|
זוהי רב קויות א-רטורית.ללא וקליזציה סתמית | |||
|
|||
המשגרת את האמת בוקטורי כוח שלל מימדיים. וממפה בבהירות את שלל מרחב התודעה. | |||
_new_ |
התנ''ך אקטואלי | |||
|
|||
חסר מידע מה הוא מספר ICQ וכיצד משיגים אותו | |||
_new_ |
אכן סלט מילים - המנסה לחקות תוכן ממשי. אפילו לא | |||
|
|||
קריקטורה. לקיחת מילה ממשפט בעל משמעות ושילובה בשרשור חסר משמעות. פריעה היא פריעה... | |||
_new_ |
קריעה היא קריעה היא אבל | |||
|
|||
רק לחוש צער ועצב יגוני-בלוזואלי על רמת הפובלציסטיקה בימינו לאן הדרדרה איך יבשו המעינות שפיכו פעם בנהרות בבל. | |||
_new_ |
המעניין הוא כי יש כאן שירשור בעיקר של שמות עצם | |||
|
|||
1) הדבר אמנם משקף, עד כמה שהדבר תמוה, דווקא מציאות רווחת באקדמייה במקומותינו, של שימוש במילים שמשמעותן או משמעויות לא סטנדרטיות נוספות שלהן (Conotations - קונוטציות שלהן) ידועה רק לחברי קבוצה אקדמית מסויימת. שימוש שגור כזה במילים או ''ז'רגון'' שמשמעותם ידועה רק לחברי קבוצה מסויימת, פוטר אותם לכאורא מה''צורך'' לנתח תהליכים במדוייק ובחדות. הדיון כולו הופך בעצם למעין ניפנוף בשמות עצם (מונחים) הנותנים תחושה שהתופעה שיש להסבירה - כבר מובנת ומוסברת באמצעותם. הדבר יוצר עצלות מסויימת וחוסר נחיצות לכאורא לנתח תהליכים באופן מדוייק. 2) שימו גם לב להרפפת המשמעות כאשר הביטוי העמום והרופף ''שלל'' מחליף את המלה ''ריבוי''. הכותב, מחליף את הביטוי המדוייק ''רב-מימדי'' (כמו למשל במקרה של אובייקט שמובחנים בו *מספר* מימדים, כגון צבע, צורה, מרקם, משקל-מסה) בביטוי העמום והלא מדוייק ולמעשה חסר המשמעות ''שלל מימדיים''. 3) הדבר עשוי להעיד על הכותב שהוא איש אקדמיה או מתחכך באנשי אקדמיה, שטחיים אגב, ופוסל למעשה במומו שלו, שהיא עצלות הניתוח, והגלישה לשימוש במונחים (שהינם שמות עצם) ''מבהירים'' כתחליף לניתוח מדוייק כזה. הכותב גם משתמש במילים לועזיות כשיש מונח פשוט, מוכר היטב וסטנדרטי בעברית - בעל אותה משמעות *בדיוק* כמונח הלועזי. ולא במקרים בהם המונח הלועזי הינו חסר מקבילה פשוטה בעברית. | |||
_new_ |
לא נותר לי אלא לזעוק חמס | |||
|
|||
_new_ |
לזעוק ללא סיבה אגב, אך כשאין סיבה, ביטוי נעשה פראז | |||
|
|||
ה חגיגית. | |||
_new_ |
הפוסל במומו פוסל | |||
|
|||
_new_ |
ניתחתי את הפרודיה ההופכית לכתיבתי, וההופכת את | |||
|
|||
המדוייק והמוקפד לרופף ועמום וחסר משמעות. וניתוח התהליכים - הפרודיה מתעלמת ממאמץ תאורטי מיומן מאד זה שהוא עיקר מלאכתי, וזורקת ביטויים מבולבלים המתחילים משום מקום ומובילים לשום מקום. ומשרשרת משפטים חסרי משמעות בניגוד לעבודתי המוקפדת מאד שאין בה עודפיות והעלאת גירה אינטלקטואלית. | |||
_new_ |
תשפוט ההסטוריה למי הפרודיה ולמי התבונה | |||
|
|||
הנוצקת מבנין פרודות למי הבלבול ולמי העומק התאורטי שרק הדורות הבאים יכלו לרדת לפשרו מיהו פח הזבל האינטלקטואלי ומי היא הפנינה החדשה של הרצינליסטקה היהודית של המאה ה21 | |||
_new_ |
מי זה בדיוק ''ההיסטוריה''? | |||
|
|||
_new_ |
מי שינצח ידע גם מי היא | |||
|
|||
_new_ |
לפעמים גם בין לאדן או סאדם מנצחים לרגע... תלוי | |||
|
|||
באיזה סביבה. בסביבה ברברית מנצח הברבר, במקומות אחרים ''כל ממזר מלך''. יש מקומות שונים... | |||
_new_ |
מאמץ מדעי אמיתי שאינו עסוק בנרקיסיזים ידע מיד | |||
|
|||
מהו הרגע ההסטורי ומה יחלוף אל מדורת ההבלים | |||
_new_ |
אלה תמות (נושאים) שאדוני עורר. התחושה כולה המתעורר | |||
|
|||
ת אכן היא לא נעימה ודוחה. אין סימטריה בין התוקף למגיב. בין הפרובוקציה לתשובה. בין האמביציה הריקה לבין -- מכל מקום, גם בשינוי מילה או שתיים, במידה שאדוני נוטל מבנה שאחר פיתח באופן מפורט ועם אותם רכיבים בדיוק, עליו לצטטו, שכן אחרת מדובר בגניבה שדינה כדין כל גניבה אחרת. | |||
_new_ |
חזל''י עכו''ם בימי הבנים ידעו כבר שאלה המטיבים לראות | |||
|
|||
נשענים על כתפי ענקים, כאן לצערינו הם נשענים על כתפיהם של גמדים. | |||
_new_ |
ניתן לתהות אם ''גמד'' אינו כובע מוגדר פרע ואמביציה | |||
|
|||
ניתן לתהות אם ''גמד'' אינו כובע מוגדר פרע ואמביציה המודבק לזה ש''אין לצטטו'' - כלומר למושא לגניבת קניינים אינטלקטואלים. השאלה מה קדם למה - אמביציית הפריעה החמסנית ואחר הגדרתו של מישהו כגמד ''שראוי ליטול ממנו''; או שבראשית היתה ההתבוננות הטהורה וחסרת הפניות ששמה לב לתומה ש''מישהו הוא גמד'' ואז באה ההחלטה לגנוב (דהיינו מבלי לאזכר את המקור). וגם ההחלטה לשקר. רק מה - כאשר יש עבודת ענק רבת שנים וחלוצית בעיקרה מצד אדם יחיד, מה לעשות, סביר שמתגנבת ללב זה או אחר גם הכוונה הפלילית... | |||
_new_ |
לא הבנתי כל מילה, אבל היה מעניין | |||
|
|||
_new_ |
שניכם ליצנים שלא מתבטאים בעברית..בכלל. | |||
|
|||
_new_ |
כנראה שיש כאן מקרה מעניין של תאומים סיאמיים | |||
|
|||
צראי ושרון שלא מסתדרים בינהם. כ''א תוקף את השני בכליו שלו ונוצרת דינמיקה מעניינת של הסלמה ועליית מדרגות הדרגתית בשפה הגבוהה למען יראו כולם מי יותר חכם. כבר היתה כאן איזה גברת שהעלתה סברה שמדובר באותו אדון המתכתב ומתווכח עם עצמו. בהחלט ייתכן וכך הדבר בהתחשב בעברו של אחד הגולשים. בכל מקרה אנו יוצאים מורווחים ומקבלים מופע סטנד-אפ משעשע מפי שני ''אינטלקטואלים'' (לכאורה) חינם אין כסף. | |||
_new_ |
אמרו ''לא'' לשרון ובוז גדול לכל המלעיזים שכמותו | |||
|
|||
_new_ |
''לא'' באיזה עניין? נראה כהסתה מצד בעלי עניין כלשהו. | |||
|
|||
_new_ |
מיכאל, אל תבוז ואל תתנשא. רד אל העם! | |||
|
|||
מספיק עם מדורת ההבלים שכל פעם אתה מבעיר כאן מחדש. מספיק עם הכתיבה הגבוהה המשורבבת במילים מורכבות. די עם ההסתה וההסטה. די עם ההאשמות השווא כלפי קוראים אחרים על גניבה וגזילה. מספיק עם ההכללות כלפי ציבור קוראים גדול והלבנת פניו ברבים. תהיה חברי, מפרגן, אוהב ומתחשב ולא תזכה למקלחות צוננות בכל פעם מחדש. בכבוד הראוי. ד. בן-זקן | |||
_new_ |
הבנתי כל מילה. והיה מעניין | |||
|
|||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |