פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
מה בדיוק הגבול הברור
יובל ברנדשטטר (יום שלישי, 08/04/2008 שעה 15:49) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הסתכלתי טוב טוב על מפה של ארץ ישראל, ולא ראיתי ממערב לירדן שום גבול ברור שמבדל בין ערבים ליהודים.
הסתכלתי טוב טוב על המפה, וראיתי גבול אחד מאוד מאוד ברור בין הערבים ליהודים, גבול הירדן.
הפלא ופלא, גם ווינסטון חשב אותו דבר. וגם יעקוב, כי במקלי עברתי את הירדן הזה.
תודה שהבהרת את עמדתך הגיאו פוליטית. הגדה המזרחית (המזרח) לערבים. הגדה המערבית (המערב) ליהודים.
עכשיו לך ייסם.
_new_ הוספת תגובה



הגבול הברור בין בורות להבנה
יוסלה  (יום שלישי, 08/04/2008 שעה 16:04)
בתשובה ליובל ברנדשטטר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ברנדשטטר מפחיד את הילדים משתי סיבות,

ה'תכנית המדינית' שלו מושתת על טרנספר,
והעברית שלו רחוקה מלהיות תקינה.
עכשיו לך ''ייסם''.
_new_ הוספת תגובה



הגבול הברור בין בורות להבנה
אריה עירן (יום שלישי, 08/04/2008 שעה 16:20)
בתשובה ליוסלה 
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

גם באיבריט משובשט עפשר לחטוב עמט .
_new_ הוספת תגובה



הגבול הברור בין בורות להבנה
יוסלה  (יום שלישי, 08/04/2008 שעה 16:52)
בתשובה לאריה עירן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

'אחרי השואה שלנו כל מה שנעשה - מוסרי.''

עדיין מחכים להסבר.

עירן כתב מאות שורות
בנסיון לשנות את הנושא,
ועדיין ממאן לתת הסבר למשפט שכתב לפני כשבוע.
אך הוא איש מוסר כמובן.
_new_ הוספת תגובה



הגבול הברור בין בורות להבנה
אריה עירן (יום שלישי, 08/04/2008 שעה 18:42)
בתשובה ליוסלה 
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

חסר לך חומר חדש ? לך תתיחס לזה ששללתי את דברי ברגותי . זה מהיום .
_new_ הוספת תגובה



הגבול הברור בין בורות להבנה
מיקי (יום שלישי, 08/04/2008 שעה 23:41)
בתשובה לאריה עירן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כמה אבנרי מתפתל כמו תולעת על חכה
תראה כמה ההסבר מפותל ועקום
אבל אי אפשר להתעלם מה-דו פרצופיות שהוא מציג
אין מה להוסיף השנים רק עושות רע לאבנרי
שקר בסופו של דבר צף על המים כמו אביו מולידו
וזו בדיוק החברה הנאותה ש-בה משכשכים יחדיו
פתגם ידוע ושקרים.

אריה עזוב את יוסלה - הוא לא בקו הבריאות
תן לו זמן לחזור לעצמו
_new_ הוספת תגובה



הגבול הברור בין בורות להבנה
יוסלה  (יום רביעי, 09/04/2008 שעה 9:09)
בתשובה לאריה עירן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מי מתייחס בכלל למה שאמרת על דברי ברגותי.
הרי תגובתך לכל איזכור של הסכם שלום עם הפלסטינים
מותנית בהתנגדותך לכל הסכם כזה, כי פירושו
פינוי יהודה ושומרון ממתנחלים בריונים.

חומר חדש לא חסר,
אך החומר ה'ישן' עדיין מסריח.
ישר מבית היוצר ה'עירני':

'אחרי השואה שלנו כל מה שנעשה - מוסרי .'

עדיין זה מדיף ריח של גזענות ובורות.
_new_ הוספת תגובה



0
אריה עירן (יום חמישי, 10/04/2008 שעה 7:13)
בתשובה ליוסלה 
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אחרי השואה שלנו כל מה שנעשה - מוסרי .

היכן הבורות ?
היכן הגיזענות ?

אתה יודע מה זה ''אפליה מתקנת'' ?
_new_ הוספת תגובה



אכן אפס בהבנה.
יוסלה  (יום חמישי, 10/04/2008 שעה 8:10)
בתשובה לאריה עירן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

''אחרי השואה שלנו כל מה שנעשה - מוסרי .''

זו לא 'אפלייה מתקנת',
זו נגיעה ישירה באפלת האי-מוסר של כל הגזענים רודפי היהודים
של כל הדורות.

וכאן טמונה הבורות.

גם גזענות,
וגם בורות.
_new_ הוספת תגובה



הגבול הברור בין בורות להבנה
אריה עירן (יום חמישי, 10/04/2008 שעה 7:16)
בתשובה ליוסלה 
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

העדר שגיאות כתיב אינם עדות לנכונותם . לגלוג על המילה ''יסם'' אינה הופכת אותך לצודק . לך תתנצל על הלעג .
_new_ הוספת תגובה



המוסר של יוסלה.
יענקלה (יום חמישי, 10/04/2008 שעה 7:35)
בתשובה ליוסלה 
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

איש המערות יוסלה- כופה את עצמו על המוסר.
בחשכת המערה- המוסר לא יכול להתנגד הרבה.
ויוסלה מבצע את זממו במוסר.
מסכן המוסר- .

כמו המלה שלום שיוסאלאך בצעו בו את זממם, והפכו את המילה היפה היום שאייקון של דם יזע ודמעות.
כל ילד יודע שכששומעים את המילה שלום'' מיד יתפוצץ בסביבה איזה אוטובוס.

כך עושה יוסלה למילה מוסר.
אונס אותה לצרכיו ''הפלסטינאים''

ומצפה שמישהו עוד יאהב אותו.
_new_ הוספת תגובה



המוסר של יוסלה? נראה לי של'יענקלה' יש בעיה בתחום אחר
יוסלה  (יום חמישי, 10/04/2008 שעה 8:26)
בתשובה ליענקלה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מה שמעניין תמיד בתגובות של 'יענקלה' זה השימוש המרובה
בדימויים מיניים. גם כאן הוא כותב:

יוסלה איש המערות ...מבצע זממו במוסר (בחשכת המערה כמובן).

במשפט השני העניין המיני שוב חוזר:
''...המילה שלום שיוסלאך בצעו בו את זממם'' (הטעויות במקור).

וכך גם במשפט השלישי (''כך עושה יוסלה למילה מוסר.
אונס אותה לצרכיו ''הפלסטינאים'''').

זה כנראה מה שיש ל'יענקלה' בראש.

ויוסלה חושב שליענקלה יש אולי בעיה בתחום הזה היות והוא
קושר בין אהבה אמיתית (''יוסלה...מצפה שמישהו עוד יאהב אותו.'')
לבין תיאור שלוש פעמים של אונס. וזה שהשילוב הלא קדוש
הזה עוד מרוח בדם (''כמו המלה שלום שיוסאלאך בצעו בו את זממם,
והפכו את המילה היפה היום שאייקון של דם יזע ודמעות.
כל ילד יודע שכששומעים את המילה שלום'' מיד יתפוצץ בסביבה
איזה אוטובוס.'') בכלל מפקיע את הטקסט הקצר והחושף הזה
מתחום צירופי המקרים התמימים.
_new_ הוספת תגובה



[•]
אריה עירן (יום חמישי, 10/04/2008 שעה 8:46)
בתשובה ליוסלה 
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

זו השיטה שלך . אינך מתמודד עם טענות ועובדות . אתה בעיקביות מבקר את הכותבים ולא את דבריהם .
_new_ הוספת תגובה



[•][•]
יוסלה  (יום חמישי, 10/04/2008 שעה 9:18)
בתשובה לאריה עירן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

עדיין אינך מבין מה שכל מי שקורא כבר הבין מזמן:
יוסלה בסך הכל קורא ומנתח את הכתוב.

אם לא היית כותב דברים כה נוראים,
גם הריח העולה מהם לא היה כה נורא.
הפרשנות של יוסלה לדברים שכתבת פשוט
העלתה לפני השטח את הדיעות הקדומות ואת הכשל הלוגי
המונחים בבסיס ההצעות השונות שלך. גם את האופי הלא-מוסרי
בעליל של הצעותיך זה העלה לדיון.

אתה הוא זה שתוקף אל יוסלה לגופו בלבד.
כמו כל סופר נירגן, שאינו אוהב את הפרשנות של כתיבתו,
גם עירן סבור שאם ישמיד את המבקר, כתיבתו תשתפר פתאום.

ברנדשטטר כבר ניסה את זה, כאשר תקף אך עמוס עוז,
בנסיון לקדם את מעמדו שלו כסופר. זה לא עובד ככה.

מותר, וזה לגיטימי, לנתח טקסטים המופיעים באתר, בין אם הם
מאמרים או תגובות קוראים. ומה שמקסים בכל זה זו העובדה
שיוסלה עצמו הוא דמות ספרותית, ללא מעמד סובסטנטיבי בעולם.

כך שהכל סובב סביב איכות רעיונותיך כפי שהם באים לביטוי בכתיבתך,
אריה. גם אישיותך נחשפת עם כל סיבוב נוסף של מאמרים ותגובות,
היות והדיון במקרים רבים נוגע לשאלות מוסר,
ומוסר הוא נושא הנוגע בכל מקרה בכללי ופרטי, ומעבר לכך נוגע כל
דיון בנושא המוסר באלה המשתתפים בדיון, כי העקרון המוסרי הראשון
הוא נטילת אחריות אישית - לא רק לדבריך מבחינת התוכן, אלא גם
לאופן בו הינך נוהג כלפי משתתפים אחרים בדיון.

אינך יכול לטעון להגנה מניתוח ופרשנות של דבריך באתר, גם כאשר ניתוח
הדברים שכתבת חושף צדדים באישיותך שהיית מעדיף לא להכיר.
ברור שכאשר 'יענקלה' כותב תגובה המציירת את יוסלה כאונס השלום,
ויש שלוש חזרות בארבעה משפטים על הדימוי המיני, זו חגיגה לכל
מי שאוהב ניתוחים פסיכולוגיסטיים של טקסט. זה הכל נמצא בטקסט,
- יוסלה אינו ממציא את הדברים.

אולי עדיף להפסיק להתלונן. נסו (אתה ויענקלה וספינר) במקום זה לנתח
ולפרש את התגובות של יוסלה. אולי יצא מזה משהו מעניין יותר מאשר
החזרות המעייפות על מספר קלישאות פוליטיות מקושטות בגידופים.
_new_ הוספת תגובה



0
אריה עירן (יום חמישי, 10/04/2008 שעה 9:35)
בתשובה ליוסלה 
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אין מה לנתח כי אינך אומר דבר משל עצמך . כל כתיבתך היא ניתוח אישיות הזולת .
_new_ הוספת תגובה



00
יוסלה  (יום חמישי, 10/04/2008 שעה 11:05)
בתשובה לאריה עירן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שוב פיספת.
כל כתיבה ניתנת לניתוח ופרשנות,
ביחוד תגובות מסוג התגובות המצויות באתר.

והתגובות של יוסלה אינן שונות במובן זה.

וההוכחה לכך, התגובות שלך שלעולם אינן
מאכזבות, כי הן מכילות משפטי מפתח של השקפת
העולם שלך, וריבוי ביטויים אחרים המייצגים את יחסך לאחרים,
באתר, ואפילו את יחסך לעצמך, ובכך חושפים את המניעים
העמוקים ביותר.

ביחוד כאשר הינך כועס או ממהר, הכל נשפך החוצה בטבעיות,
וכל שעל יוסלה לעשות זה לאסוף את הדגים במים הרדודים.

אל תאשים את המקלדת, או את השליח או את המבקר,
הם רק ממלאים אחר ייעודם הטבעי.
האחריות לדבריך, מזעזעים ככל שיהיו,
כולה שלך.
_new_ הוספת תגובה



00
אריה עירן (יום חמישי, 10/04/2008 שעה 11:16)
בתשובה ליוסלה 
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הוא שאמרתי . אתה עוסק באישיותי ולא בטענותי .
ואם אתה מזועזע , כנראה לא במידה מספקת .
_new_ הוספת תגובה



000
יוסלה  (יום חמישי, 10/04/2008 שעה 11:24)
בתשובה לאריה עירן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

עדיין הינך מתקשה להבין.
וממשיך לענות שלא לעניין.

אתה כשלעצמך אינך מעניין,
אל כאשר אתה טוען ש-

''אחרי השואה שלנו כל מה שנעשה - מוסרי'',

בבת אחת עמדתך בענייני מוסר עולה על הפרק,
וזה עניין הנוגע ל'גופך' שלך - מידת היותך אדם
מוסרי.

עצם זה שאתה לא מבין 'פרוצדורה' כה פשוטה,
מעורר סמני שאלה.
_new_ הוספת תגובה



0
אריה עירן (יום חמישי, 10/04/2008 שעה 11:41)
בתשובה ליוסלה 
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

עמדתי המוסרית לא חשובה . היותי אדם מוסרי או לא , חסרת חשיבות . הפאוצדורה שלך היא לא לגוף הענין . אין לה קשר לענין . ואין קשר לענין אם אני קטן או גדול חכם או טיפש פוסרי או מושחת . כל אלה חסרי חשיבות .
מה שחשוב הוא האם דברי נכונים ?
והם נכונים .
_new_ הוספת תגובה



עירן לא מאכזב גם הפעם
יוסלה  (יום חמישי, 10/04/2008 שעה 11:56)
בתשובה לאריה עירן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אם המשפט,

''אחרי השואה שלנו כל מה שנעשה - מוסרי'',

הוא נכון בעיניך,
זה מוכיח שאינך אדם מוסרי.
_new_ הוספת תגובה



0
זצנר (יום חמישי, 10/04/2008 שעה 18:26)
בתשובה לאריה עירן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אדוני השופט, כל יום אני קם בבוקר ואומר ''מודה אני לפניך'', ומעבר לכך - אני לא מודה בכלום. שהתביעה תוכיח הכל...
_new_ הוספת תגובה



[•] יאה מאוד!
יענקלה (יום חמישי, 10/04/2008 שעה 16:02)
בתשובה ליוסלה 
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כמובן שיוסלה אינו אלא פדופיל של שלום.

לאחר שניסה למכור לנו את מעשיות הכיבוש.

לאחר שניסה לשכנע אותנו להאמין לכל שקר משקריו של ברגותי.

מנסה יוסלה למחזר את המנטרה של ''קורבנות השלום '' או ''רוצחי השלום'' - ולאנוס אותנו להסכים עם כל דברי איוולת שיוצאת מבדל שפתיו.

מנסים לבצע בשלום מעשי פדופיליה ולשכנע אותנו שפיצוצים והרוגים אינם אלא צורה אחרת של שלום ואהבה.

אחת היא- טרחנותך המתבטאת במנטרות ובסיפורי בניית התנחלויות והפיכתם ל''כיבוש'' אינם מעניינים אף אחד להוציא את אותם 150 איש שהופיעו ברחבה כציון 30 שנה להקמת ''שלום עכשו''.
אין ארבע מאות אלף הפכו ל150 ...
_new_ הוספת תגובה




חזרה לפורוםהסיפור המלא
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי