פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
(נכתב בתשובה לDoron Arazi, 26/10/02 13:15)
אני דווקא התיחסתי לחילופי הדברים שבין
מי שזוכר (שבת, 26/10/2002 שעה 14:43)
בתשובה לDoron Arazi
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

גדעון לפרלמן, אבל אם אתה מתעקש להיעלב, מי אני שאעמוד בדרכך.
_new_ הוספת תגובה



למי שזוכר - על קשקשנות ודברים שבסביבתה
גדעון ספירו (שבת, 26/10/2002 שעה 16:06)
בתשובה למי שזוכר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אז ככה: אני שותף לכמיהתו של דורון ארזי לחשיפת זהותך. מעבר לסקרנות הטבעית לגלות מי האיש מאחורי המסיכה, יש איכות שונה לויכוח כשאתה יודע מי ניצב מאחורי המלים. יתכן ויש לך נימוקים כבדי משקל שמונעים את חשיפתך. מכל מקום רצונך כבודך, וכך אני מתייחס לזה.

אינני ניפגע מהגדרת השיח הלילי על ספר יהושע כקשקשנות, שהרי מי כמוך יודע שקשקשנות היא לעתים חלק בלתי ניפרד משיח האינטרנט, אבל זה לא צריך להפריע לאיש, כי כמו בעיתון, כך גם כאן, אתה רשאי לדלג ולהתעלם ממה שלא לרוחך.
תן לקשקשנים לקשקש ואתה תמשיך לקושש.

עתה, כמה מלות הסבר והצדקה לקשקשנות הלילית שלי על ספר יהושע. עבור מתנחלים ושאר פשיסטים מהווה ספר יהושע ספינת הדגל של שיטות ואמצעים אותם יש להפעיל נגד הערבים בכלל והפלסטינים בפרט. מטרתי ברורה: אני מבקש להדגים לחבורת הזבל הפשיסטית כי אפשר ''לגייר את יהושע שמאלה'' ולהפנות אותן שיטות ברבריות כלפיהם. ואז אנא הם באים? הכל כתוב בספר יהושע. אני יודע שיש כמה פנאטים שם, שזה מאד מעצבן אותם. ''הכיצד השמאלן הזה מאמץ את יהושע למטרותיו?'' זה בניגוד להסכם שיש להם עם הקב''ה. אז גם זה לקח. לא רק להם יש קשר כזה, גם איש שמאל יכול להקים אותו בקו ישיר, ובשידור חופשי. זו דרך להסביר להם את העקרון של הלל הזקן שאמר כי את אשר שנוא עליך את תעשה לזולתך.
זו מטרת הקשקשנות בנושא זה.
_new_ הוספת תגובה



גדעון חביבי, אתה חייב להאמין כי לזהותי האישית
מי שזוכר (שבת, 26/10/2002 שעה 20:11)
בתשובה לגדעון ספירו
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אין כל ערך וכל שייכות לנושאים בהם אנו עוסקים כאן. ההכרות אתי לא תוסיף ולא תגרע דבר מחייך וחיי אחרים.
אני לא מוכן להסתכן בבריונות של הימין, אני רואה בכך סכנה קרובה וממשית.

אני קראתי את הדיאלוג ומצאתי כי הוא פשוט לא רציני, גם אם המתנחלים ועוזריהם מאמצים ללבם את ספר יהושוע כמדריך מעשי, אבל לא ממש התכוונתי להעליב.
_new_ הוספת תגובה



מי שזוכר, האם אותה ''סכנה קרובה...
יוסי (שבת, 26/10/2002 שעה 20:23)
בתשובה למי שזוכר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

וממשית'' נובעת מדברים שאתה כותב בפורום?
_new_ הוספת תגובה



בוודאי, בשאר עיסוקי אני מתרחק מהם ככל יכולתי
מי שזוכר (שבת, 26/10/2002 שעה 22:00)
בתשובה ליוסי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



מי שזוכר, בואנה - אתה לא חושב שאתה...
יוסי (שבת, 26/10/2002 שעה 22:29)
בתשובה למי שזוכר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מגזים ? מה כבר כתבת בפורום שמעמיד אותך ב''סכנה קרובה וממשית''?
_new_ הוספת תגובה



יוסי חביבי,האם אני שוב צריך לפצוח בעובדות הידועות
מי שזוכר (שבת, 26/10/2002 שעה 22:45)
בתשובה ליוסי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

על האלימות והרצחנות של הימין בישראל?

וכן לא אגרר לדיון משפטי על הסכנה הקרובה והממשית.
כל שרציתי להגיד הוא שזו סכנה אמיתית ואני מעדיף להמנע ממנה.
_new_ הוספת תגובה



תגובה חד פעמית לאדם ללא שם: אני כן חושב ששימך-
רפי אשכנזי (שבת, 26/10/2002 שעה 21:44)
בתשובה למי שזוכר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

-חשוב לפורום. אני לא מתייחס כאן לאנשים ללא שם וכתבתי כאן על כך לא פעם ולא פעמיים. התיחסותי אליך נובעת ממיכתבו של גדעון ספירו אליך כך שיש לך מזל: שמו של אדם הוא ראשית כבודו. ללא שימך אין לך שום אחריות למה שאתה כותב וישנה נטיה במקרים כאלו לפרובוקציות לשמן . עשה כעצת גדעון ושלי ולא תינזק וקרא לעצמך בשימך, רק תרוויח מכך אמינות ורצינות.
_new_ הוספת תגובה



בדרך כלל איני מתייחס לתגובות חד פעמיות
מי שזוכר (שבת, 26/10/2002 שעה 22:03)
בתשובה לרפי אשכנזי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ואני עונה לך רק משום שכתבת אלי כתוצאה ממכתבו של ספירו.

לא אוכל להיענות לקריאתך הנרגשת, וכפי שציינתי, סיבותי עמדי.
_new_ הוספת תגובה



שמע, רפי אשכנזי
אריה פרלמן (יום ראשון, 27/10/2002 שעה 1:01)
בתשובה למי שזוכר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

יש לנו כאן מתאבד שיעי... הוא מפיץ את דעותיו החתרניות תחת שם בדוי, כביכול על-מנת שלא להיחשף ל''רצחנות הימין'', אבל בה-בעת ישנו אחד,שהוא - שומו שמיים - טרנספריסט קיצוני, קנאי, משיחי ומגלומן, שיכול בקלות להתחקות אחרי המסתתר ולתלות אותו בכיכר העיר לקול צהלות ההמון.

ואכן, יש לו ממה לחשוש: כולנו הרי מודעים לשורה הארוכה של הגוויות העשנות, שפעם היו חיות וכותבות בפורום, והיו מכונות בשמות כגון ''רפי גטניו'', ''גדעון ספירו'', ''שקד'', ''אנה'', ועוד...

וכי מדוע שיהיה הבא בתור?

לא עדיף לחיות?

לכן - עזוב אותו לנפשו, תן לו להסתתר. תן לו. ולו רק על-מנת שהמינוח ''מחרתרת יהודית'', יקבל פעם אחת ולתמיד הקשר חיובי...
_new_ הוספת תגובה



מי שזוכר ומי שמגרש את התנינים
אריה פרלמן (יום ראשון, 27/10/2002 שעה 0:50)
בתשובה למי שזוכר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

היה היה איש אחד, בכפר נידח בערבות הרחוקות של ארץ לא-חשוב-איפה...

האיש הזה היה נוהג להלך ברחובות, עטור כולו שיריון נוצץ, אוחז בחרב חדה ומנופף לכל עבר.

תושבי הכפר התרגלו אליו - ורק הקפידו לשמור מרחק.

אבל כאשר הגיע הלך זר לכפר, הוא התפלא מאוד על התופעה, ושאל את המקומיים:

''תמהוני זה - מה לו?''

ענו לו תושבי הכפר: ''הוא טוען שכך הוא מגרש את התנינים''.

''אבל אין באזור הזה שום זכר לתנינים, וגם מעולם לא היו פה תנינים!'' נדהם ההלך.

''כן, אתה צודק. אבל הוא טוען שאין כאן תנינים בזכותו... בזכות חרבו החדה אשר מפחידה ומרתיעה אותם מלבוא ולטרוף''.

כך גם ידידנו ''מי שזוכר''. מדוע אף אחד מהתנינים של הימין לא מצליח לפגוע בו? בגלל שהוא עטוי בשיריון האלמוניות...

כמה גאוני. איך רפי גטניו ואלכסנדר מאן לא חשבו על כך?

פלא שגטניו עוד בחיים. ממש פלא.

פלא גדול אף יותר מגירוש התנינים.
_new_ הוספת תגובה




חזרה לפורוםהסיפור המלא
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי