פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
יהודי כהלכה
סמרטוט אדום / גדעון ספירו (יום שישי, 18/09/2009 שעה 10:00)


יהודי כהלכה

גדעון ספירו



לא הייתי זקוק לדו''ח ועדת החקירה של האו''ם בראשות השופט ד''ר ריצ'רד גולדסטון שמצא כי במלחמת עזה (''עופרת יצוקה'' בשמה הרשמי) בוצעו פשעי מלחמה ופשעים נגד האנושות. כל מי שצפה באירועים בשידורים חיים של תחנות הטלוויזיה הבינלאומיות, מבלי להיות נתון לשטיפת המוח של התעמולה הישראלית, נוכח בזמן אמת שעה שבוצעו הפשעים.

השופט גולדסטון, יהודי וציוני, בוודאי חיפש כל שביב של נתון שיוכל לסייע לישראל ולמנוע דו''ח מרשיע, אולם העובדות היו חזקות מכל והכריעו את הכף לחובת ישראל. אף אדם עם מעט תבונה, לא יקבל את הטעון לפיו השופט גולדסטון, היה אמין שעה ששימש כתובע וחוקר ברצח העם ברואנדה ופשעי המלחמה בסרביה, הפך פתאום לעוכר ישראל.
כוחו של הדו''ח, על למעלה מ-‏500 עמודיו, נעוץ בבדיקה יסודית ופרטנית של העובדות, הכל ממוסמך ומתועד כדבעי, כפי שמצופה משופט בעל מוניטין בינלאומיים כריצ'רד גולדסטון.

והתמונה אכן מדכאת עד אימה. לא יעזור למכונת התעמולה הישראלית, המבקשת לקעקע את הדו''ח, בסיועם של כל המי ומי בפוליטיקה, בתקשורת ובצבא. העובדות מוצקות כמו עופרת יצוקה: צבא הפלישה הישראלי בעזה טבע באורגיה של הרס והרג; ירה על אוכלוסיה אזרחית, כולל נשים וילדים שהניפו דגל לבן; ירה על צוותים רפואיים ואמבולנסים; נתן לפצועים לדמם למוות; הפציץ בתי חולים, מסגדים בהם מצאו פליטים מחסה, בתי ספר, ואלפי בתי אזרחים; השתמש בזרחן לבן באזורי מגורים ובתחמושת האסורה במקומות צפופי אוכלוסין, כמו פגזי פלשט שמטרתם להרוג ברדיוס גדול וללא אבחנה כמה שיותר בני אדם.

המסקנות מהדו''ח בוהקות כשמש ביום קיץ מזרח תיכוני: מי שתכננו וביצעו את המלחמה בעזה הם פושעי מלחמה שיש להעמידם לדין. רשימה חלקית: ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, שר הביטחון אהוד ברק, הרמטכ''ל גבי אשכנזי, אלוף פיקוד הדרום יואב גלנט, המח''טים והמג''דים שלקחו חלק פעיל במלחמה, ושרת החוץ לשעבר ציפי לבני (שבבית המשפט, במסגרת טעונים לעונש תוכל לטעון כי ביקשה לסיים את המלחמה בשלב מוקדם יותר).

תקוותי, שהדו''ח ימצא את דרכו למועצת הביטחון ומשם לבית הדין הפלילי הבינלאומי שהוקם לא מכבר, על מנת שיוציא צווי מעצר בינלאומיים נגד הפושעים.
אולם גם אם ישראל תצליח לחלץ את ראשיה מהעמדה לדין, בעזרת וטו אמריקאי, יש לדו''ח הזה כמו לדו''חות קודמים אפקט מצטבר. לאט, לאט נשחקת הלגיטימיות של האפרטהייד והכיבוש הישראליים.

אילו הייתה לי גישה ללשכותיהם של הרמטכ''ל ושר הביטחון, כמו לאותו חייל במחנה מטכ''ל שגנב את כרטיס האשראי של הרמטכ''ל, הייתי אומר להם: אינני נוקט בשיטות שלכם של הוצאה להורג ללא משפט, ולכן לא אוציאכם להורג, אבל אני עוצר אתכם עתה במסגרת מעצר בידי אזרח (יש הליך כזה) ומביא אתכם לספסל הנאשמים בהאג. יתכן שלא אזכה לראות זאת, אבל אולי ילדיי, או נכדיי, או ניניי יהיו עדים לעשיית צדק, הגם באיחור.


פורנו האבל

מותו של הטייס סגן אסף רמון בהתרסקות מטוסו שעה שהיה בטיסת אימון, הוליד איבוד כל קנה מידה.
מבקר הטלוויזיה של ''הארץ'', ירון פריד, כינה זאת ''פורנו אבל'' (''הארץ'' 15.9.2009).

אסף רמון, מי שסיים לפני מספר חודשים קורס טיס, הוא בנו של אל''מ אילן רמון, האסטרונאוט הישראלי שנספה בהתרסקות החללית קולומביה בדרכה חזרה לכדור הארץ. אינני יודע אם זה סמלי אם לאו, אבל שני הקצינים, האב ובנו, מצאו את מותם מחוץ לישראל. האב בארה''ב והבן בהרי חברון, חלק מהשטחים הכבושים שלא סופחו לישראל אבל ישראל עושה בהם כבתוך שלה.

אין ספק, מדובר בטרגדיה משפחתית, אבל להפוך אותה לאבל לאומי? כל ראשי המדינה השתתפו בהלווייתו של הטייס הצעיר, ושר החינוך הנחה את כל בתי הספר להקדיש שעורים למשפחת רמון. אכן, יש כאן פורנוגרפיה של האבל.

אימו של אסף, רונה רמון, אמרה בהלוויית בנה, כי ''הבטיחו לשמור עליך'' הבטחה שלא קוימה. בעניין זה היא יכולה לבוא בטענות גם לעצמה, שהרי אסף, כבנו של חלל צה''ל, היה יכול לקבל פטור מגיוס ליחידה קרבית, אולם היא חתמה על טופס המאשר את גיוסו של בנה כטייס בחיל האוויר. היא נשבתה בתפקיד האם הגיבורה נוסח ישראל שלאחר מות בעלה, הסכימה שבנה ימשיך את האב.

אין כמעט מחמאה בלקסיקון הישראלי שלא נקשרה לבן הצעיר ולאביו. בכך בא לביטוי פולחן הצבאיות הישראלי. אסף כונה ''נסיך ישראלי'' בן למשפחה מלכותית בגרסה ישראלית. הם כונו לא רק גיבורים שהיו מוכנים להקריב את חייהם למען המדינה, אלא הפכו לסמל של אנשים ערכיים, שמהם יש ללמוד ואותם לחקות.

ערכיים? במה באה לביטוי הערכיות שלהם, ולאו דווקא הם אישית אלא כמייצגים את מה שקרוי ''משפחת חיל האוויר''. מהי תרומתם לתרבות, לערכי הרוח, לדמוקרטיה, לזכויות אדם? נאדה, אפס.
אילן רמון, כחבריו לחיל האוויר, השתתף במלחמת לבנון הראשונה בה ביצע חיל האוויר פשעי מלחמה בהפציצו יעדים אזרחיים. בנו וחבריו לקורס הטיס, היו בעיצומם של אימונים שמכשירים אותם להפציץ, בעזה, בלבנון, ולהשתתף במלחמות הבאות שישראל תיזום.

בסטנדרט ישראלי אלו היום האנשים הערכיים, ובכך מתבטא הסחף שחל בחברה הישראלית לעבר חברה כוחנית שוחרת מלחמות.
לטעמי, אנשים ערכיים הם אלה התורמים לחברה אזרחית, דמוקרטית, שוחרת שלום ושוויון, ומסרבים לקחת חלק בהפרות זכויות האדם שמדינת ישראל מבצעת עשרות שנים, כמו טייסי המילואים שהודיעו כי יסרבו לקחת חלק בהפצצות עזה. אלו האנשים הערכיים. בישראל של היום הם מיעוט, ומולם ניצב פולחן משפחת רמון, כביטוי לישראל שירדה מהפסים.


סגרו מעגל

הפרלמנט הגרמני, הבונדסטאג, קיבל לאחרונה פה אחד חוק המבטל את כל גזרי הדין של גרמנים שהורשעו בבגידה במלחמת העולם השנייה. בכך השלימו חקיקה של זיכוי כל מי שהורשע בגרמניה הנאצית באי נאמנות לסוגיה השונים, (סרבני שירות, ''משתמטים'', ככינויים בשעתו, ודומיהם). לקח לגרמניה 64 שנים להגיע להחלטות מובנות מאליהן במדינה המבקשת להיות דמוקרטית, אבל בדיוק למצבים כאלה נוצרה האמרה מוטב מאוחר מאשר לעולם לא.

החלטה זו מכניסה אותי לסוג של אופטימיות גם בישראל. יש כמובן הבדלים ניכרים בין גרמניה של אז וישראל של היום, אבל יש גם קווי דמיון, ואחד מהם: המדינה מעל לכל.

אולי, בעוד שנים, אם ישראל תשכיל לעבור את שלב הגזענות ותהפוך למדינה דמוקרטית, מדינת כל אזרחיה, תקבל הכנסת העתידית החלטה המבטלת את כל ההרשעות של מי שפעלו למען דמוקרטיה, נגד גזענות, וסרבו לקחת חלק בפשעי מלחמה, בין כחיילים, בין כמי שסירבו להתגייס מלכתחילה.

או אז יחזרו אנשים שהורשעו על לא עוול בכפם להיות מה שהם, אזרחים יקרים שביקשו להקים כאן משטר דמוקרטי ראוי לשמו. מרדכי ואנונו יקבל את מקומו הראוי כלוחם נגד נשק גרעיני, בתי ספר יקראו על שמו במקום על שמם של אנשי צבא, טלי פחימה תזוכה, עזרא נאווי יהיה מופת למאבק לא אלים נגד הכיבוש, וכך כל הסרבנים ו''המשתמטים'' (בז'רגון הרשמי, בגרמניה כמו כאן) שויתרו על חירותם למען רעיונות נשגבים.

ברוח זו אני מברך את קוראיי בשנת שלום, סיום הכיבוש והעמדת פושעי המלחמה לדין, בנוסף לכל הברכות המקובלות, של אושר, שמחה והגשמת חלומות.




חזרה לפורום

הצגת המאמר בלבד
הדפסת המאמר קפל תגובות פרוש תגובות תגובה למאמר
 
 


כן,גם אני לא הייתי צריך את הדו''ח של גולדסטון
סתם אחד (יום שישי, 18/09/2009 שעה 11:59) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כי אני נהנה לאכול את הסטייק עם כל רוטב שתשים בו.
_new_ הוספת תגובה



הסתה פלילית של ספירו
סתם אחד (יום שישי, 18/09/2009 שעה 12:57) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מי שטען בזמנו שרבין המנוח הוא פושע מלחמה הועמד לדין.

ומי שטוען ששר הבטחון ברק הוא פושע מלחמה ?

כמה מעוות ספירו.

לקרוא לאנשים שנלחמו והקריבו, להגן על עם ישראל ודרום הארץ פושעי מלחמה ??

זה מטריף לי את הדעת.זה לא יאומן.

--------

--------

מלמד.
_new_ הוספת תגובה



אין לי שום ספק כי חיילים ישראליים בצעו פשעי מלחמה בעזה
עמיש (יום שישי, 18/09/2009 שעה 13:08) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אנחנו חברה אלימה, אנשים הורגים זה את זה בלי סיבה ורק שוטה יאמין כי חיילים צעירים עם נשק בידיהם לא עושים מעשים שלא יעשו.
כמו כן אנחנו יודעים היום בבירור כי בעבר הרגו חיילים ישראליים שבויים מצריים, חיסלו אזרחים מצריים ולבנוניים, הרגו ילדים נשים זקנים וטף בהזדמנויות שונות ומשונות ועל כן אין כאן שום הפתעה, לפחות לא עבורי.
מאידך, גם אין לי ספק כי מספר המקרים הללו אינו גדול ואינו מצדיק את הסקנדלים הבינלאומיים.
ואחרון אחרון, על פי דיני המלחמה דהיום, אין אפשרות להלחם נגד אירגוני טרור בלי לעבור על כל מני חוקים שאינם מתאימים לצורה זו של מלחמה.
כל העולם יודע זאת, גם אנחנו יודעים זאת ונראה לי שלא ירחק היום בו ישתנו החוקים כי מלחמות בין צבאות מתמעטות מאד וכנגד זאת מלחמות מן הסוג שאנחנו מנהלים נגד הפלשתינאים, הולכות ומתרבות.
ולפני הסיכום, רוב מה שקרה לפלשתינאים בעזה היה צפוי והם עשו ככל יכולתם להגיע אליו. הטפשות המרושעת הזו עלתה להם ביוקר ובצדק רב.

ואחרון אחרון, עד שלא נגיע לשלום עם העם הפלשתינאי ועד שלא נצא מהשטחים הכבושים, לא יהיה לנו אף יום אחד של שקט.
_new_ הוספת תגובה



© מה הקשר ב- ² ?
סתם אחד (יום שישי, 18/09/2009 שעה 18:50)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מה הקשר בין ה''אין לי שום ספק'' שלך לבין ההנחה שלך שאנחנו חברה אלימה?

צרפת וספרד הן חברות אלימות מאיתנו, אז אולי כדאי שתאשים גם אותן?

§

האם בגלל שהרגנו שבויים מצריים לפני 40 שנה ואזרחים מצריים/לבנוניים (נניח שעמיש צודק) אז הרגנו שבויים חמאסניקים השנה?
מה הקשר, עמיש נשר ! ¢

חוקי מלחמה מעולם לא השפיעו על התנהלותם. אם הם היו משפיעים אז אמריקה ובריטניה היו מתנהלות אחרת בעירק ובאפגניסטאן.
אלמנטרי²! ¥

בשביל זה אתה לא צריך לגמור תואר ראשון בהיסטוריה של העת העתיקה או לדעת בישול איסטניסי!!!!

אני מסכים איתך שעד שלא יהיה שלום אז לא יהיה שלום ושקט. אני רק חושב שגם אם יהיה שלום אז לא יהיה שלום ושקט. השאלה היא רק איזו מלחמה אתה רוצה להמשיך לנהל נגד הפלסטינים ובאילו תנאים?!

צחקן ראשי ¥¹
_new_ הוספת תגובה



סברות כרס של.. שמאל ציוני
סתם אחד (יום שישי, 18/09/2009 שעה 22:59)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מה השוני בין נתניהו נניח לעמיש, כמעט זהות מוחלטת- נתניהו אמין ופחות קיטשי, מה ההבדל בכלל בין הימין נאמר המתון, לעמיש?

גם על שאלה זו אין מענה מוחלט, וחד-משמעי.

וזה כל הסיפור של השמאל ציונות, הימין יכול לחוש עידוד רב מהכניעה הזו הרופסת והמחפירה.

בעצם תמיד זה היה ככה, השמאל ציונות תמיד ראתה בערבים ובפלסטינים אשמים, ''הם הביאו זאת על עצמם'' הגדילה לעשות גולדה כאשר נחת פה סאדאת, מילמלה הגברת הזקנה על האכזבה שלה מכך שסאדאת לא הגיע בזמנה, כאילו שכחה שהיא לא סלחה לערבים שהפכו אותה למה שהיא, הם אשמים הערבים גם בהפיכת הישראלים לפושעי מלחמה גולדה/עמיש מיללת.

מין רחמנות עצמית סנטימנטלית מעורבת עם יומרה ועזות מצח בטענה על צדק שתמיד נמצא אצלם מאז ומעולם, נו בריות משונות, תמיד חוזרים על כך שלערבים מגיע מה שהם חוטפים, כי הם כאלה.

איזו ערימת קשקשנים השמאל ציונים האלה, מרחמים על עצמם שדפקו את הערבים, על הערבים עצמם כמובן אין מה לחמול, הם הרי אשמים מטבעם, נולדו אשמים (עמיש היה כותב בפורומים אינטימיים יותר ''הערבושים המסריחים'' בין חבריו האינטימיים).

אפילו אין להם ביצים לצאת החוצה מהארון הפאשיסטי שלהם, רחמנות, שלא יתפרקו לחתיכות אבק.

אז מה ההבדל באמת, בין הימין לחבורה הרופסת הזו?
_new_ הוספת תגובה



לא אותו דבר
סתם אחד (יום שישי, 18/09/2009 שעה 15:48) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בודאי שלא היית צריך את הדו''ח כדי לדעת שישראל ביצעה פשעי מלחמה. גם גולדסטון לא היה צריך אותו שהרי המנדט שלו היה לחקור את פשעי המלחמה של ישראל כלומר המסקנה הוכתבה בכתב המינוי של הועדה. גם אתה כך, המסקנה ברורה מראש ורק צריך לעוות את המציאות כדי שתתאים למסקנה.ובאותו ענין - אכן בגרמניה זיכו את המתנגדים למשטר הנאצי אבל צריך להזכיר לך שלורד האו-האו וקוויזלינג לא זוכו. ואתה לא טוב מהם.
_new_ הוספת תגובה



לא נחוץ גולדסטון - יש לנו אותך .
סתם אחד (יום שישי, 18/09/2009 שעה 18:38) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה והוא שניכם עשויים באותה תבנית . התבנית שמייצרת יהודים המדברים נגד עמם . מה שניקרא ''מוציאים את דיבת העם רעה !''
אז לא חשוב בכלל אם ישראל עשתה או לא פשעים נגד האנושות או פשעי מלחמה . ישראל המתגוננת לא זכתה טרם מבצע עופרת יצוקה לדוח של של מר גולדסון על חטאי ופשעי הלוחמים העזתיים , אלה שירו על אוכלוסיה אזרחית בכוונה במשך שנים .
היכן היה מר גולדסטון ?

בדרום אפריקה העויינת את ישראל . זו של מנדלה ושל טוטו החבר של הפלסטינים . אז יש לנו בעיה עם הדוח הזה וגם עם מלשינים ובוגדים מסוגו ומסוגך .

אריה עירן .
_new_ הוספת תגובה



ערכים
סתם אחד (יום שישי, 18/09/2009 שעה 22:28) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אין ספק שטיסי חיל האויר וכל חיל בצה''ל מוסרי יותר מספירו. האנשים האלה מקבלים פקודות אבל יש להם הפריבילגיה שלא לבצע אותן במצבים קיצונים ולא טיס אחד ולא חיל אחד לא ירו מחשש שיפגעו בצורה לא מידתית באזרחים. האנשים האלה נמצאים כל הזמן בדילמה מוסרית קשה והם מתמודדים איתה. בדרך כלל הם פועלים כהלכה ולפעמים הם טועים אבל הם מתמודים עם הדילמות. מצד שני ספירו (שהיה חיל בצנחנים ואפילו נלחם ב''מלחמה הקולוניאליסטית האחרונה'' כפי שאוהבים השקרנים לקרוא למלחמת סיני) של היום וחבורת המשתמטים פוטרים את עצמם מהדילמה המוסרית ובתוך כך הם מבצעים את הפשע המוסרי החמור ביותר - בגידה בעמם ובארצם. לכן טיסי חיל האויר וחילי צה''ל בכלל הם אנשים מוסרים עשרת מונים מספירו וחבורת עלובי הנפש שמפחדים להתמודד עם דילמות מוסריות אבל יש להם עצות לכל העולם.
_new_ הוספת תגובה



ערכים
סתם אחד (יום שישי, 18/09/2009 שעה 22:28) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אין ספק שטיסי חיל האויר וכל חיל בצה''ל מוסרי יותר מספירו. האנשים האלה מקבלים פקודות אבל יש להם הפריבילגיה שלא לבצע אותן במצבים קיצונים ולא טיס אחד ולא חיל אחד לא ירו מחשש שיפגעו בצורה לא מידתית באזרחים. האנשים האלה נמצאים כל הזמן בדילמה מוסרית קשה והם מתמודדים איתה. בדרך כלל הם פועלים כהלכה ולפעמים הם טועים אבל הם מתמודים עם הדילמות. מצד שני ספירו (שהיה חיל בצנחנים ואפילו נלחם ב''מלחמה הקולוניאליסטית האחרונה'' כפי שאוהבים השקרנים לקרוא למלחמת סיני) של היום וחבורת המשתמטים פוטרים את עצמם מהדילמה המוסרית ובתוך כך הם מבצעים את הפשע המוסרי החמור ביותר - בגידה בעמם ובארצם. לכן טיסי חיל האויר וחילי צה''ל בכלל הם אנשים מוסרים עשרת מונים מספירו וחבורת עלובי הנפש שמפחדים להתמודד עם דילמות מוסריות אבל יש להם עצות לכל העולם.
_new_ הוספת תגובה



בקשר לגנרל אשכנזי
סתם אחד (יום שישי, 18/09/2009 שעה 23:03) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כידוע כל חייל שנגנב ממנו נשק עומד למשפט, גם קצין.

הנה, הרמטכ''ל אשכנזי לפי הדו''ח פושע מלחמה תיקני, את האקדח שקיבל במתנה גנבו לו, לא פחות ולא יותר מהלשכה המפוארת שלו, מדוע לא הועמד לדין לפחות על זה?

המדינה הזו מצחיקה, באמת, אפילו אחרון החיילים משלם על מה שרמטכ''ל לא מסוגל לשלם, והרי הוא מוקף בעבריינים עם דרגות דומים לו, הם כולם חכמים על חפש''ים, על קצינים אפילו, אבל מה עם הגנרל אשכנזי, מתי יעמידו אותו לדין על הפקרת נשק?
_new_ הוספת תגובה



בקשר לגנרל אשכנזי
ע.צופיה (יום שני, 21/09/2009 שעה 1:29)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כשיעמידו לדין את אחדיניגאד על הכחשת השואה ואת הנייה על פשעי מלחמה.
חוץ מזה אם אתה לא עלוב ופחדני אז תזדהה.
_new_ הוספת תגובה



בקשר לגנרל אשכנזי
סתם אחד (יום שני, 21/09/2009 שעה 6:17)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

צופיה
למה אתה דורש מכולם להזדהות
ואתה אינך מזדהה?
למה הם כולם פחדנים
ואתה חושב את עצמך לגיבור גדול
ועוד כזה חכם?
_new_ הוספת תגובה



בקשר לגנרל אשכנזי
ע.צופיה (יום שני, 21/09/2009 שעה 7:30)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לא כולם פחדנים. אתה פחדן.
חוץ מזה, אני מזוהה, כל מי שרוצה לדעת מי אני, ויש לא מעט בפורום, יודע.
_new_ הוספת תגובה



בקשר לגנרל אשכנזי
סתם אחד (יום שני, 21/09/2009 שעה 11:45)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני רוצה לדעת מי אתה
מי אתה?
_new_ הוספת תגובה



בקשר לגנרל אשכנזי
ע.צופיה (יום שני, 21/09/2009 שעה 14:52)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ככתוב: ע.צופיה
_new_ הוספת תגובה



בקשר לגנרל אשכנזי
סתם אחד (יום שני, 21/09/2009 שעה 19:16)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מה זה ה- ע' ?
_new_ הוספת תגובה



ה-ע' היא האות אחרי ס' באלף-בית...
דוד סיון (יום שני, 21/09/2009 שעה 19:31)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



ה-ע' היא האות אחרי ס' באלף-בית...
סתם אחד (יום שני, 21/09/2009 שעה 20:22)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה ע צופיה?
או סתם אחד מומחה לגימטריה?
בקיצור - [•]...?
_new_ הוספת תגובה



ה-ע' היא האות אחרי ס' באלף-בית...
דוד סיון (יום שלישי, 22/09/2009 שעה 6:40)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

עוד שאלות מטופשות של מסתתר חסר בושה.
הנה עוד תשובה לשאלתך המטופשת הקודמת:
ע' יא האות לפני פ' באלף-בית...
_new_ הוספת תגובה



ה-ע' היא האות אחרי ס' באלף-בית...
סתם אחד (יום שלישי, 22/09/2009 שעה 17:59)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

תגיד
מה הענין שלך פה?
מה אתה דוחף את עצמך בכל מקום
מישהו ביקש ממך?
מה אתה מבלבל את המוח ללא הפוגה?
_new_ הוספת תגובה



ה-ע' היא האות אחרי ס' באלף-בית...
סתם אחד (יום שלישי, 22/09/2009 שעה 18:20)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

צופיה הבין שהוא בצרה, מה עושים?

מביאים חבר, והחבר מתחיל להתפרע, למחוק, לעשות מהומה קטנה כאילו שבאמת צופיה לא אנונימי, הרי סיון מכיר אותו, אז הוא לא אנונימי, הוי סיון, איזה רדוף שדים האיש ההגון הזה.
_new_ הוספת תגובה



ה-ע' היא האות אחרי ס' באלף-בית...
דוד סיון (יום שלישי, 22/09/2009 שעה 19:39)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כשיהיה לך תוכל להתלונן שמבלבלים לך אותו.
בנתיים אתה יכול רק לכתוב שאלות מטופשות
מהמחבוא.
_new_ הוספת תגובה



ה-ע' היא האות אחרי ס' באלף-בית...
סתם אחד (יום רביעי, 23/09/2009 שעה 3:25)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מחבוא; אפשר לחשוב שמישהו מתחבא מסיון האיום, בכלל למה סיון חושב שמישהו צריך להסתתר ממנו, מה עשה סיון לאנשים שהוא גילה מי הם? ואגב למה צופיה ועוד אנונימים מסוגו אינם נחשבים לכאלה שכותבים מהמחבוא, רק בגלל שסיון הדגול מכיר אותם?

הוא שלח אליהם טנק רוסי שלל ממלחמת יום כיפור והשמיד אותם?

כל הגישה של סיון הצדקנית מאוסה ואלימה, האיש רודף פה אחרי צללים בקיר, מתאר אותם כאילו הם מסתתרים מפני ידו הארוכה, אולי מדובר באיש שב''כ אימתני, עם שפם גדול וידיים מסוקסקות, מפחיד פה.

מסתבר שיש פה חבורה של אנשים נקלים שמסתתרים מפני סיון, אם זה לא דורש התערבות ממלכתית, מה כן?
_new_ הוספת תגובה



ה-ע' היא האות אחרי ס' באלף-בית...
דוד סיון (יום רביעי, 23/09/2009 שעה 5:36)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אוסף שאלות מטופשות מהמחבוא!
_new_ הוספת תגובה



בקשר לגנרל אשכנזי
ע.צופיה (יום חמישי, 24/09/2009 שעה 14:41)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ע' היא קיצור של עין, אתה בטח יודע, מין איבר בגוף שדרכו רואים.
_new_ הוספת תגובה



בקשר לגנרל אשכנזי
סתם אחד (יום רביעי, 23/09/2009 שעה 22:08)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

את פסח רויטמן מכירים כולם.
_new_ הוספת תגובה



בקשר לגנרל אשכנזי
סתם אחד (יום חמישי, 24/09/2009 שעה 7:16)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

גם הדעה שלך
כי אתה אדם מזוהה
שווה כקליפת השום
של אדם פחדן
שאינו מזהה את עצמו
וטוען שכל האחרים
הם הפחדנים
משום שהם עושים בדיוק כמותו
_new_ הוספת תגובה



בקשר לגנרל אשכנזי
סתם אחד (יום חמישי, 24/09/2009 שעה 8:55)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

התשובה לפסח רויטמן מצויה בידיעה שפורסמה
היום ב'הארץ'. מר רויטמן הרי צהל ושמח לנוכח
הפגיעות הקשות של צה''ל באוכלוסיה של רצועת
עזה בעת המלחמה האחרונה. והנה היום מתברר
שבית הדין הבינלאומי בהאג שוקל תביעה משפטית
נגד אחד מהאחראים לטבח:

הנה קטע קצר מהידיעה:
''תובע בכיר של בית הדין הפלילי הבינלאומי בהאג שוקל לפתוח בחקירה נגד קצין לשעבר בצה''ל, סא''ל (מיל') דיויד בנימין, בחשד שאישר פשעי מלחמה שבוצעו לכאורה ברצועת עזה בעת מבצע ''עופרת יצוקה''. בזמן המבצע, שירת בנימין במחלקה לדין בינלאומי בפרקליטות הצבאית, שאישרה את היעדים שתקף צה''ל לפני למבצע ובמהלכו. התובע הבכיר, לואיס מורנו-אוקמפו אמר לשבועון ''ניוזוויק'' כי הוא סבור שיש לו הסמכות הדרושה לפתוח בחקירה שכזו.''
_new_ הוספת תגובה



יוסוף
ע.צופיה (יום חמישי, 24/09/2009 שעה 14:46)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בית הדין בהאג שווה כקליפת השום. אם אין לו תמיכה פוליטית זה קול קורא ברחובות רמאללה בלילה.
מעניין שאת האמריקאים וכוחות נאט''ו לא חוקרים ולא מאשימים, למה?
הרי הם הרגו פי מאה אזרחים מאשר מספר הרוצחים והמסייעים שנהרגו בעופרת יצוקה.
_new_ הוספת תגובה



יוסוף
סתם אחד (יום חמישי, 24/09/2009 שעה 18:14)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה עדין אותו פחדן אנונימי
כמו יוסוף
שמתחבא
וצועק על אנונימים אחרים שהם
הפחדנים
שיח של שני פחדנים
מוביל למקלט
_new_ הוספת תגובה



יוסוף
סתם אחד (יום חמישי, 24/09/2009 שעה 18:27)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ומי אתה שנדע ?

אריה עירן .
_new_ הוספת תגובה



יוסוף
ע.צופיה (יום חמישי, 24/09/2009 שעה 23:00)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ספינר.
_new_ הוספת תגובה



יוסוף
ע.צופיה (יום חמישי, 24/09/2009 שעה 22:59)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ספינר , אתה שקוף כמו נייר זכוכית ששיפשפו אותו עד דוק.
אמרתי לך פעם ואומר עוד פעם : יש הבדל תהומי בינינו-אני חי במדינת ישראל ואתה חי אי-שם בא.......
_new_ הוספת תגובה



יוסוף
סתם אחד (יום שישי, 25/09/2009 שעה 1:26)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אז למה אתה מתחבא
באנונימיות
מפוחדת ומבוהלת?
ומתוכה זועק לכולם
שהם הם הם
הפחדנים המסתתרים?
האם התחלת לאמץ
אסטרטגיה של
חמסניקים?
_new_ הוספת תגובה



יוסוף
ע.צופיה (יום שישי, 25/09/2009 שעה 8:50)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בטח לא אסטרטגיה של פחדנים החיים בא.............
_new_ הוספת תגובה



יוסוף
סתם אחד (יום שישי, 25/09/2009 שעה 10:55)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אז עין כלשהיא
למה אתה עדין מסתתר?
אם זה לא פחד גדול
אולי זה סתם מורא?
איך אפשר להתייחס לדבריך ברצינות
כשאתה מלא פחדים?
_new_ הוספת תגובה



יוסוף
ע.צופיה (יום שישי, 25/09/2009 שעה 14:12)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ספינר, אל תתיחס לדברי ברצינות הם אינם נכתבים לאנשים כמוך.
_new_ הוספת תגובה



[•] יוסוף
סתם אחד (יום שישי, 25/09/2009 שעה 14:53)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מדוע אתה מתייחס לדברי עצמך
ולעצמך ברצינות שכזו
אם אתה לא יותר מפחדן
שטוען כי אחרים שעושים כמותו
ולא מגלים את שמם
הם פחדנים?
הבעיה אינה שאני אתייחס אליך ברצינות
זה לא יכול לקרות לעולם
אבל יש כידוע אנשים צעירים
שתמיד קיים חשש שיפלו לידיהם
של [•]... פוליטיים ומוסריים
זו סכנה שכבר פוגעת בנו
_new_ הוספת תגובה



יוסוף
ע.צופיה (יום שישי, 25/09/2009 שעה 15:04)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אל תתאמץ, עוד לא ירדתי לרמה שמיועדת לכמותך.
עוד פעם, יש הבדל מהותי בינינו שמעמיד אותך בשולי הסולם ואותי בראש הסולם.
אני חי בארץ ישראל בעוד אתה חי בא.....
_new_ הוספת תגובה



יוסוף
סתם אחד (יום שישי, 25/09/2009 שעה 17:53)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה באמת בראש סולם
הפחדנים המרטטים
שחושש לחשוף את שמו
אבל צועק ורוגן
על משתתפים אחרים שהם פחדנים
משום שהם שומרים על אנונימיות
עין - יכול להיות שאתה גם לא מבין
את המלה - אנונימי?
זה לא אנונה, אתה יודע?

דרך אגב - מה זה ''שולי הסולם''?
זה משהו שהמצאת ברגע זה
בעולמך האנונימי?
יכול להיות שהתכוונת לתחתית הסולם?
_new_ הוספת תגובה



יוסוף
ע.צופיה (יום שישי, 25/09/2009 שעה 19:00)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מאחר ולא רציתי להעליבך נתתי לך מקום בשולי הסולם. אתה ,שבהחלט מודע למצבך הגדרת נכון את מקומך: בתחתית הסולם.
איזה סולם? סולם הערכים כמובן וכי איזה חשבת?הסולם שאני עולה עליו להחליף נורה?
לתת לך רמז? האמיצים גרים במדינת ישראל.
_new_ הוספת תגובה



יוסוף
סתם אחד (שבת, 26/09/2009 שעה 21:42)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אז אתה מנסה לחיות בין אמיצים
כדי שיחשבו אותך
לאמיץ?
האין זו שרלטנות סולמית בשיאה?

האם מדינת ישראל שלך היא במקרה
איזור הבועה של תל-אביב?
האם אתה מכיר ישראל אחרת או
סבור שאינה קיימת?

לפי דבריך אפשר היה לחשוב שאתה מתגורר
בגוש קטיף
וממתין לקאסים כל ערב
או לפחות בשדרות

יתכן שזו הסיבה שאתה אנונה
אנונימי -
שלא ידעו שאתה בעצם
בתל-אביב
_new_ הוספת תגובה



יוסוף
ע.צופיה (שבת, 26/09/2009 שעה 23:25)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מעולם לא הסתרתי את מקום מגוריי.
בניגוד אליך שאתה מסתתר אי-שם ביבשת ששמה מתחיל בא' ולא אפרט יותר.אני משאיר זאת לך.
אך בהתאם לפחדנותך תמשיך להסתתר ולירוק שיטנה ושנאה.
טוב שאין הרבה יהודים כמוך.
כן ימעטו.
_new_ הוספת תגובה



יוסוף
סתם אחד (יום ראשון, 27/09/2009 שעה 4:24)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

יצא לך כיתוב מצחיק
אירופה
אסיה
אפריקה
אמריקה
אוסטרליה
אנטארקטיקה

כולנו חיים ביבשת שמתחילה ב-א' .
_new_ הוספת תגובה



יוסוף
ע.צופיה (יום ראשון, 27/09/2009 שעה 5:57)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

האות השניה היא לא בין א' ל-מ'.
זה עוזר לך?
_new_ הוספת תגובה



יוסוף
סתם אחד (יום ראשון, 27/09/2009 שעה 8:23)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אז יש לנו אירופה + אוסטרליה . אולי אמריקה אבל זה כבר לא ''בין''
_new_ הוספת תגובה



יוסוף
ע.צופיה (יום ראשון, 27/09/2009 שעה 10:46)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

יפה ,אתה מתקדם.
_new_ הוספת תגובה



יוסוף
סתם אחד (יום ראשון, 27/09/2009 שעה 6:44)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שוב אתה מסיט את הנושא
מדברים עליך ועל נסיונך
המתמשך
להיות אנונימי
בו בזמן
שאתה צועק ומגדף
משתתפים אחרים -
שגם הם כמוך אנונימים
ומאשים אותם בפחדנות
בשל כך
אז מה אתה ומי אתה?
לא, לא הסתרת את מקום מגוריך
אתה מסתיר את זהותך
ולכן זהותך יכולה להיות בכל מקום
אפילו ביבשת ששמה מתחיל ב א'
ובכל דבר הנוגע לצל קיומך
אני מוכן לפרט הרבה יותר
_new_ הוספת תגובה



יוסוף
ע.צופיה (יום ראשון, 27/09/2009 שעה 7:05)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

איני מסתיר כלום.
עשרה ויותר מכותבי הפורום יודעים את זהותי המדויקת.הם איתרו אותה בכוחות עצמם.
היא נמצא בפורום, צריך מינימום של שכל כדי לאתר אותה.
ספינר! זה מבחן קטן לאינטלגנציה שלך.
קדימה!
_new_ הוספת תגובה



''טוב שאין הרבה יהודים כמוך.''
סתם אחד (יום ראשון, 27/09/2009 שעה 6:54)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מה עוד טוב?
בוא תפרוס לפנינו
את תפיסת העולם הצללי שלך?
למה אתה מתחבא מאחורי שם קלוש
ולא אומר מי אתה?
למה אתה חי במחתרת, מלא פחד?

האם השלב הבא הוא לפוצץ ולהשמיד
יהודים כמוני שטוב שאין הרבה?
_new_ הוספת תגובה



''טוב שאין הרבה יהודים כמוך.''
ע.צופיה (יום ראשון, 27/09/2009 שעה 7:07)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לפוצץ ולהשמיד זה התחום שלך.
התחום שלי הוא לאתר,להתריע,להזהיר ולהרתיע שונאי יהודים כמוך.
_new_ הוספת תגובה



יוסוף
סתם אחד (יום שישי, 25/09/2009 שעה 17:55)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

נראה לי שההבדל המהותי
שאתה מדשבר עליו
הוא שאני נימול
_new_ הוספת תגובה



בקשר לגנרל אשכנזי
סתם אחד (יום חמישי, 24/09/2009 שעה 17:05)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הקציצות שעשה צהל מתושבי עזה מענין רק את מסעדות הקניבלים .
בהאג כמו בגסטאפו מחפשים איך לפגוע ביהודים . זה הכל .
זה לא חיפוש אמת וצדק .
זו מערכה נגד מדינת ישראל היהודית .

אתה פשוט חלק ממערכה זו .
_new_ הוספת תגובה



[•] צופיה ה''מזוהה''
סתם אחד (יום שני, 21/09/2009 שעה 9:13)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

עד כמה אתה נוכל ברשות תורה אפשר להבין מהדרישה שלך לזיהוי של כותב אנונימי, אתה כל כך איש חסר יושרה שאינך מזהה אפילו את היותך אנונימי בעצמך, אדרבא שים את שמך, [•]...

אלמלא היית זוכה להגנה פה באתר ניתן היה מזמן למצוא לך עורך דין שייגן עליך מתביעת דיבה, אתה כל כך מוגן פה ומפיץ דיבה באופן קבוע, ששזה מכמיר, טול קורה צופיה האנונימי.

כנראה איש לא רואה אותך ממטר, עם הניק האנונימי שלך או בלעדיו.
_new_ הוספת תגובה



למה הימנונים תמיד מביאים דוגמאות מהערבים?
סתם אחד (יום שני, 21/09/2009 שעה 10:02)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מה הקשר בין הניה לבין הרמטכל?
_new_ הוספת תגובה



ההוכחה על עליבות הכותב ספירו
ע.צופיה (יום שני, 21/09/2009 שעה 1:31) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ועל דומים לו הכותבים בפורום, למשל, יוסוף הפלשתינאאי היא ההזדקקות המתמדת לגרמניה הנאצית וספיחיה להוכחת טענותיהם.
ובנקודה זו כל המוסיף גורע.
_new_ הוספת תגובה



מ.ש. כל זאת - הווצרות דיקטטורה נאציונאל סוציאליסטית בישראל
סתם אחד (יום שני, 21/09/2009 שעה 10:39) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

את האקלים החברתי הנוקשה הכמו-פטריוטי בנה ברק במו ידיו מאז חזרתו לארץ מארה''ב לפני 4 שנים. אקלים זה היכשיר את הקהל הישראלי לטבח עזה, המניפסט של יניב והספרי ושחרורו המתוקשר לחלל הציבורי בחסות ארי שביט (בעצמו כתלבלב של ברק, כמוהו כאותו צמד חמד) הינו תעוד חשוב לתהליך הנימשך הזה, עליו מנצח אדם אחד. כוחו - יכולתו לשדר תכלית, ידיעת ''מה עושים'' מושכלת ומפורטת כביכול ובעיקר, מעין מראית של תבונה כשהסביבה מלאה באנומייה, ריפיון ידיים או ססמאות אידאולוגיות מיושנות כמו של הליכוד או הימין הקיצוני. האחרונים אינם מושכים בעלי הון דינמיים ישראלים, ומקור כוחם - טייקונים אמריקנים כרון לאודר ותרומות פונדמנטליסטים מרצועת התנ''ך בארה''ב וחוגים רפובליקנים.

מיהם אותם חוגי הון דינמיים ישראלים - ראו ברשימתי למעלה, כאן (גוללו מעט למעלה).

יש להדגיש ולחזור ולהדגיש שמדובר באקלים דינמי ומעצב, וכי אין זה הימין המטורף בישראל או הימין-מרכז של הליכוד. ובעיקר - כי דברים כאלה אינם נוצרים בעצמם. עליהם מנצח אדם יחיד - אהוד ברק. כל זה הוא פרי הגותו. מפלגתו נחלשה, אך הוא עצמו הופך לדמות בונפרטיסטית-היטלריסטית יחודית ומשפיעה מאד בפוליטיקה הישראלית.

צפיתי תופעה זאת בשלב די ראשוני, ולפנינו במאמרי מאז כל אותם יסודות בהם אנו פוגשים כרגע:

האם ישראל ערב דיקטטורה?

_new_ הוספת תגובה



מ.ש. כל זאת - הווצרות דיקטטורה נאציונאל סוציאליסטית בישראל
סתם אחד (יום שני, 21/09/2009 שעה 10:51)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה כל כך חכם שאיינשטיין גמד על ידך .
התבונה של ברק נגמרה כשהיה תת-אלוף ושלך כשגמרת בי''ס עממי .
_new_ הוספת תגובה



מיכאל שרון, בלי לטרוח לקרוא את מאמריכה הארוכים
סתם אחד (יום שני, 21/09/2009 שעה 13:25)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

המצב היחיד אשר יגרום להווצרות דקטטורה:

אילוצם של היהודים לכלול בתוכם כמות של ערבים אשר
תהווה סכנה לדמוקרטיה יהודית.

כל שאר הספקולציות שוות כקליפת השום...

חזי
_new_ הוספת תגובה



מ.ש. יש הגורסים, כנראה בדין, שכל דת שמשחיתה את אברי המין
סתם אחד (יום שני, 21/09/2009 שעה 13:53) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שוררים שם ניוון תרבותי, הצקה תוקפניח ומלחמתית לשכניה של אותה מדינה, ומעשי עושק. אולי, כאשר יהודים חיים בסביבה לא מרסנת במדינה משלהם, אז מתעצמים גם במדינתם דברים אלה.

כתב צ':

כל חברה שעסקה בפולחן השחתת אברי המין או בהשחתת אברי המין מסיבות דתיות היא חברה שלא התקדמה במשך הדורות לא תרבותית לא מדעית ולא טכנולוגית.

''...עצוב לחשוב שבתרבות היהודית ובתרבות המוסלמית נשים נשארו אנלפבתיות כמעט עד סוף המאה ה-‏19... ''

זה לא רק ''בתרבות היהודית ובתרבות המוסלמית '' זה המצב בכל תרבות שעוסקת בפולחן חיתוך אברי המין.

כל עם שהתעסק בפולחן השחתת אברי המין נתקע תרבותית מדעית וטכנולוגית.
גם הכנסיה האורתודכסית בתקופה שבה כמרים סרסו את עצמם.

כתבה י':

לצערנו הבעיה של השחתת אברי מין קיימת גם היום
אני בחיים שלי בארץ נקלתי במצב השחתת אברי אצל הנקבה דבר שלא חשבתי שקיים בעולם המודרני

כמו השחתתת אברי מין לזכר זה דבר רגיל בארצינו (ברית מילה) דבר שזה התעללות כי אותו תינוק לא יכול להגיב לא יכול לאומר דבר ועוד יותר למבוגרים זה סיבה לחגיגה מה חוגגים סבל של תינוק!!!!!!!!!!!!!!

כותב צ'
הרוע האנושי מתרכז בכך במנוולים שמסוגלים לעשות זאת לתינוק בן שמונה ימים או לילדה קטנה.
שישרפו באש הגהינום כל המוהלים והמוהלות.

הבעייה היא שהורים רבים בבורותם ובטפשותם חושבים שזה בריא.

ואני הוספתי:
ראה בהקשר זה דבריו של ההיסטוריון הרומי סטרבו על ראשית האמונה המונותאיסטית היהודית במצרים בתקופת משה ככוהן גדול מצרי, והדרדרותה והתנוונותה של הדת הזאת לידי פראות במאות מאוחרות יותר

His successors continued for some time to observe the same conduct, doing justly, and worshipping God with sincerity. Afterwards superstitious persons were appointed to the priesthood, and then tyrants. From superstition arose abstinence from flesh, from the eating of which it is now the custom to refrain, circumcision, cliterodectomy, and other practices which the people observe. The tyrannical government produced robbery; for the rebels plundered both their own and the neighboring countries. Those also who shared in the government seized upon the property of others, and ravaged a large part of Syria and of Phoenicia. Respect, however, was paid to the Acropolis [Zion, or the Temple Mount in Jerusalem]; it was not abhorred as the seat of tyranny, but honoured and venerated as a temple. . . .Such was Moses and his successors; their beginning was good, but they degenerated

http://www.haayal.co.il/reply?id=1426&rep=143837...

_new_ הוספת תגובה



מ.ש. יש גם פורום נגד ברית מילה - סכנות המילה
סתם אחד (יום שני, 21/09/2009 שעה 14:30)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



מ.ש. בניגוד למוסלמים (בגיל 13) כשעושים זאת לתינוק
סתם אחד (יום שני, 21/09/2009 שעה 19:40)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

‫בניגוד למוסלמים (בגיל 13) כשעושים זאת לתינוק או לבת שלוש - ניגרמת טראומה לכל החיים במקרים רבים. יתכן כשעושים זאת בגיל ינקות, לתינוק או לעולל ולילדה קטנה, אנשים רבים מפתחים אז קווי אופי של חוסר מנוחה כרוני, תוקפנות עודפת, תזזית מתמדת, ורגש נחיתות כבד הגורם לאדם לרצות להתקדם ולהתבלט בכל דרך שהיא, כחיפוי על המום שהוטל באיבר מינו בינקות.

זאת - כאשר המום הזה מוטל בשנים המעצבות את האישיות - ואז כנראה יש לו השלכה לכל החיים.

אולי מסיבה זאת עורכים המוסלמים את המילה לאחר גיל הינקות - בגיל 13, לאחר שעברו להם השנים הקריטיות.
_new_ הוספת תגובה



מ.ש. מילה מוסלמית - בקליניקה רפואית. איסור בקתוליות
סתם אחד (יום שני, 21/09/2009 שעה 21:19)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מילה מוסלמית- בקליניקה רפואית. איסור בקתוליות‬

The Catholic Church condemned the observance of circumcision as a mortal sin and ordered against its practice in the Ecumenical Council of Basel-Florence in 1442
http://en.wikipedia.org/wiki/Circumcision

___________

באיסלאם:
http://www.bbc.co.uk/religion/religions/islam/islame...

For the majority of Muslims, circumcision is seen as an introduction to the Islamic faith and a sign of belonging.

In Islam there is no fixed age for circumcision. The age at which it is performed varies depending on family, region and country.

The preferred age is often seven although some Muslims are circumcised as early as the seventh day after birth and as late as puberty.

There is no equivalent of a Jewish 'mohel' in Islam. Circumcisions are usually carried out in a clinic or hospital. The circumciser is not required to be a Muslim but he must be medically trained.

In some Islamic countries circumcision is performed after Muslim boys have recited the whole of the Qur'an from start to finish.

In Malaysia, for example, the operation is a puberty rite that separates the boy from childhood and introduces him to adulthood.

_new_ הוספת תגובה



סתם אחד (יום חמישי, 24/09/2009 שעה 19:41) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

התגובות של פסח רויטמן
ושל אריה עירן
כה צפויות:

רויטמן,
הליברל הדגול
מבטל בהבל פה
את בית הדין
הבינלאומי
לחקירת פשעים נגד
האנושות:

''בית הדין בהאג שווה כקליפת השום.''

וכיאה לאיש מוסר,
מסיט את הדיון
באחריות של ישראל
והישראלים לטבח
בתושבי עזה
ל'אשמה' של
עמי אירופה
וארה''ב
לפשעים
אחרים:

''מעניין שאת האמריקאים וכוחות
נאט''ו לא חוקרים ולא מאשימים.''

עבור אריה
עירן, שרוב הזמן
מעמיד פנים שיש
לו ענין בעקרונות
אלה ואחרים
המציאות הרבה
יותר פשוטה:
עבורו הטבח
שהארטילריה
של צה''ל ביצעה
בתושבי רצועת
עזה בדצמבר 2008
-ינואר 2009,
-עבורו, הילדים
והנשים שנהרגו
במאות בבתיהם
ובמקומות מחסה
הם בסך הכל
בשר קצוץ:

''הקציצות שעשה צהל
מתושבי עזה .''

קשה להעלות על
הדעת תגובות יותר
טיפוסיות מאלה של
רויטמן ועירן.
וחבל שכך.

השניים, מסתבר,
לא למדו דבר
מההסטוריה
של העם היהודי.
_new_ הוספת תגובה



אך למדנו לזהות גוש של פלשתינאי ולתפוס מרחק.
ע.צופיה (יום חמישי, 24/09/2009 שעה 23:02)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



סתם אחד (יום שישי, 25/09/2009 שעה 3:01)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

זה לא הגיוני, פסח.

אתה הוא זה המעלה שוב ושוב
את דימויי ההפרשות וה'גושים
הדביקים' כלשונך.

האם זה נקרא ''לתפוס מרחק''?

למעשה אתה הוא זה המתפלש
בשפת הביבים, - לא נראה לי
שזו הדרך לשמור מרחק מהחרה.

מה שגם לא מוסיף לך כבוד
זה החיבור בין המונח 'פלשתינאי'
ו'חרה' ('גוש', בלשונך).

החיבור בין ביטויי החרה
והכינוי 'פלשתינאי' מקבל
בשימוש זה אופי של ביטוי
גזעני מובהק.

דומה הדבר לביטויי הנאצה
שהופנו כלפי יהודים באירופה
רק לפני שבעים שנה - 'יהודי
מלוכלך' וכו'.

אין הבדל למעשה בין הביטוי
''גוש פלשתינאי' ו'יהודי מלוכלך',
שניהם נועדו לפגוע בכל מי שהוא יהודי
ובכל מי שהוא פלשתינאי, פנייה
שמעצם הגדרתה היא גזענית.

זה גם מזכיר את היכולת המפותחת כל כך
של גזענים במקומות אחרים 'לזהות' כביכול
את ה'נוכחות' של בני הגזעים 'נחותים' לפי
מאפיינים שליליים ומשפילים - הזיהוי של
היהודי או ה'פלשתינאי' לפי רמת ההיגיינה
האישית שלו, לפי הלכלוך, לפי הריח, או
בגירסה של פסח רויטמן: לפי הגוש של החרה.

חרה בכלל זה נושא מעניין כאשר דנים
בהיבט הרטורי של ביטויי גזענות, היות
וכאשר משליכים ביטויי חרה והפרשות
בכיוון אדם זה או אחר, ברוב המקרים
הריח דבק בבגדיו ובידיו (ובאפו) של זה
הזורק רפש באחר. הריח המדהים הזה
שאין שני לו דבק בנשמה של הזורק, ואולי
משמש ביטוי להדחקה המוסרית ולעצירות
של המטיח רפש באחר.

ולכן לא נותר לי אלא להציע לפסח העין
לעשות חוקן מיד. אתה תרגיש הרבה יותר
טוב.
_new_ הוספת תגובה



ע.צופיה (יום שישי, 25/09/2009 שעה 8:54)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כמו תמיד ,אתה זקוק לגרמניה הנאצית בכדי להמחיש את דבריך. דבר שאופייני גם לספירו ולאחרים.
אני רואה חובה לעצמי להחזור כל הזמן ולהדגיש בפני קוראי הפורום על ההונאה שבכתיבתך. אתה מציג את עצמך כיהודי אוטנטי בשם ''יוסלה'' בזמן שבכלל אינך יהודי, אולי ערבי-ישראלי.
ה''גושים'' באים להמחיש את התוכן של דבריך.
הקישור בין שני המילים הוא על ידך ועל אחריותך בלבד.
_new_ הוספת תגובה



סתם אחד (יום שישי, 25/09/2009 שעה 5:44)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה עברת אצלי את כל השלבים עד לאדישות .
מסטיק שנדבק לנעל , ולמעשה גרוע מזה .
הפלסטינים בעזה נעשו קציצות , אתה אפילו לא זה .
מיטרד קל באינטרנט ולא יותר .
_new_ הוספת תגובה



סתם אחד (יום שישי, 25/09/2009 שעה 10:23)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מדוע לא לייעל את התהליך ושפסח ואריה יענו ליוסלה באותה תגובה?

אצל מר רויטמן זה הולך כך:

''כמו תמיד ,אתה זקוק לגרמניה הנאצית בכדי להמחיש את דבריך. דבר שאופייני גם לספירו ולאחרים. אני רואה חובה לעצמי להחזור כל הזמן ולהדגיש בפני קוראי הפורום על ההונאה שבכתיבתך. אתה מציג את עצמך כיהודי אוטנטי בשם ''יוסלה'' בזמן שבכלל אינך יהודי, אולי ערבי-ישראלי. ה''גושים'' באים להמחיש את התוכן של דבריך. הקישור בין שני המילים הוא על ידך ועל אחריותך בלבד.''

ואכן הדוגמא הקרובה ביותר למשטר שהיה גם פשיסטי וגם גזעני
הוא המשטר הנאצי בגרמניה. והדוגמא הנאצית רלוונטית עוד יותר
כאשר המקרה הנדון כאן שוב ושוב הוא הביטויים הגזעניים המופיעים
בתגובות שונות בפורום הזה כבדרך שגרה. הרלוונטיות של הדוגמא הנאצית
נובעת מהיות היהודים הקורבנות של המשטר הנאצי, וכעת אותם יהודים
או יותר נכון צאצאיהם סיגלו לעצמם משום מה את העמדה הכוחנית ואת העמדה
הגזענית - שתיהן עמדות של התוקפן הנאצי הגרמני. האיזכור של הדוגמא
הנאצית מאפשר להסביר כיצד התרחש בתוך שנות דור ההיפוך הבלתי אפשרי
הזה ממעמד הקורבן למעמד התוקפן אצל היהודים. ההסבר הוא בתחום
הפסיכולוגי כמובן, אך יש לו לכאורה הבט פוליטי-מדיני בשל ההשפעה שיש
לאימוץ של העמדה הכוחנית והעמדה הגזענית בידי היהודים בישראל על המצב
במזרח התיכון.

מר רויטמן גם טוען שאני מרמה את הקוראים בכך שאני מציג את עצמי כיהודי
כאשר אינני יהודי כלל כביכול. אך זה טיעון פתטי היות והוא משמש את מר רויטמן
כתירוץ לשלילת כל דבר הנכתב על ידי יוסלה. ובה בעת היות ואין מניעה שבפורום
ישתתפו גם לא יהודים, לא מובן כיצד עושה מר רויטמן את הקשר בין היות דבריו
של יוסלה לא מהימנים כביכול לבין הטענה שהוא 'פלשתינאי'.

איך שלא נסתכל על דבריו של מר רויטמן בעניין זה הוא לא יוצא טוב מזה:
ראשית יוסלה מעולם לא טען שהוא מישהו אחר מאשר יוסלה - הטענה בדבר
העמדת פנים משוללת יסוד לכן. הטענה שיוסלה מתחזה ליהודי גם היא משוללת
יסוד היות וכאשר מושמעת טענה מסוג זה, חובת ההוכחה על הטוען, במקרה
הזה מר רויטמן. אני יכול באותה מידה לטעון שמר רויטמן רק מתחזה לאיש
שמאל - ולכך אני יכול גם להביא הוכחות. יוסלה לעומת זאת מעוגן היטב
בהויי הישראלי בו צמח ואף עשה מילואים, ואין לו שום רגשי נחיתות בעניין זהותו
הישראלית-יהודית. הבעיה היא של מר רויטמן, ואני חושש שבעניין זה יצא
סמוק פנים.

וכאמור עצם הטענה שהיות כותב כלשהו לא יהודי שוללת את תוקף דבריו
היא טענה מופרכת מעצם הגדרתה. דווקא היה מעניין לשמוע בפורום הזה
את נקודת המבט של התושבים הפלסטינים של ארץ ישראל. אך הם, ואחיהם
בישראל מדירים רגליהם מפורומים כגון זה בשל הפחד מנקמת השב''כ, ובשל
אי-הנעימות הקבועה הנובעת מהביטויים הגזעניים המושמעים כדרך שגרה
בפורום.

ובאשר לחיבור של 'גוש' ו'פלשתינאי',
הטענה של מר רויטמן שהחיבור הוא
המצאה של יוסלה מופרכת מעיקרה
בשל העובדה הפשוטה שהיה זה מר
רויטמן עצמו שהעלה את הביטוי המחובר
לאתר בעשרות הזדמנויות.

כבר אמרתי לך,
שאת הריח הזה קשה
לרחוץ מהידיים,
לאחר שטרחת
לשחק בחרה
ומרחת אותו על הקירות
כמו ילד בן שנה.

ובאשר
למר
עירן
ידיד
הנפש
של איש
אדום:

אני
עבורו
מטרד.

ומה
באמת
יכול
להיות
גרוע
ממסטיק
שנדבק
לנעל?

יהודי
המתיחס,
כדוגמת
אריה
עירן
למאות
הילדים
והנשים
שנהרגו
ברצועת
עזה
מההפגזות
המסיביות
של צה''ל,
בתור
''קציצות''.

אם
יש דברים
אשר ניתן
לכנותם
'דברי
פיגול'
הרי
אלה
דבריו
של
אריה
עירן
האחרונים.
_new_ הוספת תגובה



עוד גוש....
ע.צופיה (יום שישי, 25/09/2009 שעה 14:17)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אגב, למה רק מילואים?
_new_ הוספת תגובה




חפש בתגובות שבדיון זה:     חיפוש מתקדם...

חזרה לפורוםהדפסה עם תגובותתגובה למאמר


מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי