פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
(נכתב בתשובה לאריה עירן, 23/12/07 22:49)
אצלך השמות הם מסך עשן
דוד סיון (יום שני, 24/12/2007 שעה 5:44)
בתשובה לאריה עירן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שניידר, גרוסמן, פריהאוף הם שמות שמעידים על מוצא רחוק מכאן.
אלא שאצלך רק שמות כמו חיג'אזי, מאצרוואה מעידים על מוצא
שהוא רחוק מכאן.

בכלל עניין השמות עולה בתחילה חד צדדי וההתייחסות ללא תאריך יש
לה כוונה של פיזור עשן ולא ניתוח היסטורי ''כנה''. ברמה מסויימת כמובן
מסך העשן הוא ראשית השקר. לכן עדיף להמנע מכך.
_new_ הוספת תגובה



אצלך השמות הם מסך עשן
צדק (יום שני, 24/12/2007 שעה 7:21)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אצלך השקר והסילוף הוא מסך עשן קבוע.

היהודי איננו טוען שלא הגיע מארצות שונות לישראל, ההיפך הגמור מכך.
הערבי השקרן, חברך לשקרים, טוען שהוא חי כאן כבר מאות שנים...........

וזהו ההבדל העיקרי בין יהודי דובר אמת לערבי ושמאלני שקרנים חולנים.
_new_ הוספת תגובה



אצלך השמות הם מסך עשן
אריה עירן (יום שני, 24/12/2007 שעה 7:47)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

חסכת לי תשובה .
_new_ הוספת תגובה



אצלך השמות הם מסך עשן
דוד סיון (יום שני, 24/12/2007 שעה 9:16)
בתשובה לאריה עירן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

העובדה הנכונה היא שהצגת את עניין השמות בצורה חד-צדדית.
היה לי חשש שיש לכך כוונה מאד ברורה ולכן השתמשתי בביטוי מסך עשן.

עצוב שאתה נזקק למחרחרי המדון, שכל עיסוקם כאן, מלא בשקרים.
_new_ הוספת תגובה



אצלך השמות הם מסך עשן
אריה עירן (יום שני, 24/12/2007 שעה 10:43)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני לא נזקק ''למחרחרי מדון'' אני מסתדר טוב מאד . כאשר לוי אומר דבר שמקובל עלי אני מאשר שדעתי כדעתו . כאשר אתה תומר דבר נכון אני אאשר שדעתי כדעתך .
נסה להבין , אני לא מכחיש שמשפחתי כאן רק 70 שנה . הפלסטינים מכחישים שהם כאן כמה עשרות שנים . זה הבדל מרכזי . מיעוט משפחות פלסטיניות מתוכם חיו כאן לפני התחלת שיבת ציון . אך אלה היו שוות בכמותן למשפחות היהודיות שחיו כאן .
גם קבוצה קטנה זו , כמאה אלף נפש מקורה במדינות השכנות כפי ששמם מעיד .
פעם יאסר עראפת אמר שהוא ''בנדיבותו'' מסכים שבמדינה הפלסטינית ''שלו'' יחיו צאצאי היהודים מהתקופה שקדמה להסכם סייקס-פיקו .
אם כלל זה יחול על הפלסטינים לא ישארו פלסטינים כמעט בכלל !
יאסר עראפת עצמו לא עומד בקריטריון זה . הוא נולד בקהיר . ומשפחתו מקורה במכה כפי שמעיד שמו .
_new_ הוספת תגובה



אני לא נזקק ''למחרחרי מדון'' אני מסתדר טוב מאד
יוסלה  (יום שני, 24/12/2007 שעה 11:10)
בתשובה לאריה עירן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

דווקא נראה לי שאריה עירן לא מסתדר כל כך טוב.

לאחר שהתיאוריה הביולוגית שלו לא זכתה להקרה
שלה הוא חושב שהיא ראויה,
ולאחר שהפתרון שהוא מציע לגבי עזה גם נשאר
בתחתית המצעד,
לא נותר לעירן אלא לחבור ל'צדק', לוי, ועוד כמה ראשים
ערופים שמתגלגלים באתר, ומפזרים פצצות סירחון.

עכשיו, אחרי שעירן כבר הודה שהפתרון שלו תלוי ועומד
על גירוש מסיבי של הפלסטינים מארץ ישראל המערבית,
לא נותר לו אלא לחבור לטרנספריסטים האחרים.
ולחזור ולהיאחז במוצאו של עראפת כחבל הצלה.

אם זה לא יעבוד, אולי עירן ינסה להוכיח שאין הגבלות
תנועה לפלסטינים בשטחים, או שלא ראוי להשתמש
במילה כיבוש. העולם הווירטואלי מציע הרבה אפשרויות
למכחישי פשעים נגד האנושות.
_new_ הוספת תגובה



כמו מכחיש השואה אבו מאזן, הפרטנר שלך?
צדק (יום שני, 24/12/2007 שעה 11:33)
בתשובה ליוסלה 
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



במקרה הנדון הראית אחרת
דוד סיון (יום שני, 24/12/2007 שעה 12:39)
בתשובה לאריה עירן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ההקשר עושה את ההבדל בעניין הנזקקות. העובדה הראשונה שעושה את הקשר היא שבירכת את מחרחר המדון על זה שחסך לך תשובה. הברכה או התודה באה בעקבות שקר מובהק: ''אצלך השקר והסילוף הוא מסך עשן קבוע'' (תגובה 109441). זה ניסוח נבזי שאחר כך מנסה ליצור רושם שמדובר ביהדות. על מעשה הנבלה לא אמרת דבר אבל על החיסכון בירכת. המשמעות של הדברים האלה היא שנזקקת למחרחר מדון.

הביקורת שלי על דבריך שהיו חד צדדיים (מסך עשן...) היתה עניינית. החד צדדיות שלך אינה בעיה לכשעצמה. מצד שני כאשר החד צדדיות נכנסת לקטע של העובדות היא שווה ביקורת.

גם העובדות שאתה קושר להסכם סייקס פיקו הן לא נכונות. אבל לאור הנסיון שתיארתי כאן אני מעדיף ''לחסוך לך תשובה''...
_new_ הוספת תגובה



במקרה הנדון הראית אחרת
אריה עירן (יום שני, 24/12/2007 שעה 20:08)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני לא נכנס לחלק המעליב אלא לחלק העניני .

זה -''היהודי איננו טוען שלא הגיע מארצות שונות לישראל, ההיפך הגמור מכך.
הערבי השקרן, חברך לשקרים, טוען שהוא חי כאן כבר מאות שנים...........'' את המילים ''חברך לשקרים'' ראוי להוציא .

הערבים טוענים שהם חיים כאן מאות או אלפי שנים . ויש סימנים אחדים שזה לא כך . חלק מהסימנים מראה שמחצית האוכלוסיה בעבר הייתה יהודית . חלק אחר מראה שהייתה הגירה מהמדינות השכנות ככל שהארץ התפתחה על ידי היהודים שבעצמם היו מהגרים .
_new_ הוספת תגובה



כרגיל אתה מתחמק מהעניין העיקרי שהארתי בתגובה 109469
דוד סיון (יום שני, 24/12/2007 שעה 20:25)
בתשובה לאריה עירן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



כרגיל אתה מתחמק מהעניין העיקרי שהארתי בתגובה 109469
אריה עירן (יום שני, 24/12/2007 שעה 20:36)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני לא מתחמק . אני פשוט לא פותח את הקישור . אם אתה רוצה להגיד משהו תגיד .
_new_ הוספת תגובה



אתה ממשיך להתחמק מהעניין העיקרי שהארתי בתגובה 109469
דוד סיון (יום שני, 24/12/2007 שעה 20:59)
בתשובה לאריה עירן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הסירוב לפתוח את הקישור הוא עוד הוכחה להתחמקות.
_new_ הוספת תגובה



אתה ממשיך להתחמק מהעניין העיקרי שהארתי בתגובה 109469
אריה עירן (יום שני, 24/12/2007 שעה 23:31)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

האפשרות שמישהו לא רוצה ללכת אחרי הקישורים האלה לא עולה בדעתך ?
אם תרצה תכתוב . אם אני ארצה אני אענה . אין לי כוונה לרוץ אחרי הרוח . אני גם מאבד את ההקשרים וגם לא מבין אותך . תרצה תסביר , אם לא , לא .
_new_ הוספת תגובה



אתה ממשיך להתחמק מהעניין העיקרי שהארתי בתגובה 109469
דוד סיון (יום שלישי, 25/12/2007 שעה 6:02)
בתשובה לאריה עירן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

התמצית היא שנזקקת למחרחר מדון כדי להתחמק מלדון במסגרת
ההקשר המתאים. האמת היא שאתה עדין מתחמק. למי שכמוך טוען
''אני גם מאבד את ההקשרים וגם לא מבין אותך'', אין דרך אלא
לבדוק את ההקשר באמצעות הקישורים.
_new_ הוספת תגובה



אתה ממשיך להתחמק מהעניין העיקרי שהארתי בתגובה 109469
אריה עירן (יום שלישי, 25/12/2007 שעה 20:08)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אם אתה לא רוצה שאקרא את דעתך תמשיך להביא קישורים .
_new_ הוספת תגובה



אתה ממשיך להתחמק מהעניין העיקרי שהארתי בתגובה 109469
דוד סיון (יום רביעי, 26/12/2007 שעה 8:08)
בתשובה לאריה עירן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בקישור מוצגת ההגדרה שלי (בהקשר המתאים) לבעיה שיש בגישתך אל דברי.
משמעות ה''סירוב'' לגשת לקישור היא התחמקות מובהקות מלעסוק בעניין.

לכן לא ממש איכפת לי אם תיגש או לא לבדוק את הקישור.
_new_ הוספת תגובה



אתה ממשיך להתחמק מהעניין העיקרי שהארתי בתגובה 109469
יוסלה  (יום שלישי, 25/12/2007 שעה 2:07)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לעירן כל קישור מזכיר שהקשרים
זה לא הצד החזק שלו:

''האפשרות שמישהו לא רוצה ללכת אחרי הקישורים האלה לא עולה בדעתך ?
אם תרצה תכתוב . אם אני ארצה אני אענה . אין לי כוונה לרוץ אחרי הרוח . אני גם מאבד את ההקשרים וגם לא מבין אותך . תרצה תסביר , אם לא , לא .''

''אני גם מאבד את ההקשרים וגם לא מבין אותך''.

אילו עשיית הקשרים היתה מפותחת אצל עירן,
אז גם הביקורת העצמית שלו היתה מתפקדת יותר
טוב. עשיית הקשרים ואנלוגיות מאפשרת לייחס שני
מצבים שונים האחד לשני בהשוואה כוללת. היא גם
מאפשרת להגיע לתמונת מצב רחבה יותר המורכבת
ממספר מערכות שמתפקדות ביחד.

מכאן גם הקושי של עירן לראות את 'תכנית החומש' שלו
של גירוש פלסטינים ופרו ורבו יהודי, בהקשר המיידי של
'יהודים' ו'מוסר יהודי'. אפילו ההקשר המוסרי של השואה
חומק ממנו בעניין זה.

הכי בולט הקושי של עירן להבחין בהקשרים פשוטים
בהנחות היסוד ל'שיטתו' שלו:
הוא מעמיד כבמין יחס פרופורציונלי (מידתי) את הצורך
לגרש את הפלסטינים מהשטחים, ואת התכנית להגברת
הילודה אצל היהודים.
אך יחס מידתי שכזה כלל איננו מתקיים בין השניים:
יכולים היהודים להתרבות כמו שפנים,
מבלי לגרש אפילו פלסטיני אחד. מה הקשר בכלל?

עירן מאבד את ההקשר לא רק במצבים החיצוניים שנוצרים
כאשר סיוון מציע לו קישור, עירן מאבד את ההקשר בתוך
הטיעון שלו עצמו, לעיתים בתוך משפט אחד שיש בו שני מחוברים
שהקשר ביניהם כלל לא ברור.

חוץ מזה עירן כלל לא תופס שהוא לא עונה לעניין.
יוסלה כבר הרבה זמן מנסה לדבר עימו על הנושא המוסרי, בדיוק
בהקשר של מה שקורה בשטחים (עצי הזית שהם נושא המאמר
הנוכחי), ועירן עונה באופן סתמי משהו שהוא מעדיף לדבר
על עזה. אמרנו כבר 'חוסר יכולת לעשות הקשרים'?
אמרנו.
_new_ הוספת תגובה



משהו קורא את הגיבובים האלה?
y 7 0 0 0 (יום שלישי, 25/12/2007 שעה 6:43)
בתשובה ליוסלה 
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מעניין מי?
_new_ הוספת תגובה



מישהו קורא
יוסלה  (יום שלישי, 25/12/2007 שעה 7:01)
בתשובה לy 7 0 0 0
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כן,
מסתבר שאתה קורא.
_new_ הוספת תגובה



טעות שלך
y 7 0 0 0 (יום שלישי, 25/12/2007 שעה 8:12)
בתשובה ליוסלה 
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אינני מבקר איכות של שטאנצים.
קראתי את הפמפלט הראשון , אחר כך את השני, אחר כך את השלישי.. והפסקתי.
כולם אותו דבר- אפילו הקללות והגידופים במחזוריות קבועה.
_new_ הוספת תגובה



לאפס אפס
יוסלה  (יום שלישי, 25/12/2007 שעה 8:51)
בתשובה לy 7 0 0 0
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

''אפשר ומותר לא להסכים ובהחלט בריא להתווכח אך לרמוז שכותבי מאמרים שאינם לרוחו של המגיב טועים מטעים אינם כותבי אמת וכו וכו הוא מעשה חצוף.''

אכן אנין טעם הנך.
זאת אפשר לראות בשם שבחרת לך.

אך לפני שאוריד לפניך את הכובע
אשמח אם תסביר לי מדוע,
''אפשר ומותר לא להסכים ובהחלט בריא להתווכח אך לרמוז שכותבי מאמרים שאינם לרוחו של המגיב טועים מטעים אינם כותבי אמת וכו וכו הוא מעשה חצוף.''

ועלי להוסיף שיוסלה אמנם קורא לדברים בשמם
ולפי הגדרתם המילונית אך אינו מגדף.
זו נחלתם של אנשי הימין באתר שבדרך קבע
יוצאים מגדרם ומשתמשים במונח 'שקרן' באופן
קבוע.

אז אשמח אם תסביר מדוע זו חוצפה לחשוף את
הטיעונים של כותבי מאמרים ככושלים ואת כותבי
המאמר כמטעים את הציבור.
_new_ הוספת תגובה



לא לעניין
y 7 0 0 0 (יום שלישי, 25/12/2007 שעה 10:11)
בתשובה ליוסלה 
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ניסיתי להסב את תשומת לבך לצורת ההתבטאות .
אם לא הפנמת , חבל.
תשתדל להמנע מהתייחסות לכותבים ותשתדל להתרכז בכתוב.

עד כה לא הצלחת לחשוף שום טיעון ככושל- רק אותך כבעל שנאה עזה לימין .
הסגנון הזה מוכר באתרי האינטרנט הוא מבזה.
הוא מבזה את הכותב בלבד- כלומר אותך.
_new_ הוספת תגובה



לא לעניין
יוסלה  (יום שלישי, 25/12/2007 שעה 10:35)
בתשובה לy 7 0 0 0
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אכן לא לעניין.
לא ענית לשאלתי.

במקום אחר כתבת:
''האם קיימת חקירה משטרתית?
האם ישנם שמות ה''מתנחלים'' שלקחו עצים?
האם ידועות לך הנסיבות?
ואולי בכלל שתלו הערבים עם משתפי הפעולה השמאליים את העצים על שטח ששייך ליהודים והיהודים פעלו כדין?
ישנם הרב הנעלמים בסיפורי עצי הזיית ונראה שאין הוכחה אחת אמיתית, או לפחות העמדה לדין, או לפחות חשודים.''

כבר נמאסה ההתממות הנואלת בעניין השחתת עצי הזית של
פלסטינים בידי המתנחלים וצה''ל.
זה הסוג הגרוע ביותר של דיסאינפורמציה.

כל הפוזה הזאת של הגינות לא משכנעת במקרה שלך.
_new_ הוספת תגובה



אם היית עונה על שאלות שנשאלת.
y 7 0 0 0 (יום שלישי, 25/12/2007 שעה 11:13)
בתשובה ליוסלה 
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הייתי עונה אף לך .
אך אתה לא עונה - אתה עוסק ביציקת שטאנצים מילוליים מחומר מוכר לתןך תבנית ידועה מראש.

ולגבי כריתת העצים:
אשמח אם תביא כאן את שמות החשודים שנתפסו כורתים עצים.

ואולי תביא כאן שם של משהו שנתפש ובמכוניתו לפחות מסור לכריתת העצים.

פחות מזה זו השמצה חצופה.
_new_ הוספת תגובה



שוב עלה הכורת
יוסלה  (יום שלישי, 25/12/2007 שעה 11:59)
בתשובה לy 7 0 0 0
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

גם לא יודע לקרוא,
וגם התמונות לא עוזרות.

אולי נתחיל אותך על
אותיות האלף בית.
_new_ הוספת תגובה



לא לעניין
סתם אחד (יום רביעי, 26/12/2007 שעה 8:31)
בתשובה לy 7 0 0 0
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מותר לנו לגיד מה שאנחנו רוצים
כאן לא שולט הימין! תפנים!

יוסלה עושה פה עבודה נהדרת
ומציב בפני הימין שאלות קרדינליות
ולימין אין תשובות ליוסלה.

עד כה לא ראיתי אפילו ימנמן אחד
שמצליח להתמודד עם יוסלה
כי טיעוניו כה מוצלחים,בהירים
וגאוניים עד כי שום ימנמן לא יכול
אפילו לגהק כנגדו.

קדימה אל עולם המחר נאפילה !!!
_new_ הוספת תגובה



לאפס אפס
אריה עירן (יום שלישי, 25/12/2007 שעה 20:16)
בתשובה ליוסלה 
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

יש הבדל בין שקרן הנקרא שקרן לבין דובר אמת הנקרא שקרן .
_new_ הוספת תגובה



משהו קורא את הגיבובים האלה?
דן נפתלי (יום ראשון, 30/12/2007 שעה 10:11)
בתשובה לy 7 0 0 0
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אכן גיבוביו מעייפים ומשעממים
עד פיהוק גדול ועמוק.
הבעיה שלו שהוא מתחיל
אבל לא יודע לגמור.
_new_ הוספת תגובה



אתה ממשיך להתחמק מהעניין העיקרי שהארתי בתגובה 109469
אריה עירן (יום שלישי, 25/12/2007 שעה 20:13)
בתשובה ליוסלה 
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

רוב מילים ללא תוכן .
ההקשר המוסרי שלי מהשואה הוא פשוט COSI FAN TUTI .

זה לא נכון : ''יכולים היהודים להתרבות כמו שפנים,
מבלי לגרש אפילו פלסטיני אחד. מה הקשר בכלל?''
_new_ הוספת תגובה



ובפינוי ההתנחלויות ננוחם
יוסלה  (יום שלישי, 01/01/2008 שעה 19:19)
בתשובה לאריה עירן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מה לא נכון בקביעה ש 'יכולים היהודים להתרבות
כמו שפנים מבלי לגרש אפילו פלסטיני אחד' ?

היהודים שהחליטו להיאחז בכל מחיר באדמת יהודה
ושומרון עשו זאת במטרה מוצהרת למנוע החזרת השטחים
במסגרת הסכם שלום, ולא בשל חוסר מקום להתיישבות
בתחום הקוו הירוק.

עירן עדיין לא הצליח להסביר מה הקשר של נושא הילודה
לאפשרות של הסכם קבע עם הפלסטינים?
מה הקשר בין הטריטוריאליזם היהודי הגזעני
לבין הצורך להתרבות?
_new_ הוספת תגובה



אמרת יהודה ושומרון?
אבי גולדרייך (יום שלישי, 01/01/2008 שעה 22:07)
בתשובה ליוסלה 
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

יפה מאוד.
בינתיים מספר היהודים בשטח מולדתם ההיסטורית עולה ב7.5 אחוז לשנה.
כמו שנאמר- ככל שיענום כן ירבו .
ואילו ההגירה הערבית הולכת וגדלה.
ככה זה יוסלה .
_new_ הוספת תגובה



לא לעניין
יוסלה  (יום רביעי, 02/01/2008 שעה 3:02)
בתשובה לאבי גולדרייך
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אם אין לך מה לומר לעניין

- מה הקשר בין הגברת הילודה
להמשך השליטה בשטחים -

עדיף שתמנע.
_new_ הוספת תגובה



כן לעניין
לוי (יום רביעי, 02/01/2008 שעה 19:04)
בתשובה ליוסלה 
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הערבים בדומה לנאצים ואי אלו סמלנים רוצים לחסל את היהודים .
הגדלת הילודה פוגעת בהגשמת מטרתם .
_new_ הוספת תגובה



צדק החבר של השקרנים ממשיך לעסוק בשקר
דוד סיון (יום שני, 24/12/2007 שעה 9:11)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כאשר תקרא בעיון ותבין אז גם תגלה שאצלך אין מסך עשן אלא בעיקר שקר.
השקר שיוצא מהמקלדת שלך הוא תחליף לארוחת בוקר ואין בו שום דבר יהודי.
היהדות עליה אתה כאילו מחפה בצורה הזאת רק נפגעת עוד ועוד.
_new_ הוספת תגובה



אצלך השמות הם מסך עשן
מישהמישמישפוץ (יום רביעי, 26/12/2007 שעה 8:20)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שניידר, גרוסמן, פריהאוף הם בכלל לא יהודים. הם סתם בטח באו מגרמניה ופולניה. אז מה יש לגרמנים ולפולנים לחפש פה? למה הם באו לגרש ערבים שחיים פה אלפי שנים?
יש לך תשובה ברורה לשאלתי?
_new_ הוספת תגובה



אצלך השמות הם מסך עשן
אריה עירן (יום רביעי, 26/12/2007 שעה 8:38)
בתשובה למישהמישמישפוץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה חרש עיור ושקרן .
חרש - כי אתה לא שומע מה שאומרים לך .
עיוור - כי אתה לא רואה הוכחות שמניחים לפניך .
שקרן כי טענתך לגבי רצף מגורי ערבים כאן לא נכון .

אחיך יוסלה כבר הפסיד בויכוח .
_new_ הוספת תגובה



יוסלה הוא גיבור תרבות
מישהמישמישפוץ (יום רביעי, 26/12/2007 שעה 8:54)
בתשובה לאריה עירן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שלי ואף אחד כולל לא אריה
יכולים לטרוף לי אותו!

אתם מדברים על ארץ של יהודים
כשיהודים בכלל לא חיו פה לפני מאה שנה.
אתם מדברים על מדינה ציונית
כשהציונים היגרו לכאן וכבשו ארץ ערבית
למהדרין.
תגיד לי מה לארץ כמו פלסטין ולהיהודים?
למה לא יותר טוב לנו לחיות באמריקה או באנגליה?
לפחות שם ההיסטוריה של היהודים יותר ארוכה
ויותר עסיסית.
פלסטין היא ארץ מזרח תיכונית טיפוסית
ולא יתכן שמהגרים מגרמניה, פולין או טרנסילבניה
ישנו את אופיה! זה נגד ההיסטוריה!
_new_ הוספת תגובה



[•] יוסלה הוא גיבור תת-תרבות ברברית.
צדק (יום רביעי, 26/12/2007 שעה 9:24)
בתשובה למישהמישמישפוץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



יוסלה הוא סמולני דפוק
לוי (יום רביעי, 26/12/2007 שעה 10:14)
בתשובה למישהמישמישפוץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אדוני ,
יהודים גרו בארץ ישראל במשך דורות רבים מאז חורבן הבית .
אותם יהודים נרצחו , נשדדו ,נרדפו והעברו על דתם ע''י כובשים לדורותיהם .
במשך מאות שנים יהודים חזרו מדי פעם למולדתם והכובשים התורניים התנכלו להם . למרות התנכלויות אלו יהודים לא זנחו את מולדתם .
ארץ ישראל אינה ארץ ערבית היא ארץ יהודית אשר בשלב מסוים ערבים כבשו אותה .
הערבים הפכו אותה לארץ שוממה , מוזנחת ומפגרת .
עם התעצמות חזרת היהודים למולדתם היא החלה להתפתח ולשגשג מחדש .
אי אלו פראי מדבר הסתננו אליה והתבשמו מהפיתוח והקידמה והרחיבו את כיבושיהם בה .
אי אלו יהודים נאלצו בכורח הנסיבות להתישב במקומות חילופיים עד אשר יוכלו לחזור ולהתישב במולדתם .
_new_ הוספת תגובה



יוסלה הוא גיבור תרבות
אריה עירן (יום רביעי, 26/12/2007 שעה 11:51)
בתשובה למישהמישמישפוץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה לא יהודי ואל תשתמש במילה ''לנו'' כשאתה כותב על היהודים .
אנחנו היהודים חיים כאן ברצף 2900 שנים . לפני 200 שנה חיו בארצנו 50%יהודים + 50%ערבים . יש לזה די עדויות .
העם הפלסטיני שלך הוא אוסף של מהגרים מהארצות השכנות שבאו להתפרנס מהיהודים שהיגרו לכאן .
אפילו שמות הישובים של האחים הפלסטינים שלך הם שמות יהודיים-ישראליים עתיקים .
לא נעשה שום כיבוש . המהגרים הערבים התקיפו את המהגרים היהודים והיפסידו .
הבנת את זה אחמד ?
_new_ הוספת תגובה



בית ספר לטרנספריסטים
יוסלה  (יום רביעי, 26/12/2007 שעה 15:58)
בתשובה לאריה עירן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

''אתה לא יהודי''.

התשובה הניצחת למי שמתנגד
לאידיאולוגיה בגרוש של
המטיפים לטרנספר.

''אנחנו היהודים חיים כאן ברצף''.

למי שמכיר דיונים אחרים באתר,
זה טיעון 'פק''ל' של אנשי ארץ ישראל
השלמה. וזה קצת מצחיק איך שהם
מונים כל עלה זית יהודי כדי 'להוכיח'
את הרצף הזה.
זה רק עוד תירוץ כדי שניתן יהיה לטעון
שאין כיבוש:
''לא נעשה שום כיבוש .''

''העם הפלסטיני שלך הוא אוסף של מהגרים''.

הטיעון הזה מעליב את מחברו יותר מאשר
הוא מצליח לעלוב במכותבו.

''המהגרים הערבים התקיפו את המהגרים היהודים והיפסידו.''

עוד מיתולוגיה שגויה.
הפלסטינים תושבי השטחים, אשר במקרה שלהם
אנו דנים, לא היו צד במלחמה שהסתיימה בכיבוש
הישראלי של השטחים. ה'התנגדות' לכיבוש הישראלי
- ההתקוממות העממית הפלסטינית, על הרוגיה
והבתים ההרוסים, היא מנת חלקם יום יום.

זה כבר מזמן לא 'וויכוח',
זה מן שק מלא טריקים,
חצאי אמיתות ותיאוריות 'ביולוגיות'.
_new_ הוספת תגובה



בית ספר לטרנספריסטים
אריה עירן (יום חמישי, 27/12/2007 שעה 2:46)
בתשובה ליוסלה 
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אין צורך לספור עלים . עד כה הוצגו 2 ספרים זה שבלטינית משנת 1695 והשני של מרק טווין . שני הספרים מעידים על היות הארץ מועטה בתושבים , על היות מחצית התושבים יהודים , על היות הארץ בלתי מפותחת , מרובה בהזנחה ומוצפת ביצות ושאר מריעין בישין .
מול זה יוסלה מישמיש והפלסטינים האחרים בפורום אינם מציגים ראיות היסטוריות .
לדעוונם של הפלסטינים האלה והאחרים אין להם ראיות המפריכות את הראיות שהוצגו . מה שנשאר להם זה לשקר במצח נחושה ולטעון שאנחנו לא מוסריים . לרוע מזלם אפילו שמות יישובייהם עבריים ולא ערביים .
כדאי ליוסלה הפלסטיני להצטרף לשקר החדש של אחייו . השקר שאומר שרעידות האדמה בארץ ישראל הם מעשה יהודי שנועד לגרום להרס המסגדים שנבנו בהר הבית .
_new_ הוספת תגובה



טענה מופרכת
דוד סיון (יום חמישי, 27/12/2007 שעה 5:44)
בתשובה לאריה עירן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בשני הספרים עליהם אתה מדבר אין דבר שאפשר לפרש כתמיכה
בטענה שלך ''... על היות מחצית התושבים יהודים''. לעומת זאת יש יותר משני ספרים וגם מאמרים הטוענים כך:
1. בזמן הפקתו של ה''ספר בלטינית'' היו בארץ כ-‏300 אלף תושבים. רק כ-‏15% מהם היו יהודים או נוצרים.
2. בזמן שמרק טוויין סייר כאן (כמה שבועות) המציאות הדמוגרפית היתה דומה.

לפחות שנים מהספרים נכתבו על ידי יהודים.
_new_ הוספת תגובה



טענה מופרכת
אריה עירן (יום חמישי, 27/12/2007 שעה 9:30)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

והספרים הם ?
_new_ הוספת תגובה



מקורות שמעידים שטענתך מופרכת
דוד סיון (יום חמישי, 27/12/2007 שעה 10:06)
בתשובה לאריה עירן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

1. יצחק בן-צבי (הנשיא לשעבר), ''ארץ ישראל ויישובה'' (עמוד 35) על סוף המאה ה-‏17 (מתי שנכתב הספר בלטינית): ''... כלומר כשלוש מאות אלף נפש בקירוב ישבו אז בארץ, מהם בערך תשעים אחוז מוסלמים''.

2. פרופסור דוד גרוסמן (מבר-אילן), ''הכפר הערבי ובנותיו'', עמוד 15).

3. החיבור של מרק טוויין לא הציג מספרים או מספרים יחסיים לתקופה בה ביקר כאן.

4. סקירה חלקית על התקופה לאחר 1800 ורשימת מקורות ב''אמת על ארץ־ישראל, 1914-1878'' (דיון 2650).
_new_ הוספת תגובה



בינתיים אריה עירן הוא ראש החוג לטרנספר
יוסלה  (יום חמישי, 27/12/2007 שעה 10:20)
בתשובה לאריה עירן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

''יוסלה מישמיש והפלסטינים האחרים בפורום''

ובכן יוסלה אוהב מישמיש כשזה בעונה,
אבל את הטענה הכפולה של עירן,
שפלסטינה היתה ריקה
(''בלתי מפותחת'',
''מועטה בתושבים'') ויחד עם זאת
מלאה יהודים,
''אנחנו היהודים חיים כאן ברצף'',
-את הטענה הכפולה הזאת קצת
קשה לקבל. או שפלסטינה היתה ריקה
או שהיתה מלאה ביהודים.

''לדעוונם של הפלסטינים האלה והאחרים אין
להם ראיות המפריכות את הראיות שהוצגו .''

קודם כל, סחתיין על ה'דעווין'.
שנית, לאריה עירן יש את החוצפה (יוסלה למד
להשתמש במילה 'חוצפה' מ'אפס אפס אפס'
ידידו של עירן), לאריה עירן יש את החוצפה
לדרוש מהפלסטינים תושבי השטחים שיציגו ''ראיות
המפריכות את הראיות שהוצגו''.
חוצפה זו לא מילה. עירן, אולי דור שני בארץ, דורש
מעם שלם (הוא כמובן גם טוען שלפלסטינים אין הזכות
להגדיר עצמם כעם) להציג ראיות שיש להם זכות על
הארץ בה הם חיים מזה דורות. משפחות פלסטיניות שחיו
בארץ ישראל במשך ארבעה וחמישה דורות יש הרבה. כמה
משפחות ישראליות יכולות לטעון לכך?

הטענה הסמויה של אריה עירן, ושלה יש ביסוס קצת חד-צדדי
הייתי אומר, זו החזקה שאמורה להיות לעם ישראל על ארץ
ישראל. זה סיפור נחמד, מיתוס עממי אפשר לומר, או דברי
אלוהים חיים (תלוי בהשקפה). אך זה נשאר בגדר אגדה עממית
שיש רק ספר אחד התומך בה - התנ''ך.

לעירן אם כך יש רק ספר אחד בתור הוכחה שיש ליהודים חזקה על
ארץ ישראל. וזה ספר, לא מהמאה השבע-עשרה אלא מלפני אלפיים
שנה. המהימנות של התנ''ך בתור מסמך חוקי? תלוי במי שאתה
שואל.

עירן איננו איש דתי, אך טענתו האמיתית לחזקה על ארץ ישראל מבוססת
על טקסט דתי עתיק שאין דרך לאשר מהימנותו אלא בדרך האמונה
הצרופה.

הבעיה היא שהטרנספריסטים ומשחיתי העצים בשטחים, מנהלים מזה
שנים דיונים על הנושא, ותמיד זורקים בפניהם של אנשי שלום מהוססים
תילי תילים של עובדות וחצאי אמיתות, כהוכחות כביכול לכך שיש
להם חזקה על האדמות שגנבו מבעליהם הפלסטינים. אך הביסוס
העיקרי של מגדלי העובדות הוא התנ''ך, והתנ''ך לא מוכיח כלום.

התנ''ך מוכיח רק שהיהודים מאמינים שארץ ישראל שלהם.
האם אריה עירן, יהודי חילוני, שהמצווה הכי חמורה שהוא שומר
היא אולי לצום ביום כיפור, - האם עירן יכול להביא את התנ''ך כהוכחה
שיש לו זכות לגרש מיליון פלסטינים לעבר הירדן? הרי עירן הוא איש של
עובדות קשות -הספר של מרק טווין. מדוע שנאמין לו?

בינתיים אריה עירן הוא ראש החוג לטרנספר בבית ספרנו,
התנ''ך תחת זרוע ימינו, ו'סבתא מספרת' תחת שמאלו.
(בארון הוא מחזיק עותק מהוה של התרגום לעברית של 'פאני היל'
- דור דור ותענוגותיו),
ויש לו החוצפה לדרוש מהפלסטינים
הוכחות שהם בכלל קיימים.

''מה שנשאר להם זה לשקר במצח נחושה ולטעון שאנחנו לא מוסריים .''
כן, אכן אמת הדבר, גירוש המוני הוא עניין לקלגסים,
לנאצים כמו בסרטים, לחיילים של צבא כיבוש שעומדים על כלי
רכב משוריינים עם מקלעים, שומרים על הסדר בזמן העלייה למשאיות.
אין דרך להמנע מכך. אם עירן רוצה גירוש המוני, שישים את הסרט עם
צלב הקרס ישר על הזרוע, שלא יתבייש.
שלא ינסה להתחמק מהמשמעות של 'חזונו' הכהניסטי, על ידי
הצעות פיצוי-פינוי. כולנו יודעים במה מדובר.
_new_ הוספת תגובה



אתה מתעקש להיות קשה הבנה
מי שזוכר (יום חמישי, 27/12/2007 שעה 17:15)
בתשובה ליוסלה 
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הערים הם ערבים. אין משעות אם ישבו כאן 10,000 או 30,000 כי הגודל במקרה שלך לא קובע. בטח שבמאה ה-‏17 לא היו בארץ 300 אלץ איש. המספרים מצוצים או שגויים. ישבו כאן הרבה פחות.

הייתי יכול להתווכח איתך על מספרים ולהראות לך ולדוד שאתם סתם מקשקשים. אבל כבר הבנתי שאיתם לא מתווכחים בעובדות ובאמת היסטורית, אלא מספיק להראות לכם שאתה משקרים, מטעים ולפעמים גם טועים.

התנ''ך לא מוכיח שיהודים מאמינים בארץ ישראל היא שלהם
אלא התנ''ך הוא הסיבה שארץ ישראל הוא של היהודים. היהודים התקיימו כאן ברצץ היסטורי. וכאשר, בזמן הכיבוש הצלבני לא היו יהודים, כך גם לא היו ערבים. ואם היו מעטים בכל מיני חורים אז היו גם יהודים וגם ערבים. הכיבוש הערבי לא מעביר בעלות, מה עוד שלערבים יש עוד 22 מדינות משלהם. לכן לערבים לא מספיק הגודל, גם אם אתה מתאווה ומתעבה מזה. אתה צריך לשמור על שפיות ועל פרופורציות היסטוריות.

בכל מקרה עיקרם של הערבים בארץ ישראל היום הוא בהגירות גדולות מהמאה ה-‏19 ובעיקר בתחילתהמאה ה-‏20.
_new_ הוספת תגובה



גם עין ימין של הימין פוזלת
יוסלה  (יום שישי, 28/12/2007 שעה 12:36)
בתשובה למי שזוכר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

''היהודים התקיימו כאן ברצף היסטורי. וכאשר, בזמן הכיבוש הצלבני לא היו יהודים, כך גם לא היו ערבים.''

יוסלה קשה הבנה?
איך ייתכן ש''היהודים התקיימו כאן ברצף היסטורי'',

אם ''בזמן הכיבוש הצלבני לא היו יהודים'' ?

זו מתודה חדשה לחלוטין במדע ההסטורי:
העובדה ש''בזמן הכיבוש הצלבני... גם לא היו ערבים'',
מוכיחה ש''היהודים התקיימו כאן ברצף הסטורי''.

גם עין ימין של הימין פוזלת.
_new_ הוספת תגובה



בינתיים אריה עירן הוא ראש החוג לטרנספר
אריה עירן (יום חמישי, 27/12/2007 שעה 21:34)
בתשובה ליוסלה 
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

רואים כאן את תהליך הזיוף שלך בפעולתו . אני כותב ''אנחנו היהודים חיים כאן ברצף'', אתה מתייחס כאילו כתבתי ''שהיתה מלאה ביהודים'' ומציג אותי כשונה לוגית .
כך גם טענתך כאילו כתבתי שהפלסטינים אינם עם . הם כן עם או לא עם אינו הגורם המפריע לי . הם מהגרים .לא כולם , אך רובם הגדול . תמהני מתי תשבש את זה .
טענתך ''עירן איננו איש דתי, אך טענתו האמיתית לחזקה על ארץ ישראל מבוססת על טקסט דתי עתיק שאין דרך לאשר את מהימנותו אלא בדרך האמונה הצרופה.'' היא שקר גס .
אתה חילוני וראיות הן נר לרגלך ? אני בספק . שמות הישובים שנשמרו , והארכיאולוגיה בארץ וכן כתובים של מלכים בארצות שכנות וכן ההיסטוריה הכתובה של רומא הם תמיכה בזכותנו על ארץ ישראל .

ובעיניין צלב הקרס . מי שיפתח את ראשך ימצא אותו צרוב במוחך .
_new_ הוספת תגובה



בינתיים אריה עירן הוא ראש החוג לטרנספר
יוסלה  (יום חמישי, 27/12/2007 שעה 22:10)
בתשובה לאריה עירן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לא משכנע.

אם זכרוני אינו מטעני, עירן טען שהפלסטינים
אינם עם. והטענה שרובם הגדול מהגרים
עולבת בכותב ולא במכותבים.

הטענה הבסיסית של עירן היא שארץ ישראל ניתנה
ליהודים. זו בפירוש העמדה של מי שמאמין שמה
שכתוב בתורה הוא בגדר אמת הסטורית וניסוח
הבטחה דמויית חוזה או הסכם משפטי.

אין מקור אחר לאימות ה'חוזה' או הבטחת הקניין הזו
לבד מהתנ''ך. והיות ועירן וידידיו אנשי ה'טרנספר ההומני'
(טרנספר הומני גדול, לא קטן) מבססים את כל התיאוריה
שלהם על 'עובדות' ועוד 'עובדות',
מצאתי לנכון להפנות את תשומת ליבו של ההומניסט הידוע
לעובדה הפשוטה שאין להשתמש בסיפורי התנ''ך לצורך הוכחה
מדעית.

מכאן שלפי הקריטריונים המדעיים המחמירים של אריה עירן
עצמו, אי אפשר להוכיח שארץ ישראל אכן קניינו של עם ישראל.

אפשר כמובן להאמין בכך, אבל זה די ברור שעירן איננו שומר
מצוות, כי תמיד בשבת, כאשר הדתיים בפורום נותנים למקלדתם
מנוחה ולאוזני רפואה, עירן בשלו. מכאן שזה די תמוה שעיקר
התיזה שלו מעוגנת בעובדה המופרכת שארץ ישראל אכן ניתנה
לעם ישראל.

אם נעבור לדבר על ענייני אמונה, אין בעיה. יוסלה דווקא מאמין
שאלוהים נתן את ארץ ישראל לבני ישראל. אבל זה היה לפני הרבה
שנים, והדבר האחרון שזכור ליוסלה בעניין הארכאי הזה הוא גירושם
של היהודים מארץ ישראל בשל הפשעים שפשעו נגד המקום ונגד האדם.

משום מה במאה העשרים היהודים חשבו שנגמר העונש ושהגיע הזמן
לחזור לפלסטינה. היה אות משמים? הופיע מלאך ה' לבשר את הבשורה?
נביא חדש קם לעם היהודי? לא בדיוק. גם לפי הקריטריונים של היהדות
הלאומית-דתית הרצל היהודי המתבולל לא כל-כך מתאים להגדרת
הנביא. הציונות נראית כיום יותר ויותר כמשאת נפש במקרה הטוב, או
נבואת שקר במקרה הגרוע.

לבסס על האוטופיה הציונית או על סיפורי התנ''ך את זכות הקניין על ארץ
ישראל זה ממש לא משכנע.
_new_ הוספת תגובה



  בינתיים אריה עירן הוא ראש החוג לטרנספר  (אריה עירן)
  בינתיים אריה עירן הוא ראש החוג לטרנספר  (יוסלה )
  בינתיים אריה עירן הוא ראש החוג לטרנספר  (אריה עירן)
  בינתיים אריה עירן הוא ראש החוג לטרנספר  (יוסלה )
  בינתיים יוסלה הוא ראש החוג לתעמולה  (מושה)
  יוסלה כבר יצא מהארון מזמן  (יוסלה )
  שאלה  (דוד סיון)
  בינתיים אריה עירן הוא ראש החוג לטרנספר  (אריה עירן)
  אכן יוסלה אחי  (מושה)
  ובפינוי ההתנחלויות ננוחם  (יוסלה )
  אז יוסלה פסיכולוג או פסיכיאטר ?  (אריה עירן)
  אז יוסלה פסיכולוג או פסיכיאטר ?  (מושה)
  ובחורבן ישראל ננוחם  (לוי)
  [•] ובפינוי ההתנחלויות ננוחם  (אריה עירן)
  ובפינוי ההתנחלויות ננוחם  (יוסי למה)

חזרה לפורוםהסיפור המלא
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי