פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
(נכתב בתשובה למיכאל שרון, 13/06/06 20:44)
מסכים עם כל מילה. כנראה אני שפן, מה לעשות? מתעד עובדות
יובל רבינוביץ (יום רביעי, 14/06/2006 שעה 2:53)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לא מובן לי מה אתה רוצה. האם עלינו להרוג אזרחים באותו מספר שהם מצליחים להרוג?

במלחמה נהרגים אזרחים חפים מפשע. חבל, אבל זו המציאות. אם לא תהיה מלחמה – לא יהיו הרוגים. אין לי שום בעיה עם זה שבצד השני מתים יותר אנשים מאשר בצד שלנו בזמן מלחמה.

אני בהחלט מקווה שישראל אינה מנסה להרוג אזרחים, אבל אנחנו ממגנים את האזרחים שלנו והם לא. אולי אתה מציע להפסיק להגן על האזרחים (על ידי מאבטחים בקניונים, מערכת „שחר אדום” וכן הלאה) כדי לצמצם את הפערים?
_new_ הוספת תגובה



שמעת על הביטוי ''מידתיות''? שמעת על כך שלפי המשפט הבינ''ל
מיכאל שרון (יום רביעי, 14/06/2006 שעה 3:57)
בתשובה ליובל רבינוביץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אין לנו כלל זכות לשבת בשטח כבוש? הקהילייה הבינ''ל אינה רואה התנגדות כבוש לכובש כבלתי לגיטימית. שאם לא כן, הרי להבדיל (בכ''ז) ההתנגדות לכיבוש הנאצי של המחתרת היוונית, המחתרת הפולנית, המחתרת הצרפתית וההולנדית, או המחתרת האלג'ירית-מוסלמית לכובש הצרפתי, אף היא היתה נחשבת ללא לגיטימית, ולא כך הדבר. אנו יושבים בשיטחם, ולא ההיפך. העולם נושא דברים רבים בעצימת עין, בגלל זכר השואה. אך ''לגיטימיות''? האם תצדיק גם את מדיניות היידריך מפקד הס.ס. (שוב, להבדיל) של הוצאה להורג של 200 לוחמי גרילה יוגוסלבים כתגובה לחיסול חייל גרמני? ואגב, עליך להבין שאותה חוסר מידתיות עצמה, התבטאה גם בעמונה (פעולה שגונתה גם על ידי אירגון ''בצלם'').

ניתן אולי לראות בהפצצת דרזדן עניין מידתי במידה כזו או אחרת, שהרי הנאצים ביצעו רצח עמים, ופלשו לטריטוריות אחרות, וכבשו שיטחי ענק, תוך ביצוע פשעים כבדים נגד האנושות.

אך, מה יכול ''להסביר'' את חוסר הפרופורציה הזועק לשמים, ובכלל, את המגמה לרצח אזרחים? וזאת בידי מדינה עשירה יחסית ומפותחת, שיש לה אמצעי הרג משוכללים וחדישים ובכמות רבה, כולל ארסנל גרעיני ענק, מול אזרחים חסרי מגן, שהעולם רואה בפעולות הגרילה של עמם העני, היושב במחנות פליטים (בעוד המדינה הגרעינית יושבת על אדמתם), התנגדות עם נשק עלוב ולא מדוייק לכיבוש ונישול? העובדה הפשוטה היא כי מפקדים בכירים בצה''ל מבוקשים כיום באירופה על פשעי מלחמה. הקהל הישראלי, מסומם התקשורת הצדקתנית, שואל בהשתאות - ''אבוי, מדוע''? בטח סתם אנטישמים''. אבל כאן יש לך הזדמנות לא רעה, מבעד לחומת הצדקתנות ההרמטית, לראות גם את הצד השני של המטבע.
_new_ הוספת תגובה



תיקון: היידריך - הוצאה להורג של 200 אזרחים יוגוסלבים
מיכאל שרון (יום רביעי, 14/06/2006 שעה 4:01)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



תיקון: צריך לתקן קודם אותך
א. פרקש (יום רביעי, 14/06/2006 שעה 9:25)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



כנראה שאתה צודק...מנקודת מבטך
מהנדס אזרחי (יום רביעי, 14/06/2006 שעה 7:32)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הרי אתה מדבר כגוי וגזען גמור.

הרי אתה מתנחל לבן אירופי גמור.

הרי אין לך לא מסורת ולא אמונה ולא שיכות לארץ האבות.

על כן נמצאת כובש רצועת אדמה לא שלך.

אבל אנחנו היהודים, שבמשך אלפיים שנים ההיינו מתפללים שלוש פעמים ביום לחזור לארץ אבותינו, היא ארץ ישראל (ולא אוגנדה של הציונים...) חזרנו מגלות גשמית לארצנו שנכבשה על ידי בדויים וערבים לגלות שממה ולא מדינה בנויה, חזרנו אליה שנית.

צא וחזור לארופה הלבנה שלך מה לך כאן בין חובשי כיפה ומקומות קדושה שלנו?
_new_ הוספת תגובה



שמעת על הביטוי ''מידתיות''? שמעת על כך שלפי המשפט הבינ''ל
יובל רבינוביץ (יום חמישי, 15/06/2006 שעה 3:05)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אינני מבין כיצד התגובה שלך מתייחסת למה ששאלתי. לעניין שאר השטויות שלך, בניגוד למה שאתה אומר, על פי החוק הבינלאומי מותר לשבת בשטח כבוש. התנגדות לגיטימית לכיבוש אינה אמורה לכלול רצח אזרחים.

אזרחים אמורים להיות מחוץ לתחום לכולם. היות שבשדרות אין מטרות צבאיות, מבצעים הפלשתינאים פשעי מלחמה בכל יום. לא ראיתי את הגינוי מקיר לקיר.
_new_ הוספת תגובה



היכן רשום בחוק הבינ''ל שמותר להתיישב בשטח כבוש
סתם אחד (יום שישי, 16/06/2006 שעה 21:20)
בתשובה ליובל רבינוביץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ולגזול קרקע של אחרים
_new_ הוספת תגובה



היכן רשום בחוק הבינ''ל שמותר להתיישב בשטח כבוש
א.פרקש (יום שישי, 16/06/2006 שעה 22:01)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מה זה חשוב. היכן בדיוק יש שטח כבוש וממי?
_new_ הוספת תגובה



למדן חסר השכלה
צדק (יום חמישי, 15/06/2006 שעה 9:23)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ישראל איננה כובשת בשטחי יש''ע,
על פי איזה חוק בעולם שתבחר.

רק פוליטיקאים ואנטישמים מדברים על שטח כבוש.

לישראל יש זכות מלאה להחזיק בשטחים הללו
ולהתיישב בהם.

ליצנים עם תארים.
מה האכילו אתכם באוניברסיטה?
_new_ הוספת תגובה



למה אין לנו זכות לשבת בשטח כבוש?
א.פרקש (יום חמישי, 15/06/2006 שעה 23:11)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מי בכלל שואל את ''הקהילה הבין לאומית''? מה זה עניינה בכלל? בכלל לא כבשנו את השטח הזה מהפלסטינים, כי הוא לא היה מעולם שלהם, גם כשהם לכאורה היו שם לפני כיבוש 67'.

לגבי ה''מידתיות'' יש בהחלט מקום לשקול להפוך את עזה לדרזדן הפלסטינית.
_new_ הוספת תגובה



לאור דבריך הנכוחים החלטתי בזה הרגע
א.פרקש (יום חמישי, 15/06/2006 שעה 23:29)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

להתייחס לטרוריסטים הפלסטינים ולתומכיהם כנאצים לכל דבר.

והרי ההסברים, הנימוקים התירוצים ''המידתיים'' לדבר (ואני אכתוב קצת ארוכות למרות מחאותיו של דוד סיון (-:

1. ערביי פלסטין שיתפו פעולה עם הנאצים במלחמת העולם השניה, בין היתר גם בחיסול יהודים רק בשל היותם יהודים (מניע: גזענות לשמה והזדהות כוללת עם הנבל הנאצי http://www.tellthechildrenthetruth.com/gallery/ ניצול הסיוע לתמיכה ביישוב המוסלמי בבוסניה, בסרביה ואלבניה ומלחמה בכוחות הקידמה והשחרור הנוצריים והיהודיים שפעלו שם, וסתם שנאה ליהודים באשר הם יהודים). תגובה 77960 וכל זה היה מעבר ל''מידתיות''.

2. יכול להיות שגם את הסיוע הזה אתה מצדיק, אחרי הכל, לפי דבריך, היהודים ''העכברים'' האלה ו''חסרי התרבות הארית הנאצלת'' רצו להשתלט על אירופה, הפעילו טרור לאומי ואישי נגד עמי אירופה ואפילו כשכבר תפסו אותם ושמו אותם בבתי כלא ובמחנות עבודה הם המשיכו להתאבד. וזה מה שהם עושים גם כאן כדי לנשל את העם הפלסטיני העתיק מנחלת אבותם. תגובה 78547 היהודים האלה קרויים ציונים והם שיתפו פעולה עם הנאצים נגד היהודים. לפחות לפי האנטישמי הקנדי הנרי מאקוב http://www.savethemales.ca/000482.html , במוצאו יהודי, שהתנצר והפך להיות אנטישמי די פעיל. גם אנטישמים כמו המשומדים בנג'מין פרידמן http://www.sweetliberty.org/issues/israel/freedman.h... (עוד יהודי אמריקאי שהתנצר), או שמואל אונטרמאייר ותיאודור קאופמן שטוענים שהיהודים הם שהתחילו במלחמה נגד גרמניה הנאצית, וגם מיירון פאגאן שהחליט 'לחשוף' את 'פישעי הקהילה היהודית'. יש גם נטורי קרטא שמנהלים מסעות צייד אחר היהודים והציונים ומספקים תמיכה נאמנה למיטב השונאים גם את עצמם http://www.jewsagainstzionism.com/ והם בבחינת משתפי פעולה עם השטן. או אולי תרצה ללמוד ממישהו רם מעלה מהם, אז לך על אחמד רמי, אנטישמי שהקים את אתר האינטרנט http://www.radioislam.org/ גולה מרוקאי החי תחת המעטפת הקרה של שבדיה שמגינה עליו מפני ה'חום' הציוני. וזה סתם כמה דוגמתיים, שהרי יכולתי להביא אתרים כאלה בכפולות של מאתיים. גם תגובת הציונים להאשמות קונספירטיביות אלה היא ''מידתית'' מתחת למצופה. בעוד שהתקפות האנטישמים היא ''''מידתית'' מעבר לכל פרופורציות ואמת. לטעמי גם טענותיך האנטישמיות הן לא ''מידתיות'' בהחלט ומעידות אצלך על חוסר יכולת שיפוט הגיוני ומוסרי.

3. בעניין כובש/כבוש מן הדין שתקרא את חיבורו של רבינוביץ, אמנות האו''ם וקצת היסטוריה. הכיבוש הערבי אינו מכשיר את ארץ ישראל להיות מדינה ערבית, ירדנית, מצרית או כל רשות אחרת, אלא בהסכמת ישראל בלבד. אבל לצורך הסכמה זו ישראל צריכה פרטנר ומו''מ. בינתיים, חרם מספר מאמצים לקיום מו''מ נורמלי, הצד הפלסטיני תמיד טרח לפוצץ את ההסכמים, שיחות והבנות. ישראל (המדינה) ואתה צריכים כבר להבין שכל עוד הרש''פ הוא ארגון גג לתנועות טרור/שחרור או כל כינוי שתרצה להדביק להם תגובה 76622 אין סיכוי להסכם איתם. אין סיכוי להגעה לתכנים ואין סיכוי לממש את התכנים. לכן נכון שישראל תנהג ככל שיהיה טוב לה ורק אח''כ תתחשב בטובת הפלסטינים. האינטרסים של ישראל קודמים. ''ובמלחמה כמו במלחמה'', כדבריך תגובה 78652 סעיף - 1') [מה זה הסיעוף הזה? זה מביא לך סעיף?].

4. במהלך החודשים האחרונים נורו מאות קסאמים לעבר ישראל ומאות פגזי מרגמה נחתו על תושבי הנגב. במעשה לקחו חלק כל הזרמים הפוליטיים בעזה, כולל החמאס. באיזו 'מידתיות' צריכה ישראל לנהוג,לטעמך? האם גם היא היתה צריכה להפגיז במאות רקטות (שווה קסאמים, או שלחילופין ישראל תצטרך לרכוש קסאמים מהפלסטינים, או שלחילופין חילופין ישראל תורה מיד לתעשייה הצבאית לייצר רקטות חדשות לא מדוייקות ועם ראש נפץ קטן במיוחד?) את יישובי רצועת עזה? האם אתה מוכן לפרש את ''המידתיות'' הראויה בעיניך? או שלחילופין, טוב נוהג צה''ל כשהוא תוקף רק על בסיס מודיעין פרטני את האנשים העוסקים בטרור? לפיכך תקיפה מונעת, מה שנקרא במקומותינו ''סיכול ממוקד'' הוא המהלך הנכון ביותר מול הפעילות האינטנסיבית של חויות הטרוריסטים. לעיתים הטרוריסטים לא מותירים לצה''ל את הברירה אלא לתקוף את הרכב/ים, חוליה/ות המחבלים במקומות יישוב ולו רק משום שהטרוריסטים פועלים בחסות אותם מקומות ואזרחים. לעיתים יש מצב שאין ברירה אלא לפגוע ברכב קסאם/גראד, כמו השבוע, כשהוא נמצא ברחוב ראשי ולו רק מפני שעוד דקה שתיים ייעלם הרכב ויהיה קשה ליירטו שוב. לכן, לעיתים בלית ברירה נכון לתקוף מטרת מחבלים ''חמה'' גם תוך סיכון אזרחים, במידה והמפגש בין המטרה לציוד הסיכול (מזל''ט/מסוק) מוגבל בתנאים של זמן ומקום. בסופו של דבר צריך לזכור, הפלסטינים הם שמייצרים פעולות טרור וצה''ל חייב וישראל זכאית להגן על אזרחי ישראל. יפסיקו הפלסטינים את פעולות הטרור, תפסיק ישראל את הסיכולים הממוקדים.

5. הבעיה היא שהפלסטינים, כולם או חלקם, מעולם לא הפסיקו את פעילות הטרור שלהם. גם בשיא שיחות ה'שלום' של אמצע שנות ה-‏90. אתה בוחר בדרך הקלה, בכך שאתה הפך את ''התוצאה'' ל''סיבה'', בדומה לפלסטינים הטוענים שהגדר הביטחונית היא הגורמת לפעולות הטרור נגד ישראל, אך הם מתעלמים במזיד מכך שהגדר-הביטחונית היא התוצאה לטרור הערבי כלפי מדינת-ישראל ותושביה. אתה ודומיך, דומים למאיר שלו שבזמנו מיהר לתקוף את צה''ל בקשר לפרשת ''הכנר במחסום'' בעיתון 'ידיעות אחרונות' 26 בנובמבר 2004. גם אז, קשר מאיר שלו את האירוע של ''הכנר במחסום'' לפרשת הקצין שנאשם בוידוא הריגה של הילדה בעזה. לא רק שהתברר שהכנר ניגן מרצונו וכפה על חייל המחסום לשמוע את נגינתו (שהיתה לכל הדיעות איומה ומזוייפת), אלא התברר שהקצין הדרוזי מעזה היה חף מכל פשע, ונרקמה נגדו עלילה זדונית ומבישה בעידודה המתלהם של התקשורת הישראלית.

6. אפילו 'משת''פ השלום' מצנע תומך במדיניות ההרתעה של ממשלת אולמרט-פרץ לאחר שלדעתו מאז שיצאנו מעזה לערבים אין כל עילה להמשיך משם את הטרור. האם אין העובדה שהם ממשיכים בטרור לא צריכה להאיר אצלך 'אור אדום'? מאחר שאצלך לא נדלק כל 'אור אדום' אתה מסייע בעקיפין במאמץ הפלסטינים במבצעם ''עור אדום'' לתושבי הדרום, שאצל מרביתנו הוא רק מעורר תגובה של ''שחר אדום'' במקום של ''מכה אדומה'' או ''שחר של יום חדש''.

7. וקופי אנאן מספר לנו את הבדיחה ש''לא יתכן שאנשי חמאס החביאו מטענים במקום שבו מבלים אנשים'', לפני שבכלל הוא קרא את התחקיר הצה''לי על האירוע (תחקיר פלסטיני לא היה, כי הם 'דופקים' ומיד רצים לספר') ולאור העובדה שרק היום הם ניסו לחסל בכיר בפתח באמצע עזה. וכמו שהפתח חיסל בכיר בחמאס, או כמו שהם יורים ומחסלים כשנשיאם המחולל מגיע לחתונה בעזה. כל אלה שנהרגו מצטרפים אח''כ לרשימה הארוכה שהסייען שלך עמיש הפיץ פעם בפורומנו.
לגבי קופי אנאן אני מבין שהוא מחוייב לעניין המוסלמי תגובה 78495 שהרי הוא ובנו הרוויחו הון מתוך אמון זה. ברית הבריונים. והאו''ם לא מצמץ.

העיקר שרון, שאתה ממצמץ כל אימת שאתה נתקל בדבר אמת.
_new_ הוספת תגובה



האם אתה מודע לכך שדבריך כלפי היא עבירה פלילית על חוק לשון הרע
מיכאל שרון (יום שישי, 16/06/2006 שעה 2:00)
בתשובה לא.פרקש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ועל החוק למניעת הסתה, תוך שקרים נאלחים:

''לפי דבריך, היהודים ''העכברים'' האלה ו''חסרי התרבות הארית הנאצלת'' רצו להשתלט על אירופה, הפעילו טרור לאומי ואישי נגד עמי אירופה''

רוצה להשאר רק עם גופייתך, לאחר תביעה פלילית ואזרחית?
_new_ הוספת תגובה



אז אתה מאמין בחוק?
מהנדס אזרחי (יום שישי, 16/06/2006 שעה 7:14)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה שוכח מהר שמדינת ישראל איננה מדינת חוק אלא רפובליקת בננות.
_new_ הוספת תגובה



הדבר היחיד אולי שנשאר כאן
מיכאל שרון (יום שישי, 16/06/2006 שעה 7:53)
בתשובה למהנדס אזרחי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כן, משטרת ישראל היא עדיין אחד הדברים הטהורים שיש כאן, מערכת ענייה בתקציבים (בניגוד למערכת הביטחון העשירה בתקציבים, ולכן בעיקרה - מסואבת. ואשר אנשים בה בשם ''הפטריוטיזם והמדינה'' תכופות רואים בזולת - את רכושם הפרטי, ומצדיקים בשם ''המדינה'' כל תעוב, שקר ורמייה. האם הכותב פרקש הוא מוצר מובהק במובן השלילי, שלה?), אך שיש בה אנשים נהדרים, הסולדים מכל מה שעברייני בנישמתו, מנוון בנישמתו, מסואב ושואף לרווחים קלים ללא תמורה. כאדם שהאוריינטצייה שלו היא יצור ולא תצורות שונות של ביזה, לקיחת דברים במרמה ושלא בדין, על האופנים המתוחכמים יותר של הדבר כגון סחיטה רגשית או הטחת הכפשה ושאר מעשים בהם מנסים לרתום אותך למאמצי יצור בלא לתת תמורה פרט למלל חסר סובסטנס, הפצת הכפשות ניתעבות ושאר תכסיסי רמייה של הבלתי יצרניים.

משטרת ישראל היא דבר ''קדוש'' מבחינתי, וראיית שוטרים, היא חולשה שלי כמעט, אני אוהב שוטרים, והזדהיתי עם ג'ודי פוסטר ואהבתה והזדהותה עם אנשי החוק עוד מימי ילדותה, בסרט ''שתיקת הכבשים''. מה גם שאנשים יצרנים, החוק הוא בחשבון אחרון, בן בריתם האמיתי, עד הסוף.

מערכת המשפט היא מורכבת ואף בעייתית יותר, אך אני מאמין במשפט בישראל, אף שעסקתי לא מעט בביקורת המשפט, יחד עם רבים אחרים (ראה נספח אחרון בקישור בהודעה הבאה שאציב), ועדיין רחוקה מאד מדרום אמריקה). כולי מתפלל שהעניין לא יושחת בתקופת חיים רמון - ראה מאמרי שבקישור

מנדרינים וחצרותיהם מול קליקות זאבים
_new_ הוספת תגובה



ראה גם נושא ביקורתי וסקירת ביקורת מערכת המשפט
מיכאל שרון (יום שישי, 16/06/2006 שעה 8:09)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ביקורת מערכת המשפט שלי - בעיקר בנושא יעילות ביצועית, וסקירת ביקורת המשפט בישראל - תגובה 22 בשולי מאמרי ''שחיתות הון שילטון''

_new_ הוספת תגובה



משטרת פריניאן ה''טהורה''
צדק (יום שישי, 16/06/2006 שעה 8:14)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

משטרת צחי אור המרשימה.

משטרה מעולה שאזרחיה כבר הפסיקו להתלונן אצלה
על כל סוגי העבירות, חוץ מרצח.

משטרה שבבתי המעצר מתאבדים או נרצחים עצירים
בכמויות מסחריות.

משטרה אלימה ועברינית.

משטרה מפלילה בסגנון ארגנטינה וצ'ילה.
''כנופיית מע''ץ'', עמוס ברנס.
אף שוטר עבריין שהשתתף בפשעים לא נענש !!

''טהורים'' כאלו יש רק בשמאל ואצל שכנינו הערבים.
_new_ הוספת תגובה



הדבר היחיד אולי שנשאר כאן
לוי (יום שישי, 16/06/2006 שעה 12:08)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שחכת לקחת את הכדור האדום .
_new_ הוספת תגובה



לאור דבריך הנכוחים החלטתי בזה הרגע
מיכאל שרון (יום שישי, 16/06/2006 שעה 2:31)
בתשובה לא.פרקש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אינך איש ויכוח כה מתוחכם כמו שהכותב בן דוד תאר את הטכניקות שלך ברשימתו (לדעתי, תוך הגזמה), ומצאתי שאתה מעל לכל חקיין כפייתי. ניתקל בגישה חדשה או ביטוי חדש ומייד מחקה. תפסתי אותך על חם מספר פעמים בשקרים ופיברוק מידע. אתה דומני מפצה על זה, ונוצר מצג של כותב סביר, הן עקב הלשון הרהוטה שאין מאחוריה כל חשיבה טובה, אך שיוצרת מצג כזה (שהרי לעיתים, כשאינך עוסק בחקיינות, נחשף באופן מביך הטיב הירוד של מחשבתך הפרימיטיבית).

לאור הודעת הנאצה האחרונה, ברור לי שאתה מעל לכל, אדם ניתעב ומרושע, שאינו בוחל בדבר, וחסר יושרה באופן מדהים. מפליא אותי עד כמה הלשון הרהוטה שסיגלת, יכולה ליצור מצג הפוך, אלא שניתפסת בערוותך ''על חם'' מספר פעמים כשאתה משקר, ותגובתך היתה מעין גיחוך מתחטא.
_new_ הוספת תגובה



לאור דבריך הנכוחים החלטתי בזה הרגע
א.פרקש (יום שישי, 16/06/2006 שעה 6:54)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אזלו לך הטיעונים ואתה מנפץ את המראה שהצבתי מולך ברוב זעם. יתכן שאתה פשוט לא קורא את מה שאתה כותב, בניגוד ל'בן דוד' שלך שכותב תגובות בד''כ על מה שהוא לא קורא. עכשיו תעשו לכם את קואליציית ''עכברי הפורום'' ותריבו ביניכם על הויברטור.
_new_ הוספת תגובה



זה היה צפוי
דוד סיון (יום שישי, 16/06/2006 שעה 7:32)
בתשובה לא.פרקש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

יש אנשים שלא יודעים להתמודד עם ביקורת - גם כזאת שבהחלט מתייחסת עניינית מאד כמו שלך. נכון שהביטויים שלך (שאותם הזכיר מיכאל) די חריפים ולא נעימים, אלא שהם לא העיקר. מכאן שהטיעון על לשון הרע הוא בעיקר תירוץ.

מעבר לכך אם כבר מדברים על לשון הרע ההודעה של מיכאל (תגובה 78816) מלאה ביטויים לא ראויים שהוא לא מסוגל לבססם על עובדות:
1. ''תפסתי אותך על חם מספר פעמים בשקרים ופיברוק מידע''.
2. ''... ומצאתי שאתה מעל לכל חקיין כפייתי''.
3. ''... ברור לי שאתה מעל לכל, אדם ניתעב ומרושע, שאינו בוחל בדבר, ..''

העיקר הוא שחוסר היכולת להתמודד עם ביקורת מעבירה אותו מטיעונים ''ענייניים'' לטיעונים אישיותיים לא ענייניים.

זה היה צפוי.
_new_ הוספת תגובה



זה היה צפוי
א.פרקש (יום שישי, 16/06/2006 שעה 7:48)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

התנהגותו של שרון צפויה. הוא החל גבוה מדי, בלי שדאג להציב תימוכין לעמדתו. ואז כשקרסו טיעוניו, הוא נפל למטה בחבטה עזה. המתחיל בעזה גומר בעזה.

כל מה שנותר לו זה לעֳזוֹת בעזוּת עזה.
_new_ הוספת תגובה



זה עוד נמשך
דוד סיון (יום שישי, 16/06/2006 שעה 8:01)
בתשובה לא.פרקש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מיכאל מ. שרון: ''... בשם ''הפטריוטיזם והמדינה'' תכופות רואים בזולת - את רכושם הפרטי, ומצדיקים בשם ''המדינה'' כל תעוב, שקר ורמייה. האם הכותב פרקש הוא מוצר מובהק במובן השלילי, שלה? (תגובה 78832)''
_new_ הוספת תגובה



יופי דוד תמשיך. מצאת בן ברית ראוי
מיכאל שרון (יום שישי, 16/06/2006 שעה 8:20)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לחבור למען מטרה משותפת. והנה, אתה עוד מלבה זאת, את יצריו והאגו שלו, בהודעתך האחרונה לפרקש, למען מטרתך הלא קדושה. אל תשכח לפעמים להשיב את הלשון המלקלקת באחוריים למקומה.
_new_ הוספת תגובה



מי''ש, מה דעתך
א.פרקש (יום שישי, 16/06/2006 שעה 8:39)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ליסוע קצת לאפריקה תגובה 78840 ואפילו להרוויח קצת?
_new_ הוספת תגובה



יופי מיכאל תמשיך לקשקש
דוד סיון (יום שישי, 16/06/2006 שעה 12:46)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הבעיה העיקרית שלך שאינך יודע להתייחס לביקורת בצורה עניינית. העובדות שעולות כאן בפורום הן אסמכתא יעילה מאד לדברי.

מתי תצליח לסתום את ביב השופכין שמבעבע אצלך?
_new_ הוספת תגובה



הבלים. ביקורת ראויה ואוביקטיבית - תתקל אצלי במלוא שימת הלב.
מיכאל שרון (יום שישי, 16/06/2006 שעה 13:13)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ניאוצים אישיים, יתקלו אף הם בתגובה ההולמת.

אתה נוקט בגישה לא ראוייה, ביצרך מצג כאילו ניאוץ אישי והשתלחות אישית (ואין זה משנה אם הניאוץ ירוד בסגנונו, או בלשון רהוטה) הם ביקורת. אין זאת ביקורת בשום מובן סביר. אתה גם יוצר מצג הפוך למציאות בטון צדקתני (שהוא, הטון הוא עיקר הבסיס ל''טעונך'') כאילו איני יודע לקבל ביקורת. דומני שאתה משליך מעצמך, שכן לכל ביקורת כלפיך אתה מציב מייד גישה אישית המגוננת על האגו. מתי תלמד שביקורת עניינית נעשית במישור אוביקטיבי ואינה רלוונטית לאגו שלך או לרכיבי יוקרתך האישית?
_new_ הוספת תגובה



יופי מיכאל
דוד סיון (יום שישי, 16/06/2006 שעה 14:14)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה כבר מזמן לא אובייקטיבי ולא ענייני ביחס לביקורת על דבריך.

אם היית מסוגל להתייחס עניינית לביקורת לא היית עובר להתקפת פרקש על בסיס אישיותי. אני נתתי הסבר מתאים מאד להתנהלותך בדיון (בדיונים רבים). מה עשית עם הביקורת? כלום פשוט הפנית את ההתקפה האישית (הלא עניינית) כלפי.

זה בסדר מר מיכאל מ. שרון; לך מותר כי התנהלות כזאת הופכת אותך לחכם...
_new_ הוספת תגובה



ממש לא.
מיכאל שרון (יום שישי, 16/06/2006 שעה 14:43)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



היה לשרון ממי לקחת דוגמא
ישראל בר-ניר (שבת, 17/06/2006 שעה 1:13)
בתשובה לא.פרקש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



לאור דבריך הנכוחים החלטתי בזה הרגע
מיכאל שרון (יום שלישי, 20/06/2006 שעה 0:46)
בתשובה לא.פרקש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

גזענות מרתיחה אותי, כתבתי מאמרים לא מעטים נגדה וחשפתי את שורשיה. בגיל צעיר יותר, במאי 71 היפגנתי עם הפנתרים השחורים, כנגד ניחשול המזרחים. הוכחתי למשל שמחקרים שמצאו ש''בני עדות המזרח'' לא דוחים סיפוקים, הינם הטעייה. וכי הגורם הקריטי כאן הוא רציונליות הורים. דהיינו שגם ילד ממוצא מערבי שהוריו מפעילים כלפיו גישה לא רציונלית וסמכותנית, גם הוא לא ידחה סיפוקים.

לא רק שאין בי שמץ של גזענות במישור האישי, אלא שכל עבודתי כוונה להתמקד באדם הבודד, ולא בקבוצה האתנית. כתבתי אין ספור פעמים, שגישות אתניות המכלילות לגבי קבוצה אתנית שלמה, לא רק שיש כאן פגם מוסרי ומסאב של רצון איון כלפי הזולת, אלה שזה גם לא יעיל. אי אפשר לנבא מהם תכונות הפרט לפי הקבוצה אליה הוא שייך. הדרך היחידה לדעת זאת זה מבדקים ושאלונים אישיים.

עם זאת, במסגרת מאות הנושאים ואלפי הרשימות שהיצבתי, ומכיוון שאיני חשוד בגזענות, בכל ליבי אני ההפך הגמור וגם כתבתי נגדה, ראיתי לעצמי חופש לאמר גם דברים מסוג: אין זה נכון שהעם היהודי כולו הוא טלית שכולה תכלת. לא אנקוט בגישה המכחישה הטוטלית. יש בקרב היהודים גם אחוז מסויים של חלאות אדם מהקשים מסוגם, כשם שיש גם אחוז מסויים של אנשים שנימנים על גדולי הרוח. יצאתי גם במילים בוטות נגד גזענות מזרחית ונאצות שהוטלו כאן תקופה ממושכת כלפי יהודים ממוצא מערבי, והראיתי שאם להשמיץ, גם המזרחים (כלפיהם נקטתי במכוון ובהתרסה בכינוי פרענקים'') - אפשר, אם הולכים על האשמות אתניות כוללות, למצוא בקרבם תופעות של גסות נפש וכד'.

אילו הייתה בי גזענות כלשהי, כשם שיש בארצנו לרבים - ישראל היא אחת המדינות הגזעניות בעולם - האם הייתי כותב את הדברים הבאים?

מזה שנים, יש אנשים שמשקיעים מאמץ בקור רוח, נחישות, ותוך חוסר מעצורים בשקריהם, למצוא בי דבר דופי. מדובר במאמצים בלתי נילאים של הכפשה, המלווים אותי שנים רבות. הנה כאן, במאמר יפה שלי, ונוכח חומר יפה נוסף, טרח פרקש לשרבב חומר מנאץ, שאין לו כלל קשר לדברים שכתבתי. סיבת הדבר היא ניכוס על ידי מערכת כלשהי של פיתוחים בתחומי במשך שנים רבות, בהיקף של עשרות מיליוני שקלים ויותר, והחלקה ושימון של המעשה הניתעב הזה, שאין שני לו, על ידי ניסיונות בלתי נילאים, בנוסח פרשת מעשה הנבלה המחריד של ''כרם נבות'' על ידי אחאב ואיזבל, הן להדביק לי דימויים מכוערים ככל שמכוער יכול להיות מכוער, והן לחלץ מפי דיבוב מרשיע באמצעות הסערת רוחי על ידי פרובוקציות קשות חוזרות ונישנות, ולהוציאני מגידרי אף על פי שאני אדם מתון.

כעומק ההכפשה - וכאן מדביקים לי את הנאצה הקשה ביותר שיכולה להיות קיימת בכלל במדינת ישראל, ארצה של שארית הפליטה - שמים בפי טקסטים נאציים - כעומק ההכפשה, כך עומק הנכוס וערך הדברים שנחמסו ממני.

הטקסט שלי שמופיע כרשימה בשולי המאמר שבקישור

2005 / 12 / 26
שם המגיב/ה: מיכאל שרון:
משא שמעון בוסקילה
(בתשובה לכותבת ששאלה אותי כיצד אני כותב בתקיפות ומקלל כפרימיטיבי - ''מעניין מה אמא שלך לימדה אותך'')

את מה שאמא שלי לימדה אותי, לא תלמדי לעולם. אימי, רחל, עליה השלום, היתה כל ימיה אשה טובה. כן, טובה. מה שאצלכם, אשכנזים צבועים וערמומיים המקבלים משכורת עם תוספות גדולות מהצד ומתחת לשולחן, חיים ברמת חיים של 35 אלף ומצהירים על משכורת נטו של 10 , אצלכם טוב זה פרימיטיבי. ורשעות סמוייה וגלוייה וערמומיות, המסוות עצמן במילות רמאות של רצון טוב, מנשבות מכתיבתכם ומכל מעלליכם, שהרי זה ''מתוחכם''. ואתן מוצאות מילות לעג וביטול לאמר לגבריכם הנוכליים והנוורוטים גם על הטובים שבנו.

כן, רבים מכם נוורוטים ובעלי חשיבה חד מימדית, שהרי רדפו אתכם באירופה 1800 שנה והפכו אתכם, רבים מכם, לחולים בנפשכם ודפוקים באופן מוחי, בעלי חשיבה הנעולה רק על כוון אחד. וסיגלתם לעצמכם שם, היכן שביזו אתכם מאות שנים, כישורי השרדות נוכליים, האוכלים כאן כל חלקה טובה.

אנחנו, ברוך השם, הערבים כל השנים היו ידידינו, למרות שהתעמולה שלכם אומרת שגם אותנו רדפו כמוכם. לא הישמידו מאיתנו 6 מיליון, ובתקופת תור הזהב של האיסלאם, וגם לאחר מכן, בעירק, סוריה, טורקייה ומרוקו היינו אהובים ומכובדים בניגוד לכם. כאן הפכתם את בנותינו לזונות ופרחות, התזתם עלינו ד.ד.ט. וראיתם בנו פרימיטיביים. זאת אף שלא היינו נוורוטים כמותכם, שכן לא נירדפנו, ואנו בריאים בנפשנו, וכישורינו המוחיים עולים על שלכם, שכן איננו נוורוטים. אף כשבאנו לארץ המובטחת, הסתכלתם על בגדינו וגינונינו, ולא חדרתם למוחינו, אלא הדבקתם לנו פרימיטיביות. כן, מאז הפכתם את חלקנו לנוכלים, כמוכם, שכן זו הדרך היחידה להשיג מעמד היכן שהשתלטתם על כל העמדות בעלות המשמעות. את מה שזרעתם, חלאות, גם תקצרו, עד כלות.
_new_ הוספת תגובה



למה אתה שולח כל הודעה עשר פעמים?
צדק (יום שלישי, 20/06/2006 שעה 1:20)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

זו עוד אובססיה?
זה נראה כמו התקפה של האקרים.

מספיק פעם אחת כדי שכולנו נראה אותה.
אחת ודי !!
_new_ הוספת תגובה



תתחצף
מיכאל שרון (יום שלישי, 20/06/2006 שעה 1:45)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



מדוע אתה מקשקש? מי שמך?
סתם אחד (יום שלישי, 20/06/2006 שעה 8:39)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הרי ההודעות שלך חוזרות על עצמן כל
הזמן. מי אתה שתתלונן על אחרים?

אולי האובססיה שלך שונה קצת
אבל לנו כבר נמאס ממנה..
_new_ הוספת תגובה



כי קשה לו לענות לעניין
א.פרקש (יום שלישי, 20/06/2006 שעה 13:47)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כי קשה לו לענות לעניין.
_new_ הוספת תגובה



כי קשה לו לענות לעניין
יהודה-אודי דוכן (יום שלישי, 20/06/2006 שעה 21:39)
בתשובה לא.פרקש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ממש אחוות כסילים.
_new_ הוספת תגובה



יופי נחמה !
א. פרקש (יום רביעי, 21/06/2006 שעה 5:53)
בתשובה ליהודה-אודי דוכן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



יופי נחמה !
יהודה-אודי דוכן (יום רביעי, 21/06/2006 שעה 21:29)
בתשובה לא. פרקש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

נחמד להִוַכַח שלמרות הכל לא אבדת את חוש ההומור.
_new_ הוספת תגובה



מידתיות: ''השבת מלחמה שערה'' או פשעי מלחמה?
מיכאל שרון (יום רביעי, 14/06/2006 שעה 4:20)
בתשובה ליובל רבינוביץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שמעתם על הביטוי ''מידתיות''? שמעתם על כך שלפי המשפט הבינ''ל אין לנו כלל זכות לשבת בשטח כבוש? הקהילייה הבינ''ל אינה רואה התנגדות כבוש לכובש כבלתי לגיטימית. שאם לא כן, הרי להבדיל (בכ''ז) ההתנגדות לכיבוש הנאצי של המחתרת היוונית, המחתרת הפולנית, המחתרת הצרפתית וההולנדית, או המחתרת האלג'ירית-מוסלמית לכובש הצרפתי, אף היא היתה נחשבת ללא לגיטימית, ולא כך הדבר. אנו יושבים בשיטחם, ולא ההיפך. העולם נושא דברים רבים בעצימת עין, בגלל זכר השואה.

אך ''לגיטימיות''? האם תצדיקו גם את מדיניות היידריך מפקד הס.ס. (שוב, להבדיל) של הוצאה להורג של 200 אזרחים יוגוסלבים כתגובה לחיסול חייל גרמני על ידי לוחמי הגרילה היוגוסלבים? האם תצדיקו את ארועי ליל הבדולח בגרמנייה, כ''תגובה'' לרצח דיפלומט גרמני בשגרירות בפאריס בידי הרשל גרינשפאן?

ואגב, עליכם להבין שאותה חוסר מידתיות עצמה, התבטאה גם בעמונה (פעולה שגונתה גם על ידי אירגון ''בצלם'').

ניתן אולי לראות בהפצצת דרזדן עניין מידתי במידה כזו או אחרת, שהרי הנאצים ביצעו רצח עמים, ופלשו לטריטוריות אחרות, וכבשו שיטחי ענק, תוך ביצוע פשעים כבדים נגד האנושות.

אך, מה יכול ''להסביר'' את חוסר הפרופורציה הזועק לשמים, ובכלל, את המגמה לרצח אזרחים? וזאת בידי מדינה עשירה יחסית ומפותחת, שיש לה אמצעי הרג משוכללים וחדישים ובכמות רבה, כולל ארסנל גרעיני ענק, מול אזרחים חסרי מגן, שהעולם רואה בפעולות הגרילה של עמם העני, היושב במחנות פליטים (בעוד המדינה הגרעינית יושבת על אדמתם), התנגדות עם נשק עלוב ולא מדוייק לכיבוש ונישול? העובדה הפשוטה היא כי מפקדים בכירים בצה''ל מבוקשים כיום באירופה על פשעי מלחמה. הקהל הישראלי, מסומם התקשורת הצדקתנית, שואל בהשתאות -''אבוי, מדוע''? בטח סתם אנטישמים''. אבל כאן יש לכם הזדמנות לא רעה, מבעד לחומת הצדקתנות ההרמטית, לראות גם את הצד השני של המטבע.
_new_ הוספת תגובה



כנראה שאתה צודק
ישראל בר-ניר (יום רביעי, 14/06/2006 שעה 4:53)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

''ההתנגדות לכיבוש הנאצי של המחתרת היוונית, המחתרת הפולנית, המחתרת הצרפתית וההולנדית, או המחתרת האלג'ירית-מוסלמית לכובש הצרפתי, אף היא היתה נחשבת ללא לגיטימית''
מאחר והיוונים, הפולנים, הצרפתים וההולנדים, כולם ביחד וכל אחד לחוד התקיפו את גרמניה מתוך כוונה להשמיד אותה, הרי שהגרמנים היו הצד הצודק וההתנגדות לכיבוש הגרמני היתה בהחלט בלתי לגיטימית.
_new_ הוספת תגובה



בר ניר, עליך לעכל זאת: מדובר הפעם בפשעי מלחמה בדם קר.
מיכאל שרון (יום רביעי, 14/06/2006 שעה 7:18)
בתשובה לישראל בר-ניר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



האם כוונתך לדמם של הקורבנות היהודיים?
ישראל בר-ניר (יום רביעי, 14/06/2006 שעה 16:48)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כשאני הייתי צעיר רווחה הסיסמא השמאלנית ש''הדם היהודי הוא השמן על גלגלי המהפכה'' שאמורה היתה להביא גאולה לעולם.

אז היה מדובר בסוציאליזם, והיום זה הפאשיזם האיסלאמי (שזוכה לתמיכת השמאל הנאור).

''שמן הסיכה'' לא השתנה.
_new_ הוספת תגובה



יובל, מדובר הפעם בפשעי מלחמה בדם קר
מיכאל שרון (יום רביעי, 14/06/2006 שעה 7:19)
בתשובה ליובל רבינוביץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה




חזרה לפורוםהסיפור המלא
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי