פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
בדרך לגיהינום
סמרטוט אדום / גדעון ספירו (יום שישי, 05/06/2009 שעה 14:00)


בדרך לגיהינום

גדעון ספירו



הציבור הדמוקרטי בישראל, נמצא עתה תחת הפגזה ארטילרית קשה מצד הימין הישראלי. במשך שבוע אחד התרחשו שורה של אירועים שכל אחד מהם לחוד דיו לעורר חרדה אצל שוחרי דמוקרטיה וזכויות אדם. בהצטברם הם מהווים הנפת גרזן על שיירי הדמוקרטיה שעוד נותרו בישראל.

להלן רשימה חלקית:
  • בירושלים המזרחית שסופחה לישראל עם תום מלחמת יוני 1967 מתגוררים כרבע מיליון פלסטינים. ירושלים היא הבירה התרבותית הפלסטינית. בשבוע האחרון התקיים הפסטיבל הפלסטיני לתרבות וספרות בהשתתפות סופרים מרחבי העולם. לקראת פתיחת הפסטיבל בתיאטרון חכוואתי במזרח העיר, הגיעה המשטרה הישראלית, סגרה את האולם ואסרה על קיום אירועי התרבות. האורחים מחו''ל קיבלו שיעור מאלף על תפקודה של ''הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון''.
    משטרה שאוסרת על סופרים ומשוררים לשאת את דבריהם, מזכירה את הגרועים שבמשטרי העריצות. כל זאת מתרחש בעיר שמדי שנתיים מחלקת את פרס ירושלים לספרות הניתן על ידי עיריית ירושלים, במסגרת יריד הספרים הבינלאומי, לסופרים שהתמודדו בכתביהם עם נושאים של חופש האדם והחברה. הפרס חולק לראשונה ב-‏1963 והזוכה הראשון היה הפילוסוף והלוחם נגד נשק גרעיני, הבריטי ברטראנד ראסל. הוא בוודאי מתהפך בקברו לנוכח המתרחש כיום בירושלים בתחום חופש האדם.

  • אלוף פיקוד המרכז הכריז על אזורי המחסומים בגדה כ''שטח צבאי סגור'' כדי למנוע מנשות מחסום ווטש, לבצע את פעולות המעקב באשר להתנהגות החיילים עם הפלסטינים במחסומים. נשות מחסום ווטש הן היום כלי המידע המרכזי המפרסם את הטרטורים וההשפלות שהם מנת חלקם של אלפי הפלסטינים הממתינים שעות במחסומים. המגמה ברורה: צבא הכיבוש רוצה לפעול בבועה האטומה לביקורת העין הציבורית.

  • ''ידיעות אחרונות'' פיטר את הפובליציסט ב. מיכאל לאחר 15 שנות עבודה. ב. מיכאל, איש שמאל דתי, כותב שנון ומבריק, הוא בעל הטור היחיד בעיתון המבטא עמדות נחרצות ונוקבות נגד הכיבוש, הפרת זכויות האדם, המתנחלים ושחיתות השלטון. כמי ששוחה היטב במקורות היהדות, ביקורתו על הממסד הדתי והרבני הייתה ייחודית והוא הצליף בהם ללא רחם. אינני יודע אם מערכת העיתון קיבלה הוראה ישירה מהשלטון, אולי מהנהגת המתנחלים, או שמא מהממסד הרבני, לפטר את ב. מיכאל. אבל אין גם כל צורך בכך. האווירה המתלהמת שממשלת ליברמן נתניהו יוצרת, הוא רמז עבה דיו לעיתון, להיפטר מעושי צרות המפריעים את מנוחת הצהריים של הממשל ותומכיו, אם ברצונו להמשיך ולעשות עסקים עם השלטון והסמוכים על שולחנו.

  • ועדת השרים לחקיקה אישרה את ''חוק הנכבה'' לפיו אסור ביום העצמאות לבטא צער, כאב ועצב על אסונם של הפלסטינים. העובר על החוק דינו מאסר שלוש שנים. מול הכחשת השואה מציגה ישראל את הכחשת הנכבה, כביטויו המוצלח של ב. מיכאל. ביום העצמאות הקרוב לא נותר לי אלא לחגור שק אבלים, לאות סולידריות עם מיליוני הפלסטינים העקורים והמגורשים. אם מיליון אזרחים יעשו כמוני, תצטרך הממשלה להקים מספר מחנות ריכוז כדי לרכז בהם את כל העבריינים משביתי השמחה.

  • הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת החוק של ח''כ זבולון אורלב ממפלגת ''הבית היהודי'' לפיה קריאה לשלילת מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית, באופן שיש אפשרות סבירה שיביא ''לשנאה, בוז או אי נאמנות למדינה'', דינה שנת מאסר. מאחר ואני סבור שמדינה יהודית ודמוקרטית היא תַּרְתֵּי דְּסָתְרֵי, ומאחר ואני פועל נגדה, שופך עליה קיתונות של בוז ולא נאמן לה, אני כבר מכין את המזוודה לקראת שנת מאסר אם החוק יעבור סופית. יחד עם חוק הנכבה כבר אגרתי ארבע שנות מאסר.

  • ח''כ דוד רותם ממפלגתו של ליברמן הגיש הצעת חוק לפיה כל אזרח יצטרך לחתום על הצהרת נאמנות לפיה ישראל היא מדינה יהודית וציונית, והוא מתחייב לשרת בצבא או בשרות לאומי. הצעה זו עוד לא התקבלה, אבל היא בצנרת הפרלמנטרית, ואני שוקל להקדים תרופה למכה, ולבקש מהממשלה לוותר על אזרחותי.

  • שר הפנים אלי ישי דורש להכניס תיקון לחוק האזרחות לפיו יוכל לבטל את אזרחותם של ערבים ללא אישור בית המשפט וללא היוועצות ביועץ המשפטי. ישי, לאומן ופונדמנטליסט, מבקש סמכויות של דיקטטור כדי שיוכל לשלל אזרחות של ערבים כפי שבגרמניה שללו אזרחות של יהודים.

  • שופטי בג''ץ, לוי, גרוניס ומלצר, הוסיפו אף הם את תרומתם לתמונה הקודרת כאשר אישרו את המשך מעצרו המנהלי של ד''ר ע'סאן חאלד, מרצה למשפטים באוניברסיטת נג'אח בשכם, שיושב כבר קרוב לשנה וחצי במעצר מנהלי. הוא לא יכול להתגונן כי אינו יודע במה מאשימים אותו. שוב חוזר על עצמו התהליך המעוות לפיו יושבים השופטים בחדר סגור עם שמונה אנשי שב''כ, ואלה מטפטפים את טיפות הרעל שלהם. השופטים נעתרו מיד ובו ביום האריכו את המעצר המנהלי. הליך פסול זה מתנהל בישראל תחת התואר ''צדק'', עוד תרומה ישראלית לשפת הכיבוש המכובסת. השופטים הפכו לכלבי ציד של השב''כ, העטים על טרפם במצוות אדונם. לא בג''ץ אלא בגלפ''ש (בית דין גבוה לפשעים שיפוטיים).
כל זאת כאמור בשבוע אחד. במסלול הנוכחי ישראל היא בדרך לגיהינום.


תרגיל העורף הגדול

ממשלת ישראל, באמצעות הצבא, המשטרה, וכל שירותי ההצלה קיימו זה עתה את תרגיל העורף הגדול, שדימה מלחמה בכל החזיתות, כולל ירי טילים מאיראן. התרגיל כלל השמעת אזעקות, ודרישה מהאזרחים לתפוש מחסה במקלטים ציבוריים (שבחלקם הגדול נמצאו בלתי ראויים לשימוש).
הממשלה הכניסה את הציבור לפאניקה שבאופן טבעי לוותה בפחדים אדירים.

מטרת הציונות הייתה ליצור מקום בטוח ליהודים במסגרת מדינה עצמאית, ומה קיבלנו בפועל? את מדינת ישראל כמקום הפחות בטוח בעולם ליהודים. יותר ויותר אנשים שואלים עצמם האם מקום שמכין את אזרחיו למלחמה כוללת, בה יופעל גם נשק השמדה המונית, הוא המקום הנכון לחיי אושר ושלווה, לגידול ילדים? תרגיל העורף רק חידד רצון גובר לחפש מקום אחר לחיות בו, שרחוק ממלחמות, מטילים, ומנשק כימי, ביולוגי וגרעיני.

כשאני חושב על עתידה של נכדתי שבקרוב תחגוג את שנתה הראשונה, האינסטינקט אומר לי, לברוח מכאן מהר, לפני שמוכי השיגעון האלוהי בישראל ימיטו על האזור כליה.


מצפצפים על העולם

צפון קוריאה ביצעה ניסוי גרעיני ועוררה זעם ברחבי העולם. המדינה המסוגרת, הנשלטת בידי דיקטטורה קומוניסטית מהדגם הסטליניסטי, ניתקה עצמה מהעולם, ומפנה את משאביה המצומצמים לבניית מכונת מלחמה אדירה, על חשבון רווחת העם. הניסוי הגרעיני עומד בניגוד להתחייבויותיה הקודמות של צפון קוריאה, אולם מדינה זו מצפצפת על העולם.

צפון קוריאה לא לבד. יש עוד מדינה המצפצפת על העולם, המוכרת לי היטב: ישראל. העולם מתנגד לכיבוש הישראלי, להתנחלויות, לנשק האטומי הישראלי, אבל ישראל מצפצפת על העולם. מצבה של ישראל טוב מזה של צפון קריאה. ישראל מצפצפת על העולם מאז 1967, אולם העולם הסתפק במחאות ורבליות, ולא הפעיל סנקציות על ישראל. התוצאה: משטר כיבוש ואפרטהייד הולך ומעמיק, במימון בינלאומי נדיב.

בימים אלה אנו מציינים 42 שנים לכיבוש. כאשר הכיבוש החל הייתי בן 32. ב-‏42 שנות הכיבוש השתתפתי במאות פעילויות נגד הכיבוש, בישראל ובשטחים הכבושים. נעצרתי אין ספור פעמים, הוגשו נגד כתבי אישום, והורשעתי לא אחת בכל מיני עבירות. הנני עתיר מעצרים והרשעות פליליות שיש עימן כבוד משום שכולן כרוכות בפעילותי נגד הכיבוש. בישראל של כיבוש ואפרטהייד אני עבריין מורשע, וספק אם הייתי מקבל תעודת יושר משטרתית כדי להיות נהג אוטובוס או נהג מונית. לאן נגיע אם נהגי מוניות יהיו נגד הכיבוש?

ילדיי נולדו לתוך מציאות הכיבוש, הגזענות והאפרטהייד, ובת זוגי ואנוכי השקענו מאמצים ניכרים כדי לחסן אותם מרעלי הכיבוש המאיימים עלינו ללא הפסקה, ולצייד אותם בערכים אוניברסליים של זכויות אדם. בעניין זה ראינו ברכה בעמלנו. לא כן בחיסול הכיבוש, בכך טרם הצלחנו.

תקוות מה אני מוצא בנאומו המרשים של הנשיא אובמה בקהיר שגינה מפורשות את הכיבוש, הדיכוי והגזענות של ישראל. אולי הוא מסמן התנערות מתמיכה גורפת בישראל ותחילתה של ידידות מופלאה בין הנשיא האמריקאי למתנגדי הכיבוש והגזענות בישראל.




חזרה לפורום

הצגת המאמר בלבד
הדפסת המאמר קפל תגובות פרוש תגובות תגובה למאמר
 
 


ספירו, מקובל בכל העולם שמי שכובש רשאי להחליט
סתם אחד (יום שישי, 05/06/2009 שעה 15:51) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אם אתה טוען כי מזרח ירושים כבושה,
הרי מובן מאליו כי הכובש רשאי להחליט אם הנכבש יכול לבציע כינוס המוני, אשר עשוי ליצור פרובוקציה (לפחות).

''הציבור הדמוקרטי בישראל'' הוא מונח חדש לאנשי השמאל.

מכאן המסקנה שהימין אינו דמוקרטי...
_new_ הוספת תגובה



אם יש באמת צדיקים בסדום הישראלית
אריק פורסטר (יום שישי, 05/06/2009 שעה 19:19) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

גדעון ספירו הוא אחד מהם.
_new_ הוספת תגובה



אם יש מצאצאי סדום בישראל
ע.צופיה (יום שישי, 05/06/2009 שעה 19:44)
בתשובה לאריק פורסטר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ספירו, איש אמנסטי ויתר ארגוני הצביעות, הוא אחד מהם.
מזלנו שרק בודדים כמוהו קיימים בקרבנו.
_new_ הוספת תגובה



תעמולה שמאלנית נמוכה
סתם אחד (יום שישי, 05/06/2009 שעה 20:23) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

חריץ עמוק
_new_ הוספת תגובה



תרגיל העורף הגדול
סתם אחד (יום שישי, 05/06/2009 שעה 21:23) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אמריקה שיחקה תרגילי מלחמה בשנות ה-‏50 במהלכן היו פעמים של טעויות וכמעט היא חישבה להיכנס למשבר גרעיני עם בריה''מ. אז מה? בגלל זה היו צריכים לסגור את אמריקה?

המשמעות היחידה מבחינתנו במצבים כאלה היא סיכול מקדים של פוטנציאל הנשק הגרעיני בידי איראן. אני משער שארה''ב תתקוף בסוף את מתקניה הגרעיניים שלא איראן ולא כל כך בגלל שאובמה מת לעשות את זה אלא משום שאין לו ברירה אלא לעשות זאת בעצמו ולא להניח לישראל לקטוף את התהילה.

בכך נוכיח שוב שישראל היא המקום הטוב ביותר והבטוח ביותר ליהודים, לא אמריקה ולא אירופה. אתה כמובן מוזמן לברוח, וכמה שיותר מהר.

ובחורבן משטר האייתולות נתנחם !!!

חכם ציון
_new_ הוספת תגובה



מצפצפים על העולם
סתם אחד (יום שישי, 05/06/2009 שעה 21:41) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אסור לסמוך על שמאלנים. אתה צודק. צפון קוריאה כמו איראן היא סכנה לאנושות. הן מדינות מסוגרות, הנשלטות בידי דיקטטורה עממית מהדגם הסטליניסטי, ניתקו עצמן מהעולם, ומפנות את משאביהן המצומצמים לבניית מכונת מלחמה אדירה, על חשבון רווחת העם. פשוט פשע נגד האנושות !!!!

בינהן לבין ישראל אין כל קשר ודימיון. אף אחד לא יודע ממש אם יש לישראל גרעין. אפילו ונונו לא ידע ממש ועדויותיו לכאורה אינן מספקות את הסחורה. יתכן שלישראל יש נשק גרעיני ויתכן שלא. מדיניות העמימות הנכונה מונעת מספירו לתקוף למטרה, אלא מסיטה ומסיתה אותו לתקוף בערפל קרב. ספירו מניח שיש לישראל נשק גרעיני. גם אני יכול להניח. אבל האם ספירו יכול להוכיח? הוא יכול לתת בהם סימנים? כמובן שלא. כבר 40 שנה ספירו ודומיו מצטטים את אותם סיפורי סבתא. הם לא יכולים להנפיק חדשות טריות ואקטואליות שיהיו גם אמינות. זה לא עומד בפני הצורך להוכיח את טענותיו.

אבל נניח שלישראל בכל זאת יש נשק גרעיני. האם היא אי פעם הצהירה עליו? האם היא אי פעם איימה איתו? כלום, נאדא, שקט! ישראל אינה מחרחרת מלחמה אלא רק מייחלת לביטחון. ישראל היא דמוקרטיה יציבה, ממיטב הדמוקרטיות בעולם כולו. ישראל אינה מדינה תוקפנית, היא מעולם לא הכריזה שהיא רוצה להשמיד אוייב כלשהו, ומעולם לא יזמה מרצונה תקיפה או מלחמה. ישראל היא מדינה מתגוננת כנגד ''עם דמיקולו פלסטיני'' שמכריז ביחד עם תומכיו בעולם האסלאם שברצונם להשמיד את ישראל. אין מדינה אחרת בעולם שאוייביה מאיימים עליה להשמידה מלבד ישראל. וזה בכלל לא קשור ל'כיבוש', ואפילו לא לכיבושי 48', אלא לעצם קיומה של ישראל, לאי קבלתה ע''י פנאטי האסלאם, שהם הרוב.

נאוצו המרשים של אובמה מלא בעיות כרימון. אם ככה הוא ימשיך אז ימשיך השלום במזרח התיכון בלי פתרון ל''עם הכאילו פלסטיני'' שיודע לפגוע בעצמו כמעט כמו שהוא פוגע בנו. עלינו לסמוך על הפללסטינים שלא יהיה איתם שלום בדורות הקרובים, לא בגלל העיניים הרושפות של ספירו, אלא בגלל הבל הרע של הפלסטינים.

אובמה יעשה מאמצים ככל שיוכל, אבל הוא יצטרך להתעסק עם בעיותיו הקודמות. הפלסטינים כאמור יפריעו לו. וכמו שהוא אמר, הוא נותן לסיכוי הזה שנתיים ואלה יעברו מהר, לכל היותר הפלסטינים יחדשו את הטרור הפעיל. אח''כ אובמה צריך להכין את עצמו שנה שלמה לפני בחירות חדשות. זוהי תהיה שנה יקרה לו מאוד, ולכן הוא ירפה מהסיפור המוזר הזה שלו במזרח התיכון, ואנחנו נרוויח זמן. יש לשער שאם אובמה יתעסק הרבה בסכסוך הפלסטיני הוא ישקע בענייניו הקשים מבית ובכך יבטיח בכל מקרה את הפסדו בבחירות הבאות.

אם הייתי ביבי הייתי משחק עם אובמה, מוביל אותו למשברים קלים, מורח זמן, לוחץ על הפלסטינים ונותן להם להתפרץ ולטעות. הם כבר יעשו את העבודה קדימה. ואנחנו נשאר בליכוד עם האמריקאים.

חכם ציון
_new_ הוספת תגובה



ברכות
סתם אחד (יום שישי, 05/06/2009 שעה 23:56) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מעיוון שספירו מטיף כבר מזמן ממש כמו אחמדיניג'ד לחסול הישות הציונית אני מציע לו לממש את האינסטינקט הבסיסי שלו ולעזוב את הארץ הלא בטוחה הזו.
_new_ הוספת תגובה



ברכות
סתם אחד (שבת, 06/06/2009 שעה 0:18)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בינתיים הוא מאיים עלינו להתעלל רק בנכדו ובבתו.
כשלאחמדיניג'אד חברו תהיה פצצה אז הוא יברח ראשון.
לא ככה?
_new_ הוספת תגובה



ברכות
סתם אחד (שבת, 06/06/2009 שעה 10:16)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה טועה. הוא לא יברח כמו שרוב יהודי אירופה לא ברחו. הוא לא יברח כי הוא מאמין ללא פקפוק שהאדם טוב מנעוריו וזה הופך אותו לעוור לחלוטין למציאות. בשלב זה התוצאה היא רק מאמרים סהרוריים אבל אם הזיותיו תתגשמנה חלילה האיש ימות עם חיוך של אושר על השפתים כי הצדק ניצח.
_new_ הוספת תגובה



ברכות
סתם אחד (יום ראשון, 07/06/2009 שעה 13:06)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

יכול להיות שאתה צודק, כי גיל גבורות הוא גם גיל הקמילה.
_new_ הוספת תגובה



איך כתבת ? ''האינסטינקט אומר לי...''
סתם אחד (שבת, 06/06/2009 שעה 11:09) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

''האינסטינקט אומר לי, לברוח מכאן מהר, לפני שמוכי השיגעון האלוהי בישראל ימיטו על האזור כליה''

אולי באמת כדאי שתשקשיב לאינסטינקט שלך - או איך שנאמר
Follow your heart
_new_ הוספת תגובה



איך כתבת ? ''האינסטינקט אומר לי...''
סתם אחד (שבת, 06/06/2009 שעה 11:20)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

זה מה שקורה לכל שמאלני שמסרב להפעיל שנים את השכל שלו ומה שנותר לו בבלותו הוא רק האינסטיקט.
זה מסמל את ירידתו מרמת בן אדם לרמת בן .... שפועלים בעיקר ע''פ אינסטינקטים.

חכם ציון
_new_ הוספת תגובה



ג.ש.: צריך להבין
סתם אחד (שבת, 06/06/2009 שעה 15:02)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שלא בטוח שיש לשמאלנים שכל,אולי בגלל זה הם גם לא מפעילים אותו.
_new_ הוספת תגובה



בדרך לגיהנום
סתם אחד (שבת, 06/06/2009 שעה 11:42) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

• ישראל שמחה לארח ערבי תרבות פלסטיניים בירושלים. כלומר בתנאי שהם לא יתפוצצו. אלמנטרי. אנחנו בודאי נשמח אם הפלסטינים ייארחו ערבי תרבות ישראלים אצלם בכפריהם. בתנאי שהם לא ירצחו את המוזמנים. אלמנטרי. עד אז הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון ובמדינה היחידה בעולם שאוייביה מאיימים עליה להשמידה זכאית לנקוט בצעדי הגנה לשעת חירום, גם אם זה לא מקובל על ספירו. לא הישראלים ששים אלֵי איסור וסגירה, אלא שהם נאלצים לעשות זאת בגלל אלה שמנצלים אירועי תרבות לתעמולה עויינת ולטרור (קחו לדוגמה את הקאדי תאמימי ואת התנהגותו המחפירה אל האפיפיור). אני מקווה שברטראנד ראסל לא מפסיק להתהפך בקירבו מסיבות אחרות, מסיבות שהוא בודאי מבין בקבר שהוא טעה בראייתו את העם היהודי ואת ישראל. ושהוא מבין שיעקב הרצוג צדק.

• אלוף פיקוד מרכז הוא מפקד יו''ש והוא רשאי לעצור כל פעילות חתרנית, כולל של 'נשות קווטש'. יש לנו אמון מלא בו כשהוא פועל נגד גורמי שמאל עויינים למדינה.

• באמת שלא חשוב כלל אם ומאיזו סיבה פוטר ב. מיכאל. הוא היה בכל זאת כתב מאוד מאוד משעמם. אבל מה, אני לא מתפלא שספירו חושב בראש טוטליטארי-קומוניסטי, כשהוא מנסה לרמוז שאולי ''מערכת העיתון קיבלה הוראה ישירה מהשלטון, אולי מהנהגת המתנחלים, אולי החרדים .... אולי... אולי... אולי.... '', ועל מה בסך הכל מדובר? על עיתון שהוא קריקטורה של העיתונות, שתוקף את השלטון, את המתנחלים ואת הדתיים ללא כל סיבה סבירה, אז שהעיתון הזה יפטר כתב די בינוני בגלל ''הוראה ישירה'' של אחד מהם?. טוב, אני מבין שספירו צריך להאשים איכשהו את אחד מאוייביו, אבל לעשות את זה בצורה כל כך גלויה וחשופה שרק מראה שהוא אומר זאת ללא כל מידע וללא כל רמז? לאחר שהעלה ספירו תמיהות בניסיון להאשים את אלה או את אלה או את אלה, פתאום הוא נחרץ בדעתו מי עשה זאת וגם יודע איך, למה ומתי כמו בלש-חלש (''האווירה המתלהמת שממשלת ליברמן נתניהו יוצרת, הוא רמז עבה דיו לעיתון, להיפטר מעושי צרות המפריעים את מנוחת הצהריים של הממשל ותומכיו''). הם למדו הזקנים השמאלנים האלה איך עושים תעמולה אדומה. ספירו לא יכול להתנתק מזה. שרלטנות לשמה.

• ''חוק הנכבה'' לא יעבור כי אין לו תמיכה בקואליציה. אבל אם זה מה שגורם לך לחגור שק אבלים אז אני מוכן שהכנסת תציע כל יום ''חוק אנטי נכבה'' חדש. אני מעריך שמיליון אזרחים יצטרפו לספירו, ובתוכם בטח יהיה כמה עשרות יהודים. כך שאין כל סיבה שהממשלה תפתח לכבוד ספירו מחנות ריכוז. אני בטוח שספירו יודע שטענתו היא שרלטנית, אבל הוא חייב אותה כדי להכניס רוח רעה לשמו. אני מצטער שהשבתתי את השמחה לעבריינים המוסריים האלה, שונאי המדינה.

• הצעת החוק של זבולון אורלב היא סבירה ואף טובה. חוקים מסוגים כאלה קיימים בדמוקרטיות מערביות. צריך באמת לחוקק חוק כזה שאיתו הממשלה אחר כך תוכל לפגוע בגייס החמישי במדינה. מדינה יהודית דמוקרטית אינה תַּרְתֵּי דְּסָתְרֵי, כמו שמדינה בריטית דמוקרטית אינה כזו. ספירו יכול לפעול נגד המדינה כי הוא יודע שהמדינה היא דמוקרטית ומגינה עליו. חוץ מזה הוא יודע שהחוקים שהוא מדבר עליהם לא יחוקקו, אז הוא יכול להכין לעצמו מזווד וירטואלית לכלא, כשהוא בטוח שאין שום כלא. ככה הוא יותא גיבור בעיני עצמו וחבריו לדרך החושך.

• בג''צ נוהג לי חוק שכך שהוא נותן לד''ר ע'סלאן חאלד להירקב במעצר מנהלי. תפקידו של השב''כ להגן עלינו, וגם על ספירו, והם עושים מאמצים אדירים להצליח. צריכים לתת להם את כל הקרדיט שהטיפול המסור בד''ר לענייני טרור הוא טיפול נחוץ וחשוב.

• עלינו לשבח את ישראל שאינה נשברת אל מול מתקפות הטרור של אוייביה מחוץ ומתקפות השנאה של אוייביה מבית!!!!

חכם ציון
_new_ הוספת תגובה



יצא עוד מרצע מהתרמיל העבש של החוכם
סתם אחד (שבת, 06/06/2009 שעה 18:14)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הבורות של החכמולוג נוגעת ללב.

בעוד שהתפוקה של היהדות הגלותית
היתה אופרטות של גולדפאדן (שכבודן
במקומו מונח אך יצירות דרמטיות
בעלות משקל לא היו), וביאליק וברנר
היו תופעות נדירות, - וכל זה לא בתנאים
של כיבוש צבאי.

נאבקים הפלסטינים בשטחים באופן
הרואי לקיים חיי תרבות אמיתיים
ככל הניתן תחת השלטון הצבאי הישראלי
הנוגש ומתעמר בהם מזה ארבעים ושתיים
שנה.

לכנות את הפעילות בתיאטרון 'אל-חכאוותי'
בירושלים המזרחית 'פעילות טרור' זו תעודת
מסכנות לכותב ולפורום שסובל את הדברים.

התגובה של החוכם הציוני לדברי ספירו
היא רשימת מכולת של השרצים הפוליטיים
והחברתיים (שלא לומר התרבותיים) שהם
לחם חוקו של החוכם:

1. רדיפת אנשי התרבות והתיאטרון הפלסטיניים.
2. צנזורה על מעקב צמוד לפעולות צה''ל בשטחים.
3. צנזורה ופיטורים של עיתונאים בשל דיעותיהם.
4. צנזורה על איזכור פשעים נגד האדם.
5. תמיכה בחקיקת חוקים לא-דמוקרטיים.
5. תמיכה בשימוש במעצרים מינהליים למטרות פוליטיות.

אם היינו זקוקים לתיאור מלא של הפרוגרמה
שהחוכם מכין לנו בישראל לפי מתכונתו,
הרי הרשימה שלמעלה מסבירה הכל.
_new_ הוספת תגובה



תגיד לי שמאלני יקר
סתם אחד (יום ראשון, 07/06/2009 שעה 13:08)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

למה אתה חושב שאנחנו צריכים לשלם ביוקר על כל הזיה חלומית מחוררת שלך?

המרמלדה מצטרף לחזית
_new_ הוספת תגובה



תגיד לי שמאלני יקר
סתם אחד (יום ראשון, 07/06/2009 שעה 14:37)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

''עלינו לשבח את ישראל שאינה נשברת אל מול מתקפות הטרור של אוייביה מחוץ ומתקפות השנאה של אוייביה מבית!!!!''
חכם ציון
-----------------

כמה שאתה צודק, חכם ציון... מדינת ישראל היא פלא אנושי, והעם היהודי הוא עם נפלא, על אף מגרעותיו, אז נאחל לעם היהודי ולמדינתו- קיום נצח.
_new_ הוספת תגובה



תגיד לי שמאלני יקר
סתם אחד (יום ראשון, 07/06/2009 שעה 17:41)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לא הייתי מתנגד שישראל תתחיל לטפל באוייביה מבית לפחות כמו שהיא מטפלת באוייביה מבחוץ.
זה רגע היסטורי!
ויפנ ויפה שעה אחת קודם!
_new_ הוספת תגובה



סתם אחד (יום שני, 08/06/2009 שעה 5:15)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

נראה לי שמרוב ההתרגשות
המיוחמת שהמחשבה על חיסול אנשי
שמאל מביאה לכותב, החל
הלה לגמגם.
_new_ הוספת תגובה



עמיש, תראה מה מצאתי ....
סתם אחד (יום שני, 08/06/2009 שעה 21:15)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

סמזכ''ל חזבאללה: נמשיך בהתנגדות גם לאחר הבחירות
================================

סגן מזכ''ל חזבאללה, נעים קאסם, אמר כי משמעות ניצחונה של האופוזיציה בראשות חזבאללה בבחירות לפרלמנט תהיה המשך דרך ההתנגדות לאויב הישראלי. ''בפני העולם כולו אנו אומרים שנתחמש... ונשחרר את האדמה בכוח הנשק'', אמר קאסם והדגיש כי לאחר ניצחון האופוזיציה בבחירות, כל העולם, כולל ארה''ב, יבוא אליה והיא תציג בפניו את רצונה מבלי להקשיב לאחרים. לדבריו, מועה''ב לא תכפה דבר על לבנון.
www.moqawama.org 3.6.09, ; אל-נהאר, אל-אח'באר (לבנון), 4.6.09
_new_ הוספת תגובה



ירושלים המזרחית
סוריא סהרה (יום ראשון, 07/06/2009 שעה 18:49) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ירושלים המזרחית על סופריה שהם יהודים ערבים ושאר מינים מאז ומתמיד היתה בירת ישראל ועוד מימי קדם ! ההה אולי ירושלים המערבית סופחה למזרחית .
_new_ הוספת תגובה



מיכאל שרון: לא לברית בין הסוציאליזם לבין אליטות הנישול
סתם אחד (יום שישי, 12/06/2009 שעה 20:05) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

No to the alliance between radical Socialism and circles in the quasi-liberal exclusion-elite in Israel

לא לברית בין הסוציאליזם המתקדם, לבין חוגים באליטות הנישול הכמו-ליברליות

בשולי מאמר ימין מעודכן וימין קיצוני, כתב מר חיים ברעם

''לציר ליברמן-ברק -- צפוי עתיד גדול בפוליטיקה הישראלית. -- ליברמן וברק שיחררו את האנרגיות של שתי הקהילות החזקות ביותר של הימין החילוני: אנשי תנועת העבודה בעבר (כולל הקיבוצניקים והמושבניקים) והאינטליגנציה הרוסית. אם ליברמן התחיל את דרכו הפוליטית בניסיונות מבריקים, אבל לא תמיד מצליחים, לבודד את האוכלוסיות הלא-מרוצות והמוּדרות כדי למרוד באליטות מבין ותיקי הארץ וצאצאיהם, שנתפסו אצלו כ''יפי נפש'', הוא קלט עכשיו שדווקא שם נמצאים בעלי בריתו האמינים ביותר''.

**

ההערות שהיצבתי בשולי מאמרו הם כדילקמן:

לא לברית בין הסוציאליזם המתקדם, לבין חוגים באליטות הנישול הכמו-ליברליות

חיים, הברית הבעייתית ביותר בישראל היא בין חלקים באליטות הליברליות, לבין שכבה המזוהה עם רדיקליזם אמיתי ופרקסיס מהפכני באמת.

התהליך המסואב הזה התחזק בבחירות המוניציפליות של דוב חנין. חד''ש הרויחה מנדט אך איבדה את נישמתה ואת סיכוייה לעתיד בקרב ציבורים מתקדמים והאוכלוסיה הערבית המודרת והמנושלת.

אמנם, גם לנין יצר בריתות עם חוגים ליברליים, אותם כינה ''אידיוטים מועילים'' - אך כאן בני האליטה הכמו שמאל יודעים היטב מה הם עושים. מדובר בפרוש במעמד אחר, של אליטה כמו-ליברלית חמסנית, וכל מעשיה מבטאים זאת. אליטה זאת אחראית לנישול ולהדרה של הפלשתינאים ושל ציבורים נירחבים בישראל, זאת אחת האליטות הראקציוניות ביותר בעולם, אנשים גזענים עד עומק נישמתם, חרף דיקלומים רטוריים.

בעלי הברית הליברליים של לנין הצטרפו למהפכה, מתוך תקווה לקחת חלק בשילטון ובאמצעיו, וגם תוך הבנה שההיסטוריה היא באופן סטיכי עם השכבה המהפכנית ברוסיה. היתה זאת מוכוונות לעתיד.

מאידך, אצל שכבות האליטה הכמו ליברלית המצטרפות לסוציאליזם הרדיקלי, אין משקל לעתיד, אלא להווה של תעשיית כספים אדירה הניסמכת על קרנות של האיחוד האירופי, וכרגע הציפייה היא לקרנות הכרוכות ביוזמות אובמה. מדובר גם בקרנות של הממסד הישראלי, כגון משרד החינוך והחוץ, השואפים להציג פנים יפות בחו''ל להמשך הסיוע הזר, ובעיקר, להמשך מפעל הנידלו''ן בגדה.

השאלתם את עצמכם איך זה שבמשך 42 מפעל ההתנחלויות רק הימשיך להתעצם? וחרף שנים רבות של פעולה כביכול מתקדמת, מתגבר הפשיזם בישראל, ולא בתהליך פתאומי, אלא בתהליך רציף וממושך? מי היה המנוף העיקרי להונאת הקהילייה האירופית וארה''ב - כן, אותם מללנים כמו-מתקדמים בשרות המגמות הראקציוניות ביותר הקיימות בחברה הישראלית.

על כך אמר ג'ורג' מיטשל באמירה שהוכחשה: הישראלים רימו אותנו.

זו אגב שכבה השונאת כל עמל ויצרנות, נהנתנית, ולא לשווא השכבות העמלות מכנות אותם ''מאנייקים''.

אין היא גם שכבה הכרוכה בגורמי תעשייה בישראל, למשל תעשיית הפלדה, מכונות, אפילו לא היי טק. אין היא גם שכבה הקשורה במחקר מדעי וטכנולוגי. זאת שכבה הניזונה מכספי שנור מחו''ל, חלקים בה נימצאים בענף השיווק והפירסומאות והמדייה, חלקים נירחבים בה ניזונים מכלכלת הסמים האיזורית, ואחרים, מעסקים עם הממסד הביטחוני.

אופייה הראקציוני של שכבה זאת ניכר באתיקה הקיומית והמעשית שלה (בניבדל מהרטוריקה האתית) - היא בגישותיה ארסית מאד, רכלנית מאד, בינונית להזויע בכשרונות חבריה - עקב נהנתנות ושנאה לעמל - צרת עין וקטנונית להדהים - עקב מגמותיה המדירות/מנשלות - בעלת סמול טוק הנהנה מרשע מבודח כלפי כל מיני אויבים מדומים, שכבה שכורת כוח, שאין לה דבר לשמאל הרדיקלי, או לפרקסיס מהפכני כלשהו.

אורי אבנרי כינה במאמר ידוע לפני שנים רבות ''ברקודות'' נשות רשע בשכבה זאת (בפרט עיתונאיות רעות, חטפניות, כשהתגודדות בקליקה והצדקתנות המרושעת באות במקום כשרון), אמביציוזיות והרעות במודע ובהנאה.
_new_ הוספת תגובה



מיכאל שרון: המהפכנות בנאום אובמה
סתם אחד (יום שישי, 12/06/2009 שעה 20:08) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מר קמינר, היצבתי עכשו, 10/6/09 ב-‏0650 את הרשימה הבאה בשולי מאמרך המצויין. אקווה שחדוה, רכזת המערכת, לא תזדעק להשמיטו, מטעמים אישיים ומעמדיים לחלוטין - היא שייכת להבנתי למעמד אחר, של אליטה כמו-ליברלית חמסנית, וכל מעשיה מבטאים זאת (במידה שמתאפשר לה).

כותרת: אובמה מהפכני באמת. עדיין לא מבינים זאת

1. החשוב - החלק הראשון של נאומו - האיסלאם, תרומתו והשתלבותו בארה''ב, העובדה שיש 9 מליון מוסלמים במעמד סביר בארה''ב מול 5 מיליון יהודים. כאן יש להבחין שבניגוד לגישה הגזענית של ''רצחנות האיסלאם, הפנאטיות שלו, נחשלותו האינהרנטית'' אובמה הופך את הקערה על פיה: תור הזהב של האיסלאם ומכאן שלא נחשלות ופרימיטיביות טבועה, בפרט המצאת האלגברה - דבר שאובמה הידגיש פעמיים האיסלאם כדת מתקדמת רודפת שלום.

מעטים היבחינו כאן, שיש כאן שינוי גישה אדיר.

2. החלק החשוב השני, 10 הדקות האחרונות של נאומו: שלוב המדינות הערביות בקדמת הכלכלה העולמית, פרוייקטים אדירים של פיתוח - דבר מובן, אם לא נניח שהאדם הערבי הוא נחשל מטיבעו האינהרנטי. לא מדינות האיסלאם רק כמקור לחומרי גלם זולים ולקצת טקסטיל ומוצרי חקלאות זולים. חלק נוסף חשוב: בשאלות הפרגמטיות באמת, נסיגת ישראל, ההתנחלויות - עמדתו היתה נחרצת.

3. השאר זה בלה בלה רטורי, למנוע עימותים מיותרים.

מר קמינר, אני מעריך את גישתך. אך אנא, אל תגרר כאן אחרי כמו שמאל-ישראלים, הרוטנים על כל דבר, ומביעים מעין מחאה דיפוזית על כל נושא שעולה. וזאת משום שעניינם אינו להבין, גם לא פרקסיס מהפכני כמובן, אלא כל עניינם זה קרנות וכסף טוב לכיס (שמע את שיחתם - 5% אובמה, 5% קצת רטוריקה חקיינית על הנכבה ושימור זיכרה, ו-‏90% - ''יש כאן קרן כזאת, מלא טפסים אלה ואלה, עשה כך וכך''. אם המדובר באשה כמו מיליטנטית - הבעל, איש המתחכך בממסד ושכספו משם, מעודד את ''הממזרה שלי'' להמשיך להרביץ כסף טוב...

תאמר, מר קמינר, לא ולא, אצלי זה חומסקי ורדיקליזם אמריקני - אז לדעתי, הם לא מבינים עדיין מה קורה כאן, ולכן כתבתי את מאמרי ''הלוגיקה של אובמה''. אני מודה לך על גישתך המצויינת, החדה והעקבית - לעיתים דרושה עמדה מנוסחת בבהירות, על מנת להגדיר ולהרחיב את ההבנה מה גישתך שלך,

_new_ הוספת תגובה



היא מחקה אותך (תרתי-משמע!)
סתם אחד (שבת, 13/06/2009 שעה 7:42)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



לא נימחק. הרשימה כלל לא הוצבה
סתם אחד (שבת, 13/06/2009 שעה 12:51)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



מיכאל שרון: וחוצמזה, איך המאמר: הלוגיקה של אובמה?
סתם אחד (שבת, 13/06/2009 שעה 12:55)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הטיית מידע על ידי היפוך

מהתנסותי בארצות אחרות - איכות ומצויינות שיש בהם גם רב מימדיות יפה, פותחות דרכים, מביאות תגמולים, ובעיקר נותנות אור לאנשים, כמו סוג של חסד. הדבר המדהים הוא שבישראל בחוגים מסויימים דברים אלה מעוררים את היפוכם - שנאה. ונטייה לפוגענות אישית כלפי מקור ההארה והתבונה החיה.
אין כאן חוסר מידע כמו במערב, אלא היפוך מידע. סיבת הדבר היא מקומם הנירחב של חבורות בוזזות בהשתלטות על משאבים בחברה הישראלית.

פשר הדבר הובהר לי במחקרי על 680 אנשים בנושא חלוקת קשב. הבינוניים בחלוקת קשב הם אמביציוזים מאד, סובלים מהערכה עצמית ירודה חרף הישגיהם, נוורוטיים וכוחניים, ונוטים להסתמך לקידומם על חבורה וכוח קבוצתי במקום על משאביהם האישיים. הם אנשים חסרי יכולת יוצרת ורעיונות טובים. אך גם נוטים למקיאווליזם למטרת קידום אישי וקידום עמיתיהם. הם מלוטשים מאד מבחינה חברתית, ודלי יכולת בפתרון בעיות מורכבות.

בישראל טיפוס אנושי זה התברג ומתברג לכל עמדות המפתח, תוך פעולה קולקטיבית בחבורות אנשים הדוחפים זה את זה. אנשים אלה יוצרים סביבם מציאות מלאכותית ושרירותית המנוגדת למציאות החיה.

התופעה החטפנית הזאת התגברה מאד אחר קום המדינה וההגירות הגדולות, בעוד חלקי האוכלוסיה הוותיקים, דור המנדט, ברחו מכאן במאות אלפים לצפון אמריקה והמערב. בשטטל אגב דווקא עודדו אנשים מעולים ותובנות, היתה זו במידה רבה קהילת אינטלקט ורגש חם.

מציאות זאת כאן התגברה כאן משום שבישראל ניבנים על ניכוס קניין הזולת, הדרה ונישול, בפרט של הפלשתינאים, אך גם של חלקי אוכלוסייה נירחבים. העם הפשוט סובל בשקט את ה''מאנייקים'' הללו, כפי שהם מכונים בעגה עממית.
_new_ הוספת תגובה



האם אתה רומז שבני עדות המזרח אחראים לתופעות שאתה מתאר?
סתם אחד (שבת, 13/06/2009 שעה 13:06)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אם כן מדובר בגזענות קשה ביותר, חשוכה וראויה לכל גינוי.
_new_ הוספת תגובה



מ.ש. לא בני עדות המזרח. להפך. אני - מהשכבות העממיות. זוגתי -
סתם אחד (שבת, 13/06/2009 שעה 16:29)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

זוגתי - טוניסאית.

משמיצי - אנשי רשע. מספיק להביט בפניהם.

כן, היו קאפואים. ש''עלו'' הם ומקרוביהם. היו קציני ס.ס. שלמדו יידיש מקרבנותיהם, ו''עלו'' לכאן להמלט מכדור בראש.
_new_ הוספת תגובה



עזות של מצח נחושה
סתם אחד (שבת, 13/06/2009 שעה 22:10)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ביקורת עניינית זוכה ישר למטח קללות ונאצות חריפות תוך ערבוב מוטיבים נאציים ואנטישמיים. תפסיק לעשות זילות מהשואה !

נכון שאינך יהודי ודעותיך הם פרו-פלסטינאיות ואנטישמיות, אבל זה לא אומר שמותר לך לנבל פיך בצורה כה חריפה שעוברת את גבול חופש הביטוי.
_new_ הוספת תגובה



שרון הוא פייס להרבה אנשים. צריך פייס בחיים
סתם אחד (יום ראשון, 14/06/2009 שעה 5:59)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

משתיקי שרון לא חיים. הם זומבים. תקראו את דבריהם - פשיטת הזומבים...
_new_ הוספת תגובה



הצחקת אותנו. אתה בקושי כרטיס חיש גד ב- 5 שקלים
סתם אחד (יום ראשון, 14/06/2009 שעה 21:25)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



מ.ש. יצריות הרשע ויצריות הקטנוניות - הפנים מספרות הכל
סתם אחד (שבת, 13/06/2009 שעה 14:45)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

פנים מהם ניבט רוע. שום חסד, שום כלום. רק יצריות רשע. למי נחוצים יצורים כאלה? מה הם עושים שיש לו טוב כלשהו, שמחמם את הלב בעמק הבכא הזה? אכילה, הפרשה, ובאמצע - רשע. זה תמצית העניין.
_new_ הוספת תגובה



נכון מאד. הבט בראי וקרא את מה שכתבת.
סתם אחד (שבת, 13/06/2009 שעה 22:11)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



מ.ש. יצריות הרשע ויצריות הקטנוניות - הפנים מספרות הכל
סתם אחד (יום ראשון, 14/06/2009 שעה 5:40)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הכוונה כמובן למשמיצי ומשתיקי. ואם תשתיק אותי ותדיר אותי או תנכס את עבודותי- האם אתה ודומיך , עם הנאצות, עם הרפש הירוד, עם הרשע ודלות החומר, תוכלו למלא את החלל שנותר? מה יש לכם לאמר? איזה תובנות ביכולתכם להעלות?
_new_ הוספת תגובה



[•] אריה עירן אומר
סתם אחד (יום ראשון, 14/06/2009 שעה 7:07)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה תועמלן [•]... של הכנסיה הקתולית .
אינך דובר אמת ותלונותיך על פגיעה אישית בך כבר מזמן עברו את גבול הטעם הטוב .
אמנם תחסר לנו , אבל נתגבר . אחרי הכל בתי הקברות מלאים באנשים שחסרונם יצר חורים בעולמנו .

אריה עירן .

המלאכה רבה והפועלים עצלים .
_new_ הוספת תגובה



מ.ש. אומר: מה פתאום? התחרפנת!
סתם אחד (יום ראשון, 14/06/2009 שעה 9:15)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



מה לדתו של שרון ולדיון?
אריק פורסטר (יום ראשון, 14/06/2009 שעה 21:02)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מיכאל שרון יכול להיות קתולי, מוסלמי או אפילו הגרוע ביותר - מרקד ליצן על קברי צדיקים במימוניתיהם. מה הקשר בן דתו לישראליותו? האם אתה, עירן, ישראלי אמין יותר בזכות השתטחויותיך על קברי ''צדיקים''? הצחקתני.
_new_ הוספת תגובה



אריה עירן אומר
סתם אחד (יום שני, 15/06/2009 שעה 6:50)
בתשובה לאריק פורסטר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מה לדתו של שרון ולדיון? הכל ולא כלום .
דתו של שרון בלתי חשובה לי וכנראה גם לכמה אחרים , אבל חשוב מאד היותו תועמלן של הכנסיה הקתולית . יחסי אליו נובע מתועמלנותו ולא מאמונתו . דבר שאיש נבון כמוך לא מפריד .
אני ישראלי , וכלל לא חשוב אם אמין אני אם לא .
רציתי לברך אותך על יכולת הראיה המשובחת שלך . רק לעיתים רחוקות אני קורא הודעה של אדם שראה דברים שלא קרו . ואדם שמצליח לראות דברים שלא עשיתי הוא כפלא בעיני . אשתדל - בלי נדר , להשתתח על קיברך בבוא הזמן .

אריה עירן .

המפלצות הגדולות ביותר הן פרי הדמיון .
_new_ הוספת תגובה



שרון אינו תועמלן של אף אחד, ואינו כלל תועמלן
סתם אחד (יום חמישי, 18/06/2009 שעה 1:52)
בתשובה לאריק פורסטר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שרון הוא איש כבר לא צעיר, איש מחקר ופיתוח וכותב ספרות, פובליציסטיקה, תחקירות עיתונאית ולעיתים שירה.
_new_ הוספת תגובה



בשום פנים ואופן לא !!
סתם אחד (יום ראשון, 14/06/2009 שעה 21:23)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

למרות ששרון הצהיר לא פעם כי הוא מומר, הוא אינו תועמלן של הכנסייה הקתולית ואין שום קשר בינו לבין הכנסייה. נציג הכנסייה בישראל הכומר ניקולא בגלין יצא בחריפות רבה נגד דעותיו של שרון וזה מה שהוא כתב:

מיכאל שרון קתולי? לאו ! מיכאל שרון הוא בעיקר שקרן וממציא סיפורים
ניקולא בגלין (יום רביעי, 06/02/2008 שעה 0:51)

לקהילת הקוראים, ברצוני לברר כמה דברים לגבי התנהגותו הפוגעת של מיכאל שרון. אני רוצה לברר את זה בתור בן אדם קתולי שנפגע מכל מה שכתב מיכאל שרון כאן.

מיכאל שרון מציג עצמו כיהודי שהתנצר ואימץ את הדת הקתולית לפני שנים רבות. בנוסף לזה הוא מרשה עצמו להסביר לכל מי שרוצה לשמוע את דעותיו הפוליטיות האנטי-ישראליות והפרו-פלסטיניות כאילו הן היו מסקנה הגיונית ומוכרחת של אמונתו שהיא אמורה להיות קתולית.

ה. לא רק שמיכאל שרון מחווה דעותיו האנטישמיות סתם, אלא הוא עושה פעולתו האפילה באופן פסבדו-מקצועי וכאילו הוא היה פרשן מצטיין בקתוליות, תאולוג בקי שהבין את טבע הדברים שכתובים באגרות פאולוס וכתובים אחרים מהברית החדשה. בזמן שתאולוגים רבים שואלים את עצמם על הרלוונטיות של פירושים רבים מאבות הכנסייה ומנסים להחזיר ולהבין את כתבי פאולוס ברקע היהודי בו הוא היה חי, הרי מיכאל שרון בא עם האמיתות המוחלטות שלו ומטיף את שנאתו לישראל כפרי ישיר של אמונתו ה''קתולית''.

אני מצטער להסיק מכל זה שמיכאל שרון משחק משחק מסוכן של הרס הדיאלוג וחורבן קירוב הלבבות במקום עדין של יחסי היהדות והנצרות, מקום שאינו צריך בכלל פרובוקציות מסוג זה. אני מציע למיכאל שרון שהוא יציג את עצמו בתור מה שהוא באמת, עד כה הוא יהודי חילוני ולא קתולי. ובמקרה שהוא המיר את דתו, נטבל ואימץ את האמונה הקתולית אני מציע שהוא ילך לקטכיזם על מנת ללמוד יסודות אמונתו ויעיין בדוקטרינה הקתולית קודם לדבר בשם הכנסייה. אני מציע שהוא יפתח את לבו לכומר הראשי של קהילתו ויבקש ממנו רשות להביע פומבית על נושאים כה עדינים וכה קשים שלא סובלים פשטנות לא מבחינה תאולוגית אף לא מבחינה היסטורית.

מה שכן נראה לי ברור הוא שמיכאל שרון המיר את דתו או מתכוון לכך רק בתוך כוונה להצדיק את דעותיו האנטישמיות, כי נראה לו שזה מקום נוח יותר מאשר להישאר יהודי. אני רוצה להדגיש שהוא טועה לגמרי: האמונה הקתולית אינה בכלל אליבי ותירוץ לשנאת היהודים, וזאת מזמן מועצת הוותיקן השניה שפרסם טקסטים המגנים באופן ברור כל גישה אנטישמית בכנסייה. טקסטים אלו אושרו פעמים רבות על ידי טקסטים נוספים והצהרות של בישופים ואפיפיורים מאז, במיוחד האפיפיור יוחנן פאולוס השני שתמיד הזמין לפיוס בין שתי הדתות עד כך שהוא הביא את פתקו לכותל ועליו בקשת סליחה לכל מעשי אנטישמיות שנעשו בשם הכנסייה, איחולים של שיפור יחסים בין שתי הדתות והכרת היהודים כבני הברית הראשונה שהיא לא בוטלה והיא מתמדת לנצח.

תגובה 111465
_new_ הוספת תגובה



גילוי דעת חשוב מאד של הכומר בגלין
סתם אחד (יום ראשון, 14/06/2009 שעה 22:57)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בוש והיכלם לך שרון.
_new_ הוספת תגובה



אריה עירן אומר
סתם אחד (יום שני, 15/06/2009 שעה 6:55)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

האם איכפת לקוראים מה קרה לשערותיו של מיכאל שרון ? נרטבו או לא ?
אנחנו עוסקים בניסוחים שהוא מציג כאן .
ניסוחים אלה הם תהילות ותישבחות לגלריה של קדושי הכנסיה הקתולית , לכן הוא תועמלן של הכנסיה , אפילו אם האפיפיור יגיד שלא .

אריה עירן .

תועמלן של היהודים .
_new_ הוספת תגובה



אריה עירן אומר
אריק פורסטר (יום שני, 15/06/2009 שעה 7:23)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כל הגילוים כאן לא עונים על שאלתי: מה הקשר בין דתו של שרון והיותו ישראלי הרשאי - כמו כל אחר - להתריע על מה שהוא סבור שראוי להתרעה? האם המרת דתו מפחידה חלק מהמשתתפים כאן? רק אלה שיודעים שדתם נשענת על קנה רצוץ יפחדו מאלה שעוזבים את מדורת השבט.
_new_ הוספת תגובה



אריה עירן אומר
סתם אחד (יום שני, 15/06/2009 שעה 7:34)
בתשובה לאריק פורסטר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

נשארת חסר הבחנה . אין דתו של מ.ש. חשובה .
עיסוקו בתעמולה קתולית היא הביקורת שלי עליו .
_new_ הוספת תגובה



סתם אחד (יום שני, 15/06/2009 שעה 7:36)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אריה עירן אמנם מציג עצמו כ''תועמלן של היהודים'',
אך ספק אם עמדותיו בנושאים השונים מצדיקות את
הכתרים שהוא קושר לראשו שלו.

עמדותיו של עירן בעניני פוליטיקה וחברה תואמות,
פחות את רוח התפישה החברתית-פוליטית המגולמת
בכתבי הקודש, ברוח עשרת הדיברות, ויותר את המודלים
המוכרים לנו הסטורית של המשטר הפאשיסטי.

מתגובותיו של עירן מצטיירת שיטה חברתית-פוליטית אלימה
וכוחנית של כל דאלים גבר, אשר מטרתה לקדם רק את האינטרסים
של היהודים באותה החברה, גם כאשר הדבר נוגד את ערכי האדם
כפי שהם מגולמים בתפישה היהודית, וגם כאשר זה פוגע
בזכויות הפוליטיות של בני עמים ומיעוטים אחרים במדינה.

עירן אפילו מעלה, בהקשר של תכניתו להגברת הילודה, את
הרעיון של גירוש המוני כפוי של כארבעה מליוני התושבים
הפלסטיניים של ארץ ישראל - כדי 'לפנות' מקום ליהודים שעוד
לא נולדו. ואת התכנית השטנית הזאת קושר עירן כמובן לשואה
היהודית במלחמת העולם השניה, אשר מצדיקה כביכול בעיניו
את הפשעים נגד האנושות שהוא מציע לישראלים כשיטה
חברתית-פוליטית.

אין שריד בעמדותיו הפוליטיות-חברתיות של אריה עירן
ליהדות. וכמהגר זה מקרוב בא למדינה הזאת, דור ראשון
שנולד בארץ (גם זה לא בטוח), חובת ההוכחה שהוא אכן יהודי
מוטלת כאן על עירן, היות וניכר היהודי, לא בחסרון העורלה
- כי צ'ופצ'יק כזה קטן יכול כל אחד להסיר - אלא בדיעותיו
ועמדותיו. וחסרונו של עירן בתחום הזה גדול ביותר, וממשיך
הוא להתרחק מכל שמץ אחרון של יהדות עם כל טקסט שבו
הוא מנסה להקטין ולגדף עוד יהודי יקר.

חובת ההוכחה שהוא אכן יהודי, על עירן מוטלת, ולא בגלל
שערוותו החשופה בציבור מספרת לנו דבר-מה על יהדותו, אלא
בשל עמדותיו הלא-יהודיות, לא מוסריות, בעליל.
_new_ הוספת תגובה



אריה עירן אומר
סתם אחד (יום שני, 15/06/2009 שעה 10:05)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

עמדותיו הלא-יהודיות, לא מוסריות, בעליל.

וַיֹּאמֶר יְהוָה אֶל-יְהוֹשֻׁעַ בִּן-נוּן, מְשָׁרֵת מֹשֶׁה לֵאמֹר. ב מֹשֶׁה עַבְדִּי, מֵת; וְעַתָּה קוּם עֲבֹר אֶת-הַיַּרְדֵּן הַזֶּה, אַתָּה וְכָל-הָעָם הַזֶּה, אֶל-הָאָרֶץ, אֲשֶׁר אָנֹכִי נֹתֵן לָהֶם לִבְנֵי יִשְׂרָאֵל. ג כָּל-מָקוֹם, אֲשֶׁר תִּדְרֹךְ כַּף-רַגְלְכֶם בּוֹ--לָכֶם נְתַתִּיו: כַּאֲשֶׁר דִּבַּרְתִּי, אֶל-מֹשֶׁה. ד מֵהַמִּדְבָּר וְהַלְּבָנוֹן הַזֶּה וְעַד-הַנָּהָר הַגָּדוֹל נְהַר-פְּרָת, כֹּל אֶרֶץ הַחִתִּים, וְעַד-הַיָּם הַגָּדוֹל, מְבוֹא הַשָּׁמֶשׁ--יִהְיֶה, גְּבוּלְכֶם. ה לֹא-יִתְיַצֵּב אִישׁ לְפָנֶיךָ, כֹּל יְמֵי חַיֶּיךָ:

וַיַּכֶּה יְהוֹשֻׁעַ אֶת-כָּל-הָאָרֶץ הָהָר וְהַנֶּגֶב וְהַשְּׁפֵלָה וְהָאֲשֵׁדוֹת, וְאֵת כָּל-מַלְכֵיהֶם--לֹא הִשְׁאִיר, שָׂרִיד; וְאֵת כָּל-הַנְּשָׁמָה, הֶחֱרִים, כַּאֲשֶׁר צִוָּה, יְהוָה אֱלֹהֵי יִשְׂרָאֵל. י,מא וַיַּכֵּם יְהוֹשֻׁעַ מִקָּדֵשׁ בַּרְנֵעַ, וְעַד-עַזָּה; וְאֵת כָּל-אֶרֶץ גֹּשֶׁן, וְעַד-גִּבְעוֹן. י,מב וְאֵת כָּל-הַמְּלָכִים הָאֵלֶּה וְאֶת-אַרְצָם, לָכַד יְהוֹשֻׁעַ פַּעַם אֶחָת:

וַיִּקַּח יְהוֹשֻׁעַ אֶת-כָּל-הָאָרֶץ הַזֹּאת, הָהָר וְאֶת-כָּל-הַנֶּגֶב וְאֵת כָּל-אֶרֶץ הַגֹּשֶׁן, וְאֶת-הַשְּׁפֵלָה, וְאֶת-הָעֲרָבָה; וְאֶת-הַר יִשְׂרָאֵל, וּשְׁפֵלָתֹה. יא,יז מִן-הָהָר הֶחָלָק, הָעוֹלֶה שֵׂעִיר, וְעַד-בַּעַל גָּד בְּבִקְעַת הַלְּבָנוֹן, תַּחַת הַר-חֶרְמוֹן; וְאֵת כָּל-מַלְכֵיהֶם לָכַד, וַיַּכֵּם וַיְמִיתֵם.

אריה עירן .

וָאֶתֵּן לָכֶם אֶרֶץ אֲשֶׁר לֹא-יָגַעְתָּ בָּהּ, וְעָרִים אֲשֶׁר לֹא-בְנִיתֶם, וַתֵּשְׁבוּ, בָּהֶם; כְּרָמִים וְזֵיתִים אֲשֶׁר לֹא-נְטַעְתֶּם, אַתֶּם אֹכְלִים.
_new_ הוספת תגובה



סתם אחד (יום שני, 15/06/2009 שעה 10:28)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

זה אופייני לבור הווקיפדי,
שלתמיכה בעמדותיו הלא-מוסריות
בעליל הוא מצטט מכתבי הקודש.

והטקסט המצוטט בא לתמוך בטענה
השגויה, לוגית ומוסרית,
שאם בתקופת העתיקה חיסול
תושבי הארץ היה בגדר מעשה
מקובל בעת כיבוש,
הרי יש בכך משום צידוק
לחיסול תושבי הארץ
בעת החדשה.

עירן הוא מאלה הממשיכים
להצדיק כל מעשה תועבה שנעשה
בידי יהודים כלפי בני עם אחר.

ועכשיו הוא מביא את התנ''ך
כסימוכין. משעמם ומביך.
מענין כסימוכין למה היה עירן
מצטט מסיפור פילגש בגבעה?

או לחילופין, איזה לקח למד
הבור ממקרה קין והבל?

(האם עלינו ללמוד ממקרה קין והבל
שמנהגו של עולם הוא רצח האח,
ושכך צריך להיות? הרי מטרת הסיפור
היא להנחיל ליהודים את העקרון
המוסרי 'לא תרצח', וגם 'לא תקנא'.)

באופן די מוזר מביו עירן את שאלת קניין הארץ
כמין מתנה שאלוהים נתן לבני ישראל.
אך הרי עירן כלל אינו מאמין שהתנ''ך הוא דברי
אלוהים חיים, כי איננו איש מאמין. דרוויניסט
הוא. כיצד יכולים ציטוטים מהתנ''ך אם כך
להוות 'הוכחה',
או אפילו מענה רלוונטי לאי מוסריות בעליל של
המעשים להם מטיף אריה עירן?

הרי זו צביעות על גבי תועבה, ועוד בעטיפה של
יומרנות אינטלקטואלית. והכותרת לסנדוויץ'
זה מהשטן: 'אריה עירן אומר'.

אם לא היו בנמצא העמדות של אריה עירן,
היה צריך להמציא אותן.
כי בניסוחיו הוא מצליח לייצג
בתמציתיות רבה את
החולי שפשה במקומותינו.
_new_ הוספת תגובה



סתם אחד (יום שני, 15/06/2009 שעה 10:41)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מגוחך לקרוא דברי חילוני גמור כמו יוסלה טוען בשם היהדות . בענין ארץ ישראל הסימוכין לעשיה הוא ספר יהושוע . ספר מענין שמפרט איך נכבשה הארץ ומה עשו לתושביה . ספר שמפרט כמו ספר אחוזה במשרד המשפטים , איזה נחלאות קיבל כל שבט מהכובשים בני ישראל . הערבים לא מוזכרים שם .
_new_ הוספת תגובה



והיהודים מוזכרים שם?
דוד סיון (יום שני, 15/06/2009 שעה 11:15)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



והיהודים מוזכרים שם?
סתם אחד (יום שני, 15/06/2009 שעה 11:47)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

וַיְהִי הַגּוֹרָל, לְמַטֵּה בְּנֵי יְהוּדָה--לְמִשְׁפְּחֹתָם: אֶל-גְּבוּל אֱדוֹם מִדְבַּר-צִן נֶגְבָּה, מִקְצֵה תֵימָן. טו,ב וַיְהִי לָהֶם גְּבוּל נֶגֶב, מִקְצֵה יָם הַמֶּלַח, מִן-הַלָּשֹׁן, הַפֹּנֶה נֶגְבָּה. טו,ג וְיָצָא אֶל-מִנֶּגֶב לְמַעֲלֵה עַקְרַבִּים, וְעָבַר צִנָה, וְעָלָה מִנֶּגֶב, לְקָדֵשׁ בַּרְנֵעַ; וְעָבַר חֶצְרוֹן וְעָלָה אַדָּרָה, וְנָסַב הַקַּרְקָעָה. טו,ד וְעָבַר עַצְמוֹנָה, וְיָצָא נַחַל מִצְרַיִם, והיה (וְהָיוּ) תֹצְאוֹת הַגְּבוּל, יָמָּה; זֶה-יִהְיֶה לָכֶם, גְּבוּל נֶגֶב. טו,ה וּגְבוּל קֵדְמָה יָם הַמֶּלַח, עַד-קְצֵה הַיַּרְדֵּן; וּגְבוּל לִפְאַת צָפוֹנָה, מִלְּשׁוֹן הַיָּם, מִקְצֵה, הַיַּרְדֵּן. טו,ו וְעָלָה הַגְּבוּל, בֵּית חָגְלָה, וְעָבַר, מִצְּפוֹן לְבֵית הָעֲרָבָה; וְעָלָה הַגְּבוּל, אֶבֶן בֹּהַן בֶּן-רְאוּבֵן. טו,ז וְעָלָה הַגְּבוּל דְּבִרָה, מֵעֵמֶק עָכוֹר, וְצָפוֹנָה פֹּנֶה אֶל-הַגִּלְגָּל אֲשֶׁר-נֹכַח לְמַעֲלֵה אֲדֻמִּים, אֲשֶׁר מִנֶּגֶב לַנָּחַל; וְעָבַר הַגְּבוּל אֶל-מֵי-עֵין שֶׁמֶשׁ, וְהָיוּ תֹצְאֹתָיו אֶל-עֵין רֹגֵל. טו,ח וְעָלָה הַגְּבוּל גֵּי בֶן-הִנֹּם, אֶל-כֶּתֶף הַיְבוּסִי מִנֶּגֶב--הִיא, יְרוּשָׁלִָם; וְעָלָה הַגְּבוּל אֶל-רֹאשׁ הָהָר, אֲשֶׁר עַל-פְּנֵי גֵי-הִנֹּם יָמָּה, אֲשֶׁר בִּקְצֵה עֵמֶק-רְפָאִים, צָפוֹנָה. טו,ט וְתָאַר הַגְּבוּל מֵרֹאשׁ הָהָר, אֶל-מַעְיַן מֵי נֶפְתּוֹחַ, וְיָצָא, אֶל-עָרֵי הַר-עֶפְרוֹן; וְתָאַר הַגְּבוּל בַּעֲלָה, הִיא קִרְיַת יְעָרִים. טו,י וְנָסַב הַגְּבוּל מִבַּעֲלָה יָמָּה, אֶל-הַר שֵׂעִיר, וְעָבַר אֶל-כֶּתֶף הַר-יְעָרִים מִצָּפוֹנָה, הִיא כְסָלוֹן; וְיָרַד בֵּית-שֶׁמֶשׁ, וְעָבַר תִּמְנָה. טו,יא וְיָצָא הַגְּבוּל אֶל-כֶּתֶף עֶקְרוֹן, צָפוֹנָה, וְתָאַר הַגְּבוּל שִׁכְּרוֹנָה, וְעָבַר הַר-הַבַּעֲלָה וְיָצָא יַבְנְאֵל; וְהָיוּ תֹּצְאוֹת הַגְּבוּל, יָמָּה. טו,יב וּגְבוּל יָם, הַיָּמָּה הַגָּדוֹל וּגְבוּל; זֶה גְּבוּל בְּנֵי-יְהוּדָה, סָבִיב--לְמִשְׁפְּחֹתָם

זֹאת, נַחֲלַת מַטֵּה בְנֵי-יְהוּדָה--לְמִשְׁפְּחֹתָם. טו,כא וַיִּהְיוּ הֶעָרִים, מִקְצֵה לְמַטֵּה בְנֵי-יְהוּדָה, אֶל-גְּבוּל אֱדוֹם, בַּנֶּגְבָּה--קַבְצְאֵל וְעֵדֶר, וְיָגוּר. טו,כב וְקִינָה וְדִימוֹנָה, וְעַדְעָדָה. טו,כג וְקֶדֶשׁ וְחָצוֹר, וְיִתְנָן. טו,כד זִיף וָטֶלֶם, וּבְעָלוֹת. טו,כה וְחָצוֹר חֲדַתָּה וּקְרִיּוֹת, חֶצְרוֹן הִיא חָצוֹר. טו,כו אֲמָם וּשְׁמַע, וּמוֹלָדָה. טו,כז וַחֲצַר גַּדָּה וְחֶשְׁמוֹן, וּבֵית פָּלֶט. טו,כח וַחֲצַר שׁוּעָל וּבְאֵר שֶׁבַע, וּבִזְיוֹתְיָה. טו,כט בַּעֲלָה וְעִיִּים, וָעָצֶם. טו,ל וְאֶלְתּוֹלַד וּכְסִיל, וְחָרְמָה. טו,לא וְצִקְלַג וּמַדְמַנָּה, וְסַנְסַנָּה. טו,לב וּלְבָאוֹת וְשִׁלְחִים, וְעַיִן וְרִמּוֹן: כָּל-עָרִים עֶשְׂרִים וָתֵשַׁע, וְחַצְרֵיהֶן. {ס}

טו,לג בַּשְּׁפֵלָה--אֶשְׁתָּאוֹל וְצָרְעָה, וְאַשְׁנָה. טו,לד וְזָנוֹחַ וְעֵין גַּנִּים, תַּפּוּחַ וְהָעֵינָם. טו,לה יַרְמוּת, וַעֲדֻלָּם, שׂוֹכֹה, וַעֲזֵקָה. טו,לו וְשַׁעֲרַיִם, וַעֲדִיתַיִם, וְהַגְּדֵרָה, וּגְדֵרֹתָיִם: עָרִים אַרְבַּע-עֶשְׂרֵה, וְחַצְרֵיהֶן. {ס}

טו,לז צְנָן וַחֲדָשָׁה, וּמִגְדַּל-גָּד. טו,לח וְדִלְעָן וְהַמִּצְפֶּה, וְיָקְתְאֵל. טו,לט לָכִישׁ וּבָצְקַת, וְעֶגְלוֹן. טו,מ וְכַבּוֹן וְלַחְמָס, וְכִתְלִישׁ. טו,מא וּגְדֵרוֹת, בֵּית-דָּגוֹן וְנַעֲמָה וּמַקֵּדָה: עָרִים שֵׁשׁ-עֶשְׂרֵה, וְחַצְרֵיהֶן. {ס}

טו,מב לִבְנָה וָעֶתֶר, וְעָשָׁן. טו,מג וְיִפְתָּח וְאַשְׁנָה, וּנְצִיב. טו,מד וּקְעִילָה וְאַכְזִיב, וּמָרֵאשָׁה: עָרִים תֵּשַׁע, וְחַצְרֵיהֶן. {ס}

טו,מה עֶקְרוֹן וּבְנֹתֶיהָ, וַחֲצֵרֶיהָ. טו,מו מֵעֶקְרוֹן, וָיָמָּה: כֹּל אֲשֶׁר-עַל-יַד אַשְׁדּוֹד, וְחַצְרֵיהֶן. {ס}

טו,מז אַשְׁדּוֹד בְּנוֹתֶיהָ וַחֲצֵרֶיהָ, עַזָּה בְּנוֹתֶיהָ וַחֲצֵרֶיהָ--עַד-נַחַל מִצְרָיִם; וְהַיָּם הגבול (הַגָּדוֹל), וּגְבוּל. {ס}

טו,מח וּבָהָר--שָׁמִיר וְיַתִּיר, וְשׂוֹכֹה. טו,מט וְדַנָּה וְקִרְיַת-סַנָּה, הִיא דְבִר. {ס}

טו,נ וַעֲנָב וְאֶשְׁתְּמֹה, וְעָנִים. טו,נא וְגֹשֶׁן וְחֹלֹן, וְגִלֹה: עָרִים אַחַת-עֶשְׂרֵה, וְחַצְרֵיהֶן. {ס}

טו,נב אֲרַב וְרוּמָה, וְאֶשְׁעָן. טו,נג וינים (וְיָנוּם) וּבֵית-תַּפּוּחַ, וַאֲפֵקָה. טו,נד וְחֻמְטָה, וְקִרְיַת אַרְבַּע הִיא חֶבְרוֹן--וְצִיעֹר: עָרִים תֵּשַׁע, וְחַצְרֵיהֶן. {ס}

טו,נה מָעוֹן כַּרְמֶל, וָזִיף וְיוּטָּה. טו,נו וְיִזְרְעֶאל וְיָקְדְעָם, וְזָנוֹחַ. טו,נז הַקַּיִן, גִּבְעָה וְתִמְנָה: עָרִים עֶשֶׂר, וְחַצְרֵיהֶן. {ס}

טו,נח חַלְחוּל בֵּית-צוּר, וּגְדוֹר. טו,נט וּמַעֲרָת וּבֵית-עֲנוֹת, וְאֶלְתְּקֹן: עָרִים שֵׁשׁ, וְחַצְרֵיהֶן. {פ}

טו,ס קִרְיַת-בַּעַל, הִיא קִרְיַת יְעָרִים--וְהָרַבָּה: עָרִים שְׁתַּיִם, וְחַצְרֵיהֶן. {ס}

טו,סא בַּמִּדְבָּר--בֵּית, הָעֲרָבָה, מִדִּין, וּסְכָכָה. טו,סב וְהַנִּבְשָׁן וְעִיר-הַמֶּלַח, וְעֵין גֶּדִי: עָרִים שֵׁשׁ, וְחַצְרֵיהֶן. טו,סג וְאֶת-הַיְבוּסִי יוֹשְׁבֵי יְרוּשָׁלִַם, לֹא-יוכלו (יָכְלוּ) בְנֵי-יְהוּדָה לְהוֹרִישָׁם; וַיֵּשֶׁב הַיְבוּסִי אֶת-בְּנֵי יְהוּדָה, בִּירוּשָׁלִַם, עַד, הַיּוֹם הַזֶּה.

זו נחלת בני יהודה .

אריה עירן .
_new_ הוספת תגובה



והיהודים מוזכרים שם?
סתם אחד (יום שני, 15/06/2009 שעה 12:00)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לא צריך לגרד הרבה אצל אריה
כדי לקבל עותקים שלמים של
הקונקורדנציה.

אך מה בדיוק הקשר בין ''בני-יהודה''
של תקופת המקרא,
ליהודים של היום?

האם יכול המומחה לתורת האבולוציה
להביא סימוכין גניאלוגיים (שושלתיים)
מפורטים לקשר בין 'בני-יהודה'
והעם היהודי של היום.

הייתי פונה לפרלמן בעניין זה,
כי הרי בעניין הפלשתיני מוצא הוא
שאינם קיימים כעם.
ואולי יצלח בידו ל'הוכיח' גם
שאין עם יהודי.
הרי את המתודולוגיה כבר פיתח.
_new_ הוספת תגובה



לא ענית לעניין!!!
דוד סיון (יום שני, 15/06/2009 שעה 13:29)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כרגיל שוב העתקת המון מילים בלי תשובה לעניין. טוב
לפחות שלא העתקת מויקיפדיה.

לא שאלתי על בני יהודה וזה היה ברור בגלל הסייפא של הודעתך...
_new_ הוספת תגובה



סתם אחד (יום שני, 15/06/2009 שעה 11:17)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

איני טוען ''בשם היהדות''.
אך טוען אני שמתוך הכרת ערכי היהדות
(כדי לספק הגדרה מדוייקת, די אם אומר:
ערכי היהדות כפי שהם נלמדים במערכת
החינוך הממלכתי בישראל - שילוב של הבנת
ההיבט ההסטורי של הכתיבה המקראית
עם הגירסאות החילוניות המאוחרות של
ערכי המקרא), איני מצליח למצוא בדבריו
של עירן אף לא שריד לערכים אשר לפיהם
רוב החוקרים (ומורי תיכון וותיקים) היו
מגדירים את היהדות.

אריה עירן טוען תוך הסתמכות על מקורות
יהודיים, ולא סתם יהודיים, אלא התנ''ך, אשר
עבור יהודים מאמינים (שעירן אינו נמנה עליהם
כידוע) הוא בגדר דברי אלוהים חיים.

את הקשר המופרך בין התפישה הכאילו דרוויניסטית
המעורבת באלמנטים פוליטיים-פאשיסטיים, לבין
הטקסט התנכ''י וההבטחה התנכי''ת עירן אינו יכול
כמובן להסביר, כי אין קשר אפשרי, לבד מהסנטימנטליזם
המקראי הזעיר בורגני היהודי המקובל על תושבי הארץ
היהודיים.

הרי עירן עצמו קורא את הטקסט המקראי כמעין טקסט
הסטורי - רשימת מכולת תחיקתית: ''ספר שמפרט כמו ספר
אחוזה במשרד המשפטים,'' - ולכן תמוהה ההסתמכות שלו
על הטקסט הזה כהוכחה להבטחה האלוהית את ארץ ישראל
לעם ישראל - הבטחה אשר תוקפה תלוי כמובן, לא בידע
המשפטי של הטוען לקיומה, אלא באמונתו. ועירן הרי איננו
איש מאמין. אז מה הפוזה הדתית פתאום?

האם כדי להצדיק את ההטפה לחיסול ולגירוש
האוכלוסיה הפלסטינית מארץ ישראל זקוק עירן
הפסבדו-מדען הוויקיפדי פתאום לאלוהים בכבודו
ובעצמו. כבר נאמרו דברים על הפטריוטיות כמפלטם
האחרון של הפחדנים. ניתן לומר דברים דומים בנוגע
לשימוש המעוות שעושה עירן באמונה הדתית.

כוחנות, גנטיקה, שלילת זכויות האדם, וסנטימנטליזם
המתבסס על טקסטים עתיקים. מזכיר לנו משהו?
_new_ הוספת תגובה



מר ניקולא בגלין הוא בחור צרפתי, לא כומר, חי בצרפת
סתם אחד (יום חמישי, 18/06/2009 שעה 1:04)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שלמד עיברית, ובמגמתו לתרגל את העיברית שלמד, יצר קשר עם צעירי ימין קיצוני מאד בישראל. גם ניקולא בגלין משמיע דעות של ימין קיצוני צרפתי. מר ניקולא בגלין הוא נוצרי קתולי, כמו מליארד בני אדם אחרים שהם נוצרים קתולים.
_new_ הוספת תגובה



אילו מר בגלין היה יוצר קשר עם מר שרון, היה יכול לשפר את העיברית
סתם אחד (יום חמישי, 18/06/2009 שעה 1:42)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שלו במהירות, בשיטת הוראת עיברית שבנה שרון (שבעבר, להשלמת הכנסתו לימד באולפן לעיברית בנתניה, ובזמן לימודיו למ.א. בארה''ב לימד עיברית בבית כנסת רפורמי). שרון בנה את שיטת הוראת העיברית שלו, הנקראת ''המכניזם של העיברית'', והיא מהירה, יעילה מאד, ומכניסה את לומדה במהירות לרוח השפה העיברית, בלמדו עיברית פרח כמורה צעיר מפולניה בשם פיוטר, חובב שעונים מכניים מהסוג הישן.
_new_ הוספת תגובה



תפסיק לקשקש. הוא קרע אותך לגזרים בדיון ההוא
סתם אחד (יום חמישי, 18/06/2009 שעה 6:45)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



מר ניקולא בגלין הוא בחור צרפתי, לא כומר, חי בצרפת
סתם אחד (יום חמישי, 18/06/2009 שעה 1:07)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מר ניקולא בגלין הוא בחור צרפתי, לא כומר, חי בצרפת
שלמד עיברית, ובמגמתו לתרגל את העיברית שלמד, יצר קשר עם צעירי ימין קיצוני מאד בישראל. גם ניקולא בגלין משמיע דעות של ימין קיצוני צרפתי. מר ניקולא בגלין הוא נוצרי קתולי, כמו מליארד בני אדם אחרים שהם נוצרים קתולים.
_new_ הוספת תגובה



מר בגלין אינו כהן דת, אלא עוסק ביעוץ אירגוני
סתם אחד (יום חמישי, 18/06/2009 שעה 1:57)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ומטפח משפחה לתפארת. אין זה סביר שלאחרונה למד בסמינר לכמרים, פרש מחיי משפחה והפך לכהן דת לאחר נדרים שבתוכם נדר פרישות מינית.
_new_ הוספת תגובה



מיכאל שרון: ניצחון הרעים
סתם אחד (שבת, 13/06/2009 שעה 13:00) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מול מבקרי הדרת הפלסטינים מהמדינה, מלחמת עזה ולבנון השנייה, יש הטוענים כי טורקיה (הכורדים) או ספרד (הבסקים) ודומיהם – קשים יותר, וכי בסרי-לנקה או דרום סודן ניטבחו יותר. אז מה רוצים מישראל?..
תשובה: שיעור ''הרשע'' הישראלי כלפי חוץ ממותן בדקדקנות בידי אנשים זהירים, החרדים להמשך הזרמת הכספים הזרים לישראל ולסחר החוץ. בהתאם, מלחמת עזה הופסקה בדייקנות יום לפני הכתרת אובמה.

ה''רשע'', ההדרה והנישול בישראל בעיקרם פנימיים - רמיסה וחוסר חמלה מאופק אל אופק.
מעטים האירגונים בישראל, החל ממוסד ממשלתי, אירגון חברתי במגזר השלישי, אירגון בירוקרטי, ועד למסעדה או דיסקוטק שרק נפתחו - שלא קורה לגביהם הדבר הבא: הכיוון בציר הזמן הוא של דחיקת האנשים מייצרי הערך, ותפיסת עמדות המפתח על ידי אנשים חסרי יכולת תרומה ממשית, תכופות גסי-רוח ומרושעים. מבחינת אקלים אירגוני, הרוח באירגון הופכת מסבירות בונה ופלורליזם אמיתי, לאוירה חשדנית כלפי חדשים וזרים, וביזוי אנשים הנתפסים כבעלי ערך. יש הקפדה על שיווק פנים יפות כלפי חוץ, למטרת המשך הסיוע והזרמת הכספים לאירגון. כך, פועל כאן מעין חוק אקרלוף (בכלכלה) מוטה, דהיינו - לא נותנים בשוק החברתי-כלכלי בישראל ערך ממוצע שווה לשחקנים בעלי-ערך ולשחקנים חסרי-ערך, אלא יש הטייה לתגמול-יתר של מעוטי-ערך, ותת-תימחור של בעלי הערך. מגמה זאת - התזוזה על הגרף שמאלה לכיוון חוסר הערך - היא מואצת, הרבה יותר מהמקובל בשווקים בעולם.
בקצרה, כמעט כל תהליך חברתי וכלכלי בישראל מתכנס באופן נוסק לנקודת חוסר הערך.
מהו מודל אקרלוף (חתן נובל בכלכלה)? האדם הממוצע, חסר הנגישות למידע אודות ערך, נותן ערך אחיד ממוצע ליצרנים בעלי מצויינות ולמשווקים נוכליים וגרועים. התוצאה: תת-תימחור של ה''טובים'', ויתר-תימחור של הגרועים. הטובים יוצאים מן השוק, הערך הממוצע זז לכוון ה-‏0 (שמאלה) ושוב חוזר התהליך, תוך סינון בעלי הערך, ויתר-תימחור של חסרי הערך. השחקנים הטובים יוצאים מהשוק, והרעים פורחים בו.
עבודתו הידועה ביותר של אקרלוף, ''שוק הלימונים: איכות ומנגנון השוק'', הדגימה כיצד מידע א-סימטרי בשוק (למשל, של מנהל פירמה מול המשקיע) יכול להביא לבחירה השלילית( Adverse Selection) שנגרמת מכשל השוק (בריחת היצרן הטוב עקב אי יכולת לתמחור נכון בגלל חוסר-המידע, והשארות הגרוע). ''הלימונים'' -כינוי בשוק המשומשות למכוניות פגומות.
כשאין לקבוע, עקב מצב אי-המידע, מי בעל ערך ומי מעוט ערך, מה עושים? לפי תורת האיתות ((signaling אנשים נוהגים לאותת, תוך שימוש בקונבנציות מקובלות, על כך שהם מכובדים, מרשימים, ולכן מוצריהם כביכול איכותיים. איך? גינונים מרשימים, דיבור איטי, רצוי בקול בס, מראית שקולה וכד'. הדבר הוא מכת מדינה בישראל, כאשר נוכלים רוחניים, פורעי-תרבות, פושעי מלחמה, שרלטנים ולא יוצלחים - לרוב הם בעלי דיבור רהוט ומרשים, וגינוני מכובדות מקיר אל קיר. ולמה במיוחד בישראל?
בישראל מתווספים לאי הסימטריה במידע (בין היצרן לצרכן) קריטריונים לא תקפים לשיפוט איכות (בגלל רמת הנירוטיות והכוחניות, הגבוהות יחסית, של האוכלוסייה, וטמטום הציבור על ידי המדיה וסוכני התרבות). והתהליך הזה מואץ, כאמור.
זו מגמה המנוגדת למגמה בעולם, שבו ההתפתחות ההיסטורית בציר הזמן של אירגונים היא ניצחון ''הטובים'', אם להשתמש בשפה פשוטה. ישראל היא מדינת ניצחון ''הרעים'', וכמעט כל מה שטוב ובעל ערך ממשי יוכחד לאורך זמן. מטעם זה, אף שישראל נותנת הטבות להגירה, 800 אלף מטובי המוחות, הגרו ממנה.

נובע מכך שישראל היא במידה גבוהה מדינת ביצור זכויות-יתר של אוליגרכיית-בינוניות ממאירה, בעוד חלקי אוכלוסיה נירחבים מודרים ומנושלים, תוך תת-ניצול משאבי אנוש. פועל יוצא נוסף הוא נישול הפלסטינים מקרקע והדרתם ממדינה.
_new_ הוספת תגובה



אריה עירן אומר
סתם אחד (יום שני, 15/06/2009 שעה 17:28) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

העתק והדבק

אין זו פעם ראשונה שמוטחת בי ביקורת על העתקה והדבקה . נראה לי ראוי להגיב .
1 – אינני מתיימר שהדברים הם הגותי שלי .
2 - אותי לימדו שידע הוא דבר חשוב , אך אי אפשר לדעת ''הכל'' והיכולת למצוא מידע ולעשות בו שימוש מושכל חשוב יותר מהידע המסתמך על הזיכרון . לכן אני מעתיק מאיפה שמתאים לי .
3 – הויקיפדיה היא אנציקלופדיה חופשית , תחת רישיון GNU ולהעתיק ממנה מותר ואין זו עבירה ואף לא פלאגיאט . היא נוחה באינטרנט וזו בדיוק המטרה בקיומה . לכן אני עושה בה שימוש .
4 – ביקורת נוספת בכוון הזה , מיותרת , כי אין לזה השפעה עלי ומי שימשיך כך הוא לא אדם כנה אלא מחפש לנגח אותי .

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

לא תשובה לענין ?
באו בה באבו אבוה באו בה .
הנה כך
כתבתי אני – ''ספר שמפרט כמו ספר אחוזה במשרד המשפטים , איזה נחלאות קיבל כל שבט מהכובשים בני ישראל . הערבים לא מוזכרים שם '' הכוונה לספר יהושע .
הגיב מר דוד סיון – ''והיהודים מוזכרים שם?''
הגבתי אני – העתקתי את הפירוט בספר יהושע ובו נחלת שבט יהודה . נדמה לי ששבט יהודה זה יהודים , אף על פי שהיהודים היום הם יותר מזה .
הגיב מר דוד סיון , כמי שרואה עמו שכשופט עליון כאן ומחלק הציונים הראשי –
''כרגיל שוב העתקת המון מילים בלי תשובה לעניין. טוב
לפחות שלא העתקת מויקיפדיה.

לא שאלתי על בני יהודה וזה היה ברור בגלל הסייפא של הודעתך...''

ולכן
1 – התשובה לענין .
2 – העתקה מהתנך או מויקיפדיה היא דבר מצוין וחוקי .
3 – הנושא הוא בני יהודה וקרקעותיהם .

אריה עירן .
_new_ הוספת תגובה



אירה עירן אומר שטויות
דוד סיון (יום שני, 15/06/2009 שעה 19:04)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

1. ההערה שלי בעניין ההעתקה לא עסקה בזכויות היוצרים. הערתי שהעתקת טקסטים מויקיפדיה כאילו אלו דברים בדוקים ונכנים היא שטות וזה ישאר כך. את מחר תכתוב את באחד הדפים של ויקיפדיה שטות או שקר מי שיעתיק אותו עשה שטות. זאת דעתי ולכן גם אם תקבל רשות מפורשת להעתיק לא יהיה הקטע דבר מוסמך.

העתקה מויקיפדיה כאילו זה אורים ותומים כפי שאתה נוהג זו שטות!

2. בעניין שאלתי העובדה הנחרצת היא שהעתקת הרבה מילים שאף אחת מהן לא עונה על השאלה. האמת היא שאין בספר יהושע יהודים במובן בו אנו משתמשים כיום. הכתוב לא מדבר על היהודים.

עוד שטות!

3. השטות הנוספת היא שאתה כאילו מעביר את הדיון למקום אחר. אבל גם זה לא יחביא את השטויות שלך.
_new_ הוספת תגובה



שאלה בקשר לנהר פרת
אריק פורסטר (יום שלישי, 16/06/2009 שעה 20:21) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

עירן מרבה להביא ציטוטים ממישהו בשם ''אלוהים'' שכנראה מכר הרבה לוקשים והבטחות לסבי-סביו של עירן.

בין היתר הבטיח ''אלוהים'' לסבי-סביו של עירן אימפריה שתשתרע עד לגדות נהר פרת. כידוע, הייתה זו עוד הבטחה שמעולם לא קוימה.

השאלה היא מה מתכוון מר עירן לעשות בנידון. האם יקח את הקייאק שלו, עם דגלון ישראלי קטן, לשייט בנהר פרת? הוא יוכל לנטוע את הדגלון על גדות הנהר, וכך תמומש עוד הבטחה של ''אלוהים'' לסבי-סביו של אריה עירן.
_new_ הוספת תגובה



אריה עירן אומר
סתם אחד (יום רביעי, 17/06/2009 שעה 5:04)
בתשובה לאריק פורסטר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

היה מועיל לך ואולי לעם שלך אם היית חושב על הצעתי המרכזית , במקום להכניס את אפך היהודי לדו-שיח הקטן והבלתי חשוב בין דוד סיון וביני .

לפי דעתי ילודה ממוצעת של 3 או 4 ילדים לכל אשה יהודיה היה תורם לעתיד העם היהודי יותר מכל דברי ההבל שלך .

אריה עירן .
_new_ הוספת תגובה



אריה עירן אומר
אריק פורסטר (יום רביעי, 17/06/2009 שעה 5:06)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

איך מסתדרת אשתך עם רעיונותיך?
_new_ הוספת תגובה



אריה עירן אומר
אריק פורסטר (יום רביעי, 17/06/2009 שעה 5:09)
בתשובה לאריק פורסטר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני מתכוון כמובן לרעיון ה''פרו ורבו''.
_new_ הוספת תגובה



אריה עירן אומר
סתם אחד (יום רביעי, 17/06/2009 שעה 5:27)
בתשובה לאריק פורסטר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

היות ועד לאחרונה כתבת בצורה הגיונית ורק בימים האחרונים נעשית ''בלוגר'' אני שומר לך אשראי בתשובתי .

לא מדובר עלי . זה לא נושא אישי ואל תלמד מהכותב יוסלה .
אני מציע כאן ובמקומות נוספים מדיניות .
3 או 4 ילדים בממוצע לכל אישה יהודיה הוא הצעה מדינית , עם תוצאות לאומיות .

אריה עירן .
_new_ הוספת תגובה



[•] אז אמרת.
סתם אחד (יום רביעי, 17/06/2009 שעה 7:43)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

[• משתתפי הפורום ומה הם עושים בחייהם הפרטיים אינם נושאי דיון בפורום הזה.]

נושא הילודה הוא נושא מאד אישי ביישום ובהשלכות של יישום כזה.

יש הצדקה לכותבים ברוב הנושאים להינות מ'חסינות' מסוימת באשר
למעמדם האישי בעולם ומצבם המשפחתי כמובן,

אך אם יבוא אדם ויטען שעל אזרחי ישראל לתרום כל אחד שתי משכורות
לקופת הציבור, יבדקו הקוראים בצציותיו מהיום ועד להודעה חדשה.
ואם יתברר שהוא עשיר כקורח, יטענו נגדו שעבורו סדר גודל של שתי
משכורות הוא טיפה בים ושבהצעתו היה צריך לציין את גובה התרומה
לפי האחוז מסך ההכנסות האישיות ולא להגדירה כ-'שתי משכורות'.

יש נושאים בהם הטוען או המתכנן תכנית לשימוש הציבור חייב בשקיפות
מעמדו האישי. נושא שכזה הוא למשל נושא הצדק החברתי. איש לא ישעה
לתכנית חברתית, יפה ככל שתהיה, שיוצרה הוא סוחר עבדים למשל.

[•]...
יכול הרי להיווצר מצב אבסורדי, שבו התכנית המחייבת כל
משפחה בישראל במספר ילדים כזה או אחר, תצא לדרך, ודווקא
יוצר התכנית יימצא עובר על התקנות שהוא עצמו תיקן,
ויישלח לבית האסורים
לרצות את העונש הקבוע בחוק שהוא עצמו כתב.
_new_ הוספת תגובה



אריה עירן אומר
סתם אחד (יום רביעי, 17/06/2009 שעה 17:25)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

קצבת ילדים

מאחר ואתה חסר בינה לגמרי , תוכל לעיין בהצעה המעשית הזו .

שיעורי קצבת ילדים היום 17/6/09 היא

עבור ילד אחד 159 ש''ח
עבור 2 ילדים 318 ש''ח
עבור 3 ילדים 509 ש''ח
עבור 4 ילדים 862 ש''ח
עבור כל ילד נוסף 503 ש''ח

אני מציע לשנות את המצב

עבור ילד אחד אפס
עבור 2 ילדים אפס
עבור 3 ילדים 862 ש''ח
עבור 4 ילדים 1365 ש''ח
עבור כל ילד נוסף אפס

ועדין מספר הילדים שלי אינו עניינך .

אריה עירן .
_new_ הוספת תגובה



מוצא היהודים מהקוף. מוצא כל בני האדם מהקוף
סתם אחד (יום חמישי, 18/06/2009 שעה 2:02)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כולנו אחים, בנים לאב קדמון - הגורילה.

יש דרווין - אין גזענות.
_new_ הוספת תגובה



מ.ש. עירן, כמה צאצאים עשית? בינינו, הרבצת גם קצת מהצד?..
סתם אחד (יום חמישי, 18/06/2009 שעה 2:10)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אין מה להתבייש בדבר כזה, משגלים מהצד. הדבר מהווה רצון של הגבר להפיץ את הגנים שלו כמה שיותר הרבה. כששוגלים מהצד, לא צריך להלחם בגברים שהאשה הנידונה שייכת להם. הבעל בעבודה או האשה מטפלת בעיניניה מחוץ לבית - ואין מאבק.

האדם הוא בעל החי היחיד שעוסק במשגל מהצד, והמשגל מהצד אינו כרוך במאבק בזכרים אחרים. אצל חיות אחרות כל משגל עשוי להיות כרוך במאבק עם זכרים אחרים.

מ.ש.
_new_ הוספת תגובה



מ.ש. האדם כמו הציפור, חי בזוגיות
סתם אחד (יום חמישי, 18/06/2009 שעה 2:15)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אבל האדם בניגוד לציפור, שוגל גם מהצד. מוסד המשגל מהצד מונע מאבק בזכרים אחרים, וכך, הזוגיות מאפשרת גם משגל מהצד המאפשר מניעת מאבק.
_new_ הוספת תגובה



אריה עירן אומר
ע.צופיה (יום חמישי, 18/06/2009 שעה 7:17)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אז כולם ירוצו לקבל הפרייה ל-‏3 ילדים.
צריך מיד לתגבר את הפגיות!!!!!!!!
_new_ הוספת תגובה



זה רק חלק קטן
דוד סיון (יום חמישי, 18/06/2009 שעה 8:56)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

עלות טיפולי ההפרייה היא רק חלק מכל הסיפור. צריך יהיה
להרחיב את המחלקות שמטפלות בלידות, את בתי הספר
וכמעט כל דבר שקשור בצריכה של ילדים ואנשים. זה כמובן
דורש שינוי ברמת המיסוי ו/או בסדרי העדיפויות של מערכת
המיסוי.

במקרים כאלו יתחילו שאלות, רציניות ופחות רציניות מדוע
זה נחוץ.
_new_ הוספת תגובה



יטילו מס של 1400% על קונדומים. יהיו גם הכנסות לאוצר
סתם אחד (יום חמישי, 18/06/2009 שעה 11:38)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



יטילו מס של 1400% על קונדומים. יהיו גם הכנסות לאוצר
סתם אחד (יום חמישי, 18/06/2009 שעה 13:48)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הדרך היעילה ביותר להבאה לגידול משמעותי ברבייה
תהיה התאסלמות הגברים היהודים בישראל על מנת
שיוכלו לשאת יותר מאשה אחת לפי חוקי המדינה.

הגידול בילודה לא יושג במתכונת הקיימת בתוספת
תמריצים כספיים, אלא על ידי שינוי המתכונת: במקום
יותר ילדים, נתחיל עם יותר נישואים ויותר נשים.

זוג נשוי יהודי שיש לו כבר שני ילדים, בספק אם ימשיך
לילד השלישי והרביעי אלא אם כך תכנן מראש,
אך זוג מעורב, הגבר ישראלי שהתאסלם והאשה יהודיה
(על מנת שהילדים יהיו יהודים לפי ההלכה) יעמידו את
שנים וחצי הצאצאים שהם מנת חלקם הסטטיסטית,
וכך האשה השניה והשלישית של אותו גבר. והרי לנו
תוצאה מיידית של 300% גידול מספר הילדים בתוך אותה
משפחה.

ואם מגדילים את המס על קונדומים, אפשר לעשות גם
לגליזציה של המריחואנה והחשיש בישראל, כי כשמסטולים
יש יותר חשק לזיין.

בקיצור, התחזית היא לישראל שבה ברוב המשפחות הבעל הוא יהודי
שהתאסלם, ולו שתיים עד חמש נשים, ששה עד חמישה עשר ילדים
וכולם מסטולים רוב הזמן. אני כבר מריח את ריח הקפה הגולש, הנרגילות
המעשנות, ציחקוקי הילדים, והריח המתוק של החשיש הסורי.

ותודה לאריה עירן שהיה לו החזון לגרום לכל זה לקרות.
_new_ הוספת תגובה



וואללה!!!
סתם אחד (יום חמישי, 18/06/2009 שעה 15:01)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



מ.ש. ישראל - במעמד חוקי של מדינת הלאום היהודי. והרבנות הראשית
סתם אחד (יום חמישי, 18/06/2009 שעה 15:43)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כפופה לחוק המדינה. הבנת את זה, ברוך??.

לא כל כך? אז אפרט:

מרגע כינון הכרזת המדינה כמדינת הלאום היהודי, הכרזה המעוגנת ב''חוק יסוד: מעמד המדינה ולאומיותה'', מרגע זה, כל אזרח במדינת ישראל הוא בן הלאום היהודי בתוקף כינון מדינת הלאום היהודי. כולל ערבים, צ'רקסים, דרוזים, ביילורוסים, רוסים ואוקראינים.

יש כאן מעתה ואילך מעמד אזרחי ומעמד דתי: כולם אזרחים בני הלאום היהודי, אך בתעודת הזהות מופיעות דתות שנות.

יתאסלם איפוא כל גבר הרשום כבעל דת יהודית וישנה את דתו למוסלמי. הדבר מאפשר ריבוי נשים. גבר כזה יוכל גם לשאת בנקל נשים מוסלמיות, אך גם פיליפיניות, סיניות ואף את בנות סרי-לאנקה.

איך בן לאשה מוסלמית יהיה יהודי? מבחינה אזרחית בתוקף ''חוק יסוד: מעמד המדינה ולאומיותה'', הוא יהיה בן הלאום היהודי. אך איך יהיה רשום בתעודת הזהות כבעל דת יהודית? וכאן ניכנסת הרבנות הראשית לתמונה, כמוסד ממלכתי ישראלי: שום רב שהוא פקיד מדינה, לא יוכל לפעול בניגוד לחוק היסוד דנן, כשפונים אליו לאשר מעמד ''יהודי'' לקטין מסויים. וכל זאת תודות לבלבול שמדינת ישראל כיום מנסה להגבירו בין דת ולאום. שהרי לאום במפורש אינו דת, וברור שלא כל מי שהוא בעל הדת היהודית, למשל ניגרי שעבר גיור כהלכה, הוא בן לאום מסויים הנקרא ''הלאום היהודי''.

האמת הפשוטה היא שאין דבר כזה ''לאום יהודי'' בעוד יש לאום איטלקי, או פולני או סיני. יש ערב רב של בני הדת היהודית, הקרובים אליהם או בעלי הזיקה אליהם, אך אין ''לאום יהודי'' כשם שאין לאום פרוטסטנטי.

לאום יהודי כמעמד מכונן של מדינה מסויימת בטריטוריה נתונה הוא העצמת הפיקצייה הזאת והבילבול הזה, אך הדבר מאפשר מקום למשפחות ברוכות ילדים.

מיכאל שרון
_new_ הוספת תגובה




חפש בתגובות שבדיון זה:     חיפוש מתקדם...

חזרה לפורוםהדפסה עם תגובותתגובה למאמר


מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי