![]()
|
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
גם עם השינויים של העשורים האחרונים. זה עדין רחוק ממה שהצגת בחלק הראשון של מאמרך. אני כבר כתבתי שהצגת את הגישה הקלאסית לה אדם סמית התכוון בצורה מעולה אבל יש גם הבנות אחרות למה שאדם סמית התכוון (אני שוב מצרף את המאמר בהקשר זה). אחר כך שאני מעלה שאלות לגבי החלק הזה של המאמר אתה אומר שזה לא העיקר. אם כך מה העיקר ולמה טרחת להציג את הרעיון כל כך בפירוט? קישורים: | |||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
העיקר הוא כי ישנם תחומים מרכזיים בחיינו שבהם ההיגיון הבריא לא פועל; לא פועל במידה רבה; או פועל הפוך ממה שמצופה. והעיקר הוא להפסיק לרדוף אחר השלום. | |||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
הכלכלי לא ממש שייך לעיקר דבריך. למרות הביקורת שלי על התיאוריה הכלכלית שהצגת אני מסכים עם כל מילה שלך על כך שגודלה של הממשלה ומעורבותה צריכים להיות מינימליים. | |||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
הוא תומך בטיעון המרכזי, לפיו ישנם תחומים שבהם השכל הישר וההתרשמות הראשונית פשוט לא עובדים. | |||
![]() |
![]() |
![]() | ![]() |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |