פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
(נכתב בתשובה לחנה אייזנמן, 30/11/06 16:57)
מויקיפדיה
לופי (יום חמישי, 30/11/2006 שעה 17:12)
בתשובה לחנה אייזנמן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אם ככה מה הבעיה של חבר הבטלנים הזה להמשיך בחקלאות שלו בתוך מדינת ישראל???
או האם הבעיה היא שבתוך תחומי ישראל הם לא יוכלו לשעבד פועלים פלסטינאים ולתת להם שכר רעב ??
_new_ הוספת תגובה



אתם תשלמו ביוקר!
חנה אייזנמן (יום חמישי, 30/11/2006 שעה 17:20)
בתשובה ללופי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אנשים עבדו בחקלאות שלושים שנה. עכשו כשהם זקנים והיו צריכים לנוח, אתם דורשים מהם להתחיל מהתחלה.

והנושא הבא שלי יהיה העבדת ה''פלשתינאים'' והמוני עובדים זרים על ידי הקבוצים.

תודה שהזכרת לי. יש לי חומר בשפע!

יש עדויות כתובות על העבדת ערבים על ידי הקבוצים, לפני עשרות שנים, בלי להפריש למענם את הביטוחים השונים, לא סוציאליים ולא בריאותיים.

הקבוצים בדרום, שעשו כסף מן ה''התנתקות'', התלוננו שבגלל המצור שהטיל צה''ל על גוש קטיף, עובדי חוץ אינם מצליחים להגיע לעבודה....

ועוד כהנה וכהנה. את כל הרפש שלכם נוציא לאור השמש. חובה לפוצץ את המורסה הזו!
_new_ הוספת תגובה



החורבן המחריד שחוללה ישראל בכלכלה הפלשתינאית
מיכאל שרון (יום חמישי, 30/11/2006 שעה 17:32)
בתשובה לחנה אייזנמן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



מעניין אם סיון יענה לך!
חנה אייזנמן (יום חמישי, 30/11/2006 שעה 17:40)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לי נראה שאתה זקוק לטיפול נפשי דחוף!
_new_ הוספת תגובה



אין גבולות לברבריות המקננת בנפשך
מיכאל שרון (יום חמישי, 30/11/2006 שעה 18:05)
בתשובה לחנה אייזנמן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אותה ברבריות הנוקטת בטון כבד ואפל וחדור שגב באוש של הטלת אימים וטרור? איך יכול לפרוח דבר כלשהו, כשתמצית העניין היא הפקעת קרקעות מסיבית, טבח ונישול, המגובים בצדקתנות הרמטית ואטומה לכל מה שחי? ניתן לשים לב בכל זאת לעובדה הקטנטונת שבלט השגב צמא שלל הביזה, הנישול, הפרע והשוד, הגנבת משפטון קטנצ'יק ''אתם רוצים מספרים ואנו עוסקים בבני אדם''. לרגע קפצתי לדום שתיקה בלהט השגב הצדקתני ומטיל האימה המדבירה הזאת, אך במשנהו של אותו רגע שמתי לב כי התחמקת בזריזות מלהביא מספרים כלשהם אודות היצור התעשייתי לסוגיו בגדה - הבאת רק דברים ידועים אודות כלכלת גוש קטיף תוך ניצול הספין של האשם על מנת להתחמק מלהביא מידע ממשי אודות היצור התעשייתי בגדה - הכל היה מלל לא מגובה. כמובן, התחמקת באותה זריזות מחופת צדקתנות שגב מלעסוק בהזרמת הכספים המסיבית לתמיכה במפעל ההפקעה וה''הורשה'' [במובן הקדום] הזה, המסבך את ישראל בפשעים כבדים נגד האנושות, בהרס פרוע של כלכלת אוכלוסייה שאת נכסיה מפקיעים ובבניה פורעים תוך השמצתם חסרת הרסן - מסבך את ישראל במלחמת עד כנגד העולם המוסלמי כולו ומציבה בצד המצורע של הקהילייה הבינלאומית.
_new_ הוספת תגובה



את תפסיקי רק לבכות וליבב ותתחילי לעבוד פעם אחת בחייך
לופי (יום חמישי, 30/11/2006 שעה 17:41)
בתשובה לחנה אייזנמן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שיפסיקו כבר עם הבכי.תוך יומים הם בונים מחדש את כל מה שהיה להם בגוש קטיף.כולא חממות.

הם יכולים להעביד פועלים, באותם תנאים של קיבוצים בדרום.

וחוץ מזה מה את רוצה להגיד,שהמתנחלים הם לא פחות חלאות מהקיבוצים?

זה נבלה וזה טרפה, את זה תאמיני לי כולם יודעים.
_new_ הוספת תגובה



[•]
חנה אייזנמן (יום חמישי, 30/11/2006 שעה 17:52)
בתשובה ללופי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

[• הוסרו ביטויים לא ראויים ]
אבל לגבלסים יש זכות התבטאות בארץ הזו, לנשואי ההסתה השטירמרית שלהם אין! יש מין קביעה כזו, לנוחיות הגבלסים, האומרת - אסור להשוות שום דבר... - אם אסור אז אסור.
_new_ הוספת תגובה



[•]
לופי (יום חמישי, 30/11/2006 שעה 18:54)
בתשובה לחנה אייזנמן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מה את כבר רוצה להגיד? שימותו כל השמאלנים,שהשמאלנים גרועים מהנאצים.

אולי אם במקום לבכות ולהאשים כל היום את כל העולם,היית מסתכלת קצת במראה .היה לך ולחבריך סיכוי לשנות משהו בארץ הזאת.
_new_ הוספת תגובה



רעיון יצירתי
יובב (יום חמישי, 30/11/2006 שעה 18:58)
בתשובה לחנה אייזנמן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

גם אם מידי פעם מבצבצת בדבריך טענה סבירה וראויה לתגובה, הרי שמיד היא נבלעת בקיא של שיטנה וטירוף ואינה מאפשרת תגובה.
אם תביאי פעם אחת עובדות - מספרים ממקורות מהימנים, לא כתבות דעה, אולי אז יהיה אפשר לנהל פעם דיון סביר.
_new_ הוספת תגובה



שום טענה סבירה
לופי (יום חמישי, 30/11/2006 שעה 19:01)
בתשובה ליובב
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

רק גיבוב של שטויות וצעקות שמאלנים שמאלנים
_new_ הוספת תגובה



שום טענה סבירה
לוי (יום חמישי, 30/11/2006 שעה 19:13)
בתשובה ללופי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני חולק עליך , יש הרבה מאוד ''בשר'' בדבריה של חנה .
אני מתרשם שגולשים מסוימים נהנים להרגיז אותה וגם מצליחים .
כפי שצינתי כמה פעמים ה''עובדות'' והמספרים המוצגות מדי פעם ה שקריים .
_new_ הוספת תגובה



נו באמת
יובב (יום חמישי, 30/11/2006 שעה 19:55)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כפי שציינתי - גם אם מידי פעם יש דברים בגו' הרי צורת ההתנסחות אינה מאפשרת תגובה.
זה נכון שיש כאן אנשים שכל מטרתם להציק, אבל הדיון מהצד הימני אינו בדיוק תמיד ענייני.
אינני יודע למה כוונתך. כשאני מביא נתונים הם 'טריים', ממקורות אמינים, ונגישים לכל.
_new_ הוספת תגובה



נו באמת
לוי (יום חמישי, 30/11/2006 שעה 20:05)
בתשובה ליובב
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הרשה נא לי לפקפק בנתונים סטטיסטיים יש לבחון היטב את המדגם והשאלות המוצגות . אני משער ששמת לב לתחזיות למפלגות ולאישים השונים המככבים בפוליטיקה הישראלית . ע''י בחירה מדודקת של השאלונים והשאלות נתן לכוון את התוצאה המבוקשת .
_new_ הוספת תגובה



נו באמת
יובב (יום חמישי, 30/11/2006 שעה 20:07)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני לא מדבר על סקרי דעת קהל, אם כי גם הם משקפים משהו, ולו זמני ביותר.
אתה בודאי לא מפקפק במחקרים של הלמ''ס...
_new_ הוספת תגובה



נו באמת
לוי (יום שישי, 01/12/2006 שעה 7:20)
בתשובה ליובב
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בזמנו התבססה ה''עובדה'' שהבנקים הם החמצן של המדינה ופתאום כולם פשטו את הרגל .
בזמנו פורסמה סטטיסטיקה שהפעילות הכלכלית של הקיבוצים היא במידה רבה מעל הממוצע הארצי ופתאום התברר שרבים מהם פשטו את הרגל .
אני מקווה מאוד שההי טק הישראלי באמת ממריא . רק שלא יתברר שאינו אלא בלון נפוח .
לא אדוני יש לבדוק היטב מה אמות המידה וקריטריונים בהם משתמשים .
_new_ הוספת תגובה



נו באמת
יובב (יום שישי, 01/12/2006 שעה 16:50)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הבנקים הם החמצן כיוון שהם מספקים את האשראי החיוני לצמיחה כיבלעדיו אי אפשר להקים מפעלים וחברות, אי אפשר לקנות בתים וכו'. אין פה עניין של סקרים וזה לא קשור לסחר חסר אחריות במניות.
מסכים שדוחות כספיים אפשר לנפח - ראה אנרון ווורלדקום.
ההייטק הישראלי מוכר לחו''ל במאות מיליונים או במיליארדים (אני יודע - אני חלק ממנו).

וכל זה לא קשור לכך שצריך להיות פרנואיד ממש כדי לפקפק בשיטות הסקר החברתי של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה...
_new_ הוספת תגובה



למען הדיוק
ישראל בר-ניר (יום שישי, 01/12/2006 שעה 18:26)
בתשובה ליובב
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

צריך לאמר שהבנקים הם האויר ולא החמצן.
האויר הוא תערובת של חמצן וחנקן. האשראי הוא החמצן, הרבית אותה הבנקים גובים היא החנקן.
כשנוצר חוסר איזון בתערובת, הבנקים חוגגים והמפעלים פושטים את הרגל.
_new_ הוספת תגובה



למען הדיוק
יובב (יום שישי, 01/12/2006 שעה 18:28)
בתשובה לישראל בר-ניר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לא מת על הנמשל.
באויר יש 80% חנקן.
_new_ הוספת תגובה



למען הדיוק
ישראל בר-ניר (יום שישי, 01/12/2006 שעה 19:09)
בתשובה ליובב
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

וישנה גם התופעה של הרעלת חנקן - סכנה המאיימת על צוללנים שלא נזהרים. ידוע גם שנשימת חמצן טהור במקום אויר איננה הדבר הכי בריא בעולם.
_new_ הוספת תגובה



למען הדיוק
יובב (יום שישי, 01/12/2006 שעה 19:13)
בתשובה לישראל בר-ניר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אז מה, גם לנשום זה כבר לא בריא?
_new_ הוספת תגובה



העובדה שה''מתנחלים'' הם היהודים של האנטישמים השמאלנים
חנה אייזנמן (יום חמישי, 30/11/2006 שעה 19:38)
בתשובה ליובב
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אינה מחייבת שום בדיקה, שום הבאת נתונים, שוב התנצלות, אלא בדיוק להיפך.
העובדה שהשמאל מבטל את זכויות היהודים בארץ ישראל, שהשמאל החליט שכפר שמריהו כשר וכפר אדומים טרף, אינה מחייבת את ה''לא לגיטימיים'' בעיני השמאל להביא נתונים כלשהם או להוכיח משהו.
למתנחלים לא מגיע כמו לכולם, אלא הרבה הרבה יותר!
לשמאל לא היתה ואין שום זכות למדיניות היודנריין שלו. בדיוק כמו שהשמאל גירש את הציבור שלנו, אנו יכולים לגרש אותו. ההבדל הוא - שלנו דווקא יש הזכות לעשות זאת, בהיות הארץ הזו שלנו. אבל לשמאל אין שום זכות כזו! השמאל יושב פה בזכותנו ובחסדנו.
הגידו תודה, והסבירו אתם למה אנו צריכים לסבול אתכם כאן.
_new_ הוספת תגובה



לחנה מאמר בשבילך למען יראו ויראו
מהנדס אזרחי (יום שישי, 01/12/2006 שעה 9:15)
בתשובה לחנה אייזנמן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בואי נעזוב את העינין של שמאלנים לרגע.

מדוע זה חשוב לךְ לענות להם?

יש בור-א והוא שולט ב''ה בעולמו ''אין עוד מלבדו'' נא לזכור.

1. צידוק הדין
כך פותח הרב צימרמן את מסכת תשובותיו על הבעיה התאולוגית של השואה :
תשובה א. מי שהוא חסיד וירא ה' באמת לא ישאל שאלות וקושיות כאלה הוא יודע מה שכתוב בתורה 'תמים תהיה עם ה' א לקיך' (דברים י''ח, יג), הכל יהיה
2. גלגול נשמות
בתשובתו השנייה ממשיך הרב צימרמן את הטענה שהשואה היא מה שכינו חז''ל 'חבלי משיח', ומעמיס עליה, בעקבות תורת האריז''ל, מטען מטפיזי כבד:
והנה כדי להבין את כל מה שעבר עלינו בשנים הנוראות האלו החורבן הנורא והאיום בו הושמד וכלה שליש עמנו, במיתות משונות ואכזריות, מצאנו לנחוץ להביא את דברי האריז''ל משער הכוונות דף א', וזה לשונו:
הקדמה אחת בענין צרות המשיח.
צריך לדעת מה שאמרו חז''ל 'די לו להקב''ה באבלו, ודי להם לישראל באבלם' (על פי סנהדרין צז ע''ב) ומאמר זה יובן בהקדמה אחת והיא, כי קודם דור המבול ודור הפלגה הי' הקב''ה משפיע שפע נשמותיו הקדושות ששים רבוא נשמות קדושות עד שדור המבול קלקלו כל כך שבחר השי''ת לכלותם כדי לצרף אותם בנח ובבניו כמו שנבאר אחר כך, וכן בדור הפלגה הי' גם כן שפע הנשמות הקדושות על דרך הכולל עד שפגמו בעוון המגדל וחלקם הקב''ה לשבעים שרים ובחר לישראל לו שכתוב 'כי חלק ד' עמו' (דברים ל''ב, ט), וכשישראל נכנסו לארץ והיו ששים רבוא נשמות קדושות דור אחר דור ופגמו כל כך בעון עבודה זרה שפיכות דמים גילוי עריות וכיוצא והי' משלח להם נביאיו להוכיח לראות אם יחזרו בתשובה, כדי שלא יהי' צורך לעשות צירוף הצריך לנשמתם כמו חרב רעב וכו', וכשהעוונות גברו ולא רצו לחזור בתשובה וראה בחכמתו שצריך לעשות להם צירוף כולל מפני שכבר לא יועיל להם להמית אותם במיתה כדרך בני אדם ושיחזרו בגלגול, כי העוונות גברו כמו בדור המבול, ואז נחרב הבית, ואם תאמר, והרי אותם שעבדו עבודה זרה, מתו בדור אחר, או אלה שהמיתו לזכריה במקדש לא קבלו עונשם שכבר מתו, זה אינו, שהקב''ה המיתם כדי לגלגלם, ואתם עצמם שעבדו עבודה זרה בדור אחר, או אותם שהמיתו לזכריה, הם עצמם באו בגלגול לקבל עונשם בחרבן הבית, וכל אחד קיבל עונשו כפי מה שחטא, יש שנהנה בעבירה מעט, יהרג בצער היותר נקל שאפשר למות תיכף, ויש שנהנה הרבה ובעל בעילות הרבה או כדומה, הנה לאיש הזה ידקרוהו ויחי' ימי מספר ברעב ובחוסר כל, ויראה את בניו שחוטים לעיניו ח''ו הכל במדה במשקל כדי למרק כל אחד כפי מה שחטא. ואותם בני ישראל שנשארו מן החורבן, הי' כור מצרף להביא כל אותם הנשמות שנהרגו ולכך בימי גלות בבל ובית שני היו פרים ורבים הרבה עד כאן.
והנה צריך להתעמק מאד בדברים קדושים אלו ויאירו עינינו באור האמונה הצרופה, הנה רואים אנו שאין מפלט ותקוה לאדם החוטא, אלא או שיעשה תשובה, או שיצטרף ביסורים קשים ומרים על ידי גלגולים כדי למרק חטאו 'וכשהעוונות גברו ולא רצו
לעשות תשובה, ראה בחכמתו שצריך לעשות להם צירוף כולל שכבר לא יועיל להם להמית אותם כדרך בני אדם, אלא צריך להחזירם לגלגול כדי לצרפם על ידי מיתות משונות', תסמר שערות הראש כשמתבוננים בדברים אלו מה הם התוצאות והמסקנות בדיני שמים כשמתעקשים ולא רוצים לחזור בתשובה (שם, עמ' לא-לב).
דברי האריז''ל מתמודדים עם הטענה המצוטטת בפי ירמיהו (ל''א, כח) ויחזקאל (י''ח, ב): 'אבות אכלו בוסר, ושיני בנים תקהינה'. טענה זו עולה דווקא בדורות של חורבן; בדור של חורבן מתעוררת תמיד התחושה המוצדקת כי אין הוא גרוע מקודמיו, ושמא אף טוב הוא מהם – ואם כך, מדוע דווקא בו סובלים ומתים רבים כל כך, ובדורות הקודמים לאו?! תשובתו של האריז''ל היא שאין לדון את נשמות דורות החורבן כנשמות חדשות. לוּ הייתה תפיסה זו נכונה, כי אז באמת קשה היה להבין: במה חטאו הם יתר על קודמיהם? וגם אם נאמר שהחורבן בא כיוון שה' אינו חפץ להמתין עוד, עדיין אין הדבר מובן: מדוע הללו סובלים והללו אינם סובלים? ריבוי המתים והסובלים הוא, אם כן, עדות מוצקה שאין אלו נשמות חדשות, כי אם נשמות שחזרו לעולם בגלגול בדיוק למטרה זו: לתקן ולהשלים את כפרתן על מעשיהן בעודן בחיים. הווה אומר: הדיון בסבל בשעת חורבן – שהיא, לפי הדוגמות שלפנינו, גם שעה של סיום תקופה – אינו יכול להצטמצם למעמד הנשמות הפרטיות לפני ה'; כיוון ששעת חורבן היא תמיד שעת סיכום ודין לכל הנשמות שחיו באותו עידן, מתגלגלות הנשמות החוטאות בחזרה לעולם וסובלות יחדיו כדי להשלים את תיקונן.
על כך יש להוסיף בשם האר''י שבדורות האחרונים (דהיינו: מימי האר''י ואילך) אין עוד נשמות חדשות, כלומר: אנו נמצאים כבר בשלב הסיכום והתיקון הקרוב לגאולה. השואה היא, אם כן, סיכום תקופה – ובהיותה בגדר 'חבלי משיח', אולי אפילו סיכום מטפיזי של כמה תקופות – ולכן נידונה כל נשמה גם לפי מעמדה בדורות הקודמים. תפיסת השואה והתהליכים שקדמו לה במסגרת תורת הגלגול יכולה להסביר כמה מהתופעות המפליאות של הדורות האחרונים:
והיסוד השני בדברי האריז''ל המאירים עינינו הוא 'ולכך בימי גלות בבל ובית שני, היו פרים ורבים הרבה, הכל הי' אותם הנשמות שעבדו עבודה זרה או שהמיתו לזכריה. הם עצמם באו בגלגול לקבל ענשם בחרבן הבית'. כמה מאירים ומזהירים דברים אלו את מצבנו אנו וכמה מענינים לאור דברי האריז''ל אלו מה שצויין בכמה מקומות מספר בני עמנו מלפני החורבן ואחריו מספרים מאד מאלפים: 'לפני מאה שנה בערך הגענו לארבעה מיליונים ומחצית המיליון נפש בישראל, במשך מאה שנה גדלנו פי ארבעה והגענו בפרוץ המלחמה לשבעה עשר מיליון ואולי עוד למעלה מזה, אף על פי שגם מאה זו לא הצטיינה באהבת ישראל יתרה אף על פי שגם בה הי' הרבה שנות ראינו רעה של טמיעה ושמד רוחני והשמדה גופנית, והנה עתה נסוגנו נסיגה גדולה, נסיגה גורלית אחורנית, והועמדנו שוב באותה דרגה בה עמדנו לפני יובל שנים היינו בראשית המאה הנוכחית למניינם – על אחד עשר מיליון נפש' (הצופה ח''י טבת תש''ז). הנה לאור העובדות האלו, הרבוי הגדול במאת השנים האחרונות, והחורבן הגדול והנורא שאבד לנו שליש עמנו, מאירים ומזהירים כעצם השמים לטוהר דברי האריז''ל הקדושים בענין חבלי המשיח, ובאור בהיר מתגלה לנו כל מה שעבר עלינו, וכל שעתיד לבוא עלינו לטובה בימים הקרובים, נזכור דברים קדושים אלו ונשנן אותם לנו ולבנינו (שם).
כלומר: הריבוי הטבעי הבלתי-סביר מחד, וההשמדה הבלתי-נתפסת מאידך, הם שני צדדים של אותה מטבע. השואה איננה רק פורענות של הדור, ואין להבין אותה רק על רקע חטאי הדור. זוהי פורענות של הדורות, ולפיכך: סיכום עידן. כמובן, דיון בשואה לפי תורת הגלגול מבטל מאליו את השאלה 'הרי פלוני לא חטא, לפחות לא כפי גודל העונש' – שהרי איננו יכולים לדעת את חטאיה הקדומים של הנשמה.
נפנה עתה לתשובות המשלימות שמציע הרב יואל שוורץ בספרו ''השואה'' (עמ' 68-88).
3. הסבל והאושר 'האמתיים'
התשובה הראשונה מתייחסת לתפיסה המעוותת שיש לנו בדבר מהותם של סבל ואושר. כבני אדם קרוצי חומר אנו מחשיבים מאוד את האושר והסבל הפיזיים, כשני צדדים של מטבע אחת. אלא ששני אלו הם קלי ערך וחסרי חשיבות לעומת האושר הנצחי בעולם הבא מחד, ומאידך – לעומת הסבל חלילה בעולם האמת או סבלו של מי שמאבד את עולמו. החינוך והמחשבה הדתיים מרבים להטיף לביטול החשיבות של הנאות העולם הזה ולהסתפקות במועט, אך נוכחותו של סבל מרוכז, רב-עצמה, מפריעה לנו להתעלם ממנו קיומית. בנקודה זו צריכה ההשקפה האמתית להתגבר על החוויה הקיומית השלילית, העלולה לעוות גם את ההשקפה.
_new_ הוספת תגובה



באמא שלי, מאיפה הקרצת את
עמיש (יום שישי, 01/12/2006 שעה 12:41)
בתשובה למהנדס אזרחי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ערימת השטויות האלה?
אריזל, ארינמל, נשמות מתגלגלות, השקפות, דור הפלגה.
חרטא חרתבונה.
_new_ הוספת תגובה



ממש הוצאת לי את המילים מהפה - זה טקסט קבליסטי. ויש עוד:
מיכאל שרון (יום שישי, 01/12/2006 שעה 12:52)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

נפלאות מי הקבלה
מדונה: להיכן נעלמו מיליוני הדולרים שתרמתי לקבלה?..
ברוכים הבאים לשערי תפארת: הגיגים על מי הקבלה
להפריד את הניצוצות העליונים מהקליפות: ''קבלה'' וסחיטת כספים במחלקה האונקולוגית
קבלה והתפשטות הגשמיות: מעשה מכחול בשפופרת
למה מי-קבלה ב-‏10 דולר (או יותר) לבקבוקון מים? הנוכלות פורחת היכן שמחפשים רוחניות אינסטנט. בפרט שהמחפשים אינם דלי אמצעים אלא יאפים עשירים.

או אז פורחים להם רבני הוויסקי והגורואים הקבליסטים למיניהם לפי מיטב סגנון הניו-אייג`.

קריסטלים? את הגאונות הזאת כבר נטלו אחרים. אז שיהיו מיים קדושים. בקריסטל לפחות צריך קצת להשקיע, לשייף, להקציע, ללטש וכל זה.

אך עלותם של מי-מדמנה בצרוף לעלות הבקבוק והתווית היא זולה יותר לאין שיעור. הראש היהודי שוב מצא דרך לגרוף בוכטות בעלות השקעה אפסית.

כך, בקריסטל - מה שאתה רואה זה מה יש.

ואילו בשווק מי המדמנה מוכרים לך גם את הקטע על אלה שהתפללו ונתנו ברכה. מישהו ראה אותם? אמרתם - אמרתם.

אגב, איך זה מתבצע בדיוק? ברכה אחת פר 50 ליטר? או ברכה פר בקבוק, כלומר כשהבקבוק מתמלא - מרביצים עליו תפילה וברכה? או שמברכים רק בעקבות מכירה של 50 אלף דולר ומעלה - בחזקת ''המוציא לחם מראשי כרוב''?

הרמב''ם, הנשר הגדול, שהיה רציונליסט אמר על כגון הא - ''פתי מאמין לכל דבר'' (הוא זה שטבע לראשונה את הביטוי) ושלל זאת מכל וכל. אבל מה לעשות?
_new_ הוספת תגובה



כנופיה מטומטמת של עובדי
עמיש (יום שישי, 01/12/2006 שעה 13:27)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אלילים מחורפנים.

מאיפה הם נפלו עלינו?
_new_ הוספת תגובה



רק טמבלים הולכים ל''קבלה'' כזו
צדק (יום שישי, 01/12/2006 שעה 15:41)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

יהודי יודע שאין ביניהם לבין קבלה שום קשר.

אסור ללמד נשים קבלה. בודאי שאין לימוד מעורב.
אסור להרויח כסף על לימודי יהדות. רק הוצאות מותרות.
קבלה לומדים ברצינות ובקדושה. לא פרסומות ולא מסחר.
מקובל שמפרסם את עצמו הוא במאה אחוז לא איש קבלה.

יהודי מכיר מספיק סימנים פשוטים המזהים מקובלים מתחזים.
_new_ הוספת תגובה



זו טריפה וזו נבלה - להרבות זיוני מוח.
מיכאל שרון (שבת, 02/12/2006 שעה 4:54)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



זו טריפה וזו נבלה - להרבות זיוני מוח.
בנג'ו (שבת, 02/12/2006 שעה 7:41)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אלוהים , כמה מסכן השרון הזה.
_new_ הוספת תגובה



את תפסיקי רק לבכות וליבב ותתחילי לעבוד פעם אחת בחייך
לוי (יום שישי, 01/12/2006 שעה 7:10)
בתשובה ללופי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

תוך יומיים ?
קבלת רשיון נמשכת שלוש שנים .
_new_ הוספת תגובה



בכל קוש גדיף היו כ 50 חקלאים
עמיש (יום שישי, 01/12/2006 שעה 8:04)
בתשובה ללופי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

פעילים.
חלק מהם הקימו כבר מחדש את המשקים שלהם, חלק החליטו לחיות ברווחה מהפיצויים.
חלק מהמפונים נשארו בעבודתם הקודמת שממילא היתה מחוץ לרצועה, פקידי המועצה המקומית מקבלים פנסיה לכל החיים.
_new_ הוספת תגובה



עֶמֶשׁ לַעֲמִישָׁה
ישראל בר-ניר (יום שישי, 01/12/2006 שעה 9:29)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



אז יופי שסלקו אותם מהבית
נחום שחף (יום שישי, 01/12/2006 שעה 13:12)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

איש נאור בעליל.
_new_ הוספת תגובה



והפעם אני מסכים אתך
עמיש (יום שישי, 01/12/2006 שעה 13:28)
בתשובה לנחום שחף
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

יש מקום לתקווה.
_new_ הוספת תגובה



מויקיפדיה
לוי (יום שישי, 01/12/2006 שעה 7:07)
בתשובה ללופי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ממשלת הוד מלכותו מביטה עליהם בעין עקומה ואינה מאפשרת להם לחזור לפעילותם ומקצועם .
אין מגורים אין קרקע .
בשנים האחרונות הם לא העסיקו ערבים כי העובדים הערבים רצחו אותם .
_new_ הוספת תגובה




חזרה לפורוםהסיפור המלא
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי