פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
ביהדות זה לא אותו דבר
משה דר (יום רביעי, 08/02/2006 שעה 15:31) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

למעלליו של מוחמד, כפי שהם מסופרים בכתבי האיסלם (ואין שום מקור אחר לתולדות מוחמד והאיסלם) אין אח ורע בשום דת בהיסטוריה, וודאי שלא ביהדות.

רק מי שאין לו מושג ביהדות יכול להשוות את היהדות לאיסלם.

המלומד הבריטי פרופסור דויד מרגוליות, היה מגדולי חוקרי האיסלם בתחילת המאה ה-‏20. הינה מה שהוא כתב על מוחמד, במקור ((Encyclopedia of Religion and Ethics, volume 8, p. 878.)http://answering-islam.org.uk/Books/Jeffery/historic...):

“The character attributed to Muhammad in the biography of Ibn Ishaq is exceedingly unfavorable. In order to gain his ends Muhammad recoils from no expedient, and he approves of similar unscrupulousness on the part of his adherents, when exercised in his interest.

He organizes assassinations and wholesale massacres. His career as the tyrant of Medina is that of a robber chief whose political economy consists of securing and dividing plunder.

He is himself an unbridled libertine and encourages the same passion in his followers. For whatever he does he is prepared to plead the express authorization of his deity.

It is, however, impossible to find any Islamic religious doctrine which he is not prepared to abandon in order to secure a political end. At different points in his career he abandons the unity of God and his claim to the title of Prophet.

This is a disagreeable picture for the founder of a religion, and it cannot be pleaded that it is a picture drawn by an enemy.”

הדת לא עניינה את מוחמד. היא הייתה רק אמצעי לשלוט באנשיו. מניעיו של מוחמד היו תאוות השלטון, סקס וכסף.

אין בהיסטוריה שלנו שום נביא שהתנהג כך. במיוחד לא מי שאמור להיות מייסד הדת, איש אלוהים קדוש.

הרבה בני אדם, מתוך כוונות טובות מהולות בחוסר ידע בסיס בנושא, מקובעים בקונספציה שאם מדובר בדת, הרי לא ייתכן שאיננה ככל הדתות האחרות שהם מכירים, ובטוחים שהיא מטיפה למעשים טובים, לשלום, לרעות וכו.

באיסלם, המעשה הטוב והנעלה ביותר הוא מלחמה בדרכו של אללה ושליחו. רק מי שעוזב את ביתו, מקריב את גופו ואת רכושו במלחמה למען אללה ושליחו - אם הוא נהרג, הוא יגיע לגן עדן, ויבוא על שכרו: סקס ויין חופשי חופשי. אם שרד, יקבל את חלקו בשלל, לא לפני שמוחמד ייקח לעצמו שתי חמישיות.

על פי האיסלם, ''שלום'' עם הכופר פירושו כניעה מוחלטת לשלטון האיסלם. דחיית ה''שלום'' הזה פירושה מלחמה עד מוות.
_new_ הוספת תגובה



פירוש המילה ''איסלם'' = ''כניעה''
חזי (יום רביעי, 08/02/2006 שעה 15:47)
בתשובה למשה דר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בערבית
הפועל בערבית ''נכנע'' הוא ''אסתסלאם''

הגיית ארבעת האותיות הראשון בשווה.
_new_ הוספת תגובה



ביהדות זה לא אותו דבר
גלגל מסתובב (יום רביעי, 08/02/2006 שעה 18:45)
בתשובה למשה דר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לא יעזור מה שתגיד, להם יש ''דעה'' וזהו.

לעזאזאל העובדות.
_new_ הוספת תגובה



לא היה אף נביא שהתנהג איך?
רמי נוי (יום רביעי, 08/02/2006 שעה 19:33)
בתשובה למשה דר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

טו וַיֹּאמֶר, אֵלִיָּהוּ, חַי יְהוָה צְבָאוֹת, אֲשֶׁר עָמַדְתִּי לְפָנָיו: כִּי הַיּוֹם, אֵרָאֶה אֵלָיו. טז וַיֵּלֶךְ עֹבַדְיָהוּ לִקְרַאת אַחְאָב, וַיַּגֶּד-לוֹ; וַיֵּלֶךְ אַחְאָב, לִקְרַאת אֵלִיָּהוּ. יז וַיְהִי כִּרְאוֹת אַחְאָב, אֶת-אֵלִיָּהוּ; וַיֹּאמֶר אַחְאָב אֵלָיו, הַאַתָּה זֶה עֹכֵר יִשְׂרָאֵל. יח וַיֹּאמֶר, לֹא עָכַרְתִּי אֶת-יִשְׂרָאֵל, כִּי אִם-אַתָּה, וּבֵית אָבִיךָ--בַּעֲזָבְכֶם אֶת-מִצְו‍ֹת יְהוָה, וַתֵּלֶךְ אַחֲרֵי הַבְּעָלִים. יט וְעַתָּה, שְׁלַח קְבֹץ אֵלַי אֶת-כָּל-יִשְׂרָאֵל--אֶל-הַר הַכַּרְמֶל; וְאֶת-נְבִיאֵי הַבַּעַל אַרְבַּע מֵאוֹת וַחֲמִשִּׁים, וּנְבִיאֵי הָאֲשֵׁרָה אַרְבַּע מֵאוֹת, אֹכְלֵי, שֻׁלְחַן אִיזָבֶל. כ וַיִּשְׁלַח אַחְאָב, בְּכָל-בְּנֵי יִשְׂרָאֵל; וַיִּקְבֹּץ אֶת-הַנְּבִיאִים, אֶל-הַר הַכַּרְמֶל. כא וַיִּגַּשׁ אֵלִיָּהוּ אֶל-כָּל-הָעָם, וַיֹּאמֶר עַד-מָתַי אַתֶּם פֹּסְחִים עַל-שְׁתֵּי הַסְּעִפִּים--אִם-יְהוָה הָאֱלֹהִים לְכוּ אַחֲרָיו, וְאִם-הַבַּעַל לְכוּ אַחֲרָיו; וְלֹא-עָנוּ הָעָם אֹתוֹ, דָּבָר. כב וַיֹּאמֶר אֵלִיָּהוּ, אֶל-הָעָם, אֲנִי נוֹתַרְתִּי נָבִיא לַיהוָה, לְבַדִּי; וּנְבִיאֵי הַבַּעַל, אַרְבַּע-מֵאוֹת וַחֲמִשִּׁים אִישׁ. כג וְיִתְּנוּ-לָנוּ שְׁנַיִם פָּרִים, וְיִבְחֲרוּ לָהֶם הַפָּר הָאֶחָד וִינַתְּחֻהוּ וְיָשִׂימוּ עַל-הָעֵצִים, וְאֵשׁ, לֹא יָשִׂימוּ; וַאֲנִי אֶעֱשֶׂה אֶת-הַפָּר הָאֶחָד, וְנָתַתִּי עַל-הָעֵצִים, וְאֵשׁ, לֹא אָשִׂים. כד וּקְרָאתֶם בְּשֵׁם אֱלֹהֵיכֶם, וַאֲנִי אֶקְרָא בְשֵׁם-יְהוָה, וְהָיָה הָאֱלֹהִים אֲשֶׁר-יַעֲנֶה בָאֵשׁ, הוּא הָאֱלֹהִים; וַיַּעַן כָּל-הָעָם וַיֹּאמְרוּ, טוֹב הַדָּבָר. כה וַיֹּאמֶר אֵלִיָּהוּ לִנְבִיאֵי הַבַּעַל, בַּחֲרוּ לָכֶם הַפָּר הָאֶחָד וַעֲשׂוּ רִאשֹׁנָה, כִּי אַתֶּם, הָרַבִּים; וְקִרְאוּ בְּשֵׁם אֱלֹהֵיכֶם, וְאֵשׁ לֹא תָשִׂימוּ. כו וַיִּקְחוּ אֶת-הַפָּר אֲשֶׁר-נָתַן לָהֶם, וַיַּעֲשׂוּ, וַיִּקְרְאוּ בְשֵׁם-הַבַּעַל מֵהַבֹּקֶר וְעַד-הַצָּהֳרַיִם לֵאמֹר הַבַּעַל עֲנֵנוּ, וְאֵין קוֹל וְאֵין עֹנֶה; וַיְפַסְּחוּ, עַל-הַמִּזְבֵּחַ אֲשֶׁר עָשָׂה. כז וַיְהִי בַצָּהֳרַיִם וַיְהַתֵּל בָּהֶם אֵלִיָּהוּ, וַיֹּאמֶר קִרְאוּ בְקוֹל-גָּדוֹל כִּי-אֱלֹהִים הוּא--כִּי שִׂיחַ וְכִי-שִׂיג לוֹ, וְכִי-דֶרֶךְ לוֹ; אוּלַי יָשֵׁן הוּא, וְיִקָץ. כח וַיִּקְרְאוּ, בְּקוֹל גָּדוֹל, וַיִּתְגֹּדְדוּ כְּמִשְׁפָּטָם, בַּחֲרָבוֹת וּבָרְמָחִים--עַד-שְׁפָךְ-דָּם, עֲלֵיהֶם. כט וַיְהִי, כַּעֲבֹר הַצָּהֳרַיִם, וַיִּתְנַבְּאוּ, עַד לַעֲלוֹת הַמִּנְחָה; וְאֵין-קוֹל וְאֵין-עֹנֶה, וְאֵין קָשֶׁב. ל וַיֹּאמֶר אֵלִיָּהוּ לְכָל-הָעָם גְּשׁוּ אֵלַי, וַיִּגְּשׁוּ כָל-הָעָם אֵלָיו; וַיְרַפֵּא אֶת-מִזְבַּח יְהוָה, הֶהָרוּס. לא וַיִּקַּח אֵלִיָּהוּ, שְׁתֵּים עֶשְׂרֵה אֲבָנִים, כְּמִסְפַּר, שִׁבְטֵי בְנֵי-יַעֲקֹב--אֲשֶׁר הָיָה דְבַר-יְהוָה אֵלָיו לֵאמֹר, יִשְׂרָאֵל יִהְיֶה שְׁמֶךָ. לב וַיִּבְנֶה אֶת-הָאֲבָנִים מִזְבֵּחַ, בְּשֵׁם יְהוָה; וַיַּעַשׂ תְּעָלָה, כְּבֵית סָאתַיִם זֶרַע, סָבִיב, לַמִּזְבֵּחַ. לג וַיַּעֲרֹךְ, אֶת-הָעֵצִים; וַיְנַתַּח, אֶת-הַפָּר, וַיָּשֶׂם, עַל-הָעֵצִים. לד וַיֹּאמֶר, מִלְאוּ אַרְבָּעָה כַדִּים מַיִם, וְיִצְקוּ עַל-הָעֹלָה, וְעַל-הָעֵצִים; וַיֹּאמֶר שְׁנוּ וַיִּשְׁנוּ, וַיֹּאמֶר שַׁלֵּשׁוּ וַיְשַׁלֵּשׁוּ. לה וַיֵּלְכוּ הַמַּיִם, סָבִיב לַמִּזְבֵּחַ; וְגַם אֶת-הַתְּעָלָה, מִלֵּא-מָיִם. לו וַיְהִי בַּעֲלוֹת הַמִּנְחָה, וַיִּגַּשׁ אֵלִיָּהוּ הַנָּבִיא וַיֹּאמַר, יְהוָה אֱלֹהֵי אַבְרָהָם יִצְחָק וְיִשְׂרָאֵל, הַיּוֹם יִוָּדַע כִּי-אַתָּה אֱלֹהִים בְּיִשְׂרָאֵל וַאֲנִי עַבְדֶּךָ; ובדבריך (וּבִדְבָרְךָ) עָשִׂיתִי, אֵת כָּל-הַדְּבָרִים הָאֵלֶּה. לז עֲנֵנִי יְהוָה, עֲנֵנִי, וְיֵדְעוּ הָעָם הַזֶּה, כִּי-אַתָּה יְהוָה הָאֱלֹהִים; וְאַתָּה הֲסִבֹּתָ אֶת-לִבָּם, אֲחֹרַנִּית. לח וַתִּפֹּל אֵשׁ-יְהוָה, וַתֹּאכַל אֶת-הָעֹלָה וְאֶת-הָעֵצִים, וְאֶת-הָאֲבָנִים, וְאֶת-הֶעָפָר; וְאֶת-הַמַּיִם אֲשֶׁר-בַּתְּעָלָה, לִחֵכָה. לט וַיַּרְא, כָּל-הָעָם, וַיִּפְּלוּ, עַל-פְּנֵיהֶם; וַיֹּאמְרוּ--יְהוָה הוּא הָאֱלֹהִים, יְהוָה הוּא הָאֱלֹהִים. מ וַיֹּאמֶר אֵלִיָּהוּ לָהֶם תִּפְשׂוּ אֶת-נְבִיאֵי הַבַּעַל, אִישׁ אַל-יִמָּלֵט מֵהֶם--וַיִּתְפְּשׂוּם; וַיּוֹרִדֵם אֵלִיָּהוּ אֶל-נַחַל קִישׁוֹן, וַיִּשְׁחָטֵם שָׁם. מא וַיֹּאמֶר אֵלִיָּהוּ לְאַחְאָב, עֲלֵה אֱכֹל וּשְׁתֵה: כִּי-קוֹל, הֲמוֹן הַגָּשֶׁם. מב וַיַּעֲלֶה אַחְאָב, לֶאֱכֹל וְלִשְׁתּוֹת; וְאֵלִיָּהוּ עָלָה אֶל-רֹאשׁ הַכַּרְמֶל, וַיִּגְהַר אַרְצָה, וַיָּשֶׂם פָּנָיו, בֵּין בִּרְכָּו. מג וַיֹּאמֶר אֶל-נַעֲרוֹ, עֲלֵה-נָא הַבֵּט דֶּרֶךְ-יָם, וַיַּעַל וַיַּבֵּט, וַיֹּאמֶר אֵין מְאוּמָה; וַיֹּאמֶר, שֻׁב שֶׁבַע פְּעָמִים. מד וַיְהִי, בַּשְּׁבִעִית, וַיֹּאמֶר הִנֵּה-עָב קְטַנָּה כְּכַף-אִישׁ, עֹלָה מִיָּם; וַיֹּאמֶר, עֲלֵה אֱמֹר אֶל-אַחְאָב אֱסֹר וָרֵד, וְלֹא יַעֲצָרְכָה, הַגָּשֶׁם. מה וַיְהִי עַד-כֹּה וְעַד-כֹּה, וְהַשָּׁמַיִם הִתְקַדְּרוּ עָבִים וְרוּחַ, וַיְהִי, גֶּשֶׁם גָּדוֹל; וַיִּרְכַּב אַחְאָב, וַיֵּלֶךְ יִזְרְעֶאלָה. מו וְיַד-יְהוָה, הָיְתָה אֶל-אֵלִיָּהוּ, וַיְשַׁנֵּס, מָתְנָיו; וַיָּרָץ לִפְנֵי אַחְאָב, עַד-בֹּאֲכָה יִזְרְעֶאלָה.
_new_ הוספת תגובה



לא היה אף נביא שהתנהג איך?
יונה סוקולובסקי (יום חמישי, 09/02/2006 שעה 13:15)
בתשובה לרמי נוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הואל נא בטובך והבא גם את הציטוט אודות האש שמוחמד הוריד מן השמים.
מאחר שציטטת את כל הפרק האם תוכל גם להשוות את ריצת אליהו לפני מרכבת אחאב לריצת מוחמד לפני מישהו?
אדרבא נראה נביא יהודי שהתנהג כמוחמד.
אגב, מוחמד הוא מייסד דת. מייסד הדת היהודית אינו אליהו הנביא.
_new_ הוספת תגובה



''מלומד'' יהודי, כתב על האיסלם
רמי נוי (יום רביעי, 08/02/2006 שעה 19:35)
בתשובה למשה דר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה רצה שאראה לך מה כתבו ''מלומדים'' מוסלמים על היהדות?
_new_ הוספת תגובה



אני רוצה תראה לי מה כתבו המלומדים שלך
מהנדס אזרחי (יום שני, 13/02/2006 שעה 7:19)
בתשובה לרמי נוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

נראה אותך מה למדת מהמוסלמים...

אכן אין פלא מהיכן שואב אתה את השכלתך ועוד על התורה?

על יציאת מצריים שמעת?

מעניין שהערבים והנוצרים כן שמעו.
_new_ הוספת תגובה




חזרה לפורוםהסיפור המלא
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי