![]()
|
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
העיקרון פשוט . אני מאפשר לזולתי לטעות ואינני כועס . מי שממשיך לנהוג כלפי רע אני משיב לו בלי מעצור . ניסיונך להדביק לי את המשפט ההוא לא ייצלח . גם הפעמים הרבות שכך אתה מגיב לספינר ראוי שתפסיק . זה נכון גם אם אתה קורא את זה אצל מי שאתה חושב שהוא (אני) בוטה . אם ספינר כותב בגסות - ענה לו בגסות . אם הוא מביא מאמר ואין בכתיבתו גסות אז אל תתחיל אתה . זה פשוט . | |||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
אתה, אריה, מרבה לנהוג בגסות כלפי משתתפים בפורום אבל מרשה לעצמך להטיף מוסר כאשר נדמה לך שמישהו צריך הגנה. הגיע הזמן שתלמד שהזכות להטפת מוסר לא נקנית בהתנהלות בוטה וגסה. אין בעצות שלך כנות, יושרה או הגינות; אין בהן ערך. העצות שלך לא שוות דבר. | |||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
עם גסים תגסס . עם מנומסים תתנמס . כאשר יעשו לך - כך תעשה להם . | |||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
דבריך מלאים סתירות: 1. פעם אחת אתה מתלונן (''תגובתך עלובה מאד'') ופעם שניה אתה ממליץ לנהוג בניגוד למשתמע מתלונתך. 2. אתה מטיף לפאשיזם אבל מטיף מוסר... דבריך מזכירים את הרוצח שמטיף ''לא תרצח'' ואת הגנב שצועק ''לא תגנוב''... | |||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
כנראה קשה לך להבין את מקור ההבדלים . אני אסביר לך לאט - ראוי להגיב לזולת על פי התנהגותו . לאדם מנומס רצוי להגיב בנימוס . לאדם חצוף ראוי להגיב בחוצפה . לאדם גס רצוי להגיב בגסות . מי שנוהג כך יימצאו אצלו תגובות מסוגים שונים . תגובות מנומסות וגם גסות . הכל לפי האדם מולו הוא מגיב . המלצה נוספת לתת הזדמנות לזולת לתקן את דרכיו בהנחה שתגובה גסה היא מעידה חד פעמית . עוד המלצה כאשר ידוע שההיתקלות היא חד-פעמית ולא ייהיה לה המשך אפשר ''להכניס'' מטען מלא . שיטה זו מבוססת על הניסוי של אקסלרוד . | |||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
דבריך מזכירים את הרוצח שמטיף ''לא תרצח'' ואת הגנב שצועק ''לא תגנוב''... עצותיך השחצניות חסרות ערך... | |||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
השחצנות היא עיסוקך המרכזי . לכן אתה רואה בהסבר מסודר של זולתך שחצנות . | |||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
א. ציינתי שעצותיך חסרות ערך וגם הבהרתי מדוע. ב. אחר כך הראיתי את הסתירות שממלאות את דבריך. ג. התגובה שלך היא הסבר ''מסודר'' שחצני שכוונתו הסחת הדעת. הפוסל, אריה, במומו פוסל! | |||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
א - טעות שלך . ב - אין סתירות . ג - פגם שלך . אכן דוד - הפוסל,במומו פוסל! | |||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
דבריך מלאים סתירות וחוסר הגיון: 1. פעם אחת אתה מתלונן (''תגובתך עלובה מאד'') ופעם שניה אתה ממליץ לנהוג בניגוד למשתמע מתלונתך. 2. אתה מטיף לפאשיזם אבל מטיף מוסר... דבריך מזכירים את הרוצח שמטיף ''לא תרצח'' ואת הגנב שצועק ''לא תגנוב''... | |||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
אין תלונות . ''תגובתך עלובה מאד'' זו לא תלונה . זו קביעה ! אתה אחראי לזכרונות שלך ולאסוציאציות שלך . רבריך מזכירים לי ענינים אחרים . ובענין המוסר - עדין לא בררת את דעתי המלאה בנושא . פשוט אינך יודע . | |||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
אתה אחראי לסתירות ולחוסר ההיגיון שמהוות הקביעות שאתה כותב בהרבה הודעות. | |||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
ככה זה בחיים . אבל לך אין מושג מהחיים . | |||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
דבריך, אריה, מלאי סתירות ולכן לא הגיוניים - קשקשנות מיותרת! על הרקע הזה ברור שהמושג שלך על החיים הוא אוצר חסר ערך. | |||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
יתכן שאתה צודק באמירה זו וייתכן שאינך צודק . ברור לקורא בפורום הזה , שאני קורא את המציאות בצורה שונה ממך למשל . מכאן ועד הקביעה שלך עדין יש מרחק מה . עדין לא הוכחת כי 1 -אוכלוסיה אינה גדלה למרות שמספר הנולדיםבה גדול ממספר הנפטרים . 2 - הרעב אינו ממית . 3 - לאורך זמן האוכלוסיה היהודית גדלה . 4 - יש מדינה או מדינות שאוכלוסייתן גדולה מזו של ישראל אך שטחן קטן מישראל (בהסתמך על האטלס של נאור) . 5 - שנבואתו של מאלתוס בענין אוכלוסיית אירלנד שגויה . 6 - שתהליכי הכחדה רחבי היקף אינם מתרחשים בדורנו . לכן בינתיים אני רגוע . | |||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
אם אתה צודק ויש סיכוי שרוב הצדק איתך זו בדיוק הסיבה לא להיות רגוע | |||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
א. ההוכחות שחסרות לך הן הבעיה שלך ובודאי לא שלי. אני גם זוכר שחלק מהטענות שלך בהקשרים האלה הופרכו כבר. ב. את ההטענה שלי בדבר הסתירות שממלאות את דבריך לא הצלחת להפריך (תגובה 147861). מכאן שקריאת המציאות שלך לר...! | |||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
קישור על גבי קישור , זה מה שאתה עושה . כל מסר שלך טוען ''שם טעית'' או ''פה טעית'' ובדיקה מראה שדבריך אינם נכונים . אתה ממעט כלכך לסתור דברים בצורה נכונה או עם הוכחות עד כי דבריך נעשים חסרי ערך ומשמעות . אתה מרבה לבצע ''סתירת טענת קש'' ואחר כך כותב פעמים רבות שדברי הזולת מוטעים בעוד שאינם כאלה . גם כעת כשכתבתי כמה נקודות , לא סתרת אותם אלה הבאת קישור ששם ''כאילו'' קיימת סתירת דברי . זה כמובן לא נכון . | |||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
פעם נסית להתמודד עם טענות ישירות באופן ישיר וענייני. אבל מאז הבעיה שלך מחריפה והולכת. פחות ופחות רואים אצלך התמודדות עם טענות באופן ישיר. יותר ויותר אינך מתמודד עם דברים שעוסקים בהפרכת טענותיך או שמראים את טעויותיך באופן ישיר במועד שהן עולות. במקום זה לאחר זמן אתה מופיע עם טענות כלליות, בלי כתובת או ציטוט ישיר ובמועד לא קשור, כמו ''... בדיקה מראה שדבריך אינם נכונים''. מה שחסר זו כמובן הבדיקה ומה נבדק. זה תרגיל ''המחט בערימת השחת'' הלא מתוחכם. בהודעה קודמת ''דרשת'' שאוכיח הצהרות שניסחת. עניתי לך כי ''ההוכחות שחסרות לך הן הבעיה שלך ובודאי לא שלי''. לכן הדברים שלך בשני המשפטים האחרונים כעת גובלים בשקר: לא הצגתי בהקשר הזה קישור, לא טענתי שסתרתי את דבריך. | |||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
כתבת ''ב. את ההטענה שלי בדבר הסתירות שממלאות את דבריך לא הצלחת להפריך (תגובה 147861).'' מה זה (תגובה 147861) אם לא קישור ? מלפפון ? ומה זה ''הסתירות שממלאות את דבריך'' אם לא כתיבה כוללנית הנשענת על עבר מעורפל ושנוי במחלוקת ? והיכן יש לך ''טענות באופן ישיר'' כאשר ''לא טענתי שסתרתי את דבריך.'' ולכל זה אתה כותב ''הדברים שלך בשני המשפטים האחרונים כעת גובלים בשקר'' . אל זה אני מתייחס כעת וגם בעתיד כמו אל משהו שלא סתרת ולא הראית שהוא שגוי . אל העובדה שאתה קורא לזה ''שקר'' אני מתייחס כשגיאה שלך . | |||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
אתה הופך אותו לפסיכולוג האם זה קשור גם כן לתיאוריה של האבולוציה? | |||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
עזוב , מספיק קשה לי איתו . הוא כותב לך בהתמדה את אותו משפט מכוער ורואה את התערבותי למענך לא ראויה . אז עזוב אותו . | |||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
המשפט הזה הוא תגובה ראויה ומתאימה לנוסח ההודעות של ספינר. העובדה שאינך מבין זאת מצד שני מילל ומתלונן על הרבה פחות מכך אומרת דרשני. | |||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
א. הסתירות המוזכרות בקישור (תגובה 147861) הן סתירות מאתמול ולכן ''הדברים שלך בשני המשפטים האחרונים כעת גובלים בשקר''. אלו המשפטים בתגובה 147929 משעה 17:05. ב. הבהרתי מספיק פעמים מהן הסתירות שממלאות את דבריך (למשל בתגובה 147861. אם באמת מעניין אותך קרא את הדברים במקומות שהם מופיעים. ג. כאשר הצגת טענות-תיאוריות הצגתי הפרכות וטענות שכנגד שמתמודדות באופן ישיר עם דבריך. אם תציג אותן שוב אוכל להתמודד איתן שוב. כאשר אתה עובר לטענות כלליות, לא ממוקדות ולא נכונות על עימותי-ויכוחי עבר כפי שעשית בחלק הראשון של תגובה 147929 אין דרך אחרת מאשר לתאר זאת מזו שנקטתי. | |||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
ישנה הודה שלי ובה כתוב - ''עדין לא הוכחת כי 1 -אוכלוסיה אינה גדלה למרות שמספר הנולדיםבה גדול ממספר הנפטרים . 2 - הרעב אינו ממית . 3 - לאורך זמן האוכלוסיה היהודית גדלה . 4 - יש מדינה או מדינות שאוכלוסייתן גדולה מזו של ישראל אך שטחן קטן מישראל (בהסתמך על האטלס של נאור) . 5 - שנבואתו של מאלתוס בענין אוכלוסיית אירלנד שגויה . 6 - שתהליכי הכחדה רחבי היקף אינם מתרחשים בדורנו . לכן בינתיים אני רגוע .'' קצת אחרי זה כתבת ''בהודעה קודמת ''דרשת'' שאוכיח הצהרות שניסחת. עניתי לך כי ''ההוכחות שחסרות לך הן הבעיה שלך ובודאי לא שלי''. לכן הדברים שלך בשני המשפטים האחרונים כעת גובלים בשקר: לא הצגתי בהקשר הזה קישור, לא טענתי שסתרתי את דבריך.'' כעת אתה כותב ''אם תציג אותן שוב אוכל להתמודד איתן שוב. כאשר אתה עובר לטענות כלליות, לא ממוקדות ולא נכונות על עימותי-ויכוחי עבר כפי שעשית בחלק הראשון של תגובה 147929 אין דרך אחרת מאשר לתאר זאת מזו שנקטתי.'' אני מפרש את דבריך כאישור לששת הסעיפים שלי '' אם תציג אותן שוב'' והיעדר '' להתמודד איתן שוב'' . אם לדעתך הפרשנות שלי שגויה עדין יש שתי אפשרויות 1 – שדבריך ברורים אך ההבנה שלי לוקה . 2 – שדבריך אינם ברורים ואין מילקה בהבנתי . בשני המקרים , אם אתה רוצה להיות ברור או מובן כדאי שתזכור את הפתגם ''אין הבישן למד ואין הקפדן מלמד'' . כי אני אינני ביישן בשאלות אך אתה קפדן בתשובות . | |||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
הכוונה לאותן טענות שהפרכתי או אחרים הפריכו בעבר. אני חושב שטעותך, אם זו טעות, נובעת מכך שאינך לוקח בחשבון את ההקשר המלא. שני המשפטים הבאים שכתבתי לאחרונה התייחסו לששת הטענות שהעתקת שוב: ''ההוכחות שחסרות לך הן הבעיה שלך ובודאי לא שלי. אני גם זוכר שחלק מהטענות שלך בהקשרים האלה הופרכו כבר''. לכן גם אם תעתיק אותן שוב ושוב עדין אטען שבעיית ההוכחה היא בעייתך. המשפט השני בציטוט לא מתייחס לאותן ששת ההצהרות. אבל כדי למנוע ספק אנסה להיות יותר ברור: טענתי היתה ונשארה כי אם תציג שוב את אותן טענות (לא 6 הטענות שהועתקו) שהופרכו בעבר אוכל להתמודד איתן. אני כמובן מקווה שאצליח. | |||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
אם זה כפי שאתה כותב , אז אני לא יודע לאיזה טענות שלי אתה מתכוון . אולי , אם תרצה , תכתוב טענה אחת שלי אשר לדעתך אני שוגה בה . אני אנסה להצדיקה ואתה לסתור אותה . מודגש - טענה אחת ! לכשנסיים אפשר עוד אחת . וכן הלאה . | |||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
אם זה באמת מעניין אותך אתה מאחר ואתה מכיר אותן תוכל להעלותן (כפי שעשית בעבר יותר מפעם אחת) בעצמך. צריך גם לציין שצורת ההצגת באמצעות כותרות אינה מספקת. | |||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
היות והיה נדמה לי שהנקודות הן השש שכתבתי ואתה כותב שלא אלו , אני נשאר בידים ריקות . אם במקרה נקודה תעלה שוב נראה מה הלאה עד אז אני מפסיק את הדו-שיח בנושא . | |||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
השש שכתבת מנוסחות ככותרות ולכן גם אם יש שם תזכורת לטענותיך מן העבר זה אינו מספק. | |||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
ששת הנקודות הן כעין הצהרות . מה מהן נדמית לך כשגויה ? | |||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
אתה זורק מחט לערימת שחת ומבקש ממני שאוציא אותה עבורך. אציין שוב: אל תחפש אצלי קיצורי דרך. אם וכאשר תוצג טענה בצורה מסודרת (לא רק הכותרות שהוצגו בצורה קנטרנית) תוכל לבקש התמודדות. | |||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
העצות שלך הן בורות רגשית | |||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
![]() |
![]() |
![]() | ![]() |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |