פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
לאט, אך בבטחה, יוצא המרצע מהשק
הלבן שבעיניים / ע. צופיה (יום שלישי, 13/12/2011 שעה 11:00)


לאט, אך בבטחה, יוצא המרצע מהשק

ע. צופיה



תצלום קבוצתי

מי שיפתח את הקישור המצ''ב (תצלום קבוצתי) יראה תמונה של הצועדים בראש הפגנה למען המסתננים מסודאן, אריתריאה וארצות אחרות באפריקה, לארצנו, לחיפוש עבודה.
מצד ימין, מר לטיף דורי, איש מפ''ם לשעבר, מר''צ היום, איש מקובל מאוד ברמאללה ובעל קשרים הדוקים עם מנהיגי הרשות הפלשתינאית.
לידו, פרופסור נעמי חזן, מראשי מר''צ בעבר, כיום, נשיאת הקרן החדשה לישראל שמושבה בעיר ניו-יורק בארה''ב ואשר מגיסת כספים למען כל אותן עמותות המכונות בטעות או בזדון בשם ''עמותות שמאל'', אך למעשה פועלות לקידום הדה-לגיטימציה של מדינת ישראל.
צמוד לפרופ' חזן צועד פליט אפריקאי, כמייצג את עשרות האלפים ש''גנבו'' באורח לא חוקי את גבול ישראל בחשכה ובהיחבא וקיבלו פה מקלט זמני על פי החוק הבינלאומי.

שנייה משמאל צועדת הגברת דפני ליף מנהיגת ''מחאת האוהלים''. כזכור לכול מנהיגי ''מחאת האוהלים'' לא נתנו לנו את הזכות לשמוע מהם דרישותיהם החברתיות וכן ל''הציץ'' להשקפת עולמם בנושא השלום והביטחון. ולא בכדי. מי שהתעניין ברקע האישי של הנ''ל ושל חבריה וחברותיה למחאה מצא אותם בצד הפוליטי שהוא משמאל למר''צ, אי-שם במפלגת חד''ש המאמצת את עקרונות הרשות הפלשתינאית מצד אחד ואת עיקרי הקומוניזם מצד שני.

ונשאלת השאלה: מדוע אנשים אלו תומכים בכניסתם של עשרות אלפי מחפשי עבודה שאולי תוך זמן מספרם יגיע למאות אלפים, למדינת ישראל? האם זה יוסיף מקומות עבודה לאותם אזרחים ישראלים שאינם עובדים כיום? האם רמתה התרבותית והחינוכית של המדינה תעלה בעקבות כך? האם האנשים הללו חשים איזו שהיא נאמנות בסיסית למדינה שבאו אליה?

התשובות הן כמובן שליליות לכן נותרת רק מסקנה אחת. זהו מקבץ של אנשים שמטרתם לנגח את הממשלה הנוכחית ותו-לא. כך יש לראות את התנהלותם הציבורית גם בתחומים אחרים שהם עוסקים בהם.


''העליון: דה-לגיטימציה לישראל בכסות משפטית''

עמותת עדאלה'', אחת מאותן עמותות המכונות ''עמותות השמאל'' הגישה בשנת 2007 עתירה לבית המשפט העליון בשיבתו כבג''צ להורות לפרקליט הצבאי ועוד אישים אחרים העוסקים בביטחון המדינה לפתוח בחקירה פלילית על אירועים צבאיים שביצע צה''ל ברצועת עזה בתקופה מסוימת בשנת 2004 (''העליון...'').
העתירה כמובן מלאה במילים נשגבות של זכויות אדם, הרג אזרחים חפים מפשע, חוקים אוניברסאליים וכדומה, אך, לדברי השופטים אין בעתירה כל הוכחה פלילית והיא כולה ציטוטים מהתקשורת ועדויות מדרגה שנייה או שלישית.

מובן שהעתירה נדחתה פה אחד על ידי השופטים, בייניש, רובינשטיין ומלצר.
הרחיב בעניין השופט אליקים רובינשטיין אשר הגדיר את העתירה לא כניסיון אמיתי להגיע לחקר האמת אלא כניסיון ליצור דה-לגיטימציה של מדינת ישראל על ידי התהודה התקשורתית הנובעת מהגשת העתירה.

חשוב לזכור כי כל עתירה מסוג זה ובמיוחד כאשר היא מוגשת על ידי עמותות המתיימרות לשמור על זכויות אדם, מיד ''מתורגמת'' על ידי התקשורת העולמית כאילו זו אמת לאמיתה, מופיעה בכל כלי התקשורת החשובים והפחות חשובים ומשמשת כלי חשוב בתעמולה הארסית כנגד מדינת ישראל. דחית העתירה כמעט אינה מוזכרת כלל.

חבל שלאחר דברים יוצאי דופן אלו של בית המשפט העליון לא נפסק לחובת העמותה חיוב נכבד של הוצאות.
עמותת ''עדאלה'' ששמה לה למטרה להגן על זכויות האזרח של ערביי מדינת ישראל והתושבים הפלשתינאים בשטחים הכבושים בדרך משפטית סוטה ממטרתה המוצהרת ומגינה על תושבי רצועת עזה הנותנים מחסה לארגוני הטרור.

''עדאלה'' היא אחת מעשרות העמותות שכמות התרומות ממקורות בישראל היא אפסית, אך התרומות ממדינות זרות, הרשות הפלשתינאית וקרנות זרות מהוות למעלה מ-‏90% ממקורותיהן הכספיים (ריבונות על תנאי...). לאור פסק הדין שהובא לעיל נראית היוזמה להגבלת יכולת הפעולה של עמותות מסוג זה כצורך ביטחוני חשוב ודחוף.




חזרה לפורום

הצגת המאמר בלבד
הדפסת המאמר קפל תגובות פרוש תגובות תגובה למאמר
 
 


אכן המרצע ממשיך לצאת...!
דוד סיון (יום שלישי, 13/12/2011 שעה 11:47) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

א. בדמוקרטיה גם למסתננים יש זכויות ומותר להפגין בהקשר הזה. לפי הכותרות שסיפקת ההפגנה לגיטימית ביותר ובודאי שלא הראית כל קשר בין התמונה ודה-לגיטימציה למדינת ישראל. גם לפחות חלק מהטענות העוקבות חסרות ביסוס:
א.1 הצילום איננו אישור שהמפגינים תומכים בכניסה לא חוקית.
א.2 הקביעה כי ''התשובות הן כמובן שליליות'' אינה בהכרח נכונה.

ב. ניגוח המדיניות הממשלתית היא חלק לגיטימי מחופש הביטוי בדמוקרטיה.

ג. זה לא נכון שאנשי מחאת האוהלים ותומכיהם לא הציגו את מטרות ההפגנה. לפחות חלק ממטרות אלה הוצגו גם בדו''ח טרכטנברג.

ד. יפה שקמות עמותות פוליטיות שנוטלות על עצמן לדווח על מקורות המימון הזרים של עמותות אחרות. מה שמעניין שאותה עמותה שהדיווח שלה הוצג כאן לא מציגה את מקורות המימון הזרים שלה ושל עמותות ימין אחרות.

יתכן שמימון ממקורות זרים הוא מעשה לא ראוי ולא רצוי במיוחד כאשר מדובר בעמותות פוליטיות. אבל אם זה נכון אז זה גם לא ראוי ולא רצוי כמקור מימון לעמות כמו ''המכון לאסטרטגיה ציונית'', ''אם תרצו'' ועמותות ימניות אחרות שחלקן מממנות פעולות לא חוקיות.

ה. דבריו של שופט אחד מהרכב הבג''ץ לגבי עמותה אחת, אינם בסיס מספיק למסקנות גורפות כמו שלך. בודאי שאין הן בסיס לטענה הגורפת שלך שצריך להגביל את יכולת הפעולה של העמותה הזאת או כל עמותה אחרת. בודאי שלא ראוי לעשות זאת בחקיקה אנטי דמוקרטית כפי שקורה הרבה בימינו.

ו. המרצע ממשיך לצאת: עוד מאמר שמבקש להגביל את הדמוקרטיה.
_new_ הוספת תגובה



אכן המרצע ממשיך לצאת...!
איתן אדיר (יום שלישי, 13/12/2011 שעה 12:47)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בדמוקרטיה המסתנן נחשב לעבריין שצריך לכלאו ולגרשו. הבעיה שמדינות דמוקרטיות מתקשות להתמודד נכון עם התהליך הזה ממספר סיבות:
1. חשש מביקורת בינ''ל על יחס נוקשה ואולי בלתי חוקי כלפי ''פליטים'',
2. הקושי הפוליטי להתארגן ולממש את זכויות המדינה המתגוננת ע''י תהליכי כליאה ארוכים וגירוש המסתנן או למדינה האחרונה ממנה נכנס לישראל או למדינת המוצא שלו או למדינה שלישית שתהיה מוכנה לקלוט אותם.
3. מציאת תקציב להערכות לטיפול נכון בהם, או לחילופין אפילו תשלום דמי נסיעה לכל מסתנן שיסכים או שיוחזר בניגוד לרצונו לנקודת המוצא שלו, בין אם זה מצרים ובין אם מדינת המוצא שלו.

זכויות של מסתננים בדמוקרטיה היא הזכות להישפט במערכת משפט הוגנת. החוק לא מתיר למסתנן לזכות בתנאים של תושב או דומים לו. הסתננות היא מעשה פלילי, כשהוא נעשה על רקע של חיפוש מקום עבודה. היום כמעט ואין יותר פליטים במובן המשפטי של המונח. אם מסתנן ינסה להסתנן לאמריקה כישראלי אז יעצרו אותו בשדה התעופה לחקירה חצי-אלימה ויעמידו אותו למשפט או שירחמו עליו ויגרשו אותו לישראל בטיסה הבאה על חשבונו. אבל אם הוא יסתנן דרך מקסיקו, אז או שיתפס ויכו אותו לפני מעצר וגירוש או שיתחמק פנימה ויהיה עובד או מובטל לפי הביקוש במשק. אבל הוא לא יהיה שם חוקי ואם יתפס בעתיד הוא יואשם בשהות בלתי חוקית וימצו איתו את הדין.

מדינות באירופה החליטו לשים סייגים קשים יותר להגירה שחורה או מוסלמית. דנמרק שינתה חוקים וגירשה מקצת ממהגרים. הסטטוס המשפטי של חלק גדול מהמהגרים הנוכחיים בדנמרק לא מאפשר להם להפוך לאזרחי דנמרק. בהעיה של הדמוקרטיות שהן מצופות במתיקות של זכויות האדם עד שזה מגיעה לחצרן ומסכן את קיומן. לכן אירופה הדמוקרטית מתעוררת לאט מאוד. לעומת זאת מזרח אירופה הנחשבת לפחות דמוקרטית עדיין לא פיתחה את הסימפטומים של אהבת מהגרי העבודה ולכן התופעה אצלן זניחה, בינתיים.

לכן השלמת הגדר בגבול סיני הוא חיוני. במקביל להאצת ההקמה צריך להגדיר מדיניות קשוחה יותר לגבי המהגרים שכבר הגיעו ולנקוט צעדי חקיקה וצעדים משפטיים כדי להחזיר ככל הניתן יותר מסתננים למדינותיהם, אם מתוך הסכמתם ואם לא, ובצורה נאותה ואפילו תוך סיוע כלכלי קטן לחוזרים.
_new_ הוספת תגובה



אכן המרצע ממשיך לצאת...!
דוד סיון (יום שלישי, 13/12/2011 שעה 13:42)
בתשובה לאיתן אדיר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

עדין בדמוקרטיה הישראלית יש זכות להפגין לטובת זכויות כולל אלה של עבריינים.

בדמוקרטיה רק רשויות אכיפת החוק מוסמכות לקבוע מי עבריין ומי לא.

בנתיים אסור לתת לשוליים ההזויים מימין לספר לנו כל מיני סיפורים לא רלוונטיים.
_new_ הוספת תגובה



אכן המרצע ממשיך לצאת...!
איתן אדיר (יום שלישי, 13/12/2011 שעה 14:12)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לא שללתי את זכותך להפגין! מצידי שתפגין גם למען שחרור טרוריסטים רוצחים מכילאם. רק שללתי את טענתך שקיימת איזושהי טענת אמת בדבריך בדבר זכויות המסתנן לחיות במדינה אליה הסתנן. זה מנוגד לכל חוק. מה עוד שהמדינה לא טענה שיש למסתננים זכויות אזרח במדינה. כמובן שזכויות האדם מחייבות עלינו לשמור על שלומם של המסתננים אבל גם מתירים לנו לשלוח אותם בחזרה לדרכם.

הצעת המפגינים שישראל תיתן להם זכויות ברמת זכויות עובד זר רק תיתן סיבות נוספות למיליוני המהגרים מאפריקה ואסיה להגיע לישראל ולחיות על חשבוננו. צריך לתת למהגרי העבודה כל סיבה למה לא להגיע אלינו ולהעדיף למשל את אירופה וצפון אמריקה.

אני שמח שממשלת ישראל לא מתייחסת ברצינות להפגנת ההזויים משמאל שרק רוצים להחריב את המדינה היהודית.
_new_ הוספת תגובה



אתה יכול לשמוח...!
דוד סיון (יום שלישי, 13/12/2011 שעה 14:43)
בתשובה לאיתן אדיר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כתבת לא מעט מילים אבל לא שללת שום טענה שלי.

בטענתי היתה שבמדינת ישראל יש זכויות אפילו למסתננים. אפילו אתה מציין זאת (''... זכויות האדם מחייבות עלינו לשמור על שלומם של המסתננים...''). לכן זה לגיטימי להפגין בעד קיום זכויות אלה.

מהתמונה שהוצגה כאן אי-אפשר לדעת מה היו הדרישות ביחס למסתננים. מאחר ועדין לא הוצגו כאן הדרישות האלה הרי אין טעם לקיים דיון רציני לגבי הדרישות האלה. לכן כל מי שמסיק מסקנות כאילו הוא יודע מהן הדרישות לא נוהג בחוכמה.
_new_ הוספת תגובה



אתה יכול לשמוח...!
איתן אדיר (יום חמישי, 15/12/2011 שעה 12:15)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ואתה גם יכול להחליק את עצמך ולהתחמק מתשובות לעניין!
* ''להפגין לטובת זכויות כולל אלה של עבריינים''? הרי טענתי שאתה יכול להפגין כמה שאתה רוצה, אבל החוק מורה לנהוג בעבריינים מסתננים לפי כללי הדין - כלומר מעצר וגירוש.
מה זו הסיסמה ''הדרישות ביחס למסתננים''. מי צריך לדרוש? הרי יש חוק, יש משטרה, יש בית משפט, יש כלא, יש רשויות ההגירה. כולם צריכים פשוט לפעול ע''פ חוק. קליטת מסתננים בנגב, תחקורם במשך יממה ואז העלאתם על אוטובוס לאילת או לתל אביב הוא לא הפתרון הנכון המוגדר בחוק. גם צריך לנהוג בצדק ובחוכמה ושחרר את הפליטים לטיסה חזרה למדינותיהם, או מדינות שתסכמנה לקבלם.
_new_ הוספת תגובה



כרגיל אינך ענייני...!
דוד סיון (יום חמישי, 15/12/2011 שעה 13:09)
בתשובה לאיתן אדיר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



כרגיל אינך ענייני...!
איתן אדיר (יום חמישי, 15/12/2011 שעה 18:15)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הרי זה ברור שאין לך תשובות לעניין....
_new_ הוספת תגובה



אכן המרצע ממשיך לצאת...!
ע.צופיה (יום שלישי, 13/12/2011 שעה 16:00)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

א.בדמוקרטיה מותר להפגין כמעט על כל דבר ולי מותר להתייחס לזה כרצוני ולפי טעמי. כך הכן עשיתי במאמר.
א-‏1 נכון, יתכן שהם חוגגים משהו בקן הצופים בגדרה.
א-‏2 התשובה היא תשובתי ואני עומד מאחוריה.
ב. ניגוח מדיניות הממשלה היא לגיטימית. חשוב לציין פרט זה כאשר המנגחים מנסים להטעות ולהוליך שולל את הציבור.
ג. מנהיגי '' מחאת האוהלים'' לא הסכימו למסקנות טרכטנברג ואף גינו אותן בכל הזדמנות תקשורתית. הם ,חוץ מסיסמאות ודברי הבאי לא הציגו כלום.
בינתיים נגוזו ונעלמו ( למרות מאמצי ההחיה של התקשורת)כאילו לא היו.
ד. יתכן שהציגה, אני לא חיפשתי,אם זה מענין אותך תחפש אתה.
אני נגד כל מימון זר(מימין משמאל ומהאמצע) במיוחד של מדינות כי זו התערבות גסה בעניניה הפנימים של מדינת ישראל.
ה. סוף-סוף החל בית המשפט העליון להבין את המשמעות המסתתרת מאחורי גלי העתירות. כמעט כל דבר , מאז הבריאה, החל באדם אחד.
ו. מאחר והחוקים שאמורים לחזק ולבסס את הדמוקרטיה הישראלית מתקדמים, בקצב זה או אחר, בבית המחוקקים, הרי שנתי שלוה בלילות.
_new_ הוספת תגובה



אכן המרצע ממשיך לצאת...!
דוד סיון (יום שלישי, 13/12/2011 שעה 17:59)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

א. מותר לך להתייחס איך שתרצה ולכן הפניתי את תשומת לב הקוראים שאין בסיס לטענותיך. אני חוזר על כך למרות שאתה ממשיך לדבוק בעמד כזאת.
ב. זכותך לטעון כל טענה שתרצה אבל זכותי לטעון שהיא חסרת בסיס. כך אני גם טוען הפעם:
ב.1 לא הראית שמדובר רק בניגוח,
ב.2 הבלטת טענתך זו שגויה או טעות.
ג. מנהיגי תנועת האוהלים כן הציגו דרישות. מי שטוען אחרת מטעה.
ד. העובדה שמישהו עוסק ב''גילוי'' מקורות מימון של אחרים אבל שלו נשארים חסויים מעידה על ערכו הנמוך של ה''גילוי''.
ה. בית המשפט הבין ומבין היטב מה מסתתר מאורי העתירות שלפניו. אתה יכול לטעון שהוא רק ''מתחיל להבין. עדין זהאיננו בסיס למסקנות גורפות כשלך.
ו. הבעת תמיכה בחוקים אנטי-דמוקרטיים איננה תמיכה בדמוקרטיה.

ז. טעית כאשר הצגת את ההפגנה כאילו עניינה היה רק זכויות מסתננים.
_new_ הוספת תגובה



אכן המרצע ממשיך לצאת...!
ע.צופיה (יום שלישי, 13/12/2011 שעה 18:33)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

א. אני ממשיך לדבוק בעמדתי בין היתר כי אין כל בסיס בטענותך.
כל היתר הן דעותך בלבד ואיני מוצא מקום לנסות ולשנותן.
_new_ הוספת תגובה



אני גם דבק בדעתי ...!
דוד סיון (יום שלישי, 13/12/2011 שעה 19:16)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

- אני דבק בעמדתי שהבסיס לטענותיך כאן הוא רעוע במקרה הטוב.
- אינני מנסה לשנות דעות מהסוג הזה ומסתפק באיפיונן.
_new_ הוספת תגובה



תפקיד השמאל הזה (לא כל השמאל) הוא לרסק את ישראל מבפנים
איתן אדיר (יום שלישי, 13/12/2011 שעה 12:23) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ולהופכה למדינה של כל אזרחיה. בכך השמאל הזה מקבל את עמדת הפלסטינים שלא מכירים בזכות קיומה של ישראל כמדינה יהודית. כל עוד הפלסטינים לא מסוגלים להמשיך לאגור כוח ולגלגל את שאיפתם למימוש 'זכות השיבה', הם רק שמחים להשתתף בלנצל את תהליכי ההגירה המתחוללים בעולם השלישי ולדחוק ולהחליש את ישראל לעמוד ולהתגונן. ככל שיהיו יותר שחורים דלי אמצעים בארץ כך הפשע יתגבר והדמוקרטיה תיסדק. היהודים יהפכו קודם למיעוט הגדול ביותר ואח''כ למיעוט שנדרס תחת מגפי הפלסטינים.

הציבור צריך לצאת דרך דובריו, פוליטיקאים, ארגונים חברתיים ואנשי חינוך, ולהתריע על הסכנה העתידית שהולכת ונבנית מאז 2007. אסור לתת לשוליים השמאלניים ההזויים לספר לנו שמדובר על זכויות פליטים, כי זה קישקוש. מדובר רק במהגרי עבודה. ישראל לא בנויה לתת להם תעסוקה ובודאי לא תעסוקה הוגנת. ישראל גם אסור לה לסכן את המרקם החברתי ולהניח לשוליים החלשים ביותר להמשיך ולתפוח בלי כל שליטה ופיקוח.

לכן טוב שהממשלה מאיצה את הקמת הגדר מול סיני. חבל שלא עשו זאת לפני 5 שנים. ישראל לא צריכה להיות המדינה שמתנדבת לסייע למהגרים אפריקאים בשיטחה. צריך להשאיר את המלאכה למצרים.
_new_ הוספת תגובה



למיטב זכרוני זו היתה הפגנה לזכויות אדם
עמיש (יום שלישי, 13/12/2011 שעה 14:29) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ולא היה בה שום דגש לעניינם של פליטים או מהגרי עבודה מאפריקה.
ישראל נאלצת לאפשר את כניסתם לארץ וישיבתם בה מאחר והיא חתומה על אמנות בינלאומיות החמחייבות אותה לנהוג כך.
_new_ הוספת תגובה



למיטב זכרוני זו היתה הפגנה לזכויות אדם
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום רביעי, 14/12/2011 שעה 12:04)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

תשאל את אמנון זיכרוני ולא את זיכרונך .
שום אמנה בין לאומית לא מזכה במשהוא מהגר עבודה שנכנס לישראל שלא כדין .

רק פליטים הנרדפים פוליטית באארצם זכאים לכמה זכויות קטנות .

לטיף דורי הוא קיצוני אפילו עבור אורי אבנרי . במרכז התמונה מופיע שחור עור . הוא כנראה מהגר לא חוקי . נעמי חזן מזרימה כספים דרך העמותה שלה למימון פעולות שהן ריגול ותעמולה אנטי-ישראלים . דפני ליף היא זו שטענה שהיא ''לא שמאלנית קיצונית''

מי שלא נתן זכויות אדם לא מגיעות לו זכויות כאלה .
_new_ הוספת תגובה



טענות הזויות שכל כך מתאימות לימין הקיצוני!
דוד סיון (יום רביעי, 14/12/2011 שעה 13:17)
בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



טענות הזויות שכל כך מתאימות לימין הקיצוני!
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום רביעי, 14/12/2011 שעה 19:13)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

דבריך חסרי כל תבונה .
_new_ הוספת תגובה



לקחת את הכדורים הכחולים הבוקר?
עמיש (יום רביעי, 14/12/2011 שעה 14:08)
בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אם לא אז עדיין לא מאוחר
_new_ הוספת תגובה



לקחת את הכדורים הכחולים הבוקר?
ע.צופיה (יום רביעי, 14/12/2011 שעה 14:40)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הלגלוג הוא הדרך לחפות על חוסר מענה רציני או בכלל לא.
זה בסדר, אני מבין את מצוקתך וגם אריה מבין זאת.
_new_ הוספת תגובה



כוונתי היתה כמובן לכך
עמיש (יום רביעי, 14/12/2011 שעה 18:57)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שדבריו מעידים על ניצני התבלעות הדעת ואין להתייחס אליהם ברצינות.
אני חושב שזו עצה טוב הלחבר בפורום שילך וידאג לעצמו כי ניכר שהוא מדרדר מבחינת האבחנה בין מציאות ודמיון.
צר לי אם דברי התקבלו כלגלוג
_new_ הוספת תגובה



כוונתי היתה כמובן לכך
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום רביעי, 14/12/2011 שעה 19:22)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לצערך התבלעות הדעת היא בביתך המדיני .
או כמו שכתב ביאליק
''אם אחר מותי יופיע הצדק - יידום לעד''

כבר הפסקתי להיות מגיש הלחי השניה .
הפסקתי ''להבין'' את הערבים , הפליטים האפריקאים , המוסלמים באירופה וחולירות אחרות .

ולמען הרחבת הדיון - אם בכלל יש לך חלק בדיון בכלל - הרי אני טוען כי דבריו של פרופסור שטרנהל לפני כשנה בדבר הליברליזם והנאורות , שהם ביטוי נכון של תפישה זו , הם שגויים בתוכנם בהיותם הכללה .
_new_ הוספת תגובה



מה אמר שטרנהל?
עמיש (יום רביעי, 14/12/2011 שעה 20:57)
בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



מה אמר שטרנהל?
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום חמישי, 22/12/2011 שעה 6:45)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אינני יכול לצטט בדיקנות , אבל דבריו נכתבו גם בפורום הזה .
הוא אמר בערך שהנאורות הליברלית היא יסוד מכונן של העת החדשה ושל זכויות האדם והאזרח .
_new_ הוספת תגובה



לקחת את הכדורים האדומים הבוקר?
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום רביעי, 14/12/2011 שעה 19:14)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



ע.צופיה, הגעת לרגע האמת : -
רפי אשכנזי (יום שלישי, 13/12/2011 שעה 18:53) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ע.צופיה, הגעת לרגע האמת:
עוד מעט קט תוכרז כ''ימני'' ואז, אבוי, איש לא יקשיב לך וכל מילה שלך תחשב להסתה קיצונית אנטי דמוקרטית וגיזענית!
ראה הוזהרת!!!

מעבר לכך, המאמר מצויין ודבריך אמיצים לימים אלו.
_new_ הוספת תגובה



אין שלום בחסות השמאל
גלעד היפתחי (יום שלישי, 13/12/2011 שעה 21:30) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

המיעוט השמאלני הקולני רוצה לרצוח את הדמוקרטיה ולבטא את עצמו בכוח הזרוע. הנסיון של המיעוט השמאלני לעצור חקיקה בטיעוני שווא רק מראה לנו שגם כשהם קטנים הם מסוכנים. בודאי אם וכאשר השמאל יהיה גדול יותר.
_new_ הוספת תגובה



היחידים שרוצחים ופועלים באלימות הם הימנונים
עמיש (יום שלישי, 13/12/2011 שעה 22:07)
בתשובה לגלעד היפתחי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ואת זאת הראינו כאן כבר עשרות פעמים.
אבל אם תבקש יפה נביא לך כאן את כל רשימת הרוצחים והבריונים הימנוניים ואולי אז תנוח דעתך.
_new_ הוספת תגובה



אין שלום בחסות השמאל
גלעד היפתחי (יום שלישי, 13/12/2011 שעה 21:30) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

המיעוט השמאלני הקולני רוצה לרצוח את הדמוקרטיה ולבטא את עצמו בכוח הזרוע. הנסיון של המיעוט השמאלני לעצור חקיקה בטיעוני שווא רק מראה לנו שגם כשהם קטנים הם מסוכנים. בודאי אם וכאשר השמאל יהיה גדול יותר.
_new_ הוספת תגובה




חפש בתגובות שבדיון זה:     חיפוש מתקדם...

חזרה לפורוםהדפסה עם תגובותתגובה למאמר


מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי