|
לא הבנתי את טענותיך | |||
|
|||
האם אתה טוען שהרמבם לא כתב את הדברים? האם אתה טוען כי הדברים בטלים ומבוטלים ? האם אתה טוען כי מותר לקחת מהרמבם רק את מה שמוצא חן בעיניך? האם אתה טוען כי גוים כן חשודים על בעילת פרות ותרנגולות? האם אתה טוען כי הרמבם טעה וגוי לא יעדיף פרה או כבשה בעת שגויה מזומנת לפניו? מדוע לא תודה שיש בדברי הרמבם גם שטויות גדולות שלא מתאימות לימינו אלה? | |||
_new_ |
לא הבנתי את טענותיך | |||
|
|||
אני טוען שהציטוטים שלך לא היו מלאים . ונראה לי שהדגמתי זאת . חביבי, משנה תורה לרמבם חובק עולם ומלואו ואיני יכול להקיף אותו בשרבוטים מהמותן . יושר אינטלקטואלי מחייב הצגת מכלול שלם ולא הוצאת דברים מהקשרם . מענין שאינך מתיחס לאותו חלק מדברי בו עניתי בפרוט על טענותיך . גם זה אינו מדגים יושרה אינטלקטואלית . | |||
_new_ |
יושר אינטלקטואלי הוא להכיר | |||
|
|||
בשטויות והבלים גם אם הם נכתבו בידי הרמבם. ברור ומובן מאליו כי הציטוטים הם חלקיים וכי זה לא קורס על כל כתבי הרמבם. יש לבור את המוץ מן התבן ולהכיר בכך כי לא כל מה שכתוב בספרי קודש או בדברי פרשנים ורבנים הוא אכן מוצדק ונכון. | |||
_new_ |
יושר אינטלקטואלי הוא להכיר | |||
|
|||
אדוני סתם אחד וחצי . בציטוט המקוטע שלך ניסית לסלף את הדברים שנכתבו וזה סותר את המושג יושר אינטלקטואלי . | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |