![]()
|
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
א. כניסת היהודים לאוניברסיטאות הניבה הישגים לאותם יהודים. מה שחסר בהסבריך טענותיך הוא היחס בין מספר היהודים שנכנסו לאוניברסיטאות ומספרם של היהודים שהגיעו להישגים. (גם את ההישגים צריך להגדיר.) יתכן שאם תשווה עם אותו היחס בעמים אחרים לא תמצא הבדל ואולי תיווכח שההבדל הוא לרעת היהודים. אבל זה גם לא מספיק כדי להסיק שליהודים יש יותר הישגים. כי צריך לחשב את היחס הזה מול מספר היהודים שסיימו תוארים, ובעיקר את התוארים הגבוהים שבלעדיהם אין פרסי נובל למשל. ב. לא הוכחת שהטיעון האבולוציוני שלך תופס ברמה התיאורתית ולא ביחס ליהודים. | |||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
גם השכלה אוניברסיטאית היא הישג . גם תוארים גבוהים . למרות שהיה Numerus Clausus במדינות רבות הרי מספרם של זוכי פרס נובל היהודים רב מחלקם באוכלוסיה . זה הישג שלא נחוץ להגדירו . | |||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
הטענה שלך פשוט מתעלמת מנתון שהשפיע הרבה וגם ישפיע על מספר הזוכים בפרס נובל ולכן היא שגויה. | |||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
איזה נתון ? | |||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
הפנית אותי למסר שכבר קראתי . אני לא רואה שם שהצגת חוסר בנתון . במקום הפניה חזרה באפשרותך לכתוב מה הנתון החסר . | |||
![]() |
![]() |
![]() | ![]() |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |