פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
האם נעשו באמת עבודות האם הפרסומות משפיעות?
גלעד היפתחי (יום שני, 04/04/2011 שעה 9:32) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

נדמה לי שכולם מפחדים ממחקר כזה כי מלאכותיהם של רבים יירדו לטימיון ומיליארדי מזומנים לא יתגלגלו בחוסר אחריות לשווא.

אני חייב לציין כאן, ולאחר שבדקתי לעומק, מעולם לא יצא לי להיענות לפרסומת כלשהיא. אני נוהג לזפזף בטלויזיה כל אימת שפרסומות צצות. אני פשוט משתעמם מהפרסומות האלה. אני יודע שרבים אחרים נוהגים כמוני, לפחות מבין אלה שאני מכיר.

רק לתשומת לב הקוראים, שימו לב שגובה המזומנים הקשורים לפרסומות מגיע לכמעט מחצית הסיוע הביטחוני השנתי האמריקאי לישראל. זה עוד סיבה לחשוב ברצינות פעם נוספת על יוזמה ישראלית לצמצום הדרגתי של היקפי הסיוע, עד לביטולו בכלל. ביטול הסיוע הצבאי יחזק עוד את הקשרים בין ארה''ב לישראל, תוך חיזוק עמדות הכוח של ישראל.
ותחשבו על זה!
_new_ הוספת תגובה



כן . נעשו עבודות האם הפרסומות משפיעות .
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שני, 04/04/2011 שעה 10:40)
בתשובה לגלעד היפתחי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

פירסומות משפיעות , אך לא על כולם באופן שווה .

יש סוג של פירסומות שמכיל אמירה ''צלצלו עכשיו'' וידוע שמיד אחרי שידור הפירסומת יש זינוק במספר הטלפונים ואחר כך דעיכה , אחר כך שוב עליה עם שידור נוסף .

חברת קוקה קולה ניסתה להמנע מפרסום רצוף והתברר שחלה ירידה בהיקף המכירות . כשחזרו לפרסם הקניות עלו שוב .

נניח שאין פירסום בכלל .
איך תדע מי מוכר מוצר שאתה מעונין בו ?

לפעמים הפירסום גרוע וגם אז יש השפעה אבל שלילית . גם זו תופעה מוכרת .

בזמן מלחמת העולם השניה מכרו באנגליה מרגרינה של כל החברות באריזה אחידה ובמחיר אחיד .חברת בלו-בנד המשיכה לפרסם ''קנו מרגרינה בלו-בנד'' למרות שלא היה מוצר כזה בשוק . אחרי המלחמה הם כבשו את שוק המרגרינה וזרקו לפשיטת רגל את המתחרים .
_new_ הוספת תגובה



כן . נעשו עבודות האם הפרסומות משפיעות .
גלעד היפתחי (יום שני, 04/04/2011 שעה 11:45)
בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

זו בדיוק הפסיכולוגיה המוטה שמניעה חברות להפעיל פרסומות. מסתבר שזה סם ממכר קודם כל לחברות שמוציאות את הכסף ואחר כך לצרכנים שמשלמים על המשחק המיותר.
כמו שאמרתי שאת מרבית הדברים שאני קונה באופן קבוע אני קונה מתוך הכרת המוצר. כמו שאני קונה את הלחם, הקפה, התה, החלב וכו' כך אני קונה גם נעליים ובגדים (כמובן בקבועי זמן שונים). אם ייצא פירסום על קפה חדש, אני לא ארוך למרכולת ולא אעמוד בתור לקנות אותו.

אם אני רוצה לקנות רכב, רהיטים וכו' שהם קניות נדירות יותר ויקרות יותר,אינני מאמין שהפסקת פרסומות הקוקה קולה תפחית במכירותיהם. מי שקונה קולה ימשיך לקנות ומי שלא קונה לא יקנה, גם עם הפרסומות. מה שתורם יותר למכירות אלה המבצעים כמו של ''קנה אחד והשני בחצי מחיר'' או ''קנה שלישייה במחיר 10 ש''ח (לשלישייה או לפריט בודד?) שרצים בימים אלה בחברות השיווק. זה עובד הרבה יותר טוב, כי אנשים מתפתים לקנות מוצרים שהם בכלל לא צריכים. גם מהם צריכים לברוח כמידת האפשר.

אני בורח מפרסומות שרק גונבות את הדעת, ובוחן בעצמי את איכות המוצרים לפי יכולת הקניה שלי, האיכות של המוצר וההתאמה של המוצר.
_new_ הוספת תגובה



כן . נעשו עבודות האם הפרסומות משפיעות .
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שני, 04/04/2011 שעה 12:49)
בתשובה לגלעד היפתחי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כפי שכתבתי קודם .
הפירסומת עובדת על חלק מהאנשים אך לא על כולם .
_new_ הוספת תגובה



הפרסומת עובדת על לפחות 90 אחוז
ההפקרות בבתי-המשפט (יום שני, 04/04/2011 שעה 15:12)
בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מעטים בעלי יכולת להתגבר על שטיפת המוח שבפרסומות...
_new_ הוספת תגובה



הפרסומת עובדת על לפחות 90 אחוז
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שני, 04/04/2011 שעה 17:33)
בתשובה לההפקרות בבתי-המשפט
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

השיטה היא לראות את הפירסומת כמחזה מגוחך .
_new_ הוספת תגובה




חזרה לפורוםהסיפור המלא
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי