פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
כמו כל התגובות של יוסלה . שוב אי הבנה וסילוף .
אריה עירן (יום שני, 23/06/2008 שעה 10:17) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אמנם לצורך ילודה יש לבצע הזרעה .

אבל אבל אבל ....

1- הזרעות נעשות הרבה , אך מספרן אינו קובע את מספר הלידות . למעשה זוגות אנושיים מבצעים מאות ואלפי משגלים אך יולדים בממוצע פחות מעשר . יתכן שהממוצע העולמי הוא 6 .

2- גידול האוכלוסיה קטן יותר ממספר הלידות . הגידול או הפיחות הם תוצאת ההפרש בין מספר הלידות ומספר המיתות . כעת יוסלה יתחיל לדבר על הנקרופיליה שלו .

3- ללא מזון אוכלוסיה אינה יכולה לגדול . גם כאשר יש ילודה רבה . מלבד מזון יש צורך גם באספקה של תומכי חיים אחרים . מגורים , ביגוד , השכלה , בריאות שפירה , וגורמים כלכליים נוספים מעבר למזון .

4- רוב הילודה היא אינסטנקטיבית . בני אדם אינם נוהגים לבצע הערכות מצב מעמיקות לגבי הילודה . הם עוסקים בהשערות מאד לא מדוייקות ובדחפים קמאיים .

5- אנשים חושבים המבינים את הנושא ומייחסים לו חשיבות וצורך עושים מעשי רביה שונים בהתאם לאופיים ויכולתם . יש שמנצלים את מעמדם הרם כמו ג'ינגיס חאן אשר יש לו היום 600 שנה אחרי מותו 2 מיליון צאצאים ישירים . יש הבדואי מהנגב שבניצול הביטוח הלאומי של ישראל יילד 54 ילדים מכמה נשים . יש את התמהוני גורל שיילד 17 ילדים מכמה נשים בקומונה תלאביבית . ישנו הרופא האמריקאי שעסק בניהול בנק זרע וניצל את מעמדו להפרות 163 נשים מזרעו .

6- במדינת ישראל הערבים והדתיים יולדים הרבה . החילוניים יולדים מעט . החילוניים מתלוננים כועסים ולועגים . אבל הילדים האלה הם בשר ודם , למרות דברי יוסלה המפגין את חוסר הבנתו ואת הסילופים הקבועים שלו .

7- אני מציע מדיניות לאומית של היהודים . להגדיל את האוכלוסיה היהודית . אני מציע להוסיף ילד אחד לכל זוג . זו מדיניות . זה אפשרי ואינו מעמסה גדולה . לא למשפחה הגרעינית ולא למדינה .

8- המחיר - למשפחה ממוצעת זו צריכה נוספת של 1500 שקלים בחודש . למדינה זו מעמסה של 1 מיליארד שקלים בשנה עבור 50.000 ילדים נוספים . להשוואה עם צרכי הביטחון , התקציב לביטחון בשנה זו 35 מיליארד שקלים . לדעתי ילודה מועילה יותר .
_new_ הוספת תגובה



יוסלה  (יום שני, 23/06/2008 שעה 16:13)
בתשובה לאריה עירן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

עירן כמובן אינו מודע לסתירות הפנימיות בתיאוריה שלו.

יש הבדל בין לטעון שבחיים הביולוגיה מכריעה ברוב המקרים
(זה גם הבסיס לתפישות תועלתניות מסוימות),

לבין הטענה שעירן מנסה לפתח (טענה לא משכנעת במיוחד)
שעל בני האדם לפעול מתוך שיקולים ביולוגיים בכל עת,
תוך נתינת עדיפות לשיקול הביולוגי על פני כל אמת מידה אחרת.

ההבדל המתודולוגי במקרה הזה, הוא בין 'ניתוח הקיים'
לבין ההנחייה, ברמה התיאורטית של 'מה צריך לעשות'.

במקרה של ארץ ישראל, הרי ברור שהמלחמות בארץ נוצרו בשל
האינטרסים המנוגדים של שתי אכלוסיות שונות בכברת ארץ אחת,

אך לבוא כיום ולטעון שבשל כך יש להפוך את המלחמה לדרך חיים
קבועה, ושיש לתכנן את מדיניות ישראל לפי מטרה אחת ויחידה
והיא גירוש או חיסול ה'אוייב' הערבי-פלסטיני, זה אבסורדי ומביך.

כמובן שעל מנת ליצור לפחות מראית עין של הגיון לתפישה נואלת זו,
נאלץ עירן לשבש את השפה עצמה. לכן 'אין כיבוש', ו'טרנספר' הוא
פתאום פינוי מרצון, ו'שלום' אינו מצב שאליו שואפים להגיע, אלא רק
אמצעי להשגת מטרות פוליטיות. עולם לשוני משובש לחלוטין.

עירן גם אינו מתמודד כלל עם הניתוח והביקורת של יוסלה את
ה'תיאוריה' שלו. במקום תגובה עניינית עירן חוזר בפעם האלף על
המנטרה חסרת הגיבוי וההקשר של ריבוי הילודה, ומערים עוד
פרטים סטטיסטיים בנושא.

משום מה בכל פעם שעירן מערבב את הקלפים יוצא לו שדווקא יוסלה
לא מבין ומסלף. הוא גם מאשים את יוסלה הפעם ב'נקרופיליות'.
יכול להיות שעירן גם לא יודע מה פירוש המילה 'נקרופיליה'?
המונח שמשמעותו ה'חיבה לגופות' או לעיתים המשיכה המינית למתים,
מתאים דווקא לניתוחים ה'הסטוריים' פסבדו-מדעיים של עירן,
שניתן לדמותם כמין אקט מיני או אונס שהכותב מבצע על הגוויה של
ההסטוריה.

גם בטקס הקבוע של האשמת הקורבן, השמור לכל מי שהותקף או על ידי
עירן עצמו (כמו ענבל בר-און) או לרועת הצאן הפלסטינית שהותקפה על
ידי מתנחלים רעולי פנים, - גם טקס האשמת הקורבן מדיף ריח של
נקרופיליה. עירן אוהב לחבוט ולחזור ולחבוט במי שכבר ברור שאינם יכולים
או אינם רוצים להגיב. הגיבור על חלשים מכה שנית.

יוסלה במובן הזה מהווה בעיה. ולכן עירן מתעצבן ממנו כל העת.
אך כדי לגרום ליוסלה להיעלם, כל שעל עירן לעשות זה להגיב פעם אחת
עניינית לניתוח ולביקורת שיוסלה כותב מזה תקופה על ה'תיאוריה'
של עירן.

הנושא העומד על הפרק הפעם הוא הטעות הברורה של הצבת העקרון
הביולוגי-קיומי כקנה מידה חובק עולם לכל פעולה עתידית של מדינה
ויחידים. יחידים הפועלים באופן זה אנו מכנים, ובצדק, עבריינים, או
סוציופאתים. מדינות הפועלות לפי אמות מידה אלה אנו מנדים מכלל
האומות, או, כמו במקרה של גרמניה הנאצית, נאלצים לגייס את כל
המשאבים הקיימים כדי לגבור עליהן צבאית.

האם יכול להיות שבבסיס התפישה המדינית של עירן טמון הכלב של
הקורבן היהודי של הנאצים שהתביית במין היפוך מושלם על חוויית
ה'עוצמה' של הנאציזם הגרמני, באקט של הערצת כוח של התוקף,
ומוצא דווקא בו את מקור האנרגיה לחייו. כבר היו דברים מעולם.
_new_ הוספת תגובה



יש לך הרבה מה ללמוד .
אריה עירן (יום שני, 23/06/2008 שעה 17:27)
בתשובה ליוסלה 
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כרגיל אתה אינך מבין דבר .
בהקשר של בני אדם והביולוגיה
אתה ואחרים יכול לבחור בעשיה או המנעות
התוצאות תהיינה בהתאם .
הביולוגיה אינה מכריעה לפעמים
הביולוגיה מכריעה תמיד .
מי שאינו רוצה לפעול בהבנת זה
יהיה תחנה סופית . כמו אבנרי .
הוא נובח והשיירה עברה .
_new_ הוספת תגובה



[•]
יוסלה  (יום שני, 23/06/2008 שעה 18:14)
בתשובה לאריה עירן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

יוסלה דווקא מבין בתיאוריות.

עירן הוא זה המתקשה לברר לעצמו את
הקשר בין 'ניתוח המציאות' הביולוגי שלו
לבין הנחיה שיטתית לפעולה עתידית.

ברמה של השיחה זה גורם ל'חד-שיחתיות' המייגעת
שעירן מייצר ללא הפסקה: 'אני רוצה יותר יהודים'.
זה רצון, אולי מטרה, אך ללא ספק לא תיאוריה שלפי
עקרונותיה אפשר לתכנן עתיד כלשהו חברתי או מדיני.

'אני רוצה בננה' יכול באותה מידה לשמש 'עקרון'
פילוסופי או מדעי, פסבדו כמובן.

רוב, אם לא כל העקרונות ששימשו עד היום כבסיס לתיאוריות
חברתיות-פוליטיות, כוללים גורם מוגדר היטב של ה'רצוי'
לעומת ה'מצוי', והתיאוריות המשוכללות יותר אף מנסות להגדיר
את המעבר מתיאור ה'מצוי' לתכנון והגשמת ה'רצוי'.

אצל עירן ה'מצוי' הופך ל'רצוי':
אם אדם לאדם זאב,
אז בואו נהיה זאבים אחד לשני באופן שיטתי
ונגדיר את ה'זאביות' כמטרה חברתית-מדינית.
זו הרי שטות שאין כדוגמתה!

התוצאה, כפי שהיא באה לידי ביטוי בדברי עירן המשעתקים
את עצמם ללא סוף וללא תכלית נראית לעין,
כעין תיאוריה שאינה תיאוריה כי אינה מכילה כל מבנה תיאורטי
מכליל (מופשט) ממנו ניתן לשאוב הנחיות לפעולות יחידות,
המוצאת, כמודוס פעולה אפשרי יחידי שלה את מעשה האונס
האינטלקטואלי החוזר ונשנה לעיתים קצובות.

לא סתם נדמה לנו שעירן כופה עלינו את רעיונותיו (במקום
לשתף אותנו בהתפתחותם ובביסוסם הפומבי - שזו הרי מטרת
הפורום הזה). האונס הזה, האלימות החוזרת הזאת היא המוצא
השיטתי היחיד שנותר למי שה'תיאוריה' שלו חסרה כל מאפיינים של הפשטה
ומורכבות תהליכית, וכולה גחמה פאלוסית של רצון יחידי שעדיין
נאבק בהבנת עצמו.

וזה באמת לא קשור לאבנרי כלל. וגם לא ליוסלה. הכדור במגרש
של עירן. וכך היה מתחילת מחזור הדיונים הראשון ב'תיאוריה' של עירן,
וכך גם כעת בחגיגות המחזור המאה לדיון בפסבדו תיאוריה זו.

הגיע הזמן שעירן יפסיק להאשים את אבנרי, ואת יוסלה ואת המקלדת
בקוצר היד המחשבתי שהוא סובל ממנו, ואולי יפנה מירצו לפרוייקטים
פחות שאפתנים, כמו להיות מזכיר כללי לאיזו שהיא מפלגה בתחילת
דרכה. ורצוי לא מפלגה של אדם אחד. זה שלא מסכימים עמך או חושבים
שאין בסיס לטענותיך לא אומר שאינך יכול למצוא מפלגה שתתאים לך.

במקום לאיים עלינו באבדון ו''תחנה סופית'',
אולי תעשה עוד ילדים בעצמך,
ותצא לסיור בעולם במסגרת הקמפיין החדש של 'פרו ורבו'.
חוץ מזה כבר הצעתי לך לא פעם שהתאסלמות של האוכלוסיה היהודית
בארץ ישראל תאפשר ליהודים החדשים לקחת נשים נוספות וכך
תגבר הילודה עשרות מונים. במעשה ובדוגמא אישית אולי עירן יכול
עוד לתרום, אך תיאוריה או עקרון מנחה אין כאן,
ולא יהיו גם אם יכריח אותנו עירן להקשיב לנאומי [•]... פריהאוף
ברמקולים כל היום וכל הלילה.
_new_ הוספת תגובה



[•] אין הבדל בינך ובין כל מטיפי העולם .
אריה עירן (יום שני, 23/06/2008 שעה 20:47)
בתשובה ליוסלה 
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה מפיק שטויות כמו כל מדקלם אחר .
אין לך יכולת להתמודד עם מה שאני אומר
אין לך מוסר שאתה עומד מאחוריו .
מעט התיאוריה שאתה מרמז לה היא
כמו כל תיאוריה אחרת . אין לה אחיזה במציאות .
לצערך עולם התופעות שונה מעולם ההזיה .
אתה אינך בוחן את העובדות ואינך מסיק מסקנות .
אתה בפשטות בוחן אם החומר שפגשת מתאים
להשקפות הישנות שלך .
אתה פשוט חי בימי הבינים . כשבכל עץ היה טרול
כשנשים היו מכשפות , והכומר או הרבי
היו נציגי אלוהים עלי אדמה .
[•]...
_new_ הוספת תגובה



יוסלה  (יום שני, 23/06/2008 שעה 22:46)
בתשובה לאריה עירן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

עוד תגובה לא עניינית.

מדוע לא תענה בתגובה לניתוח המראה שהתיאוריה שלך
איננה בגדר תזה מפורטת אלא הצהרת כוונה או משאלת לב סתם,
- מדוע לא תגיב פעם לעניין,
ותנסה לשכנע אותנו שיש מערכת רעיונות שלמה
התומכת במשאלת הלב הזאת (צריך יותר יהודים)?

אילו היינו כולנו מטומטמים,
או אילו לא קראנו את דבריך, כולל החזרות
וההעתקות הנישנות,
או אילו היית מוכיח שאכן ללא הגדלת הילודה
(וללא גירוש הפלסטינים שלו הינך מטיף בהקשר זה)
לא תהיה לישראל תקומה,
-אז לא היינו עדיין מדברים על הנושא.

אין לך פה עסק עם טפשים,
ואין לך פה עסק עם אנשים שאינם יודעים לקרוא,
ולהוכיח עדיין לא הוכחת דבר,
למרות שניסית.

הכדור במגרש שלך.
ודרך אגב, -למה בדיוק יוסלה מטיף?
_new_ הוספת תגובה



[•] להסביר לך משהו זה פשוט חסר סיכוי .
אריה עירן (יום שלישי, 24/06/2008 שעה 6:14)
בתשובה ליוסלה 
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מאיפה צמחה השורה שלך
''ודרך אגב, -למה בדיוק יוסלה מטיף?''
אתה מציא דברים שאחרים לא אמרו .
אתה מעוות דברים שאחרים אמרו .
כשזו ההתנהגות שלך אי אפשר להתקדם בשום דיון איתך .
פשוט אין דיון .
מה שאתה צריך [•]...
זה להקשיב לזולת ולא לשבש מה שאומרים לך .
אני נהנה להרגיז אותך אבל זה כבר משעמם .
לך תרדוף אחרי מכוניות חונות .
וחוץ מזה צריך לחסל את פאלאסטין .
_new_ הוספת תגובה



יוסלה  (יום שלישי, 24/06/2008 שעה 7:03)
בתשובה לאריה עירן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה כותב
''מאיפה צמחה השורה שלך
''ודרך אגב, -למה בדיוק יוסלה מטיף?''
אתה מציא דברים שאחרים לא אמרו .''

ובכן, הכותרת לתגובתך הקודמת היתה:
''אין הבדל בינך ובין כל מטיפי העולם.''

ואם אינך יודע מה כתבת שעה יותר מוקדם
וודאי שאין לצפות לעקביות על פני תקופה.

יש תועלת שולית בשיחות האלה, כי לעיתים
האמת יוצאת לאור:

אתה כותב,
''וחוץ מזה צריך לחסל את פאלאסטין.''

ובכן יצא המרצע מהשק.
כבר לא גירוש 'מנומס',
כבר לא ניקנוק עזה.
פשוט חיסול הפלסטינים.

אתה תבוא ותטען שבמילים
''צריך לחסל את פלסטין'', התכוונת רק
לחיסול היישות הפלסטינית, ולא התושבים.
אך זה לא יישמע משכנע.
_new_ הוספת תגובה



זה בדיוק הענין . זה בדיוק הסילוף שלך והוא מופיע פעמיים במסר אחד
אריה עירן (יום שלישי, 24/06/2008 שעה 15:52)
בתשובה ליוסלה 
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

[•]
כאשר כתבתי ''אין הבדל בינך ובין כל מטיפי העולם'' משמעו שהם מטיפים ואתה ''אין הבדל בינך ובינם'' . האם נאמר שאתה מטיף ? לא ! נאמר שאתה דומה להם . הם טועים ואתה טועה . הם רשעים [•]... הם שיכורים [•]... אילו רציתי יכולתי לכתוב שאתה מטיף כמו מטיפי העולם אך לא זאת כתבתי . זה נשמע לך דומה ואתה מתייחס לזה כאילו זה זהה . אך דומה אינו זהה .
והנה אתה חוזר על זה בשנית באותו מסר . אמנם אתה מבחין שיש כאן אי התאמה , אך זה לא מפריע לך .צריך לחסל את פלאסטין . זה נכון . וכיצד אתה מגיב ?
''אתה תבוא ותטען שבמילים
''צריך לחסל את פלסטין'', התכוונת רק
לחיסול היישות הפלסטינית, ולא התושבים''
זו תגובתך .
אתה יודע מראש שאתה לא צודק , אבל זה לא מפריע לך . הרי שאתה מבין שהסילוף הוא כלי בידך .
אתה יודע שפלאסטין והפלסטינאים אינם אותו גוף . האחד ישות מדינית השני מצבור בני אדם . מתנהגים כמו עלוקות אבל בני אדם . חארות כמוך אבל בני אדם . ופלאסטין היא המצאה מדינית שלהם והמצאה זו צריך לחסל .
זה לא ישמע משכנע , כי זה לא צריך לשכנע . בוודאי שלא צריך לשכנע אותך או את אבנרי .
ושוב אני אומר ''את פלאסטין צריך לחסל''
ומאחר ואתה אלוף בשפה הלטינית אז
FALASTIN DELENDA EST ובא לציון גואל .
_new_ הוספת תגובה



[•]
יוסלה  (יום שלישי, 24/06/2008 שעה 20:30)
בתשובה לאריה עירן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה נואש כנראה מספיק כדי להתלות בכל הטיית מילה ואות.

כאשר אתה עייף וכועס יוצאת לך האמת שלך בשניה
של חוסר שליטה, וכל העולם רואה.

כדי למצוא קהל ל'חיסול' פלסטין לך למקומות אחרים,
- למקום משכנם של אנשי האפרטהייד וההפרדה על בסיס
גזע וצבע עור. מקומך אכן עם מה שנותר מאנשי כהנא ו'כך',
עם הגזענים המוצהרים של מה שנותר מ'מולדת', ועם הישראלסקי
פרימיטיבסקי הנוהים אחר הגזען ליברמן.

כבר מזמן עברת את הגבול של ההגינות החברתית הישראלית
המפנה עורף לאג'נדות פוליטיות המבוססות על חיסול עמים
שלמים. זה שאתה חי בהכחשה מלאה של משמעות דבריך
זו לא בעיה שלנו, [•]...
אך מהיכרותי אותך מתגובותיך אני יודע שאין סיכוי
לשינוי אצלך - רק יותר מאותו הסוג של הצהרות של משאלות לב
המבוססות על דיעות קדומות, והנסיון הנואל לשכנע את
הקוראים שאלה הן תיאוריות בעלות תוקף אינטלקטואלי.

יש רק מילה אחת לתאר את אופן הפעולה שלך: השתוללות חסרת רסן,
ולכן חסרת משמעות אמיתית. היעדר דיסציפלינה בכל תחום שהוא,
לא רק שאינו מייצר תוצאות, אלא משבש את התקשורת בין כל המעורבים
בשיח, כולל אלה שיש להם מה להגיד. לכן נקרא שימך מהיום [•]...
_new_ הוספת תגובה



[•]
יהודי (יום חמישי, 26/06/2008 שעה 1:15)
בתשובה ליוסלה 
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מה אתה מחרחר כל
הזמן ריב ומדון

אשקרה ילד קטן
_new_ הוספת תגובה



יוסלה  (יום חמישי, 26/06/2008 שעה 3:08)
בתשובה ליהודי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לפתע באמצע הלילה צץ לו עוד יהודי,
כאילו שלא היו לנו כאן מספיק אובר-חוכמים.

רק מוזר ש'יהודי' מגיב במקומו של עירן.
חשבתי שזה התפקיד של ספינר.
_new_ הוספת תגובה



יהודי (יום שישי, 27/06/2008 שעה 2:48)
בתשובה ליוסלה 
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לא לפתע באמצע הלילה צץ לו עוד יהודי.

רק אתה חכם אבל מחרחר צרות

למה לא תלך למקום אחר

למדינה אחרת מה אתה מחפש פה?
_new_ הוספת תגובה



ואני לא חכם? רק יוסלה?
מיכאל שרון (יום שישי, 27/06/2008 שעה 3:32)
בתשובה ליהודי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מה אני, עז?
_new_ הוספת תגובה



בתחילת שנות ה-‏60 השאלה הלאומית היתה: איפוא יוסלה?
מיכאל שרון (יום שישי, 27/06/2008 שעה 3:35)
בתשובה ליהודי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הכוונה לילד יוסלה שוכמאכער

האם יוסלה ברחובות, קריית אולגה, או שמה בזנזיבר, סינגפור, כוש או אופיר?
_new_ הוספת תגובה



יש לי הרגשה שאילו היינו יודעים מי האיש מאחורי הפסידונים יוסלה
מיכאל שרון (יום שישי, 27/06/2008 שעה 3:51)
בתשובה ליהודי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בטח היינו משתגעים איזה כבוד מופלג ומופלא נפל בחלקנו.

רמז: במרוצת מאות השנים האחרונות לא חדלו ההשערות מי באמת היה האיש מאחורי השם הלא מוכר הזה, בן העיירה הנידחת סטראטפורד אפון אייבון, וויליאם שיקספיר. האם היה זה הפילוסוף הדגול סר פרנסיס בייקון? http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A4%D7%A8%D7%A0%D7%A...

או שמה המלכה אליזבט הראשונה שכתבה בסתר, או אולי הפיראט המלכותי איש האשכולות, האציל סר וולטר ראלי? http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%95%D7%95%D7%9C%D7%9...
_new_ הוספת תגובה



הצעה הוגנת ליהודי התורן
יוסלה  (יום שישי, 27/06/2008 שעה 5:28)
בתשובה ליוסלה 
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

נראה שליהודי
ממש מפריע שיוסלה נמצא כאן.

ולכן יוסלה מציע ליהודי האלמוני
הצעה שאי אפשר לסרב לה:

אם היהודי יסביר ליוסלה ולקוראים האחרים מדוע
על יוסלה להגר למקום אחר, ואם ההסבר יהיה
משכנע, יוסלה אכן ישקול להגר.

אך אם ההסבר לא יהיה משכנע,
על היהודי להבטיח שיפסיק לנדנד
וגם שיכתוב מאה עשרים פעם
'יוסלה מלך ישראל', בתור עונש.
_new_ הוספת תגובה



אין שום אינטרסים מנוגדים. האינטרס הכולל - מדינה דו לאומית
מיכאל שרון (יום שלישי, 24/06/2008 שעה 13:41)
בתשובה ליוסלה 
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

היתה התיישבות קולוניאלית בפלסתין. האימפריאליזם ממשיך לתמוך בכספים ונשק באוליגארכיה הצבאית השולטת בפלסתין הכבושה. התוצאה - קטטות וקליקות וסאוב סביב חלוקת הכספים וההשפעה, וחירחור מלחמות. רק כינון מדינה דו לאומית בפלסתין יביא להאנשה של החברה הרב לאומית בפלשתין המורכבת ממתיישבים (רוסים ואוקראינים אתניים נוצרים, אתיופים, רומנים, בילורוסים, מצרים, יוגוסלבים, פולנים, כוזרים, מרוקנים וגרמנים, חלקם בני דת משה בגרסאות שונות) ומבני פלסתין הילידיים.
_new_ הוספת תגובה



כל האיטרסים מנוגדים .
אריה עירן (יום שלישי, 24/06/2008 שעה 16:01)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אנחנו רוצים מדינה יהודית והם רוצים מדינה איסלמית .
אנחנו רוצים שיהיו כאן הרבה יהודים והם לא רוצים כאן אף יהודי .
אתה בינתים לך להתפלל בכנסיה שלך . אולי תהייה בקרוב קדוש נוצרי .
_new_ הוספת תגובה



רוצים אדמתם וקניינם חזרה. עניין הדת
מיכאל שרון (יום רביעי, 25/06/2008 שעה 19:48)
בתשובה לאריה עירן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

''רוצים מדינה איסלאמית'' זה פיל לבן שהיכניסו כאן תועמלנים זריזים, בשביל להתחמק מהחזרת נכסים או מפיצויים. פיל לבן נוסף זה ''הם צריכים קודם להיות דמוקרטים''. שמע, העסק פשוט, לקחת? החזר או פצה, ואל תטה את שימת הלב כלפי דברים לא שייכים.

חלק מתושבי פלשתין הם אמנם בני הדת היהודית, אבל מי מפריע להם להיות יהודים? דומני שיהודי חרד היה שר בממשלה הפלשתינאית. תחשוב רגע - מה פרוש ''מדינה יהודית''? תבנה יותר בתי כנסת? הלוא רוב הישראלים הם אנשים לא דתיים. ומה הזהות האתנית המשותפת בין רומני לגרוזיני, בין פולני למצרי, ובין אתיופי ויקה? האנשים האלה באירופה היו בעלי קווים תרבותיים משותפים, ולכן נירדפו. לא בגלל שלא ניראו כמו גרמנים נוצרים או פולנים נוצרים, הרי רבים מאד מהיהודים הם גיורים. לך והסתכל על תמונה של שומרונים, אלה יהודים מצאצאי בית שני. אתה ניראה כמותם? http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/994754.html

אין לך שום ברירה, עדיפה מדינה דו לאומית לאין שיעור על מדינות בהם בעלי זיקה ליהדות מהוים אחוז או חצי אחוז.
_new_ הוספת תגובה



רוצים אדמתם וקניינם חזרה. עניין הדת
ספינר (יום רביעי, 25/06/2008 שעה 20:16)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

- מדינה דו-לאומית דמוקרטית????? כי הרי זה,לדבריך, פיל לבן לדרוש מהם דמוקרטיזציה...
-אנשים לא דתים הם עדין יהודים.הזהות המשותפת של גרוזיני,פולני ומצרי היא שכולם יהודים.
-לחילוני אין זיקה ליהדות? הרי הוא הולך לצבא כדי שאתה - היהודי - תוכל לחיות.
_new_ הוספת תגובה



גם בארה''ב הולכים לצבא וזו מדינה רב לאומית
מיכאל שרון (יום רביעי, 25/06/2008 שעה 21:50)
בתשובה לספינר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בישראל יותר מסוכן ליהודים מכל מקום אחר בעולם. וכי אינך יכול לחיות בברונקס או בסידני? המדינה היהודית לא פתרה את בעיית האנטישמיות, לא היצילה יהודים בשואה, גורנישט. בישראל ינאצו אותך בקללות גזעניות יותר מהמדינה האנטישמית ביותר - ''אשכנזי חריין'' או ''פרענק פארעך'', ינהגו בך בגסות יותר מכל מקום אחר. השילטון מטיף לך שבכל מקום אחר תרדף, ומכאן שאם אין לך ברירה, אז חומסים את ממונך ובירוקרטיה קשה משאול מתעללת בך.

הארץ הזאת, אדמתה ונכסיה, לא שייכת לך כיהודי, לפי האגדה המטומטמת, אלא לכמה מאות מיליונרים. טול קורה מעיניך.

מקומות קדושים? במדינה דו לאומית תוכל להשאר בכל התנחלות.
_new_ הוספת תגובה



יפה אמרת,גם טרוצקי היה יהודי.
ספינר (יום חמישי, 26/06/2008 שעה 0:47)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה לא בא עם התחושה המוסרית הכוזבת והמתחסדת של המבלפף המקצועי יוסלה.
אתה אומר מה שאני חוזר ואומר כל הזמן: בשביל מי שהארץ הזאת והתנ''ך הם אגדה מטומטמת,כדבריך - כל הארץ היא כיבוש אחד גדול ואין ליהודים זכות לחיות כאן.אתה מודה בזה ומבקש ברוב תחינה כי הערבים יסכימו להקים איתך פה מדינה דו-לאומית.זו הגישה הנכונה ורצוי שתסביר אותה למתחסד הזה יוסלה שנמצא כמה שורות מסביב.
כיוון שהגענו להסכמה - תם הויכוח.אני מקווה שאתה יהודי.גם טרוצקי היה מהזן הזה.
אני מזכיר את טרוצקי כי גם הוא חשב לחיות עם סטאלין בדו- קיום לאומי,אבל לא נסתייע.אולי אתה תצליח,אולי יוסלה יצליח...
_new_ הוספת תגובה



רגע, ''אגדה מטומטמת'' התכוונתי, מה שהשילטון מספר לך
מיכאל שרון (יום חמישי, 26/06/2008 שעה 5:56)
בתשובה לספינר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הרי אנשים אומרים, ''כאן בניגוד לארה''ב, זו הארץ שלי''. אבל הארץ שייכת בפועל לפקיד המתעמר ולמיליונר החומס.
_new_ הוספת תגובה



למה טרוצקי? קרא מה שפרויד אמר
מיכאל שרון (יום חמישי, 26/06/2008 שעה 6:07)
בתשובה לספינר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בתקופת פרוץ ראשית המרי הערבי המאורגן (1929) אמר כאמור, את דברו ד''ר זיגמונד פרויד. האם גם כאן צפה את פני הדברים באופן מפוקח וצלול להחריד למרחקים ולמעמקים, כדרכו?

[החומר מופיע במאמרי: מוטיבים של איון בעלייה השניה http://www.global-report.net/msharon/?l=he&a=664 ]

כך, זמן קצר אחרי הפרעות בחברון, ובשנה שכתב את ההקדמה למהדורה העברית של ''הרצאות המבוא לפסיכואנליזה'', שבה העלה על נס את תחיית השפה העברית ואת תקומת העם היהודי, דחה פרויד פנייה של ''קרן היסוד'' להשתמש בשמו למטרות ההסברה של הארגון. והרי דבריו במלואם:

''הערכתי המפוכחת את הציונות אינה מאפשרת לי להתגייס לעניינכם. כמובן שיש לי סימפטיה רבה לכל סוג של שאיפה חופשית ואני גאה באוניברסיטה שלנו בירושלים, ובשגשוגם של יישובינו, אך מצד שני איני מאמין - - שהעולם הנוצרי והמוסלמי יהיה מוכן אי-פעם להשאיר את המקומות הקדושים בשליטתם של היהודים.

נראה היה לי הגיוני יותר לכונן מולדת יהודית על קרקע שאין עליה מעמסה היסטורית, אך אני יודע שבגישה רציונלית מעין זו לא היה אפשר להלהיב את ההמונים ולהשיג את תמיכתם של העשירים.

עלי גם להודות שהפנטיות התלושה מהמציאות של בני עמנו נושאת בחלק מהאשמה להתעוררות חוסר האמון של הערבים.

ובפירוש אינני יכול לגייס כל סימפטיה לאותה קדושה מסולפת שבה לקחו קטע מחומת הורדוס והפכו אותו למקדש לאומי ושבגינה פגעו ברגשותיהם של המקומיים.

ועתה שפוט אתה, האם עמדה כה ביקורתית כמו זו שלי הופכת אותי לאדם המתאים להופיע כמעודדו של עם המיטלטל בתקוות שווא''.

_new_ הוספת תגובה



בניו זילנד החזירו את הקניין השדוד למאורים. מתי אצלנו?
מיכאל שרון (יום חמישי, 26/06/2008 שעה 11:14)
בתשובה לספינר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



בניו זילנד החזירו את הקניין השדוד למאורים. מתי אצלנו?
ספינר (יום חמישי, 26/06/2008 שעה 14:35)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ועכשיו המאורים הם השליטים של ניו-זילנד???? וכל החדשים לבקרים (או שיש להם תנ''ך על ניו-זילנד?) שהגיעו לשם חזרו לאולד זילנד?
_new_ הוספת תגובה



מה, התנ''ך? אבל התנ''ך מחלק את הארץ בין ישמעאל ויצחק
מיכאל שרון (יום חמישי, 26/06/2008 שעה 19:28)
בתשובה לספינר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

האם עיסוקך בתורה שבע''פ מביא לכך שאינך בקי בתנ''ך או ששכחת?

ראשית, בהבטחה האלוקית נאמר במפורש: ''לזרעך אתן''. האם אתה מזרע אברהם? גם ירמיהו ונביאים אחרים מדברים על הזכות על הארץ תוך שימוש בביטוי ''אשר עשיתי לאבותיכם''. כלומר אין זה משנה כלל שאתה קרוב לוודאי בן גיורים, יהודי בדתך ובתרבותך, אך לא יהודי מבחינה גינטית. והתנ''ך מדגיש חזור והדגש את העניין הגינטי דווקא, מה לעשות? האם אתה בכלל נראה בחזותך כצאצא לעיברים הקדמונים?

שנית וחשוב מכל, התנ''ך מחלק הארץ בארוע שהוא בבחינת השורה התחתונה והמסכמת בנושא, במעמד שווה בין שני בני אברהם, יצחק וישמעאל, והדבר מבטל את מה שנאמר קודם, שכן הוא האמירה האלוקית המנדטורית והסופית בנושא. אמנם יש כאן הרבה פלפול ותרצנות מאוחרת, אבל התורה שבכתב קודמת.

_new_ הוספת תגובה



אין שום אינטרסים מנוגדים. האינטרס הכולל - מדינה דו לאומית
ספינר (יום שלישי, 24/06/2008 שעה 16:57)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

איך אתה מגיע מהקביעה כי האימפריליזם תומך בפאתח ובחמאס בפלסתין אל המסקנה כי רק מדינה דו-לאומית תפתור שם את הבעיה?
כשאתה אומר דו-לאומית,אתה מתכוון לחמאס ולפאתח שיקימו מדינה כזו? או שאולי ישתפו גם את אירן?
לא ידעתי שיש בפלסתין רוסים ואוקראינים.אני זוכר שהיו במצרים ובסוריה רוסים
_new_ הוספת תגובה




חזרה לפורוםהסיפור המלא
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי