|
שכר הוא חלק מהבעיות | |||
|
|||
א. דעתך על חשיבות מרכיב השכר כנראה לא מקובלת על הנוגעים בדבר. ב. הטענה על פיחות בשכר לא מדוייקת. כי לפחות בחלק מאותן 16 שעות אינן תוספת אלא שינוי מקום הביצוע של העבודה (אליה מצורפת הבטחה להשקעה בכדי שיהיה למורים מקום לעבוד בבית הספר). ג. חלו שינויים משמעותיים גם בבני אדם וגם בידע הסובב אותם. לא פלא שאתה מדגיש חלק מהם בסוף ההודעה. מכאן שחזרה ''... לתכנים ולמבנה החומר...'' עשוייה לפספס את המטרה של רגישת הידע על ידי התלמיד. | |||
_new_ |
שכר הוא חלק מהבעיות | |||
|
|||
אין כל חדש בזה שהנוגעים בדבר אינם בדעתי . נערי האוצר מנפנפים בגזר והחמורים מושכים את העגלה . אין בידי , כפי שציינתי כבר לפני ימים אחדים , את השינויים בשכר המורים לאורך התקופה . בליבי חשד ללא ביסוס , כי יש שחיקה בשכר המורים=מורות . התוספת היא ''עז'' שהוציאו כנראה . כלומר נוצרה בעיה וכעת ''מתקנים'' אותה תוך תוספת עבודה . על פי עיקרון של נורת'קוט פארקינסון העבודה מתארכת לפי הזמן הקצוב לביצועה . צפוי כי בהכנס הסידור לשיגרה ייתבר כי 40 שעות שבועיות אינן מספיקות למטלות . | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |