחלקה לזיהוי פלילי. עתה אני מופיע באלבום המשטרתי בצילומי פנים ופרופיל, טביעת אצבעות של כל אחת מאצבעות שתי הידיים וגם של שתי כפות הידיים, הן טביעות אלקטרוניות והן כאלה שמורחים את הידיים בדיו שחורה.
תהליך הזיהוי הפלילי כולל פרטים על גוון עורי, צבע עיניים, צלקות, גובה ושיוך עדתי.
נתון חשוב שלצערי לא נכלל, סוג הדם. מחדל של ממש.

עתה אני הולך ברחובות הרבה יותר נינוח. אני מרגיש חלק מקבוצה מאד ייחודית, כאלה שכל אחד אומר לעצמו, איתו לא כדאי להתעסק. אולי זה יחסוך ממני שוד קשישים. ויש עוד יתרון. אם אלך לאיבוד מסיבה כלשהי, למשטרה יש עתה תמונות עדכניות שיקלו על האיתור.
והעיקר, לא לפחד כלל, כמאמר רבנו נח-נחמ-נחמן.




חזרה לפורום

הצגת המאמר בלבד
הדפסת המאמר קפל תגובות פרוש תגובות תגובה למאמר
 
 


תומך טרור
סתם אחד (שבת, 04/07/2009 שעה 20:01) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

וענונו הוא בוגד שבמדינות ושליטים מהסוג שספירו כועס כל פעם שפוגעים בהם (ראה סאדם חוסיין, אחמדיניג'ד וערפאת) מוציאים להורג ללא משפט. באורח פלא לאמנסטי אינטרנשיונל אין מילה רעה להגיד עליהם אלא על מי שמשחרר את העולם מנוכחותם. ברוח זו תומך ספירו בקוויזלינגים למיניהם מסוגו של וענונו. האיש צריך לסבול עד יומו האחרון וטוב עושה מדינת ישראל שהיא יורדת לחיי הבוגד. כמובן שבשפתו האורוולינית של ספירו החלאות על הספינה הם פעילי שלום. אלה הם אנשים שתומכים בטרור ברצח אזרחים ובפשעי מלחמה ואיסור על ישראל להתגונן כנגד מעשים אלה. אכן שטות עשתה המשטרה שנתנה לספירו את הכבוד להכלל באלבום העברינים. הרבה יותר סביר היה להכניס אותו לרשימה מסוימת של משרד הבריאות.
_new_ הוספת תגובה



וענונו לא נשבר - גם רוחו איתנה
סתם אחד (שבת, 04/07/2009 שעה 20:21) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

עם צאתו מבית הכלא,
מול גדרות התיל
ערך וענונו מסיבת עתונאים חגיגית ומתוקשרת.
היו בסביבה כמה כמרים פארוסלביים
שעוררו תמיהה.
וענונו אמר,
במשך שנים ארוכות הש''ב ניסה לשבור אותי בכלא.
אבל לא נשברתי -
התנצרתי...
_new_ הוספת תגובה



איך מגדירה אמנסטי אינטרנשיונל
ע.צופיה (שבת, 04/07/2009 שעה 20:52) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

את התנאים שבהם שרוי החייל גלעד שליט?
האם אירגנו משלחת של חתני פרס נובל לבקר אותו?
_new_ הוספת תגובה



אמנסטי אינטרנשיונל על גלעד שליט
דוד סיון (יום ראשון, 05/07/2009 שעה 5:44)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

במרץ נכתב באמנסטי דו''ח שאחד המוקדים שבו הם התנאים בהם כלוא גלעד שליט (http://www.amnesty.org/en/news-and-updates/feature-s...). הם גם מזכירים שמאז 2007 נאסרו ביקורים אצל 900 אסירים פלשתינאים מהרצועה.

לא שמעתי על משלחת...
_new_ הוספת תגובה



אמנסטי אינטרנשיונל על גלעד שליט
ע.צופיה (יום ראשון, 05/07/2009 שעה 5:59)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

למיטב ידיעתי יש ביקורים אצל האסירים הפלשתינאים, יתכן שזה הופסק לזמן קצר.
אני תוהה בקול מדוע אנשים מסוימים המציגים את עצמם כרודפי שלום ,למשל, ידידנו ג.ספירו ואחרים בכל העולם נוהרים לבקר רוצחים מוצהרים אך אינם עושים כל מאמץ אמיתי לבקר חייל בודד היושב בשבי 3 שנים?
לטעמי אלה אינם רודפי שלום אלא אוהדי המגמה הפוליטית שהרוצחים מובילים אותה.
השנאה היא כנראה מרכיב גדול בהלך רוחם.
דבר שבא לידי ביטוי מלא בכתבי ג. ספירו.
_new_ הוספת תגובה



אמנסטי אינטרנשיונל על גלעד שליט
דוד סיון (יום ראשון, 05/07/2009 שעה 6:37)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

א. מדובר על אסירים שמשפחותיהם גרות ברצועה ואינן יכולות לבקרם בגלל המצור על הרצועה.

ב. אני חושב שאתה טועה בעניין השנאה.
_new_ הוספת תגובה



אמנסטי אינטרנשיונל על גלעד שליט
ע.צופיה (יום ראשון, 05/07/2009 שעה 6:54)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

א. זו בעיה שלהם.
ב.צידוד מלא וגורף בצד אחד לסכסוך מרמז על טינה רבה לצד השני.
_new_ הוספת תגובה



אמנסטי אינטרנשיונל על גלעד שליט
דוד סיון (יום ראשון, 05/07/2009 שעה 9:00)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

טינה אינה שנאה וגם לא נכון לטעון על ''צידוד מלא וגורף''.
_new_ הוספת תגובה



ברור שטינה אינה שנאה
סתם אחד (יום ראשון, 05/07/2009 שעה 11:23)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אלא שנאה, קנאה ורוגז יחדיו.

אמנטל
_new_ הוספת תגובה



אמנסטי אינטרנשיונל על גלעד שליט
ע.צופיה (יום ראשון, 05/07/2009 שעה 12:48)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

למה לא?
_new_ הוספת תגובה



כי טינה
סתם אחד (יום ראשון, 05/07/2009 שעה 13:13)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

היא גם שנאה, גם קינאה וגם רוגז הכל ביחד. לכן טינה אינה שנאה בלבד.
_new_ הוספת תגובה



אמנסטי אינטרנשיונל על גלעד שליט
דוד סיון (יום ראשון, 05/07/2009 שעה 13:18)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

1. משום ש''טינה'' זו מילה מתונה יותר מ''שנאה''.

2. כי אין אצל ספירו צידוד גורף.
_new_ הוספת תגובה



אמנסטי אינטרנשיונל על גלעד שליט
ע.צופיה (יום ראשון, 05/07/2009 שעה 14:18)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

איני מסכים איתך לגבי מספר 2.
במאמרים בפורום תמיד ראיתי צידוד גורף.
שנאה היא תולדה של פחד. טינה היא תולדה של רוגז וכעס.
אני חושב שזה מה שמדריך את ספירו: רוגז וכעס.
_new_ הוספת תגובה



חבל שאינך מסכים...
דוד סיון (יום ראשון, 05/07/2009 שעה 14:25)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



לפי פירוש דוד סיון, יתכן
סתם אחד (יום ראשון, 05/07/2009 שעה 18:39)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אבל לפי אבן שושן טינה זה שנאה, קנאה ורוגז.

ספירו לא אמין. עמדותיו נחשקות ע''י אנטישמים בחו''ל ואחת לשנה שנתיים הם ממנמנים לו טיסה לחו''ל, חדר במלון תמורת הרצאת שיטנה על ישראל. הוא משוחד.
_new_ הוספת תגובה



לפי פירוש דוד סיון, יתכן
סתם אחד (יום ראשון, 05/07/2009 שעה 19:07)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

זו שיטה של אירגונים לכאורה
אירופאים
הנתמכים בכסף
ערבי
לשם כך
הכל כדי להבאיש את מדינת ישראל
עד שתהא מדינת כל אזרחיה
ותיעלם מהעולם
נראה אז את סיוון כותב בעתונים
או את יוסלה
הממוסמר
המקצועי
במגפים
_new_ הוספת תגובה



לפי פירוש דוד סיון, יתכן
סתם אחד (יום ראשון, 05/07/2009 שעה 19:24)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

זה הרי ידוע שארגונים אנטישמיים מימין ומשמאל וארגונים ערביים משלמים על יציאות שמאלנים לכינוסים והרצאות בחו''ל. זה כבר הפך לפני שנים הרבה לעסק עינוגי מפתה להצטרף להנהלת גוש שלום עכשיו ובנותיהן. מה איכפת להם לומר שם שיהודים הם כמו הנאצים ואחר כך לרגת לג'קוזי ולעשות מסאג' חם עם חמה?
_new_ הוספת תגובה



אל תדאג הם משלמים גם על יציאת ימניים לאותה המטרה
דוד סיון (יום ראשון, 05/07/2009 שעה 21:03)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



אל תדאג הם משלמים גם על יציאת ימניים לאותה המטרה
סתם אחד (יום ראשון, 12/07/2009 שעה 12:46)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

תגיד לי, אתה יודע מה קורה עם חקירת הפרקליטות בעניין השלמונים ששלום עכשיו מקבלים מגורמים עויינים באירופה ולא מצהירים עליהם?
יש חדש בחקירה או שפרקליט המדינה השמאלני גנז בשקט את החקירה?

חכם ציון
_new_ הוספת תגובה



מ.ש. אפשר גם ללכת לזונות אוקראיניות בתחנה המרכזית
סתם אחד (יום ראשון, 05/07/2009 שעה 22:04)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה שמאל? גם משרד החינוך ומשרד החוץ נותנים לך בוכטות, בשביל שתשפיע באירופה על אירגוני שמאל וזכויות אדם לנקוט בגישה ''מאוזנת'' לטובת ישראל. מה רע?

בתור ימין - תקבל בוכטות מרון לאודר ומולטימיליונרים אחרים רק אם אתה בעמדה נחשבת.

כולם משחקים אותה, ורק אנחנו מגדפים אחד את השני.
_new_ הוספת תגובה



נראה אותך...
דוד סיון (יום ראשון, 05/07/2009 שעה 21:08)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כותב ומפרס את דברי הבלע שאתה רגיל לכתוב בשמך המלא
עם ציון כתובתך בארץ מגוריך הנוכחית. עד היום אתה
מפחד לעשות זאת. נראה אותך הפחדן הממוסמר המקצועי במגפיים עושה זאת!
_new_ הוספת תגובה



לא בדקת טוב
דוד סיון (יום ראשון, 05/07/2009 שעה 20:53)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כדי לראות את כל התמונה כדאי שתקרא איך מוגדרת שנאה
אצל אבן שושן. אם תעשה זאת תראה שטינה אינה חלק מההגדרת
לכן אני עדין חושב שטינה אינה שנאה.
_new_ הוספת תגובה



לא בדקת טוב
סתם אחד (יום ראשון, 12/07/2009 שעה 12:50)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אם תבדוק טוב אז ההגדרה של 'טינה' היא גם 'שנאה' כמו שנרמז לך........

חכם ציון
_new_ הוספת תגובה



אמנסטי אינטרנשיונל על גלעד שליט
סתם אחד (יום ראשון, 05/07/2009 שעה 18:41)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

איזה פעולות עשה ג.שפירו למען שליט ?
_new_ הוספת תגובה



אמנסטי אינטרנשיונל על גלעד שליט
סתם אחד (יום ראשון, 05/07/2009 שעה 9:08)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

היהודים הטובים כבר הוכיחו את עצמם
ומוכיחים מדי יום
בפרשת פולארד
חייל בודד היושב בכלא
כבר יותר משלוש שנים...
למה זה מפתיע שאנחנו נותנים זכויות
לרוצחים ערביים
ולא יודעים אפילו
אם גלעד בחיים?
_new_ הוספת תגובה



אמנסטי אינטרנשיונל על גלעד שליט
סתם אחד (יום ראשון, 05/07/2009 שעה 9:35)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אופיני ל hipocracy international ששתי פסקאות עוסקות בגלעד שליט וכל היתר בפשעיה של ישראל. חמאס רוצח ישראלים? הם לא שמעו על זה. שמונה שנים יורים רק על אזרחים ישראלים? לא מענין אותם. אז נא לא להפנות את הקוראים לפרסומים של הארגון המתועב הזה שמתהדר במוסריות שאינה קשורה אליו.
_new_ הוספת תגובה



טענות מופרכות = צביעות
דוד סיון (יום ראשון, 05/07/2009 שעה 10:06)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הדו''ח הנזכר עוסק בזכויות של אסירים כאשר במרכזו הזכויות של גלעד שליט. לא מדובר בשתי פסקאות בלבד אלא בהרבה יותר.

הד''ח על מבצע עופרת יצוקה מגנה כפשע את מאות הרקטות ששיגרו החמאס ואחרים לעבר הנגב והשפלה (http://www.amnesty.org/en/news-and-updates/report/im...).

טענותיך מופרכות ובשפתך זו צביעות ליצר אותן.
_new_ הוספת תגובה



טענות מופרכות = צביעות
סתם אחד (יום ראשון, 05/07/2009 שעה 13:30)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כמו כל פעיל ''שמאל'' גם אתה מספר רק חצי אמת שהיא גרועה יותר משקר. אז בוא נעשה סדר בדיווחים של שקרני הארגון למען הטרור. במאמר על גלעד שליט כביכול הם מזכירים אותו בשתי הפסקאות הראשונות והפעם הבאה שהם מזכירים אותו היא אחרי שהם מקוננים על מעצר חברי פרלמנט מהחמאס וחברי ארגון החמאס. שום אזכור שמדובר בחברי ארגון טרור ורוצחים מדופלמים שכל עיסוקם הוא רצח מכוון של אזרחים ישראלים. הם מצינים בשורה אחת שדרשו מהחמאס בקור צל''א לשליט ובאותה פסקה ובאלה שאחריה מסבירים באדיבות למה החמאס לא יכול לאפשר בקור של צל''א אצל שליט. כמובן שמיד אח''כ יש צטוט קינה של דברי אשתו של רוצח על כך שהיא לא יכולה לבקר את בעלה הרוצח. אזכור של הוריו של שליט? צטוטים על הכאב שלהם? מה פתאם, רק למחבלים יש זכויות וקרובי משפחה שמתענים כשהם לא רואים אותם. ובענין המאמר על ירי הרקטות מעזה - המאמר מקדיש בדיוק חמש חצאי שורות לספר על הירי על ישובים ישראלים כשכל יתר הסקירה עוסקת כמובן בפשע המלחמה הנורא של ישראל - נסיון להגן על אזרחיה מנסיונות הרצח של החמאס. כדי ליצור רושם שהחמאס פעל באין ברירה הארגון תומך הטרור לא מציין שירי הרקטות על אזרחים ישראלים נמשך 8 שנים מתוכן 3 שלא היה ישראלי אחד בתוך הרצועה אלא יוצר את הרושם כאילו הירי התחיל לאחר תחילת המבצע והוא תגובה למבצע. לדיווח השיקרי הזה יש הסתיגות של שורה אחת שאומרת שלא יפה לירות על אזרחים. התוצאה של שני המאמרים היא שהארגון הוא לא ארגון זכויות אדם אלא ארגון אנטי ישראלי שתומך בטרור נגד ישראל ואתה ושכמותך הם גנבי דעת שמנסים ליצור רושם של אוביקטיביות בעוד שלאמיתו של דבר הם מסתמכים על דבריהם של שקרנים
_new_ הוספת תגובה



טענות מופרכות = צביעות
דוד סיון (יום ראשון, 05/07/2009 שעה 13:50)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לספר שקר זה יותר גרוע מלספר אמת. אבל
אתה כמו פעילי ''דמגוגיה'' אתה דובר שקר.
_new_ הוספת תגובה



טענות מופרכות = צביעות
סתם אחד (יום ראשון, 05/07/2009 שעה 16:41)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כמו כל פעילי ''השמאל'' כשאין מה להגיד אתם מתחילים לגדף.בבקשה תכתוב גם שאני גזען חשוך ימני מכוער וקולוניאליסט מנוול שתומך בכבוש כי בלי זה אני לא ארגיש טוב. לגופו של ענין, את הטענות שלי אפשר לבדוק ע''י כניסה לאוסף השקרים של ארגון צביעות בינלאומית דרך הלינקים שאתה כתבת ולראות שדייקתי בטענותי כי כשכתבתי שהם כתבו על נושא מסויים חמש חצאי שורות למשל זה אחרי שספרתי את השורות. בקצור, השקרנים העלובים הם אתה ודומיך.
_new_ הוספת תגובה



הפוסל במומו פוסל
סתם אחד (יום ראשון, 05/07/2009 שעה 17:37)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כאשר אתה קורא
לאמנסטי אינטרנשיונל
''ארגון מתועב''

אתה מאבד כל שמץ
של אמינות,

כי האירגון ידוע בהליכים
המדויקים והזהירים שלו
באיסוף אינפורמציה.

יש בעיה עם 'משוחחים' כמוך.

מצד אחד רוב הרעיונות שהינך מעלה
הקשורים לזכויות אדם, בין של פלסטינים
החיים תחת כיבוש או של ישראלים שאת
דיעותיהם אינך מחבב, - רעיונות אלה
שייכים כמעט בלי יוצא מהכלל לקטגוריה
של פשעים נגד האנושות (שלילת זכויות פוליטיות,
חיסול ללא משפט, גירוש המוני, וכו'),
ומבוססים על דיעה קדומה - הווה אומר - הם
רעיונות גזעניים במובהק,

ואז, כאשר בתגובה להטפתך למעשים ומדיניות שהם
בגדר פשעים נגד האנושות, מכנים אותך 'גזען',
אתה נחרד כמו נזירה שהכריחו אותה להתערטל
לתחתוניה.

קשה מאד להראות שאמנסטי אינטרנשיונל הוא ''ארגון
צביעות בינלאומית''. קל וממש מתבקש לעומת זאת
להראות שעמדותיך בנושאים שאמנסטי מטפל בהם
באיזורנו הן גזעניות מלכתחילה.

והייתי יכול להוסיף בעניין דחיסות הגידופים בהודעתך,
ש'כשאין מה להגיד אתה מתחיל לגדף'. אך אני לא חושב
שזה משנה לך, כי עניינית הרי אין לך כל כוונה לתרום
לשיחה.
_new_ הוספת תגובה



הפוסל במומו פוסל
סתם אחד (יום ראשון, 05/07/2009 שעה 18:59)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ארגון שידוע בתהליכים זהירים ומדוייקים? מספיק לקרוא את שני הלינקים שסיוון הפנה אליהם כדי להבין שזוהי יומרה חסרת כיסוי. וכמובן שעכשיו אני מאושר כי למרות שלא כתבתי את דעתי על השטחים או על מצבם של הפלשתינים או על התנהגות ישראל אתה מזכה אותי בתואר גזעןומטיף לפשעים נגד האנושות. מסתבר שאתה מדיק בדבריך בדיוק כמו איסוף המידע (איפורמציה בעברית זה מידע) ע''י ארגון הצביעות רק שאתה יודע גם לקרוא מחשבות. זו תכונה שעד היום חשבתי ששזיכת רק למאמינים דתיים מהימין והנה הפלא ופלא גם לדתיים מהשמאל יש כישורים כאלה.
_new_ הוספת תגובה



אכן פסלת אותו במומו
סתם אחד (יום ראשון, 05/07/2009 שעה 19:06)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

והיטב עשית זאת !!!!

יום ראשון הטוב
_new_ הוספת תגובה



טענות מופרכות = צביעות
דוד סיון (יום ראשון, 05/07/2009 שעה 18:08)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

רק כמה דוגמאות כדי שאולי סוף סוף תגלה הבנה מהן טענותי כלפיך:
1. טענה שקרית שלך (תגובה 134965): ''... ששתי פסקאות עוסקות בגלעד שליט וכל היתר בפשעיה של ישראל''.
הרי המאמר שהוצג למעשה מתמקד בגלעד שליט ובודאי שעניינו מוזכר בעוד יותר פסקאות.

2. הצגת מסקנות על סמך מעט מאד נתנוים לא נכונים. אני רק טרחתי להציג עוד פרטים. לכן שיקרת שוב כאשר טענת (תגובה 134990): ''אתה מספר רק חצי אמת שהיא גרועה יותר משקר''.

בדיקה קלה הראתה שסיפרת הרבה פחות מחצי אמת ולשיטתך שיקרת.

3. טענה שקרית נוספת שלך (תגובה 134997): ''... כשאין מה להגיד אתם מתחילים לגדף''.

זה שקר כפול שמתאים לעוסקים בדמגוגיה.

-----

בנתיים רק ציינתי שצורת ההתבטאות שלך היא דמגוגית ואת השימוש שלך בשקרים. כל זאת דרכך אין טעם להכנס לכל דיון איתך על מעט הטענות הענייניות.
_new_ הוספת תגובה



טענות מופרכות = צביעות
סתם אחד (יום ראשון, 05/07/2009 שעה 19:05)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

תודה שאתה מוכיח מה שכתבתי - שדבריך הם חצי אמת וגרועים משקר. כפי שכתבתי ענינו של שליט מוזכר בשתי הפסקאות הפותחות ובעוד פסקה אחת. לכן השקרן הוא אתה. אתה לא טרחת להוסיף נתונים ואילו את מה שכתבתי אפשר להוכיח או להפריך ע''י קריאת הלינקים שאתה צרפת. שקר שני שלך. וכמובן שבתגובתך לא כתבת דבר מלבד גידופים ולכן מה שכתבתי אמת. אבל האמת היא שלהשחת זמן על דברי ההבל והשקר של ''השמאל'' יש אותה תועלת כמו להשחתת זמן על הצורך בקיום מצוות דתיות.
_new_ הוספת תגובה



טענות שלך שקריות = צביעות
דוד סיון (יום ראשון, 05/07/2009 שעה 21:11)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לספר שקר זה יותר גרוע מלספר אמת. אתה
כמו פעילי ''דמגוגיה'' ממשיך לשקר...
_new_ הוספת תגובה



טענות שלך שקריות = צביעות
סתם אחד (יום רביעי, 08/07/2009 שעה 19:57)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני שולל את הטיוח שלך.
_new_ הוספת תגובה



טענות מופרכות = צביעות
סתם אחד (יום ראשון, 05/07/2009 שעה 18:46)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

יש שתי אפשרויות או שאמנסטי עוסק בעניני טרור ולוחמה ואז חסרה הביקורת על הטרור הפלסטיני או שאמנסטי עוסק רק באסירים ואז מיותרת דעתו על עופרת יצוקה . האנטישמים הללו עוסקים בהשחרת ישראל ולא בשיקוף המצב .

אריה עירן .
_new_ הוספת תגובה



אמנסטי אינטרנשיונל משקרים כהרגלם
סתם אחד (יום ראשון, 05/07/2009 שעה 11:06)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

רק עכשיו הם לראשונה מתייחסים לגלעד שליט. עד עכשיו הוא לא עניין אותם. הם הכניסו את הנושא כדי לרכך את ביקורתם המצומצמת מדי על החמאס.

ישראל לא אסרה בכלל ביקורים אצל טרוריסטים פלסטינים אבל היו מקרים בעבר שהיא הערימה קשיים בזמן מסויים לגבי אסירי חמאס ולא אסירים פלסטינים בכלל.

ישראל צריכה לנהוג לפי החוק ולא מעבר אליו ולהגביל את כניסת נציג הצלב האדום לאחת לשנה, ולמנוע בכלל ביקורי משפחות. מצד אחד אסור לתת לפלסטינים כלים לשחק איתם נגדנו ומצד שני צריכים להבהיר לארגונים כמו הצלב האדום ואמנסטי שביקוריהם אצל אסירים אינם בטוחים כלל וכלל.

אמנטל
_new_ הוספת תגובה



השאלה האמיתית
אריק פורסטר (שבת, 04/07/2009 שעה 23:42) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אינה איזה מין ארגון הוא אמנסטי או מה דתו של ואנונו. השאלה היא איזה פרצוף מראה ישראל לעולם כשהיא מתעללת באדם ששילם את חובו לחברה. הפרצוף, רבותיי, הוא די נאלח.
_new_ הוספת תגובה



השאלה האמיתית
ע.צופיה (יום ראשון, 05/07/2009 שעה 6:04)
בתשובה לאריק פורסטר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

וענונו מצהיר בדבריו ובהתנהגותו כי הוא מהווה סכנה מוחשית למדינת ישראל.
אף מדינה נורמלית לא תתן מתנה לאוייביה.
גם ארה''ב ממצה את הדין עם הבוגד פולארד, כמו שישראל ממצה את הדין עם הבוגד וענונו.
_new_ הוספת תגובה



השאלה האמיתית
סתם אחד (יום ראשון, 05/07/2009 שעה 6:34)
בתשובה לאריק פורסטר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

היא אם שחרורו של וענונו יהפוך תועמלני שמאל\ אנטישמים מוצהרים\ או סתם שונאי ישראל נאלחים לאוהבי ישראל.
_new_ הוספת תגובה



השאלה האמיתית
דוד סיון (יום ראשון, 05/07/2009 שעה 6:56)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ה''אם [אי] שחרורו של וענונו יהפוך תועמלני [ימין]\\ אנטישמים מוצהרים\\ או סתם שונאי ישראל נאלחים לאוהבי ישראל''?
_new_ הוספת תגובה



השאלה האמיתית
סתם אחד (יום ראשון, 05/07/2009 שעה 7:30)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אם צריך דווקא את עלוב הנפש וענונו כתרוץ לשנאת ישראל....
_new_ הוספת תגובה



אתה המצאת את התירוץ ולכן עליך להמציא את התשובה
דוד סיון (יום ראשון, 05/07/2009 שעה 8:04)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



אתה המצאת את התירוץ ולכן עליך להמציא את התשובה
סתם אחד (יום ראשון, 05/07/2009 שעה 11:25)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ואנונו אינו תירוץ לשנאת ישראל אלא התוצאה שלה
_new_ הוספת תגובה



השאלה האמיתית
סתם אחד (יום ראשון, 05/07/2009 שעה 7:19)
בתשובה לאריק פורסטר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מר ואנונו ''שילם לחברה'' מעט מדי . במדינה שאתה גר הוא היה נידון ל-‏70 שנות מאסר .
בארה''ב העונשים חמורה באופן גדול מאלה שבישראל .
מר ואנונו חופשי רק בגלל ליבם הרך של שופטי ישראל .
מרגלי אטום טוגנו על הכיסא החשמלי בארה''ב .

אריה עירן .
_new_ הוספת תגובה



מ.ש. עירן, בארה''ב מקבלים עונשים כבדים על שחיתות
סתם אחד (יום ראשון, 05/07/2009 שעה 8:38)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

יש לישראל בעיות אמיתיות, והמושחתים מסיחים את שימת הלב, על ידי זה שהם זורקים שעירים לעזאזל להמון. לטובת מי אגב ריגל ואנונו?
_new_ הוספת תגובה



מ.ש. עירן, בארה''ב מקבלים עונשים כבדים על שחיתות
סתם אחד (יום ראשון, 05/07/2009 שעה 18:45)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אוי וויי נו נו ריגל לטובת מיטה חמה בלונדון עם זונת רחוב שאירגן לו העיתון. הוא יצא בזול בשל תמימותו וחוסר יכולתו לעשות עסקים. לכן הוא הבין שהוא חייב ללכת על כיוון אחר כדי להצדיק בפני עצמו את הבגידה, והוא דיבר בשם השלום העולמי, ישו המטיח, ושאר הכוחות המוזרים. הוא הצליח לרתום לצידו תנועות שמאל ואישים והקשר בינהם תרם לשני הצדדים. הבגידה פתאום הפכה לאידיאולוגיה ולשיא המוסר. ככה זה כשנותנים לקונספירטיבים להתעסק במרק שלנו.
_new_ הוספת תגובה



מ.ש. עירן, בארה''ב מקבלים עונשים כבדים על שחיתות
סתם אחד (יום ראשון, 05/07/2009 שעה 18:54)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ואנונו ריגל ''לטובת'' דעת הקהל העויינת את ישראל .
ענינו היה לנקום בישראל ולא להועיל לאחרים .
שנאת מרדכי יותר מאהבת המן .

אריה עירן .
_new_ הוספת תגובה



השאלה האמיתית
סתם אחד (יום ראשון, 05/07/2009 שעה 9:11)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

טוגנו
כי הם היו יהודים, כמובן
_new_ הוספת תגובה



כל מטוגני הכסא החשמלי היו יהודים?
סתם אחד (יום ראשון, 05/07/2009 שעה 9:23)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ואילו רעל לווריד - רק לגויים?
_new_ הוספת תגובה



כל מטוגני הכסא החשמלי היו יהודים?
סתם אחד (יום ראשון, 05/07/2009 שעה 18:56)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מרגלי האטום היהודים טוגנו על הכיסא החשמלי . ואנונו קיבל רק 18 שנות מאסר .
_new_ הוספת תגובה



מ.ש. ואנונו חיזק את גורם ההרתעה הישראלי, והביא להזנחת אימון הצבא
סתם אחד (יום ראשון, 05/07/2009 שעה 9:06) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לפני ואנונו היה ידוע שיש לישראל מזה שנים רבות ארסנל גרעיני. בנשק גרעיני לא נעשה שימוש, אך הוא משמש להרתעה. ואנונו העצים מאד את ההרתעה הישראלית, עד כדי הטלת אימה על מדינות ערב מעימות עם ישראל, על ידי זה שנקב במספרים מדהימים של כמות המתקנים הגרעינים שבידי ישרל וסוגם.

אין לדעת מי תיאם את הראיון המוזמן של ואנונו בסנדיי טיימס. אין לדעת מי בנה את תיכנון המסע לאוסטרליה להתנצר לכנסיה האנגליקנית. אין זה סביר שבישראל בעלת הפסיכוזה הביטחונית ותקציבי הענק לשרותים החשאיים, עובד החשוף לסודות הגרעין הכמוסים ביותר, מביע בפרהסייה אי נחת, ואינו נימצא תחת עינם הפקוחה של המלמ''ב, השב''כ ועוד. ואין שמים לב אליו כאשר הוא מתאם את העניינים ורוכש כרטיס נסיעה לאוסטרליה. מה זה הציז'בט הזה, חושבים אותנו לאידיוטים?

מכל מקום, הזחיחות שפשטה בחוגי הביטחון, לאחר שהביאו את המסר המרתיע שלהם לעולם, הביאה להזנחה בבניין הכוחות ואמונם, ובמקביל, לקלי קלוטו של תפקידי שיטור בגדה, במקום משמעת ואימונים רציניים. צה''ל של מלחמת לבנון השנייה ומלחמת עזה היה צבא שוקולד של בטלנים חסרי יכולת צבאית משמעותית, שרק יודעים לחסל אזרחים.

מיכאל שרון
_new_ הוספת תגובה



אז אנחנו צריכים לחזק לואנונו את האזיקים לידיים ולרגליים
סתם אחד (יום ראשון, 05/07/2009 שעה 18:36)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לא משנה כיצד השפיע בפועל בוגדנותו של האוי וויי נו נו , מה שעומד למשפט וכלימה היא בוגדנותו. למרות שאויי וויי נו נו הביא רק מידע חלקי, זניח ולא מייצג הוא פעל ברשות מפעיליו הזרים תמורת מעט ליט''ש וזיון של שיקסע.
מבחינתי אויי וויי נו נו היה צריך להירקב בכלא, או לחילופין היו צריך להחדיר לו וירוסים בלונדון.

מעבר לכך אתה כותב שטויות כהרגלך, תוך פיתוח מחוזות קונספירציה מענייננת וחדשה.

אתה יודע מה נאמר על החבר'ה הקונספירטיבים ?
שמרוב שהם הזויים ומנותקים דיבריהם נשמעים כמו דבריו של יוסי שריד בועדת בחירת ספר השנה. הקטונספירטיביות חיה בבטן שלך, וכל פעם שאתה מוציא אחד, אנחנו מרגישים לפי הריח.

יום טוב לך אוי ויי שרון!
_new_ הוספת תגובה



אז אנחנו צריכים לחזק לואנונו את האזיקים לידיים ולרגליים
סתם אחד (יום ראשון, 05/07/2009 שעה 19:48)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

למה אתה שונא כל כך כל מה שנשמע לך תרבותי, בעל שאר רוח, נאור, פרקטי וחכם - כתיבתו של שרון למשל?

איני יודע מה מקצועך, אבל דומני שיש לך סטיות פסיכיאטריות מוזרות באופן המובהק ביותר. הדבר מונע ממך לעשות דבר וחצי דבר בעל ערך, ליזום, לתכנן, לפתור בעיות מורכבות. רק חברים וקשרים יכולים לדחוף אותך, כי יוקסמו מלשונך הנימרצת, אבל בתור פרט אתה לא שווה כלום.
_new_ הוספת תגובה



מרדכי וענונו הוא בוגד נאלח שבכל מדינת חוק היו תולים אותו
סתם אחד (יום ראשון, 05/07/2009 שעה 10:46) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

רק אצלנו היהודים אנחנו מרחמים על מתנצרים זולי נפש וזוללי יהודים.

עניין הגרעין הישראלי לא צריך להיות נדון בציבור כי הוא דבר מסווג שבו תלויים חיי מיליוני אנשים כאן ושם. שום נבל לא יכול להחליט עבטורנו מה נכון מוסרית, בטח לא מתייון.

גם נקמה בואנונו היא לגיטימית. אינני פוסל נקמה מכל סוג שהיא.

אמנטל
_new_ הוספת תגובה



מרדכי וענונו הוא בוגד נאלח שבכל מדינת חוק היו תולים אותו
סתם אחד (יום ראשון, 05/07/2009 שעה 10:54)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לשיטתו
וענונו נקם בנו
הוא התנצר...
_new_ הוספת תגובה



מרדכי וענונו הוא בוגד נאלח שבכל מדינת חוק היו תולים אותו
סתם אחד (יום ראשון, 05/07/2009 שעה 11:00)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ברוך שפטרנו מעולו של האוי ויי נונו !!!!!
_new_ הוספת תגובה



תועבה ספירואיסטית
סתם אחד (יום ראשון, 05/07/2009 שעה 10:59) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

להשוות את אי רצונה של ישראל לקלוט פליטים שחורים בשיטחה למדיני לאי רצונם של פולנים לסייע ליהודים לברוח מהנאצים. יהודים רצו לברוח מאירופה והשחורים נוהרים אליה!!!

מילא שהוא משווא את ישראל ל''פולין בשלטון נאצי'', כי לזה כבר התרגלנו, אבל להשוות את השחורים ליהודים שנמלטים מהנאצים? זו כבר גסות רוח ושיגיון הנפש.

שיידע ספירו שהפליטים שמגיעים למדינות הצפון, ובעיקר לאירופה, לא בורחים כי מישהו רודף אחרים, אלא הם בורחים כי מדינותיהם עניות ונשלטון ע''י חונטות סוציאליסטיות שמדכאות את ההמונים. אם היה מגיע שחור שחרב מתנוססת מעל צווארו, ישראל היתה נותנת לו מקלט. אבל הכושים האלה מגיעים לאירופה, לצפון אפריקה וגם לישראל כדי ל''חפש חיים טובים'' ולהיות למעמסה על החברה הקולטת (מתגודדי קרנות ומגדילי פשע). אין שוםפ סיבה שישראל תשתתף במשחק המיותר הזה.

אם נתחיל לקלוט כושים אז התהליך לא ייפסק ונדמה לאירופה. אנחנו נוסיף לעצמנו שכבת אנשים תלותיים, חלשים, בלתי מפותחים שרק יהוו מעמסה עלינו, לא רק כלכלית, אלא גם תרבותית ופוליטית. התהליך יתחיל ולא ייגמר!

מה שנכון יותר לעשות הוא שכל מדינות המערב יתגייסו לפרוייקטים של תמיכה כלכלית ותרבותית במדינות אפריקה, תוך נסיון לרסן את המשטרים הקשים שם ובמשך הזמן להכניס להם דמוקרטיות, בשלטון של עדות ושבטים. זה קשה וארוך, ולכן זה גם נכון. כי פתרון קצר ורך לא יספק את הסחורה.

עלינו לתת כלים בידי הכושים להסתדר בעצמם ולחבור לעולם המתפתח. אם הם ימשיכו להיות תלויים רק באדם הלבן כי אז בעוד כמה שנים כל אפריקה תתרוקן מכושים, ואירופה תהפוך ל''שחור הוא יפה'' חדש.

גם האירופאים לא מסכימים לתועבה הזאת. לכן על כולנו להילחם בעד הכושים ולמנוע מהם לצאת ולברוח מתחומי אחריותם ההומנית והאישית.

ההיסטוריה לא תסלח לנו אם נקשה על השחורים להבין שחייהם הם בידם ולא בידי האדם הלבן.

אמנטל
_new_ הוספת תגובה



אמנטל, די להתחזות לצ'רקסי
סתם אחד (יום ראשון, 05/07/2009 שעה 11:50)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לא כל הצ'רקסים, שמוצאם סלבי, הם בלונדיניים עם עיניים כחולות. איני בטוח שאתה כזה. אז מאיפוא ההתנשאות הזאת על ''הכושים באפריקה''? אתה נישמע דאוג לגורלם (''שהאדם הלבן ידאג לתת להם תרבות ודמוקרטיה''), אז למה לא תעניק להם מקלט? הרי כל פשעם שאין הם אוכלי חינם ומועלים בכספי ציבור, וגם לא עושי חיים על חשבון משלם המיסים, אלא אנשי עמל העובדים קשה. עד מתי יחגגו הגזענות והבוז לעבודה קשה?
_new_ הוספת תגובה



אמנטל, די להתחזות לצ'רקסי
סתם אחד (יום ראשון, 05/07/2009 שעה 18:40)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אז מה, גם הצ'רקסים הם יהודים לפי התיאוריה שלך?
_new_ הוספת תגובה



אמנטל, די להתחזות לצ'רקסי
סתם אחד (יום ראשון, 05/07/2009 שעה 21:29)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

...''למה אתה שונא כל כך כל מה שנשמע לך תרבותי, בעל שאר רוח, נאור, פרקטי וחכם - כתיבתו של שרון למשל?''
------------------

מי זה הליצן הזה שמעריך את כתיבתו של מיועדינו אוי וויי שרון ''בעל שאר רוח, נאור, פרקטי וחכם''?
אני בטוח שאוי וויי שרון, היות, ולא משבחים אותו מהצד- משבח את עצמו, והוא עושה את זה לא פעם. מכירים אותו.
_new_ הוספת תגובה



אחד שהיה שם
סתם אחד (יום ראשון, 05/07/2009 שעה 21:43)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

יש לך מזל, יה וואנונו, שבגדת בחבריך ובעמך, שישבת בכלא ישראלי, ואחרי 18 שנה יצאת לא מעורער בנפשך העלובה. לו היית יושב בכלא רוסי על אותה עברה היית מחזיק מעמד מכסימום שלוש שנים, היית הופך לבדיחה שפלה, סרוחה, בוהה, מהלכת.
תגיד תודה שאתה ישבת במדינה היהודית- בישראל- בה בגדת ועדיין מוכן לבגוד...
_new_ הוספת תגובה



אחד שהיה שם
סתם אחד (יום ראשון, 05/07/2009 שעה 22:27)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ואנונו לא בגד. בסך הכל הוא סיפר לנו את מה שזכותנו, כאזרחים חפשיים במדינה דמוקרטית, לדעת. במדינה דמוקרטית אמיתית הממשלה היא אנחנו, וחלק מבשרנו. ברפובליקת בננות, כמו ישראל, הממשלה שולטת באזרחיה ומחליטה עבורם מה מותר להם לדעת.

פולארד המשוקץ הוא בוגד. ואנונו לא בגד באף אחד.
_new_ הוספת תגובה



אחד שהיה שם
סתם אחד (יום ראשון, 05/07/2009 שעה 22:52)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

וואנונו רץ לספר לכל העולם לא לנו, יה מטומטם או מיתמם.
''פולארד המשוקץ הוא בוגד. ואנונו לא בגד באף אחד''.
איפה נולדת? איפה גדלת? אפס מאופס בריבוע אחד.
_new_ הוספת תגובה



כל הארץ מלאה בוגדים ומרגלים. אין סוד שלא העבירו לחיזבאללה תמורת
סתם אחד (יום שני, 06/07/2009 שעה 5:22)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

סמים, ושלא העבירו לאירן, ושלא העבירו למדינות ערב אחרות.

ממתי חלקים נירחבים מבני עמנו לא מוכנים למכור כל סוד תמורת כסף? וכי לא היו לנו קאפואים ויודנראט שבגדו בעמם עם הצורר הנאצי?

עלייה של עשרות אחוזים בשיתוף הפעולה בין חיילי צה''ל ובין החיזבאללה
אסון לוחמי השייטת ומרגלים ישראלים
ועדיין לא היזכרנו את הטיווח המדוייק של לוחמי החיזבאללה על התכנסות המילואימניקים בכפר גלעדי, במלחמת לבנון השנייה, בו נהרגו 30 מילואימניקים.

זוכרים את נחום מנבר, סוחר הנשק שמכר לאירן ציוד לייצור גז עצבים? ויש עוד מקרים רבים כאלה, שרק קצה הקרחון שלהם פורסם בעיתון.

לישראל אין סודות.

דווקא ואנונו הוא איש יחיד שלא ריגל, אלא חיזק את ההרתעה הישראלית

מ.ש.
_new_ הוספת תגובה



מיכאל שלי, שכחת את עזמי בשארה שגם הוא ריגל
סתם אחד (יום רביעי, 08/07/2009 שעה 19:56)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ובשביל זה הוא נאלץ לברוח לזרועות אוייבינו.
_new_ הוספת תגובה



שרון שלי, אתה תמיד מקושש מידע ענתירה מהזבל?
סתם אחד (יום רביעי, 08/07/2009 שעה 20:05)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אין לך מידע עדכני ואמין על קיקושי מחשבתך?

באסון לוחמי השייטת לא היה שום שפיון, הכל קישקושים.

חיזבאללה טיווח לפי מפות מהאינטרנט ועידכוני טלפוניה ומחשב של ערביי הצפון ובראשם המרגל עזמי בשארה.

נחום מנבר הוא שמאלני מהקיבוץ שרצה להיות קפיטליסט. אז מה הפלא בבגידתו?

ואנונו סתם טיפוס עלוב ומגעיל שראוי גם היום לעונש חמור.
_new_ הוספת תגובה



אחד שהיה שם
סתם אחד (יום שני, 06/07/2009 שעה 6:13)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אם פולארד הוא בוגד
זה משום שאינך מוכן לשלם את המחיר
ןלכן גם גלעד ירקב אצל החמס
כי עם ישראל
לא מוכן לשלם את מחיר שחרורו
ולהלחם
_new_ הוספת תגובה



[•] אחד שהיה שם
סתם אחד (יום שני, 06/07/2009 שעה 7:35)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הממשלה ''שהיא אנחנו'' הפעילה את פולארד כדי שיביא את האינפורמראקי.הדרושה לחיסול הכור הגרעיני העיראקי תמוז.
פולארד עשה את מעשהו הנעלה בהתנדבות וללא תשלום כדי שאיש [•]... יוכל אחר כך לקללו בפורום ארץ הצבי כדי לפרק את האמוציות השליליות שלו.
_new_ הוספת תגובה



[•] אחד שהיה שם
סתם אחד (יום שני, 06/07/2009 שעה 11:59)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כל הארץ מלאה בוגדים ומרגלים. אין סוד שלא העבירו לחיזבאללה תמורת
סתם אחד (יום שני, 06/07/2009 שעה 5:22)
בתשובה לסתם אחד הדפס תגובה/פתיל • קישור ישיר לתגובה זו

סמים, ושלא העבירו לאירן, ושלא העבירו למדינות ערב אחרות.

ממתי חלקים נירחבים מבני עמנו לא מוכנים למכור כל סוד תמורת כסף? וכי לא היו לנו קאפואים ויודנראט שבגדו בעמם עם הצורר הנאצי?

----------------------------

איש ישר דרך רואה סביבו רק אנשים ישרים וטובים. לעומתו, גנב ובן זונה- רואה סביבו רק גנבים, פושעים, ובני זונות... כמה קאפואים ויודנראטים ''שבגדו בעמם'' משישה מיליון! הרוגים אתה מכיר?
_new_ הוספת תגובה



עיתונאי חכם ומפוקח מדווח בדיוק על מה שהוא רואה
סתם אחד (יום שני, 06/07/2009 שעה 12:05)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ואם הוא חוקר טוב בנוסף: המידע שהוא מביא הוא ללא ערוך בים הסימום והטימטום ותרבות התעמולה.

האם נביאי ישראלים הגדולים שדיווחו על הרשע ואי הצדק סביבם, היו גנבים ובני זונות?

אגב, נימת דיבורך היא כשל עבריין, נימה צדקתנית ומרשיעה ונוקשה של עבריין שאין לטעות בה.

מ.ש.
_new_ הוספת תגובה



עיתונאי חכם ומפוקח מדווח בדיוק על מה שהוא רואה
סתם אחד (יום שני, 06/07/2009 שעה 12:16)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה שופך קיטונות של ליכלוך וזבל על עמך היהודים זה המון שנים. כל רשימה שלך היא מנה נוספת של שנאה וליכלוך.
אני משום מה מאמין שאתה- לו היית ''שם''- היית בוודאי איזה קאפו אכזר ומתעלל בבני עמך השנואים, או ראש היודנראט בווארשה- בירת המדינה האהובה כל כך עליך...
_new_ הוספת תגובה



מ.ש. אתה זה שהיית קאפו. אני איש טוב לב וחם ומוכשר והמצאתי
סתם אחד (יום שני, 06/07/2009 שעה 14:14)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

יש כאלה שכל פגישה עם איכות אמיתית מעוררת בהם יצרים כלביים. אגב, מה אתה יודע לעשות, פרט לזה?

אנשים יוצרים וטובים אינם קאפואים, אלא אלה השונאים אותם באופן חייתי ואינסטינקטיבי.
_new_ הוספת תגובה



[•] מ.ש. אתה זה שהיית קאפו. אני איש טוב לב וחם ומוכשר והמצאתי
סתם אחד (יום שני, 06/07/2009 שעה 15:03)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אם היית ''איש טוב לב וחם'' כמו שאתה מציג את עצמך, אז למה כל מה שאתה עושה לאורך שנים רבות באתרים שונים בארץ ובחו''ל: אתה שופך קיטונות של רפש וזבל סרוח על היהודים ומלכלך עליהם ללא הפסק, לא הגבלה...
האין זה כך? האם אתה יודע לעשות עוד משהו חוץ מלנבוח על היהודים, הציונים, ועל מדינת ישראל?
אתה אנטי ישראלי [•]...
אתה מעז לכנות את עצמך ''איכות אמיתית''? מה שוכן בך יותר- טיפשות, בורות, או גדלות של זוחלים ???????
_new_ הוספת תגובה



המגדף את שרון נישמע כמו עבריין. מנסה להטיל אימה
סתם אחד (יום שני, 06/07/2009 שעה 21:44)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

על ידי שקרים מנוולים שהוא טופל לשרון. גם לחלק מהעבריינים ואנשי המאפיה בישראל יש צלם אנוש. מאידך, העבריין המקלל את שרון הוא כנראה משרת מושחתים בממסד, שאיבד כל צלם אנוש, כמו זומבי, שאין לחדור אליו, אטום והרמטי לגמרי.
_new_ הוספת תגובה



אתה כישלון צורב שמנסה להלבין את כשלונו על העם היהודי
סתם אחד (יום שני, 06/07/2009 שעה 22:54)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

איזו עזות מצח, [..].
_new_ הוספת תגובה



מ.ש. אתה עבריין שמטיל אימה על ידי שקרים
סתם אחד (יום שני, 06/07/2009 שעה 23:04)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

סגנון דיבור ברור של עבריין: טון מרשיע, קשיח, בסגנון מאיים, שום אנושיות אין כאן. רק אכזריות. אותו טון דיבור בו אומרים: הפרוטקשן על העסק שלך עלה מ-‏11 לחודש ל-‏17. וגם מנפצים כלאחר יד שמשה בעסק תוך צחוק אכזרי. כשאתה מנסה להגיד עוד משהו, אומרים: למה שישרף, בובה של מקום. שב, שתה מים. חבל על הלב שלך. אם תהיה איתנו ילד טוב לא יהיו עניינים, אתה נראה לא אחד מאנייק...
_new_ הוספת תגובה



מ.ש. אתה עבריין וזה שמגדף אותך צודק בהחלט
סתם אחד (יום רביעי, 08/07/2009 שעה 20:10)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

גם אני טענתי לפני זמן שיש לך בעיה בפנוכו ולא מחוץ לך.
זה התחיל עם הסאגה הכאילו אקדמאית שלך שאני משוכנע שאתה מאמין עד היום שאתה צודק.

כמה מצחיק!
_new_ הוספת תגובה



מ.ש. אני יודע גם לנבוח טוב
סתם אחד (יום חמישי, 09/07/2009 שעה 14:20)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מה אתה יודע?
_new_ הוספת תגובה



ואנונו צילם מיכלי גז ריקים
סתם אחד (יום שלישי, 07/07/2009 שעה 18:26) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כל הנתונים הלוגיים מראים שהמוסד השתמש בואנונו כדי להודיע לעולם את מה שהמוסד רצה ש''ידעו'' - שיש לנו מאות פצצות אטום ומימן. מבחינה זו, תרגיל ואנונו הצליח ואנו, לכאורה, המעצמה הגרעינית החמישית בעולם.

עכשיו אוריד אתכם מעולם הפנטזיות לעולם המציאות: לאיראנים מדעני גרעין גדולים יותר וטובים יותר ממה שהיה לנו בשנות ה-‏70 וה-‏80. בנוסף לכך, המשאבים שלהם עולים בעשרות מונים על מה שהיה לנו. עם כל זה, הם עדיין לא הצליחו לייצר פצצה אחת. ואם הם לא הצליחו, עם כל מה שעומד לרשותם, רק תמים יאמין לסיפורי ואנונו על מאות הפצצות בדימונה. ואנונו צילם מיכלי גז ריקים והעולם האמין שאלו פצצות.
_new_ הוספת תגובה



תדייק !
סתם אחד (יום רביעי, 08/07/2009 שעה 19:54)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

המוסד עבר על ואנונו התמים והציג לו מצגת שווא אותה צילם. ואנונו לא הועסק על ידי המוסד אלא החליט לבגוד בעמו. מאחד שזה נודע בזמן למוסד, הם התחילו לעבוד עליו ביחד עם המרכז למחקר גרעיני. אני בטוח שהסיפור המלא יסופר בעוד 30 שנה.

לגבי משאבי ומדעני האיראנים אתה טועה בגדול. האיראנים בבעיות כלכליות , בכלל במדינה וגם בפרוייקט הגרעין. זה הדבר הכמעט יחיד שמעכב את התקדמות הפרוייקט שלהם. החברה האיראנית סוערת, 25% אבטלה, לאיראן חובות אדירים למרות הנפט. בקיצור, איראן לא מתנהלת טוב מבחינה כלכלית.
_new_ הוספת תגובה



ואנונו צילם מיכלי גז ריקים
סתם אחד (יום חמישי, 09/07/2009 שעה 0:56)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אריק, הודיעו בזמנו שהמבנה המוזר בדימונה הוא מפעל לטכסטיל. אולי זה נכון? אפשרות אחרת היא שמדובר בכמה מתקנים שמעלים חלודה כבר 25 שנה, בטח מתחזקים את זה כמו כבישי ישראל עתירי הפקקים המזויעים: ניבנה, יש, ואחרי זה עוברים לעניינים אחרים.

בזמנו עוד היו עוברים פעמיים בשבוע 3 אנשים ומשמנים את זה עם פלאנלית ענקית, אבל אחר כך החל הסרטן להכות, ובקושי ראו גרוש, כמו יורדי הקישון. אז התחמקו בכל דרך. עם העלייה הרוסית ב-‏1990 נידבו לעניין כמה רוסים, אבל אלה עזבו עד מהרה, ועבר לעבוד בטלויזיה בכבלים ובמעדניות חזיר בדימונה ובירוחם. ועכשו הדברים יגעים, ארוזיה ועזובה.
_new_ הוספת תגובה



אני שמח להודיע לציבור שביהמ''ש דחה את בקשתו של ואנונו מורד חי
סתם אחד (יום רביעי, 08/07/2009 שעה 19:49) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ויפה שעה אחת קודם !
_new_ הוספת תגובה



מיכאל שרון. נפתולי גורל אכזר. לואנונו היה חולשה לצילום
סתם אחד (יום רביעי, 08/07/2009 שעה 22:00)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בתחילה הוא צילם ציפורים על רקע השקיעה, מתעמלים בים ב-‏6 לפנות בוקר, נערות מחייכות וילדים בוכים. דברים כאלה. אבל שד הצילום לא הירפה ממנו, חלומו הלך אט אט ולבש צורה: עליו לצלם את הצילומים המפורסמים ביותר בעולם, כאלה שכולם בכל רחבי הגלובוס ידברו עליהם.

בתחילה, לא ראה את הקשר בין חלומו הכמוס ביותר, ופרנסתו כעובד זעיר בכור בדימונה. ואז, לילה אחד הקיץ מחלום מעורפל, כולו מיוזע, בקיץ בנגב (משכורתו אז לא היספיקה לידי קניית מזגן אויר, באמצע שנות ה-‏70), ויצא במחול אקסטזה, כולו שיכור ממחשבה חדשה שהפכה לאובססיה:

כן, עליו הטיל הגורל לצלם את התמונות הגדולות מכולן, סודות הגרעין הכמוסים ביותר של העם היהודי במכורתו המתחדשת, מתקני מימן, פצצות נייטרון, תצלומים שטרם ניראו בפלנטה הזאת.

השאר ידוע - התנצרות ואנונו באוסטרליה, התייבשותו ברחובות לונדון בציפייה לשליח הסנדיי טיימס המבושש לבוא, סינדי - הזיון האולטימטיבי - שחלומו היוקד היה - צילום משותף עירומים בין הסדינים ברומא, עיר הנצח, החטיפה, המסע המיוגע בספינת חיל הים, המשפט הסודי בישראל, כף היד הפשוטה בחלון הרכב לצלמים עליה נכתב, נחטפתי באיטליה - החוש לתמונת גדולה לא נטש אותו גם בשביו - השאר ידוע.

הו, אלוהים, אילו רק היה צנוע יותר, והיה הופך לצלם חתונות ושמחות...

מיכאל שרון
_new_ הוספת תגובה



מיכאל שרון. נפתולי גורל אכזר. לואנונו היה חולשה לצילום
סתם אחד (יום חמישי, 09/07/2009 שעה 14:24)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ואנונו גם צילם ילדות ערומות בשכונתו בבאר שבע. הוא היה תופס אותן וגורר אותן למחסן או אל מתחת לבית ושם מוריד להן את החולצה והמכנסיים במשיכה, מצלם מהר כשידיו רועדות ומיד הוא היה בורח.
הפרט הזה לא היה ידוע עליו כשהתקבל למיון לתפקידו טכנאי.
עכשיו אתם מבינים למה ידע זה כוח?
_new_ הוספת תגובה



מיכאל שרון. חהחהחהחהחהחה... ווא... נו... נו.....
סתם אחד (יום חמישי, 09/07/2009 שעה 18:43)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

יפה.
לא ידעתי.
טוב שאתה מחדש לי.
זה נשמע מעניין.
_new_ הוספת תגובה



מיכאל שרון. התגובה על ואנונו משעה 14:24 - חותם כתיבה של עבריין
סתם אחד (יום חמישי, 09/07/2009 שעה 20:35)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

יש פה אכזריות עבריינית, וצחוק אכזרי עברייני.
_new_ הוספת תגובה



ההזדהות שלך עם ואנונו מעלה תהיות רבות ומדאיגות
סתם אחד (יום חמישי, 09/07/2009 שעה 22:37)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני מוצאת הרבה קווי דמיון בין הסיפור האישי של שניכם.

אתם גם בני אותו גיל.
_new_ הוספת תגובה



''לאו''ם יש הזדמנות היסטורית לעשות צדק''
סתם אחד (יום שישי, 10/07/2009 שעה 22:16)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ממליץ לכול משתתפי הדו''שיח באתר לקרוא את מאמרו המצוין של בן דרור ימיני במעריב של שבת , 10.07.09 - ''לאו''ם יש הזדמנות היסטורית לעשות צדק''. המאמר הוא כל כך נכון וצודק, כל כך קולע למטרה, שבא לי רעיון להציע לממשלה שלנו למנות, תיכף ומיד, את מר בן דרור ימיני לשר ההסברה של מדינת ישראל. אין אף שר או חבר כנסת אחד שיודע להסביר את מדיניותה של מדינת ישראל כמו בן דרור ימיני.
_new_ הוספת תגובה



בן דרור ימיני אדם יקר
דוד סיון (שבת, 11/07/2009 שעה 7:08)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

המאמר ראוי גם ראוי ולכן רצוי להציג את הקישור (http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/914/656.html) כדי שיהיה יותר קל להגיע אליו.

לא הייתי רוצה לראות אותו הופך לשר כלשהו כי אז ודאי הוא יאבד את היכולת לאסוף כל כך הרבה מידע שממנו הוא מפיק את המאמרים שלו.
_new_ הוספת תגובה



בן דרור ימיני אדם יקר
סתם אחד (יום ראשון, 12/07/2009 שעה 12:44)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

חבל שהשמאלנים שלנו לא חושבים ככה.

חכם ציון
_new_ הוספת תגובה



סוף סוף מצאת את נחלתך ואת מנוחתך
סתם אחד (יום ראשון, 12/07/2009 שעה 12:07) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בספר השחור של פושעים מסוכנים, מקום שאתה כנראה ראוי לו. מעכשיו כבודו נמצא במקום טוב באמצע בין רוצחים ואנסים לבין מחבלים ומתפוצצים, והעיקר שאתה מרגיש טוב בינהם ולא בין הימנמנים והכובשים, רודפי הילדים הערבים ורוצחי הנערות הפלסטיניות התמימות !!!!

כלהכבוד לך !!!!

חכם ציון
_new_ הוספת תגובה




חפש בתגובות שבדיון זה:     חיפוש מתקדם...

חזרה לפורוםהדפסה עם תגובותתגובה למאמר


מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי