![]()
|
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
העובדה שעברייני צווארון לבן או כמה כתבנים בפריפרייה שלהם ניסו לעורר רושם כזה, לא הופכת לא אותי, לא את מחקרי, ולא את כתיבתי - מהטובות בישראל ובמערב, ל''שנויות במחלוקת''. אין כל מחלוקת בין החברה ובין עברייני הצווארון הלבן הפועלים בה. אלה האחרונים - מקומם בכלא, וחסל נסדר ''מחלוקת''. ומי אדוני, המופיע כאן באופן אנונימי, אם יורשה לי להתעניין? מאמרי כוונו הן ליצור אקלים ציבורי בו השחיתות תמוזער, ונושאיה לא ירגישו כה חופשים לנקוט במעשיהם הניפשעים במצח נחושה, לאור היום, ותוך הפרעות קשה בחושפי השחיתויות. והן להביא לתגבור כוח האדם של המשטרה ותקציביה ופריסתה הנרחבת במוקדי שחיתות כלכלית ואחרת. לתפיסתי, בית שלישי יפול או יקום סביב נושא מרכזי יחיד - השחיתות הנוראה בריבוי הבטיה, המקרינה אווירת עיוועים וסדום לכל תחומי החיים בישראל. חכמינו הקדמונים ונביאי ישראל הגדולים גילו אפס סובלנות בנושא השחיתות והרשע החברתי. והרי נאמר: בגלל קמצא ובר קמצא חרבה ירושלים. נ.ב. שילמתי מחיר אישי לא קטן גם כלוחם בשחיתות בישראל. ריכוז אסופת מאמרי בנושא השחיתות והפשיעה בריבוי הבטיה במקומותינו: הכורח בהרחבת המשטרה למימדים המקובלים במערב ופריסתה במוקדי עבריינות ופשיעה כלכלית: בראשית היה החוק חברה איכותית מסוככת מפשע הון הסמים כלכלת הסמים האיזורית ודווח ה-CIA הפשע המאורגן והטרור צמוח הגישה הספסרית במקומותינו שיטת הבלטת שחיתויות מדומות וזעירות כדרך להסיט קשב מלב המאפלייה: שחיתות והסחת דעת יסודות סדום: רעב, אכזריות ואטימות בהיקף נירחב בישראל: לא על הלחם לבדו מעגלי סדום יסודות סדום בישראל יסודות קרבון חברתי וכלכלי בישראל לאמר לא לחושך צרכנות ונוכלות: אזרח, דופקים אותך בני המעיים והעבודה בעיניים שחיתות האליטות, הממשל ואדמיניסטרציית המדינה וקרטליזם מישקי ניתמך-ממסד עליצותם של בכירי האדמיניסטרצייה ''שלום עכשו'' וחונטות ההון הקרטליסטי השיילוקיזם האוליגארכי והשחתת העיתונות כשהעניין כלל לא פשוט האקדמייה הישראלית כבסיס שחיתות האם יש פאשיזם אוליגארכי בישראל? | |||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
מה גם שעפ''י העובדות בפורום זה הרוב הגדול של הקוראים (ללא קשר לשייכותם הפוליטית) אינם מסכימים לדעותיך. חג שמח! | |||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
היא אי הסכמה, התנגדות אידאית. ויכוח הוא מחלוקת רעיונית, ואין הויכוח האידאי הופך את אחד הצדדים ל''שנוי במחלוקת''. בפרט שדעותי הם מתונות יחסית בנושאים בהם ניטשת יריבות פוליטית בישראל. גם לא היבעתי דעות ההופכות אדם לנימנה על ''בעלי דעות סהרוריות והזויות באופן קיצוני'', אף שאחת האסטרטגיות (ולא הטקטיקות) של העבריינות הכלכלית והאחרת היא לנסות להציג את מושא פורענותה גם כמוקצן רעיונית, תוך הטיית דעותיו ולעיתים תוך שימת מילים בפיו. כאן נעשה שימוש בטכניקות של ''ערור רושם'' impression formation: למשל ימין משיחי שבמשיחי או שמאל קיצוני שבקיצונים. גזעני שבגזענים או אנרכיסט פרוע בשרות זכויות האדם, באופן חסר הבחנה. לפעמים גם שניהם יחד מיוחסים לאותו אדם... זאת במגמה לבודד. שכן עבריינים במערב, לא תמיד הורגים, בפרט לא בעלי משרות או פובליציסטים. אלא שלעיתים השופט המסויים או הפובליציסט המסויים מוצא עצמו בהדרגה מבודד מחבריו ואף אישתו לעיתים עוזבת אותו על רקע לא ברור, כפי שיודעים אנו מדברים שקרו ללוחמים בפשיעה בבצרפת, איטלייה וכד'. חג שמח. | |||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
ומעניינת העובדה שב-small talk עם אחרים, כפי שנודע לי, היציגני... אלי, המכיר היטב את הקולנוע, בריבוי היבטיו, ובעל זיקה כלשהי ליוצא דופן, בודאי צפה בסרט ''אמדאוס'' על פי מחזהו של פיטר שפר. האם דמותו של סאליירי, מלחין בינוני כשרון, ההורס לאט לאט ובחתרנות את מוצרט, משמשת לו מעין אתוס אישי? שימת מילות נאצה בפי תחת שמי על ידי מאן דהו: ''הרצל היה בן כת השטן''... ואלי שבמקרה היה שם (תחת הכינוי בו הוא משתמש 666) אמנם אינו מופתע, אך מייד מעמידני בשקדנות במקומם של אנשים בעלי דעות סהרוריות ולמרבית פתיעתי, כשבמקרה ראיתי זאת לפני יום, מכפישני כדבעי... הפתיל הזה לא היה גלוי, ואיני נוהג להיות לעיתים קרובות באתר בו הוא מופיע, ומאד הופתעתי כשאלי, בויכוח, יחס לי דעות נאצה סהרוריות. לא הבנתי על מה הוא מדבר והדבר היה לא צפוי, אך במנוע החיפוש חיפשתי, מצאתי ונידהמתי. | |||
![]() |
![]() |
![]() | ![]() |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |