|
סלח נא לבורותי | |||
|
|||
האקדמיה אוסרת להוסיף ה''א? ואני לתומי סברתי כי כבר בתנ''ך כתבו ''אמרת'' ללא ה''א. אין זאת כי אחת משתי אפשרויות: או שהתנ''ך לא כל כך מזמן. או שהאקדמיה עתיקה הרבה יותר ממה שסברתי. ועתה מעט רצינות: אם אתה רוצה שאני אבין את מה שאתה אומר, כתוב לפי הכללים. לא תכתוב לפי הכללים (ואינך סובל מלקות כלשהי כגון דיסלקציה, דיסגרפיה וכיו''ב) אחשוב עליך אחת משתיים: או שאינך יודע עברית. או שעיקש אתה, לא עקשן, עיקש. מלשון ''דור עיקש ופתלתול'' ואז כמובן לא אתייחס אליך ברצינות שאתה מבקש. והרי אינך בא לכאן כדי שיידו בך אבנים. זהו, תם שיעור חינוך. | |||
_new_ |
סלח נא לי מר רבינוביץ' | |||
|
|||
האיש חזי סובל מלקויות קשות הרבה יותר מאשר דיסלקציה או דיסגרפיה: מגלומניה מדעית (הוא חושב שהוא גילה תגלית מדעית היסטורית וחשובה) שנאת נשים קשה תסביכי נחיתות אנט בטובך אל תציק לו!! | |||
_new_ |
אני שונא צביעות | |||
|
|||
אנסה להסביר לך: 1- לפי רמת הכתיבה של ''יובל רבינוביץ'' בטור זה (בנושא השפה) אני מאמין שמי שכתב את הדברים, זאת אשתו (בשמו) ולא יובל עצמו. 2- כבר אמרתי ואני חוזר על זה. אני לא שונא נשים. אני שונא נשים טפשות. עוד יותר אני שונא נשים טפשות שדוסות גברים, בגלל עורמתן. אתה אחד מהגברים שנדרסים ע''י נשים. אני שונא צביעות. גם צביעות של שמאלנים כמוך, וגם צביעות של נשים טפשות. | |||
_new_ |
נשים טפשות הן ערמומיות? | |||
|
|||
לא ידעתי שאתה חושב שיש נשים שאינן טפשות. אנא פרט. | |||
_new_ |
נשים טפשות הן ערמומיות? | |||
|
|||
להוכחה: השועל הינו יותר טפש מנשים, אבל ערמומיותו של השועל, היא סמל לערמומיות. בודאי שיש נשים חכמות. הן מיעוט שבמיעוט. רק בזכותן של אותן נשים חכמות, זוכות כל הנשים לספק המפוקפק כי נשים שוות לגברים באינטלגנציה. זו אחת הטענות הצבועות של הנשים. אני חוזר ואומר, אני שונא צביעות. | |||
_new_ |
נשים טפשות הן ערמומיות? | |||
|
|||
יותר מכל אתה שונא את עצמך. תפסיק להיות צבוע. | |||
_new_ |
ספק מפוקפק אם יש סימן לאינטליגנציה בהודעה שמעלי | |||
|
|||
זה כמו ההוכחה הבאה למה חזי חייב להאמין בקיום האל: ידוע מהתנך שהאל קיים. חזי בברור יותר טיפש ממי שכתב את התנך. חזי חייב להאמין לכל מה שמישהו יותר חכם ממנו אומר. לכן חזי חייב להאמין שיש אלוהים. מקווה שהבנת את האנלוגיה. לגבי הנושא של הכתיבה: אתה טוען ''שאמרתה'' ו''כתבתה'' זה לא חידוש אלא מימים ימימה, אלפיים שנות וכו'. אבל ידוע שמאז כתיבת התנך כותבים אמרת וכתבת בלשון זכר. זה לא סתירה? אחר כך אמרת שבתנך כתוב ''כל'' והיום כותבים ''כול''. מי כותב ''כול'' חוץ מילדים שלא יכולים לקרוא בלי ניקוד? אפילו אם כן שינו את כתיבת כמה מילים מאז כתיבת התנך איך זה קשור לטענה שלך ש''אמרתה'' ו''כתבתה'' הן מילים מותרות מימים ימימה? אז אתה כן מחדש או לא? בקיצור הסכמה של הטיעונים שלך היא כזאת: • אני לא מחדש – זה כתיב עתיק. • אני כן מחדש – אפילו את המילה ''כל'' החליפו ל''כול'' (?). בקשר לשנאת הצביעות, מה הקשר בכלל? | |||
_new_ |
על עורמתן של נשים | |||
|
|||
גבר ואישה מעורבים בתאונת דרכים נוראית. שתי המכוניות הרוסות לגמרי ולמרבה הפלא אף אחד מהם לא נפגע! לאחר ששניהם יוצאים בזחילה מהמכוניות אומרת האישה: ''אתה גבר.. זה מעניין... ואני אישה... תראה את המכוניות שלנו! לא יאומן, הן ממש הרוסות - ואנחנו בכלל לא פגועים זה בטח סימן ''מלמעלה'' שאנחנו צריכים להישאר ידידים ולחיות ביחד בשלווה עד סוף ימי חיינו!'' הגבר הרגיש קצת נבוך ואמר: ''נכון זה באמת סימן ''מלמעלה'', אני מסכים לגמרי!'' אומרת האישה: ''תראה, הנה עוד נס! המכוניות הרוסות לגמרי אבל בכל זאת נשאר לי בקבוק יין שלם!! זה בטח סימן מלמעלה. מישהו רוצה שנשתה אותו ונחגוג את מזלנו!'' היא מושיטה את הבקבוק לגבר, הוא מהנהן בראשו, פותח את הבקבוק, שותה חצי ומחזיר לאישה. האישה לוקחת את הבקבוק, סוגרת אותו מהר, ומחזירה לגבר. שואל הגבר: ''את לא שותה?'' משיבה האישה: ''לא, נראה לי שאני פשוט אחכה למשטרה!'' | |||
_new_ |
חזי - אני לא מאמינה | |||
|
|||
שאתה קיים באמת. ואם אתה קיים , אני תוהה מה היה הצורך להמציא אותך... תגיד אתה שכבתה פעם עם אישה? או עם גבר? כתבתי שכבתה ולא שכבת כדי שלא תעלב... | |||
_new_ |
ציפי, ברוכה הבאה לפורום | |||
|
|||
א- מה זה קשור לענין ? לספק את סקרנותך, שכבתי עם עשרות נשים. ב- ציפי, את יכלה להסביר את העובדה, שאף אישה לא משתתפת בדיונים כאן ? ג- אם תבדקי, תראי תגובות כאן של נשים, רובן קללות, בנושאים שנוגעים לרמיסת הגברים ולא בנושאים אחרים. ד- אולי לשם שינוי, תשתתפי לפחות גם את בדיונים ? ה- אני פעיל בפורום כחודשיים, ועדיין לא נתקלתי באף בחורה נבונה. | |||
_new_ |
על עורמתן של נשים | |||
|
|||
מה הסיפור הזה בא להגיד בכלל? קודם כל אתה המצאת אותו ולכן הוא די שקול להוכחה שלך עם השועל. דבר שני דווקא האישה מופיעה כיצור הרבה יותר חכם מהגבר, שחושב, מה לעשות, עם מה שמתנתדנד לו בין הרגליים במקום עם השכל. אני חושב שהסיפור הזה מוכיח שגברים הם יצורים פרימיטיביים שקל לתמרן אותם. זה גם המסר שיוצא מהרבה אופרות סבון. בקיצור אולי תענה על השאלות ששאלתי אותך, ותפסיק לנסות להסיט את הדיון לנושאים אחרים. להזכירך – אני שאלתי על החידושים שלך או של האקדמיה או של התנך בשפה העברית ואתה ענית עם סיפור די טפשי על למה נשים הן ערמומיות. | |||
_new_ |
חזי הנכבד | |||
|
|||
אני חלוק על יובל רבינוביץ' בהרבה דברים, אבל נדמה לי שאני אסכים איתו שאתה אחד היצורים המוזרים ביותר שנקלעו לפורום ארץ הצבי אי פעם.. אתה עושה שרות דוב לכל עניין שאתה מנסה לעסוק בו - האידיאולוגיה של הימין , שנאת הנשים , תיקון הלשון העברית, שיפור החינוך, או המהפכה במדעי הפיזיקה... אני מבטיח להשתדל , בכל מאודי , לא לענות לך יותר. מי יתן ויקויים בי הפסוק: ''אל תען כסיל כאיוולתו פן תדמה לו גם אתה'' - פירשו חכמים - כאשר הכל יודעים שהוא כסיל. | |||
_new_ |
רמי, היית מאמין | |||
|
|||
שאנחנו נהיה פעם בדעה אחת? טוב שיש נושא אחד לפחות בו שוררת בינינו הסכמה. האם זה לא ה''קוקו'' שהיו לו ספקות לגבי נכונות משפט פיתגורס? | |||
_new_ |
רמי, היית מאמין | |||
|
|||
לא, במקרה זה מישהו אחר. | |||
_new_ |
חזי הנכבד | |||
|
|||
סתם מתוך סקרנות -מה בדיוק החידוש הפיזיקלי שמר חזי חידש? | |||
_new_ |
אלכס | |||
|
|||
הוא טוען שגלכסיות נוצרות מחורים שחורים שפולטים מסה כמו ממטרה בגינה.. חבל שתתעמק בזה | |||
_new_ |
יועזר, האם אתה מאובן ? | |||
|
|||
בתנ''ך כתבו ''כל'' ולא ''כול''. מדוע האקדמיה ללשון החליטה שצריך לכתוב ''כול'' ? יועזר, לפי רמת הטענות שלך, לא מזיז לי מה תחשוב עלי. מה שאני חושב עליך, שאתה מאובן, אשר לא רוצה שפה חיה ומשתנה בהתאם לצורך. אם אתה מעדיף כתיבת ''את'' ואתה מבין שהתכוונתי ''אתה'' ולא ''את'' אז באמת מובן לי מדוע עד עכשיו לא הבנתה במה מדובר. אוי לעם ישראל ממחנכים כמוך. | |||
_new_ |
יועזר, האם אתה מאובן ? | |||
|
|||
1. כן. אני מאובן. 2. חבל שלא אכפת לך מה אחשוב עליך. עושה רושם שאט אט נגמרים כל החושבים עליך טובות באתר הזה. 3. אינני מחנך, כך שעם ישראל ניצל ממחנכים כמוני. 4. אתה אדם חצוף. | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |