פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
איך היה מוחמד מגיב על הקריקטורות?
משה דר (יום שלישי, 07/02/2006 שעה 17:18)


איך היה מוחמד מגיב על הקריקטורות?

משה דר



המוסלמים שקוראים לחיסול העיתונאים האחראים לקריקטורות של מוחמד, ולג'יהאד נגד המדינות שבהן התפרסמו הקריקטורות, הם מוסלמים אמיתיים, נאמנים לדתם, לנביאם ולאללה, ומקיימים את חוקי האיסלם. הם עושים בדיוק מה שמוחמד היה עושה במקומם. על פי כתבי האיסלם, מוחמד חיסל יותר ''עיתונאים'' מכל טרוריסט בן ימינו.

ה''עיתונאים'' של ימיו של מוחמד היו משוררים או פייטנים, שחרזו חרוזים על נושאים שונים, ובכללם סאטירה, שהושרו בפי ההמונים. כמה מהם יצאו עם שירים סאטיריים על מוחמד, על טיפשותו ועל הדת המגוחכת שהוא המציא. הביקורת על מוחמד הייתה גורם חשוב בהכשלת מאמציו להפיץ את האמונה בו ובאללה בראשית דרכו. ליצירותיהם של המשוררים האלה הייתה השפעה חזקה על דעת הקהל. בהיותו במכה, מוחמד היה חסר אונים לפעול נגדם, והוא הסתפק באיומי אללה ואש הגיהינום בלבד.

לאחר שהשתלט על ית'ריב (מדינה), הקים צבא של ''פעילי ג'יהאד איסלמי'' וצבר הון מהפשיטות שערך על שיירות המסחר וממה שגזל מיהודי מדינה, היה בכוחו לקחת את נקמתו מאלה שלעגו לו ומתחו עליו ביקורת. ביודעו את כוחם המשפיע של המשוררים האלה, הוא החליט לחסל אותם בהקדם.

אביא פה 3 דוגמאות של חיסולים כאלה, חיסולים המתוארים בקובצי החדית' בגאווה רבה כנצחונות של המאמינים על אויבי אללה ושליחו (מוחמד). חשוב לדעת, שקבצים אלה הם מקורות האיסלם העיקריים. הם מכילים מסורות על מעללי מוחמד ומאמריו, שנבדקו בקפידה ונמצאו אמינים וכשרים להיקרא ''חדית'''. הם נקבצו ונערכו ב-‏3 המאות שלאחר מות מוחמד, בידי אנשי דת מוסלמים שהעריצו וכיבדו את מוחמד, והאמינו שכל מעשיו ומאמריו היו בהשראת אללה. מקורות אלה, בנוסף לקוראן, מהווים את הבסיס לחוק האיסלמי – השריעה.


חיסול אשרף

אשרף היה המשורר הראשון שמוחמד חיסל (הוציא עליו חוזה, בלשון ימינו), עוד בהיותו במדינה. אשרף היה יהודי. על פי קובץ החדית' (הבסיס לחוק האיסלמי) של בוכארי, כרך 4 ספר 52 סעיף 270:
שליחו של אללה אמר: מי מוכן להרוג את אשרף? הוא אמר דברים שפגעו באללה ובשליחו. מאסלמה קם ואמר: אתה רוצה שאהרוג אותו? הנביא הכריז: כן!. מאסלמה אמר אם כן תתיר לי לשקר, כדי שאוכל להונות אותו. מוחמד אמר: מותר לך לעשות כן.
הסיפור מסופר שוב ושוב בקובצי חדית' נוספים, לפרטי פרטים. נביא פה רק את הסוף:
... נעצתי את הפגיון עמוק בתוך בטנו, עד שהגיע לאברי המין שלו... נשאנו את ראשו של אשרף אל מוחמד... מוחמד סיים את תפילתו, והילל את אללה על מותו של המשורר, וציין לשבח את מעשינו הטובים... בבוקר שלאחר חיסול אשרף, פקד מוחמד : הרגו כל יהודי שייפול תחת ידכם!

חיסול עוקבה

בספרו של איבן איסחק, הביוגרף הראשון של מוחמד, (סעיף 308) מתואר החיסול של עוקבה, שהיה אחד מבני הערובה השבויים שמוחמד לקח באחת מהפשיטות שערך, כדי להמירם בכופר נפש:
עוקבה בכה על מר גורלו: מדוע נגזר עלי למות? מוחמד השיב: כי אתה אויב לאללה ולשליחו. ומה יהיה בגורלה של בתי הקטנה, שאל עוקבה, מי יטפל בה? אש הגיהינום, השיב מוחמד. באותו רגע כרתנו את ראשו של עוקבה, ומוחמד הכריז: נבזה בזוי, אתה לעגת לי ואמרת שהסיפורים שלך טובים משלי. אודה לאללה שהרג אותך וניחם אותי.

חיסול עסמה בינת מרואן

עסמה בת מרואן הייתה משוררת שמתחה ביקורת על מוחמד והזהירה את אלה מבני שבטה שנהו אחריו. על פי איבן איסחק סעיף 676:
היא הטיחה בבני שבטה: אתם נשמעים לאדם זר, המעודד אתכם לרצוח כדי לקחת שלל. אין לכם כבוד?, מוחמד, בשמעו על כך, אמר, מי יפטור אותי מעונשה של זו? עומייר, מוסלמי מסור, החליט להוציא אל הפועל את משאלתו של הנביא. ... עומייר התגנב לביתה בלילה. היא ישנה במיטתה, עם תינוקה על שדיה. עומייר עקר את התינוק משדי אימו ונעץ את חרבו בחזה... בבוקר שלמחרת, מוחמד במסגדו, אמר לעומייר, אתה סייעת לאללה ולשליחו. עומייר שאל את מוחמד, יש לה חמישה בנים, האם עלי לחוש אשמה? לא, השיב הנביא, הריגתה של אשה זו אינה חשובה יותר משתי עזים המתנגחות זו בזו.


ישנן עוד דוגמאות, אבל די באלה שהובאו לעיל כדי להבין את מקור אי הסובלנות של האיסלם כלפי כל ביקורת שהיא, מקור ההלכה האיסלמית שקובעת שכל מי שמעליב את מוחמד או את האיסלם דינו מוות, ולהבין מה מניע את המוסלמים לרצות לחסל את מי שמעליב את נביאם.




חזרה לפורום

הצגת המאמר בלבד
הדפסת המאמר קפל תגובות פרוש תגובות תגובה למאמר
 
 


הכל נכון...
רמי נוי (יום שלישי, 07/02/2006 שעה 20:26) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

וביהדות זה אותו דבר...

מזלם הרע של מה שקוראים :''עמי האיסלם'' הוא שלא עבר עליהם תהליך החילוּן , והפרדת הדת מהמדינה, שהוא הכרחי כדי לתפקד כחברה וכמדינה מודרנית.
_new_ הוספת תגובה



חבל שאני כזה עצלן
עמיש (יום שלישי, 07/02/2006 שעה 20:47) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

יש לי דווקא כמ הדוגמאות טובות של חיסולים יהודיים כשרים לאורך ולרוחב כל התנך.
_new_ הוספת תגובה



אלישע הנביא לא חיסל באמצעות דובים עשרות ילדים שכינוהו ''קרח''?
מיכאל שרון (יום שני, 13/02/2006 שעה 12:04)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אליהו לא חיסל מאות נביאים של דת מתחרה? ומה עם יהודה המכבי שחיסל מאות אינטלקטואלים שכונו ''מתייונים''?
_new_ הוספת תגובה



אלישע הנביא לא חיסל באמצעות דובים עשרות ילדים שכינוהו ''קרח''?
יונה סוקולובסקי (יום רביעי, 15/02/2006 שעה 12:06)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אלישע הנביא לא חיסל איש. הוא לא היה מאלף דובים.
_new_ הוספת תגובה



האיסלם - הדת הסובלנית ביותר. הנצרות חיסלה אלפי אינטלקטואלים
מיכאל שרון (יום שני, 13/02/2006 שעה 12:17)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שהתנגדו לה. ההבדל בינה ובין האיסלאם, ששליחי מוחמד חיסלו מייד בנשק כמה אינטלקטואלים בודדים שהתנגדו לדת החדשה ופגעו בהפצתה ובכבוד מייסדה. מאידך, בנצרות לא הרגו מייד, אלא תכופות עינו במשך תקופה ארוכה עינויי תופת, קודם שהעלו על המוקד, או שפכו בפומבי את מעיו של הכופר קודם לשריפתו. גם היהדות כשיכלה, חיסלה מאות אינטלקטואלים מתנגדים. מכל זה מצטייר שהאיסלאם, שחיסל מספר קטן של אינטלקטואלים מתנגדים, היא הדת הסובלנית ביותר בהיסטוריה, כפי שטוענים רבים, כולל אמריקנים שהתאסלמו.
_new_ הוספת תגובה



תצטרף אליהם, הם ישמחו לקבל אחד כמוך
סתם אחד (יום שני, 13/02/2006 שעה 23:39)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



אין לי אלא לשלול את טיעוניך
פרקש (יום שלישי, 14/02/2006 שעה 0:11)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בכל הנוגע לאסלאם.
_new_ הוספת תגובה



אין לי אלא לשלול את טיעוניך
יובל רבינוביץ (יום שלישי, 14/02/2006 שעה 0:16)
בתשובה לפרקש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

נראה לי שגם בענייני היהדות והנצרות תבריו של מר שרון עומדים על כרעי תרנגולת.

כדאי שמר שרון יגבה את דבריו במקורות כלשהם.
_new_ הוספת תגובה



אין לי אלא לשלול את טיעוניך
יונה סוקולובסקי (יום שלישי, 14/02/2006 שעה 2:18)
בתשובה ליובל רבינוביץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מסכים אתך.
מדי פעם קופצים לפורום זה סברות כרס חסרות יסוד ומי שמביא אותן ככל הנראה אינו יודע את הדברים לאשורם.
ראיתי בהמשך את דבריו של מר שרון אודות משה שחיסל את עדת בני קורח ואת החוטאים בחטא העגל.
משה חיסל איש מצרי שהכה איש עברי. את קורח ועדתו לא משה חיסל. גם את החוטאים בחטא העגל לא הוא העניש.
אינני יודע מנין נטל מר שרון את סברותיו המהוות הוצאת דיבה.
_new_ הוספת תגובה



סביר להניח שהוא לקח עדותו מספרות זרה בעניין
פרקש (יום שלישי, 14/02/2006 שעה 16:12)
בתשובה ליונה סוקולובסקי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שחלקה מגמתי ואף אנטישמי. גם לי מוזרים מספר עניינים שלמדנו אותם עוד בעודנו ילדים ולא היינו נופלים לטיעונים מופרכים כאלה.
_new_ הוספת תגובה



יובל, בלתי אפשרי כמעט להאמין בכך, אך עברנו כולנו שטיפת מוח שקרית
מיכאל שרון (יום רביעי, 15/02/2006 שעה 3:40)
בתשובה ליובל רבינוביץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אפילו אתה, איש שקול, חכם וחרוץ, חש בכל ישותך שאני טועה, חייב לטעות.. אבל רגע, שאל את עצמך מדוע כל זה כל כך ''ברור'' לך? זו היא ההפנמה, היפנמת את השקר המחריד הזה עד שהוא נראה לך כה טיבעי, ממש חלק ממך. כן, ברור, הרי רבים מהערבים מצטיירים כפרימיטיביים וברבריים כאלה, חונכנו על שחיטות ביהודים שביצעו ערבים כאן, על אכזריות... אבל רגע, אחרי הכל מדובר בכמה? עשרות? מאות? ובמשך 100 שנות ציונות? וזאת מצד עם פשוט שהתקומם בכל ישותו נגד ההשפלה הנוראה שבפלישת זרים לאדמתו? וכי ז'בוטינסקי לא אמר בדיוק את זה, שכך היה נוהג כל עם נורמלי? אילו היית מיישב את סרבייה או קרואטייה, או אפילו את אירלנד, לא היו אלה מחסלים את הפולשים היהודים בנחישות, לא היו מחסלים את כולם? הערבים ביצעו מעשי רצח, חדורי זעם נורא, אך מה יבול הרציחות הללו (בניפרד מהנופלים בקרבות ישראל) במשך 105 שנות ציונות? אני חוזר ושואל, כמה? עשרות, מאות נניח?

וכמה הרגו בנו הגרמנים, בתקופה של 3 שנים (ולא במאה וחמש שנה) אף שהיהודים לא פלשו לאדמתם, ורבים מהם תרמו תרומה אדירה לאומה הגרמנית בכל המישורים, פיתוח הכלכלה, המדעים, המוזיקה, הפילוסופיה, הספרות, רבים מהם קבלו אותות גבורה במלחמת העולם הראשונה? כמה הרגו הגרמנים ב-‏3 שנים אף שבניגוד לערבים, לא פלשנו לאדמתם? 6 מיליון? נניח שהיגזימו מעט במספר העגול הזה, אז חמשה וחצי מיליון? וכמה הרגו ביהודים האוקראינים של בוגדן חמלניצקי ב-‏2-3- שנים? רבע מיליון? וכמה הרגו ביהודים הצלבנים?

יובל, כנראה הוליכו אותנו שולל במה שמצטייר כמעשה ההונאה ההיסטורי הגדול ביותר בעת החדשה. ואיני סבור שאני מגזים. לראות מליארד ושלוש מאות מליון מוסלמים כרוצחים קשים וטובחי המונים, לנאץ את דתם ולטפול עליה שקרים מהקשים מסוגם. האם כך זה במצרים, פקיסטן, אינדונזיה, טורקיה, ניגריה, אוזבקיסטן, מרוקו, טוניסיה וקווקז? או שמדובר רק במיעוט שבמיעוט קיצוני (כפי שכתוב באתר ה-CIA ), או במדינה פונדמנטליסטית אחת או שתיים, מתוך עשרות המדינות בהם מתפרס האיסלאם ברחבי העולם?
_new_ הוספת תגובה



יובל, בלתי אפשרי כמעט להאמין בכך, אך עברנו כולנו שטיפת מוח שקרית
מיכאל שרון (יום רביעי, 15/02/2006 שעה 3:44)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



אתה לא מגיב לטענותי
יובל רבינוביץ (יום רביעי, 15/02/2006 שעה 21:11)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הצהרת שתי הצהרות שאליהן הגבתי:
1. האיסלם - הדת הסובלנית ביותר. הנצרות חיסלה אלפי אינטלקטואלים שהתנגדו לה.
2. בנצרות לא הרגו מייד, אלא תכופות עינו במשך תקופה ארוכה עינויי תופת, קודם שהעלו על המוקד, או שפכו בפומבי את מעיו של הכופר קודם לשריפתו.

על כך היתה תגובתי: כדאי שמר שרון יגבה את דבריו במקורות כלשהם.

תגובתך לכך היא בליל של טענות שאינן ממין העניין.

הנאצים אכן הרגו יהודים במיליונים, אך לא היה זה קרב של הנצרות נגד היהדות. נימוקי הרצח היו ביולוגיים ולא תיאולוגיים. הראיה הטובה ביותר לכך היא שהתנצרות לא הגנה מפני הרצח, דבר שונה לחלוטין מיחסה של הכנסיה, ואפילו האינקויזיציה, למומרים.

שוב אני מבקש סימוכין כלשהם לשתי הטענות שהעלית לעיל, כלומר: שהנצרות חיסלה אלפי אינטלקטואלים שהתנגדו לה וכן שעינויים כהקדמה לרצח היו פרקטיקה נוצרית כלפי לא-נוצרים.

ככל הידוע לי רק נוצרים שנחשדו בכפירה הומתו כך ולא בני דתות אחרות. הנימוק הדתי לכך היה שהעינויים מטהרים את הנפש והכופר זוכה באפשרות להגיע בכל זאת לגן-עדן. אמנם, מעולם לא טרחתי להתעמק בכך, אך אני חושד שגם אתה לא.
_new_ הוספת תגובה



דוגמא שאתה מכיר היטב, בבחינת נוהג רווח: ג'ורדנו ברונו
מיכאל שרון (יום חמישי, 16/02/2006 שעה 9:25)
בתשובה ליובל רבינוביץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

יוהנס הוס. האינקויזיציה הדומיניקנית עסקה בעקר בחקר המינות בקרב הנצרות, ובמסגרת זאת עונו למוות אלפי אנאבפטיסטים ובני כתות כמו-נוצריות אחרות. דוגמא נוספת שאתה מכיר היטב: הפרקטיקה של הישועים והאינקוויזיציה כלפי הפגנים בדרום אמריקה. לא רק המלך אטאהולפה עונה למוות, סחטו ממנו בקשת כפרה, ואז העלו את נישמתו שהיטהרה השמימה. היו עשרות אלפים עובדי אלילים שנהגו בהם בדיוק כך. בנוסף: פרעות הצלבנים, שהיו ''לוחמים בשרות הנצרות'' ביהודים באירופה בדרכם למזרח, כמו שריפת היהודים במגדל בעיר האנגלית יורק (הארוע הזה היה אחד החומרים ברומן הידוע ''אייבנהו''). כל דרכם למזרח היתה רצופה הרג יהודים באירופה. אבל כאן לא מדובר באפיזודות אלא בגישה מיסיונרית לוחמנית ו''מטהרת נשמות'' באמצעות עינויים ואש, או סתם חיסול אויבים לנצרות הכופרים בישוע המשיח ו''מפיצים דברי כפירה מסוכנים בחברה הנוצרית'' המכונה ''הגוף של המשיח'' Corpus Christi
_new_ הוספת תגובה



מה קרה לארצי ? מי קרע בטיפשותו את עמי ?
סתם אחד (יום חמישי, 16/02/2006 שעה 21:42)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מישהו זוכר את ''המומחים'' הרוסים במצרים במלחמת 1973,
שכמעט גרמה לקריסתה של ישראל ?
האם היו אז מומחים רוסים ? .
אז רמזה וועדה משפטית בראשות השופט אגרנט, שהמודיעין
הישראלי לא ידע מה מתרחש ?
האם אכן עשתה הוועדה את עבודתה ביסודיות ?
האם התירו לה לגלות את כל האמת ?
האם התירו לציבור לדעת מה גרם לו כמעט לאסון ?

האם ההסטוריה לפעמים חוזרת ?
האם ישראל כיום חזקה, נקיית כפיים, איתנה ולא אכולת שוחד ורקב ?
האם לא מנסים לעבוד עלינו בכל מיני סקרים מטעם ?
האם פקידים מושחתים מפעילים טייחים עלובי נפש שמדקלמים לנו דיקלומים ?
האם הדיקלומים שלהם נשמעים כאילו נכתבו על ידי פלגמטים מפגרים ?

ההבדל בין 1973 ל-‏2006, שאז השחיתות היתה בחיתוליה ?
והיום אנחנו סניף מושחת ומטומטם של סדום ?,
ונוכלים צוחקים על שטחיות מערכת המשפט ?
שלדעתם היא מתנשאת אבל עובדת לפי מכסות ?

האם טעיתי מאד בתאור מצבנו, שמעולם לא היה טוב יותר,
תודות למינוי מושחתים ופלגמטים למשרות בכירות על פי קשרים ?

אגב, לא אשכח את המורה חנה, שהעמידה את יואל בפינה,
כי לא הצטער על מותו של שמש העמים...
כי אמר שסטאלין העמיד לדין רופאים יהודים, במשפט מטעם, מפוברק,
כי השופטים במזרח אירופה, פיברקו פסקי דין על פי הוראות המפלגה,
כי כתב בחיבור שברוסיה עשו שטיפות מוח גם ליהודים,
כי הביע דעה, שאז החופש, שאיפת השלום והחירות ברוסיה, היו אגדות.

הקדמונים חשבו, שהתעלינו על סדום, בבניית מדינת שחיתות והתנשאות,
שמשתמשת בשיטות דיכוי ועושק כדי להשתיק את מבקריה.
מדינה שעסקניה איבדו את יושרם, את הבושה ואת הדרך במנותם דגנרטים לא ראויים,
על פי פתקים, ופקידיה קונים תארים כדי לקבל תוספות שכר מפליגות.

מה קרה לארצי ? מי קרע בטיפשותו את עמי ?
לאן נעלם הבית הלאומי, לשארית הפליטה היהודית ?
_new_ הוספת תגובה



נהדר!
מיכאל שרון (שבת, 18/02/2006 שעה 5:20)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



האיסלאם היא דת של סובלנות ורחמנות
סתם אחד (יום רביעי, 15/02/2006 שעה 11:44)
בתשובה ליובל רבינוביץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אם תקרא את הקוראן תראה שרובו עוסק בביקורת חברתית, עזרה לזולת ולחלשים, סובלנות וגאווה עצמית.
_new_ הוספת תגובה



האיסלאם היא דת של סובלנות ורחמנות
יונה סוקולובסקי (יום רביעי, 15/02/2006 שעה 12:02)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ואכן נכון הדבר. איזו חברה מתוקנת יותר מהחברה המוסלמית?
ומי כמוהם עוזר לזולת? תראו איך עזרו לתורכיה אחרי הרעש? להודו? לבנגלה דש? לנפגעי הצונאמי?
בעניני עזרה לזולת איש לא יתחרה עם המוסלמים. כולם יעזרו יותר.
_new_ הוספת תגובה



יש להרחיק מהפורום גורמים עויינים שמתנכלים ליהדות ולדתם
סתם אחד (יום חמישי, 16/02/2006 שעה 19:55)
בתשובה ליובל רבינוביץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מכחישי שואה למינהם, ניאו-אנטישמים וכיוצ''ב.
_new_ הוספת תגובה



תקרא את זה בבקשה:
סתם אחד (יום חמישי, 16/02/2006 שעה 0:13)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

Palestinian Media Watch Bulletin

מבט לתקשורת פלסטינית – עברית

14 בפברואר, 2006

סרטון של החמאס:

נשתה את דם היהודים

באתר החמאס פורסמו לאחרונה צוואותיהם של שני מחבלים מתאבדים. שני מסרים עיקריים עולים מן הצוואות: האחד מופנה ליהודים, שאת דמם מבטיח החמאס לשתות עד אשר יברחו מארץ המוסלמים, והשני מוקדש לאם, אשר מסייעת לבנה להתכונן לפיגוע ההתאבדות.

לצפייה בסרטון לחץ כאן
כל אחד מהטרוריסטים מפנה מסר נפרד ליהודים. להלן דברי הראשון:

<

''המסר שלי ליהודים השנואים, אין אלוה מלבד אללה, נרדוף אתכם בכל מקום, ביקיצתכם ובשנתכם... אנחנו עם ששותה דם, ואנו יודעים כי אין דם טוב יותר מדם היהודים, לא נניח לכם עד שנרווה מדמכם, ונרווה את ילדינו בדמכם, לא ננוח עד שתצאו מארצות המוסלמים''.

דברי הטרוריסט השני:

''חיי אללה, נהרוס אתכם, נפוצץ אתכם, ננקום בכם, נטהר את הארץ מכם, חזירים, שטמאתם את ארצנו, חיי אללה ננקום בכם... אנו מבצעים את הפעולה הזאת כנקמה חריפה נגד בני הקופים והחזירים''

אחד הטרוריסטים רואה את המוות שלו כחתונה עם 72 עלמות גן עדן:

''חתונתי זאת, אני מקדיש אותה עבור מי שבחר באללה בתור תכלית, ובקוראן בתור חוקה, ובנביא [מוחמד] כמודל לחיקוי, והגיהאד הוא הדרך היחידה לשחרור פלסטין, כל פלסטין, מטומאת היהודים...''

בדברים לאחת מאמהות הטרוריסטים, מורה המתאבד לאם לשמוח על מותו ועל ''חתונתו'' עם עלמות גן עדן:

''אמי היקרה, את שדאגת לרווחתי, היום אני מקריב את נפשי, כדי להיות מליץ יושר עבורך ביום הדין... הו אהובתי ונשמתי, מחי את דמעותיך, אל תיעצביֿ, חיי אללה, השגתי את המירב שייחלתי לו, אל לי לראותך עצובה ביום חתונתי עם עלמות גן עדן, אז שמחי ואל תעצבי, כי חיי אללה, אחרי המוות - גן העדן של אללה הרחמן''.

בסרטון משולבים גם צילומי פרידה בין האם לבנה לקראת צאתו לפיגוע, כשהיא מסייעת לו ללבוש את אפוד הקרב וברקע נשמע שיר: ''הו אמי האהובה, אמי, אל תבכי עלינו''

לצפייה בסרטון לחץ כאן
מילים אלו מוכרות ומעוררות דמיון מצמרר לקליפ מוזיקלי שהוקרן בטלוויזיה הפלסטינית במשך שנים, ובו ילד מבקש מהוריו לשמוח לאחר המוות שאליו ייחל.

להלן שתי שורות מתוך הקליפ המוזיקלי:

''הו אמי האהובה, היקרה לי מכל
היי שמחה על דמי ואל תבכי עלי''

מכון ''מבט לתקשורת פלסטינית'' תעד מספר פעמים בהם דבריהם האחרונים של פלסטינים טרם צאתם למשימות התאבדות משקפים את המסרים שהופנמו מהתקשורת הפלסטינית. לצפיה בסרטון ששודר בעבר לחץ כאן.

שני המחבלים המתאבדים של החמאס שהתפוצצו במעבר קרני רצחו חייל אחד. בסרטון כלול תיעוד הכנת מנהרת תופת והטמנת מטען חבלה בתוך המנהרה.

הסרטון הועלה באתר האינטרנט של החמאס לאחר הבחירות ברשות הפלסטינית.

פעולת הטרור אותה מהללים בסרטון הזה ארעה לפני יותר משנה, ב-‏7 לדצמבר, 2004.

כדי להכנס לאתר ''מבט לתקשורת פלסטינית'':

www.pmw.org.il

_new_ הוספת תגובה



משה, חיסל את 400 בני קורח, ואלפים רבים בפרשת העגל
מיכאל שרון (יום שני, 13/02/2006 שעה 12:21)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



אפילו האתונאים חיסלו את הפילוסוף הענק סוקרטס: ''ליגלג על האלים''
מיכאל שרון (יום שני, 13/02/2006 שעה 12:38)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



צריך להפסיק להונות את ההמונים בישראל ובאירופה. האיסלאם - הדת
מיכאל שרון (יום שני, 13/02/2006 שעה 13:07)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הסובלנית ביותר מבין הדתות המונותאיסטיות.

יש כמה פסוקים של מוחמד, שמצטטים אותם שוב ושוב, כהוכחה לכך שהאיסלאם מטיף לרצח לא מוסלמים. זאת עבודה בעיניים של אינטלקטואלים ישראלים ומערביים קיצוניים, חלקם בעלי מופרעויות שונות, וחלקם מקבלים תגמולים יפים על הפצת השקר הגס הזה. בפועל, האיסלאם כמעט ולא חיסל בני דתות אחרות, והוא הדת המונותאיסטית הסובלנית ביותר. פסוקים אלה של מוחמד נאמרו בזמן מלחמתו במתנגדיו בחצי האי ערב, אך מעולם לא יושמו בפועל. בפסוקים אלה הוא מבדיל בין הכופרים (עובדי האלילים) שדינם מוות לכאורה (אף שהדבר לא בוצע מעולם, פרט לתקופת מלחמתו של מוחמד באויביו), ובין המאמינים המונותאיסטים האחרים - היהודים והנוצרים, שעליהם לפי מוחמד לשלם דמי חסות למוסלמים. האינטלקטואלים השקרנים מהזן שכה נפוץ בישראל ובחוגים במערב, ביטלו בהונאה גסה הבחנה זאת של מוחמד, והם אומרים שבמושג ''כופרים'' (שהינם בני מוות) מוחמד התכוון לכל מי שאינו מוסלמי. ואמנם בתקופת מוחמד ויורשיו היכריחו מיליוני עובדי אלילים להתנצר, כנראה תחת איומי מוות, אך לא היכריחו יהודים ונוצרים להתאסלם.

בפועל פסוקים אלה לא יושמו מעולם. האיסלאם אמנם כבש ארצות רבות, כפי שעשו זאת גם הנוצרים, המונגולים ואחרים, אך בניגוד להם, לא הישמיד מיליונים מבני הארצות שניכבשו, והיה למעשה הדת הסובלנית ביותר בהיסטוריה. הנוצרים בהשוואה רצחו מיליוני ''כופרים'' בזמן מסעות הצלב, וגירשו את כל המוסלמים מחצי האי האיברי. ובמלחמת 30 השנה במאה ה-‏17, כדוגמא נוספת, הרגו גרמנים קתולים ופרוטסטנים זה את זה במיליונים, תוך השמדת שני שליש מאוכלוסיית גרמנייה. לפני מספר שנים ביצעו נוצרים רצח עם של מוסלמים בבוסנייה, ומנהיגיהם כיום עומדים לדין בטריבונל הבינ''ל בהאג. בניגוד לנוצרים, שגרשו מיליוני מוסלמים מספרד, אפשר האיסלאם לנוצרים וליהודים לחיות בארצותיו בשקט ובשלווה.
_new_ הוספת תגובה



תצטרף אליהם, הם ישמחו לקבל אחד כמוך
סתם אחד (יום שני, 13/02/2006 שעה 23:40)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



מיכאל שרון, הפעם הגזמתה
חזי (יום שלישי, 14/02/2006 שעה 7:24)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מיכאל שרון, הפעם הגזמתה.
תראה לי עוד דת אשר משתמשת בסמל חרב, כמו הדת המוסלמית.

גם אם המוסלמים טבחו פחות מדתות אחרות, עצם נכונותם לשחוט מתנגדים לדת שהם הפיצו, יצרה פחד ונכונות להכנע להם.
_new_ הוספת תגובה



דתות הם עניין די רצחני, ומלחמות דת זה עסק ביש רווי דם
מיכאל שרון (יום שלישי, 14/02/2006 שעה 10:22)
בתשובה לחזי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

גם הנאציזם והבולשביזם היו דתות חילוניות (למעשה הנאציזם שאב מהפגניות הטבטונית הקדומה), והם היו קטלניים במיוחד.
_new_ הוספת תגובה



למעשה, משנתו של היטלר דומה בהרבה לזו של מוחמד
משה דר (יום שלישי, 14/02/2006 שעה 14:42)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

באספקטים רבים, האיסלם והנאציזם הן דוקטרינות דומות. כמה מהאלמנטים הדומים:
- נאמנות עיוורת וללא עוררין למנהיג
- הקרבה עצמית בלחימה
- חוסר מוכנות לדו-קיום עם דוקטרינות נוגדות
- אי מחוייבות לקיום חוזים חתומים
- החרמת רכוש הכופרים
- עליונות גזעית
- חלקה של ההנהגה בשלל
- יחס מחמיר במיוחד כלפי היהודים
- הגבלת חופש הביטוי
- הגליית כופרים
- ערכה של התעמולה והשליטה בדעת הקהל
- הבטחת גמול בגן עדן לחללים
- גינוי ונידוי של אלה שלא מוכנים להקריב את נפשם למען המנהיג
- שימוש במסורות פגאניות כדי לפתות את המאמינים

...ועוד
_new_ הוספת תגובה



אתה ממציא הגדרה חדשה למושג ''דת''
חזי (יום שלישי, 14/02/2006 שעה 17:33)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מוזר:

''גם הנאציזם והבולשביזם היו דתות חילוניות''

???

נציזם אינו דת...
בולשביזם אינו דת...
_new_ הוספת תגובה



אין כל בסיס עובדתי לטענותיך בקשר לאיסלם
משה דר (יום שלישי, 14/02/2006 שעה 13:52)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מוחמד השמיד שבט יהודי שלם במדינה - בני קורייטה - 700-900 גברים (מלבד אחד שהתאסלם). ראשיהם הותזו ביום אחד וגופותיהם הושלכו לחפיר שהוכן מבעוד יום בכיכר העיר.
מוחמד ואנשיו, לקחו להם שפחות מין מבין האלמנות ובנותיהם, גזלו את רכוש היהודים ומכרו את ילדיהם לעבדים.

ויורשי מוחמד, ההולכים בדרכיו:
ב-‏1033 נטבחו למעלה מ-‏6000 יהודים בגרנדה ובפס
ב-‏1165 ןב-‏1678 בתימן אולצו יהודים לבחור בין האיסלם לבין המוות.
בספרד, האנוסים הראשונים היו אנוסי איסלם, לא נצרות. בשנים 1130 - 1212 ברדיפות האלמווחדין נגד הנוצרים והיהודים אילצו יהודים להמיר את דתם למראית עיין. אנשי האיקויזיציה שלהם, שפקפקו בכנותם, לקחו את ילדיהם וגידלו אותם כמוסלמים.
בתימן היה חוק שכל יתום יהודי חובה להמיר את דתו לאיסלם.
על פי האיסלם - כל ילד נולד מוסלמי טהור, ורק הוריו מחנכים אותו בדרך הרעה.
1291 ו-‏1318- תבריז שבפרס - יהודים אולצו להמיר את דתם. בתקופה מסוימת היה חוק איסלמי בפרס שנערה יהודייה הרוצה להתחתן, חייבת להינשא רק למוסלמי.
1333 ו-‏1344 - יהודי בגדד אולצו להמיר את דתם
מהמאה ה-‏17 ועד לסוף המאה ה-‏19 היה חוק בפרס שיהודי או נוצרי שהתאסלם יירש לבדו את נחלת משפחתו.
ויש עוד הרבה דוגמאות.

האיסלם, על פי החוק האיסלמי - אין בו קב וחצי קב של סובלנות. היו מזמן לזמן שליטים איסלמיים פרגמטיים שהתעלמו מחובתם להשפיל את הד'ימי (בן החסות שחייב במס גולגולת - ג'זייה - דמי כופר נפשו), והעניקו יחס אנושי ליהודיהם, אבל אלה היו מקרים בודדים.
_new_ הוספת תגובה



קציר דל: המחשת דברי במלואם!
מיכאל שרון (יום רביעי, 15/02/2006 שעה 2:58)
בתשובה למשה דר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

משהו לא ברור: אין בסוריה, לבנון ומצרים נוצרים? לא היתה באלכסנדריה קהילה נוצרית -יוונית גדולה שמתוכה יצאו משוררים וסופרים? אפילו חלק ממנהיגי הטרור הפלשתינאי הם נוצרים, כגון ד''ר ג'יבריל. וכי נוצרים אלה חשים מושפלים?

אתה עם כל חיפושיך במהלך 1300 שנות איסלאם, הבאת קציר דל למדי, לא כן? 600 יהודים נירצחו בתקופת מוחמד. והרי כתבתי בדיוק זאת, שפסוקי מוחמד המסויימים המצוטטים כה בהרחבה, היו יפים למלחמתו לכיבוש השילטון והאמונה בחצי האי ערב.

כן, העלית בכפך עוד מעשה הרג אחד ויחיד בתקופה שלאחר מוחמד, ביהודים, ב-‏1033 בגרנדה ובפס. כל זאת במשך 1300 שנה! כ-‏6700 יהודים (בהנחה שהנתונים אודות רצח גרנדה אינם מסולפים). כל השאר נראה כאפיזודות בודדות לתקופה קצרה, שכניראה נידלו מצד אלו שנברו בחומר בעמל רב, כגון: ''1291 ו-‏1318- תבריז שבפרס - יהודים אולצו להמיר את דתם''... נו באמת, ב-‏1300 שנות איסלאם. והרי הנצרות הישמידה מיליוני יהודים, מול 6600 אותם אתה מציין ב-‏1300 שנות איסלאם. וכמה יהודים המירו את דתם תחת הנצרות? הרי בשנת 1800 היו בכל אירופה כמיליון יהודים. מיליונים רבים המירו את דתם במהלך ההגמונייה הדתית הנוצרית ביבשת.

מצטער, לא רק שלא שוכנעתי, אלא שאף אני אסיר תודה לך על שחסכת ממני עבודה גדולה, והראית עד כמה דל יבול אי הסובלנות של האיסלאם במשך 1300 שנה, בהשוואה לנצרות, העולה עליו במובן טרגי זה בעשרות מונים.

תודה!

הדוגמאות שאתה מביא הם אפיזודות בודדות, הגם שקריאת הרשימה הקצרה משתלטת על הקשב, ומונעת פרספקיטיבות סבירות.
_new_ הוספת תגובה



איך אפשר להתווכח איתך?
משה דר (יום רביעי, 15/02/2006 שעה 7:10)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה מעלה טענה שאינך מסכים איתה, שם אותה בפי אחרים, ומתחיל להתפלמס איתם ולהשיב עליה בתרועות ניצחון. אין לך מה לעשות בחיים?

אז אני אשיב לך פה ולא אוסיף, וגם אציג את דבריי במשפטים קצרים, שיסייעו לך להבין:

בתשובתי הגבתי לטענתך שהאיסלם היא דוקטרינה סובלנית.
הטענה הזאת איננה נכונה.
לא להלכה וגם לא למעשה.

אתה, בתרגיל דמגוגי שקוף, מנסה להציג אותי כמי שמגן על הנצרות.
שוב – לא נכון!
עובדה שאין עליה עוררין היא שיהודים רבים הושמדו בשם הנצרות ובידי נוצרים.

אבל, להזכירך: נושא הדיון ונושא תגובתי הוא --- האיסלם ---
הדוגמאות שהבאתי היו ד-ו-ג-מ-א-ו-ת בלבד. הן היו פרי חיפוש של לא יותר מ-‏10 דקות במקור אחד בלבד.
מטרת הדוגמאות הייתה להמחיש את טענתי.
ואין לי שום כוונה לערוך מחקר ולהביא פה רשימה מלאה.
עובדה היסטורית היא יהודים תחת שלטון האיסלם סבלו בכל מקומות מושבם מרדיפות ואפלייה ואונס ורצח וביזה (ונכון הדבר שהיו תקופות ביניים של רגיעה ושגשוג).
מי שטוען אחרת - שיילך ללמוד היסטוריה.

ואתה ידידי, תצטרך להמשיך את הדיון הזה עם עצמך.
_new_ הוספת תגובה



צודק מאד
סתם אחד (יום רביעי, 15/02/2006 שעה 11:46)
בתשובה למשה דר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



התחלת גם להמציא דברים? או שלא הבנת מה שכתבתי
מיכאל שרון (יום רביעי, 15/02/2006 שעה 19:44)
בתשובה למשה דר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה כותב כיד הדימיון וללא קשר למה שכתבתי: ''אתה, בתרגיל דמגוגי שקוף, מנסה להציג אותי כמי שמגן על הנצרות''.

קרא שוב את דברי. לא דמגוגיה ולא טרקטור. הדברים כפשוטם, בלי הצטעצעות. וגם בלי הונאה - אולי הונאה היסטורית מהגדולות בתקופתנו. אתה, דומני, נגרר, אולי מתוך תוך תום וסביר שמתוך תום לב, אחרי תעמולת כזבים שהיא כולה פיברוק ודברי הבל ורעות רוח.
_new_ הוספת תגובה



תקרא טוב מה שהוא כתב לך במקום ליבב.
סתם אחד (יום רביעי, 15/02/2006 שעה 23:27)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ואנא דבר לעניין מר שרון. ל-ע-נ-י-י-ן בלבד.
_new_ הוספת תגובה



התחלת גם להמציא דברים? או שלא הבנת מה שכתבתי
עומר (יום ראשון, 06/04/2008 שעה 22:28)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בדיוק ,, הוא לא הבין כלום !

כנראה שלמד לו כמה טקסקים בודדים על מקרים שהזהות הערבית ולא המוסלימית קבעה !

יש להבדיל טוב טוב בין איסלאם לבין הזהות הערבית !

ואני לא יודיע מאיפה את אומר שהנבי מוחמד השמיד את כל בני קורייד'ה ? ?

בקוראן ידוע שהיחס בין מוסלמי יהודי אמור להיות יותר טוב מאשר שבין ערבי מוסלמי לערבי כופר !

ותודה לך מיכאל שרון !
_new_ הוספת תגובה



האיסלם הוא דת אשר מדכאת את ההגיון
חזי (יום רביעי, 08/02/2006 שעה 7:18) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כל איזכור של שם נביאם מוחמד אצל המוסלמים, חייב להיות מלווה במילות תשבחות והלל.

כל הרהור באמיתות הדברים אשר כתובים בקוראן, או במה שמייחסים למוחמד, הינו כפירה שדינה מוות.
_new_ הוספת תגובה



ביהדות זה לא אותו דבר
משה דר (יום רביעי, 08/02/2006 שעה 15:31) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

למעלליו של מוחמד, כפי שהם מסופרים בכתבי האיסלם (ואין שום מקור אחר לתולדות מוחמד והאיסלם) אין אח ורע בשום דת בהיסטוריה, וודאי שלא ביהדות.

רק מי שאין לו מושג ביהדות יכול להשוות את היהדות לאיסלם.

המלומד הבריטי פרופסור דויד מרגוליות, היה מגדולי חוקרי האיסלם בתחילת המאה ה-‏20. הינה מה שהוא כתב על מוחמד, במקור ((Encyclopedia of Religion and Ethics, volume 8, p. 878.)http://answering-islam.org.uk/Books/Jeffery/historic...):

“The character attributed to Muhammad in the biography of Ibn Ishaq is exceedingly unfavorable. In order to gain his ends Muhammad recoils from no expedient, and he approves of similar unscrupulousness on the part of his adherents, when exercised in his interest.

He organizes assassinations and wholesale massacres. His career as the tyrant of Medina is that of a robber chief whose political economy consists of securing and dividing plunder.

He is himself an unbridled libertine and encourages the same passion in his followers. For whatever he does he is prepared to plead the express authorization of his deity.

It is, however, impossible to find any Islamic religious doctrine which he is not prepared to abandon in order to secure a political end. At different points in his career he abandons the unity of God and his claim to the title of Prophet.

This is a disagreeable picture for the founder of a religion, and it cannot be pleaded that it is a picture drawn by an enemy.”

הדת לא עניינה את מוחמד. היא הייתה רק אמצעי לשלוט באנשיו. מניעיו של מוחמד היו תאוות השלטון, סקס וכסף.

אין בהיסטוריה שלנו שום נביא שהתנהג כך. במיוחד לא מי שאמור להיות מייסד הדת, איש אלוהים קדוש.

הרבה בני אדם, מתוך כוונות טובות מהולות בחוסר ידע בסיס בנושא, מקובעים בקונספציה שאם מדובר בדת, הרי לא ייתכן שאיננה ככל הדתות האחרות שהם מכירים, ובטוחים שהיא מטיפה למעשים טובים, לשלום, לרעות וכו.

באיסלם, המעשה הטוב והנעלה ביותר הוא מלחמה בדרכו של אללה ושליחו. רק מי שעוזב את ביתו, מקריב את גופו ואת רכושו במלחמה למען אללה ושליחו - אם הוא נהרג, הוא יגיע לגן עדן, ויבוא על שכרו: סקס ויין חופשי חופשי. אם שרד, יקבל את חלקו בשלל, לא לפני שמוחמד ייקח לעצמו שתי חמישיות.

על פי האיסלם, ''שלום'' עם הכופר פירושו כניעה מוחלטת לשלטון האיסלם. דחיית ה''שלום'' הזה פירושה מלחמה עד מוות.
_new_ הוספת תגובה



פירוש המילה ''איסלם'' = ''כניעה''
חזי (יום רביעי, 08/02/2006 שעה 15:47)
בתשובה למשה דר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בערבית
הפועל בערבית ''נכנע'' הוא ''אסתסלאם''

הגיית ארבעת האותיות הראשון בשווה.
_new_ הוספת תגובה



ביהדות זה לא אותו דבר
גלגל מסתובב (יום רביעי, 08/02/2006 שעה 18:45)
בתשובה למשה דר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לא יעזור מה שתגיד, להם יש ''דעה'' וזהו.

לעזאזאל העובדות.
_new_ הוספת תגובה



לא היה אף נביא שהתנהג איך?
רמי נוי (יום רביעי, 08/02/2006 שעה 19:33)
בתשובה למשה דר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

טו וַיֹּאמֶר, אֵלִיָּהוּ, חַי יְהוָה צְבָאוֹת, אֲשֶׁר עָמַדְתִּי לְפָנָיו: כִּי הַיּוֹם, אֵרָאֶה אֵלָיו. טז וַיֵּלֶךְ עֹבַדְיָהוּ לִקְרַאת אַחְאָב, וַיַּגֶּד-לוֹ; וַיֵּלֶךְ אַחְאָב, לִקְרַאת אֵלִיָּהוּ. יז וַיְהִי כִּרְאוֹת אַחְאָב, אֶת-אֵלִיָּהוּ; וַיֹּאמֶר אַחְאָב אֵלָיו, הַאַתָּה זֶה עֹכֵר יִשְׂרָאֵל. יח וַיֹּאמֶר, לֹא עָכַרְתִּי אֶת-יִשְׂרָאֵל, כִּי אִם-אַתָּה, וּבֵית אָבִיךָ--בַּעֲזָבְכֶם אֶת-מִצְו‍ֹת יְהוָה, וַתֵּלֶךְ אַחֲרֵי הַבְּעָלִים. יט וְעַתָּה, שְׁלַח קְבֹץ אֵלַי אֶת-כָּל-יִשְׂרָאֵל--אֶל-הַר הַכַּרְמֶל; וְאֶת-נְבִיאֵי הַבַּעַל אַרְבַּע מֵאוֹת וַחֲמִשִּׁים, וּנְבִיאֵי הָאֲשֵׁרָה אַרְבַּע מֵאוֹת, אֹכְלֵי, שֻׁלְחַן אִיזָבֶל. כ וַיִּשְׁלַח אַחְאָב, בְּכָל-בְּנֵי יִשְׂרָאֵל; וַיִּקְבֹּץ אֶת-הַנְּבִיאִים, אֶל-הַר הַכַּרְמֶל. כא וַיִּגַּשׁ אֵלִיָּהוּ אֶל-כָּל-הָעָם, וַיֹּאמֶר עַד-מָתַי אַתֶּם פֹּסְחִים עַל-שְׁתֵּי הַסְּעִפִּים--אִם-יְהוָה הָאֱלֹהִים לְכוּ אַחֲרָיו, וְאִם-הַבַּעַל לְכוּ אַחֲרָיו; וְלֹא-עָנוּ הָעָם אֹתוֹ, דָּבָר. כב וַיֹּאמֶר אֵלִיָּהוּ, אֶל-הָעָם, אֲנִי נוֹתַרְתִּי נָבִיא לַיהוָה, לְבַדִּי; וּנְבִיאֵי הַבַּעַל, אַרְבַּע-מֵאוֹת וַחֲמִשִּׁים אִישׁ. כג וְיִתְּנוּ-לָנוּ שְׁנַיִם פָּרִים, וְיִבְחֲרוּ לָהֶם הַפָּר הָאֶחָד וִינַתְּחֻהוּ וְיָשִׂימוּ עַל-הָעֵצִים, וְאֵשׁ, לֹא יָשִׂימוּ; וַאֲנִי אֶעֱשֶׂה אֶת-הַפָּר הָאֶחָד, וְנָתַתִּי עַל-הָעֵצִים, וְאֵשׁ, לֹא אָשִׂים. כד וּקְרָאתֶם בְּשֵׁם אֱלֹהֵיכֶם, וַאֲנִי אֶקְרָא בְשֵׁם-יְהוָה, וְהָיָה הָאֱלֹהִים אֲשֶׁר-יַעֲנֶה בָאֵשׁ, הוּא הָאֱלֹהִים; וַיַּעַן כָּל-הָעָם וַיֹּאמְרוּ, טוֹב הַדָּבָר. כה וַיֹּאמֶר אֵלִיָּהוּ לִנְבִיאֵי הַבַּעַל, בַּחֲרוּ לָכֶם הַפָּר הָאֶחָד וַעֲשׂוּ רִאשֹׁנָה, כִּי אַתֶּם, הָרַבִּים; וְקִרְאוּ בְּשֵׁם אֱלֹהֵיכֶם, וְאֵשׁ לֹא תָשִׂימוּ. כו וַיִּקְחוּ אֶת-הַפָּר אֲשֶׁר-נָתַן לָהֶם, וַיַּעֲשׂוּ, וַיִּקְרְאוּ בְשֵׁם-הַבַּעַל מֵהַבֹּקֶר וְעַד-הַצָּהֳרַיִם לֵאמֹר הַבַּעַל עֲנֵנוּ, וְאֵין קוֹל וְאֵין עֹנֶה; וַיְפַסְּחוּ, עַל-הַמִּזְבֵּחַ אֲשֶׁר עָשָׂה. כז וַיְהִי בַצָּהֳרַיִם וַיְהַתֵּל בָּהֶם אֵלִיָּהוּ, וַיֹּאמֶר קִרְאוּ בְקוֹל-גָּדוֹל כִּי-אֱלֹהִים הוּא--כִּי שִׂיחַ וְכִי-שִׂיג לוֹ, וְכִי-דֶרֶךְ לוֹ; אוּלַי יָשֵׁן הוּא, וְיִקָץ. כח וַיִּקְרְאוּ, בְּקוֹל גָּדוֹל, וַיִּתְגֹּדְדוּ כְּמִשְׁפָּטָם, בַּחֲרָבוֹת וּבָרְמָחִים--עַד-שְׁפָךְ-דָּם, עֲלֵיהֶם. כט וַיְהִי, כַּעֲבֹר הַצָּהֳרַיִם, וַיִּתְנַבְּאוּ, עַד לַעֲלוֹת הַמִּנְחָה; וְאֵין-קוֹל וְאֵין-עֹנֶה, וְאֵין קָשֶׁב. ל וַיֹּאמֶר אֵלִיָּהוּ לְכָל-הָעָם גְּשׁוּ אֵלַי, וַיִּגְּשׁוּ כָל-הָעָם אֵלָיו; וַיְרַפֵּא אֶת-מִזְבַּח יְהוָה, הֶהָרוּס. לא וַיִּקַּח אֵלִיָּהוּ, שְׁתֵּים עֶשְׂרֵה אֲבָנִים, כְּמִסְפַּר, שִׁבְטֵי בְנֵי-יַעֲקֹב--אֲשֶׁר הָיָה דְבַר-יְהוָה אֵלָיו לֵאמֹר, יִשְׂרָאֵל יִהְיֶה שְׁמֶךָ. לב וַיִּבְנֶה אֶת-הָאֲבָנִים מִזְבֵּחַ, בְּשֵׁם יְהוָה; וַיַּעַשׂ תְּעָלָה, כְּבֵית סָאתַיִם זֶרַע, סָבִיב, לַמִּזְבֵּחַ. לג וַיַּעֲרֹךְ, אֶת-הָעֵצִים; וַיְנַתַּח, אֶת-הַפָּר, וַיָּשֶׂם, עַל-הָעֵצִים. לד וַיֹּאמֶר, מִלְאוּ אַרְבָּעָה כַדִּים מַיִם, וְיִצְקוּ עַל-הָעֹלָה, וְעַל-הָעֵצִים; וַיֹּאמֶר שְׁנוּ וַיִּשְׁנוּ, וַיֹּאמֶר שַׁלֵּשׁוּ וַיְשַׁלֵּשׁוּ. לה וַיֵּלְכוּ הַמַּיִם, סָבִיב לַמִּזְבֵּחַ; וְגַם אֶת-הַתְּעָלָה, מִלֵּא-מָיִם. לו וַיְהִי בַּעֲלוֹת הַמִּנְחָה, וַיִּגַּשׁ אֵלִיָּהוּ הַנָּבִיא וַיֹּאמַר, יְהוָה אֱלֹהֵי אַבְרָהָם יִצְחָק וְיִשְׂרָאֵל, הַיּוֹם יִוָּדַע כִּי-אַתָּה אֱלֹהִים בְּיִשְׂרָאֵל וַאֲנִי עַבְדֶּךָ; ובדבריך (וּבִדְבָרְךָ) עָשִׂיתִי, אֵת כָּל-הַדְּבָרִים הָאֵלֶּה. לז עֲנֵנִי יְהוָה, עֲנֵנִי, וְיֵדְעוּ הָעָם הַזֶּה, כִּי-אַתָּה יְהוָה הָאֱלֹהִים; וְאַתָּה הֲסִבֹּתָ אֶת-לִבָּם, אֲחֹרַנִּית. לח וַתִּפֹּל אֵשׁ-יְהוָה, וַתֹּאכַל אֶת-הָעֹלָה וְאֶת-הָעֵצִים, וְאֶת-הָאֲבָנִים, וְאֶת-הֶעָפָר; וְאֶת-הַמַּיִם אֲשֶׁר-בַּתְּעָלָה, לִחֵכָה. לט וַיַּרְא, כָּל-הָעָם, וַיִּפְּלוּ, עַל-פְּנֵיהֶם; וַיֹּאמְרוּ--יְהוָה הוּא הָאֱלֹהִים, יְהוָה הוּא הָאֱלֹהִים. מ וַיֹּאמֶר אֵלִיָּהוּ לָהֶם תִּפְשׂוּ אֶת-נְבִיאֵי הַבַּעַל, אִישׁ אַל-יִמָּלֵט מֵהֶם--וַיִּתְפְּשׂוּם; וַיּוֹרִדֵם אֵלִיָּהוּ אֶל-נַחַל קִישׁוֹן, וַיִּשְׁחָטֵם שָׁם. מא וַיֹּאמֶר אֵלִיָּהוּ לְאַחְאָב, עֲלֵה אֱכֹל וּשְׁתֵה: כִּי-קוֹל, הֲמוֹן הַגָּשֶׁם. מב וַיַּעֲלֶה אַחְאָב, לֶאֱכֹל וְלִשְׁתּוֹת; וְאֵלִיָּהוּ עָלָה אֶל-רֹאשׁ הַכַּרְמֶל, וַיִּגְהַר אַרְצָה, וַיָּשֶׂם פָּנָיו, בֵּין בִּרְכָּו. מג וַיֹּאמֶר אֶל-נַעֲרוֹ, עֲלֵה-נָא הַבֵּט דֶּרֶךְ-יָם, וַיַּעַל וַיַּבֵּט, וַיֹּאמֶר אֵין מְאוּמָה; וַיֹּאמֶר, שֻׁב שֶׁבַע פְּעָמִים. מד וַיְהִי, בַּשְּׁבִעִית, וַיֹּאמֶר הִנֵּה-עָב קְטַנָּה כְּכַף-אִישׁ, עֹלָה מִיָּם; וַיֹּאמֶר, עֲלֵה אֱמֹר אֶל-אַחְאָב אֱסֹר וָרֵד, וְלֹא יַעֲצָרְכָה, הַגָּשֶׁם. מה וַיְהִי עַד-כֹּה וְעַד-כֹּה, וְהַשָּׁמַיִם הִתְקַדְּרוּ עָבִים וְרוּחַ, וַיְהִי, גֶּשֶׁם גָּדוֹל; וַיִּרְכַּב אַחְאָב, וַיֵּלֶךְ יִזְרְעֶאלָה. מו וְיַד-יְהוָה, הָיְתָה אֶל-אֵלִיָּהוּ, וַיְשַׁנֵּס, מָתְנָיו; וַיָּרָץ לִפְנֵי אַחְאָב, עַד-בֹּאֲכָה יִזְרְעֶאלָה.
_new_ הוספת תגובה



לא היה אף נביא שהתנהג איך?
יונה סוקולובסקי (יום חמישי, 09/02/2006 שעה 13:15)
בתשובה לרמי נוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הואל נא בטובך והבא גם את הציטוט אודות האש שמוחמד הוריד מן השמים.
מאחר שציטטת את כל הפרק האם תוכל גם להשוות את ריצת אליהו לפני מרכבת אחאב לריצת מוחמד לפני מישהו?
אדרבא נראה נביא יהודי שהתנהג כמוחמד.
אגב, מוחמד הוא מייסד דת. מייסד הדת היהודית אינו אליהו הנביא.
_new_ הוספת תגובה



''מלומד'' יהודי, כתב על האיסלם
רמי נוי (יום רביעי, 08/02/2006 שעה 19:35)
בתשובה למשה דר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה רצה שאראה לך מה כתבו ''מלומדים'' מוסלמים על היהדות?
_new_ הוספת תגובה



אני רוצה תראה לי מה כתבו המלומדים שלך
מהנדס אזרחי (יום שני, 13/02/2006 שעה 7:19)
בתשובה לרמי נוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

נראה אותך מה למדת מהמוסלמים...

אכן אין פלא מהיכן שואב אתה את השכלתך ועוד על התורה?

על יציאת מצריים שמעת?

מעניין שהערבים והנוצרים כן שמעו.
_new_ הוספת תגובה



יש לי מתנה לכל אוהבי
מהנדס אזרחי (יום חמישי, 09/02/2006 שעה 18:19) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אם תירצו אין זו אגדה

_new_ הוספת תגובה



מצעד האיוולת
מיכאל שרון (שבת, 18/02/2006 שעה 5:27) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אין לנו כל סיבה לספק שמן לגלגלי האנטישמיות. כשיש לאנטישמיות בסיס, היא מאשימה. כשאין בסיס, השקר איני מחזיק מים, בפרט מאז השואה. אכן, כבר כיום בארה''ב קיימות האשמות מצד הדמוקרטים כלפי הד''ר סטיירנג'לבים החדשים, הנאו-ליברלים בעלי גישות הביטחון הלאומי ההדוקות, המשסים את ארה''ב באיסלאם כולו. נירמז אודות מוצאם היהודי וזיקתם הציונית של רוב הד''ר סטריינג'לבים הללו, דבר שלדאבוני הוא נכון. כמעט כולם יהודים. יש כאן משחק באש, מדובר בעולם המוסלמי כולו, על משאביו העשירים, ועל האינטרסים של ארה''ב לא לנקוט במדיניות עויינת לאיסלאם - דבר העשוי להביא את הפונדמנטליסטים לכבוש את לב ההמונים ברטוריקה נגדית, אנטי אמריקנית ואנטי מערבית. ויחולל מהפכות פונדמנטליסטיות ברחבי העולם הערבי, ביתר שאת.

אני מכיר למדי 3000 שנה ויותר שנות היסטוריה יהודית, ומודע למעשי האיוולת הרבים שנעשו בהיסטוריה היהודית, גרועים מאלו אותם מתארת ברברה טוכמן בספרה: ''מצעד האיוולת''. ולכן כאן אני חדור חרדה עמוקה.

מצעד האיוולת בהיסטוריה היהודית
נכון שהערבים סביבינו, חלק מהעולם המוסלמי, הם אויבינו הנחושים, החותרים לכלות את מדינתנו מהאיזור וכנראה להשמיד את רוב אנשיה. אבל האם הפתרון הוא לנאץ בשקרים את דתם של מיליארד ושלוש מאות מיליון מוסלמים, שמיליארד ומאה מיליון מהם אינם מעורבים כלל בסכסוך הישראלי-ערבי? הרי זה משחק מסוכן וקטלני, שהרי העסק יתפוצץ בפנינו יום אחד, הכרח שיקרה כך. יאשימונו במערב בשלב כלשהו בשיסוי המערב באיסלאם כולו, בהסתתו להלחם את מלחמתנו, בליבוי שקרים בוושינגטון, הסתת העם האמריקני בשקרים כנגד האיסלאם וסיבוכו וסיבוך כל מדינות המערב בטרור קשה ונחוש, בשליחות הציונות. אתם יכולים לשער מה יקרה אז.

אין כל בסיס, אבל כל בסיס עובדתי למסע הנאוץ הזה כנגד האיסלאם, ושקרים סופם שהם מתפוצצים וזורעים סופה. באתי להתריע בפני האיוולת המחרידה והחשיבה הנימהרת וקצרת הטווח הזו.

לינקים לקריקטורות על מוחמד

_new_ הוספת תגובה



השקר מחזיק הרבה מים
צדק (יום ראשון, 19/02/2006 שעה 0:10)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

עד ימינו, ימי החכמה והטכנולוגיה,
יש מיליונים המאמינים, שליהודי יש קרניים,
והיהודי שותה דם של ילדים (כאשר אסור לו לאכול דם בכלל !!),
שהיהודים משדרים קרני מוות בשעות מסוימות,
שהיהודים רוצים להשתלט על העולם.

תמציא לך תיאוריות הזויות ומנותקות מהמציאות,
ותבנה עליהן סיפורי פוגי לילדים סיעודיים.
_new_ הוספת תגובה



סתם אחד (יום שלישי, 28/02/2006 שעה 1:16) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

₪“הבל זיוף היסטורי !!!!!! השנאה נוטפת ממחבר המאמר.
_new_ הוספת תגובה




חפש בתגובות שבדיון זה:     חיפוש מתקדם...

חזרה לפורוםהדפסה עם תגובותתגובה למאמר


מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי