פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
ש ר ו ן
א.פרקש (יום שישי, 16/06/2006 שעה 22:07) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מאחר ותגובתי לדבריך באשכול אחר אבל באותו עניין נדחקה לדף השני, אני מביא כאן שוב את שאלותי הנוקבות אליך, כדלהלן:

שרון, לא ענית
א.פרקש (יום שישי, 16/06/2006 שעה 10:49)
בתשובה למיכאל שרון הדפס תגובה/פתיל • קישור ישיר לתגובה זו

לשאלותי ב- תגובה 78469 וכרגיל הפנת אותנו לציטוטים הרחוקים מעדות? למה אתה חושב שהיהודים ואחרים הם ''חלאת המין האנושי'' ? ולמה אתה חושב ש-''דהיינו, קוטב מצומצם של אנשים גבוהים מאד ביכולתם המוחית, במעלותיהם המוסריות, ובאנושיותם. ובקוטב השני, הרחב יותר, יתכן שחלאות אנוש מהקשים ביותר בעולמנו, חקיינים שבתרגילי נוכלות, ובאמביצייה אדירה לכוח וממון הינם חסרי גבולות, בעלי כשרון בינוני אמנם, אך מתבססים על חקיינות של אמצעי שרידה שפיתחו אחרים. ואולי, מי יודע, מדובר כאן בניוון קשה ביותר שהתפתח בגטאות ובתנאים לא תנאים של ביזוי במשך 1800 שנות גלות, אצל אלה מקרב היהודים שלא שמרו על יושרה ולא עסקו בלימוד תורה, אלא הסיקו את המסקנות המתבקשות: דופקים אותי? אהיה רב-אמן בדפיקת הזולת, בכל דרך אפשרית, ללא גבולות, וללא שמץ של חמלה, רחמים ואנושיות כלשהי.''

האם באמת דווקא אנשים ''גבוהים מאד ביכולתם המוחית'' הם גם 'גבוהים',כלשונך, בהכרח גם '' במעלותיהם המוסריות, ובאנושיותם''?

והאם היהודים הם באמת ב-'קוטב השני', בעלי IQ בינוני למדי כפי שהבהרת, והאם הם באמת ''חלאות אנוש מהקשים ביותר בעולמנו, חקיינים שבתרגילי נוכלות, ובאמביצייה אדירה לכוח וממון הינם חסרי גבולות, בעלי כשרון בינוני אמנם, אך מתבססים על חקיינות של אמצעי שרידה שפיתחו אחרים. ואולי, מי יודע, מדובר כאן בניוון קשה ביותר שהתפתח בגטאות ובתנאים לא תנאים של ביזוי במשך 1800 שנות גלות''?

האין אתה חושב שאסכולת חשיבה זו החלה בראשית המאה ה-‏20 בגרמניה ע''פ משנתם של כמה 'פלוֹפּ-סרסורים' שגייסו את המדע לאידיאולוגיה שהחלה לנבוט בראשי האנשים ה-''אנשים גבוהים מאד ביכולתם המוחית, במעלותיהם המוסריות, ובאנושיותם''? האם אתה כותב 'אמביציה' בכוונה תחילה בשני ''י'' (באמביצִיֶיה) כדי שיישמע לכאורה אידישאי?

האם יכול אדוני המכובד להסביר את עמדתו לגבי נכונות תורת הגזע?

ועוד אומר אדוני שרון היקר: ''דומה שהגאונים היהודיים משמשים כעלה תאנה לחלאות האנוש בעמנו.
לפחות כיהודי פולני יש לי סיכוי שמנת המשכל שלי גבוהה כשם שהפולנים בממוצע הם השניים אחרי הגרמנים, ומעל לאנגלים, הצרפתים והרוסים.'' האם אתהמחשיב את עצמך לפולני ולא ליהודי? או שאתה בכלל חושב שיהודי אשכנז הם מגזע אחר ליהודי ספרד? אולי האשכנזים הם בכלל צאצאי הכוזרים ולכן הם חכמים יותר מיהודי המזרח? האם מאחר שהגאונים מבין היהודים הם המעטים ויוצאי הדופן מכאן אתה מסיק שכל יתר מיליוני היהודים הם ''חלאות האנוש בעמנו''? או שאלה רק יהודי המזרח?

דעתך יקרה לכולנו. תגובה 78858 .
_new_ הוספת תגובה



לינק לתגובה 78469
א.פרקש (יום שישי, 16/06/2006 שעה 22:09)
בתשובה לא.פרקש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

תגובה 78469
_new_ הוספת תגובה



מצטייר שכבודו משקר במצח נחושה, בדם קר, ברשע, ותוך הסתה
מיכאל שרון (יום שישי, 16/06/2006 שעה 23:31)
בתשובה לא.פרקש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אמרתי משהוא אחר לגמרי. אמנם, הביטוי ''חלאת המין האנושי'' הופיע במשפט הזה, אך אתה ככל המצטייר כאן עשית ''תרגיל'' מלוכלך וניבזי ושינית את משמעות המשפט מן הקצה אל הקצה למטרת הסתה נגדי:

מה שאמרתי הוא שבקרב העם היהודי נימצאים גדולי הרוח של האנושות, מקדמי הכלכלה, המדעים, בעלי תרומת ענק, אך נימצאים בקרב העם היהודי גם חלאות אדם מהגדולים מסוגם.

ד''ר קסטנר, הקאפואים בתקופת השואה, ודומני שאתה אדוני הם ההוכחה לכך.

וכבר תנו חכמינו: מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו.

ויש מי שהוסיף: הנבלים הגדולים ביותר עושים לעיתים פנים של פטריוטים.

ואני מוסיף: ואלה גם גורמים את הנזק הקשה ביותר לעם ישראל, שארית פליטת השואה.

האם יורשה לי לשאול, על פי תחושת בטן שלי, כמה מוחות טובים ומדענים היברחת מכאן לחו''ל, במה שמצטייר לי כשנאתך העזה משאול למצויינות ודחפי השמדה, השנאה והכפשה כלפי מוחות שאתה חש בעלבון צורב שהם טובים ממך?
_new_ הוספת תגובה



ההסתה - הצבעת יד קשה כלפי גופו של אדם תוך נאקות צוררות
מיכאל שרון (שבת, 17/06/2006 שעה 2:05)
בתשובה לא.פרקש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מאן דהו מסית כאן כלפי בשקרים ושנאה פתולוגיים, בהסתה הקשה ביותר שניתן בכלל להעלות על הדעת במדינת ישראל - ארצה של שארית פליטת השואה. אני, שמשפחתי שישבה בפולין מאות שנים שתתה את כוס היסורין הקשה מכל שנחתה על עמינו - בארץ בה בוצע עיקר השואה, אני נאלץ לשמוע כאן מישהו הדוגל בפשעי מלחמה ומכבס אותם לבן-לבן, המשווה אותי לנאצי, תוך שקרים פתולוגיים ומניפולציות חסרות בושה בדברים שכתבתי, ההופכים את משמעותם מן הקצה אל הקצה. בקור כוונת-המכוון של המסית.

אני, יהודי שמשפחתנו ספגה את הקשה מכל בארץ בה הוא ארע במלוא כובדו המצמית, תכופות, ראיתי אותו, ראיתי לנגד עיני את דמות הקאפו, סיוט בלהה, שאני בידיו ואין מציל - אותם חלאות אדם שאין שניות להן, שהיכתיר הצורר על העם המובל לטבח. ראיתי אותו, כבד, גרום, נואק בלהט הצוררות הקשה ועוקרת הנטיעות,מאשים, מנאץ -בלהטה החזירי, האטום והשונא עד כלות של נפש רעה וחמוצה העויינת כל גילוי של חיים, חופש ויצירה, אוייבת טיבעית להם.

הקאפואים - עדותם של קפלן וריגנבלום, גטו ווארשה
תגובה 30403

הקפואיזם אינו זר להסתה, שבסיסה השנאה השמדנית לכל מה שאתה לא.

ההסתה - הצבעת יד גרומה וקשה כלפי גופו של אדם או ציבורים מסויימים, במעורטל וללא סובלימציה כלשהי, תוך אנקות צוררות - בניבדל ממעש תרבותי כלשהו ותוך הניגוד (''עוקר הנטיעות'' כפי שכינו חכמינו את השמדנות המכלה) ליצירה ופרייה.
_________

על ההסתה והנאצה
ההסתה והנאצה הם משקלות מדבירים לרוח היוצרת והבונה, זו המקימה מפעלים בעלי ערך. מן ההסתה עולה אויר מבאיש של רוח כבדה, רעה, גרומה, חמוצה, מצמיתה, נטולת כל רוח קלילה ומשיבת נפש של חיוניות. אנשי ההסתה נטולים לחלוטין כל הומור, כל חסד, כל גילוי של הרוח האנושית היוצרת, המשחררת; נעדרים הם כל שמץ מאותו מעיין מים חיים וצלולים, נושאים הם עמם אטימות מוחלטת, חזירית ודורסת כלפי אותה בריזה קרירה מחיית-נפשות-בשרב שמשרה סביב הנשמה החופשית. הם אויביה הטיבעיים, מקופדים בשנאה עזה כשאול כלפי כל מה שהם לא, כלפי כל מה שחי ויוצר וטיבעי.

כנגד התרבות המשחררת, זו החיונית כל כך לשינוע למעשה הבונה, המשוחרר ממשקלות מדבירים הצוברים משקל עם חלוף הזמן - ולכן יצירתה מחייבת התמדה לוחמת שוב ושוב – קיימת ההסתה, הנאצה, השקר הפתולוגי של הרשע וההטפה הכבדה.

ההסתה - הצבעת יד גרומה וקשה כלפי גופו של אדם או ציבורים מסויימים, במעורטל וללא סובלימציה כלשהי, תוך אנקות צוררות - בניבדל ממעש תרבותי כלשהו ותוך הניגוד (''עוקר הנטיעות'' כפי שכינו חכמינו את השמדנות המכלה) ליצירה ופרייה.

חופש הדיבור אינה הרשות להסתה -

אין בשום מדינה חופשית במערב ''חופש להסית''.

ההסתה - הינה עירומה, תכופות חקיינית, לעיתים גרוטסקית, לעולם כבדה בכובד הגדימה ורוח ''עקירת הנטיעות'' הגורפת.

זה הקול הניחר המצביע ומצביע כמוכה שד כלפי גופו של אדם או ציבור כלשהם, נוקב כקורצה ניטפלת-רע בשמם, ומסית ושוב מסית.

וזה, נאק הרע הגודם - ריק, עקר מכל תוכן מחייה מהסוג המשיב אויר צונן בקיץ השרבי או מצית נקודת אור בלילה של הנשמה.

הצדקנות הגודמת - מדיחה-מדיפה סביבה את צחנת הסאוב המתפשט, לעיתים את סירחון השטרות השדודים הניתחבים בהסתר לאן שניתחבים תחת גיבוי ניראות ''מסורה'' - העשוייה להיות בסיס תעצומות פריצותו-פירצתו של הנבל.

עיקרה המהותי - שיתוק הרצון היצרני של אוכלוסיות נירחבות - זה השיתוק המכשיר לביזה וחמס בשם הדיבר-הריק בעל מראית השגב, זה הבנאלי עד לזרה. שכן מגמות נסיגה והתכווצות חברתיות וכלכליות - אותם חותר השמאן, המשיא והמדיח המודרני לחולל, יפות להעצמת השאות שנאה ולחילול פעולות גודמות תרבות - שהינן דפוס קירבון עתיק יומין של שיכוך זעמם של אלי דמים התובעים את ליטרת הבשר שלהם מפי נציגיהם עלי אדמות.

הסתה (ולשון הרע), על פי הגדרתה, נוקבת בשם אדם, במפורש, לעיתים ברוח הנאצה הכבדה והמתלהמת, לעיתים כמוכת שד. כך, תוכלו למצוא דוגמאות בשפע אצל כתבנים פרועים ופרימיטיבים, שנראה שבעוית עיוועים השליכו מאחורי גוום כל שמץ של תרבות ורחבות דעת בבחינת קליפה דקה של תבונה מאחוריה מסתתרת בדומה בהמת אנוש.

כך, ההסתה מצביעה כמוכת דיבוק ביד גרומה ורעה לעבר אדם מסויים, תוך נאצות כבדות והסתה מעומק מוח שסואב.

מהטעם הזה קראו חכמינו לאדם העוסק בהסתה ונאצה מסוג זה - שופך דם.

לפעמים באה ההסתה גם מתוך ציפייה צינית של אדם שלא נותרה בו עוד כמעט נשמת צלם אנוש, לזכות בטובות הנאה כאלו או אחרות. לפרקים היא באה גם כניסיון פופוליסטי לצבור כוח פוליטי על חשבון קירבונם של אחרים. פעמים, כבפרשת כרם נבות, באה לשון הרע על מנת לנכס את כבשת הרש תוך חיסול הרש בלהט הניוולות שאין לה גבולות.

זו לשון הרע
_new_ הוספת תגובה



על מה אתה רוגז?
א.פרקש (שבת, 17/06/2006 שעה 9:46)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני בסך הכל השליח שלך לדבריך.

ציטטתי אותך, ולא גרעתי דבר ולא הוספתי דבר. וכשאני מציב את דבריך שלך בפניך אתה רוגז כל כך? לא פעם, לא פעמיים –שלוש! תגובות רצופות ההולכות וממריאות בכעס אימים.
אני מציע לך שתפשפש בדבריך ובאמונותיך. קצת בקרה עצמית רק תעזור לך,תחת שאתה חוזר אחורה למחוזות לא רלוונטיים לענייננו. ועדיין לא הסברת, או בעצם רק גימגמת, כאשר האשמת את 'עמך' ישראל בהאשמות וכינויים שקריים היאים רק ל'מיטב' השונאים שלנו בזה הלשון : ''... ובקוטב השני, הרחב יותר, חלאות אנוש מהקשים ביותר בעולמנו, חקיינים שבתרגילי נוכלות, ובאמביצייה אדירה לכוח וממון הינם חסרי גבולות, בעלי כשרון בינוני אמנם, אך מתבססים על חקיינות של אמצעי שרידה שפיתחו אחרים. מדובר כאן בניוון קשה ביותר שהתפתח בגטאות ובתנאים לא תנאים של ביזוי במשך 1800 שנות גלות.. '' אתה לא מדבר על ''מעטים'', אלא על ה''קוטב השני'' של העם ''הרחב יותר''. אתה מדבר בעצם על הרוב המכריע. כמו שמתפרש מדבריך, אתה מדבר על ה''מזרחיים'' בעיקר ועל הפרקשים למיניהם בעדת אשכנז. וזה רוב העם היושב בציון.
_new_ הוספת תגובה



למי שלא הבין מהו ''קוטב'': קצה של סקאלה נירחבת
מיכאל שרון (שבת, 17/06/2006 שעה 8:31)
בתשובה לא.פרקש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ברשימתי שאת משמעותה הפך מר פרקש על פיה (ראו את הטקסט הרלוונטי שלי בשולי המאמר, בקישור שפרקש מביא לדבריו הוא ולא לדברי - לשם כך יש להקליק שם למטה מימין על המילים בכחול ''חזרה למאמר''), ברשימתי זאת היצעתי את ההנחה שככל הסביר, מבחינת ווקטור מסויים (או איפיון מורכב מסויים שאני מתארו בכמה מרכיביו, בשני ערכיו: גאונות רוח בקצה האחד וסאוב בקצה השני) האוכלוסיה היהודית היא בי-פולרית (דו קוטבית).

דהיינו האוכלוסיה היהודית (כמו כל אוכלוסיה) נמצאת על רצף, ואני מדבר כאן על שני קצוות הסקאלה הזאת (או שני הקטבים - למשל, לשם דוגמא - 10 אחוז בקצה האחד ו-‏15% בקצה השני) ואיני מדבר על חלוקה לשני חצאים. אני מדבר על קטבי הסקאלה. בי-פולרי זה דו-קטבי בעברית, וגראפית הדבר דומה (איני יכול לצייר כאן) למישור שבקצותיו 2 גבעות קטנות.
_new_ הוספת תגובה



אינני מתכוון לענות על כל הודעה שלך בנפרד
א.פרקש (שבת, 17/06/2006 שעה 9:05)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

משום שאתה שולח 3 הודעות ברצף לאותו עניין כל פעם.
לכן לענייננו זה, ולעניין 'קטבים', גאונות' ו-''חלאות אנוש מהקשים ביותר בעולמנו'' בכלל הריני מצרף את אמירתך במקורה:

'' האוכלוסיה כאן היא בי-פולרית
מיכאל שרון (יום חמישי, 08/06/2006 שעה 1:39)

דהיינו, קוטב מצומצם של אנשים גבוהים מאד ביכולתם המוחית, במעלותיהם המוסריות, ובאנושיותם. ובקוטב השני, הרחב יותר, חלאות אנוש מהקשים ביותר בעולמנו, חקיינים שבתרגילי נוכלות, ובאמביצייה אדירה לכוח וממון הינם חסרי גבולות, בעלי כשרון בינוני אמנם, אך מתבססים על חקיינות של אמצעי שרידה שפיתחו אחרים. מדובר כאן בניוון קשה ביותר שהתפתח בגטאות ובתנאים לא תנאים של ביזוי במשך 1800 שנות גלות, אצל אנשים שלא שמרו על יושרה ולא עסקו בלימוד תורה, אלא הסיקו את המסקנות המתבקשות: דופקים אותי? אהיה רב-אמן בדפיקת הזולת, בכל דרך אפשרית, ללא גבולות, וללא שמץ של חמלה, רחמים ואנושיות כלשהי.''
תגובה 78395

במה זה שונה ממה שטוענים 'מיטב' האנטישמים?
אולי שהם רק לא מציינים, אפילו לא באיחור ומחוץ לאשכולות הויכוח איתם, שהם התכוונו ל''קצוות'' של 10% מכאן ו-‏15% משם. מאחר שבכל מקרה, מר מיכאל שרון, הציב אותי לשיטתו בקבוצת ה-‏15% שלו, אני חייב לגלות ולהודיע לכולם שעכשיו יש לי תובנות חדשות לגבי שיטת הפעולה וההכפשה שבה נקטו ונוקטים אנטישמים מזה דורות. ועל כך אני חייב לברך ולהודות למר מיכאל שרון.
_new_ הוספת תגובה



למי שלא הבין מהי דופלריות כאן: תרשים
מיכאל שרון (שבת, 17/06/2006 שעה 9:46)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

תרשים בהמשך להודעתי למעלה: ''מי שלא הבין מהו קוטב --''

_new_ הוספת תגובה



ואלה הדברים שכתבתי, אותם הסב פרקש לצרכיו על פיהם
מיכאל שרון (יום שני, 19/06/2006 שעה 2:29)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

האוכלוסיה כאן היא בי-פולרית
מיכאל שרון (יום חמישי, 08/06/2006 שעה 1:39)

דהיינו, קוטב מצומצם של אנשים גבוהים מאד ביכולתם המוחית, במעלותיהם המוסריות, ובאנושיותם. ובקוטב השני, הרחב יותר, חלאות אנוש מהקשים ביותר בעולמנו, חקיינים שבתרגילי נוכלות, ובאמביצייה אדירה לכוח וממון הינם חסרי גבולות, בעלי כשרון בינוני אמנם, אך מתבססים על חקיינות של אמצעי שרידה שפיתחו אחרים. מדובר כאן בניוון קשה ביותר שהתפתח בגטאות ובתנאים לא תנאים של ביזוי במשך 1800 שנות גלות, אצל אנשים שלא שמרו על יושרה ולא עסקו בלימוד תורה, אלא הסיקו את המסקנות המתבקשות: דופקים אותי? אהיה רב-אמן בדפיקת הזולת, בכל דרך אפשרית, ללא גבולות, וללא שמץ של חמלה, רחמים ואנושיות כלשהי.

על כך כבר אמר הפילוסוף היהודי-אנגלי הגדול והמדינאי פרופ' ישעיהו ברלין: בממוצע, היהודים אינם טובים יותר ואינם גרועים יותר מעמים אחרים, אך בשני המקרים (זה של הטוב, וזה של הרוע), הם מגזימים. שוב אנו רואים את אותה בי-פולריות (דו קוטביות) כאשר הממוצע הינו ערך מקוזז משני הצדדים הנוגדים.

דומה שהגאונים היהודיים משמשים כעלה תאנה לחלאות האנוש בעמנו.

האוכלוסיה היהודית בכללותה, נמצאה בשנות ה-‏50 כבעלת IQ ממוצע של 101, בדומה לערבים. ה-IQ הממוצע של עמים אחרים, כפי שנמצא במחקר מקיף של פרופ' לין מאירלנד, שפורסם לפני כשלושה חדשים:

גרמנים והולנדים -107
פולנים -106
אנגלים - 100
צרפתים ואירלנדים -99
איטלקים -98
רוסים - 95
סרבים - 87

יש לזכור שהבדלים אלו, הניראים זעירים, מתייחסים לערך הממוצע עבור אוכלוסיה של מיליונים, ועל כן ההבדלים בין אנשים רבים בעמים אלה ברמת ה-IQ הינם גדולים
_new_ הוספת תגובה



אם בעם מסויים 10 אחוז הם חלאות אדם האם כל העם כאלו?
מיכאל שרון (יום שני, 19/06/2006 שעה 2:43)
בתשובה לא.פרקש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אבל זה בדיוק מה שאתה שם בפי. אמרתי: בעם היהודי יש חלאות. אמרתי - בקוטב אחד של הרצף. נתתי סדר גודל, 10 או 15 אחוז. אמרתי שקוטב זה גדול יותר מהקוטב הנגדי של גאונים - שיכול להיות 10 אחוז (גאונים) מול 15 אחוז מסואבים. הראיתי קודם, מה פרוש ''דו קוטביות'' על ידי תרשים. http://www.michael-sharon.com/desc1.pdf

אך המשכת באותו נאוץ והסתה. ואתה שם מילים אחרות בפי. אתה אומר: מיכאל אומר שכל היהודים מסואבים. שעל כן, אבקש בהודעה הבאה במקום שתביא מלל שמטשטש את הדברים, שתעשה דבר קצר יותר: תן את שימך הפרטי, שם משפחתך וכתובתך. אחרת אפנה למשטרה לברר זאת.

אני מקווה שכאן לא תשים דברים בפי, ולא תגיד שאמרתי משהו אחר. אמרתי: כתוב את שמך הפרטי,שם משפחתך וכתובך.
_new_ הוספת תגובה



בא לא נשכח את דעותיך הגיזעניות
מהנדס אזרחי (יום שני, 19/06/2006 שעה 3:14)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

למה לנו להתיחס אלך ''ומחקרך''
_new_ הוספת תגובה



אין לי ולו שמץ, שמץ שבשמץ של גזענות
מיכאל שרון (יום שני, 19/06/2006 שעה 5:24)
בתשובה למהנדס אזרחי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

גזענות מרתיחה אותי, כתבתי מאמרים לא מעטים נגדה וחשפתי את שורשיה. בגיל צעיר יותר, במאי 71 היפגנתי עם הפנתרים השחורים, כנגד ניחשול המזרחים. הוכחתי למשל שמחקרים שמצאו ש''בני עדות המזרח'' לא דוחים סיפוקים, הינם הטעייה. וכי הגורם הקריטי כאן הוא רציונליות הורים. דהיינו שגם ילד ממוצא מערבי שהוריו מפעילים כלפיו גישה לא רציונלית וסמכותנית, גם הוא לא ידחה סיפוקים.

לא רק שאין בי שמץ של גזענות במישור האישי, אלא שכל עבודתי כוונה להתמקד באדם הבודד, ולא בקבוצה האתנית. כתבתי אין ספור פעמים, שגישות אתניות המכלילות לגבי קבוצה אתנית שלמה, לא רק שיש כאן פגם מוסרי ומסאב של רצון איון כלפי הזולת, אלה שזה גם לא יעיל. אי אפשר לנבא מהם תכונות הפרט לפי הקבוצה אליה הוא שייך. הדרך היחידה לדעת זאת זה מבדקים ושאלונים אישיים.

עם זאת, במסגרת מאות הנושאים ואלפי הרשימות שהיצבתי, ומכיוון שאיני חשוד בגזענות, בכל ליבי אני ההפך הגמור וגם כתבתי נגדה, ראיתי לעצמי חופש לאמר גם דברים מסוג: אין זה נכון שהעם היהודי כולו הוא טלית שכולה תכלת. לא אנקוט בגישה המכחישה הטוטלית. יש בקרב היהודים גם אחוז מסויים של חלאות אדם מהקשים מסוגם, כשם שיש גם אחוז מסויים של אנשים שנימנים על גדולי הרוח. יצאתי גם במילים בוטות נגד גזענות מזרחית ונאצות שהוטלו כאן תקופה ממושכת כלפי יהודים ממוצא מערבי, והראיתי שאם להשמיץ, גם המזרחים (כלפיהם נקטתי במכוון ובהתרסה בכינוי פרענקים'') - אפשר, אם הולכים על האשמות אתניות כוללות, למצוא בקרבם תופעות של גסות נפש וכד'.

אילו הייתה בי גזענות כלשהי, כשם שיש בארצנו לרבים - ישראל היא אחת המדינות הגזעניות בעולם - האם הייתי כותב את הדברים הבאים?

מזה שנים, יש אנשים שמשקיעים מאמץ בקור רוח, נחישות, ותוך חוסר מעצורים בשקריהם, למצוא בי דבר דופי. מדובר במאמצים בלתי נילאים של הכפשה, המלווים אותי שנים רבות. הנה כאן, במאמר יפה שלי, ונוכח חומר יפה נוסף, טרח פרקש לשרבב חומר מנאץ, שאין לו כלל קשר לדברים שכתבתי. סיבת הדבר היא ניכוס על ידי מערכת כלשהי של פיתוחים בתחומי במשך שנים רבות, בהיקף של עשרות מיליוני שקלים ויותר, והחלקה ושימון של המעשה הניתעב הזה, שאין שני לו, על ידי ניסיונות בלתי נילאים, בנוסח פרשת מעשה הנבלה המחריד של ''כרם נבות'' על ידי אחאב ואיזבל, הן להדביק לי דימויים מכוערים ככל שמכוער יכול להיות מכוער, והן לחלץ מפי דיבוב מרשיע באמצעות הסערת רוחי על ידי פרובוקציות קשות חוזרות ונישנות, ולהוציאני מגידרי אף על פי שאני אדם מתון.

כעומק ההכפשה - וכאן מדביקים לי את הנאצה הקשה ביותר שיכולה להיות קיימת בכלל במדינת ישראל, ארצה של שארית הפליטה - שמים בפי טקסטים נאציים - כעומק ההכפשה, כך עומק הנכוס וערך הדברים שנחמסו ממני.
_new_ הוספת תגובה



הטקסט שלי שמופיע כרשימה בשולי המאמר שבקישור
מיכאל שרון (יום שני, 19/06/2006 שעה 5:34)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

2005 / 12 / 26
שם המגיב/ה: מיכאל שרון:
משא שמעון בוסקילה
(בתשובה לכותבת ששאלה אותי כיצד אני כותב בתקיפות ומקלל כפרימיטיבי - ''מעניין מה אמא שלך לימדה אותך'')

את מה שאמא שלי לימדה אותי, לא תלמדי לעולם. אימי, רחל, עליה השלום, היתה כל ימיה אשה טובה. כן, טובה. מה שאצלכם, אשכנזים צבועים וערמומיים המקבלים משכורת עם תוספות גדולות מהצד ומתחת לשולחן, חיים ברמת חיים של 35 אלף ומצהירים על משכורת נטו של 10 , אצלכם טוב זה פרימיטיבי. ורשעות סמוייה וגלוייה וערמומיות, המסוות עצמן במילות רמאות של רצון טוב, מנשבות מכתיבתכם ומכל מעלליכם, שהרי זה ''מתוחכם''. ואתן מוצאות מילות לעג וביטול לאמר לגבריכם הנוכליים והנוורוטים גם על הטובים שבנו.

כן, רבים מכם נוורוטים ובעלי חשיבה חד מימדית, שהרי רדפו אתכם באירופה 1800 שנה והפכו אתכם, רבים מכם, לחולים בנפשכם ודפוקים באופן מוחי, בעלי חשיבה הנעולה רק על כוון אחד. וסיגלתם לעצמכם שם, היכן שביזו אתכם מאות שנים, כישורי השרדות נוכליים, האוכלים כאן כל חלקה טובה.

אנחנו, ברוך השם, הערבים כל השנים היו ידידינו, למרות שהתעמולה שלכם אומרת שגם אותנו רדפו כמוכם. לא הישמידו מאיתנו 6 מיליון, ובתקופת תור הזהב של האיסלאם, וגם לאחר מכן, בעירק, סוריה, טורקייה ומרוקו היינו אהובים ומכובדים בניגוד לכם. כאן הפכתם את בנותינו לזונות ופרחות, התזתם עלינו ד.ד.ט. וראיתם בנו פרימיטיביים. זאת אף שלא היינו נוורוטים כמותכם, שכן לא נירדפנו, ואנו בריאים בנפשנו, וכישורינו המוחיים עולים על שלכם, שכן איננו נוורוטים. אף כשבאנו לארץ המובטחת, הסתכלתם על בגדינו וגינונינו, ולא חדרתם למוחינו, אלא הדבקתם לנו פרימיטיביות. כן, מאז הפכתם את חלקנו לנוכלים, כמוכם, שכן זו הדרך היחידה להשיג מעמד היכן שהשתלטתם על כל העמדות בעלות המשמעות. את מה שזרעתם, חלאות, גם תקצרו, עד כלות.
_new_ הוספת תגובה



אני מקווה שאדוני בקו הבריאות
עמביש (יום שני, 19/06/2006 שעה 22:08)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אחרת לא אוכל להבין את הטקסט ההזוי הזה.
_new_ הוספת תגובה



הפרה המקודשת ביותר - מערכת הביטחון
מיכאל שרון (יום שני, 19/06/2006 שעה 6:56)
בתשובה למהנדס אזרחי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

המערכת המקודשת ביותר והחזקה ביותר בישראל. כל איש ימין יקפוץ לדום כשמזכירים את שמה. אדם כפרקש, המציג עצמו כאיש המערכת, או לפחות נוקט בז'רגון של המערכת, כרבים שם, מול ביקורת, הוא נוקט במלל שמנוני ועמום, ורואה כאן רק טוב, רק וורוד. משכורות גבוהות, פנסיות שמנות, הטבות. דירה בת 4 חדרים (לא ככה פרקש?) או יותר, אולי ברמת אפעל, אולי בצהלה, שמחירה 250 אלף דולר או יותר. ריהוט משובח. מטבח מאובזר היטב. אולי גם, לפי מיטב הטרנד, אופני הרים משובחות, שעלו 15 אלף שקל. מה יש להתלונן?

אבל רגע. מערכת ציבורית שזורם אליה 45 מליארד שקל או יותר. מקודשת, עם ביטחון לא מתווכחים. מה שאומר, אין כמעט בקרות תקציביות, אתה אומר ביטחון, מוסיף כלאחר יד, ''חיוני'', ואישרו. כמו מה זה נישמע לכם?

נכון.

להלן קצה קצה הקרחון, מהתקופה האחרונה (ויש סיפורים, יש מכאן ועד להודעה חדשה, ומכאלה שיודעים היטב על מה הם מדברים)

מנכ''ל התעשייה האוירית – שוחד, מרמה, הפרת אמונים.
משרד הביטחון מתנגד לאיסור מתן שוחד בעסקאות נשק..
הרופא הבכיר ביותר במשרד הביטחון – שוחד
- וזכורה ''לטוב'' גם את אלה דותן, פסיכולוגית קלינית בשנות ה-‏80 וה-‏90 בביה''ח הפסיכיאטרי שלוותא. מדובר באישתו של תא``ל רמי דותן, שבעלה הקודם, איש ח``א, מת בנסיבות עלומות. תא''ל רמי דותן יצר יחד עם אלה, עוד כשבעלה הקודם היה בחיים, אווירה שחצנית של פריצות אישית בפומבי. ניהל ``חצר`` מאפיונרית פרטית כראש להק ציוד בחיל האויר, גנב 10 מיליון דולר, היתקין בשיתוף עם חברת General Electric מנועים פגומים במטוסים. נידון למאסר של שנים רבות, הורד לדרגת טוראי. עזר וייצמן אמר שהיה צריך להעמידו מול כיתת יורים. בראיונות שנתנה לעיתונות העמידה אלה פני אישה מוכת גורל והציגה את בעלה כשה תמים וחף מפשע, קודם שהורשע (אמרה גם: ``אני פסיכולוגית קלינית עשירה מאד ולא היינו צריכים את הכסף``). החבורה ההיא ניסתה להציגו כחולה ובעל לחץ דם גבוה, על ידי שימוש בשיטות של ביו פידבק. בזמן חקירתו הביאה לו אלה שוקולד במטרה להגדיל את כמות הסוכר המנוצל והקופאין בדמו, אך היציגה זאת בעין דומעת כאילו ``רצתה קצת לשמח אותו``.
_new_ הוספת תגובה




חזרה לפורוםהסיפור המלא
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי