|
יובל, מדובר בעניין עקרוני ולא דווקא | |||
|
|||
למקרה של הספר הנזכר. גם אם התאריך המודפס על הספר הוא עברי, ראוי לציין בציטוט גם את התאריך הלועזי,( ואני הייתי מציין את השנה אשר בה כ- 10 חודשים חופפים), או לציין שתי שנים עוקבות. אני מתיחס לאנשים שדבקים ''בתאריך בריאת העולם'' מובע באותיות, כאותם אנשים אשר גם כיום מעדיפים לנסוע בעגלה רתומה לסוס... | |||
_new_ |
כלומר - עדיף לשגות מאשר לדייק | |||
|
|||
אבל תאריך בריאת העולם לא הוזכר בהודעה ההיא, כפי שאתה לא הזכרת שאתה מונה את השנים על פי תאריך לידתו (השגוי) של ישוע הנוצרי. | |||
_new_ |
יובל, זו תהיה תגובתי האחרונה בנושא זה. | |||
|
|||
אתה הופך דיון בנושא רציני לווכוח אישי. אין לי עניין בכך. לא תאריך הולדתו של ישו מעניין אותי, אלא תאריך מקובל בכל הארצות הנאורות. אתה מזכיר לי את סעודיה הנאורה, אשר עד לאחרונה היה נהוג בה שעון אשר היה יחיד ומיוחד בכל העולם. אני יכול להבין התנהגות של יהודים דתיים אשר עקרונית מתנגדים לספירה שונה מספירה של ''בריאת העולם'', אבל מדוע לציין שנת חמשת אלפים ו... באותיות ולא בספרות עשרוניות פשוטות ומובנות לכל ? | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |