פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
מחשבות כופרות: הנאונאצים לא עשו לי כלום.
מכאל מ. שרון (יום שני, 25/11/2002 שעה 5:58) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

חלק מבני עמי בזז אותי, במשך שנים רבות, התעמרו בי כאנשים מעוותים בכלב נטוש, וכתחליף להושטת היד לכיס ותשלום פיצויים, עברו להשחירני עם שקרים פתולוגיים, והסתה קשה, תוך התעמרות שנמשכת גם כיום.

אני מבוזה, חסר אמצעים, והדברים האלה חוגגים מחוץ למקום הטבעי עבורם - הכלא.

גרועים מקאפואים.
_new_ הוספת תגובה



מ. שרון, טרם הצלחתי לרדת לעומק דבריך. אנא הסבר
מרדכי צימרמן (יום שני, 25/11/2002 שעה 12:49)
בתשובה למכאל מ. שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



גם לי הנאו-נאצים לא עשו
ארץ הבצ (יום שני, 25/11/2002 שעה 12:49)
בתשובה למכאל מ. שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אבל בנאו-בולשביקים צריך לקפל
ויפה שעה אחת ...
_new_ הוספת תגובה



לארץ הבץ: אם מישהו מאמין שלעשות רע למען הרע
מכאל מ. שרון (יום שני, 25/11/2002 שעה 19:37)
בתשובה לארץ הבצ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

זה דבר מצויין, הרי שהוא מרבה נזק בכל מעשיו, במודע, שכן גישתו מחוזקת על ידי מעין דת שטניסטית.
שכן אמונה באה לעיתים לגרום לאדם לעשות דברים בניגוד לשיפוט הסביר בו צייד אותו הטבע והתפתחות של עשרות מליוני שנים. דבר זה ניתן לעשות רק באמצעות שטיפת מוח מרוכזת ואילוף אינטנסיבי המוצגים כהיפוכם -רוח החופש והמרדנות. רק מה, אם מרדנות, למה האילוף?.

ובכן, הרצון להיות אדם בן מינו ולא יצור מעוות מבחינת טבעו, חייב לבוא מתוכך, הלחם בזה, אל תתן לזה לסחוף אותך לשאול.
_new_ הוספת תגובה



הנה אני נלחם
ארץ הבצ (יום שלישי, 26/11/2002 שעה 10:06)
בתשובה למכאל מ. שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

באסטרטגיה הבולשביקית הידועה
ככל שיהיה יותר רע ככה יהיה יותר טוב.
_new_ הוספת תגובה



מיכאל שרון, הזהרתי את כולם,
אריה פרלמן (יום רביעי, 27/11/2002 שעה 0:13)
בתשובה למכאל מ. שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ואזהיר גם אותך: לא בריא לשתות כמויות מוגזמות של שוקו. זה טעים - אבל יותר מדי זה לא בריא.

אם לא שמת לב - אתה חי וקיים. אמנם בזוז, אמנם עשוק, אמנם נרדף ומהווה קרבן להסתה קשה ולחמדנות פורעת - אבל חי, ואפילו זוכה לחופש ביטוי.

מה שעשו הנאצים זה טיפה גרוע מכך, ומה שעשו הניאו-נאצים לפועלים טורקיים, ומה שהם רוצים לעשות לכל הגזעים ה''נחותים'' ובמיוחד היהודים - הוא גם כן גרוע. גרוע מאוד.
_new_ הוספת תגובה



לאריה: אם אתה מתכוון ברצינות - אכן מחקרים
מיכאל מ. שרון (יום רביעי, 27/11/2002 שעה 19:26)
בתשובה לאריה פרלמן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מצביעים על כך שהשוקו בכמויות משמעותיות שוחק מעט את מערכת העצבים המרכזית במובן זה שהוא פוגע זמנית במערכות כולינרגיות מוחיות - כאלה הנותנות לנו תחושה של ריבוי משאבים וזמן, משאבי זכרון ועיבוד מידע. השוקו מכיל קופאין, וגם חומרים בעייתיים אחרים.

מאידך, בא איתו חלב נקי, ויש שחלב משפיע עליהם לטובה.
_new_ הוספת תגובה



מיכאל: נסה נא להבהיר את מחשבותיך הכופרות
אלכסנדר מאן (יום רביעי, 27/11/2002 שעה 10:28)
בתשובה למכאל מ. שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בסוגייה זו פעם נוספת, היות וגם אני לא ירדתי לסוף דעתך בהיגד אחרון זה.

אני כמובן מודה לך על ברכתך החמה לרגל חידוש הטור.
_new_ הוספת תגובה



לאלכס: רצוי גם לשים לב למה שנעשה מתחת לאפינו
מיכאל מ. שרון (יום רביעי, 27/11/2002 שעה 18:24)
בתשובה לאלכסנדר מאן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שכן העובדה שקיימים נאונאצים לא צריכה להסיח את שימת ליבנו מביקורת עצמית.
כך, הייתי מדרג בעיות גם מבחינת חשיבות למציאות הקיומית האקטואלית עבורנו כפרטים קונקרטיים במציאות קונקרטית. זאת הגם שאיני בא להמעיט ממשקל בעיות אנושיות פחות רלוונטיות מבחינה קיומית, אך שהשלכותיהן עשויות להיות נרחבות וקשות.
_new_ הוספת תגובה



עקרון מצב הבעיה הקונקרטי
מיכאל מ. שרון (יום רביעי, 27/11/2002 שעה 18:46)
בתשובה למיכאל מ. שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

עלינו להתמקד בבעיות קונקרטיות בעלי משקל ניזקי *מיידי*, בראש וראשונה. הברבריות עשוייה להרים ראש באופנים רבים. הנאציזם היתה דרך אחת, קטלנית וברברית במיוחד, אבל לא היחידה.

הנאציזם, בגלל בולטותה וקטלניותה של הברבריות הטמונה בו, נבלם עד כלות. צורותיו העכשויות הם ממותנות בהרבה, וגם כנגדם ננקטים אמצעים חריפים ובדריכות מירבית.

לכן, מוטב להתמקד בבעיות ממשיות, ולא בבעיות הנושאות זכרון היסטורי קשה, אך שבהווה אינן מהוות עוד את הבעייה חריפה שנשאו בצורותיהם המקוריות ההיסטוריות הספציפיות. דמיון לתופעה אינו התופעה עצמה וחשוב להדגיש זאת.

כישראלי, אני חש כי במדה רבה מצביעים על בעייה שמקומה בהיסטוריה ולא באקטואליה, מצד חוגים המנסים להשתיק ביקורת קשה כלפי מעשיהם, בעלי הנזקיות הברברית המעוגנת באקטואליה והמהווה מצב בעייה קונקרטי ומוחשי ביותר מבחינה קיומית.
_new_ הוספת תגובה



אופרציונליזם וניטור ניזקיות מול
מיכאל מ. שרון (יום חמישי, 28/11/2002 שעה 6:15)
בתשובה למיכאל מ. שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

תועמלנות ניזקית: למה לחפש מתחת לשטיח ''בעלי נטיות אנטישמיות''
אם אתה יכול לאתר ביטויי ומעשי אנטישמיות בפועל?

מדוע לחפש בעלי פוטנציאל לפגיעה ביהודים, אם הדבר בא על חשבון איתור פגיעות אקטואליות ממשיות וכואבות?

מדוע לחפש בנרות אנשים בעלי *פוטנציאל* לפגוע, כשיש פגיעות ממשיות מצד אנשים מוגדרים?

מדוע לחפש עמים או קבוצות אתניות בעייתיות ''באופן כולל'' כשיש בידך מבחנים פסיכולוגיים ואחרים לאיתור נקודתי של אנשים בעייתים?

אם מישהו פגע בך אנושות תוך תפעול ''הרצחת וגם ירשת'', האם לגיטימי מצד הפוגע לעשות המהלכים הבאים:

1) קבוצתנו פגעה בו וליסתמה אותו באופן שרירותי וביזרי משהו, בניגוד לכל המקובל בחברה אנושית כלשהי, ואף בחברת שודדים.

2) לכן, תגובתו של אדם סביר היא לשנוא את הפוגעים. פגענו בו, ולכן הנ''ל *בוודאי* שונא אותנו.

3) היי, אנו יהודים. הנ''ל שונא אותנו בוודאות, ומכאן שהנ''ל שונא יהודים (זה שגם הוא יהודי הינו עניין ''זניח'' לצורך העניין ובעלי העניין).

מדוע לתפעל תעמולה והסתה במקום לתפעל את דיני נזיקין?

מדוע לביים סכסוך ולהרחיב על דרך ההפלגה את תחולתו, כדרך להתחמק מתשלום פיצוי הולם וגם לקפל ולהשניא את שפגעתו בו.
גאונות? לא, סאוב מתפשט באפקט דומינו.
_new_ הוספת תגובה




חזרה לפורוםהסיפור המלא
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי