פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
תולדות העולם על פי בארי חמיש
אלי אשד (שבת, 05/11/2005 שעה 21:19)


תולדות העולם על פי בארי חמיש

אלי אשד


קישורים:
מומחה הקונספירציות הישראלי הידוע ביותר בארץ ובעולם, בארי חמיש, האיש שיצר את התיאוריה שרצח רבין היה תוצר של קונספירציה שלטונית, נותן לראשונה ראיון מקיף על דיעותיו לגבי ההיסטוריה העולמית וחושף שרצח רבין הוא רק שלב נוסף בקונספירציה עולמית שטנית, הנמשכת מזה מאות שנים.
מספר התיאורטיקנים של הקונספירציות כיום בישראל אינו קטן כלל. רבים מהם ניתן למצוא באתר ''תיק דבקה''. הם כוללים נציגים פעילים ביותר ברשת כמו מיכאל שרון, המאמין בקיומה של כת שטן מקיפת כל וכל יכולה בישראל ואיריס אידלבאום-יער, המאמינה שהתנועה הציונית לדורותיה עומדת מאחורי חוליי האנושות. כמה מהם אנשים ידועים למדי, כמו איש העסקים מ''פיקנטי'', משה בדש, שחיבר כמה ספרים כמו ''השיטה'' ו''העלוקות'', שהופיעו בהוצאת הספרים שלו ''עם אובד'', שבהם האשים ארגונים ממשלתיים ועסקיים שונים בקונספירציות כנגד האזרח.

Return of the Giantsאולם דומה שאין בארץ אף מומחה קונספירציות שמתפרש על תחומים כה רחבים וזוכה לפרסום בינלאומי בחוגים אלה כמו בארי חמיש. חמיש התפרסם בכמה תחומים קשורים. הוא אחד החוקרים היותר ידועים של נושא העב''מים בישראל ואף פירסם ספר חשוב באנגלית בשם Return of the Giants, הסוקר את תופעת העב''מים בארץ, שבו סקר את תולדות התופעה בישראל בשנות השמונים והתשעים של המאה שעברה, כאשר ישראל סבלה מאין ספור עב''מים שהופיעו בשמיה ושעם החייזרים שבתוכם נפגשו, לכאורה, ישראלים שונים. בספרו זה ובמאמריו השונים בתחום התגלה חמיש כאחד החוקרים היותר קפדניים ורציונליים באופן יחסי בנושא זה ועסק רבות בפיצוח שקרים וזיופים שונים שנקשרו להופעות של חייזרים כביכול.

מסקנתו של חמיש לגבי החייזרים היא שיש לזהותם עם הנפילים התנ''כיים המוזכרים בספר בראשית. אלו יצורים במשימה שטנית, שכל עניינם היחיד הוא בנשים של ישראל, שעימן הם מקיימים יחסי מין ומפרים אותן מסיבותיהם הבלתי ידועות, בדיוק כפי שעשו הנפילים המתוארים בספר בראשית. חמיש מעלה בספרו את האפשרות שחתימת הסכמי אוסלו בשנת 1993 והתחלת גל העב''מים באותה השנה לא היה צירוף מקרים. לדעת חמיש, לא מן הנמנע שכמו שהענקים בימי קדם תמכו בפלישתים, תומכים הנפילים החייזרים של היום בפלסטינאים ואולי השתלטו על מנהיגים שונים בפוליטיקה הישראלית עם מטרה ארוכת טווח של הרס מדינת ישראל.

אולם, לאחר כמה שנות מחקר אינטנסיביות של תחום העב''מים, זנח חמיש את התחום וכיום הוא ידוע הרבה יותר בציבור הישראלי בתחום שנוי במחלוקת הרבה יותר, כדובר הבולט ביותר של הטוענים כי רצח רבין כלל לא היה פרי ידו של יגאל עמיר, אלא תוצר של קונספירציה מאורגנת שבה השתתפו כמה בכירי ממשלה,דעה שבימים האחרונים מתברר שגם יגאל עמיר קיבל כאשר ביקש לפתוח את משפטו מחדש.

Return of the Giantsהוא פרסם את הספר ''מי רצח את יצחק רבין?'' (1999), שהפך לסוג של רב מכר הודות לניסיון הנואל של הפוליטיקאי אופיר פינס להוריד אותו מהמדפים. ומאז הרחיב את תחומי התעניינותו לקונספירציות נוספות בספריו הבאים ''ימיה האחרונים של מדינת ישראל'' (2001) ו''הצילו את ישראל'' (2003). הודות לרשת האינטרנט הפך חמיש מדמות שולית לחלוטין לאדם המוכר בכל קצווי תבל, ששמו מופיע באלפי אתרים ברשת ושדעותיו נידונות בידי חברי קבוצות שונות, מהימין הקיצוני האנטישמי המטורף ביותר ועד לשמאל הקיצוני הקומוניסטי. כיום, כאשר מלאו עשר שנים לרצח רבין, מתברר שתיאורית הקונספירציה, שחמיש היה ממבטאיה הראשונים, מוכרת בציבור הרחב יותר מאי פעם.

לדברי חמיש, ספרו ''מי רצח את יצחק רבין'', מכר יותר משלושים אלף עותקים בחמש שפות, בישראל ומחוצה לה, מה שהופך אותו לאחד הבסט סלרים הגדולים ביותר. הוא מציין שהשפעתו הייתה עצומה: מאפס אחוזים של מאמינים בטענותיו ב-‏1995 סקר שנעשה בידי קול ישראל ב-‏2002 הראה ש-‏29% מהישראלים האמינו שרבין נרצח כחלק ממזימה פוליטית ועוד 20% חשדו בכך. מן הסתם המספרים מאז רק גדלו.
(יש בכך אגב מקבילה מדויקת למקבילה לטענות הקונספירציה שלאחר רצח הנשיא קנדי שהלכו וצברו בגרסותיהן השונות תאוצה ומאמינים עד ש-‏40 שנה לאחר רצח הנשיא הפכו לנושא מרכזי בתודעה ובתקשורת האמריקנית).

להלן ראיון עם בארי חמיש.
א.א.: מר חמיש איך הגעת לתחום זה של חקר הקונספירציות?

בול בארי חמיש
''בול חמיש'' באתר New World Order Cafe. הבול מוצע כתוספת להודעות דוא''ל
חמיש: הייתי עיתונאי קונבציונלי לחלוטין עד 1990, כאשר חתמתי ערבות לשכנה, נשארתי ערב להלוואה ופתאום גיליתי שאני חייב את כל הכסף הזה. אז גיליתי שיש קנוניה כנגד ערֵבים כמוני. גיליתי אז שבתי המשפט הם אשמים והבנתי שיש לי רק סיכוי אחד לצאת מכל זה, אם אסחט את הבנק הבינלאומי, לכן עלי לחקור את כל הליכלוך בבנק הבינלאומי. החקירה שלי חשפה איזה גנבים הם ואיזה קשרים יש להם. חשפתי מערכת מסועפת ומלוכלכת של קשרים ואינטרסים בין מנהלי בנקים, אילי הון, פוליטיקאים, סוחרי נשק וגורמים עבריינים, כל זאת בשיטת יד רוחצת יד. חשפתי את העלמת העין של צמרת הבנק, שאיפשרה לפושעים לחגוג על חשבון ''האזרח הקטן''. למעשה, סחטתי אותם. גיליתי כל כך הרבה קשרים ושחיתות על הבנק, שכתבתי על זה ספר שלם על השחיתות בישראל, שזכה להמון ביקורות טובות. אחרי זה החל כל העניין של אוסלו ועם כל הידע שהיה לי מהחקירות של הבנקים חקרתי את אוסלו והגעתי למסקנה שיש כאן פשע והונאה גם כן. אז הקמתי מגזין עם יואל בירנברג בשם ''אינסייד ישראל'' שחקר ללא משוא פנים את כל תופעות השחיתות והקונספירציה האלה. מצאתי שהם רחבים יותר ממה שחשבתי מלכתחילה, גם בשטח וגם בזמן. לבסוף, לאחר שנים של חקירות, גיליתי שהכל נגזר מקונספירציה אחת ויחידה. קונספירציה של יהודים כביכול, שהם למעשה אנטי יהודיים, שמותר להם הכל כולל רצח.

א.א.: אתה יכול לתאר את אופי הקונספירציה הזאת?

חמיש: בקרוב יתפרסם בעברית ספרי ''שבתאי צבי, מפא''י והשואה'', שכבר יצא באנגלית, שבו אתאר את כל שורשי הקונספירציה הזאת בפירוט. בקצרה, אני מראה שם ששורשי התנועה הציונית הם מהמשיחים המזויפים, שבתאי צבי ויעקב פרנק, שהם אחראיים ליהדות המודרנית שהיא אנטי יהודית.
הכל התחיל בפגישה שהתקיימה ב-‏1785 של ראש הארגון החשאי ה''אילומינטי'' בבוואריה, אדם ויספאוט, עם משיח השקר יעקב פראנק ועם המיליונר אנשל רוטשילד. האילומינטים היו שליחים של הישועים הקתוליים, שרצו לערער את הנצרות. בפגישה הזאת נקבעה תוכנית של יצירת סדר עולמי חדש, שמופעלת מאז ובהצלחה גוברת והולכת.

חמיש בחולצת רביןא.א.: האם האילומינטים לא היו אירגון אתאיסטי אנטי דתי לחלוטין? כך למשל הם מתוארים בספר רב המכר החדש של דן בראון ''מלאכים ושדים'' ובספרים רבים אחרים כמי שרוצים להרוס את הנצרות. אז למה שהם יעבדו בשירות הישועים הנוצריים הפנטיים?

חמיש: האילומינטי היו נציגים של הישועים, שרצו לערער רק את הנוצרים הפרוטסטנטים, לא את הנצרות בכללה. הם נפגשו עם הפרנקיסטים שתפקידם היה לערער את היהודים מבפנים. מאז השתלבו האילומינטי הישועים בארגון הבונים החופשיים והפכו אותו לכלי שלהם.

א.א.: בספריך אתה טוען במקום מסוים שהציונות היא מזימה שנוצרה בידי הבונים החופשיים, ובמקום אחר אתה טוען שהיא מזימה שנוצרה בידי הישועים.

חמיש: ההסבר הוא פשוט מאוד, הבונים החופשייים נשלטו תמיד בידי הישועים.

א.א.: עד כמה שאני מבין ארגון הבונים החופשיים הוא ארגון ששנוא שנאת מוות על הקתולים שרואים בו מאז המאה ה-‏18 כבסיס לקונספירציה ענק כנגדם אז כיצד הוא יכול היה להישלט על ידי מסדר הישועים הקתולי? איך שהוא זה לא מסתדר לי.

חמיש: אלה דברים מסובכים ומורכבים מאוד ובאמת אולי עדיף לא להתמקד בפרטי הפרטים, אלא במזימה כפי שהיא קיימת כיום. כדור הארץ שלנו כולו נשלט כיום כולו בידי קבוצת רשע אחת ששולטת בארה''ב. זוהי ''המועצה ליחסי חוץ'', בה חברים כל נשיאי ארה''ב בעשורים האחרונים. גם בוש וגם קרי חברים בה. קיסינג'ר הוא אחד המנהיגים. כולם חברים במועצה ליחסי חוץ. המועצה ליחסי חוץ שולטת בארה''ב. היא רוצה להקים ממשלה עולמית ''הסדר העולמי החדש'' והיא רוצה בחיסולה של ישראל.

א.א.: ומי הוא האיש שעומד בראש המזימה?

חמיש: האיש שעומד בראש הכל הוא דייויד רוקפלר, שמשפחתו, משפחת רוקפלר המיליונרית, היא שהקימה את המועצה ליחסי חוץ.

א.א.: אבל אותו דייויד רוקפלר הרי לא עשיר או בעל השפעה ועוצמה כמו ביל גייטס נכון? ביל גייטס יכול לקנות אותו כמה וכמה פעמים. האם לא ביל גייטס הוא חלק מהמזימה גם כן כפי שטוענים כל כך הרבה האקרים, ואולי ראש המזימה?

חמיש: ביל גייטס הוא לא חלק מהמזימה והוא גם לא יכול להיות ראש המזימה. הוא ''עשיר חדש'', ולמרות מה שהוא אולי חושב בעצמו אין לו הכוח שיש לדייויד רוקפלר ולבני משפחת רוטשילד.

הצילו את ישראל!א.א.: הרבה מאוד האקרים לא יסכימו איתך בעניין הזה. בכל אופן המועצה הזאת ליחסי חוץ היא זאת ששולטת בעולם?

חמיש: לא בדיוק. בארה''ב שולטת המועצה ליחסי חוץ, באירופה שולטת קבוצת בילדרברג והם נאבקים זה בזה. לשתיהן יש אותה המטרה, עולם מאוחד וממשלה בינלאומית, אבל תחת שליטתן שלהן. הם מסכימים שצריכה לקום ממשלה בינלאומית, אבל כל אחד מהם רוצה לשלוט בה בעצמו. כל זה הוא תוצר של אותה פגישה ב-‏1785, בין פרנק וויספאוט ורוטשילד, הקבוצה הקטנה הזאת של אנשים שינתה את פני העולם.

א.א.: ואיך משתלבת הציונות בכל הקונספירציה הזאת? האם הרצל היה אחד הקונספירטורים הראשיים, ואולי הראשי, כפי שנטען בפרוטוקולים של זקני ציון?

חמיש: הרצל היה כנראה בסדר. אבל הוא נרצח בגיל 43 בידי הבונים החופשיים, כי רצה לעבור לאוגנדה והבונים החופשיים רצו שכל היהודים יעברו לארץ ישראל.
בן גוריון היה נציג הבונים החופשיים הבריטיים ובובה שלהם. חיים וויצמן היה בונה חופשי ובובה שלהם. אולי לא הייתה שואה בלי ציונות ומפ''אי.
המאה האחרונה הייתה המאה הכי גרועה של העם היהודי. איבדנו 80% מהעם. יש לשים קץ למנהיגות היהודית שהובילה אותנו לכך. עד 1967 נשלטה ישראל בידי קבוצת בילדרברג, ואז נוצר נתק עמוק עד שפרס החזיר אותם לתמונה. אחרי 1967 עברנו לשליטת ה-CFR, המועצה ליחסי חוץ האמריקנית. גולדה מאיר הייתה נציגה של ה-CFR. משה דיין היה הנציג של הקבוצה האמריקנית וידע טוב מאוד שהערבים עומדים לתקוף ב-‏73. כל המלחמה הזאת תוכננה בידי קיסינג'ר בידיעת מנהיגי ישראל. קיסינג'ר בכלל מעוניין בחיסול מדינת ישראל... כולם רצו ישראל בינלאומית כמו שאר העולם. גם הערבים כולם שייכים לניו וורלד אורדר. הערבים גם הם קורבנות בדיוק כמונו.
פרס הוא מרגל של קבוצת בילדלברג ורבין היה מרגל של המועצה ליחסי חוץ. על כך נסוב כל המאבק בינהם. בגין היה האיש הכי הגון והכי חופשי שהיה לנו; הוא לא היה שייך לאף אחד. יצחק שמיר בכל זה ניסה להיאבק אבל נכנע. שרון הוא מרגל של הסדר העולמי החדש בחרות.
אין אף אחד שהוא בעדנו ואת זה אנחנו צריכים להבין.
אחד הדברים המעניינים לגבי חמיש הוא טענותיו שאנשים שידועים כרוצחים שפלים, כמו גולדשטיין ועמיר, כלל לא ביצעו את הפשעים המיוחסים להם, גם כאשר כל אחד אחר מקבל את אשמתם, כולל הם עצמם (במקרה של עמיר) ותומכיהם (במקרה של גולדשטיין).
Traitors and Carpetbaggers in the Promised Landא.א.: אתה שייך לאיזו שהיא תנועה הפוליטית?

חמיש: אני איני שייך לשום זרם פוליטי בישראל. אני משהו יוצא דופן. אני שונא גם את הליכוד וגם את המערך; הם כולם נציגי הקונספירציה. גם השמאל שונא אותי וגם הימין שונא אותי, מאחר שאני טוען שברוך גולדשטיין לא היה הגיבור של חברון ולא ביצע בכלל את הטבח בחברון. זו היתה מזימה של כרמי גילון.

א.א.: ואיך כל זה מתקשר לרצח רבין?

חמיש: רצח רבין היה רצח כל כך שלומיאלי. הם השאירו כל כך הרבה עובדות ורמזים. רבין אמנם היה, כידוע, בונה חופשי בעצמו, אבל רצה בימיו האחרונים לשים קץ לסדר העולמי החדש ולתהליך השלום. הוא ניסה לבגוד בהם ולכן חוסל. יורם רובין, המאבטח הראשי של רבין, הוא זה שירה ברבין. זאת הייתה קונספירציה בחוגים המקורבים לרבין ובראשם שמעון פרס, המרגל של קבוצת בילדרברג, וכרמי גילון, ראש השב''כ, שיזמו את הרצח. אותם האנשים רצחו גם את מוטה גור שלושה חודשים לפני רבין.

א.א: איך הם גרמו לכך שעמיר טוען עד היום שהוא הרוצח? הרי אפילו להתחתן מהכלא לא נותנים לו, אז מה יש לו להפסיד אם יגלה את האמת?

חמיש: אני חושב שהם מאיימים עליו שהם יפגעו בבני משפחתו אם לא ישתוק.
הראיון נערך, כמובן, לפני שיגאל עמיר החל לטעון שהוא מקבל את טענות הקונספירציה של חמיש ולדרוש משפט חוזר. אני מנחש שעמיר שמע בכלא על תיאוריות הקונספירציה של חמיש, ולא מן הנמנע שהשתכנע גם הוא בנכונותן. א.א.
The Last Days of Israelא.א.: האם פרס קשור לדעתך גם לקונספירציות אחרות מלבד רצח רבין?

חמיש: בוודאי. האיש קשור לכל מני מעשי רצח מסתוריים שלא פוענחו. רחבעם זאבי, רפאל איתן, מוטה גור. דוגמה אחת מני רבות: אני חושב שבהחלט סביר שהוא האחראי לרצח הזמרת עופרה חזה, שאיתה היו לו, ככל הנראה, קשרים רומנטיים. לדעתי היא עמדה לחשוף מידע מרעיש על פרשת ילדי תימן ולכן חוסלה אף היא.

א.א.: מר חמיש, אחרי שחשפת מידע רב כל כך איך זה שלא ניסו להתנקש בחייך? הם רצחו כל כך הרבה אנשים אחרים עתירי כוח, השפעה פוליטית וכסף, החל ביצחק רבין וקנדי הבן וכלה בעופרה חזה, אז למה דווקא אתה, עיתונאי פשוט וחסר קשרים, חסין?

חמיש: זה לא שהם לא ניסו לחסל גם אותי. נעשו לפחות שני נסיונות להתנקש בחיי על ידי חבלה במכונית שלי באותו שבוע בשנת 1998. המכונית לא פעלה כסידרה ומיד הבנתי שהמדובר בחבלה. פעם בדרך להרצאה הפסיק הרכב שלי להגיב. אין הגה, אין בלמים, אין כלום. שמאי רכב שבדק את הרכב אמר לי שמישהו ניתק את מערכת החשמל ברכב. אבל אני לא חושש. הם כבר הבינו שאם יקרה לי משהו זה רק יוכיח את הטענות שלי.

א.א.: אגב האם לכל המזימה הזאת יש קשר כלשהו עם החייזרים בעב''מים?

חמיש: אין ספק שיש עב''מים וזה אמיתי. הגעתי למסקנה שמשהו מרושע הגיע מהשמיים, רוב העדות היו, אגב, בנות באותו גיל. לדעתי, החיזרים בעב''מים הם הנפילים והם מעברים בנות אדם למטרותיהם השטניות. יש בעולם הקונספירציות הרבה אנשים שטוענים שהחייזרים הם אלה שעומדים מאחורי הכל. אני לא טוען את זה, אם כי אני לא דוחה זאת על הסף. אני מעדיף להתמקד בדברים שאפשר להוכיח אותם, כמו רצח רבין. אין הרבה אנשים שרוצים להודות שתפיסת המציאות שלהם שגויה ושהם טעו לגמרי במשך כל חייהם בהבנת המציאות. עולם הקונספירציות הוא מעורפל מאד. בדרך כלל הם אינם משאירים עקבות כמו ברצח רבין, אבל אם נחשוף את מה שעומד מאחורי רצח רבין ונעניש את האחראיים, נחשוף את עולם הקונספירציות. אם הבנת את רצח רבין הבנת את העולם.



חזרה לפורום

הצגת המאמר בלבד
הדפסת המאמר קפל תגובות פרוש תגובות תגובה למאמר
 
 


דומני שטענתו של מר אשד כלפי מפליגה ומוגזמת מעט
מיכאל שרון (יום ראשון, 06/11/2005 שעה 1:31) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מעולם לא אמרתי שמדובר בכת כל יכולה וחובקת כל, כפי אמירתו של מר אשד.

יקראו הקוראים וישפטו:

פולחן השטן בישראל ובהסטוריה החדשה
_new_ הוספת תגובה



דומני שטענתו של מר אשד כלפי מפליגה ומוגזמת מעט
Israeli101 (יום ראשון, 06/11/2005 שעה 9:51)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

זרקתי מלה עליך לבארי חמיש, שמך ודעותיך בפא''צ ,
ובעקיפין הוא חזר אליך דרך אלי אשד בפא''צ!!
מעניין!
_new_ הוספת תגובה



האמת מתחילה להתגלות -
מיכאל שרון (יום ראשון, 06/11/2005 שעה 10:53)
בתשובה לIsraeli101
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

גם פא''צ כנראה קונספירציה של הישועים :), ובראשם האב יעקב פטר, יהודי מומר, ממנזר הכרמליטים בחיפה (אדם שהתגלגל גם להיות קצין ס.ס.)

אבל הם, הישועים, כחומר ביד היוצר בידי עבמי''ם מסיריוס, ובראשם החייזר יוסל'ה. במלחמה הבין גלקטית המנוהלת ביקום, נקרו לפא''צ כאילו במקרה אנשים שנבחרו בקפידה, שהדברים שהם כותבים שם, משמשים, תוך שימוש בקוד מסויים, להנחיות טקטיות ואסטרטגיות במלחמה ההיא.
_new_ הוספת תגובה



האמת מתחילה להתגלות -
Divrey Hayamim (יום שני, 07/11/2005 שעה 22:46)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

קשה לעקוב בדיוק בראיון זה ''מי אמר למי ובקשר למה נאמרו הדברים,'' אבל אני יודעת משהו לגבי הישועים: זהו פלג קאתולי חדש (יחסית) ששורשו בארה''ב, והוא ''נוצר'' כ''תשובה'' לפלגים: הפרנסיסקן והפלג הדומניקני (שניהם קאתולים) ששורשהם באירופה. ההבדל בין שלושת הפלגים הקאתוליים הנ''ל הם בעיקר נוהגים ופרשנות. כולם כפויים לוותיקן ברומא.

Shalom D. Israeli 101.

Been busy with Biochemistry and other classes, have you been getting my Emails?
_new_ הוספת תגובה



איפה לקחת את האיוולת הזאת?
ישראל בר-ניר (יום שלישי, 08/11/2005 שעה 2:46)
בתשובה לDivrey Hayamim
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

''הישועים - פלג קאתולי חדש''? ''ששורשו בארה''ב''?

מיסדר הישועים נוסד ע''י איגנטיוס לויולה ברומא במחצית הראשונה של המאה ה 16.
_new_ הוספת תגובה



To Divrey Hayamim
מהנדס אזרחי (יום שלישי, 08/11/2005 שעה 7:37)
בתשובה לDivrey Hayamim
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

? From Palm Desert

_new_ הוספת תגובה



מהר חזרה לבית ספר
רמי נוי (יום שלישי, 08/11/2005 שעה 11:11)
בתשובה לDivrey Hayamim
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הישועים מקורם בארה''ב? הם ''פלג''? ''חדש''? ...נדמה לי שקראת יותר מדי ברצינות ספרים של דן בראון ועשית מהם סלט...
גם הפרנציסקנים והדומיניקנים אינם ''פלגים'' אלא מסדרי נזירים....
_new_ הוספת תגובה



האמת מתחילה להתגלות -
Israeli101 (יום ראשון, 13/11/2005 שעה 4:21)
בתשובה לDivrey Hayamim
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

קבלתי את כל הדו''א ששלחת.
תודה.
_new_ הוספת תגובה



דומני שטענתו של מר אשד כלפי מפליגה ומוגזמת מעט
Israeli101 (יום ראשון, 06/11/2005 שעה 10:01)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מי זה ''פרופסור ידוע באוניברסיטת חיפה שגנב רעיונות'' ?
_new_ הוספת תגובה



מה זה משנה? פרופסור... דווקא לא שמאלני במיוחד
מיכאל שרון (יום ראשון, 06/11/2005 שעה 10:57)
בתשובה לIsraeli101
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אלא אדם בעל דעות מאד כוחניות. היה בין היתר חבר ועמית קרוב של האלוף האנס איציק מרדכי.
_new_ הוספת תגובה



מה זה משנה? פרופסור... דווקא לא שמאלני במיוחד
Israeli101 (יום שלישי, 08/11/2005 שעה 2:04)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

OK הבנתי.
_new_ הוספת תגובה



ומה בדיוק השיר המוזר הזה אם לא שיר קלאסי של כת השטן...
סתם אחד (יום ראשון, 06/11/2005 שעה 23:29)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

תגובה 32555
_new_ הוספת תגובה



ומה בדיוק השיר המוזר הזה אם לא שיר קלאסי של כת השטן...
מיכאל שרון (יום שני, 07/11/2005 שעה 3:03)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

השיר כלל לא מוזר. נכתבים שירים מוזרים לאין שעור יותר במקומותינו. איני יודע אם אתה, המגיב, אדם שולי אם לאו, אך בודאי שכלל לא הבנת מה שלפניך. לא הבנת עברית פשוטה, אך אתה מטיף לשנאה, תוצר מוח ירוד מן הסתם, שכתחליף להבנה ועומק, באה הכוחניות וההסתה של הנבער מדעת שהרוע והשטנה מציפים את מוחו. כתבת ''שיר מוזר''. אז מה, זה הופך אותו למוזר? זהו שיר כנגד היד המונפת על מפעל ההתיישבות ביש''ע, תוך השלכות כלליות המתייחסות ל''עקירת נטוע''.
_new_ הוספת תגובה



אולי באמת אינך זוכר
סתם אחד 1 (יום שני, 07/11/2005 שעה 6:33)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה כנראה לא ממש זוכר את ההקשר שכתבת המלל השטני שבשיר המוזר. זו תהיה טענה לא נכונה (בלשון המעטה) לטעון ''זהו שיר כנגד היד המונפת על מפעל ההתיישבות ביש''ע, תוך השלכות כלליות המתייחסות ל''עקירת נטוע''''. השיר מלא השנאה הזה (מלפני כשנתיים) לא היה ביטוי כנגד ''היד''...

הנה מה כתבת לפני כשנה וחצי על עקירת נטוע:

''יש להבין כי ההתנתקות מעזה ובניית החומה הינם מערכת אחת, של התנתקות מהערבים הניצמדים וניטפלים אלינו בעוית רצחנית, דרך חכמה שאין כמותה למזעור הסכסוך במישור האיזורי והבין לאומי והתפנות לפיתוח במישורי קיומינו הכלכליים, הטכנולוגיים, המוסדיים והחברתיים שסבלו מקריסה רבתי. המלה ''התנתקות'' אינה כאן תרגיל לשוני בנוסח השמאל (''קרבנות השלום'', ''אופק מדיני'', ''חלון הזדמנויות'' ודומיהם). לא אצל אריק. זו היא מהות הדבר שהוא בגורל המשכיות מפעלנו ההיסטורי כאן. והמשך הישיבה בערינו העתיקות, כפי שהנשיא בוש, לראשונה בהיסטוריה של הציונות, נתן לה לאחרונה לגיטימצייה, בהצהרתו – שהערבים השוו את חשיבותה מבחינת אסונם, להצהרת בלפור. לאחר אלפיים שנות גלות ואיוולות הרות אסון לא מעטות בתולדות עמנו, הרי חלילה לנו שתתחיל תזוזת הקריסה בכיוונה של גלות נוספת''.

''וכי אין המתנגדים להתנתקות רואים שעיקשותם הקטלנית היא היא עקירת הנטוע רבתי? בבחינת, הכל או לא כלום, יבוא איפוא הלא-כלום (ואחריו השד, או -- המשיח, לאחר גדישת מלוא מנת היסורים, בבחינת ''חבלי משיח...'')''.

''אבל כאן מדובר בהיפוכה הגמור. לא מנוסת עכברים חפוזה (כפי שקורא לכך ביאליק), תוך נטישת בעלי בריתנו, אלא יציאה ברעם הסער, תוך חיסול שני מנהיגי הטרור הקשים ביותר, שייך יאסין ורנטיסי, ובמהלך איטי ומתוכנן וקצוב, תוך שליטת מנצחים במתרחש. והרי מנהיגות זאת תדע גם לחזור לשם, אם ידרש הדבר''.
הולכים עם עזה לעזאזל
דיון 2151

פעם אתה כאילו נגד עקירת נטוע ופעם אתה בעד.
איך אתה מסביר את הסתירה הבולטת כל כך?
_new_ הוספת תגובה



במאמרי הגנתי על ההתיישבות
מיכאל שרון (יום שני, 07/11/2005 שעה 7:27)
בתשובה לסתם אחד 1
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כאן היה מאמר יחיד בו התייחסתי להכרת בוש באפריל 2004 בגושי ההתיישבות ולשיכוך הלחצים על ישראל לנסיגה טוטלית. מאוחר יותר הצגתי את הבעייתיות שבהתנתקות גם במציאות החדשה הזאת.
_new_ הוספת תגובה



השיר מנוקד. ושירים נוספים
מיכאל שרון (יום שני, 07/11/2005 שעה 7:47)
בתשובה לסתם אחד 1
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

היד המונפת
טוהר הלוחמה על היקר
בפרץ
תגר - מחווה לרוח החפשית
_new_ הוספת תגובה



שקר וכזב
סתם אחד (יום שני, 07/11/2005 שעה 7:43)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

השיר המטורף הזה, הרווי באלמנטים מפחידים, נכתב בעיצומו של דיון שבו ביקש מר ד. סיוון לתקן רושם מוטעה בעקבות מאמר קודם של מר א. מילשטיין. השיר נכתב מתוך עמדת נחיתות לאחר שלא הצלחת לשכנע את קוראי הפורום בעמדתך.
_new_ הוספת תגובה



מי בדיוק מטיף לשנאה
סתם אחד 1 (יום שני, 07/11/2005 שעה 7:52)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כנראה שלא הבנת מה שכתבת לפני שנתיים.......!!!
היתכן שאז הבנת והיום לא......?
_new_ הוספת תגובה



אני תוהה מה פשר הצוררות הכבדה והרעה שלך כלפי
מיכאל שרון (יום שני, 07/11/2005 שעה 8:17)
בתשובה לסתם אחד 1
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הנושבת מדבריך השקריים וחסרי השחר. דומה שהשנאה הקשה והצוררת למי שכשרונו עולה לאין ערוך על שלך, השנאה הצוררת והשמדנית למי שכתיבתו זורמת, חייה, משוחררת וחכמה (בעוד כתיבתך הבל כבד ושמנוני של אדם נטול כשרון יוצר לחלוטין) מביא אותך לשקרים קשים, נאוצים ושאר תועבות. לך לראות את הסרט ''אמדאוס''.
_new_ הוספת תגובה



שוב העט שלך נוטף שנאה
דוד סיון (יום שני, 07/11/2005 שעה 9:34)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מה לעשות מיכאל והשיר המקורי (תגובה 32555) שלך נועד להשחיר ולהטיף שנאה כלפי מישהו שחלק על אורי מילשטיין. מישהו (סתם אחד 1, תגובה 69514) מנסה להאיר את זהירותך ואתה במקום להיות יותר זהיר דוקא עושה את ההיפך.

עצתי לך, בדוק את עצמך לפני שאתה מתפרץ. אז יש סיכוי שתראה באיזה פתיל הופיע השיר לראשונה ובאיזה עיתוי. אז גם יש סיכוי שתבחין מי הוא בעל הכשרון היצירתי הכותב דברי ''הבל כבד ושמנוי ... נאוצים [,שנאה] ושאר תועבות''.

הפוסל במומו פוסל.
_new_ הוספת תגובה



שיר לא מתייחס כלפי אדם בודד אלא לתופעה
מיכאל שרון (יום שני, 07/11/2005 שעה 9:53)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לעיתים מקורות השראתו של המשורר יכולים להיות התנסות ברגע מסוים עם אדם יחיד, קערת מרק עוף מסויימת כשבחוץ מטפטף גשם ושאר חוויות פרטיקולריות. אך לאלה אין כל חשיבות, אלה נשכחים שכן הוו לכל היותר trigger לכתיבה. החשיבות נודעת למשמעותו של השיר הנותר עמנו ושתכולת ההתייחסותו כוללת ולא פרטיקולרית.
_new_ הוספת תגובה



נכון מאד, אלא
דוד סיון (יום שני, 07/11/2005 שעה 11:15)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בתמצית האדם הוא נוף מולדתו והמשורר פועל מתוך המציאות האישית שלו. לכן כדי להבין את משמעות השיר כדאי לנסות ולראות אותו בהקשר המקורי שלו. לצערנו, בהקשר המקורי המשמעות של השיר היא ממש כמו ששני האלמונים כתבו (לא כדאי לחזור על הביטויים והפרטים).

לכן עדיף היה אילו לא נכתב השיר ההוא בהקשר ההוא.
לכן עדיף היה שלא ננסה להדביק לשיר מהות שונה מזו המקורית.
_new_ הוספת תגובה



נכון מאד, אלא
פרקש (יום שני, 07/11/2005 שעה 11:28)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שהאדם לאו דווקא 'תמצית נוף מולדתו' ואינו 'פועל דווקא מתוך המציאות האישית שלו'. יש על כך מחלוקת בקרב המשוררים וישנם קבוצות הדוגלות אחרת. זו המחלוקת בין הדרך אותה התווה שאול טשרניחובסקי ושאותה אתה מצטט לבין חלק מהמשוררים ''החדשים'' שצמחו בשנות ה-‏50 תחילת ה-‏60, ונתן זך מייצג אותה - והאומרת שהמשורר (האדם) אינו תמצית נוף מולדתו או דבר גשמי אחר, אלא תמצית מהותו, מחשבתו שאינה מתחשבת דווקא במציאות בת חלוף.

בלינק זה יש את השיר של טשרניחובסקי ובהמך למטה את השיר של נתן זך:

נתן זך / התבנית והנוף
הארץ המובטחת אינה הארץ שנתנה,

הנמוגה באוויר מאפיר כתמונה נמוגה.

עם השנים הארץ המצויה מתמעטת,

הארץ המובטחת וזהרה לוהטים כצהרים באבן.

מולדת אינה מצמיחה אלא כמיהה לדבר אחר, לא מולדתי.

העיר הספוגה כאב, הבית המהדהד

מחזירים רק מה שהושקע בהם, כמראה.

רק המקום שבו לא היה
משלים אדם עם נופו, בלעדיו

אין לו עודף, אין לו מקום.

הצילום המדויק שבחלום
הכרחי. מה שהיה, לעולם אינו מספיק.

_new_ הוספת תגובה



סיוון. דברי כוונו ל''סתם אחד'' שאני יודע היטב מיהו ומהו
מיכאל שרון (יום שני, 07/11/2005 שעה 11:22)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כתבן רדוד רודף סנסציות זולות שכתיבתו צהובה לחלוטין, אך הגימיק של הבאת הזבל לקורא בסגנון מכובד נעשה על ידי כתיבת החומר הצהוב (סטלגים, כתות של פושעים, מענים ורוצחי חתולים ואנשים, הטפה לפולחני סטייה ופגניות ושאר זבל מהקשים מסוגו) כתיבתו בסגנון כמו-מכובד. האיש צורר כלפי, על רקע שנאתו העזה כשאול לכל מה שיש בו חיים, קלילות מפיגה שרביות, זרימה, אויר נקי, וחוכמה אמיתית. כך, הוא נדחף למעשי תעוב כלפי - החל מהשוואתי לאוטו ויינינגר ולהיטלר וכלה בהדבקתי לכת השטן.

שנאה פתולוגית, שקרים פתולוגיים וצוררות כבדה ורעה, המאפיינת לעיתים את שנאתם של כשרונות דלים לכשרונות העולים עליהם. ''תרומתו'' לתרבות העברית - הפצת זבל, פיברוקים, שקרים והבלים, תוך נטייה לגרות יצרים.

אין כאן עניין פוליטי, אלא שנאה מרופשת של בעל מום קוגניטיבי לזה שכביכול בקיומו ויצירתו מציג אותו במערומיו העלובים, הנקלים והדוחים.
_new_ הוספת תגובה



קישקושציה
סתם אחד (יום רביעי, 09/11/2005 שעה 0:12)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ואחרי זה עוד תטען שכתיבתך היא מהטובות במערב.
_new_ הוספת תגובה



קישקושציה
מיכאל שרון (יום רביעי, 09/11/2005 שעה 3:09)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



תוסיף את זה ל- 3000 הרשימות החשובות שלך באתר זה
סתם אחד (יום חמישי, 10/11/2005 שעה 6:07)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



קישקושציה
Israeli101 (יום ראשון, 13/11/2005 שעה 4:29)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

חילוקי דעות מהותיים עם מיכאל שרון, אינם מנועים
מלפסול את העובדה שמחקריו מעמיקים, כתיבתו והבעתו מעולה.

מבחינתך, להלך בתלם ''סייג לחוכמה, שתיקה''! חוכמה.
_new_ הוספת תגובה



השיר כולל מוטיבים קשים
סתם אחד (שבת, 12/11/2005 שעה 21:24)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כגון: נחשים, הכשות, גדימה, כבילה, עקירה וכד'....

אלו מוטיבים של כת השטן.
_new_ הוספת תגובה



נניח לרגע שכל תאוריות הקונספירציה נכונות -
מיכאל שרון (יום ראשון, 06/11/2005 שעה 2:09) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הנה, כך מפיצים תאוריית קונספירציה :) האם מאן דהו הוא בונה חופשי דרגה 32 וחבר באגודת האדם העליון שייסד אחד העם (אשר גינצבורג) שמסעותיו לכינוסי האגודה ברחבי העולם היו באצטלה של פעילותו כסוכן תה ויסוצקי ?

הבה נניח לרגע שרוב תאוריות הקונספירציה הללו נכונות ורבים המושכים בחוטים:

הבונים החופשים; תאוסופים או טרנצנדנטליסטים מאז תקופת וויליאם בלייק במאה ה-‏18 (אפילו על הדולר האמריקני - אבוי, אינך רואה סמלים נוצרים, אלא פירמידה ועין בראשה...); אירגון אנגלו-סקסי חובק כל בחסות הנסיך צ'רלס שנועד להשליט את האנגלוסקסיות בעולם, ששלוחותיו הן בין היתר שירות הביון הבריטי והכנסיה האנגליקנית; אירגון כלל גרמני הממשיך את הטמפלרים, שקיבל תנופת ענק בזמן הקייזר וילהלם ה-II , שסמליו הם הגביע הקדוש, ופרסיוואל (ווגנר והיטלר בחסות קוזימה ווגנר נימנו עליו כמובן. תגובת נגד מוקדמת של גורמי אליטות מפרוסייה היתה חיסולו של לודוויג השני - פטרונו של ווגנר- תוך ביום טביעה באגם, והוצאת תעודת בלתי שפוי ביחס אליו.. וכיוצא בזה. תגובת היטלר היתה מצידו חיסול האליטה הפרוסית לאחר מרד הקולונל שטאופנברג); וכמובן, גורם שהינו בעל ברית ישיר של השטן עצמו - חלקים ביהדות. ועוד כהנה וכהנה, כולל גורמים הקשורים למשפחת רוקפלר; או למליארדרים אחרים; וזאת תוך משיכה בחוטים וכינוסים תכופים של אינטלקטואלים מובילים הבאים באופן אנונימי ל''סמינרים'' במקומות נידחים באיים הקריביים וכד' בהם הם מתודרכים.

נניח אפילו שגורמים שונים משפיעים ומטים את בין לאדן, איש עסקים אפלוליים בעיקרו, אשר כל שברצונו הוא להמשיך בשליטה בנתיבי סמים מובילים באיזור פקיסטאן ומעבר לה ושיחוד חצי הממשלה שם, והפונדמנטליזם הינו רק מכשיר לגיוס אנשים מסורים לאירגונו.

הבה נניח לרגע כל זאת. אבל מה נעשה מרוב השפעות הפועלות בכוון זה ובכוון סותר, כמעין שתי וערב או מרחבי זיקות והשפעות צפופים שכאלה?

נו, אתם רואים, גם אם כל זה קיים, נשארה לבסוף האמונה, הרצון והאוטונומיה של הבחירה החופשית.
_new_ הוספת תגובה



אח, איזה עולם מרתק
יובל רבינוביץ (יום ראשון, 06/11/2005 שעה 4:57) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני מניח שגם בדיון זה צפויים רוב המגיבים להתעלם מנושא המאמר שהוא התופעה התרבותית הקרויה בארי חמיש ולהיסחף שוב לדיון על קונספירציות ורצח רבין.

מה שמרשים אותי במיוחד בתיאוריות של מר חמיש הוא שאיש לא מת סתם כך. כולם נרצחים: הרצל, עופרה חזה, רפאל איתן, מוטה גור. מהרגע שכתבו עליך בעיתון מובטחים לך חיי נצח, עד שמישהו משתי התנועות המנהלות את העולם יחליט לסיים את חייך.

מה שמביא אותי לפרופ. משה קרוי. קרוי, פילוסוף שחיבר את הספר המרתק „חיים על פי השכל” והספר המשעמם „הוכחות לקיומה של הנשמה” היה סבור שכוחות החושך רודפים אותו היות ש„חשף” את קיומם ואת כוונותיהם. בריאיון שנערך איתו טען שהם הולכים לרצוח אותו ולביים לצורך כך התקף לב.

הוא אף הודיע שנבדק ונמצא כבריא ללא בעיית לב. זמן קצר לאחר מכן הוא נפטר מ... התקף לב. הוא היה בן 41 במותו. לא ידוע לי אם נעשתה נתיחה לאחר המוות. היו גם שמועות שהתאבד.

אין ספק שאנחנו חיים בעולם מעניין בו, בניגוד לכל היגיון ביולוגי, חייזרי ענק נמשכים מינית דווקא לנשותינו, מקיימים איתן יחסי מין ומביאים צאצאים לעולם. זה, לפחות, מה שכתוב גם בספר בראשית פרק ו' פסוקים ב'-ד'. מייד לאחר מכן אירגן אלוהים את נוח והמבול והשמיד את כולם, חוץ מנוח והחייזרים, כמובן, דבר הגורם להטלת ספק בתבונתו של מארגן המבול. אני מניח שגם זה יוכל להשתלב בתיאוריית קונספירציה שבה לוקחים רק את מה שמתאים לתיאוריה וזורקים את השאר. מכאן שגם אלוהים הוא חייזר, מהטובים, הנלחם – ללא הצלחה – ברעים. כל ההבל הזה הוא חלק מתורה פילוסופית בת כאלפיים שנה בשם גנוסטיקה.

מה שבכל זאת קצת מעליב אותי הוא שאני לא חשוד בשום דבר. אני חייב להיות in. אולי אפשר להדביק לי את רצח ארלוזורוב ואולי אני עומד מאחורי הצונאמי, מי יודע?
_new_ הוספת תגובה



אח, איזה עולם מרתק
ע.צופיה (יום ראשון, 06/11/2005 שעה 6:54)
בתשובה ליובל רבינוביץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מה זאת אומרת שאתה לא חשוד בכלום?
אתה הרי עוסק בהקמת הכת הנסתרת הזאת שמכנסת תחתיה את אותם עלומים,כגון הח''מ ואחרים כגון: צדק,ישראלי101,חזי,אאא,יאיר ש, פרקש, המהנדס האזרחי ואחרים שברבות הימים יסתבר כי הם אלה שנטעו את העצים הראשונים,בחודש סיון, על הירח.
הבמקרה בחללית המריאה מכפר-יובל?
_new_ הוספת תגובה



אח, איזה עולם מרתק
יובל רבינוביץ (יום ראשון, 06/11/2005 שעה 7:14)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ששש... עדיין איננו מוכנים לומר היכן החללית ברגע זה.
_new_ הוספת תגובה



אח, איזה עולם מרתק
Israeli101 (יום ראשון, 06/11/2005 שעה 9:47)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

העלת את קרננו! היכן חללית ההסעה?
_new_ הוספת תגובה



אח, איזה עולם מרתק
ע.צופיה (יום ראשון, 06/11/2005 שעה 17:15)
בתשובה לIsraeli101
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שששש...
התשובה בפורום הסמולנים הימנמניים לפי קוד יוסל ברגנר.
אתה ודאי תגיע לזה בזמן.
_new_ הוספת תגובה



דווקא החייזר שלי ממוצע קומה.
אבי גולדרייך (יום ראשון, 06/11/2005 שעה 7:36) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ונראה די שמענדריק.

*שמענדריק =שלימאזעל

גם הוא מסוגל להביא הרבה נזק

אפילו קראתי לו בשם - יוסי ביילין.
_new_ הוספת תגובה



דווקא החייזר שלי ממוצע קומה.
ע.צופיה (יום ראשון, 06/11/2005 שעה 8:13)
בתשובה לאבי גולדרייך
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

וכי לא ידעת כי משמנעדרקים תצא תורה וגאולה משלימעזאלים?
תחזור למקורות ותחכים.
_new_ הוספת תגובה



עוד תורה כזו כמו של ביילין ואבדנו
אבי גולדרייך (יום ראשון, 06/11/2005 שעה 9:01)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



עוד תורה כזו כמו של ביילין ואבדנו
ע.צופיה (יום ראשון, 06/11/2005 שעה 17:16)
בתשובה לאבי גולדרייך
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אם במילה ''אבדנו'' כוונתך לימין,אתה צודק!
_new_ הוספת תגובה



לגבי אבדן הימין , מוצע לך להמתין מעט עם החגיגות שלך
אבי גולדרייך (יום ראשון, 06/11/2005 שעה 17:55)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אבל 2000 נרצחי אוסלו יכולים בהחלט להודות לביילין
_new_ הוספת תגובה



לגבי אבדן הימין , מוצע לך להמתין מעט עם החגיגות שלך
ע.צופיה (יום ראשון, 06/11/2005 שעה 18:29)
בתשובה לאבי גולדרייך
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ראשית איני חוגג,למרות שיש מה לחגוג.

2000 נרצחי אוסלו? נו...
_new_ הוספת תגובה



הזהרו מהמחבר!! גם הוא שותף לקשר
רמי נוי (יום ראשון, 06/11/2005 שעה 11:10) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אלי אשד, נוכל ידוע ובעל מוניטין שליליים, מנסה להכפיש את שמו של בארי חמיש ולהדביק לו כל מיני רעיונות סהרוריים, ולנציגו כתמהוני.

האמת הידועה היא שאלי אשד עצמו הוא חלק מן הקונספירציה הזו, וכתיבתו נגועה בקרני מוות מסתוריות המסכנות את הקוראים.

שימו לב לעובדה המעניינת כי

אלי אשד - בגימטריה = 346 = הוא ינחילכם אילומינטי!!!

וכן כי - ''אלי אשד - מה למעלה ממך?'' = 666 = מספר השטן!!!!

אלה הןהוכחות ניצחות להיותו של אלי אשד חלק מהמזימה הנוראה והחובקת כל!!!
_new_ הוספת תגובה



הזהרו מהמחבר!! גם הוא שותף לקשר
מיכאל שרון (יום ראשון, 06/11/2005 שעה 11:50)
בתשובה לרמי נוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אלי אשד 666 בגימטרייה = כאן ש חייזר יוסלה גם
_new_ הוספת תגובה



משעמם לך בחיים, הא?!
סתם אחד (יום ראשון, 06/11/2005 שעה 23:24)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



לא, עקב נטייתי להתעלם מעלובי נפש.
מיכאל שרון (יום ראשון, 06/11/2005 שעה 23:47)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



הזהרו מהמחבר!! גם הוא שותף לקשר
יובל רבינוביץ (יום ראשון, 06/11/2005 שעה 22:43)
בתשובה לרמי נוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני לא רוצה לרמוז על שום דבר אבל רמי נוי = רפול = ישו = 316.
_new_ הוספת תגובה



והגדולה מכולן - קונספירציית ליליפוט
מיכאל שרון (יום ראשון, 06/11/2005 שעה 12:15) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



למר אשד
עמיש (יום ראשון, 06/11/2005 שעה 12:22) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

האם תוכל להבהיר למה התכוונת בכתבך כי חמיש התגלה כחוקר רציני (יחסית) בענייני חייזרים?
_new_ הוספת תגובה



למר אשד
מספר 666 (יום ראשון, 06/11/2005 שעה 12:49)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

חמיש הראה שכמה מקרים ודיווחים על עב''מים ומפגשים בחייזרים היו שגויים במקרה הטוב או שקריים במקרה הרע .
דהיינו הוא לא קיבל כל דיווח כאמת שאין לערער אחריה אלא ניסה לבדוק מעבר לזה.
עד כמה שידוע לי הוא הסתכסך עם כל שאר חוקרי העב''מים בארץ אבל לא ידועות לי הסיבות המדוייקות מאחר שכל אחד מהם נותן גירסה שונה של האירועים וקטונתי מלנסות להכריע בינם.
_new_ הוספת תגובה



לעניות דעתי אין דבר כזה
רמי נוי (יום ראשון, 06/11/2005 שעה 12:58)
בתשובה למספר 666
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

''חוקר רציני'' בענייני חייזרים. מעולם לא נתקל אדם בחייזר
_new_ הוספת תגובה



לעניות דעתי אין דבר כזה
ע.צופיה (יום ראשון, 06/11/2005 שעה 17:20)
בתשובה לרמי נוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה טועה, ברי חמיש הוא אכן חוקר רציני בנושא.
תשאל את מחבר ''נשים מנגה וגברים...''
_new_ הוספת תגובה



לעניות דעתי אין דבר כזה
ע.צופיה (יום ראשון, 06/11/2005 שעה 17:23)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

גם מרים בנימיני באותה דעה-אכן ''חזק'' הבן-אדם בחייזרים.
_new_ הוספת תגובה



לנשק את המרפק
רוני קליין (יום ראשון, 06/11/2005 שעה 14:02) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

היה מעניין מאד לקרוא את הטענות של ברי חמיש.

קודם כל, עכשיו אני מבין בדיעבד מדוע מאז פירסמתי מאמרים לטובת פינוי עזה התגלו ברכב שלי יותר בעיות מהרגיל. דברים לא קורים ''סתם''.

יגאל עמיר ירה ברבין בנוכחות עדים, הודה והתגאה במעשה. ולפי חמיש הוא ''נשכב על הגדר'' בשביל הרוצחים האמיתיים. שב''כ? פרס? חייזרים? הבונים החופשיים? הבנק שחמיש חתם אצלו ערבות? כבר התבלבלתי.

גם ברוך גולדשטיין לא רצח. מישהו מהפיסקה הקודמת עשה זאת. רק היה נדמה לברוך שהוא יורה. ואולי הוא סתם חיפש בסביבה את הנעליים שגנבו לו המתפללים.

אגב, בפרשת רצח קנדי לי אוסוולד הכחיש את האשמה עד שנרצח. ועדת וורן ש''חקרה'' את הרצח לא חקרה אף חשוד כי החשוד היחיד כבר נרצח. לפני הוועדה היו רק דו''ח פתולוגי ודו''ח בליסטי עם לוליינות ידועה איך להסביר איך אדם אחד יורה כל כך הרבה כדורים מרובה תוך שניות ופוגע כל כך טוב ועוד במטרה נוסעת.

ולגבי ברי חמיש: על ראש החייזר בוערת הקונספירציה.
_new_ הוספת תגובה



גם רןני קליין קונספירטור
רמי נוי (יום ראשון, 06/11/2005 שעה 14:27)
בתשובה לרוני קליין
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

תמורת שלמונים!!

ונוכיח מן הגימטריה

רוני קליין במזומן = 611 = קונספירציה!!!
_new_ הוספת תגובה



קונספירציה - שמונספירציה
ישראל בר-ניר (יום ראשון, 06/11/2005 שעה 20:10)
בתשובה לרוני קליין
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

''יגאל עמיר ירה ברבין בנוכחות עדים''. אין על זה וויכוח. כולם ראו את זה בטלוויזיה, כולל עבדכם הנאמן.

מה שמפריע לי אלו שתי נקודות.

על פי הדו''חות הרפואיים, הכדור שנורה ע''י יגאל עמיר ריסק לרבין חוליה בעמוד השדרה. למיטב ידיעתי, וכפי שאושר לי ע''י אחד מטובי הרופאים האורטופדיים בישראל, עם פציעה כזאת אדם איננו מסוגל לזוז (אפילו לא צעד קטן אחד). בכל זאת, כפי שכולם ראו בטלוויזיה, רבין המנוח המשיך לצעוד ונכנס בכוחות עצמו למכונית שהמתינה לו.

דבר שני הוא מעטה הסודיות שהוטל על חקירת הפרשה, מעטה שכפי שהתברר בדיעבד, היה מיותר לחלוטין. גם אחרי שהתפרסם הדו''ח הראשון של וועדת שמגר, הותירו חלק חסוי. כשבסופו של דבר גם החלק הזה התפרסם, התברר שלא היה בו שום דבר שהצדיק את הסתרת המידע מן הציבור, למעט אולי הצורך למנוע מבוכה מיוסי שריד שבתור חבר בוועדת השרים שהיתה אחראית על פעולות השב''כ נשא באחריות {מיניסטריאלית לפחות) לתעלוליו של אבישי רביב. למיטב ידיעתי יוסי שריד היה זה שהחליט אלו חלקים מהדו''ח יובאו לידיעת הציבור ואלו יוסתרו מפניו.

יותר מכל דבר אחר, הסודיות המיותרת הזאת ליבתה את מדורת הקונספירציה וסייעה בידיו של חמיש.

עד היום ישנם נעלמים בפרשה, וכמו בכל פרשת רצח, פוליטי או פלילי, מציאותם של ''קצוות לא קשורים'' (loose ends) איננה משאירה טעם טוב, גם אם לא היתה קונספירציה.
_new_ הוספת תגובה



איך ?
דוד סיון (יום ראשון, 06/11/2005 שעה 20:25)
בתשובה לישראל בר-ניר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

האם ועדות שרים נותנות לחבר אחד מתוכה לקבוע מה יפורסם ומה לא? האם בועדה כמו זו שאחראית על פעולות השב''כ אין כללי עבודה כך שרק ''חבר'' קובע את מדיניות הועדה?
_new_ הוספת תגובה



''וועדת השרים''
ישראל בר-ניר (יום שני, 07/11/2005 שעה 1:12)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שפסקה מה יפורסם בדו''ח אגרנט ומה ישאר חסוי היתה מורכבת משני שרים למיטב זכרוני. אחד מהם היה יוסי שריד. אינני זוכר מי היה השני, אבל סביר להניח שמשיקולי קולגיאליות הוא לא היה מוכן להתעמת עם שריד. התרוץ הרשמי להטלת חיסיון על חלק זה של הדו''ח, שעסק רובו ככולו בעלילותיו של אבישי רביב, היה ש''אין לחשוף את שיטות הפעולה של השב''כ''. זו גם היתה ההנמקה שהועלתה כדי להצדיק את אי העמדתו לדין של אבישי רביב על ה''עבירה'' שבשלה הורשעה מרגלית הר שפי.
אם אינני טועה גם הוועדה שהיתה אחראית לפיקוח על פעולות השב''כ היתה מורכבת משני שרים בלבד שאחד מהם היה שריד.
_new_ הוספת תגובה



תודה
דוד סיון (יום שני, 07/11/2005 שעה 6:37)
בתשובה לישראל בר-ניר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



דוח אגרנט עסק במלחמת יום הכיפורים
רמי נוי (יום שני, 07/11/2005 שעה 7:29)
בתשובה לישראל בר-ניר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אבישי רביב כן הועמד לדין, וזוכה. לא היתה המלצה של ועדה לא להעמידו לדין. זו היתה דרישה של השב''כ, שטען גם שחקירתו העלתה כי רביב לא ידע על כוונת הרצח.
_new_ הוספת תגובה



אתה צודק - זו היתה וועדת שמגר
ישראל בר-ניר (יום שני, 07/11/2005 שעה 8:31)
בתשובה לרמי נוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מרוב וועדות כבר קשה לזכור מי מה ומתי . . .

אבישי רביב אכן הועמד לדין, אבל לא על ה''עבירה'' שבה הואשמה מרגלית הר שפי.
טענת השב''כ על כך שרביב ''לא ידע'' היא שטות ממדרגה ראשונה כי אבישי רביב ידע לפחות את מה שמרגלית הר שפי ידעה, ומה שיותר חמור, בניגוד למרגלית הר שפי, לאבישי רביב היו הכלים והיכולת לשפוט אם אלו היו דיבורי סרק או איום ממשי. יותר מזה, הוא התגרה ביגאל עמיר בנוסח ''נראה אותך גבר'', היו כמה עדים לכך.
רובינשטיין נמנע מלכלול את ה''עבירה'' הזאת בכתב האישום שהוגש נגד אבישי רביב כי הוא ידע שלא ניתן יהיה להוציא אותו זכאי אחרי שהרשיעו את מרגלית הר שפי..
גם במיסגרת המישפטית המעוותת של מדינת ישראל, השב''כ עדיין איננו קובע אם ואת מי יש להעמיד לדין ובמה להאשים אותו.
_new_ הוספת תגובה



מאיפה לך ה''ידיעה'' הזו
רמי נוי (יום שני, 07/11/2005 שעה 9:01)
בתשובה לישראל בר-ניר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הפעם אתה ממציא דברים ביודעים
''רובינשטיין נמנע מלכלול את ה''עבירה'' הזאת בכתב האישום שהוגש נגד אבישי רביב כי הוא ידע שלא ניתן יהיה להוציא אותו זכאי אחרי שהרשיעו את מרגלית הר שפי..
''??? זהו שקר ואתה יודע את זה.

מ
_new_ הוספת תגובה



זו לא ''ידיעה'', זו ''דעה''
ישראל בר-ניר (יום שני, 07/11/2005 שעה 18:03)
בתשובה לרמי נוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני מקווה שגם עם מגבלות החשיבה הנכפות עליך בגין חברותך ב''שלום עכשיו'', אתה מסוגל להבחין בהבדל. אתה הבנת את זה שקרנוי?

במדינת ישראל היועץ המישפטי הוא הסמכות העליונה והאחרונה המחליטה את מי להעמיד לדין ובמה להאשים אותו. הוא איננו חייב לפרסם את נימוקיו. וכשהוא נמנע מלעשות זאת אי אפשר ל''דעת'' למה הוא קיבל החלטה כזאת או אחרת. למעט מקרים קיצוניים ביותר לא ניתן לערער על החלטתו זאת. כשהוא מחליט להעמיד לדין את א' בגין עבירה כזאת או אחרת, והוא נמנע מלהעמיד לדין את ב' שעשה בדיוק את אותו הדבר (ונעזוב לרגע את העובדה שלגבי ב' זה נעשה בנסיבות הרבה יותר חמורות), כל מה שנותר זה לשאול למה.
אני מבין לרוחך, שקרנוי. עם מגבלות החשיבה הנכפות עליך בגין חברותך ב''שלום עכשיו'', קצת קשה להתמודד עם שאלות כאלה. יותר פשוט לקנות לוקשים באריזה מוכנה. בשביל זה לא צריך לחשוב. זאת היתה מאז ומתמיד דרכה של תנועת ''שלום עכשיו''.
_new_ הוספת תגובה



כשאתה במבוכה אתה משתולל שקרניר
רמי נוי (יום שני, 07/11/2005 שעה 18:24)
בתשובה לישראל בר-ניר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

להלן שקריך, לחצן לחיץ ונלחץ:

''רובינשטיין נמנע ביודעין מלהעמיד את רביב לדין כי ידע שלא יהיה מנוס מלהרשיעו'' - זוהי כמובן הוצאת דיבה חמורה ביותר כלפי היועץ המשפטי הימני הזה. מה פירוש ''נמנע מלהעמידו לדין כי ידע כי יורשע?'' ממתי יועץ משפטי מייחל לזה כי עבריינים לא יורשעו? יש לך סימוכין לטענת הכזב שלך? אין לך כמובן. ואיזה אינטרס היה לרובינשטיין שרביב לא יורשע? אם חלילה היה יודע על התוכנית לרצוח את רבין ולא מגלה זאת היה מקומו בכלא, בדיוק כמו הרשפי.

כדי להגן על שקריך אתה אומר עכשיו :'' הוא איננו חייב לפרסם את נימוקיו. וכשהוא נמנע מלעשות זאת אי אפשר ל''דעת'' למה הוא קיבל החלטה כזאת או אחרת.'' - איך זה מתיישב עם טענתך הקודמת בדבר המניע שלו

טענתך כי אני מגן על רובינשטיין משום שאני ''חבר'' ב''שלום עכשיו'' היא כמובן גם בדיה ושקר. כלום רובינשטיין היה אי פעם חבר ב''שלום עכשיו''? הרי אתה יודע או צריך היית לדעת, שלא היה יועץ משפטי מגן ההתנחלויות וידי המתנחלים כמו רובינשטיין, בן טיפוחיו של מנחם בגין ז''ל. איזה אינטרס יש ל''שלום עכשיו'' בהגנה על רובינשטיין? כלום אתה מאמין כי ''שלום עכשיו'' שולחת את אוהדיה הזוטרים ( שאינם פעילים בה..) להתנצח עם שקרנירים בפורומים נידחים?

בקיצור - ישנם רגעים בהם אתה יורד לשפל המדרגה - זהו אחד מהם.
_new_ הוספת תגובה



יש לך בעיה רצינית מאוד בהבנת הנקרא, שקרנוי
ישראל בר-ניר (יום שני, 07/11/2005 שעה 18:57)
בתשובה לרמי נוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בהודעתי כתבתי לך שדברי על רובינשטיין הם ''דעה'' ולא ''ידיעה''. כנראה שאתה באמת מתקשה להבדיל בין השניים.
מעולם לא טענתי שהגנתך על רובינשטיין היא פועל יוצא של חברותך ב''שלום עכשיו''. אני גם לא זוכר שאי פעם אמרתי עליך שאתה ''מגן על רובינשטיין''. בטקטיקה ''שלום עכשווית'' אופיינית, אתה שם בפי דברים שלא נאמרו ואח''כ מתמודד אתם.
מה שכן אמרתי זה שחברותך ב''שלום עכשיו'' כופה עליך מגבלות חשיבה שמקשות עליך להתמודד עם המציאות ולהכיר בעובדות. זה לא בדיוק אותו הדבר. לזה גם אין לך תשובה.

באשר לדבריך ''ממתי יועץ משפטי מייחל לזה כי עבריינים לא יורשעו'' אסתפק כאן בשתיים שלוש דוגמאות (אם כי יש אין ספור)

1. כשהיה צריך להעמיד לדין את עצמו בגין קבלת טובות הנאה ממתמחה במשרדו (שוחד לכל דבר)

2. כשהיה צריך להעמיד לדין את עזר ווייצמן בגין קבלת טובות הנאה מאיזה מיליונר (שוחד לכל דבר). כאן רובינשטיין דווקא טרח לפרסם את נימוקיו, כי ווייצמן לא רק הודה במעשה, הוא אפילו התפאר על כך בטלוויזיה. נימוקיו של רובינשטיין להצדקת אי העמדתו של ווייצמן לדין היו יכולים להיות פרק נוסף בספר הבדיחה והחידוד של דרוייאנוב.

3. כשעלתה פרשת ''קבלת הכספים שלא כדין'' (גניבה בשפת יום יום), ע''י עדנה ארבל, פרקליטת המדינה לשעבר וכיום שופטת בבית הדין העליון.

ואת עמותות ברק כבר הזכרנו? אתה רוצה עוד?

ולסיום, אולי תנסה להסביר לקהל הקוראים מה כל זה שייך להתנחלויות?
_new_ הוספת תגובה



נניח שאבישי רביב ידע ואפילו היה שותף פסיבי לרצח
פרקש (יום שני, 07/11/2005 שעה 10:01)
בתשובה לישראל בר-ניר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אז מה זה בדיוק צריך להעיד על השב''כ או כיצד זה מפליל את השב''כ?

ידוע שסוכנים (או במילה העממית: מרגלים או במילה המקצועית יותר: מקורות מודיעין) הם אנשים שאחראים לגורלם לעצמם והתנהגותם אינה מחייבת את הארגון המפעיל אותם. הם לא אנשי שב''כ או מוסד, אלא מקורות מידע שמדווחים מהתנדבות, אידיאליזם או מטובות הנאה לארגון המפעיל אותם. ומקורות מידע ישנם מסוגים שונים: אמינים, לא אמינים, אמינים בחלקים מסויימים של ענייני דיווחם, אוהבי כסף ובילויים או שונאי חברה, ימנים, שמאלנים וכו'. הבדיקה העיקרית בהפעלתם היא האם המקור (סוכן, מרגל) מספק ידיעות ערכיות (רלוונטיות ואמינות) השוות את הפעלתו. ואם המקור שיקר או הסתיר דבר, זו לכל היותר בעיית השב''כ בבחירת המקור ובהפעלתו, אבל השב''כ אינו שותף לדרכו וגם המקור אינו מייצג את השב''כ לכ עניין.

מאחר שאבישי רביב הוא אזרח ישראלי, ובמידה והיתה בו אשמה פלילית (שידע ולא דיווח לשב''כ או למשטרה כמתחייב בחוק מכל אזרח) הוא אמור היה לעמוד לדין. הוא עמד לדין ויצא זכאי מחוסר הוכחות. גם אם היה יוצא אשם, האשמה היתה שלו פרטים ולא של השב''כ. מפעילו בשב''כ לכל היותר היה מתראיין לאחר 10 שנים והיה טופח על מצחו ואומר ''אינה עיוור הייתי שלא הבחנתי שאבישי משקר''.
_new_ הוספת תגובה



עמדה מעניינת וייחודית
דוד סיון (יום שני, 07/11/2005 שעה 11:32)
בתשובה לפרקש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כנראה שלא אטעה אם אומר שעד היום ההתייחסות המקובלת בפא''צ לנושא ''אבישי רביב'' היתה פוליטית. אתה בא ומציג עמדה, שמבוססת על מהות הקשר בין סוכן ואירגון מודיעין ולא על דעותיך הפוליטיות. הן אולי ברקע אבל לא במהות העמדה שהצגת. לכן מבחינת הפורום העמדה שלך ייחודית וגם מחדשת.
_new_ הוספת תגובה



נכון
פרקש (יום שני, 07/11/2005 שעה 12:14)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

יש אנשים המבלבלים וחושבים שסוכן שב''כ הוא איש שב''כ, עובד מדינה, ולא כך. כל המוסר מידע מיוזמתו או שלא מידיעתו לארגון שאוסף מידע הוא ''סוכן''. אין סוכנים שהם עובדי שב''כ. יש רק מפעילי סוכנים.

יש מקור שנותן מידע מזדמן וחד מידע פעמי, הידיעה נקראת בפירוש כ'ידיעה מזדמנת' וכך גם בוחנים אותה ומתייחסים אליה. במידה ומקור המודיעין מזרים ידיעות ברצף הוא הופך למקור קבוע (לאחר תהליך בדיקת נגישותו ואמינותו). קביעוּתו היא שיקלול של עניין הדדי בינו לבין הארגון המפעיל אותו (נניח עבודתו מסתיימת אם הוא עבר לארץ אחרת, תפקיד אחר או לחילופין שהשב''כ מצא שהמקור אינו ערכי בהמשך הפעלתו).

המקור, הסוכן מקבל תגמול ע''פ היקף דיווחיו, איכות דיווחיו וערכיות דיווחיו. לא מוסר, לא מקבל כסף. משקר - אז נענש בפגיעה בגמולו או בדברים אחרים. הסוכן לא מקבל פנסיה ממשלתית, ציבורית וכו', כי הוא ניזון בלאו הכי ממשכורתו במקום עבודתו ומתגמול ראוי. אבל מישהו שגומר את שירותו בכבוד לאחר מספר שנים רבות משוחרר בכבוד עם מעט מצלצלין, בהתאם למצבו הכלכלי, כדי שיוכל להמשיך את חייו ללא דאגה כלכלית. זה מטעמי מוסר כלפי מי ששירת את הארגון/ישראל.

לכן הבלבול הזה בעניין של הפרשנות מהו ומיהו ''סוכן'' ואחרויות השב''כ וכו' מחטיא את המטרה ונותן משמעויות אחרות למה שהתרחש ומתרחש היום בפועל ובפרשנות הלא נכונה שנותנים לגבי קישרי רביב - שב''כ.
_new_ הוספת תגובה



נכון, שיש הבדל בין ''סוכן'' לבין ''עובד''
ישראל בר-ניר (יום שני, 07/11/2005 שעה 19:13)
בתשובה לפרקש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אבל למיטב ידיעתי אבישי רביב היה עובד של השב''כ (הוא עדיין נשאר כזה עד כמה שידוע לי). ממה שהתפרסם, כנראה שבמסגרת תפקידו הוא היה בין השאר מפעילו של יגאל עמיר. הוא גם ''גייס'' אותו [את יגאל עמיר] לאירגון ה''מחתרת'' אותו הוא ניהל.

הפעלתו [של יגאל רביב] כ''סוכן מסית'' (Agent provocateur) היתה למעשה עבירה על החוק, וקיבלה אישור מיוחד מפרקליטת המדינה דאז, דורית בייניש, היום שופטת בבית הדין העליון ומעמדת לרשת את כסאו של אהרון ברק כשיפרוש. הפרוטוקול המלא המקורי של הדיון שהתקיים בפרקליטות בנושא פעולותיו של אבישי רביב, התפרסם באינטרנט לפני כמה שנים, ורובינשטיין הפך שמיים וארץ בנסיונות לצנזר את זה. כשהתברר לרובינשטיין שבעידן האינטרנט הסתרת מידע מהציבור איננה משימה ברת ביצוע, הוא טען שרושם הפרוטוקול (שופט מחוזי עם נסיון של למעלה מ 20 שנה) ''לא ידע לכתוב פרוטוקולים'' . . .
_new_ הוספת תגובה



אבישי רביב לא היה ואיננו עובד שב''כ
פרקש (יום שני, 07/11/2005 שעה 23:43)
בתשובה לישראל בר-ניר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הוא היה מקור מודיעין ולכן התחכח בשוליים של חבורות שהיו יעדים מודיעיניים של השב''כ. אבישי בעצמו היה מתוכם ולכן המשיך לשחק את המשחק של ''מסית ומדיח''. אני משער שאם אבישי היה עוצר כל פעולה, כל הפגנה, כל טקס של קבוצתו אז הוא כבר מזמן לא היה נותר להנהיג אותם ואז הוא לא היה רלוונטי לשב''כ. כאן היה צריך לשחק על הגבול של החוקי - לא חוקי כדי שמקור ''שמפניה'' ימשיך להיות אפקטיבי. פרקליטת המדינה היא ששירטטה את הגבולות האלה.

כל המצב הזה לא משחרר את המקור ''שמפניה'' מאחריות של עבירה על החוק. אם היה עובר, כי אז היה עומד לדין. הפרקליטות סברה שהוא עבר על החוק במספר אירועים, העמידה אותו לדין והוא יצא זכאי מחוסר הוכחות. כנראה שקשה להביא ראיות ממקרים שבלאו הכי לא היו ידועים לאף אחד זולת לו עצמו שעליהם הוא דיווח לשב''כ. לכן היה הקושי המשפטי להרשיעו.
_new_ הוספת תגובה



השאלה איננה מה זה אומר על השב''כ
ישראל בר-ניר (יום שני, 07/11/2005 שעה 18:27)
בתשובה לפרקש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

השאלה היא מה זה אומר על מערכת המשפט של מדינת ישראל שנותנת את ידה לתעלולים כאלה.

המציאו עבירה שלמיטב ידיעתי לא קיימת בספרי החוקים של שום מדינה תרבותית בעולם (אני גם לא בטוח אם היא קיימת בספר החוקים של מדינת ישראל), כדי להרשיע איזו פישרית שבקושי מלאו לה 18 ולהטיל עליה את מלוא האחריות על רצח רבין (''בקריאת טלפון אחת היא יכלה להציל את מדינת ישראל'' --- השופט מישאל חשין). ואדם אחר, קצת יותר מבוגר ובשל, עם התמצאות הרבה יותר טובה במתרחש, שנושא באשמה על אותה ''עבירה'' לפחות באותה מידה, כלל לא הועמד לדין (מטבע הדברים אדם שלא הועמד לדין איננו יכול להיות מורשע, ללא כל קשר אם הוא נושא באשמה או לא).

והערה לסיום, בסיפא של תגובתך אתה מדבר על כך ''שידע ולא דיווח לשב''כ או למשטרה כמתחייב בחוק מכל אזרח'',. לא ברור לי איזה חוק בדיוק. מתי בפעם האחרונה כששמעת מי שהוא אומר ''אני אהרוג אותו'' על מי שהוא אחר, רצת למשטרה או לשב''כ לדווח על כך? אני מוכן לחתום לך שגם אתה ושגם שקרנוי ושאפילו מישמיש היודע כל, אם הייתם שומעים את דברי ההתרברבות של יגאל עמיר, לא הייתם לוקחים את זה ברצינות ולא הייתם מדווחים לאף אחד. היום, אחרי שזה התרחש בפועל, קל לדבר. אבל אז? לא היה אחד שהתייחס ברצינות לדיבורים כאלה.
_new_ הוספת תגובה



בקיצור, לדעתו של מר ברניר
עמיש (יום שני, 07/11/2005 שעה 18:49)
בתשובה לישראל בר-ניר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אם נודע לך כי מישהו מתכוון לרצוח את ראש ממשלת ישראל זה יהיה בסדר גמור מצידך אם לא תספר זאת לאף אחד.

לדעתו אין שום עבירה באי מניעת פשע וכי המציאו עבירה שלא קיימת בספרי החוקים של שום מדינה תרבותית בעולם (והוא אף לא בטוח אם היא קיימת בספר החוקים של מדינת ישראל),

בקיצור גם הוא וגם שחף הם פיזיקאים מדופלמים.
_new_ הוספת תגובה



מישמיש ידידי,
ישראל בר-ניר (יום שני, 07/11/2005 שעה 19:22)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אם הייתי יושב לדווח למישטרה על כל מקרה בו אני שומע התבטאויות בנוסח ''צריך לרצוח את . . .'' , אתה יכול למלא לבד את השמות הנראים לך מתוך הספקטרום של הפוליטיקה הישראלית, הייתי צמוד לטלפון 24 שעות ביממה ולא היה נותר לי זמן לענות לך.

אתה חושב את עצמך ליודע כל, אבל אתה בעצמך יודע שלא היית נוהג אחרת ממרגלית הר שפי אם היית שומע את יגאל עמיר מתרברב באותם ימים. ואם היום אתה טוען אחרת, יש בזה מידה לא מעטה של הגזמה (זה בלשון המעטה).
_new_ הוספת תגובה



אתה מתחיל להדאיג אותי
עמיש (יום שני, 07/11/2005 שעה 20:13)
בתשובה לישראל בר-ניר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני לא שומע שום אנשים מתבטאים בצורה כזו. מעניין באיזו חברה אתה מסתובב.
מה גם שהעלמה הלכה לקבל עצת רב מאחר והיא כן האמינה.
_new_ הוספת תגובה



השאלה איננה מה זה אומר על השב''כ
פרקש (יום שלישי, 08/11/2005 שעה 0:07)
בתשובה לישראל בר-ניר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אי מניעת פשע או אי דיווח על כוונה לבצע פשע הן עבירות פליליות שיש עימן קלון.

אתה יכול לא לדווח על השכנה שלך שכל היום צועקת שהיא תרצח את כל העולם, כי היא צועקת כך כבר 20 שנה. אבל אם יום אחד היא כן תרצח, אז קרוב לודאי שתיחקר במשטרה ויבחנו מולך את רמת הסבירות של התנהגותך ואף שלא תואשם בסוף בכלום.

אבל אם אתה תשמע מפי חבר בארגון / תא מחתרתי שהוא מתכוון לרצוח ראש ממשלה, וגם תדע שהוא חיכה לו בכמה מקומות ובכמה אירועים כדי לבחון את הדרך שבה הוא יוכל להתקרב אליו ולפעול ללא הפרעת המאבטחים, וגם ידעת שיש לו נשק, כי אז אם ידעת על מהלכיו ולא דיווחת - אתה תואשם באי דיווח על כוונה לבצע פשע ובאי מניעת פשע. כאן הסבירות להתבשלות מהלך פלילי כנגדך סבירה ביותר. אזרח חייב לדווח על התבטאויות מהסוג הזה שהיו רציניות ביותר בשל אופי, התנהגות האומר את הדברים והרקע הארגוני בו הם פעלו. לא אתה הוא שצריך לשפוט את רצינות הפושע. אתה חייב לדווח, את הבדיקה והאימות תניח לחוקרי המשטרה והשב''כ.
_new_ הוספת תגובה



קונספירציה - שמונספירציה
רוני קליין (יום ראשון, 06/11/2005 שעה 23:56)
בתשובה לישראל בר-ניר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני לא בעד חקירה סודית.

צריך לדעת את האמת. תמיד.

אם ברי היה טוען שאחרי שיגאל עמיר ירה ברבין ''מישהו'' ניצל את המצב ועשה לו וידוא הריגה - לפחות זה לא היה מעליב בצורה כל כך בוטה את האינטליגנציה שלנו.
_new_ הוספת תגובה



וודי אלן:
רוני קליין (יום רביעי, 09/11/2005 שעה 0:11) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אם חמישים אנשים היו אומרים לי שאני אידיוט מושלם, אולי הייתי מאמין להם…. אבל עכשיו, כשכ-ו-ל-ם אומרים שאני אידיוט מושלם, זה כבר מריח לי מקנוניה.
_new_ הוספת תגובה



באיזה כבוד זכיתי!
בועז מושקוביץ (יום רביעי, 09/11/2005 שעה 14:14) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בין השאר הוספת גם קישור למאמרי ''קונספירציה, המלה האסורה''.
אני מקווה רק שהקוראים האינטליגנטיים ישימו לב, שאין במאמר הזה שום קשר לברי חמיש והקישקושיאדה שלו על חייזרים וכו' וידעו גם, שההתמקיינות של ברי חמיש אינה יכולה לבטל את הטענות האמיתיות המקעקעות את הגרסה הרשמית לרצח רבין.
אגב, את הפרק ב' של המאמר הנ''ל ''פורום ארץ הצבי'' עדין לא פרסם:
_new_ הוספת תגובה



קולקטיביזם והתגודדות כשלב אנדמי
מיכאל שרון (יום חמישי, 10/11/2005 שעה 10:53) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

יש להבהיר מעט מה כאן: ההדגשה על עבמי''ים ותאוריות ביזריות בכתיבה צהובה שנועדה לגרות חושים מצד כותב המאמר, כמו גם השתלחויותיו בי, הינם מסכת אחת, ומהוות סימפטום לתופעה כללית הפושה בשלב זה בתרבות.

מדובר כאן על שלב אנדמי (סופני, ממאיר) בגישה הקולקטיביסטית (הממעטת ממשקל האינדיבידואל ותכונותיו היוצרות, והרואה בו את רכוש הקולקטיב, עבד לכוחות השררה) והוא שלב ההתגודדות. בשלב זה בולטת ההרמטיות הנוראה של מתגודדי השררה, שאינם פתוחים עוד לשיח של תבונה חיה ואמת, אלא הפכו למעין מאובנים, בדומה למפלצת מרובת הראשים ''מדוזה'' המתוארת במיתולוגיה היוונית. פעולותיהם מכוונות לנכוס וביזה, ודומה שהם בוערים באש זרה של תשוקת קירבון. קירבון המעולים והיוצרים. כל מי שיש בו חיות בונה - מסומן על ידם אוטומטית כאויבם הטיבעי, שיש לשתקו, לנטרל את חיוניותו תחת דיכוי מצמית, או להכחידו באופן איטי (ולעיתים - מהיר יותר).

הדבר יוצר התרסה איומה בפני תחושות הצדק הטיבעי הספונטניות ביותר - לפיו יש לתגמל על תרומה משמעותית ועל מצויינות בונה ויוצרת, ולא לרמוס, לדרוך, להעניש, לבלום, להכחיד, לנטרל, להכפיש ולהפשיט עירום מקניין ומשאבים. כך, תחושה כללית המלווה מצד ההמונים את שלב ההתגודדות היא תחושה נוראה של שרירות וגחמה פרועה וכוחנית מצד גורמי השררה, אליטות האקדמייה, התקשורת, הכלכלה, תחושת הפקר של לית דין ולית דיין, אי אחריות בוטה, ובעיקר, חוסר לב חי ותבונה צלולה ורגישה, עד לזרא.

זו תחושת חוסר אונים המובילה את רוב הציבור לאפאתייה ושיתוק רצון החיים והיצירה שלהם. וכך, התרבות והמילה הכתובה הופכות לשמנוניות כהה במיקרה הטוב, ולמסכת רמייה והונאת הציבור במקרה השכיח.

במידה שיש תנופה הנראית כעשייה כלשהיא בשלב זה, הרי שהיא פועלת בשרות דחפי המוות, ההכחדה והקירבון תוך פולחן מועצם של המוות. כזו היתה העקירה והחורבן בגוש קטיף. כזה היה שחרור מאות מחבלים עם דם על הידיים (שכמה מהם כבר ביצעו מאז פיגועים בישראל) עבור כמה שלדים וסוחר סמים אחד (אלחנן טננבאום). כזה היה הספקטקל הקמאי (קדמוני, נחשל) באיזור פתחת רפיח לפני כ-‏7 חודשים, בו מאות חיילים ניראו זוחלים על ארבעתם בשרב על שבילי חול, בשביל לאתר כמה רצועות עור של חיילים שהתרסקו בפיגוע. כאן אנו רואים אגב, את הנטייה הפרעונית חדורת הסגידה לעולם המתים להשתמש באנשים כעבדים בשרות משימה סיזיפית המאדירה את המוות. פולחן המוות בחברה הישראלית, בשרות שררה הרמטית, מתבטא למשל בהקמת מאות המונומנטים לרבין לאחר הרצחו. שוב, הדבר נועד להקפיא את כוחות החיים ואת התבונה הערה בפני השגב הנורא של המוות ובפני אנשי השררה הסוגדים לו ומזרים אימים על האוכלוסיה (בשמו של המנוח, כמובן...).

קולקטיביזם והתגודדות - השלב האנדמי
_new_ הוספת תגובה



קולקטיביזם והתגודדות כשלב אנדמי
Israeli101 (יום ראשון, 13/11/2005 שעה 4:43)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מיכאל; אין להיפגע מצרות עין! זוהיא מגבלה אנושית שרק מתי מעט נוסקים מבועתו. ברחוב נאמר 'שים פס'.
אתה נופל כפרי בשל לידי יריבך, מעצם היזקקותך לכתב
הגנה עצמי. ואין צורך להיצדק בפני סיון!

מעטים בעלי יכולת ראיה מתוך עיני יריבם, אשכול ובגין כאלא. (ואני!!)
_new_ הוספת תגובה



הסגידה לכוחות ערטילאיים והשחיתות החברתית
מיכאל שרון (יום חמישי, 10/11/2005 שעה 22:33) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

השרלטנות הנוראה של המעלים באוב, ''חוקרי'' העבמ''ים, המתקשרים עם רוחות רפאים וחייזרים, הקוראים בחר_ ובקפה-בוץ, המורים הרוחניים המטיפים הבלים, ידעני תאוריות קונספירצייה ביזריות, רבני ויסקי ונוכלי קבלה להמונים, כל אלה יוצרים אווירת עיוועים של סגידה וכניעה לכוחות ערטילאיים אך חובקי כל. כוחות קפריזיים, דמוניים ולא רציונליים. אלה, בצרוף לנופך ה''צהוב'' והסנסציוני המתלווה אליהם, מנציחים את התחושה שהאדם הוא קורבן של כוחות משונים שמעבר לשליטתו, כוחות שאינם רציונליים, המתריסים כלפי שכלו הישר ותחושות הצדק הטיבעי האנושיות.

ומכאן, אם אנו חיים כביכול בעולם תעתועים, וכוחותינו השכליים אינם מתאימים להבנת המציאות, או אז הכל הולך.

כשהשכל חסר ערך, כשלעגנות ליצנית פוגשת את התבונה והשכל הישר האנושי, כשאבסורדים משונים שולחים אצבע משולשת ושרירותית בפני תחושת האחריות, היושרה והצדק הטיבעי, או אז יש רק גורם בר קיימא אחד. זהו הכוח העירום, האלים, הבוזז הפוגעני. אין עוד שיפוט עצמאי, אלה כוחו של העדר, ההתגודדות הכנופייתית ומנהיגיה השליליים ואנשי השררה הפרועים הם הממשות היחידה אז.
_new_ הוספת תגובה



תרגום בבקשה
העם השפוי (יום חמישי, 10/11/2005 שעה 23:32)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



בארי חמיש התפרסם תחילה
מספר 666 (יום שישי, 11/11/2005 שעה 5:23) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ובראש ובראשונה כחוקר עב''מים ותופעות מוזרות שונות.
על פי עדותו העניין שלו ברצח רביו כתוצר של קונספירציה החל גם בעקבות שימוש ''בצופן התנ''כי '' שעל פיו טען אפשר לראות שנובא שרבין ירצח בקונספירציה .
חמר נוסף על נושא חקר העב''מים בישראל ובחו''ל אפשר למצוא במאמרים אלו :
שא עיניך השמימה

על תופעת העב''מים
עבמים בארץ הקודש

על עבמים בישראל
ועל חוקר עב''מים ישראלי חשוב אחר
מנתח של חייזרים

_new_ הוספת תגובה



בארי חמיש התפרסם תחילה
מיכאל שרון (יום שישי, 11/11/2005 שעה 6:45)
בתשובה למספר 666
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

תודה.
_new_ הוספת תגובה



מרפא מטעם החייזרים
מספר 666 (יום שישי, 11/11/2005 שעה 7:18)
בתשובה למספר 666
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

עוד דמות שהתפרסמה בקשריה עם חייזרים , וגם התפרסם בצילומי העב''מים השונים והמשונים שלו ,היה ה''מרפא מטעם החייזרים '' אדריאן דביר ,האיש שיותר מכל אחד אחר תרם להתפתחות התנועה המשגשגת היום של מרפאים בשיתוף פעולה עם חייזרים .
עוד על כך ראו :
חייזרים נגד טחורים (http://www.notes.co.il/eshed/8585.asp).
_new_ הוספת תגובה



עלויות ואידיוטיזם
מיכאל שרון (יום שישי, 11/11/2005 שעה 8:47)
בתשובה למספר 666
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

רק מה, מהכתבה עולה שהחוצנים לא היצליחו לרפא את מחלת הכליות של דביר, חרף השתבחותם ב''טכנולוגיה רפואית משוכללת ביותר''. דומה שלא היצליחו למנוע אצלו גם מוות בדום לב בגיל 46 .

אגב, האם קופ''ח מכירה בריפוי חוצנים כרפואה אלטרנטיבית, ונותנת החזר במסגרת הביטוח הרפואי?

מה שכן, ברפואה אלטרנטיבית לפחות יש שנה או שנתיים השתלמות באיזה מכון. ברפואת חוצנים אינך נידרש כלל להשתלמות כלשהי, אינך נידרש להציג שום תעודה של איזה מכון עלום, וכל שעליך לעשות הוא להציג את עצמך כבעל קשרים הדוקים עם החוצנים, וכאדם שקבל הסמכה מטעמם.
דומני שלא נידרשות שם גם הוצאות לצורך רכישת ציוד כלשהו, כגון שיקויים ארומטיים, פרחי באך, אפילו לא מיטה רפואית, וגם לא קריסטלים. שום הוצאות. יוצא שרף ההשקעה של השרלטנים ירד ל-‏0 והעסק כולו מסתמך בשלב זה על דברי השאה נטו.

האם רמת האידיוטיות של חלקים מהאוכלוסיה עלתה, דבר שמוריד ל-‏0 את עלויות השרלטן?
_new_ הוספת תגובה



צריך קצת רוחניות בחיים האלה... ריפוי קבליסטי
מיכאל שרון (יום שישי, 11/11/2005 שעה 9:26)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

נפלאות מי הקבלה
ברוכים הבאים לשערי תפארת: הגיגים על מי הקבלה
להפריד את הניצוצות העליונים מהקליפות: קבלה במחלקה האונקולוגית
קבלה והתפשטות הגשמיות: מעשה מכחול בשפופרת
_new_ הוספת תגובה



צריך קצת רוחניות בחיים האלה... מדונה ואור הקבלה
מיכאל שרון (יום שישי, 11/11/2005 שעה 9:41)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מדונה: ''איפוא הכסף?''
_new_ הוספת תגובה



עלויות ואידיוטיזם
יובל רבינוביץ (יום שישי, 11/11/2005 שעה 21:05)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

רפואה אלטרנטיבית אינה מזכה בהחזר, היות שהיא לא נמצאת בסל הבריאות. כל הרפואה האלטרנטיבית היא פרטית, גם זו הניתנת במסגרת קופות החולים.

בעלי ביטוח משלים זכאים להנחה על בסיס החוזה המסויים של קופת החולים שלהם עם ספקי השירותים.
_new_ הוספת תגובה



תודה
מיכאל שרון (שבת, 12/11/2005 שעה 5:20)
בתשובה ליובל רבינוביץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

''בעלי ביטוח משלים זכאים להנחה על בסיס החוזה המסויים של קופת החולים שלהם עם ספקי השירותים''.

אז בינתיים אין חוזה של קופ''ח עם החייזרים מספקי השרותים.
_new_ הוספת תגובה



על לא דבר
יובל רבינוביץ (שבת, 12/11/2005 שעה 11:43)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אל תדאג.
אם תהיה דרישה מצד הצרכנים יגיע גם החוזה.
_new_ הוספת תגובה



עשרת השבטים האבודים
מספר 666 (שבת, 12/11/2005 שעה 21:26) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לפני 2700 שנה הוגלו עשרת שבטי ישראל ומאז נעלמו . אנשים רבים יצאו לחפשם לאורך הדורות ומצאו אותם במקומות שונים .ולאחרונה טוען ההיסטוריון הצבאי חוקר מבצע אנטבה אביגדור שחן שהוא מצא אותם באפגניסטאן ובעוד כמה מקומות נוספים ויבשות נוספות .
ראו :
עשרת השבטים האבודים
_new_ הוספת תגובה



נתן אנוך, בן העלייה השנייה, מראשוני כת השטן בישראל
מיכאל שרון (יום ראשון, 11/12/2005 שעה 15:46) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ראה קישור: http://www.michael-sharon.com/n.htm

וכיום: כת השטן במזדרונות הכנסת... http://news.msn.co.il/news/StatePoliticalMilitary/Po...
_new_ הוספת תגובה



נתן אנוך, בן העלייה השנייה, מראשוני כת השטן בישראל
אפרים גולדשטיין (יום שני, 07/05/2007 שעה 18:52)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מאז שקראתי את צופן דה וינצ'י, ולאחר שאחד מחבריי הראה לי תיאוריות קונספירציה שרובן מתייחסות לזו של הבונים החופשיים, אני עדיין מתלבט בין 3 אפשרויות לגבי המענה שלי לכל העניין הנ''ל:
האחת- כל זה באמת קיים וזוהי האמת לאמיתה,וכל הביקורת על העניין היא

השנייה- הכל שטויות כאלו מגוחכות שכל מי שרושם עליהם ספרים עושה זאת אך ורק כדי למכור ספרים ,להתעשר ולהתפרסם בדרך שלא מצריכה מאמץ מיוחד.

והשלישית לעומת זאת, שכל העניין פה הוא לא שטויות מוחלטות אך הגזימו לחלוטין וניפחו את העניין עד לאין שיעור וכל פעם שצץ מעשה שחיתות או אזלות יד, או התרשלות של אחד מהגורמים ומאשימים כל פעם את ''הבונים החופשיים'' או כל גוף אחר... בדיוק מה שעושים עם אלקאידה..

ובזמן שרשמתי את כל זה נזכרתי בעוד דיעה, זאת המבוססת על ספרו של אורוול 1984, כל העניין עם הבונים החופשיים הוא כלכך חזק וכלכך בלתי ניתן לשינוי שכל מה שמדברים על זה ויוזמים שיחה הם בדיוק כמו מפיציי הספר של עמנואל גולדשטיין...
נ.ב -> יש לו שם משפחה ממש יפה..
_new_ הוספת תגובה



כמה מהגורמים להתווית אירגונים נושאי קונספירצייה
מיכאל שרון (יום שישי, 11/05/2007 שעה 11:49)
בתשובה לאפרים גולדשטיין
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

א. הדבר מתבסס על הצורך האנושי למצוא גורם יחיד לכל המצוקות וגורמי שררה מנצלים זאת

קרא מאמר חלוצי וחדשני בנושא:

שתי תצורות היסוד של תרבות תעמולתית
מושג יסודי כאן זה ''נקודת האושר'': אם רק נסלק גורם זה שהוא האחראי היחיד או המרכזי לכל בעייותינו, חיינו ישתפרו ללא הכר, והסבל יסולק...

מתוך ההקדמה:
מתי הופכת תעמולת הכפשה והסתה אבסורדית כלפי אנשים, קבוצות או עמים לסיפור הצלחה? מה מביא להצלחתה של הסתת כזבים ארסית, וכיצד נצרבת בתודעה תעמולת רשע מכפישה, הן כלפי אנשים בודדים והן כלפי קבוצות שונות, עמים ומדינות? זאת חרף העובדה שהכפשה והסתה כזאת רחוקות מרחק רב מהמתינות והצלילות היום יומית המאפיינות את מחשבת האדם הממוצע בעל השכל הישר. התשובה נעוצה בכך שהכפשה מסיתה כזאת פונה לנושאים ומוטיבים יסודיים הטבועים עמוק בנפש האדם. הסתה מסוג זה אינה זקוקה לעמוד בהתאמה עם העובדות במציאות, נהפוך הוא, אלא שהיא מכוונת להפעיל הדקים ועוגנים בנפשו של האדם, וניתפסת על כן כ''אמיתית יותר מאמיתית'', חרף שיקריותה בעליל. במהלך ההיסטוריה אנו רואים בחברות רבות פנייה המונית לפעולה אלימה המוזנת על-ידי שתי תצורות יסוד קוגניטיביות (קוגניציה: חשיבה, הכרה, עיבוד מידע במוח) ורגשיות המתבטאות בתרבות תעמולתית על סמליה, דימוייה, האידאולוגיה שלה והאתוסים התואמים להם.
__________

ב. אשר לעניין הבונים החופשים או רוקפלר או גורמים אחרים להם מיוחסות קונספירציות חובקות כל, האמת היא בנקודה שהעלית של הגזמה רבה. שהרי השאיפה האנושית מקדמת דנן היא כוח (הכוח עשוי להביא גם טובין אחרים כגון כסף, מין בשפע, כבוד רב וכד'). כיוון שבאופן פורמלי בכל חברה, לקבוצת השילטון וגורמי אליטות יש מונופול על הכוח, רק טיבעי שצומחות קבוצות השומרות על מעין סודיות, כהגנה בפני המונופול החודרני של השררה הרישמית, קבוצות שמנסות אף הם לעורר בחבריהן את התחושה שהחברות בקבוצה והשקעת זמן בקבוצה, מביאים לסוג של השפעה. קבוצות כאלה אף הן מצליחות לצבור השפעה חלקית, למשל במינויים של אנשיהם לתפקידי מפתח, בתחומי מסחר, וכד', וזאת באמצעות הפעלת קשרים. כשהרב ישראל לאו ניבחר לרב ראשי מול מועמדים אחרים, היו שאמרו: מול ''חברינו'' אף אחד לא יכול לעמוד (''חברינו'': המסדר הדתי הסודי-למחצה שלאו נימנה עליו, שהיה לו מהלכים בין השאר בבנק א''י בריטניה, בנק לאומי לשעבר, ובלשכות המסחר. נכתב שהם עשו טקסים עם נרות שחורים ושאר דברים בהארץ ובמקומונים, בסביבות 1992 כשנבחר).

האירגונים הללו עצמם מעוניינים בהפצת האגדה על כוחם הרב, שהרי כך, הדבר מגביר את המורא שהם מטילים בזמן הפעלת קשרים לקידום עניינים מסחריים או מינויי חברים, או הפעלת השפעה בעניין כלשהו, וכן הדבר מסייע לגיוס חברים.

אלא שברגע מסויים הדברים עשויים לצאת מכלל פרופורצייה.

ג. רצון חופשי, והבאת נושא אירגוני הקונספירצייה אד אבסורדום

כתבתי בנושא את הדברים הבאים:

שאלתי פעם קונספירטור המספר על מאמצים ומשאבים אדירים המושקעים במאמץ להתנכל לו, כולל מעקבים צמודים: איני מבין, הרי מחירו של קליע אחד אותו יתקעו במוחך, הינו כשקל או שתיים, ומדוע, אם הקונספירטורים כל יכולים כפי שאתה מתאר, מדוע ישקיעו את הסכומים האדירים הללו בך, במקום החלופה הזולה? מה, אין הם מגישים הצעות תקציב?

אבל, הבה נניח לרגע שרוב תאוריות הקונספירציה הללו נכונות ורבים המושכים בחוטים: הבונים החופשים; תאוסופים או טרנצנדנטליסטים מאז תקופת וויליאם בלייק במאה ה-‏18 (אפילו על הדולר האמריקני - אבוי, אינך רואה סמלים נוצרים, אלא פירמידה ועין בראשה...); אירגון אנגלו-סקסי חובק כל בחסות הנסיך צ'רלס שנועד להשליט את האנגלוסקסיות בעולם, ששלוחותיו הן בין היתר שירות הביון הבריטי והכנסיה האנגליקנית; אירגון כלל גרמני הממשיך את הטמפלרים, שקיבל תנופת ענק בזמן הקייזר וילהלם ה-II , שסמליו הם הגביע הקדוש, ופרסיוואל (ווגנר והיטלר בחסות קוזימה ווגנר נימנו עליו כמובן. תגובת נגד מוקדמת של גורמי אליטות מפרוסייה היתה חיסולו של לודוויג השני - פטרונו של ווגנר- תוך ביום טביעה באגם, והוצאת תעודת בלתי שפוי ביחס אליו.. וכיוצא בזה. תגובת היטלר היתה מצידו חיסול האליטה הפרוסית לאחר מרד הקולונל שטאופנברג); וכמובן, גורם שהינו בעל ברית ישיר של השטן עצמו - חלקים ביהדות. ועוד כהנה וכהנה, כולל גורמים הקשורים למשפחת רוקפלר; או למליארדרים אחרים; וזאת תוך משיכה בחוטים וכינוסים תכופים של אינטלקטואלים מובילים הבאים באופן אנונימי ל''סמינרים'' במקומות נידחים באיים הקריביים וכד' בהם הם מתודרכים.

נניח אפילו שגורמים שונים משפיעים ומטים את בין לאדן, איש עסקים אפלוליים בעיקרו, אשר כל שברצונו הוא להמשיך בשליטה בנתיבי סמים מובילים באיזור פקיסטאן ומעבר לה ושיחוד חצי הממשלה שם, והפונדמנטליזם הינו רק מכשיר לגיוס אנשים מסורים לאירגונו.

הבה נניח לרגע כל זאת. אבל מה נעשה מרוב השפעות הפועלות בכוון זה ובכוון סותר, כמעין שתי וערב או מרחבי זיקות והשפעות צפופים שכאלה?

נו, אתם רואים, גם אם כל זה קיים, נשארה לבסוף האמונה, הרצון והאוטונומיה של הבחירה החופשית.
_new_ הוספת תגובה



בארי חמיש מטורף ועל כן טענת הקונספירציה אינה אפשרית
נחום שחף (יום רביעי, 23/05/2007 שעה 10:04) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מר אשד יקר,
ההוכחות שלך לדחית תיאורית הקונספירציה ברצח רבין מתבססות על טענה אחת מרכזית: ''בארי חמיש מטורף ועל כן בהכרח כל מי שמעלה את טענת הקונספירציה מטורף''.
לא שיש לי אמון קל שבקלים בבארי חמיש שאכן מעלה טענות מופרכות לרוב, רק שיש לתמוה מדוע אדם תבוני לכאורה, נזקק לטענה לוגית כה מופרכת? טענה המוכרת ''כעיקרון ההכללה'' או ''לימוד מהפרט אל הכלל''. על אותו עיקרון לוגי הסתמכו האנטישמים באירופה שהאשימו את היהודים באחריות לרצח ישו: ''יהודה איש קריות שהסגיר את ישו היה יהודי ולכן היהודים כולם אחראים לרצח ישו''.
אם נפעיל את אותו עיקרון לוגי פסול על אנשי השמאל ניתן יהיה לומר ''שבהנחה שאלי אשד שעשה שימוש בעיקרון לוגי פסול הוא איש שמאל - כל אנשי השמאל עושים שימוש בעקרונות לוגיים פסולים''.

יותר מכך, על פי השיטה הלוגית שאתה מציע ניתן לפסול על הסף כל התנגדות שהיא לטענת הקונספירציה, וזאת משום שאלי אשד המתנגד לטענת הקונספירציה עושה שימוש לוגי פסול (ועל כן כל מי שמתנגד לטענת הקונספירציה מסתמך בהכרח על נימוקים לוגים פסולים).

מעניין
_new_ הוספת תגובה



תיקון: נחום היקר, ב-‏4 הבשורות בברית החדשה כתוב שההמון בירושלים
מיכאל שרון (יום חמישי, 24/05/2007 שעה 16:17)
בתשובה לנחום שחף
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

דרש מהנציב פונטיוס פילאטוס ליצלוב את ישוע. צלוב אותו, צעקו ההמונים. פילטוס אמר, היום חג הפסח שלכם, ויש מנהג שאנו משחחרים אסיר בן מוות, יש לי כרגע שניים, ישוע ובר-אבא, המורד הרוצח והגזלן. את מי לשחרר? וההמון צועק, את בר אבא. במאמר מוסגר, הסנהדרין, וההנהגה הפרושית, ובראשם כאייפה (בארמית - אבן, פטרוס בלטינית) הכוהן הגדול, העלילו על ישוע שהוא מורד בקיסר רומא, בטענו שהוא מלך היהודים. ההמון צועק, אין לנו מלך חוץ מקיסר, צלוב אותו.

פילטוס אומר, אני איני מוצא באיש כל עוון, אבל אתם דורשים זאת. קחו לשימת ליבכם שאתם הם שדרשתם זאת, ידי לא שפכו את הדם הזה. ואז - - ההמון צועק לפי המסופר את המילים שאימללו בהמשך מיליוני יהודים והמיטו עליהם סבל בל ישוער, עקב היתלות הנוצרים בדברים האלה. ההמון צועק:

דמו עלינו ועל בנינו
(את הקטע הקצר הזה חתכו בסרטו של מל גיבסון, הפסיון של ישוע).

פילטוס שוטף אז את ידיו בבמים בקערת נחושת שהוא מגביה לעיני ההמון, ואומר, אתם רציתם, ופוקד לצלוב את ישוע. זה הנארטיב המקובל בנצרות. לא רק יהודה, הגם שיהודה הוא סמל לרודף בצע ובוגד בעולם הנוצרי, סמל לאדם שיעשה הכל בשביל כסף. מה גם שהוא מסגיר את מורו ורבו ואדונו (בעבור 30 מטבעות זהב שקיבל מהכהן הגדול כאייפה עבור שרותו) מסגיר את האדון בנשיקה - ביטוי האהבה, הנושא את הבגידה.
_new_ הוספת תגובה



אבא-אבן זה פפה-פטרוס או משהו דומה?
מיכאל שרון (יום חמישי, 24/05/2007 שעה 16:22)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מה היה שמו של אבא אבן בטרם עיברת אותו?
_new_ הוספת תגובה



למען ההגינות יש לשאול היכן ומתי התקיים הראיון?
נחום שחף (יום רביעי, 23/05/2007 שעה 10:29) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כמי שנפגש עם בארי חמיש ומכיר את ספריו אני יכול לומר שרבות מטענותיו של בארי חמיש מופרכות, כמה מהם מוצגות גם כאן בראיון שמביא אלי אשד, כמה מהם המצוגות כאן חדשות לי.
עם זאת היה לציין מתי התקיים הראיון ואיכן?
אם אלי אשד קיים את הראיון ראוי לתת לו את הקרדיט, ואם הראיון מועתק ממקום אחר יש לתת את הקרדיט למראיין האחר.
_new_ הוספת תגובה



קשרי חמיש למכחישי שואה ולנאצים
אלי (יום חמישי, 01/11/2007 שעה 13:46) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה




חפש בתגובות שבדיון זה:     חיפוש מתקדם...

חזרה לפורוםהדפסה עם תגובותתגובה למאמר


מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי