![]()
|
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
איני רוצה דיון על פי קירטריונים שאינם קבועים המשתנים לפי צרכי הרגע שלך ואינם הגיוניים. | |||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
נראה לי שדווקא אתה לא מבין . אני מציע לך דיון עם עקרון קבוע . למשל הצו הקטגורי של קאנט . עוד הצעתי שנשתמש שנינו בעקרון שמה שתקף ליחיד תקף גם לזולתו . וגם אפשר שהעקרון יהיה אגואיסטי . אתה יכול לקבל אחד מאלה ואם זה לא הגיוני אז להציע עקרון משלך . | |||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
העקרונות שלך לא מקובלים עלי כי: 1. הם מתחלפים ומשתנים במהלך הדיון בהתאם לאינטרסים שלך, 2. ההגדרות משתנות (פעולות זהות מקבלות הגדרות שונות) לפי האינטרס שלך במהלך הדיון, 3. ועוד. | |||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
כבר קראתי שזו דעתך - איתה אינני מסכים . אבל פתחתי לך דלת - תציע אתה עקרון שאתה דבק בו ואני אצתרף . | |||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
במסר שלי מהיום בשעה 7:29 בקשתי ממך הצעה לעיקרון אחיד . אם תרצה תציע . אבל אם לא תציע אזי תלונתך כלפי שאינני משתמש בעקרונות קבועים היא קנטרנית . | |||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
ההודעה הנוכחית מזכירה את עקרונותיך אלה. | |||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
ההודעה הנוכחית מזכירה את ''האין-עקרונות'' שתוארו שם אתמול והבוקר. | |||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
ההפניות שלך הן למקום שאינו מתמודד עם הצעתי . כלומר הפניות סרק . | |||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
ההפניות מאירות את העקרונות על פיהם אתה מתנהל. הנסיון עם עקרונות ההתנהלות שלך הוא המקור למסקנותי. למעשה ההצעה שלך איחרה את המועד ולכן אני מטיל ספק גדול בכנותה. בזה סיימתי את הסברי. | |||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
אתה יכול להטיל ספק בכל גודל שתרצה . אילו הצעת משהו יכולת להראות כי דבר זה או אחר אינו לפי אותו עיקרון . מה שנשאר זה שאני ביקשתי שתציע עקרונות אחידים ואתה לא הצעת . זה בדיוק היה מקור הכשל אצל יוסלה . | |||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
אתה כתבת ''העקרונות שלך לא מקובלים עלי'' ואני עניתי ''תציע אתה עקרון שאתה דבק בו ואני אצתרף'' ומאז אינך מציע . זה פשוט וברור . | |||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
אתמול (בשעה 18:11) כתבתי כי ''למעשה ההצעה שלך איחרה את המועד ולכן אני מטיל ספק גדול בכנותה. בזה סיימתי את הסברי'' (תגובה 155557). | |||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
אתה מתחמק . | |||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
נכון! | |||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
במקרה כזה שאתה מאשר שאתה מתחמק , אזי בעתיד בבקשה אל תתלונן על ''חוסר עקרונות'' אצלי . יחד עם זה אני מרשה לעצמי לנהוג לפי עיקרון ההוטנטוטי , האומר שהכל נבחן לפי תועלתו לי כמרכז ולכל הייתר על פי קרבתם לאינטרסים שלי . | |||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
אתה מאשר שאין לך עקרונות. מ. ש. ל. | |||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
אם העיקרון שלי אינו ''עיקרון'' בעינך הרי שאינך יודע מה זה ''עיקרון'' . לפי אבן-שושן 1 - יסוד ושורש , מקור וראשית , שעליו מתבסס דבר מה (שיטה מדעית , תאוריה , מדיניות וכדומה) . פרינציפ : עקרונות הפילוסופיה היוונית , עקרון הסיבתיות בטבע , עקרונות המוסר . 2 - חק ,כלל , הנחה יסודית ובלתי מעורערת : עקרונות המכניקה , עקרון שימור האנרגיה בטבע , עקרון העזרה ההדדית בקואופרציה . 3 - הנחה שאדם מחזיק בה ללא שינוי. כלל מוסרי או חברתי . דיעה מוצקה . | |||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
תודה! | |||
![]() |
![]() |
![]() | ![]() |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |